شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
نظریه ای جدید از حسن عباسی در مخالفت با پیام امام (ره)

وقتی "امر خدا" به "ناخن خشکی افسر آمریکایی" تعبیر می شود!

هنوز مشخص نیست هدف عباسی از مطرح کردن دلائلی جدید و در تضاد آنچه امام (ره) پیش از این بیان کرده بودند در چرایی شکست امریکا در واقعه طبس چیست؟ و اساسا چرا این نظریه مدرن! باید از آنتن رسانه ملی و درست در زمان نقد اهدای جایزه اسکار به یک فیلم ضد ایرانی پخش شود؟
کد خبر : ۹۸۶۳۱
"صراط" - برنامه این هفته «دیروز امروز فردا» را می توان بعنوان یکی از پرحاشیه ترین آن در سری جدید پخشش دانست. برنامه ای که موضوع هفته اش تحلیل اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی "آرگو" بود و مدعوینش هم "حسن عباسی" (رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز) و دکتر "فروز رجایی فر" (از دانشجویان جریان تسخیر لانه جاسوسی در سال 58).
اما نکته قابل تأمل و تعجب آنجایی بود که یکی از طرفین مباحثه، مدعی ادعایی بی سابقه شد که شاید برای اولین و آخرین باری باشد که در یک تریبون رسمی مطرح می شود!

به گزارش سرویس سیاسی صراط، حسن عباسی که معمولا یک پای ثابت نقد و بررسی آثار سینمایی شناخته می شود در بخشی از اظهاراتش پیرامون واقعه طبس و شکست امریکا در این ماجرا مدعی شد: "واقعیت شکست آمریکا در طبس چیز دیگری بود که کمتر بیان شده است. آمریکایی ها از موجی که ما شروع کردیم و گفتیم طوفان شن باعث شکست آن ها شد، استفاده کردند و طوفان شن را عامل شکست خود معرفی کردند، این درحالی است که علت اصلی شکست آمریکا در طبس مساله دیگری بود. آمریکا با 8 هلی کوپتر وارد طبس شد و قرار بود این 52 گروگان را آزاد کنند و برگردند. آنطور که به نظر می آید نیروهای آمریکایی که قرار بوده به منظریه قم بروند و از آنجه به سمت ترکیه پرواز کنند. از طرفی این موضوع هم وجود داشته که آمریکایی ها تصمیم داشتند بعد از پیاده کردن نیروهای خود در طبس، این هشت هلی کوپتر را در طبس بگذارند و بروند. تیمسار رازقی در بندرعباس به من گفت که سوال ما در همه این سال ها این بود که چطور می شود هلی کوپتر های آمریکا اینقدر فرسوده باشد؟!"

این تحلیلگر مسائل استراتژیک در ادامه نظریه جدیدیش پیرامون شکست امریکا در طبس در حالی که موجب حیرت بینندگان و دیگر مهمان برنامه شده بود خاطرنشان کرد: "آنچه که برای ما روشن شد این بود که فرمانده تفنگداران آمریکای می دانستن که قرار است این هلی کوپتر ها در طبس باقی بماند و به همین دلیل هلی کوپتر های فرسوده را به طبس فرستاد. دلیل اصلی شکست آمریکایی ها در طبس هم همین بود و این یک تحقیر برای آن ها محسوب می شود. امروز وقتی آرگو ساخته می شود، آمریکا روی تحقیری که در طبس اتفاق افتاد، سرپوش می گذارد و این درحالی است که ما می دانیم آمریکا به دلیل اشتباه فرمانده سپاه تفنگداران دریایی خود در طبس شکست خورده است"

حسن عباسی که در بیان مسائل جنجالی و موج سازی تبحر خاصی دارد مشخص نکرد که این نظر خود که در تعارض آشکار با پیام بنیانگذار کبیر انقلاب پس از واقعه طبس صادر شد را چرا تا کنون مطرح نکرده بود؟

امام خمینی در فرازی از پیام خویش، شکست آمریکا در صحرای طبس را حاصل و نتیجه قطعی امدادهای غیبی الهی می داند و در عبارتی صریح اعلام می دارد« این مانور احمقانه به امر خدای قادر شکست خورد» .

هنوز مشخص نیست هدف عباسی از مطرح کردن دلائلی جدید و در تضاد آنچه امام (ره) پیش از این بیان کرده بودند در چرایی شکست امریکا در واقعه طبس چیست؟ و اساسا چرا این نظریه مدرن! باید از آنتن رسانه ملی و درست در زمان نقد اهدای جایزه اسکار به یک فیلم ضد ایرانی پخش شود؟

گفتنی است صراط ، جهت اطلاع حسن عباسی متن پیام امام خمینی (ره) که پس از واقعه طبس خطاب به ملت ایران صادر شد را در زیر می آورد .

بسم الله الرحمن الرحيم
ملت رزمنده ايران ، دخالت نظامي امريكا را شنيديد و عذرهاي كارتر را نيز شنيديد.اينجانب كه كرارا گفته ام كارتر براي وصول به رياست جمهوري حاضر است به هرجنايتي دست بزند و دنيا را به آتش بكشد، شواهد آن يكي پس از ديگري ظاهر شده ومي شود؛ و اشتباه كارتر در آن است كه گمان مي كند با دست زدن به اين مانورهاي احمقانه مي تواند ملت ايران را كه براي آزادي و استقلال خويش و براي اسلام عزيز ازهيچ فداكاري رويگردان نيست
، از راه خودش كه راه خدا و انسانيت است منصرف كند.كارتر باز احساس نكرده با چه ملتي روبه روست و با چه مكتبي بازي مي كند. ملت ما ملت خون و مكتب ما جهاد است . اين شخص انساندوست ! (1) براي رسيدن به چند سال رياست و جنايت ، جان گروهي را تباه كرد، كه محتمل است براي كم جلوه دادن جنايتش ، هشت نفر را اقرار كرده باشد، در صورتي كه طبع واقعه شهادت مي دهد كه دههانفر جان خود را در راه شهوات او از دست داده اند و دهها نفر هم در كوير لوت سرگردان و در معرض مرگند ادعاي اينكه همه مسافران هواپيما را برده اند، مخالف گزارشاتي است كه به ما داده اند. كارتر بايد بداند كه اگر اين گروه به مركز جاسوسي امريكا در تهران حمله كرده بودند اكنون از هيچ يك از آنها و از پنجاه نفرجاسوس محبوس در لانه جاسوسي خبري نبود و همه رهسپار جهنم شده بودند.
1- جيمي كارتر، رئيس جمهور امريكا.
 
كارتر بايد بداند كه حمله به ايران ، حمله به تمام بلاد مسلمين است و مسلمانان جهان در اين امر بي تفاوت نيستند. كارتر بايد بداند كه حمله به ايران موجب قطع نفت از تمام دنيا خواهد شد و دنيا را بر ضد او بسيج مي كند. كارتر بايد بداند كه اين عمل احمقانه او درملت امريكا چنان اثري خواهد گذاشت كه طرفداران او را مخالفان او خواهد كرد. كارتربايد بداند كه با اين عمل بسيار ناشيانه حيثيت سياسي خود را به صفر رساند و از رياست جمهوري بايد قطع اميد كند. كارتر با اين عمل خود ثابت كرد كه قدرت تفكر را از دست داده و از اداره يك كشور بزرگ مثل امريكا عاجز است . كارتر بايد بداند كه ملت 35ميليوني ما با مكتبي بزرگ شده اند كه شهادت را سعادت و فخر مي دانند و سروجان رافداي مكتب خود مي كنند. و كارتر بايد بداند كه تمام ساز و برگهاي مدرن جنگي كه امريكا به ايران براي پايگاه خود در زمان شاه مخلوع داده است ، اكنون موجود است و به دست ارتش بزرگ و ساير قواي انتظامي است و بلاي جان اوست .

اكنون كه شيطان بزرگ دست به كار احمقانه زده است ، ملت شريف و رزمنده ما بايدبه امر خداي تبارك و تعالي با تمام توان خود و با اتكال به قدرت خداي متعال مهيا شود وآماده نبرد با دشمنان خود گردد. نيروهاي انتظامي ، ارتش و ژاندارمري و سپاه پاسداران به حال آماده باش باشند، و سپاه بيست ميليوني كه خود را مجهز نموده اند امروز براي فداكاري اسلام مهيا باشند كه در موقع لزوم از كشور اسلامي خود دفاع كنند؛ و از اين مانور احمقانه كه به امر خداي قادر شكست خورد، هراسي به خود راه ندهند كه حق با ماو خدا پشتيبان ملت مسلمان است . اينجانب به كارتر اخطار مي كنم كه اگر دست به امثال اين كار ابلهانه بزند، كنترل اين جوانان مسلمان و مبارز(2) و غيوري كه نگهبان جاسوسان جاسوسخانه هستند براي ما و دولت امكان ندارد و مسئول جان آنان ، شخص اوست . ومن اخيرا بايد تذكر دهم كه در قضاياي كردستان كه گروههاي منحرف چپ و مخالف بااسلام به آشوبگري برخاسته اند، و در قضاياي دانشگاهها كه گروههاي چپ امريكايي
 
2- دانشجويان مسلمان پيرو خط امام .
 
در آن مكانهاي مقدس دست به آشوب زده اند، و آشوبگريهاي دولت غير قانوني عراق در مرزهاي ايران با حمله كارتر و دخالت نظامي در ايران رابطه ملموسي دارد، و در اين موقع حساس اگر اين گروههاي منحرف در دانشگاهها و يا خارج آنها دست به آشوب بزنند، ملت رابطه مستقيم سران آنان را با امريكاي جهانخوار خواهد فهميد و تكليف خود را با آنان روشن خواهد كرد و اغماض و عفو، راه مخالف سياست اسلامي خواهدبود. و اينجانب به همه جوانان نصيحت مي كنم كه به ملت بپيوندند و از كشور خود دفاع كنند و مكتبهاي انحرافي را كنار گذارند كه وحدت صفوف به مصلحت همه است . ازخداوند متعال عظمت اسلام و مسلمين و قطع يد مفسدين و جباران را خواستارم .والسلام عليكم و رحمه الله .

روح الله الموسوي الخميني
صحيفه امام خميني (ره) - جلد : 12 - صفحه : 255 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۲۲۷
کلا این بنده خدا استاد در کردن این نظریه های شاذه
حسن عباسی بدجور مغرور شده و فکر کرده خبریه
نقدت درسته صراط فقط اگر الان جز حسن عباسی هر کی اینو میگفت شماها ---------- در می آووردین اما اینو ---------
اونروزی که خبر زدین عباسی به دلیل حضور استاد رائفی پور از اومدن به نمایشگاه رسانه های انقلاب خودداری کرد به قدری از این --------- اومد که ....
الانم که با وجود بیان امام بازهم حرف عجیب نامربوط دیگه ای زده بیشتر از قبل ازش -----------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه جالب امام خمینی میفرمایند اين مانور احمقانه به امر خداي قادر شكست خورد اونوق حسن عباسی در پر بیننده ترین ساعت تلویزیون و در یک برنامه زنده میگه چون هلی کوپترهاشون فرسوده بود شکست خوردن
بالاخره احمق بودن و فرسوده بودن هلی کوپتر دشمن بر کسی پوشیده نیست که خواست خداس اما مطرح کردن اون با لحنی مخالف فرمایش امام خودش مشخص میکنه که هدف چیه
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دوتا خبر از رسانه های زرد از دکتر میبینی میگی مغرور شده!
در ضمن دو سال پیش عباسی و رائفی پور جفتشون تو همایش کلیک های پایداری کنار هم بودن!
یه کم چشم و گوشتو باز کن از حالت تحجر بیا بیرون تا یه حرفی به گوشت میرسه سریع گارد نگیر!
صراط هم که فقط خودش خوبه حرف خودش درسته همه هم که بدن حرفاشون هم غلطه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ربطی به هم نداره،خب میشه گفت بدلیل فرسودگی نتونست بر طوفان شن فائق بیاد،خیلی سادست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان اگر مشایی این حرفو زده بود اسلام در خطر می افتاد همه ندای وا اسلاما سر میدادن اما چون حسن عباسی گفته چهارتا جیره خور حقوق بگیر اومدن دارن ماست مالیش میکنن هی تو کامنتها مینویسن این حرفش منافاتی با حرف امام نداره .
انحرافه انحرافه هیچ فرقی هم نمیکنه مشایی باشه یا حسن عباسی جفتشون مثل هم نظرات عجیب غریب میدن
امام خمینی هم میتونست بگه هلی کوپترهای فرسوده کارتر میتونست بگه تیزهوشی ایران یا کند ذهنی فرمانده امریکایی اما رهبر کبیر انقلاب همونطور که صراط نوشته یک جمله فرمودن امر خداوند
یعنی والسلام حالا دیگه دری وری نگید بهتره به حسن عباسی بگین تا از چشم حزب الله نیوفتادی مواظب اظهاراتت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره میشه گفت به دلیل فرسودگی اما نمیدونم چرا اما اینو نگفتن و گذاشتن 30 سال بعد آقای عباسی بگن
فکر کنم توی خواب حسن عباسی رفتن و اذن دادن که شب تو برنامه افشاگری کنن .
من مطمئنم استاد حتما هماهنگ کرده با امام
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
مزخرف ترین خبرگذاری متعلق به شماست... اولا دکتر عباسی هم کلام امام بر مامور بودن دانه های شن را بیان کردند و همین اتفاق باعث برخورد هلیکوپتر با تانکر سوخت و انفجار شد ...اما قبل از انفجار و طوفان باید در مورد برنامه ی امریکایی ها برای حمله و زمین گیر شدن یکی از هلیکوپتر ها که در کرمان میشینه و حتی به طبس نمیرسه مینوشتید.. اما نویسنده ی بی معرفت و بی اطلاع این متن جواب بده چراا ما ضعف لجستیک و استراتژیک دشمن را از کمک های غیبی الهی نگذاریم این که امریکایی های اشتباه استراتژیک کردند و این از الطاف خفیه الهی بوده شکی نیست ...اما تک بعد ی و ساده انگاری دیدن موضوع طبس تنها از مغز های خشکیده شماها برمیاد.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام.صراط بعضی موقع مطالبی میزاره که واقعا ما رو ناامید میکنه.این حرف آقای عباسی چه منافاتی با حرف امام داره.اصلا ایشون امر خدا رو منکر نشد.مگه این کار احمقانه فرمانده تفنگداران آمریکای و در کنار آن طوفان شن امر خدا نبوده؟
رضا-منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط و ناشناس الکی شلوغش نکنین...
من که هیچ تضادی بین حرف عباسی و امام ندیدم.
تا اونجا که من خوندم و دیدم امام اونا رو احمق خونده و طوفان شن رو هم حمایت الهی.
اونا هم احمق بودن که بالگردهای فرسوده آوردن(هم امام گفته هم دکتر عباسی)،هم طوفان شن حمایت الهی بوده ،چون اگه طوفان شن نمی اومد که بالگردها به اون وضع دچار نمی شدند و کارشونو انجام می دادند.
طوفان شن هم از این جهت حمایت الهی بوده که طبق اطلاعات هواشناسی دقیق آمریکایی ها طبس در اون روز باید یکی از آرام ترین روزاش می بود که به قدرت خدا نشد.
كرمعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
البته برادران صراط ايكاش كمي بيشتر به سخنان ايشان دقت مي كرديد و مثل اون خانم چفيه به گردن زود قضاوت نمي كرديد ايشان هم مساله شن را بيان كرد هم هليكوپترهاي كهنه. كه خود ايشان هم گفت هردوي اينها خواست خدا خدا بوده چرا صراطيها نمي توانيد يك صداي جديد هم بشنويد بخدا ته اين قصه طالبان هست ها !! طالبان كه اينقدر ازش بد مي گوييم چيزي نمي گويد الا اينكه مي گويد فقط حرف من درست است !!حداقل خودي ها همديگر را نزنيم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف دكتر عباسي تعارضي نداره با حرف امام. در اصل همون استفاده از هليكوپتر فرسوده پرده اي بود كه جلوي چشم آمريكايي ها افتاد و اونها از درك مسئله عاجز موندند. طوفان شن هم كارشون رو ساخت...البته من اينجور فكر مي كنم. شايد اشتباه باشه...
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط برو توحیدت رو مانند امام درست کن! امام که می فرماید خرمشهر را خدا آزاد کرد منظورش این نبوده که رزمنده ها ... بودن!! اینا منافات نداره که با هم!! نمی دونم این مطالب رو کی واست می نویسه اما به نظرم هر کی می نویسه قصد داره آبروت رو ببره!! اصلا گیرم صد در صد منافاتم داشته باشه، عباسی یا هر تحلیلگر دیگه ای حق داره تحلیل ارائه بده و منافات داشتن با سخن حضرت امام دلیلی بر اشتباه بودن حرفش نیست! کاری به درستی و نادرستی تحلیلش ندارم اما شما چرا اینقدر مزخرف می نویسین!! به خدا امثال عباسی ها مهم نیستن برا من!
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بیانیه مجید اردبیلی به همین مناسبت:

اگر بر فرض گفته های حسن عباسی صحیح باشد چیزی را تغییر نمیدهد.

امام سجاد علیه السلام میفرماید:
الحمدلله که دشمنان ما را احمق قرار داده است
این هم معجزه الهی است که چشم عقل آنها را کور میکند تا با ابزار فرسوده به انقلاب نوپا بیایند و مفتضح شوند.
البته فرقی نمیکند اگر طوفان شن نبود این هلی کوپترهای قراضه هم عملیات خود را خوب انجام داده بودند و نیروها را پیاده کرده بودند.
لیکن طوفان شن کار را تمام کرد
و کهنه و تازه بوده هلی کوپترها نمیتواند تاریخ را به عقب برگرداند

آبروی از دست رفته آمریکا برگشت ناپذیر است.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف دکتر عباسی منافاتی با سخن امام ندارد ضمن اینکه در سریال ساخته شده هم به این نکته اشاره شده ،
ایشان فقط برداشت متفاوتی از برداشت عمومی و رسانه ای ارایه کردند که در تعارض با طوفان شن هم نیست ، بعضی ها دنبال جنجال سازی هستند و از کاه کوه می سازند و شاید هم با کلی تبلیغات فراوان اعلام کردند : که گالیله می گوید زمین دور خورشید می چرخد
یه مثال جالب : می گویند شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند سعدی در بالای ( درب ) سازمان ملل نصب شده آقا هرکی عکسی از این تابلو داره بزاره ما هم ببینیم ،
ما یک تصور عمومی داریم و یک تصور واقعی در عین حال فرسودگی ناوگان و ضعف لجستیک هیچ تقابلی با امر خدا بودن ندارد و عده ای به غلط تلاش می کنند که معجزه را فقط کارهای یهو ای و اکشن و انفجار و ... بدونن در صورتیکه همین نفس کشیدن و دم و بازدم هم معجزه است و حماقت مسول آمریکایی هم معجزه است ،
اینطور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اه اه اه خسته شدیم از این تند روی ها بخدا ...
آهاااااااای کسانی که خودتون رو حزب اللهی میدونید ، کجایید ؟
بابا این بنده خدا هم نتیجه گرفت و صراحتا گفت که حدیث داریم که الحمدلله که خدا دشمنان ما رو از احمقا قرار داده . و رسما گفت که این معجزه الهی بود .
خواهش می کنم که یک مقدار سرعت رو کم کنیم . خواهش میکنم بیایم از رهبر جلو نزنیم و همراه ولی فقیه باشیم ...

خود دانید ... رهبر تو دیدار با تبریزی ها صراحتا فرمودند .
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
به راستی که خداوند دشمنان رو از احمق ها افرید
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
به عنوان یک جوان ایرانی ازتون یه خواهشی دارم دوستان عزیز!
میشه انقدر به روی همرزمانمون سریع خنجر نکشیم؟ این چه اخلاقی است که پیدا کردیم؟ مثلا با این گفته آقای عباسی چه موضوع مهمی زیر سوال رفته؟ اصلا حرف ایشون بنابر منطق کاملا پذیرفته است. چرا فکر می کنید که اگر ثابت بشه هیلیکوپتر ها فرسوده بودند اونوقت اسلام و قرآن و مسلمین به خطر می افتند؟!!!!
میشه یه کم سکوت کنیم و فکر؟!
این حرف آقای عباسی که هیچ منافاتی نداره با صحبت امام که فرمودن این مانور به امر خدای قادر شکست خورد. مگر خدا در قرآن نفرموده که گاهی دشمنان دین رو با دست خودشون از بین می برم!
بسه دیگه!!!
تمومش کنیم این بی تقوایی رو... این پنجه کشیدن های به روی همرزم ها مون رو!
آقای عباسی و هر کس دیگری که میان ماست از ما و مسلمانه و ما باید رحماء بینهم باشیم! ما پیرو پیامبری هستیم که مکارم اخلاق رو برای ما آورد اونوقت جامعه ما داره از بی تقوایی به قهقرا می ره!
صراط عزیز! این مقاله ها جز ایجاد جو دشمنی در میان دوستان هیچ سودی نداره!
یک لحظه قبل انتشار مقالات و نظر هامون ببینیم خدا از این حرفی که داریم میزنیم راضی هست یا نه؟ همین.
والسلام.
@WhiteAvenger
|
Iran (Islamic Republic of)
من که تعجب میکنم از حذف برخی از سخنان استاد عباسی

بنده فیلم کامل رو دیده بودم و لحنش یجور دیگه بود و جملاتی رو بین جملات و قبل و پس از این شما حذف کردین که ایشون رو گناهکار نشون داده

چرا مثل اون خانم شما هم متعصبانه جبهه میگیرن ؟ استاد دقیقا گفتن که اسناد این حرفشون موجوده و در دسترس مردم نبوده که الان دارین بدون دیدن اونا قضاوت میکنین

چرا نمیگین که بنی صدر دستور داده بود اونجا رو بمباران کنن که حتی فرمانده سپاه هم در همین حین شهید شد و اسناد و هلیکوپتر ها نتوانستن به درستی بررسی شوند تا مردم به جای الان اون زمان متوجه حرف استاد شوند

این شیوه امانتداری در ابلاغ مطلب به مردم نیست
از استاد حلالیت بگیرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۷
۱۲
صراط حالت خوش نیستا!
خب ایشون هم یک نظریه علمی بیان کردند مثل مرحوم آیت الله خوشوقت که با بیان نظریه علمی خودشون فرمودند حضرت رقیه (س) دختر امام حسین(ع) نیستند.
دلیلی برای عدم انتشار این نظر بود حتما به من ایمیل بزنید.
دلداده
|
Iran (Islamic Republic of)
چرادروغ به این بنده صالح خدامی بندی مرحوم کی چنین حرفی زد ایشان فقط گفته بعضی ها درتاریخ چنین نظری داشته اند ازطرف خودش که نگفت می خواست مردم نسبت به این مسائل آگاه باشند که چنین مسائلی هم مطرح هست وگرنه خودش چنین نظری را ازطرف خودش اصلا ابرازنکردهوچقدر تهمت می زنید خدا هدایتتان کند
ثابت قدم
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا . احسنت . ایضا آیت الله خوشوقت در زمینه چشم زخم هم قائل به وجود چنین چیزی نبودند .؛
حالا یک نفر اظهار نظر کرده شما برین با دلیل و از روی عقل جواب بدین . واقعا که استاد خراب کردن هستین . متاسفم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
هلیکوپترهایی که یکی دو سال اول عمرشون رو میگذرونن چطور فرسوده حساب میشن؟ من خودم کارمند هلیکوپتر سازی ام شرکتی که مسوول برگردوندن هلیکوپترهای غنیمتی از طبس و کرمان به تهران بود.هلیکوپترهای RH53 که در خدمت نیروی دریایی امریکا بودن همگی تو سالهای اول خدمتشون بودن و اخرین فناوری روز رو داشتن که الان هم دارن استفاده میشن منتها با موتور قویتر و دستگاه های ناوبری بروزتر. عباسی جان تو که از هلیکوپتر فقط سوار شدنشو بلدی خواهشا اظهار نظر نکن. دو حالت داره یا اطلاع نداری یا مغرضی که انشالاه فقط اولی باشه. رفقا دوستون دارم. بوس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا دروغ پشت سر مرده میگید کی بنده خدا چنین حرفی زد
در روز قیامت به خاطر تک تک رفتارامون مجازات میشیم وای خدایا به داد ما برس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وای به روز قیامت .... در برابر عدالت خدا چه کنیم ...
به همین راحتی پشت سر دیگران حرف میزنیم؟
هر چرندیاتی رو که هرجا میشنوی که نباید باور کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من امریکایی ها خواستند رو شکستشون سرپوش بگذارند که این نظریه را مطرح کردند
خوب اگه دنیا قبول کنه که معجزه بوده که امریکا میشه دشمن خدا.
اگه ایرانیا هم قبول کنند ایران میشه دوست خدا
پس همه چیز جور در میاد که یک سرپوش هوشمند بوده.ایشون هم فکر کرده تونسته با کلی ولخرجی به اطلاعات محرمانه دست پیدا کنه و اینجا مطرح کرده.
م ا ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۳
۶
-
به نظر من که نظر عباسی رو اصلا نباید با نظر امام(ره) مقایسه کرد
عباسی 33 سال بعد و به عنوان یک تحلیلگر نظر میده
و امام(ره) همون موقع و به عنوان یک فقیه و سیاستمدار و یک فردی که ولی امر مسلمین هست، نظرشون رو مطرح کردند
این دو هیچ منافاتی ندارند
=================================
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم.ضمن اینکه حسن عباسی گفت در تحقیقاتی که در سال 1370 صورت گرفته این موضوع مشخص شده و در اون سال حضرت امام در بین مانبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حا اين شد حرف حساب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکترم تایید کرد که اینا به خاطر خحماقت دشمنان ماست و قدرت و خواست خداوند
شاگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳۵
۱
همانطور که طوفان دست خداست ناخن خشکی هم دست خداست
ضمنا رنجبران هم گفت که منافاتی نداره . طوفان هم بوده اما ضعف هلیکوپترها باعث شده بر طوفان فائق نیان.
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام این بهترین نظره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من امریکایی ها خواستند رو شکستشون سرپوش بگذارند که این نظریه را مطرح کردند
خوب اگه دنیا قبول کنه که معجزه بوده که امریکا میشه دشمن خدا.
اگه ایرانیا هم قبول کنند ایران میشه دوست خدا
پس همه چیز جور در میاد که یک سرپوش هوشمند بوده.ایشون هم فکر کرده تونسته با کلی ولخرجی به اطلاعات محرمانه دست پیدا کنه و اینجا مطرح کرده.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۴
۲
شاید ناخن خشکی اون افسر آمریکایی از مشیت الهی بوده . طوفان طبس هم از مشیت الهی بوده. دست به دست دادن او واقعه رو شکل دادن.
حرف عباسی هیچ مغایرتی با حرف امام (ره) نداره. موضوع ندارین بی خود شلوغش نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نفس کشیدن شما هم آقا سینا به امر خداونده و حتی پول به جیب زدن آقای -------
مگه میشه بر خلاف مشیت الهی باشه؟؟؟
داستان تعریف نکنید خواهشا
هیچکس منکر امر خدا نیست اما اینکه عباسی بعد از سالها میاد این حرفارو میزنه مشکوک میزنه خیلی هم مشکوک
پیشنهاد میکنم صراط کل حرفای عجیب و غریب این آدمو یه خبر کنه تا همه متوجه بشن که ........
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا من پیشنهاد میدم صراط تمام مطالبی رو که راجع به عباسی زده رو یک جا منتشر کنه تا ببینید که قصد صراط و نوع ادبیاتش در انتشار حرفهای حسن عباسی به چه شکله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس
عباسی گفت به اراده ی الهی
در ضمن، اولا عباسی اولین دفعه نیست این حرفا رو میزنه، اینو قبلا هم گفته بود توی سخنرانی های دانشگاهی.
مشکوک بودنش نمیدونم کجاست که شما را شوک کرده. ممکنه یک کسی یه چیزی رو بعد از هزار سال بفهمه بعد از اتفاق، بیاد بگه، اون وقت باید بگیم مشکوکه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من امریکایی ها خواستند رو شکستشون سرپوش بگذارند که این نظریه را مطرح کردند
خوب اگه دنیا قبول کنه که معجزه بوده که امریکا میشه دشمن خدا.
اگه ایرانیا هم قبول کنند ایران میشه دوست خدا
پس همه چیز جور در میاد که یک سرپوش هوشمند بوده.ایشون هم فکر کرده تونسته با کلی ولخرجی به اطلاعات محرمانه دست پیدا کنه و اینجا مطرح کرده.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۱۲
۱
آقای دکتر عباسی یک نظریه را گفتند که به لطف خدا دشمنان ما جز احمق ترین ها هستند و یک اشتباه تاکتیکی انجام دادند و هلی کوپترهای فرسوده فرستادند که زمان بندی عملیات را بهم زد، و بعد طوفان شن هم موجب شد یکی از هلی کوپترها موقع بلند شدن به تانکر سوخت برخورد کند و عملیات شکست خورد اون هم به صورت مفتضحانه....و به نظر من هم همه اینها تحت اراده خدا بود که همانا هیچ برگی از روی درخت نمی افتد مگر به اذن خدا...از صراط بعیده آخه کجای حرفای دکتر عباسی مخالف امام (ره) بود در هر صورت این ارده خداوند بود که امریکا شکست بخوره...به نظر من تقوا مهمترین نیاز جامعه امروز هست چرا بعضیها فقط دنبال این هستند که به افراد انگ ضد انقلاب و ضد ولایت و ...بزنند؟
پارادوکس
|
Iran (Islamic Republic of)
مساله اینه که از صراط اصلا بعید نیست!!
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد!
200 تا لایک....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰۷
۳
حتی زورتون میاد بزنین دکتر حسن عباسی. اینقدر شماها....

چرا چرت و پرت میذارین آخه؟ چرا؟؟ بنده ی خدا گفت اینا همه اراده ی الهی بوده. ید الله فوق ایدیهم حالا ناخن خشکی یا طوفان. هر کدوم یه اسبابه برای تحقق اراده ی الهی!
از یکی خوشتون نمیاد باید هم کاسه با کافه سینما بشید؟

چرا تقوای رسانه ای ندارید؟ خدا رو خوش میاد؟
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه بگی منظورت از کافه سینما اینجا چی بود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا می خوان خودشونو مشهور کنن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بچه اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اولین باره نظر میدی انقد ذوق زده شدی نکنه، چند جا این نظرتو کپی پیست کردی
(((آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!! )))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من امریکایی ها خواستند رو شکستشون سرپوش بگذارند که این نظریه را مطرح کردند
خوب اگه دنیا قبول کنه که معجزه بوده که امریکا میشه دشمن خدا.
اگه ایرانیا هم قبول کنند ایران میشه دوست خدا
پس همه چیز جور در میاد که یک سرپوش هوشمند بوده.ایشون هم فکر کرده تونسته با کلی ولخرجی به اطلاعات محرمانه دست پیدا کنه و اینجا مطرح کرده.
شاهرخ
|
United States of America
|
۱۴:۳۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰۶
۵
سلام.من برنامه رو دیدم.به جملاتی که از امام (ره) نقل کردید رجوع کردم." كارتر با اين عمل خود ثابت كرد كه قدرت تفكر را از دست داده و از اداره يك كشور بزرگ مثل امريكا عاجز است ".یا این مطلب"نيروهاي انتظامي ، ارتش و ژاندارمري و سپاه پاسداران به حال آماده باش باشند، و سپاه بيست ميليوني كه خود را مجهز نموده اند امروز براي فداكاري اسلام مهيا باشند كه در موقع لزوم از كشور اسلامي خود دفاع كنند".....اگر قرار است خدا بدون هیچ اسبابی دشمنان را دفع کند،پس آمادگی نظامی برای چیست؟اینکه آقای عباسی بگوید "خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقها قرار داده"با حرف قرآن،معصومین و امام در تضاد است؟اینکه چنین حماقتی و چنین طرز فکر ناشیانه ای از طرف یکی از افسران عالی رتبه آمریکایی برملا شود موید حرف خدا و رسول نیست؟
ناشناس
|
United States of America
بهترین نظر بود...
ناشناس
|
United States of America
آقای محترم
این که دشمن های ما از احمق هان رو معصوم فرموده اند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰۱
۳
همانطور که در ماجرای کودتای نوژه به خواست خدا یک نفر از عوامل کودتا اطلاعات کودتا را به مقام معظم رهبری رسوند و این موجب شد که از یک اتفاق مهیب جلوگیری بشه این اشتباه فرمانده امریکایی هم می تونه اراده ی الهی باشه و هیچ منافاتی با سخن امام راحل (ره) نداره.
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۴
شکست طبس به امر خداوند متعال بود همین بس
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۴۴
۷
افتخار میکنم اگه آقای عباسی منو شاگرد خودش بپذیره!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
عباسی مشیت خدا را نقض نکرد که گارد میگیرید فقط گفت عامل انسانی این بوده . کلا صراط حالش خوش نیست . همه کافر فقط خودش صراط مستقیم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۸۸
۴
باز شما گیر الکی دادین به حسن عباسی؟
خب مگه منافاتی با امداد غیبی داره ؟
کلاً داری تبدیل میشی به یه سایت زرد و جیره خوره همونایی که باهاشون عهد برادری بستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و فارغ‌التحصیلان تخصصی مهدویت۱۳۹۰/۰۴/۱۸ :

وقتى انحراف و غلط به وجود آمد آن وقت حقيقت مهجور خواهد شد مشتبه خواهد شد وسيله‌ى گمراهى اذهان مردم فراهم خواهد شد لذا از كارِ عوامانه از تسليم شدن در مقابل شايعات عاميانه بايستى بشدت پرهيز كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا منظورتون را واضح بیان کنید؟؟؟
کلی گویی خوب نیست!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۱
نظردکترعباسی به این معنانیست که آمریکاییها خودشون هلی کوپترهاروساقط کردن بلکه منظورشون اینه که اونها خواستن صرفه جویی کنن وهلیکوپترهای مدرن دست ایران نیفته که استفاده تبلیغاتی بکنه امافکراینجاش و نکرده بودن که برای خدا هلی کوپترنویاکهنه فرقی نمیکنه
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۳
حسن عباسی درست گفتند.حسن عباسی منظورش این بوده که عامل شکست آمریکایی ها هلی کوپترها بوه و برای اینکه کسی متوجه این مساله نشه،اومدن بحث طوفان شن رو مطرح کردن تا فرسوده بودن هلی کوپترهاشون معلوم نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۷
۳
دکتر این حرفو از خودش در نیاورد یکی از فرماندهان وقت اینو بهش گفته و این امر هیچ منافاتی با مشیت الهی نداره
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو خودش بهت گفت ؟؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۲
خداوند برای اجرای هر کاری از وسیله استفاده می کند خواه طوفان شن باشد خواهد اشتباه در تصمیم گیری یک فرمانده. این چه ربطی دارد که بگوییم نظری آقای عباسی با نظر امام متفاوت است. مگر امام گفته با چه وسیله ای خدا این کار را کرده است. پس لطفا هول ورتان ندارد که مثلا مچ آقای عباسی را گرفتید. این نظر ایشان است اگر شما دلیلی بر رد آن دارید ارائه کنید و بیخودی از امام خرج نکنید.
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
من قصد داشتم دقیقاً همین عبارات را بنویسم که مواجه شدم با پیام شما.
لذا من هم تأکید می کتم مگر قرار است خواست خدای متعال بر نابودی دشمن در واقعه طبس الزاماً طوفان شن باشد. آیا حماقت فرماندهان به گونه ای که خودشان هم از آن خجالت می کشند نمی تواند به خواست خدا باشد؟!!
من متأسفم که دوستان صراطی در تحلیل های خود اینگونه از محتوای پیام امام راحل (ره) سوء برداشت می کنند. از شما بعید است.
بچه حزب الهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۲
خاک بر سر صراط ما فکر می کردیم تو تریبون انقلاب اسلامی هستی نه اینکه مار تو استینت پرورش دادیم
این پیام از طرف تمام بچه حزب الهی های استان کرمان بود حسن عباسی بفم چی داره می گه بعد برای ما تفسیر کن این خانم دیشب نمی فهمید چی می گه
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا تو یه نفری زیاد دادو بیداد نکن
ثانیا خودتم فهمیدی چی گفتی؟والا ما این ضرب المثل رو این جور بلدیم که میگه:
""""""""""مار تو آستینم پرورش دادم"""""""
نه اینکه تو آستین یکی دیگه پرورش مار بذاری.

ثالثا حالا تو داری به کی فحش میدی صراط یا عباسی؟

رابعا با خودت چند چندی؟
علی الظاهر تازه از پای بساط بلند شدی بچه کرمانی!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خامسا الان با خودت چند چندی؟
سادسا بازی برگشت کیه؟
تاسعا (؟!!) الان چند چندی؟
اصلا اینا رو ولش کن خودت چطوری؟!!
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۲
صراط تو هنوز اینقدر کج فهمی که نمی توانی درست تحلیل کنی حرف های آقای پروفسور عباسی رو نمی فهمی و هیچ مغایرتی ندارد با سخن امام
همین شما خون به دل مرحوم آیت الله خوشوقت کردید
شرمم میاد به عنوان تریبون انقلاب اسلامی اسم شما بیاد
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۱
۴
نویسنده کینه توزی خود را از همان ابتدای متن نسبت به دکتر عباسی نشان داده اند.در ابتدای متن از نوشتن دکتر حسن عباسی خودداری و به ذکر حسن عباسی اکتفا کرده اند اما نوشته اند دکتر فروز رجائی فر.دکتر فروز رجائی فر که حری برای گفتن نداشتند و معلوم بود چیزی حالیشون نیست.ایشون در ابتدای صحبت هاشون بسیار گستاخانه نسبت به برنامه دیروز امروز فردا صحبت کردن و صحبت های دکتر عباسی رو هم متوجه نمی شدند.
دکتر عباسی گفتند که از سال 1370 به بعد معلوم شد که طوفان عامل شکست نبوده و امام خمینی قبل از این سال ها فوت کرده بودند و اگر ایشان گفته اند طوفان شن به دلیل این بود که دیگران عامل رو طوفان میدونستند و به ایشون گزارش داده بودند ولی حالا دلیل اصلی مشخص شده.و در این بین چیزی که بسیار خنده دار بود و موجب خنده دکتر عباسی شد این بود که خانم دکتر فروز رجائی فر بعد از شنیدن این مطالب و بهت زده شدن گفتند در صورتی که رهبری بگوید مورد قبول است و دکتر عباسی جواب دندان شکنی به ایشان دادند که تا جایی که به حوزه شما مربوط است شما می توناید اظهار نظر کنید.

نویسنده این متن خواب تشریف داشته احتمالا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان میشه بفرمائید حسن خان دکترای چه رشته ای رو دارن و از کدوم دانشگاه گرفتن؟
در چه سالی مدرک دکترا اخذ کردن و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ایشون چیه؟
بگو تا صراط هم آبروش بره عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تحصیلات:
لیسانس در علوم سیاسی
فوق لیسانس در روابط بین المللی
PHD در امنیت ملی با گرایش دکترین و خط مشی علوم استراتژیک
برد تخصصی از انگلیس
تحصیلات میان رشته ای
اقتصاد
جامعه شناسی
علوم نظامی(دریایی، زمینی، عملیات ویژه، انتظامی)
مدیریت(عمومی، دولتی، استراتژیک)
فلسفه اسلامی، فلسفه غرب
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
این سوال رو از برنامه دیروز امروز فردا بپرسید.خانمی رو هم که در ابتدای متن دکتر معرفی کردن رو هم مدرکش رو نشون بدن.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز لطفا سخنرانی توضیح دکترای ایشون رو کامل گوش بدید
در شمن ایشون هیچ اصراری به اطلاق لفظ دکتر به خودشون ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا 4 روز پیش که مبگفتن دانشجوی کارشناسی بوده که انصراف داده حالا این مدارکو از کجا آووردین؟
یکی از کامنت گذارا گفته مشایی و عباسی مثل هم میمونن شاهد از غیب رسید
آخه عزیز من حداقل شما که هرچی رشته دانشگاهی بود ردیف کردین نام دانشگاهشم میگفتین بلکه یه استعلام بگیریم ببینیم این آقای دکتر بین چه سالهایی تا چه سالهایی کجا تحصیل می کردن .
ن م
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه این لیست تحصیلات رو از کجا اوردید
عباسی فقط به لحاظ رسمی کارشناسی فلسفه غرب از دانشگاه ازاد رو داره
ولی بخاطر مطالعات ریشه ای و قدرت نظریه پردازیش خودش رو محدود به تحصیلات رسمی و دامنه کم نکرده
اون کسانی که این جعلیات رو مبنا میگذارند و منتشر میکنند انقدر شعورندارند که عیاسی با این نوع عقاید تندش چجوری به انگلیس رفته ومگه عباسی اعتبار علمیشو وامدار اینگونه درجات بی ثمره
اینهمه فارغ التحصیل درجه بالای این رشته هادر ایران موجوده کدومشون سواد اینو دارند که تحولات سریع و پیچیده اجتماعی و اخلاقی و بینشی و بحران های عمیق اجتماعی و اقتصادی جامعه ایران رو درک کنند ( راه حل پیشکش) و کدومشون در صورت برخورداری از این درک حاضرن اعتبارشونو خرج کنن برای روشنگری جامعه نسبت به اینده تاریک و بن بست کنونی
اگه صرف این تحصیلات برای یک جامعه نجات بخش بود که الان ایران باوجود این همه اساتید وضعیتش این نبود
هرروز که میگذره و اوضاع پیچیده تر میشه و هیچکس هم صداش ازدیوارهای محدود دانشگاه ها درنمیاد و جرات نمیکنه با دونسته هاش نسبت به نابودی جامعه هشدار بده به بی مایگی این قبیل درجات خواهید رسید چون همه کاسبند به همین خاطر از همه جامعه منفعل ترند
چقدر ما خوش خیالیم و در نهایت این خوش خیالی مارو زمین خواهد زد
و مگه ارزش بینش اهل علم قبل از پیدایش تحصیلات اکادمیک به واحد های پاس کردشون برمیگشت
اخه چقدر با همه چی سطحی و ساده لوحانه برخورد میکنیم
توی جهانی که فاسدترین ادما از طریق دموکراسی روی کار میان حوزه تخصصی سیاست یعنی چی؟
توی جهانی که سرنوشت دنیوی و عقبایی یک ملت با بی کفایتی و بی تدبیری مدیران اقتصادی و با مدل های مشهور و معیوب نابود میشه حوزه تخصصی اقتصاد یعنی چی؟
با اینکه پراشتباه عمل میکنه اما جسارت و گستردگی دامنه فعالیتهاش و تکلیف مداریش ستودنیه
عباسی عقده بهش دکتر گفتن رو هم نداره انقدر سر این جور موارد سخیف و بی ارزش باهم درگیر نشید
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۲
صراط! بالاخره این حرف رو یا باید بپذیریم یا نپذیریم . شما در برابر حقیقت میخواید با استفاده از حرف امام خمینی دکتر عباسی رو تخریب کنید و حقیقت رو نپذیرید در صورتی این حرف دکتر عباسی هم مخالف حرف امام و مشیت الهی نیست و تازه نشان دهنده احمق بودن و ضعف دشمنه.
اگر میتونید در برابر این حقیقت به جای خزج کردن از بیانات امام دلیل و سند بیارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان خسته نشی کامنت ت رو زیر همه نظرها کپی پیست کردی و صراط هم زحمت تایید همه شون رو کشیده!!!!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۳
صراط! به نظرم داری گیر الکی از نوع 3 پیچ و ایراد بنی اسرائیلی میگیری!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان چراگير3پيچ ميدي؟زين پس بجاي واژه صراط نيوزبگوئيد(بدجنس نيوز).
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی سلام . این صراط عادتشه بالاخره باید یه حرکتی بکنه دیگه.
را ه حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۱
صراط جان: تحلیلتان ابکی هست

کسی به اندازه حسن عباسی اهل مطالعه نیست

تا حالا دنبال نه مقامی بوده نه پولی

برداشت شما ازین جملات مغرضانه یا احمقاه است ببخشید یا علی
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۵
۰
بازم تازیدن صراط به استاد عباسی شروع شد .
واقعا متاسفم که دوباره صراط برخورد گزینشی با این موضوع کرده است . همین چند ماه گذشته بود که استاد عباسی را به توهم متهم کرده بودی و گفته بودی که ایشان ممنوع التصویر شده اند در حالی که ایشان در همان دوران در تلویزیون حضور پیدا کردند و دروغ صراط رو شد !!!!
در حالی که استاد عباسی همواره نظریات امام خامنه ای را مطرح کرده و در حال تئوریزه کردن منویات امام خامنه ای بوده اند و همواره در راستای محقق کردن اوامر و منویات رهبری بوده اند .
شما انگار اصلا با کارهایی که ایشان در تبیین طرح جامع برای نظام کرده اند خبر ندارید .
در مطلبی که صراط در مورد استاد عباسی زده بود که عباسی گفته است با دستور رهبری ممنوع التصویر شده است!!
این هم لینکش :
http://www.seratnews.ir/fa/news/87608/%D8%AA%D9%88%D9%87%D9%85-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84
الان هم ایشان را در مقابل امام خمینی قرار داده است !!!
عجب از این بی تقوایی رسانه ای !!
موضوع اصلی برنامه دیروز امروز فردا درباره بررسی اهداف پیدا و پنهان اهدا اسکار به آرگو بوده است برای رعایت رسالت ژورنالیستی لازم بود که موضوع اصلی برنامه را صراط می زد نه اینکه بیاید و با برخورد گزینشی و زدن تیترهای جنجالی برای جذب مخاطب به تخریب استاد عباسی بپردازد .
واقعا نمی دانیم شما درک نمی کنید که منظور استاد چه بوده است ؟
کسی منکر این نیست که در شکست امریکایی ها در طبس معجزه ی الهی رخ داده است . وقتی که خداوند دشمنان را از احمق ها قرار می دهد این معجزه الهی نیست ؟
وقتی خداوند قدرت درست اندیشیدن را از انها برای انجام اهدافشان می گیرد این معجزه الهی نیست ؟
وقتی انها از تجهیزات کهنه استفاده می کنند و در مکانی برای سوخت گیری قرار می گیرند که آن اتفاقات می افتد این معجزه الهی نیست ؟
لذا هم احمق بودن امریکایی ها در طرح ریزی عملیاتی و هم قرار گیری انها در این منطقه و بروز حوادث مربوطه (طوفان شن )همگی معجزه الهی هستند و تضادی با فرمایشات امام خمینی ندارند .
هدف صراط فقط تخریب ایشان است و بس !
همچنین استاد عباسی با سند و مدرک و مستدل صحبت می کند .
شما دم از مدرن بودن گفته ها استاد می زنید در حالی که خود مدرنیته را به درستی درک نکرده اید ؟
چرا شما در مقابله با مدرنیزه کردن و لیبرال کردن سیستم های کشور از جمله سیستم های بانکی و اقتصادی کاری انجام نداده اید و الگویی اسلامی تولید نکرده اید . این در حالی است که استاد عباسی چندین و چند سال است که در مورد سیستم هایی مدرن و لیبرالی که در کشور است صحبت می کند و الگو ارائه می دهد اما شما حتی یک الگو ارائه نداده اید و بعد می آیید و دم از اسلام می زنید .
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!
امیدوارم بی تقوایی رسانه ای را کنار بگذارید و گفته های دیگران را با تمام جزئیاتش به درستی نقل کنید و از زدن تیترهای جنجانی صرفا برای جذب مخاطب دست بردارید ....
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۱
تقوا داشته باشید
اول صحبت یک نفر رو بفهمید بعدش انتشارش بدید
عباسی هم نگفت که کار خدا نبوده
گفت دلیل اصلیش طوفان شن نبوده
بلکه آمریکا که می خواد خودش رو به عنوان batman معرفی کنه داره اینگونه سوتی های بزرگ میده

صراط، خیلی بی تقوایی و بدون فردای قیامت باید جواب بدی در قبال این حرف های بی پایه و اساست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه مگه میشه چندین ماه برنامه ریزی آمریکایی ها رو با اون ریز بینی مثال زندنی شون رو اونهم تو عملیات مهمی مثل طبس، ناخن خشکی فرض کرد؟؟؟!!!
--- هم حدی داره بخدا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به فرض اینکه دلیل اصلیش طوفان شن نبوده باشه!
افشای این موضوع در حال حاضر چه دردی رو دوا می کنه؟!
جز اینکه برخی ها رو به اظهارنظرات امام و ... مشکوک میکنه چیز دیگری با خود نداره
اگه عباسی راست می گفت پس چرا سندش رو منتشر نکرد؟!
از طرفی خودش گفت که اسناد این موضوعی که افشا کرد هیچ وقت هم منتشر نخواهد شد!
پس چه لزومی داره که یک سند ظاهراً خیلی محرمانه رو در رسانه ملی و جلوی چشم میلیون ها بیننده افشا کنیم؟!
من این رفتارهای نعل و میخی آقای دکترینال رو اصلا متوجه نمیشم!
سید هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۰
بنام خدا
صراط خیلی مغرضانه در مورد این مساله سخن گفتی
حرف آقای عباسی کاملا صحیح بود زیرا واقعه طبس به اراده خدا بود که اراده خدا که در چند امر نهفته بود که یکی از آن ها استفاده از هلی کوپتر های فرسوده بود که خدا به فکر افسران آمریکایی انداخت
پس منحصر در توفان شن نبود.
نتیجه: پس همه به اراده خدا بود که اراده او به چند شکل صورت گرفته بود نه منحصر در یک چیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما شاگردان آقای دکتر مسحور ایشون شدید و هرچی ایشون میگن رو تأیید می کنید
یکم عقل
یکم منطق
رابطه نباید مرید و مرادی باشه
باید براساس جایگاه های اشخاص تعیین بشه
بسه اینقدر دکتر دکتر
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۱
صراط جان معلومه خودت بيشترازايشان پيام امامونگرفتي.اين حرف ايشان منافاتي بافرمايش امام ندارد.يكي ازامدادهاي غيبي خداوندهمان حماقت آمريكائي هابوده.
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۱
من قبلا هم این حرف رو در خصوص سایت شما زدم ولی اونو منتشر نکردید.شعار سایت شما:(ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم)اتفاقا کاملا مشخصه با چه افرادی عقد اخوت بسته اید.مطالب شما کاملا یکسویه و بر علیه کسانی است که حداقل یکبار حال اون برادران عقد بسته با شما رو گرفتن.این امر بردوستان بابصیرتی که هر روز در فضای مجازی مطالب رو رصد میکنن به هیچ عنوان پوشیده نیست.حالا میخوای منتشر کن میخوای مثل دفعات قبل منتشر نکن البته اگه ریگی به کفشت نیست.در ضمن برادر من سعی کن نون بازوت رو بخوری.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۱
سلام به صراط ...
صراط واقعا صراطت چیه؟
کجای حرف دکتر عباسی با حرفهای امام (ره) منافات داره؟
چرا مطالب درست منعکس نمیکنی؟
آرمین فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۱
جناب به اصطلاح "صراط"
هدفتون از این جریان سازی ها چیه؟
واقعاً شما به کدوم صراط مستقیمی؟
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۱
کم کم بی اعتبار میشوید با این نوع تحلیل های از روی حب و بغض!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو الکسا یه سری بزن آقای معتبر!!
دایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲۱
سلام، چرا جناب آقای دکتر عباسی الان از این حرفها می زنه مگر ایشون این 35 سال تو این انقلاب و تو این کشور تریبون دستش نبوده ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱
شما مطلب رو اطلاع رسانی کنید ، برداشت از یک موضوع رو به خوامنده واگذار کنید و افراد فکری جبهه انقلاب رو تخریب نکنید.
این کار شما مصداق ایجاد نفاق و تهمت هستش ، خود این بنده خدا اشاره کرد که این دو موضوع منافاتی باهم ندارد.
سید حمیدرضا نورانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۹
۲
درود بر استاد حسن عباسی،استراتژیست بزرگ جهان تشیع
عزیزان صراطی هر معجزه ای یک توجیه مادی میخواد.امام(ره) به معجزه بودن واقعه طبس اشاره کردن.دکتر عباسی به توجیه مادی اون.همونطور که معراج پیامبر با نسبیت انیشتین توجیه شده ولی نسبیت در مقابل معجزه پیامبر نیست بلکه توجیه اونه.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۲
خیلی جالبه. سایت صراط بیشترین توهین و افترا را به دیگران میزند اما از گذاشتن نظرات توهین آمیز خودداری میکند.
خود صراط نیوز به مسئولین توهین می کند بعد توقع دارد مردم در نظراتشان مراعات کنند.
البته این که می گویند ادب از که آموختی از بی ادبان، برای همین جا به درد می خورد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۲
واقعا متاسفم که شما بدون داشتن جایگاه علمی و تحقیقاتی نظر می دهید.
همانطور که استاد عباسی در جواب همان خانم در برنامه اعلام کردند، شما تا آنجا که اطلاع دارید بفرمائید و بقیه را به کسانی بسپارید که مسئولیت و اطلاعات دارند.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۱
۲
دوستان صحبت های حسن عباسی منافاتی با فرمایشات امام راحل و بزرگوارمان ندارد این جوسازی های احمقانه فقط از صراط بر می اید
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
تو چرا با همه مشکل داری ؟دکتر گفت علاوه بر طوفان شن احمق بودن فرمانده ی امریکاییها هم دلیل بود دکتر راهش با انقلاب یکیه همه از همه جا دارن میزننش حداقل شمادیگه ازداخل نزنینش
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
با سلام خدمت دوستان صراط
اولا:این نکته ی دکتر با حرف امام اصلا تناقضی نداره یعنی جفتشم قابل جمعه
دوما شما بهتر به جای اینکه اشتباه نکرده ی دوستان رو بولد کنی به عیوب دشمنای ولایت بپردازی
صراط و رجا کلا سیاه وسفید عمل می کنه یعنی یا طرف با ماست یا علیه ما
منیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱
صراط جان؛ اگر در قانون جایی برای شکایت از چنین اقدامی وجود داشته باشد مطمئن باش اقدام خواهم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کی که شکایت ......!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
صراط خیلی بیچاره ای
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱
صراط جان، تقوا تقوا تقوا...ویل لکل همزه لمزه.....حرف حسن عباسی که منافاتی با حرف امام(ره) نداره خداوند کارهاشو با وسیله انجام میده حماقت آمریکاییها به اضافه ی شن های طبس کارشونو ساخت....اگر رسالت سایت شما هم تضعیف حزب الله هست که در چندین مورد دیگه هم دیده شده که دیگه بحثی نیست...لکم دینکم و لی دین....
يكي (اصل)
|
Iran (Islamic Republic of)
كاربرگرامي باسلام وتشكرازنظرزيبايتان.باتوجه اينكه بنده مدتهاست بانام كاربري (يكي)دراين سايت وسايتهاي ديگرنظرميذارم درصورت امكان ازنام كاربري ديگري استفاده فرمائيد.باتشكر(يكي قديمي)
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
متاسفم براتون كه اينقدر قدرت تحليلتون ضعيفه كه نمي فهمين كه دكتر عباسي منظورشون اين بود كه:ابر و باد و مه و خورشيد و فلك به إذن خدا در كار بودند تا شيطان بزرگ در طبس شكست بخوره.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
امام خمینی این واقعه رو ازلحاظ عرفانی بیان کردند..حرفی که آقای عباسی زدندهیچ منافاتی نداره..ایشان هم که گفتند خداونددشمنان اسلام رو ازاحمقها قرارداده..این یعنی چی؟؟واقعا جای تاسف داره برای شما..قدرامثال حسن عباسی ها رو توی ایران نمیدونند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیوار حاشا خیلی طویله ...
(از طرف شاگردان دکترینال!!!)
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
من برنامه رو دیدم عباسی میخواست بگه که آمریکایی ها هرچی تو دنیا دارن از اینه که همیشه خودشون رو بی نقص نشون میدن و تلاش میکنن هر خبری تو دنیا میشه بگن اینام بودن و از همه چی خبر دارن که اون خانم که تا حالا ندیده بودمش میگفت امریکایی چقد بالا بودن چطور بودن و چی داشتن و از این حرفا فک کنم پیش خودش فک میکنه امریکا بینقص عالی منظم مسلط از این چیزاست و امکان شکست نداره که ما 35 ساله این فرض رو به گند کشیدیم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
این نوع خبر زنی شما پیگیری قضایی دارد لطفا در درج خبر بیشتر مراعات کنید ...
این موضوع میشه در بیشتر خبر های این سایت دید ... و نوع تیتر زنی و جنجال کردن و به جان هم انداختن گروه ها...

سایت یا مسدود میشه یا فیلتر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست بکار بشید دیگه دوستان ...!
چرا معطل می کنید!
زمان از دست میره ها!
من انقلابی ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۱
سلام، صراط جان مدرکت رو از کجا گرفتی؟
خیلی دوست داری مشهور بشی؟؟
داری به دکتر عباسی تهمت میزنی که چندین سال است که با تبحر ژورنالیستی خود اقدام به جوسازی رسانه ای می کند!! "حسن عباسی که در بیان مسائل جنجالی و موج سازی تبحر خاصی دارد" پس خودت چی؟
یکم دقت کن ببین از موقعی که دکون رسانه ای باز کردی فقط داری رو فکر مردم و بخصوص جوانان عملیات روانی انجام میدی و مدام همه رو ضد امام و مقام معظم رهبری میخونی!!!!
توصیه بنده اینه که کمی انصاف بخرج داده و در رفتارت تجدید نظر کنی... با تیتر های گزینشی و تشنج رسانه ای هیچ دردی از این انقلاب دوا نمیکنی، و بدتر اینکه خون به دل متدینین و افراد متعد به نظام میکنی... با این ادبیات صحبت میکنم، چون به یقین رسیدم حرف منطقی روی جماعت شما اثر نداره؛ چون خیلی تلاش کردیم تا متقاعد کنیم اما... "من انقلابی ام، حرف خود را صریح و روشن می زنم"
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱
بابا شما هم فقط بلدید گیر بدید به ملت!! یه روز گلشیفته فراهانی، یه روز اصغر فرهادی، یه روز حسن عباسی. خداییش خیلی ضایع هستش دیگه!!
هست و نیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
ینی واقعا ازت نامید شدم صراط ....
آخه بی انصاف کجای حرف دکتر با حرف امام منافات داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاسف....همین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
این دو نظر هیچ منافاتی با هم ندارند:
مشیت خدا بر این بوده که افسر امریکایی این تصمیم اشتباه را بگیرد و منجر به شکست مفتضحانه آنها گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۷
حرف اقای عباسی کاملا غیر منطقی بود چون امکان نداره امریکاییان از هلی کوپتر فرسوده استفاده کنن انها با تمام تجهیزات امده بودنند واین اراده خداوند بود که مکرشون به خودشون برگردوند متاسفانه در ایران هرکس که میخاهد مشهور بشه یا به دیگران تهمت می زنه یا تخریب می کنه یا یه نطر عجیب و غریب می ده این هم از عادات بد ما ایرانی هاست
حالا...
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز: منطق یعنی چی؟؟؟
یعنی آمریکاییها مطلقا اشتباه نمیکنن؟؟
اگه فردا یکی از اون سر دنیا پاشه وبگه اشتابهشون چی بود اونوقت میدونید چی میشه؟؟
اونوقت دیگه نظریات امام ره کلا به انزوا رونده میشه!!
چرا سعی دارید نظریات امام رو سکولاریزه کنید؟؟؟
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
هممون قبول داریم آمریکا بی گدار به آب نمیزنه و اینکه عباسی گفته مطمئنا درسته اینکه به خواست خداوند این اتفاق افتاده هم درسته به گفته رهبر معظم در سخنرانی تاریخی این مملکت زیر نظر امام عصر پس دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه
ثابت قدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۱
عقد اخوت رو با که بسته اید؟
برید خبر حضور دکتر عباسی رو با آقا بخوانید و توبه کنید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲۳
حسن عباسی ادای روشن فکرا و همه چی دانها رو در میاره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روشن فکر مخالفان حسن عباسی هست!

حسن عباسی خوش فکر هست!
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱
منم موافقم صجبت های عباسی هیچ منافاتی با سخنان رهبر کبیر انقلاب نداره
مجموعه عواملی دست به دست هم داد تا اون شکست سخیف برای امریکا رخ داد و همش خواست خدا بود، طوفان شن هم کامل کننده معججزه الهی و در واقع نمود عینی این معجزه بود
اون دوستانی هم که به رابطه دکتر عباسی و رائفی پور انتقاد دارند برن و صحبت های رائفی بور رو در دفاع از عباسی گوش کنند
در ضمن کلا این صراط کارش تخریبه، عادت کردیم دیگه
پلا
|
United States of America
|
۲۳:۱۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
زیاد اشکال نمی بینم
به امر خدا بود که در طبس شکست خوردند
حالا می خواد یکی از دلایلش فرسوده بودن هلی کوپترها باشه
و این شدت گرفت با طوفان شن
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
صراط تو هم تحلیلهای علی مطهری را در نیار؟ هر دو نظر هم درست اگر هم هواپیماها فرسوده بوده حتماً خواست خدا بوده و امدادهای غیبی خدا هست تا ان کودنها از هواپیما فرسوده استفاده کنند یعنی با این حرفها نمی توانید افراد روشنگر همچون عباسی را خراب کنید متاسفم برای شما
جویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۷
واقعا این جور تحلیل های ابکی مایه تاسفه
سناریوی عملیات این بود :
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Eagle_Claw
سه فروند هواپیمای MC-130 در نقش نفربر - سه فروند هواپیمای EC-130 در نقش سوخت رسان و دو فروند تانک پرنده AC-130 درنقش پشتیبانی رزمی با مبدا عمان با 8 فروند بالگرد های غول پیکر RH-53 D با مبدا ناوهواپیمابر نیمیتز(تا 6 فروند لازم برای ماموریت و دوفروند ذخیره ) عازم به طبس
بعد از سوختگیری بالگردها نیروها را به محلی در گرمسار می بردند و ازانجا با کامیون به تهران جهت عملیات میرفتند
قرار بود بالگرد ها نیروهای عمل کننده و گروگان ها را تخلیه وبه فرودگاهی در منظریه قم منتقل کنند تا با دو هواپیمای C-141 به عمان بازگردند
و بالگرد ها در انجا منهدم می شدند

حرفی که عباسی میزد برپایه این دلایله:
- سرتیپ راذقی فر فرمانده وقت هوادریای ارتش که در سال 59سه فروند از بالگردهای باقیمانده را به بندرعباس منتقل کرد ابهام داشت که این بالگردها فرسوده بودند
- فرمانده مسئول برای انتخاب بالگرد ها به جهت اینکه میدانسته درنهایت منهدم میشوند از ناوگان بالگردی خود هلیکوپترهای قدیمی تر را برای عملیات درنظر میگیرد
- علت برخورد هلیکوپتر با هواپیما گرد وخاک برخاسته از برخاستن بالگرد در شب و عدم توانایی خلبان در کنترل هلیکوپتر است.

اما دراین استدلال چند چیز مبهمه:
-موقعی که می خوان بگن هلیکوپتری از بقیه قدیمیتره باید سال ورود به خدمت و ساعت های پروازشو مقایسه کنن که ازنظر سال ورود به خدمت این هلیکوپترها تقریبا به هم
نزدیک و عمری حداکثر زیر 13 سال باید داشته باشن (برای بنده نامشخص)( سال ورود به خدمت نسخه پایه این هلیکوپتر 1966 و سال عملیات 1980 است)
- 30 فروند از این نوع بالگرد در اختیار نیروی دریایی امریکاست و مسئول انتخاب خلبانان از سپاه تفنگداران بوده است
http://en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_CH-53_Sea_Stallion

جدا از سنجش صحت استدلال تحلیلی نظامی عباسی نوع نقد خانم رجایی فر مورد خدشه است
دیسیپلین اداری یک نهاد امور خارجه با فعالیت های جاسوسی اطلاعاتی چه ربطی به ساز و کار عملیاتی واحد نظامی دارد
ویک استدلال فنی که حاصل تحقیق و گمانه زنی در باره ابعاد و جزئیات یک عملیات شکست خورده و بررسی علل نظامی شکست باورهای ایمانی ما را خدشه دار میکند؟ یا مارا دچار تناقض میکند؟ چرابا برقراری فضایی احساسی و شعاری نمی گذاریم ایمان مردم در بستر واقعیات حوادث رشد کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا حالا ویکی پدیا معتبر شده ما خبر نداریم...

تا جایی که بنده اطلاع دارم این سایت بزرگترین تحریف کننده و تاریخ ساز معاصر به شمار میره پس لطفا رفرنس معتبر ارائه کنید
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
منبع از ویکی پدیا موثق تر نداری ؟
بهتره مقالاتش در مورد مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران را هم بخونی...
جویا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا با همه مسائل شعاری و کیلویی برخورد میکنید
امارهای مستند نظامی چه ربطی به مطالب سلیقه ای سیاسی داره
ویکی پدیا هم منبع اولیه بوده منبع موثق تر میخواید
http://www.helis.com/database/model/418/
یکم بررسی کنید خیلی طبیعی و بدون هیاهو به این نکات می رسید
--30 فروند به نیروی دریایی تحویل شده
--این 30 فروند در سالهای منتهی به 1980 در 3 اسکادران حضور داشتند که همه ان 8 فروند از اسکادران HM-16 انتخاب شده اند
--سال ورود به خدمت همه 30 فروند 1972 تا حداکثر 1975 بوده است و ساعت پروازی یکی از هلیکوپترهای ازدست رفته 733 ساعت بوده که خیلی نیست
((پس ادعای جداکردن هلیکوپترهای فرسوده و قدیمی تر و اسقاطی زیرسواله))
در اثر ازدست رفتن 6 هلیکوپتر 193 میلیون دلار با ارزش ان موقع خسارت به اسکادران وارد شد بنابراین صرف حتی نیم میلیارد دلار برای عملیاتی به ان درجه از اهمیت و اعتبار خیلی زیاد نیست
پس چند جزء از ادعای اقای عباسی مخدوش است و تنهامیشه موارد زیر را بررسی کرد:
1-منظور سرتیپ رازقی از فرسودگی
2- اثر مخرب طوفان شن بر سامانه های مکانیکی و هیدرولیکی هلیکوپتر
3-نقص عمده ای که شاید هلیکوپتر داشته (که بعضی جاها سیستم هیدرولیکی رو گفتن)

اقای عباسی یک ادعا کرده باید بررسی کرد از جنبه مولفه های نظامی چقدر صحیحه
همین جنجال سازی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۲
دم عمو حسن گرم
من که خیلی دوستش دارم
فکر کنم یطرفه به قاضی رفتی
من عقیده دترم خدتوند حتی معجزاتش رو در قالب قوانین فیزیک انجام میده چون افرینش انقر کامل هست که لازم نباشه امر غیر طبیعی اطفاق بیفته...
در اینکه فرمانده امریکایی اشتباه کرده که شکی نیست و قدرت حق بسیار بیشتر از تفکر یک فرمانده ارتش است
الله اکبر
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
جانا زچشم مست تو گم کرده راه خانه ام _ بگذر به جان سرمه ات از لغزش مستانه ام _ هرروز در صبح امل آیینه گیرم در بغل _ شاید که زلف تو شبی آید به خواب شانه ام _آقاجان جهان در انتظار توست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
متاسفم
متاسفم
متاسفم
متاسفم
متاسفم
متاسفم
برات صراطططططططططططططططط
واقعاً گل کاشتی
آقای عباسی گفته دلیل علمی این شکست این اتفاقات بوده بله که امداد غیبی هم بوده بالاخره اگر این اتفاق تو طبس نمی افتاد شنی بلند می شد که اون خلبان جلوشو نبینه بره بخوره به تانکر و منفجر بشه
هیچ تناقضی بین حرفای امام با تحلیل عباسی نیست
الکی بزرگش نکن!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
صراط جان میشه خفه شی گلم؟
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
صراط بازم خراب کردی
اینقدر گوش به حرف --- نده یک ذره خودت تحلیل داشته باش
ببخشیدها
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
چرا شلوغش میکنید؟!!!!!
حرف دکتر عباسی که منافاتی با حرف امام(ره) نداره.حسن عباسی هم به موضوع توفان شن و قدرت و خواشت خدا اشاره کرد و این مورد روهم به اونها اضافه کرد(و گفت که این کار احمقانه هم به خواست خدا بود)
امام خمینی در فرازی از پیام خویش، شکست آمریکا در صحرای طبس را حاصل و نتیجه قطعی امدادهای غیبی الهی می داند و در عبارتی صریح اعلام می دارد« این مانور احمقانه به امر خدای قادر شکست خورد»
خب،دکتر عباسی هم همیونو گفت.چرا الکی جوگیر میشید؟!!!!
حسن عباسی با توجه به داشته های دینی ما گفت:دشمنان ما از احمق ها هستن و در مانوری که انجام دادن اشتباه احمقانه ای انجام دادن(به خواست و لطف خدا و با عنایت خداوند)
امام(ره) هم همینو فرمودن(فرمودن:این مانور احمقانه)
خدا خواست تا فرمانده آمریکایی اون تصمیم رو بگیره و خدا خواست تا با کمک طوفان شن اون ماجرا پیش بیاد
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۵۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
به این نویسنده توصیه می کنم در این آیات تامل کند شاید ضعف فهمش درمان یابد:

"إِذْ تَسْتَغِيثُونَ رَبَّكُمْ فَاسْتَجَابَ لَكُمْ أَنِّي مُمِدُّكُم بِأَلْفٍ مِّنَ الْمَلآئِكَةِ مُرْدِفِينَ ﴿۹﴾


وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُكُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ﴿۱۰﴾ " (سوره انفال)
پارادوکس
|
Russian Federation
اینا حرف فارسی ش رو نمی فهمن و کج فهمی می کنن تو واسشون قران نوشتی که تامل کنند؟!! آیات زیبایی بود
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
نظر دکتر منافاتی با معجزه الهی ندارد در نظر دکتر ‏2‏ عامل با هم باعث حادثه شدند یکی اشتباه افسر امریکا که خیلی بعید بود و دیگری هم طوفان
مهرداد009
|
China
|
۰۵:۴۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
استاد عباسی درخود برنامه جواب شمارو دادن که مگر حماقت یک احمق نمیتونه مشیت الهی باشد ثانیا صحبتهای امام درزمانی ایراد شده که مردم چشم انتظار یه معجزه برا انقلابشون بودندپس بیاید استدلال ها رو بپذیریم نه اینکه بدون دلیل به هر اتفاقی برچسب معجزه بزیم!
خداراشکر که دشمنان مارا ازاحمق ها قرار داد!
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
من کلا با عباسی مشکل دارم اما انصافا این نظرش مستدل و قابل قبول هست چون طوفان به خودی خود شاید نمیتونسن باعث شکست بشه چون اون قدر شدید نبود اما ضعف هلی کوپترها کمک کرد به شکستشون
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
صراط عزیز نویسنده و دیگر دوستان یک طرفه به قاضی رفته اند .
جناب عباسی اشاره به تصمیم اشتباه فرمانده امریکایی کرده و ان را عامل این شکست می نامند ، حضرت امام هم که فرموده اند امداد غیبی بوده است پس مطمئنا خدای منان بوسیله همین فرمانده آمریکایی هم میتوانسته سبب شکست در طبس باشد

بقول معروف عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
حاج عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
حسن عباسی فقط گفتند "طوفانی در کار نبوده"

گردوخاک حاصل انفجار مخزن سوخت بوده است .
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
هم شما بد فهميديد هم اون خانم ميهمان به خاطر خدا هر مطلبي را آنقدر بزرگ نكنيد آنقدر خودزني نكنيد ديوونم كرديد. بابا دكتر عباسي كسي است كه خيلي از جوانها را بيدار كرده حالا......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
چرا خلط مبحث میکنید؟ اینکه آمریکائیها در یک همچین نقشه مهمی از خودشان حماقت و ناخن خشکی نشان دهند نمی توان به حساب عنایت خدا قرار داد؟
دکتر عباسی گفت که در سال 70 پس از بررسیهای زیاد به این موضوع رسیدند و در آن زمان اگر امام در قید حیات بودند حتما همین حماقت آمرئیکائیها را نیز از برآورده شدن این دعا که خدایا دشمنان مار از از احمقها قرار بده می دانستند.
امید است تا تخریب آقای دکتر عباسی و امثال ایشان از روی سهو و خطا باشد نه از روی تعصبات بی مورد. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
صراط از اون بابایی که تهدیدت میکرد چه خبر؟
کاری کرد؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۱۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
امام روح الله بصیرت عجیبی‌ داشتند، روحشان قریب رحمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
خیلی نادون هستین همه چیز در این عالم به امر خداست حتی اگر حماقت فرمانده نظامی آمریکایی باشه موضوع اینه !!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
چقدر شما بدبختید!!!!!!!!!!
خدایا مارا نجات بده از دست این مرتجعین کم فکر بی بصیرت !!!!
کجای حرف ایشون با امام تناقض داشت
یاد گرفتید نیرو های انقلاب رو تضعیف کنید احسنت خوب برای دیگران کار می کنید.تورو خدا دست از سر این نظام بردارید اینقدر دل رهبر خون نکنید.بصیرت بصیرت بصیرت........
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۲
پیداست که دکتر حسن عباسی در محوری حرکت می کنه که باب دل وطبع صراطیها و امثالهم نیست .آدم حرف جرج بوش پسر یادش که گفته هر کی با ما بود که هست هر که با ما نیست پس دشمن است . بخاطر همین دکتر عباسی در خبرتان میشود حسن عباسی هر چند که پته امثال شما ها روزگاریست که برای واقع بینان رو شده .
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
صراط استاد حرفهای بی خود و بی جهت و استاد فضولی کردن در مباحثی هست که هیچ ربطی به صراط ندارد چند نفر آدم بی خاصیت در صراط جمع شدن تا فقط به مسخره کردن مباحث افراد مختلف وقت خود و دیگران را بسوزانند
حال
این را باید گفت که صراط جان !
شرف و کیان مملکت خیلی مهم است و حتی شرف و کیان افراد اما مسخره کردن دقیقا همان کاری هست که در طول تاریخ کافرین و مشرکین و منافقین انجام میدادند
استاد حسن عباسی مسئول تحقیقات در مورد اتفاق طبس بوده است و در آن برنامه پرده از یک جنبه دیگر این اتفاق برداشت که انگار به دهان منافقین و مشرکین و کافرین شیرین نیامد که بعضی از حرفها را میزنند
زاپاتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
خب اینکه این آقا یه دلیل دیگه بیاره حقشه!!

نمیشه گفت چون مخالف نظر امام خمینی(ره) حرف میزنه پس منحرفه!!

عقلش اینقدر قد میده و فکر میکنه که اینطوری بوده.

پس سعی کنید اجازه بدید هر کسی حرف بزنه و نظرش رو بده نه اینکه تا هر حرفی زده شد بکوبید تو سر گوینده!!

البته بماند که شما خیلی رابطه خوبی با آین دکتر عباسی دارید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
سلام بر آتش بیاران معرکه
سلام بر دوستان سراب (صراط)
احسنت به این مغز نخودی
احسنت به تراوشاتش
شما رو به خدا دست از سر این انقلاب بردارید خواهش می کنم التماس می کنم !!!!!!!!!!!!!!!
محقق سیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
آخه ب--- شعور چرا یک کسی که کاملا امام (ره) را قبول دارد و خود را سرباز آن امام بزرگوار و امام امت (امام خامنه ای)
میدانند را از روی عداوت و کینه میخواهی روبری آن بزرگواران قرار دهی
همین شماها بودید که دکتر سروش و ... را کم کم به ورطه ضد نظام شدن کشاندید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
صراط جان فک نمیکنی داری خفقان درست میکنی نظر دکتر عباسی چه ربطی به حرف امام داره .... اینکه اثبات بشه امریکا بالگرد فرسوده آورده یا نه چه تغییری در اصل شکست آنها به نظر امام داره .... تو این مملکت فقط باید گفت امام گفت ولاغیر پس دیگه تموم شد... بابا بزارین قضایا چکش کاری بشه شاید نظریه شکست امریکا از منظر دیگری هم قابل بررسی باشه ... پدرمون در اومد ازبس نتونستیم نظریه جدیدی مطرح کنیم میدونی چرا چون آدم های عصر سنگی مثل شما فک میکنن که ما ضد نظام و انقلاب هستیم .... تو رو خدا تکلیف خودتون رو مشخص کنید

خداوندا به ما صبری ده که از گذر کج فهمی زمان که نصیب ماشد به سلامت بگذریم... گذری که عده ای ار بس سنگ ولایت رو به سینه زدن شدن ضد ولایت .... و اعتدال ولایت رو به خفقان و جانفشانی ولایت مدارها رو به ولایت ستیزی تبدیل کردند ...
در ضمن بهتون یاد آوری کنم امام رو شماها گذاشتید تو دکور 22 بهمن و 14 خرداد ... امام خیلی چیزهای دیگه هم گفته که شماها خبری ازشون نمیگیرید به صرفه نیست دیگه در بنگاه سخن پراکنی تون رو گل میگیرن دیگه دست شما هم نیست امام انقلاب شد دکور ...امام بعد انقلاب رو هم در زمان حیاتش کردید دکور و فقط روزای خاص که به قول مدیر مجله خنده بازاری فروش میکنه میاریدش ....خدایا به فریادمان برس که خسته شدیم از جهل جهل جهل ....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
همیشه کفار و مشرکین و منافقین هستند که حرف کسی را آنطور که هست نمیبینندو نمیفهمند و هرطور که دوست دارن بیانش میکنند و هر تهمتی را که دوست داند در سایت میگذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
واقعا خجالت اوره که در بحث اونشب خانم ---- حرفی واسه گفتن نداشت و سطح سوادشون درحد و اندازه ی برنامه نبود و تمام صحبتهاشون کپی شده از وبلاگها و خبرگذاری ها بود نظر شما رو جلب نکردند و گیر دادید به این جمله واضح دکتر عباسی!!!!!!

صراط جان نکنه شما هم مثل خانم ---- معتقدی باید رهبر بیاد این اتفاقو تایید کنه؟؟؟؟

فکرشو کن شما .......ها سطح رهبری رو تا حدی پایین میارید که بیاد براتون درباره حادثه 30سال پیش کروکی بکشه ....

براتون متاسفم واقعا
حیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
به نام خدا:
چرا شما این قدر متعصبید به حضرت امام(ره)؟؟
چند بار امام اومد واز تلوزیون ملی فرمود:بنده در مورد فلان چیز اشتباه کردم واز مردم طلب عفو میکنم؟؟
مگه مقام معصومیت امام خمینی (ره) از ائمه بزرگوار بالاتره؟؟
چرا بااین تعصبی که به خرج میدین باعث شکاف بین امت امام ره میشید؟؟
حرف امام مگر وحی هست؟؟؟
این تعصب باعث میشه دین ومذهب و حرف واندیشه امام سکولاریزه بشه
و جنبه تاریخ مصرف داشته باشه؟؟
وقتی کسی که در کشور وحکومت مسئول تحقیق در مورد این پروژه هست بیادبگه محصول این تحقیق این هست شما چه اسراری دارید که غلت هست؟؟
تازه از این گذشته مگه مملکت رهبری نداره؟؟اگر چیزی غلت بوده باشه شخص خود رهبری تذکر میدن!!
مگه شماها بیشتر از رهبری مطلع هستید؟؟؟
از این گذشته میگید این برانه سیاسی هست؟؟ خب مگه در بحث های ساسی از گل وبلبل حرف میزنند؟؟
مگر شما چند واحد علوم سیاسی پاس کردید که ایطور میگید؟؟

این مجلات و روزنامه ها ورسانه(صراط نیوز) با این همه خدمتی که به اسلام کرده ودین داره به گردن ما نمیدونم چرا گاهی تا این حد بی تقوایی ژورنالیستی از خودش بجا میذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
وما رمیت اذ رمیت
خداوند زمان پیامبر هم معجزاتشو توسط عوامل طبیعی وانسانی از بین میبرده.
هدف صراط فقط تخریب شخصیت هاست.به هر بهانه ای. وناکام هم هست. بحول و قوه ی الهی.
کرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
شماها چرا این قدر قدرت تحلیلتون پایینه! من واقعا نمی دونم این تحلیل های آبکی شما رو قبل از انتشار کسی نمی خونه؟
بچه دوم راهنمایی هم میفهمه که منظور حسن عباسی ذکر دلیل شکست از دید خود امریکایی ها بود والا که خوب واضحه طوفان شن و دست غیب و صحبت امام راحل واقعیت داشته و شما ببینید که از اون مثال خواسته به چه موضوعی برسه و چیو قابل فهم کنه...
خدا وکیلی یه مقدار علم تحلیل و بررسی یاد بگیرید.
ناشناس
|
Spain
|
۱۱:۵۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
آقای صراط خدا را شکر شما هم دارید از صراط بدور میشید.
اگر کمی مطالعه در قران بکنید و ببینید علت اصلی رانده شدن شیطان از درگاه الهی چه بود برای شما و رئیستان (دالتون ها) که از دور کنترلتان میکنه خوب است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
ببین برادر
اگر کتاب نیروی دلتای چارلی بکویث رو بخونی، توی فصل 45 میگه، 8 هلی کوپتری که راه افتادن، یکیشون خراب شد و برگشت به ناو نیمیتز، یکی دیگه بین راه نشست و در واقع فقط از 8 هلی کوپتر، فقط 6 تاش به طبس میرسه. شما بفرما دلیل این چی بوده؟
عباسی منکر امر خدا نشد، تاکید هم کرد که این مسئله، به اراده ی الهی رخ داده. اما در بررسی نظامی و کارشناسی کار، گفت فرسودگی هلی کوپترها باعث زمین گیر شدنشون شده.
این هیچ تعارضی با بیان امام ندارد.
غدیر کشورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
به نظر من صرف نظر از درستی یا نادرستی نظریه ی ایشان ، بین فرمایش حضرت امام و فرسوده بودن چرخ بالها هیچ منافاتی ندارد . چون همان مطلب هم عنایت خداوند به انقلاب نوپای ما می توانست باشد . دقت نمایید .
سی ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
برادر ها آقای عباسی کاملا درست فرمودند و بنده منافاتی میان سخنان ایشان و امام (ره)( نمی بینم
ابن اندیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۶
سلام
اساسا آقای عباسی تلاش داره تا با طرح مسائل به نحو دیگری خودش را یک فرد متفاوت مطرح نماید. بهتر است با کسانی که ایشان می‌گوید در آن تحقیقات به ایشان کمک کرده‌اند هم صحبت شود.
اما با شناختی که من از ایشان دارم و مباحثی که مطرح نمودند سعی بر علمی‌ نشان دادن مباحث‌اش با بهره‌گیری از «جمعی از کارشناسان نظامی است». در مجموع من نگران ایشان هستم،‌ چون از مسایل دینی و امور مختلف می‌خواهد به شیوه‌ی عملیات روانی استفاده کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
هر علتی معلولی داره اون زمان علت مشخص نبور حالا مشخص شد این چه ربطی به سخنان امام داره.یه دفعه بگین همه.....شن دیگه.بابا دست بردارین از این رفتارهاتون آقایون صراتی...
ابن اندیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۶
سلام
اساسا آقای عباسی تلاش داره تا با طرح مسائل به نحو دیگری خودش را یک فرد متفاوت مطرح نماید. بهتر است با کسانی که ایشان می‌گوید در آن تحقیقات به ایشان کمک کرده‌اند هم صحبت شود.
اما با شناختی که من از ایشان دارم و مباحثی که مطرح نمودند سعی بر علمی‌ نشان دادن مباحث‌اش با بهره‌گیری از «جمعی از کارشناسان نظامی است». در مجموع من نگران ایشان هستم،‌ چون از مسایل دینی و امور مختلف می‌خواهد به شیوه‌ی عملیات روانی استفاده کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
جار و جنجال سیاست خوبی برای نقد یک مطلب نیست ایا شما خاطرات سرهنگ چارلز بکویث فرمانده این عملیات را خوانده اید ؟ در مورد مستهلک بودن هلی کوپترها واقعیت این است که آنها انقدر به موفقیت عملیات خود (که واقعن هم در آن شرائط سیاسی نظامی ما امکان پذیر بود) اطمینان داشتند که در استفاده از نوترین ابزار خود نیاز آنچنانی نیز نمیدیدند و یک نکته دیگر اینکه این هلی کوپترها تمام عملیاتی بودند اما بحث ماموریت شن ها هم بحث دیگری است که نمیتوان از ان براحختی گذشت البته بیشتر دوستان از هر دو گروه فکر نمی کنم در طول زندگیشان پرواز یک هلی کوپتر در نزدیکی خودشان را در حالی که باد پره هایش به آنها خورده باشد را دیده باشند ......براستی چه زمان در بررسی و نقد یک موضوع و مطلب سعی میکنیم از احساسات و شعار دادن دوری کنیم ؟ ایا شما میدانید باد حاصل از پره های یک هلی کوپتر چه طوفانی از شن و ماسه در یک محل کویری به راه میاندازد ؟ بهتر است نقد را یاد بگیرید و بعد فحاشی را .................
ابن اندیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۶
سلام
اساسا آقای عباسی تلاش داره تا با طرح مسائل به نحو دیگری خودش را یک فرد متفاوت مطرح نماید. بهتر است با کسانی که ایشان می‌گوید در آن تحقیقات به ایشان کمک کرده‌اند هم صحبت شود.
اما با شناختی که من از ایشان دارم و مباحثی که مطرح نمودند سعی بر علمی‌ نشان دادن مباحث‌اش با بهره‌گیری از «جمعی از کارشناسان نظامی است». در مجموع من نگران ایشان هستم،‌ چون از مسایل دینی و امور مختلف می‌خواهد به شیوه‌ی عملیات روانی استفاده کند.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
با سلام
من نظرات رو كه خوندم با خودم فكر كردم اون چيزي كه بايد همه ما منظور از همه يعني هم صراط هم غير صراط چون به نظر من ما و صراط نداريم بلكه همه ما فرزند امام هستيم.....انشاالله....................... ..به اون توجه كنيم اينه كه:
يكي از مصداق هاي بصيرت اين است كه بتوانيم سخن ولايت را درست فهم كنيم اين به اين معنا نيست كه عين سخن را ملاك قرار بديم بلكه بايد مصداق هايش رو ما پيدا كنيم چون حتي خدا در قرآن هم كلي صحبت ميكنه و بصير اونيه كه مصاديق رو پيدا كنه
حالا
به نظر شما اينكه طوفان شن و تصميم احمقانه براي استفاده از بالگردهاي فرسوده فرقي مي تونه داشته باشه براي اينكه بگيم خدا خواسته
هم دكتر عباس هم خانم دكتر هردو براي اين انقلاب از همه ما بيشتر زحمت كشيدن غير اينه؟
وحید جهان آرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
به نام خدا
سلام صراط عزیز
یک سوال
آیا در واقعه آزادسازی خرمشهر مگر امام خمینی (ره) نگفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد
این را بروید در سخنان آقای عباسی پیدا کنید سخنرانی 3 خرداد 91 دانشگاه تهران
که چگونه ایشان هم میگویند به گفته امام خرمشهر را خدا آزاد کرد و بحث امداد های غیبی خداوند سخن میگویند و ایه هایی از قران درباره تیرهای خداوند و کمک به مومنین مطرح میکنند اما خدا چگونه اینکار را تمام نمودند مگر با کمک به مومنین و جهادگران این امر نبود
امداد الهی هست و خواهد بود اما آیا این امداد خارج از زمان و مکان و وسیله صورت گرفته است ؛ نمیگویم نمیشود اما در واقعه خرمشهر و طبس اینگونه مسائل دیده میشود
- صریح بگویم ایشان نمیگویند که امداد الهی نیست و طوفان طبس را رد نمیکنند
- در پاسخ به اینکه _ شاید برای اولین و آخرین باری باشد که در یک تریبون رسمی مطرح می شود! _ باید گفت چه ایرادی دارد یک موضوع یا مسئله ای برای اولین بار مطرح شود آیا باید منتظر بمانیم و فقط به نظریه ها و فرضیه های سابق در موضوعات مختلف که گفته شده اتکا کنیم
اما اینکه من با گوش کردن به سخنان آقای عباسی در باب خامنه ایسم ایشان اکنون با علقه ای خاصتر نسبت به کلام و کردار رهبرم (امام خامنه ای دامت برکاته)می اندیشم و حرف میزنم و عمل میکنم.
سخن آخر آقای عباسی با خودمونه اگر اشتباهی هم بود کلی صحبت و اندیشه شو نزنید.
الهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
قطعا امام راحل با توجه به شنیده ها و خبرهایی که به ایشان رسیده بود،طوفان شن را علت این حادثه وامداد غیبی دانستند.چنانچه آن زمان مشخص می شد که این شکست به دلیل خطای فرمانده نظامیان امریکا یا علت دیگری بود،مطمئنا امام نظر دیگری را بیان می فرمودند.اما آنچه که مسلم است با توجه به برنامه ریزی دقیقی که امریکابرای این عملیات انجام داده بود وتمام جوانب کارنیز بررسی شده بود،شکست این عملیات در حقیقت به وسیله امدادهای غیبی صورت گرفت.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
بابا چی میگین
اینکه هلی کوپتر های اونا فرسوده بوده هم خواست خدا بوده چرا الکی حرف می زنید
استاد عباسی تحقیق کرده رو هوا حرف نمی زنه این حرف ها با حرف های امام خمینی (ره) تعارضی نداره چرا الکی جبهه گیری می کنید چرا وحدت رو به هم می زنید همه رو به جون هم می ندازید کجای این مطلب با گفته های امام نمی خونه حسن عباسی گفت طوفان شن شد هلی کوپتراشونم فرسوده بود حمله شکست خورد این خواست خدا بود که اونا شکست خوردن کجای این حرف خلاف حرف امام بود بس کنید طورو به خدا
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
این چه خبریه راجع به حسن عباسی زدین
بترسید از خدا اون دنیا باید جواب بدین
شما تهمت زدین
خجالت بکشین
اینقد جبهه سازی نکنید
ای خدااااا از دست اینا ما چی کار کنیم
شما ها دو روز دیگه خودتون هم به چالش می کشین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۵
باسلام واحترام
امریکا چندین بار طبس را شبیه سازی کرده بود تا مبدا در صحرای طبس اشتباهی کند .حالا مگه میشه قبول کرد که افسر آمریکائی اشتباه کرده باشه .از طرفی مگه حرف امام یک حرفه یک آدم معمولی بود .
بابا توروخدا دقت کنید در حرف زدن اونم در رسانه ملی.
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
شما دو زار سواد ندارین وقتی چنین برداشت آبکی دارین
شما که معنی یه چیز ساده رو نمی فهمین و ازون سوء برداشت می کنید حق اظهار نظر درباره هیچکی رو ندارین
بهتره در سایتتون رو تخته کنید تا بیشتر از این مردم رو به صراط کجتون منحرف نکردید
تقوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۰
بترسید از خدا
تهمت نزنین
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
درود بر دکتر حسن عباسی
العبد
|
Armenia
|
۰۰:۴۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱۰
جریان انحرافی ح----ی خیلی وقته کلید خورده ولی متاسفانه بچه حزب اللهی ها غافلند به خاطر اینکه باورشون نمیشه کسی با همچین جسارتی در ظاهر از انقلاب دفاع کنه اما در باطن حرفهای صهیونیستها رو القا کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
یه عده تند رو توی این صراط کار می کنن . تند روی های بی عقل . که خودشونو مظلوم می دونن و فکر می کنن هر کی بهشون هر چی انتقاد می کنه از لج هستش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۵
۰
به نظرم هم برداشت شما از صحبت های عباسی اشتباه است و هم عباسی اون شب خوب نتونست منظورشو برسونه
--------------------------
همون حماقتی که آمریکایی ها کردند نشان از احمق بودن دشمنان ماست که با اون طوفان شن زمینگیر شدن همه نشان قدرت الهی است و منافاتی نداره
fff
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
حزب الهی بودن این نوع رفتار صراط نیوز نیست که به هر کسی تهمت بزنی و هر جور دوست داری رفتار کنی
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۹
با درود فراوان به روح پاك استادم خوشوقت كه چشمم را به واقعيات عالم باز كرد و راه را تا ابد روشن كرد
اولا در قضيه حضرت رقيه ايشون صراحتا وجودشون رو تاييد كردند
ثانيا خانومي كه چفيه مي اندازه بهتر اول به ياد بود خاطره بسيجي ها باشه بالتبع فلسطين مظلوم
ثالثا درسته دكتر هم قبول كرد كه نظرش در راستاي نظر امامه اما نحو بيان مغرورانه ايشون و ايراد نظرشون در مقابل نظريه طوفان شن ابتدائا خبر از دوري ايشون از روح ولايتمداري و تولي است كه اين بسيار خطرناك است
نتيجه نظريشون مقبول ودر راستاي نظر امام ولي بيان وسيره شون ميتواند خبر از انحرافي پنهان باشد
في امان الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که طلبه اید چرا ؟
به جای اینکه بروید و دنبال واقعیت و حقیقت بگردید به مطالبی صراط زده اعتماد می کنید .
استاد عباسی کسی است که دکترین های امام خمینی و امام خامنه ای را تئوریزه کرده و در جلسات مختلف به تبیین و تدقیق انها می پردازد و این خود دلیلی محکم است بر این که کاملا مطیع فرمان ولایت فقیه است .
در ضمن اقای طلبه شما معنی ولایت را به درستی درک نکرده اید .
-------
لذا شما بهتر است که یک بار دیگر برنامه رو گوش بدین متوجه خواهید شد که استاد عباسی احمق بودن دشمنان اسلام را بیان می کند و این هم از معجزات الهی است و هیچ تضاد و تعارضی با فرمایشات امام خمینی ندارد همچنین استاد می گوید که شن هم باعث اختلال در عملکرد هلی کوپتر می شود و می توان هم شن را و هم احمق بودن دشمنان اسلام را از معجزات الهی دانست .
اینکه شما ایشان می گویید می تواند خبر از انحراف پنهان ایشان باشد شما باید به خاطر این گفته ی خود در اخرت جوابگو باشید .
یک بیننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
دوست عزیز دکتر نگفتن که خدا هیچ کاره بوده و هلی کوپترها علتش بودن، ایشون گفتن قضیه طوفان شن اهمیتش در رتبه دومه نسبت به فرسودگی هلی کوپترها. و این به هیچ وجه ناقض اراده الهی نیست. ر واقع خدا از طریق فرسودگی هلی کوپترها و نه طوفان اونا رو از بین برده. امام هم که نگفتن الا و للله طوفان اونا رو نابود کرد! فکر می کنم شما باید قبل از خبر نوشتن با تیتری این چنین داغ علیه کسی که تمام وجودش و تمام فعالیت هاش در راستای گفتمان امام هست یه کم بیشتر مطالعه کنید و فرق اراده الهی رو با اسباب اون یاد بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۸
تصور می کنند که آمریکا با شانس و بدون حساب وارد می شود نه جانم آمریکا حساب همه چیز را کرده بود و حساب اینکه همه چیز اسباب مادی نیست را نکره بود و گرنه عملیات به این بزرگی با تجهیزات فرسوده برخلاف عقل است.
- اینکه آمر یکا فرسوده است وپیر و فرتوت شده و لرزان است و خواهد مرد واقعیتی است اما سی و چهار سل پیش اینگونه نبود و عربده کش جهان بود.
- آقای عباسی زیادی خرد و افراطی در خرد گرائی شده اند.
- معجزه هست و طبس معجزه بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۹
مركز آموزش و تحقيقات اكيدسو: از آنجا كه سطح استاندارد كيفي امريكا در صنعت هواپيماي در سطح اول دنيا است و براي كوجك ترين قطعه ساعت كار مفيد در نظر گرفته مي شود و واژه كهنه و يا فرسوده جاي در ادبيات فني صنعت هواپيماي ندارد گفته آقاي عباسي در مورد هلي كوپترهاي امريكاي كاملا كذب است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
مطمئن شدم صراط حالش خرابه...
ashvazdangahe
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
خدا هدایتتون کنه
با این تیتر هاتون دارین خبرهای دیگه تون رو هم زیر سوال می برین
شما عمرا نمی تونید آبروی دکتر عباسی رو ببرین
با این کاراتون فقط آبروی خودتون رو می ریزید شما نه انقلابی هستید نه ولایتی چرا اگه ولایتی بودید حرف رهبر رو گوش می دادید و الکی تفرقه درست نمی کردید و لااقل تقوا داشتید
شما یا از روی لج با دکتر عباسی یه همچین خبرایی می ذارین یا از روی جهل
هرچند که هر دو از جهل شما حکایت دارد
در هر صورت اگر از روی جهلتونه که برطرفش کنید اگه نه که خدا به دادتون برسه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۰
صحبت های دکتر عباسی منافاتی با فرمایش حضرت امام (ره) ندارد چون زاویه دید دو تا است و ما می توانیم صحبت های ایندو بزرگوار را با هم جمع کنیم نه اینکه بدون دیده بان به شخصیت افراد شلیک کنیم
قطره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۰
واقعا در عجبم که صراط از روی عدم توان تحلیل این مطلب رو زده یا خدای نکرده از روی اهداف مغرضانه؟
چنان تیتر زدی که فکر کردم حسن عباسی خدا رو انکار کرده!!!
انشالله که از سر اشتباه بوده وگرنه امیدوارم بابت این غوغای بی جهت در قیامت پاسخی داشته باشین
سیدحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۰
برای سایت شما بسیار متاسفم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
احنمالا برادر ---- در هیات تحریریه صراط حضور دارن
وگرنه بزرگترین دشمن ایشون هست که باید شناسایی بشود
arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۲
سلام صراط امیدوارم تو رو از دست ندیم ولی وقتی هر فردی متوجه تضاد می شه این نیروی انقلابی متوجه نمیشه امیدوارم صراط در راهی که خودش رو بچه حزب اللهه تابع ولایت میدونه از کلام آقا پیروی کنه و باعث تفرقه نشه من دوست دارم صراط امیدوارم هیچ چیزی تو را از راه درست خارج نکنه
سازگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲۰
سلام
آقای عباسی تلاش دارد تا خودشان را همه‌ی حوزه‌ها صاحب نظر و یکه‌ی میدان بدانند،‌ بیخودی بهش گیر ندید. بذارید راحت باشه،‌ چون ایشون توی فضای تنش و به هم ریختگی ادامه‌ی مسیر می‌دهد و در فضای آرام قادر به انجام هیچ کاری نیست،‌ لذا همیشه سعی می‌کنه تا با ایجاد مباحثی خاص فضا را گل‌آلود کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لااقل برو از انگلیس پول بگیر حالا که داری جاسوسی میکنی...چرا تو زمین دشمن بازی میکنید...وای بر شما
haj ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
بابا یه ---ی گفته .تحمل داشته باشید همه حرفهارامخالف بااسلام وامام ندانید.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
هدف اصلی صراط از طرح این پست صرفا یک پست جنجالی بود و خودشون می دونن که حرف امام خمینی (ره) و حسن عباسی هیچ تضادی با هم نداره. صراط سعی کن برای جذب مخاطب با هر تیتر ژورنالیستی مطلب نزنی!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
صراط نمیدونم چی بهت میرسه یا از کدوم عامل ضد انقلابی پول میگری که چند وقته میخوای از استاد عباسی آتو بگیری و اونو خراب کنی
عزت دست خداست و با کارهای منافقانه شما از عزت استاد عباسی کم نمیشه
مرگ بر منافق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
گیلی گیلی حوضک. سردبیر گفت بیا تهمت بزنیم . وجدان گفت جواب خدا رو کی بده ، صراط گفت منه منه کله گنده
تیتیرتون چندان خوشایند نبود
به یاد آخرت باشید که چطور می خواید جواب اینکه حرف مردم را تحریف می کنید بدید.
یا علی
مهدی
|
Spain
|
۱۰:۴۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
شما چرا اینجوری هستین..نمیفهمید ضد کی حرف میزنید....هر چی از دهنتون در میاد میگید...خودمون به جون هم افتادیم....از دشمن چه توقعی دارید...حالا درست یا غلط گفت...این کارو نکنید
کرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
خدا از سرتون نگذره که هیچ وقت نظرات منو منتشر نمیکنین!
احسان
|
Netherlands
|
۱۱:۲۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱۱
ایشون (---)بهتر بره توهمون اندیشکده یقینش پینوکیو تحلیل کنه
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
اگر امام بعد از فتح خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد ما باید تلاش رزمندگان را نادیده بگیریم؟ بله الطاف الهی شامل حال ما شد اما نباید از تلاش های انجام شده چشم پوشی کرد آقای دکتر حسن عباسی معجزه الهی را در این واقعه بی تاثیر ندانستند فقط این مساله را از لحاظ فنی بررسی کرده اند که دلیل وقوع این حادثه با رحمت الهی که شامل حال ملت ایران شده چه بوده است

چرا مساله بد تشریح میکنید و قصد تخریب ایشان را دارید؟ میخواهید ایشان را مقابل چه کسی قرار بدهید؟ اگر ایشان خلاف نظر رهبر فرزانه انقلاب را داشتند جانشان را در کف دست نمیگرفتند و فرمان امامشان را زمین میگذاشتند و هشت سال هم در جهبه جنگ حضوری نداشتند چه آن روز در جبهه جنگ چه امروز در جبهه فرهنگ آن روز ترکش دشمنان آن روز روانه بدن ایشان شد امروز زخم زبان امثال خبرگذاری های جنجال آفرینی مثل شما
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
سلام
بسیار از این مطلبتون ناراحت شدم. و اینطور که از نظرات پیداست، خوانندگان سایتتون که اکثرا بچه حزب اللهی و مذهبی هستند نیز از اتهام زنی بی مورد و غرض ورزانه ی نویسنده ی این مقاله نسبت به دکتر عباسی ناراضی و گله مند هستند ...

من به عنوان یک بسیجی، از صراط نیوز تقاضا و توقع دارم مسئله را بررسی کرده و نویسنده ی این مقاله نیز از کاربران سایت عذرخواهی کند...

البته اگر من را نیز دشمن خود نمی دانید...
با تشکر
فردوسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
سلام. به نظر می رسد دچار پیش داوری شده اید . استاد عباسی عینا فرمودند "که حماقت افسر امریکایی از سوی خداوند رقم زده شد."
rahro
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
کاش کمی فقط کمی هم تقوای رسانه ای داشته باشیم! چرا نصفه مطلب میگذارید!استاد حسن عباسی در خود برنامه گفتند که اراده ی الهی بر این موضوع قرار گرفت این چه منافاتی داره با جمله امام؟ (... به امر خداي قادر شكست خورد)
آخه صراط چه دشمنی ای با ایشون داری که فوری تا خبری میشه از ایشون خبر سروته زده نصفه نیمه میذاری! خدا به این عملتون راضی نیست! حسن عباسی هم بیشتر
حداقل اسم خبرگذاریتون رو عوض کنید تا یه کم بار گناهتون کمتر شه!
شما اگه زمان گالیله هم بودید اونو اعدامش میکردید چون برخلاف گذشتگانش حرف زده بود!
ایشون بر اساس تحقیقاتی که زیر نظر یک ارگان رسمی انجام داده مطلبی گفت که اسنادش موجوده و گفت این موضوع با اراده الهی اتفاق افتاده و خدا دشمان ما رو از احمق ها آفریده که یک چنین اشتباه فاحشی کردند. همین
توبه کنید از این همه بی تقوایی ژورنالیستیتون
sad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
جرات داری منتشر کن!
وقتی قرار باشه تحریف کنی تحریف میکنی دیگه...
آقای عباسی هرگز نگفت قرار بوده هلی کوپترها در طبس بمونه
ایشون گفتن قرار بوده تو منظریه قم بمونه
اینهم یه دلیل روشن برای دروغ گویی صراط
صراط کی میخوای به صراط مستقیم بیای؟؟؟؟؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
آیا حماقت آمریکاییها با اراده خدا تضاد داره؟ همه این انتقادا از آقای عباسی از روی حسادته. ایشون خیلی از من و شما ولایی ترن. صراط بهتره مطالب مغرضانه مطرح نکنه
بشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
بریده ای از حرف های عباسی رو گذاشتید که بتونید نتیجه ای که دلتون میخواد از حرف هاش بگیرید و بهش حمله کنید
از دوستان دعوت میکنم کل بحث آقای عباسی رو بخونند یا گوش کنند تا بدونند که حرفشون هیچ تضادی با فرمایش امام (ره) نداره
آرش مرندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
بنده انتقادی نسبت به برنامه صرفا جهت اطلاع دارم
چرا این برنامه فقط طرح سوال می کند و وقتی مسئولی پاسخ این سوالات را می دهد نه پخش می کند و نه هیج
در صرفا اطلاع امشب به دکتر عباسی انتقاد کرد به برنامه هفته قبل دیروز امروز فردا که دکتر عباسی در آن برنامه گفته بود هلی کوپترهای آمریکایی فرسوده بوده است که جهت عملیات آزادسازی گروگان های لانه جاسوسی به ایران آمده و دکتر عباسی در این برنامه گفت این تحقیقات در سال 1370 انجام شده
و........
اکنون در صرفا جهت اطلاع گفته شد که چرا آمریکایی ها برای عملیات به این مهمی هلی کوپتر فرسوده آوردند ؟
جواب این سوال را دکتر عباسی در همان برنامه به طور مفصل داد
برای اینکه همه آن هلی کوپترها همه 8 هلی کوپتر در ایران می مانده و آمریکا نمی خواسته هلی کوپترهای خوبش به دست ایران برسد
نمی دانم چه اصراری است که همه می خواهند بگویند فرسوده بودن هلی کوپترها با معجزه الهی (طوفان شن) تعارضی دارد
این هم کار خداست که به فکر آن فرمانده آمریکایی بیاندازد که هلی کوپتر فرسوده بفرستد .
با این عمل می خواهند بگویند هم تیمسار رازقی و تیمسار یگانه فر و دکتر عباسی دروغ می گویند و زاده تخیل شان است یعنی توهین علنی به فرمانده وقت هوادریای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و دکتر حسن عباسی کسی که سرباز خئوبی برای امام خامنه ای(مد ظله العالی) بوده است
واقعا متاسفم .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
و ای کاش بفهمند....
و ای کاش بفهمند...
خداوند دشمن ما را از احمق ها آفرید
نمی دونم چرا بعضی ها دچار تناقض شدن وقتی دکتر حسن عباسی این حرف رو زد شاید معنای حرف رو نمی فهمند
شاید خودشون رو زدن به نفهمی نمی دونم
ولی ای کاش که بفهمند
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱
خراب کردن چهره های انقلابی همیشه بوده اما همیشه رو سیاهی واسه ذغاله
صراط المستقیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
وقتی صراط (نه دکتر عباسی)"امر خدا" را به "ناخن خشکی افسر آمریکایی" تعبیر می شود!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
آخه خشک مغزهای مقدس نما تمام امور از جانب خداست چه اون امر میخواد طوفان شن باشه چه فرسودگی هلی کوپتر واقعا برای این صدا و سیما متاسفم که با استفاده از جهل مردم میخوان شخصیت اشخاصی مثل دکترعباسی که به ضررشون حرف میزنه رو تخریب کنن
ناشناس
|
France
|
۱۶:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
ما آمریکا را شکست دادیم؟ شن ها شکست دادند... شن ها مامور خدا بودند. این سخنان امام خیلی قشنگه البته در یک پدیده عوامل متعددی دخیله و فرسودگی هلیکوپتر هم میتونه مزید بر علت باشه
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
شک ندارم که اگر همین مسلمان نماها، یوم البدر حضور داشتند، معجزه و امداد الهی را همچون مکیان محارب به ریشخند می گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
مگه عباسی حرفی غیر از حرف امام زد؟
چی کار دارین با این بزرگوار؟ چرا سعی دارین هر طوری شده زهرتونو بریزید؟ حرف ایشون چه منافاتی با رای امام راحل داشت؟
صراط بیچاره اگر از سر عقده گشایی این خبرو رفتی، باید به اطلاعت رسوند که باز چهره ی سخیف خودتو بیشتر رو کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
ای کاش اون تیم سیاسی بی سوادت برنامه ی اون شبو درست گوش می کرد.ای کاش دیروز، امروز، فردا یه آدمی که ------------ رو روبروی دکتر عباسی دعوت می کرد. ای کاش هممون بهتر می فهمیدییم. ای کاش به نصیحت اماممون تقوا تقوا صبر ایمان، لبیک می گفتیم
ssssssssssaaaaaaaaaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
شما نصف سواد دکتر عباسی و دارین ؟
شاید شما منظورشونو بد متوجه شدید.
فکر نکنم خراب کردن چهره ایی مثل دکتر عباسی که در همه صحنه ها حضور داشته و از انقلاب و ولایت دفاع کرده حرکت مثبتی باشه
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۵۹
۱
صراط واقعا برات متاسفم !!!

البته تو قبلا هم بارها ثابت کردی که با افراد بزرگی از جمله دکتر عباسی مشکل داری

اینو بدون که روز قیامتی هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین نظر بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
بذارین استخوان بندی قضیه رو عرض کنم
یه ماموریتی آمریکایی ها انجام دادن که بدون اینکه ما دخالت کنیم شکست خورده
این میشه خواست خدا
مگه آقای عباسی این رو نقض کرده؟؟؟
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
زنده باد دکتر عباسی
شما با این عوام فریبی ها کار به جایی نخواهید برد
زنده دکتر و تفکرات دکتر عباسی
سینا حاجی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
جوابتونو دادم
foadname.mihanblog.com
علی جلالیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
خدا خیر بده استاد رو که به این خوبی صحبت کرد
استاد خیلی هم درست صحبت کرد
این خیلی زشته که یه تیکه هایی رو از صحبت ایشن برداریم و به روی سایت بزاریم
اول ببینیم استاد چی گفتن
ایشون گفتن از نظر دیگه هم میشه نگاه کرد نه اینکه با حرف امام در تناقض باشه
خدا به شما بصیرت بده
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۷
۲
بهتره کل برنامه رو دانلود کنین ببینین بعد قضاوت کنین.
کجای حرف این مرد شریف با حضرت امام خمینی (ره) تضاد داره؟
درود بر حسن عباسی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
اولین باربود به سایت شما سرزدم وانشاالله آخرین بار
وقتی حرفی برای گفتن نداریدبهتراست خاموش باشید چون ازکوبیدن کسانی که با جان ودل ازاین کشوروملت بزرگ دفاع کردند چیزی عایدتان نمی شود
مگرمقام معظم رهبری نفرمودند هرکس باعث اختلاف شود خائن است
گرچه ساده لوحانه است ولی امیدوارم سهوا مرتکب چنین خطایی شده باشید دیدار به قیامت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
اگر با سخنان دکتر حسن عباسی یک دید جدید در رابطه با واقعه طبس به ملت ایران داده شد و آنهم تجلی اراده الهی در خطای تحقیر آمیز فرمانده آمریکایی بود؛ اما با سخنان مهمان برنامه و یادداشت روزنامه صراط و برخی کامنت ها ابعاد جدید بسیاری روشن گردید.
بازخوردها:
۱) تمام اسناد رسمی کشور می بایست با تایید رهبری باشند و رهبری احتمالا باید تمام روز و وقت ارزشمند خود را صرف تایید اسناد (و احتمالا دیگر کار های ما) بکنند.
۲) اگر قبلا فکر میکردیم معجزه طبس صرفا بواسطه طوفان شن رخ داده است هر دلیل دیگری برای وقوع آن،این واقعه را از حالت معجزه و اراده الهی خارج میکند؛گویی اراده الهی صرفا بر شن ها است!
۳)ادعای کارشناسی که پس از پژوهش های چند ساله مطرح میشود ارزش چندانی ندارد.
۴) فضای رسانه ای کشور اصلا برای حرف های جدید و کارشناسی مناسب نیست.
۵)نقد ها بیشتر بر افراد متمرکز هستن تا حرف ها
۶)بستر بسیار مناسبی برای دشمن تراشی، تخریب دوست در جامعه مجازی وجود دارد
۷)...
@WhiteAvenger
|
Iran (Islamic Republic of)
ناموسا لایک
نبوی
|
France
|
۱۷:۵۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
سلام ،چیه به جون همدیگه افتادید. حرف عباسی در راستای فرموده امام هست .امام باادبیات اعتقادی فرمودند .عباسی ازنظر فنی گفتند.به فکرمقابله بادشمن مشترک باشید.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
با سلام
از طرفداران دکتر عباسی میخواهیم که
کلمات پر وزن و درشت آقای عباسی شما را فریب ندهد (مثلا نام هلیکوپتر را ایشان با لقبش میگوید که جذاب باشد) .
اول اینکه , اگر ایشان حزب الهی هستند باید بدانند که حرف امام و رهبرش از خودش بدون چون و چرا بالاتر است و ایشان فرمودند که : شن ها مامور خدا بودند , باد مامور خدا بود . . .
و واقعا جای تعجبه که ایشان به این صراحت این مطلب را رد کردند .
دوم اینکه , ایشان میگویند کهنگی هلیکوپترها باعث بهم خوردن عملیات شده !!!
با ایشان بگویید که هم اکنون بخش بزرگی از ادوات نظامی ایران (از جمله هواپیماها و هلیکوپترها) عمری بیشتر از 30 سال دارند , آیا ایشان که معتقدند ارتش ایران یک غول است , به فرض اینکه ما با آمریکا وارد جنگ شویم عملیاتهای ما شکست میخورد چون ادوات آنها نو است و برای ما کهنه !؟!
سوما , هر ادوات کهنه نظامی با انجام اورهال و سرویس کامل می تواند بطور صد در صد عملیاتی گردد .
چهارما , حالا عباسی میگوید که هلیکوپترها کهنه بوده , هواپیماهای سی - 130 چی ؟؟!! آنها که نو بودند .
هنگام فرود این هواپیماهای سی - 130 , همگی به علت شدت طوفان دچار دریفت (تغییر مسیر از باند) شدند که موجب ایراد فنی در آنها شده بود .
و این نقص های فنی هم بخاطر طوفان بود چه در سیستم هلیکوپترها (اگر نقص هیدرولیکی را بشناسید متوجه میشود) و چه در هواپیماها .

و آخر اینکه خود خلبانهای آمریکایی به گفته شاهدان معترف بودند که بخاطر طوفان معجزه شد که به این صحرا رسیدم , چرا که ادوات ما مثل پر کاهی شده بود که در اختیار باد قرار گرفته بودند . و در نهایت هم بعلت شدت همین طوفان بود که هلیکوپتر هنگام برخاستن به تانکر سوخت اصابت کرد تا سربازان آمریکایی همچون ارتشی شکست خورده آنجا را ترک کردند .
این در حالی بود که در طول این مدت همه مردم ایران خواب بودند و خدا کار همه آنها را یکسره کرد .
دنبال دلیل علمی بودید , این هم دلیل علمی در نقض گفته ایشان !!!!
با تشکر فراوان از خانم رجایی بابت دفاع ایشان از این مطلب .

ایشان یک عذر خواهی واقعا بابت این مسئله بدهکارند .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۴۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
آره صراط، تو خوبی فقط !!!!!!!!!!!
رنکینگت رفت بالا؟؟؟ خوشحالی الان؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
شما وقتی از کلماتی اسثفاده می کنید که معنای عام اون رو -چه برسه به معنای خاصش رو- نمیدونید. چطور می تونید یه گزارش علمی و دقیق نظامی رو در یابید؟
کجای حرف این دکتر منافی با واقعه ی اعجاز گونه ی طبس داره؟
فقط داستانش عوض شده و یه چیز جدید مطرح شده ، اصل قضیه معجزه خدشه دار نشده!!!!
متاسفم میزان قضاوت برخی بر اساس این تحلیل های سطحی نگرانه تنظیم میشه!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۱
۱
سلام
این گفته آقای عباسی منافاتی با حرف امام (ره) ندارد، چون اینکه آنها بخاطر چند هلیکوپتر طمع کردند نیز امداد الهی بوده است.
تاکنون همه احساس میکردند امداد الهی از زمان طوفان شن بوده است ولی امداد الهی از همان ابتدای نقشه بوده است.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
۲
۰
صراط درمورد دكتر تندروي نكن
اين سايت ارزشي بايد از افراطي گري ها بدورباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۱
۰
صراط درمورد دكتر تندروي نكن
اين سايت ارزشي بايد از افراطي گري ها بدورباشه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
۱
۰
با سلام
اين اولين باري نيست كه سايت شما بدون بيان كلمات پس و پيش يك عبارات را پررنگ كرده و از آن سواستفاده مي كند نمونه بارز آن هم در ماجراي كليپ آنچناني دكتر عباسي و حضرت رقيه بود كه شما عزيزان با بيان بريده بريده ان سعي در درو كردن اقاي عباسي نموديد تا به كي بدون بصيرت و درايت آب به آسياب دشمن مي ريزيد آيا وقت آن نرسيده كه جاي اختلافات از درون تهي را به وحدت بدهيم آيا هدف شما بيان خبر به شيوه مقرضانه اميدوارم خدا هدايتتان كند
من الله توفيق