سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۳
نگاهي دوباره به سخنان عجیب مردی که زیاد می دانست!

آقای عباسی! خرمشهر را چه کسی آزاد کرد؟

آنچه که برای ما روشن شد این بود که فرمانده تفنگداران آمریکایی می دانست که قرار است این هلی کوپتر ها در طبس باقی بماند و به همین دلیل هلی کوپتر های فرسوده را به طبس فرستاد. دلیل اصلی شکست آمریکایی ها در طبس هم همین بود.
کد خبر : ۹۹۸۱۷
"صراط" - هفته گذشته حسن عباسی در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا در سخنانی جنجالی با اشاره به شکست آمریکا در طبس، ضمن ابراز نظریه ایی عجیب، این شکست مفتضحانه را به فرسوده بودن بالگردهای آمریکایی نسبت داد و گفت: آنچه که برای ما روشن شد این بود که فرمانده تفنگداران آمریکایی می دانست که قرار است این هلی کوپتر ها در طبس باقی بماند و به همین دلیل هلی کوپتر های فرسوده را به طبس فرستاد. دلیل اصلی شکست آمریکایی ها در طبس هم همین بود.



به گزارش سرویس سیاسی صراط، سخنان عباسی که در بسیاری از زمینه ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، سینمایی و... نظراتی تخصصی ابراز می کند در همان برنامه با اعتراض مهمان دیگر برنامه یعنی خانم دکتر رجایی فر از دانشجویان تسخیر کننده لانه جاسوسی مواجه شد و وی با انتقاد از عباسی گفت: من از صحبت های آقای عباسی حیرت زده شده ام. برای ما قابل قبول نیست که آمریکایی ها به دلیل اینکه با هلی کوپتر های فرسوده وارد ایران شده است، شکست خورده باشند، چون این موضوع معجزه الهی را در طبس زیر سوال می برد. بحث طوفان شن یک بحث جدی است. من کسی هستم که اسناد سفارتخانه را دیده ام و با دیسیپلین اداری آن ها آشنا هستم. همه چیز آن جا برنامه ریزی شده است. آمریکا می خواست حیثیت خود را با آزاد کردن دیپلمات هایش احیاء کند، چطور ممکن است که با فرستادن هلی کوپترهای فرسوده دوباره حیثیت خود را در شکست جنگی از دست بدهد؟!



در خصوص سخنان جنجالی عباسی  نکاتی چند قابل بیان است:
1.اصولا هر پدیده مادی معلول سلسله ایی از علل و عوامل است و تا زمانی که این سلسله علل بوقوع نپیوندد وقوع آن پدیده نیز منتفی است.

2.سلسله عللی که می تواند منجر به وقوع یک پدیده گردد، همگی به اراده خداوند متعال این اثر بخشی را بدست آورده است، بعبارت دیگر هر آن که اراده حضرت حق بر این تعلق گیرد که این سلسله از علل اثر بخشی خود را از دست بدهد این اتفاق افتاده و یک سلسله علل که همواره نتیجه ایی خاص در بر داشته است به نتیجه همیشگی منجر نخواهد شد.
به عنوان مثال سوزانندگی آتش به اراده خداوند و کشندگی سم نیز به اراده خداوند است و هر آن که خداوند اراده کند این دو اثر خود را از دست می دهند؛ با این دید وقوع هر پدیده ایی هر چند ساده امری الهی است که البته نیز چنین است.
از این زاویه و با فرض پذیرش نظریه عباسی در مورد واقعه طبس، فرضییه وی با نظر حضرت امام(ره) که شکست آمریکا در طبس را امری الهی دانستند قابل جمع است.

3.گذشته از سلسله علل مادی و ظاهری و هزاران هزار رشته ترکیبی از عوامل که وقوع پدیده های عالم را سبب می شود، دسته ایی دیگر از علل و عوامل وجود دارند که مافوق درک بشری هستند و بشر کوته بین از درک مکانیزم اثر بخشی آن عاجز است و این عوامل و نتایج آنها با علم بشری قابل تحلیل نیست، البته این دسته از علل تحت شرایط خاص و با وجود مقدماتی ویژه فعال شده و اثر گذار می شوند مثلا دفع بلا در صورت اعطای صدقه یا تغییر قضا و قدر حتمی بر اثر دعا و معجزات همه در این دسته جای می گیرند.

4.سخن بزرگان در نسبت دادن وقایع به امر الهی ناظر به دسته دوم علل و عوامل است و اصولا معمول نیست در مورد پدیده هایی که با علل ظاهری و مادی قابل درک بشر بوقوع می پیوندد سخن از امر الهی به میان آید هرچند که چنانکه در نکته دوم بیان شد اصولا تمام اتفاقات عالم امر الهی است.

با این نگاه مروری بر پیام امام(ره) در واکنش به اقدام آمریکا نشان می دهد از دید حضرت امام(ره) حادثه طبس و شکست مفتضحانه آمریکاییها حادثه ایی معجزه گون بوده است و در واقع امدادی الهی به ملتی بوده که با گذشتن از همه چیز خود خالصانه برای رضای خدا به صحنه آمد و خداوند نیز در صحنه های مختلف او را یاری کرد.
امام(ره) در بخشی از پیام تاریخی خود فرمودند:نیروهای انتظامی، ارتش و ژاندارمری و سپاه پاسداران به حال آماده باش باشند، و سپاه بیست میلیونی که خود را مجهز نموده‏ اند امروز برای فداکاری اسلام مهیا باشند که در موقع لزوم از کشور اسلامی خود دفاع کنند؛ و از این مانور احمقانه که به امر خدای قادر شکست خورد، هراسی به خود راه ندهند که حق با ما و خدا پشتیبان ملت مسلمان است.  
سایر سخنان و فرمایشات حضرت امام(ره) در خصوص این واقعه موید این نکته است که از دید ایشان به عنوان عارفی فرزانه و روشن بین واقعه طبس معجزه ایی الهی بوده است و البته در موارد مشابه دیگری نیز حضرت امام(ره) با این نگاه سخنان دیگری بیان فرموده اند که نمونه بارز آن جمله کوتاه و معروف ایشان است که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
و اما نکته پایانی؛
اولا درستی سخن عباسی بشدت مورد تردید است زیرا در این عملیات حساس و مهم و حیثیتی برای آمریکا علی القاعده آمریکاییها تلاش داشتند که ضریب خطای خود را به صفر نزدیک کنند و استفاده از بالگرد فرسوده این ضریب خطا را افزایش می داده است و اساسا از دید عقل محاسبه گر مادی چنین کاری اوج حماقت است.
ثانیا معلوم نیست چه سودی در بیان این سخنان شاذ و نادر نهفته است و آیا غیر از این است که بیان این سخنان از زبان مردی که برخي او را يك صاحب نظر و متخصص در زمینه های مختلف مي پندارند، سبب خواهد شد در برخی اذهان بذر تردید نسبت به مدد الهی و معجزه کاشته شود؟ و اساسا آیا بهتر نیست جناب عباسی ضمن محدود کردن حوزه نظریه پردازی خود به یک عرصه مشخص از ورود به همه زمینه ها پرهیز کرده تا هر از چند گاهی با بیان سخنان اینچنینی اسباب دردسر برای خود و دیگران را فراهم نکنند؟

نظرات بینندگان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۶
۴۱
باز شما به عباسی گیر دادین ؟

کاری نکنید بشوره بزاردتون کنار...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرض کنیم که گزارش عباسی درست است و فرمانده امریکایی به عمد از هلی کوپترهای با کارکرد پروازی بالاتر نسبت به سایر هلی کوپترهایی که در اختیار داشت استفاده کرده باشد. اولا استفاده از هر وسیله پرنده فرسوده ای که حداقل استانداردهای پروازی را نداشته باشد حتی بصورت آزمایشی و کوتاه مدت در هیچ جا مرسوم نیست چه برسد در یک ماموریت برون مرزی! حالا ممکن است عمر پروازی این هلی کوپترها از بقیه بیشتر بوده باشد تا مثلا نیازی به بازگشت آنها پس از پایان ماموریت نباشد. اما فرسوده بودن یک وسیله پرنده مسئله دیگری است که اصلا مجوز هیچ پروازی آن هم در یک ماموریت بسیار حساس را به آن نمیدهد.
ثانیا طراحان نظامی امریکایی از شرایط آب و هوایی منطقه با خبر بودند و میدانستند که هلی کوپترها در چه شرایطی باید ماموریت خودرا انجام دهند.
معمولا هم طراحان عملیاتی، سخت ترین و پیچیده ترین شرایط را در نظر میگیرند تا بالاترین ضریب موفقیت را بدست آورند. یعنی فرماندهان امریکایی قطعا برای احتمال 50- 50 یا حتی 90 به 10 ساقط شدن هلیکوپترهایشان در طبس برنامه ریزی نکرده بودند، بلکه اتفاق غیرمنتظره ای که برای آنها در طبس روی داده بسیار فراتر از محاسبات و احتمالاتی که در نظر گرفته بودند رخ داد .
و من میپرسم که این غافلگیری از کجا گریبان فرماندهان امریکایی را گرفت؟
نکته مهمی که آقای عباسی به آن توجه نکرد اینست که قعا امریکایی ها برای شکست (حتی با احتمال 1 به 1000) در آن شرایط حساس و در خاک یک کشور هدف برنامه ریزی و عملیات انجام نمی دهند.
ضيايي
|
Iran (Islamic Republic of)
اول ..
بابا به هركس به اندازه خودش ارزش بدين اين آقا در همه چيز اظهار نظر مي كند علامه دهر هم اين طور نيست والله
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاری نکن تو و اونو خشک کنم بذارم کنار!!!
znasiri@chmail.ir
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما خرمشهر را ابابیل آزاد کردند همانطور که هلیکوپرآمریکایی هارا...
ملت رفتن کره ماه گرفتن اینا هنوز نشستن از معجزه دم میزنن...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای عباسی اگه امکان داره شکست های دیگر امریکا را هم توجیه کنید! با تشکر
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ضیایی تا اونجایی که من میدونم آقای عباسی یه استراتژیسته و استراتژیست مجوز ورود به همه مسائل رو داره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر فرمودند که نادانی افسر آمریکایی هم در این مسئله دخیل بود که مجری برنامه هم گفتند که این هم خواسته ی خداوند بوده است
مواظب خودتون باشید که دارین زیادی الکی حرف می زنین دکتر خوب می تونه سوتی بگیره حالا توی صراط که اعتباری نداری چه آمریکا که ابر قدرت هست دکتر سرور ماست حرف الکی بزنید داغونتون می کنیم حالا خود دانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه چرا صراط؟ واقعاً چرا به همه چی گیر میدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به ناشناس: برادر من ايشان گفتند كه اين كار كار خدا بوده كه با وجود ان همه ديسيپلين اداري امريكايي ان فرمانده حماقت مي كند و اين كار را انجام مي دهد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا آزاد کرد دیگه.مگه نمیدونستید؟ناواشون فرسوده بود غرق شدند باعث شد یه سونامی اومد و خرمشهر رو آزاد کرد.
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس اول
سلام
من هم در اين موضوع شك داشتم اما پس از كمي مطالعه به حرف دكتر عباسي رسيدم
از انجايي كه امريكايي ها احتمال بروز اتفاقي را ميدانند فلذا از هواپيماهاي دست اول خود استفاده نكردند با اينحال در اينكه دست خدا از استين طوفانش بيرون امد شكي نيست ولي دكتر عباسي ميتوانست به طرق بهتري قضيه را مطرح كند ولي درست فرمودند كه تجهيزات با كيفيت نبودند
فلذا ريسك اين مساله هم بود كه تجهيزات به دست ايران بيافتد در صورت لو رفتن مساله و ديديم از ان همه هواپيما فقط 2 هواپيما ساقط شد و بقيه هواپيماها توسط مزدوران امريكايي در ايران موشك باران شد تا مدرك و تجهيزاتي به دست ما نيافتد .
ضمنا اگر نميدانيد بدانيد تفاوت هزينه و قيمت يك تجهيز (هوپيما يا هلي كوپتر) نو با دست دوم بسيار زياد هست در حدي كه يك مثلا f35نو حدود 300 ميليون دلار ايت اما يك f35 دست دوم بالاي 100.000 ساعت پرواز نصف اين قيمت هم نيست فلذا اين زيركي امريكايي ها را ميرساند و دكتر عباسي دقيق به اين مساله اشاره كردند ولي در تفهيم ان كمي دچار مشكل شدند با اينحال اگر بهترين تجهيزات را مياوردند باز شكست ميخوردند ولي اين وسط سرمايه بيشتري از انها به اتش كشيده ميشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور وقتی ار عباسی از خاتمی انتقاد میکرد آدم خوبی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم منظورتان اقای عباسی تئوریسین . جنگ ستارگان نباشد بعنوان مطلع عرض می نمایم . وظیفه بال گردها در ان ماموریت . رساندن نیروهای کماندویی به تهران و ازاد نمودن گروگروهانها و انتقال انها با همان بالگرد ها به منطقه ای که هواپیمای C130 اماده پرواز بسوی پایگاه نظامی انها در ترکیه بود سپس خود بالگردها باید دوباره برروی ناو نمیتس که از روی ان برخواسته بودند حرکت می نمودند اما
نوع بالگرد ها : بالگرد های سیکورسکی سی‌اچ-۵۳ که شاهکار تکنولوژی در ساخت بالکرد در امریکا بود بدلایل مختلفی از فیبل قدرت بالای پروازی . قدرت جابجایی بالا نیرو و تجهیزات . قدرت تهاجمی , دفاعی بالا
اصولا این عملیات براساس جابجایی افراد طراحی شده بود که بزرگترین عامل سخت افزاری ان همان بالگردها بودند .
فراموش نکنیم عالیترین نیروهای نظامی امریکا (دلتا) بهمراه اخرین تجهیزات روز نظامی . در قالب ترسی که خداوند در دل انها انداخته و طوفان شن بلا اثر شد ایگاش اقای عباسی خاطرات فرماندهان این عملیات را که در امریکا بچاپ رسید و بزرگترین دلیل سکشت را به زعم خودشان ترس فراوان نیروهایی که در ان لحظه بر انها مستولی شده بود تا جایی که
یکی از کماندوها قبل از بستن شدن دربهای پشتی هواپیما به علت ترس پیش از حد خود را دوباره بحالت سقوط ازاد از هواپیما بیرون پرتاب می کنند
خداوند اینگونه خوف و هراس را در دل دشمن انداخت که عالیترین نیروهای امریکا قدرت تفکر خود را از دست داده بودند
ثابت قدم
|
Iran (Islamic Republic of)
یک نفر مرد خلافش رو ثابت کنه ؟ با دلیل و مدرک
واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا برای همه دوستانی که نظر دادن متا سفم که یه پسر 17 ساله از همتون بهتر میفهمه و آگاه تره. تأسسسسسسسسسسسسسسف
استراتژيست ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اينجوريه كه هر كسي كه اسمش رو بذاره استراتژيست از هر دري سخن بگه ولو اينكه به اندازه يه آميب هم در موردش اطلاع نداشته باشه پس اين نظريه رو بشنويد : دولت روسيه وقت با اطلاع از عمليات طبس اقدام به بمباران هواپيماهاي آمريكايي در شب عمليات ميكنه و دولت آمريكا هم كه در دوران جنگ سرد قرار داشت اگر ميخواست جواب روسيه رو بده جنگ بزرگي رخ ميداد كه به صلاح هيچ كس نبود پس سكوت اختيار ميكنه و پس از اينكه ايراني ها با داستان طوفان شن و امداد غيبي نظريه جديدي رو ميكنن اونها هم بار اين داستان رو زيادي و البته از روي عمد بزرگ ميكنن ولي پيش خودشون قول ميدن كه كار روسيه رو جاي ديگه جبران كنند كه بعدها اين كارو ميكنن و روسيه رو تجزيه ميكنن ، ما هم همچنان با طوفان شن و امداد غيبي و اينها مشغوليم ! چطور بود ؟؟! . . .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
داستانهای قرآنی پر هستند از نکته های ناب بهتره برید حماقت به دریا زدن فرعونو با اون یال و کوپال و دیدن معجزات حضرت موسی (علیه السلام) بررسی کنید و بعد ببینید دست خدا از کجا قابل مشاهدس ، خانوم دکترتونم بهتر کمی فکر کنه بعد با خودش به تناقض برسه،سخن دقیق دکتر عباسی موشکافی دیدن دست خداست،بهتره چندتا از افتضاح کاریهای نخبه های نظامی رو مورد مطالعه قرار بدین که انقد تعجب نکنید،از جمله حمله ناپلئون و هیتلر به روسیه در زمستان یا منجلاب همین آمریکا در عراق و ویتنام و افغانستان و گرانادا .

صراط با چندصد تا جواب توهین قبلیت آروم نشدی که دوباره به چرتو پرت گویی افتادی؟؟؟؟
چرا از اینکه دکتر عباسی تو اکثر حوزه ها نظر تخصصی و دقیق و عالمانه داره دارید میمیرید؟؟؟
این موهبت خدا به بنده زیباش استاد حسن عباسییه ، براش زیاد دعا میکنم ، شما هم با کامی جان دعا کنید البته برا شفای خودتون .
"الحسودو لا یسود " :::
صرار جان " لم یلبثوا الا ساعه من نهار "
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
استراتژیست ارشد! چطور بود؟؟؟
1. قدیمی بود 2. غیر واقعی بود 3. هیچ منطقی نداشت چرا که این ماجرا شاهد عینی ایرانی داره 4. کوچکتر از این هستی که خودتو با استاد عباسی مقایسه کنی
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۹۳
۲۱
آخه صراط جان ،
اولا ، اگه حرف خطایی زده بود چرا هیچ مقام رسمی حرف او را تکذیب نکرد.

دوما ، منظور حسن عباسی تحقیر نیروهای نظامی آمریکا بود که هیچ تعارضی با صحبت های امام نداشت و همه این کارها را خواست خدا دانست.

ثالثا ، خیلی واضح هست که شما با این بنده خدا مشکل داری ودائما دوست داری تخریبش کنی ، که این در شان رسانه ای شما نیست

میدونم منتشر نمیکنی
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث شیرین کارای اجق وجق و خنده دار و مضحک چند روز گذشته ونزوئلا رو عوض کردن ضد حال شد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
من از عباسی بدم میاد ولی خداییش این حرفاش منطقی بود
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
من کلا تو اکثر مسائل حرفای عباسی رو قبول دارم الا سیاسی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم از همون هلی کوپترها داریم و الان 30 ساله داریم استفاده میکنیمو همشون هم سالمند.تازه ما سازنده اصلی هم نیستیم و نگهداریمون هم خودمون ایجاد کردیم پس فرسودگی کاملا واهیه
این یک راه فرار به جلو برای امریکایی ها است.تا افتضاحشون رو بپوشونند.
ضمنا یک اتوبوس آدم هم گروگان بودند اگه با چندتاشون مصاحبه کنید همه چی معلوم میشه.اتفاقا به نظر من باید هلی کوپترها بسیار نو بوده باشند
شماره هاشون رو دربیارید و از نیرو هوایی ارتش استعلام کنید تا سال تولیدشون رو بگویند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امریکایی ها برای سرپوش گذاشتن رو این مطلب قبلا هم تلاش کرده بودند.من یادمه 15 سال پیش میگفتند روسیه با لیزر زده.حالا که به فناوری ایزر دست پیدا کردند دیدند بدجوری سوتی دادند حالا میگند فرسوده بوده ولی نمیدونند که ما تمام هلی کوپترهامون از همون جنس هستند و فرسوده هستند و سالهاست پرواز میکنند.تازه شاهد ها رو نادیده گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مقام آگاه مگه بیکاره بیاد ........ یه نفرو تکذیب کنه؟
بیخیال بابا
همین صراطم اینقدر بهش میپردازه داره گندش میکنه
mustafa
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۵۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۷۵
۱۶
واقعا برای صراط متاسفم که معلوم شد با کیا عهد اخوت بستی
مشکلت اساسیه
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۳۸
گذشته از این حرفها به نظرم تسخیر سفارت از پایه اشتباه بود! دلیل هم زیاد دارم برای حرفم اما حال نوشتن ندارم در ضمن لعنت خدا بر همه وهابیون و حکومت کافر عربستان! صراط سانسور نکنی! بلاخره هر کسی یه نظری داره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جون این وسط وهابیه چه گناهی داره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تسخیر سفارت چیه؟؟؟ لانه جاسوسی مدارکشم موجوده ضمنا تو فیلم آرگو خودشون به این نکته که اونجا محل برنامه ریزی و جاسوسی بوده اعتراف میکنن با این دید حتما نظرت عوض میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت خدا بر همه حجتیون
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم همین نظررودارم و قبلا هم نوشتم!
تسخیرسفارت بسیار خیلی بینهایت اشتباه بود که چوبشو هنوز داریم میخوریم!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۴
۱۰
ای بابا دست از سرش بردارین دیگه تو این گیر و بیر شما هم گیر دادید
هر کسی این برنامه را دیده همون موقع متوجه شده که نظر ایشان خلاف نظر امام نیست ضمن اینکه ایشون الان خیلی بیشتر از شماها داره می جنگه و مفیدتره براتون متاسفم
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۱
۵
جناب صراط شما با اين كارت ارزش كارهاي ديگرت را پايين آوردي داداش اگه مطلب نداري خوب نذار بابا جون اين بنده خدا گفت كه ناخن خشكي فرمانده امريكاي هم جزئي از معجزات خدا مي تواند باشد
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳۲
با سلام:

زیاد به خودتون زحمت ندین که بدونید چرا عباسی چنینی حرفی زده .چون الان بهتون میگم چرا چنین حرفی زده :

خطاب به برادر عباسی:

ببین برادر عباسی عزیز :
اساسا خیلی از تجهیزات هستند که تو این دنیا فرسوده اند ، از هلیکوپتر بگیر تا موشک ،بمب، نارنجک ،دینامیت!!گرفته تا قطعات داخلی یک سیستم کامپیوتری (در یک جایی دریک گوشه عالم ،حالا روی زمین یا زیر زمین یا توی اسمان یا داخل آب !یا داخل یک ساختمان یا هر جای دیگه عالم خاکی فرقی نمی کنه) تا حتی سانتریفیوژها!!!!!!! و پمپهای مخصوصی که اطراف راکتور یک نیروگاه هسته ای است !!! بله دوستان خیلی چیزهای فرسوده تو این دنیا وجود دارند ولی مهم اینه بخصوص تو این قسمت اخری که بهر حال میشه هر چیزی کهنه ای را از نو ساخت

واما بعد:

-بعضی چیزهای دیگر هم کهنه و فرسوده می شود مثل عقل و هوش سرشاری که بر اثر خستگی یا هر عامل زبان بسته دیگه ای !!!! حرفی می زنه که نباید بزنه و احیانا اینو به حساب زرنگی خودش هم میگذاره !

-برادر عباسی عزیز با وجود اینکه گاهی وقتها با بعضی حرفهای تند که از سر عصبانیت مهار نشده میزنی بدجوری منو ناراحت می کنی تا حدی که می خوام .... (مثل حرف اون دفعه ات -چند سال پیش تو دانشگاه تهران در حضور خود خودم !که گفتی من میگم امریکا حمله کنه و کسی از مملکت دفاع نکنه - سر اون قضیه ای که چون مردم سالهاست زمین ندارند و خانه و مسکن پس تعلقی هم به این مملکت ندارند -هر وقت صاحب خانه شدند اونوقت بگن ما ایرانی هستیم - و البته حضوری و رو در رو بهت اعتراض کردم و گفتی من این حرفو زدم که مسئولین تکون بخورند و بهشون بر بخوره و کاری کنند ) ولی باز هم به حرفهای دیگه ات گوش دادم و خوش گمانی کردم وبه خودم گفتم اون حرفش با نیت بدی نبوده ، حالا یک حرفی زده تو به دل نگیر !!

-سر همین موضوع هنوز هم به عنوان ایرانی که دلش برای این مملکت میسوزه دوستت دارم

-ولی برادر گویا شواهد و قرائنی در دست است که شما دوست عزیز و دوست داشتنی اگه همینجور ادامه بدی یعنی با همان رویه مصاحبه تلویزیونی با کمال احترام داری قاطی ....

- یعنی داری پا در راهی میگذاری که در اخر اون راه بعضیها همین الان ....باختند

-هر کس نقطه ضعفی یا نقاط ضعفی دارد هر چند بعضیها اساسا تو رو قبول ندارند و از خیلی وقت پیش بخاط همین حرفهای تندت.... حسابت می کردند ولی من هرگز چنین اعتقادی نداشتم . یعنی نه .ر ---- ---- و نه هیچ چیز و فکر دیگه ای درباره ات نکردم


-عزیزدل برادر ،عزیز دل خودم ،نازنین برادر ،(باور کن اینها را جدی گفتم تعارف نکردم )کاری نکن عقیده مو عوض کنم .

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمک
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام:

برادر صراط عزیز کجای کلمه باقالی ، که یک میوه بسیار مفیده !!!، (یک شوخی نه یک کلمه تند نابخشودنی )یا باختن دنیا و قیامت در اینده در صورت ادامه راه اشتباه ، lمن گفتم در صورت ادامه ،نگفتم که تو همین الان بازنده ای !انچنان توهین نابخشودنی باشد که بخوای حذفش کنی

-صراط عزیز من گاهی وقتها از دست خودم یا نزدیکترین عزیزم اونقدر نارحت میشم که می خوام تو ذهنم خفه اش کنم .ولی این عصبانیتها به معنی توهین نیست و اساسا جملات اخر را به خاطر جلوگیری از یک چنین سو تفاهمی بود و نیازی نبود که بعضی کلماتو سانسورش کنی

-دوست داشتم همین الان من بودم و تو ودکتر عزیز اونوقت ببینم ایشون با کار شما موافق بود و اونها را توهین نابخشودنی می دونست

اللهم صل علی محمد و وال محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمک
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
همون بهتر که عقیده تو عوض بشه برادر.
جنابعالی در شرایطی نرمال اینقدر چرت و پرت گفتی که همش شده نقطه چین،احتمالا تعادل روحی روانی نداری عزیزم
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی اگه عقایدت بخواد با حرف یکی دو نفر عوض بشه همون بهتر عوض بشه!
دوما آقای عباسی مبرا از اشتباه نیست منم تو یه سری مسائل باهاش مخالفم ولی اینکه میگی عقلش کهنه شده و ازین حرفا اصلا قبول ندارم ، پذیرفتن یه سری حرفا جنبه میخواد که شما نداری!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی جان! جوش نزن عزیز دلم!
نظرات ناپخته خودتو هم با صلوات به هم گره نزن
نظر دکتر عباسی کاملا هم صحیحه عزیز دلم
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام:

-درک بعضی حرفها تیزبینی و شعور خاصی می خواد که این امر از عهده بعضیها خارجه ،حتی زمانی که برادر صراط عزیز !!! به اصرار بنده نقطه چینهارا (مواردی را که حذف کرده !!!،) تو پست بعدی ، فقط یک کامنت پاینتر از اون تایید کرده ، و من درباره نقطه چینهای حذف شده و کلمات اون توضیح دادم تا احیانا مشکل خنگی بعضیها برطرف بشه اگر تو نفهمیدی مشکل خودته!!!

-بنده عرض کردم اگر این رویه را ادامه بدهد نه اینکه همین الان عقیده مو درباره اش عوض میکنم ، چون من عاشق چشم و ابرو که نیستم که تا ابد نظرم درباره کسی حتی در صورت تغییر رویه اش ،ثابت باشه!! یعنی با کسی عقد اخوت نبستم

- جناب امید م شما در شرایط نرمال خودتو کنترل کن، اروم باش، یک لیوان اب خنک میل بفرمایید و تعادل روحی و روانیتونو از دست ندین مطمئن باشین من هوای خودمو قرص و محکم دارم ، بیدی هم نیستم به این باد ها بلرزم ، لطفا نگران من نباشین

- جناب امید 17 ساله عزیز ، برادر جان هر انسان بزرگ و باهوش ممکنه یک جایی اشتباه کنه و کلمه اشتباهی بگه در اون لحظه ،که اون اشتباه را میگه ، چرخ دنده ها و..!!به علت عدم روغنکاری دچار فرسودگی یا اصطلاحا کهنگی میشن که میشه با یک روغنکاری برگشت به روز اول !! پس زیاد سخت نگیر

- این ادبیات تند را از هر کی یاد نگرفته باشم از خود دکتر عزیز یاد گرفتم ، فیلم و نوارهاشو نگاه کن ،ببین وقتی عصبانی میشه ،چطور میکوبه به در و دیوار و همه جا را زخم و زیلی میکنه !
-یک نمونه اش تو خود متن خودم اون بالا هست

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن عدوهم بعدد ما احاط به علمک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۸
۳۰
فكر مي كنم منظور آقاي عباسي اين بوده كه بگه برادران شوروي كمك كردند گفته هلي كوپترها فرسوده بوده!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۶
صراطی ها
یکی دو ماهه دارید گیج می زنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۵
صراط مواظب مسيري كه داري ميري باش ، حرف هاي دكتر عباسي هيچ تناقضي با معجزه بودن شكست آمريكا در طبس نداشت و اتفاقا يه بعد نا گفته از حماقت آمريكايي رو كه خودشونو سوپر من مي بينن آشكار كرد و ابهت پوشالي كه از خودشون درست كردن و زير سوال برد.
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال همین خانم رجایی فر ما رو بیچاره کردن دیگه،از یه طرف توی حال و هوای همون 30 سال پیش موندن و از طرف دیگه هم مات و مبهوت ابهت پوشالی آمریکا هستن.
امیرحسین
|
Spain
|
۱۰:۲۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۳
۳
اولا سخنان دکتر هیچ تعارضی با سخنان امام نداره..شاید یکی از مصرترین قائلین به قضیه مدد الهی در امور انقلاب ما همین جناب عباسی باشه..
دوما اینکه صراط در پایان صحبت ها بیان میکنه که " برخی او را صاحب نظر در زمینه های مختلف میدانند" این تاکید بر عبارت برخی و عباراتی از این دست، نشان از سلیقه ای بودن دیدگاه صراط داره..آقای صراط ! أین بصیر..؟!
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۶
۲۵
رضا مگه این عباسی حمومیه که بشوره بزار کنار
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
دادا جون حمومی چرک بدن رو میشوره
دکتر عباسی چرک و کثافت ذهن ها رو
برو" تجاوز به ذهن" که یکی از کلاس ها دکتر رو گوش کم کتوجه میشی
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۴۹
۱
همین عباسی بود سال 82-83 گفت برای گلشیفته فراهانی آمریکایی ها برنامه چیدن ..
همین دکتر عباسی موضوع فروش دختران ایرانی در امارات رو مطرح کرد ....
همین دکتر عباسی بود اردیبهشت سال 88 در سخنرانی دانشگاهی خود به عنوان "مثلث ما نمی توانیم" عنوان کرد اگر دست نشانده های ... انتخاب نشوند موضوع رو به خیابان ها میکشن و آشوب ایجاد میکنن
همین دکتر عباسی گفت فیلم و سریال های آمریکایی (lost - ۲۴ - Fringe - ۳۰Rock و...) فلسفه دارن و شما ها خندیدید و گفتید اینا سرگرمی Entertainment تا الان فقط برای سریال لاست 24 کتاب فلسفی خود غربی ها نوشتن
اینا فقط جزیی از مسایل و نظریه ها درست دکتر بود شما ها اگه می توانید یکی از این نظریه ها رو نقد کنید
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
دادا امید دمت گرم!
حامد سون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲۵
طبس اولین ماموریت نیروی دلتا فورس بوده و به هیچ عنوان نمیشه گفت به نیرویی که تجربه ای نداره وسایل فرسوده دادن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعیت تلخ عزیزم ولی باید پذیرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۹
۵
اوت زدی صراط اوت زدی
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
بدجور!! چطوره چن روز صراط رو تحریم کنیم؟؟؟!
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۲
بازم میگم این صراط دنبال جذب مخاطبه، خودش دیده هر بحثی از دکتر عباسی میذاره پر ببیننده میشه فقط میخواد تخریب کنه، به نظرم صراط جواب خودشو توی کامنت های پست قبلی که زده بود گرفته و فقط میخواد جذب مخاطب کنه
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینطوره هر بحثی از عباسی میزاره پر مخاطبه!
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۰
۱
صراط جان .مگه نمیگی نظر حسن عباسی و امام با هم قابل جمع است. مگه نمیگی برای حسن عباسی هم سودی نداره و اصلا فرقی نداره که هلیکوپتر ها فرسوده باشن یا نباشن. خوب اون یک تحقیق علمی انجام داده داره میاد نظرشو میگه .
حالا تازه شما بعد یک هفته داری مثل اون نوشته قبلی خودت و صرفا جهت اطلاع میگی بعیده که اینجوری بشه.
حداقل اگر با دکتر عباسی مشکل داری برو با یه مقام نظامی رده بالا مصاحبه کن یا یه زحمتی به خودت بده تحقیقاتی انجام بده بعد بیا بگو حرف عباسی اشتباهه.
و در آخر متاسفم برای شما که چیزی که ندارید تقوای رسانه ایست. اینهمه مصاحبه و سخنرانی داره عباسی چرا با شخص دشمنی میکنید . سر پل صراط یقه میگیرن حواسط به خودت باشه صراط !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲۳
نیازی به تسخیر سفارت نبود باید قانونی رفتار میشد باید با بستن سفارت به طور قانونی یا اخراج کارمندان وسفیر قایله را فیصله داد حمله به سفارت یک کشور یک رسم نادرست است که نباید همه گیر بشه
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۱
من که میدونم چون دم انتخاباته و شما با پایداری مشکل دارید حسن عباسی باید تخریب بشه مگر نه همون مطلب اول که هفته پیش نوشتید که با سیل نظرات طرفداران. عباسی شسته شد. همین جور صرفا جهت اطلاع که دم به دیقه به کوچک زاده و کلا چایداری ها گیر میده .
خجالت بکشید ! آیا مطمئنید تا یک ثانیه دیگه زنده هستید؟
به روز سوال و جواب فکر کنید که چی میخواید بگید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۴
آدمای الاف به شما میگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۶
خودتونم میدونین در حد و اندازه عباسی نیستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینطوریا هم نیست
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۹
۳
صراط جان انقدر زحمت نكش چون با اين تفاسير نميتوني چهره دكتر عباسي رو مخدوش كني
اون يه چهره محبوبه و خيليها بهش اعتقاد دارن
در ضمن ايشون نگفت اين معجزه نيست
گفت همينكه يه افسر امريكايي براي عمليات به اين حساسي و پيچيدگي خساست به خرج ميده همين خودش يه معجزه الهيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله خب
ایشون متخصص در همه ی امور کائنات و ما یتعلق به...
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳۲
۱
با سلام
معلوم نیست شما از چه کسی دارین مزد می گیرین که دائما از استاد عباسی بد می گین و قصد تخریب این عنصر انقلابی رو دارین . حتما با خبر قبلی که زدین متوجه این شده اید که استاد عباسی در قلب دوستارانش جا دارد و این دوست داشتن نه به خاطر شخص استاد عباسی بلکه به خاطر پرداختن به اسلام حقیقی و تبیین و روشن کردن ان است کسی که لحظه ای از عمرش را برای معرفی اسلام ناب محمدی فروگذار نکرده است .
صراط شما با زدن خبرهای کذب قصد تخریب خیلی های دیگر را داشته اید و دارید لطفا ان شعار را از روی سایت خود بردارید که با کسی عقد اخوت نبسته اید . کاملا مشخص است که شما با غرض ورزی سعی دارید تا حرف را به کرسی بنشانید.
انگار شما از تولید علوم دینی و اسلامی توسط استاد عباسی و شاگردان و همکاران ایشان خبر ندارید یا از ان اگاه هستید و چون استاد عباسی و شاگردان و همکارانشان در حال تهیه و تولید علوم انسانی اسلامی هستند نمی توانید آن را بپذیرید و روی ان سرپوش می گذارید.
شماها در زمان دولت اصلاحات کجا بودید که استاد عباسی با تمام وجود در مقابل زیاده خواهی و وادادگی و خودباختگی های انها ایستاد تا از اسلام دفاع کند .
و امروز شما کجایید که ببینید که استاد در میدان جنگ نرم چگونه با اقتدار و قدرت ایستاده است و از اسلام و قران دفاع می کند .
شما اگر راست می گویید چرا به فرمایشات امام خامنه ای در تولید علوم انسانی اسلامی و ترویج ان کاری صورت نداده اید.
شما فقط ظاهر پیروی از امام خامنه ای را به خود گرفته اید اما در عمل هیچ پایبندی به فرمایشات ایشان ندارید .
حتی خبرهایی را که در سایت های ضد انقلاب زده می شود برای مطامع و اهداف خود با ولع و حرص تمام تنها برای تخریب برخی عنصرهای انقلابی در سایت خود منتشر می کنید و حتی به صدق یا کذب ان توجه ندارید .
خبر کذب ممنوع التصویری استاد عباسی را که یادتان هست دروغ شما همان روز اول مشخص شد و استاد عباسی در تلویزیون در برنامه راز با موضوع دکترین شمشیر داموکلس حضور پیدا کرده اند .
البته هر چه بگویم فایده ای ندارد تنها شما را به خدا واگذار می کنم امیدوارم در اخرت جوابی برای این کارهای خود داشته باشید .
استاد عباسی مجاهدی خستگی ناپذیر است که چه در دوران دفاع مقدس در جنگ سخت و چه امروز در جنگ نرم مقاوم و استوار ایستاده است و به فضل خدا و به کوری چشم دشمنان راهش را راستای تبیین اسلام حقیقی و ناب ادامه خواهد داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳۴
دکتر عباسی با کوچکترین دلیل ضعیفی به هیجان میاید وزبان به کلام می گشاید
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۱
خرمشهر را خدا آزاد کرد
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته خرمشهر را خدا آزاد کرد
ولی به وسیله سربازان و انسان های صالح
آمریکا در طوفان شن طبس شکست خورد
به کمک هلی کوپتر های فرسوده و ژنرال احمق
مگه اینگونه نیست که معجزه به امر خداوند و به دست بندگاه رخ میدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با هر 2 نفر موافقم
ولي برادر 12 بهمن 57 اگر حرفي كامل زده نشود با حرف اشتباه فرقي ندارد فلذا حرف اميد صحيح تر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۶
دلیل ضعیفیه نباید ملاک باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه مثبت زدم!
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲۸
سابقه تاریخی ما متأسفانه همین را نشان داده که هر وقت به کسانی زیاد بها داده شد و زیادی مطرح شدند ظرفیت ضعیفشان با عث شد که به جاده خاکی بزنند و به اوت بروند، اکبر گنجی ها و... را که یادتان هست!
امیدم
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی تفاوت پیاز و سیب زمینی رو فهمیدی بیا تو این موارد نظر بده
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا نظر منو منتشر نکردی؟؟
من گفتم به عباسی نه بها داده شده نه پستی هم داشته تازه دو سه بارم .... ولی بازم طرفدار ولایته پس قابل مقایسه با اکبرگنجی نیست!
حالا این قابل انتشار نبود؟؟!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
اه اه اصلا منتشر نکن انگا چی گفته بودم!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط جواب این سوال رو بده ببینم تا حالا چند تا از دکترین و نظریه های دکتر رو دیدی و با شنیدی و چندتاشو فهمیدی
dddd
|
Iran (Islamic Republic of)
کفار و مشرکین مثل... فهم مباحث عباسی را ندارند
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱
اصولا کفار و مشرکین و منافقین هستند که میخواهند چهره افراد انقلابی و به قول بزرگان عمار ها را مخدوش کنند پس صراط نیوز باید کمی فکر کند شاید از مشرکین و منافقین هست که به همه عمار ها توهین و تمسخر میکند
مرگ بر مشرکین و منافقین
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۸
۳
اینقد دوست دارم تخریب یک نفر رو از تریبون شما بخونم .... برا اینکه مطمئن هستم طرف کارش درسته که شما تخریبش میکنی ...حالا دکتر که جای خود دارد .... بچه جون ادله دقیق بیار که کدون نظر دکتر معارض با معجزه و... است ... صراط آفتاب دیده وقتی بلد نیستید تحلیل کنید و غرق در احساسات هستید خواهشا برید پاچه دوستان خودتون رو بگیرید به شخصیت های عزیز ما هم توهین نکنید ... خواهش کردما...
منيف
|
Belgium
|
۱۳:۲۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۴
صراط گور خودت رو كندي!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵
۳۳
وقتی این بابا در خصوص هر موضوعی نظر می دهد آخرش بهتر از این نباید باشد
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که به هر متخصصی تو هر موضوعی پیشنهاد مناظره میده پاسخ منفی میگیره!
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۶
دعا میکنم بخاطر چرندیاتی که در قالب سایت مزخرفتون منتشر میکنین با شمشیر امام زمان به دو نیمه تقسیم شین

خدا ازتون نگذره شما خدمتگذار مردم نیستین شما انگل هایی هستین که بجون باور ها و اعتقادات مردم افتادین

ای کاش امام زمان چندتا از این یاران شجاع و دلاور مثل آقای عباسی داشت ریشه شما رو از روی زمین پاک میکردند شما زمینه سازان ظهور نیستین شما فقط چوب لای چرخ های یاران امام زمان میندازین و همه چیز رو به سخره میگیرد

عیب نداره این هم قسمتی از مسیر انبیا و اولیای خداست نوح هم مسخره کردند پیامبران و ائمه هم به سخره گرفتند اما کی شود دریا ز پوز سگ نجس؟

مه فشاند نور و سگ اواو کند
هر کسی بر تینت خود میکند
پیرو پیغمبرانی ره سپر
تعنه خلقان همه بادی شمر
آن خداوندان که ره طی کرده اند
گوش بر بانگ سگان کی کرده اند
نوح 900 سال دعوت می نمود
دم به دم انکار قومش می فزود
هیچ از گفتن زبان وا پس کشید؟
هیچ اندر غاز خاموشی خزید؟

از هیاهو و علالوی سگان
هیچ برگردد ز ره این کاروان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشالا خدا به شما هم توفیق بده با شمشیر امام زمان نصف شی...
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۳
آقا یا خانم صراط استاد جو سازی هستی!!
دو هفتس جریان تموم شده ول کن نیستی!!
در مورد قضایای یکشنبه ی مجلش تا همین چن روز پیش هم خبر میزاشتی!!!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
**مجلس
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۴
منطقی باشید .برای سرات متاسفم
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
سرات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلیر
|
Iran (Islamic Republic of)
صراطی رو که به صراط مستقیم نیست رو باید همین جوری نوشت: "سرات".
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
......
واقعآ دوستان صراط نیوز هرزه نگار شده اند.واقعا برای شیعه متاسفم که در سالیانی که 124000پیامبر و11معصوم رسالت خودشان را به سرانجام رسانیده و اکنون عصاره تمامی آنها منتظر ظهور هستند ما هنوز و هنوز این کارها را دنبال میکنیم...پس چه زمان قرار است به فکر تشکیل حکومت اسلام باشیم...
توقعی نیست که پیام را بگذارید امیدوارم در افکار و راهمان تجدید نظر کنیم...یا علی
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۱
حال جای سوال است از آقای عباسی؟
1- اگر بالفرض هلی کوپترهای آمریکائی فرسوده بودیا فرمانده آنهابلدنبودیا طوفان شنی مشده بودذ یا اینکه دست خدادرآن عملیات نبود؟
چه موضوعیتی داشت تا دراین مقطع اززمان این موضوع مطرح شود؟
*اگر چنین باشدبعداز مدتی آقای ... حتما عملیات شیمیائی را هم تکذیب خواهندنمود؟
*لابد بسیجیانی که با آن وضعیت از اروندرودگذشتندبنظرباصطلاح استاددروغ بوده است؟؟
یعنی چه حالاماداریم دعوای هسته را دنبال میکنیم این چرندوپرنددراین مقطع اززمان برای چه؟
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
باباخیلی تودرودیواری!چه ربطی اینابه حرفای دکترداره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲
با این کارهاتون دکتر عباسی رو محبوب و محبوبتر میکنید
صراط یا ....تیرت به سنگ خورد
بنظرم به اون اقا بگو نمیتونی با دکتر عباسی خودت رو معروف کنی
دیگه دست بردار
و یکی رو پیدا کن که این حرفهای بی محتوا به اون بچسبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱
دکتر عباسی و استاد رائفی پور و استادپناهیان و دکترپور ازغدی همه محبوب و با سواد ونظراتشون نزدیک بهم
و تو خط امام زمان (عج) هستنند و این وصله ها به ایشان نمی چسبد
مواظب باشیدمانع برای ظهور حضرت حجت(عج) نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم مواظب نظر دادنتون باشید
این اسامی که پشت هم قطار کردید،هیچ کدوم معصوم نیستند
پس اگر خطایی ازشون سر زد،باید عذر خواهی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر شما فرقه انحرافی ها شاید خطا باشد
وبعد
تا حالا سرکرده انحرافیتون این همه سوتی داده واینقدر تابلو تا حالا عذر خواهی کرده
بعد تحلیل نویسنده این مقاله این بوده دلیل بر اینکه استاد اشتباه کرده نیست
فعلا خطاها از طرف فرقه جدید انحرافی شماست پس شما مواظب باشید
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۸
حسن عباسی این بار واقعا" چرت و پرت گفته آخه کدوم احمقی میاد برای نجات پنجاه شصت گروگان ماهها توی صحرای نوادا بالاترین تمرینات کماندویی را انجام بده و کل سیستم نیروی دریایی و پایگاههای کشورش رو از مصر گرفته تا خلیج فارس رو درگیر این عملیات حیاتی کنه و برای نجات جون سیاستمدارها و کارکنان سیاسی خودش اونوقت با تجهیزات لگنی بیاد تو دل کویر های ایران ؟؟؟
آیا ایشان 1% هم احتمال اشکال فنی در این ماشین آلات را نمی دادند که آبرو و حیثیت کارتر اونهم نزدیک انتخابات رو به بازی بگیرند ؟؟؟
آیا احتمال به خطر افتادن جان گروگانهای با ارزش را نمی دادند ؟؟؟؟

حسن جان این کار بدون شک معجزه الهی بود
تو هم حواست باشه چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس که پف کند ریش و ریشه اش بسوزد.
خلاصه مواظب چهارشنبه سوری و سوزی آخر سال باش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت چرت و پرت می گی بی سواد، جوابتم اینه که دقیقا آمریکای احمق اینکارو میکنه، خداوند دشمنان مارو از احمق ها آفریده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۰
علي غفاريان تو اون خبر قبليت اومدي استاد رو خراب كني از بس عليه خودت كامنت گذاشتن قهوه اي شدي. بازم دست بر نمي داري؟؟ رو رو برم/ گند زدي به اخلاق
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۰
ببینید این دو مقوله تناقضی با هم ندارن همین فرسوده بودن هم کار خدا بوده که تو ذهن بیمارشون انداخته شاید اگه نو بودند حتی تو طوفان شن هم تا جایی که خودشون نیاز داشتن جواب میداد پس اسباب مختلف با هم جمع میشن و اراده خداوند رو محقق میکنند اراده خداوند منحصر به امور مادی نیست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
صراط خیلی احمقی
چرا با دشمن عقد اخوت بستی ؟
یکم کینه و بغضی که نسبت به عباسی داری رو بذار کنار بعد به قضیه نگاه کن حتما خودت خبر خودت رو اصلاح میکنی و حق رو میدی به حسن عباسی و اضهار ندامت میکنی
واقعا برات متاسفم که از داخل کشور به نفع دشمن کار میکنی.

قاعده تون اینه : خودتون رو مسلمون و پیرو ولایت فقیه و انقلاب و اسلام نشون میدید بعد که مردم بهتون اعتماد کردن اسلام تحریف شده و... رو القاء میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتی
این که نظرات موجودات ... مثل تو تو این سایت منتشر میشه،نشان از بلند نظری مسئولان این سایته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۴
۷
اخه چه اصراریه در مورد همه چیز اظهار نظر میکنی؟نکن این کارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایی نکرده سکته ی زبانی میکنن اگه حرف نزنن...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
دوستان اگه سوالی دارید لطفا به خود آقای عباسی رجوع کنید زیرا من هم به ایش.ن نقد داشتم و به ایشون رجوع کردم و پاسخ قانع کننده ای شنیدم


با تشکر
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۳
نظر عباسی کارشناسی شده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
آقا رونالدو رو ول کن ... غضنفرو بچسب!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
وقتی یکجانبه به قاضی برید و دلیل محکمی نداشته باشید مجبورید اینجوری چند مطلب بزنید عباسی گفت دلیل اینکه از چرخ بال فرسوده استفاده کردن این بوده که دیگه قرار نبود با اون چرخ بالا برگردن نه اینکه احمقن و از چرخ بال فرسوده استفاده کردن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
خجالت داره صراط.
می ترسم قضیه مثل کارتون یوگی بشه ها!!!
زیاد جوش نزنین ، حرفی که این بنده خدا زده 10 سا دیگه کم کم تفهیم میشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
خب امام هم گفتن خرمشهر را خدا آزاد کرد آیا این آزادی به دلیل برنامه نیرو های ایرانی و ضعف روحیه عراقی ها نبود ؟
حالا مثلا اگه عباسی میومد میگفت بله عراقیا ترسیدن و روحیه شون رو از دست دادن آیا این با نظر خرمشهر را خدا آزاد کرد منافات دارد ؟ یه کم درباره علل طولی فک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲
واقعا که صراط ازت ناامید شدم...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۳
درود بر استاد حسن عباسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از شما
دروووووووووووووووود بر دکتر حسن عباسی
میثم صفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
بسم الله الرحمن الرحیم

پیرامون معجزه‌ی خدا در حماقت آمریکایی‌ها در تدبیر عملیات پنجه عقاب

1- نمونه‌ی این دست بی‌تدبیری‌ها و اشتباهات در ارتش ایالات متحده، و به طور خاص در نیروهای ویژه‌ی آن کشور، در عملیات‌های مهم دیگر نیز رقم خورده است. از جمله، «نبرد موگادیشو» در سال 1993 است که ریدلی اسکات، کارگردان مشهور آمریکایی، فیلمی به نام Black Hawk Down در سال 2001 را از روی آن ساخت. این عملیات که علیه یکی از رهبران گروه‌های شبه نظامی آفریقایی در شهر موگادیشوی سومالی انجام شد، همراه با فضاحت بالایی برای نیروهای ویژه‌ی آمریکایی تمام شد. این فیلم، مبتنی بر واقعیت، نشان داد که چگونه با سقوط یکی از هلی‌کوپترهای بلَک‌هوک، کل عملیات تحت تأثیر قرار گرفته و طرح آن به هم ریخت. اتفاقاً در بین نیروهای ویژه‌ی آمریکایی، تیم Delta Force هم حضور داشتند که قبل از موگادیشو، در طبس نیز افتضاح دیگری به بار آورده بودند.
2- علت عدم پذیرش این واقعیت‌ها از سوی برخی از مردم با وجود آن‌که در حوزه‌ی نظامی تخصص ندارند، این است که ذهنیت ایشان نسبت به ارتش ایالات متحده ذهنیتی مخدوش است. ارتش آمریکا در عمده‌ی جنگ‌های بزرگی که پس از جنگ جهانی دوم در آنها حضور داشته موفقیت لازم را به لحاظ نظامی کسب نکرده، از جنگ ویتنام تا افغانستان و عراق. اما وقتی از قوی‌ترین ارتش جهان پرسیده می‌شود بی‌شک نام آمریکا برده می‌شود. این تصویر و Image از توان نظامی آمریکا، تنها ساخته و پرداخته‌ی هالیوود است. لذا چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید. واقعیت‌ها را باید دید. انبوه عملیات‌های ریز و درشتی که آمریکایی‌ها با بی‌تدبیری‌ها، ترسیدن‌ها و حماقت‌های خود به باد فنا داده‌اند اگر فهرست شوند، سر به درازا می‌گذارند که تنها به نمونه‌ای از آنها اشاره شد.
3- معجزه به معنای فعلی است که فرد مقابل را به عجز می‌کشاند. در طبس و در عملیات پنجه‌ی عقاب وقتی مردم خواب بودند، خدا بیدار بود و آمریکایی را به عجز کشاند. آنها که از سویی با بی‌تدبیری خود هلی‌کوپترهای کهنه را به عملیات فرستاده بودند زمینه را برای ایجاد نقص در عملیات ایجاد کرده بودند، به گونه‌ای که حتی یکی از هلی‌کوپترها از رساندن خود به طبس نیز ناتوان ماند و در میانه‌ی راه از ناو به طبس، در کرمان از حرکت بازماند! از سوی دیگر پره‌های عظیم این هلی‌کوپترها موقع برخواستن از سطح بیابان طبس با شن‌های روان آن، حجم عظیمی از شن را در هوا پراکندند که به دلیل ضعف هلی‌کوپتر و عدم دید مناسب خلبان، با ادوات دیگر تصادم حاصل شده و انفجار ایجاد گردید. لذا اصل معجزه در این فرض نفی نشده است.
4- همان‌طور که عموم مردم ایران هنگام واقعه در صحرای طبس نبوده‌اند، حضرت امام نیز در آنجا حضور نداشتند. این برخی مسؤلین بودند که بنا بر نقل قول تعدادی از شاهدان عینی مبنی بر برخاستن شن‌ها به آسمان دلیل واقعه را شن‌ها اعلام کرده و رهبر کبیر انقلاب نیز بر همین اساس، عامل معجزه را خدا و وسیله‌ی آن را شن‌ها دانستند. حال آن‌که در این فرض، عامل معجزه خداست اما بنا بر تحقیقات تخصصی انجام شده، وسیله‌ی آن خود آمریکایی‌ها بوده‌اند.
لطفا به اسمتان پایبند باشید ونظر را ثبت کنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن تشکر
احسنت دقیقا با شما موافقم.
صراط خیلی بی منطق صرفا داره تخریب میکنه!! استدلال و منطقم نداره
rahro
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱
نویسنده محترم شما اول برو ذیل آیه ۵۴ سوره اعراف تعریف امر الهی رو بخونید بعد نظر به ظاهر تخصصیتون رو اعلام بفرمایید!!!
شما واقعا مثل این که این روایت رو قبول ندارید که خدا دشمنان مارو از احمق ها آفریده! این ها در مورد ایران کم حماقت نکردند نمونه ای هم که استاد حسن عباسی مطرح کردند فقط یک نمونه اش بود. یه کم تاریخ مطالعه بفرمایید نمونه ها براتون روشن میشه و این قدر دشمنتون رو خالی از اشتباه نمی بینید!
در انتها هم این که شما بهتره برید یه کم راجع به معجزه و چیستی اون مطالعه کنید تا دچار سوء فهم نشوید!
این که دشمن به قول شما عاری از خطا اشتباه به این بزرگی بکنه که شکست یک عملیات ویژه رو به دنبال خودش داشته باشه معجزه نیست! به امر خدا نیست!
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲
خداوکیلی اون دنیا گیر می افتید ها ! بابا صحبت هاش رو کامل گوش کنید ! بعدش گفت دشمنان خدا احمق هستند و فرستادن هلی کوپترهای فرسوده یکی از نشانه های دشمن احمق است !
خمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
با سلام
دوباره نزدیک انتخابات شد و گروه ها برای به حق نشون دادن خودشون شروع به تخریب غیر منطقی دیگران کردند خدا آخر عاقبت ما را ختم به خیر کنه !
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
قشری نگری صراط تا چه حد ادامه دارد!ایا میتوانید حدیثی که دکتر عباسی گفت را نادیده بگیرید یا شاید امریکا در نطرتان انقدر بزرگ ظاهر شده که انها را با ان دیسیپلین از این حدیث خود به خود مستثنی کردید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
واقعا برای شما متاسفم شماهایی که دم از ولایت و رهبری می زنید حتی ذره ای از انسانیت در وجود شما نیست نمی دانم شاید تقوا ندارید شاید خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِيمٌ شده اید
من از دل و نیت شما با خبرم شما این کار را نه برای خدا انجام می دهید و نه برای امام جامعه بلکه شما فقط قصد تخریب بزرگ مردی رو دارید که خدمت های بسیاری به اسلام و مسلمین کرده است هر وقت توانستید در حد ایشون کاری برای اسلام و نه فقط انقلاب کنید آن وقت اجازه تخریب ایشون رو دارید صراط دست از این مسخره بازیات بردار
سید مهدی
|
Finland
|
۰۸:۵۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱
صراط مواظب باش یه کم بیشتر فکر کنی میبینی داری تو زمین صهیونیست ها بازی می کنی که برنامه دارن چهره های شاخص انقلاب رو یکی یکی به دست خودمون تخریب و از قطار انقلاب پیاده کنند
محقق سیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
من که در سهم خودم هیچ ناراحت نیستم صراط به عمارها توهین میکند چون میدانم صراط بازدید کننده ندارد و برای جذب بازدید کننده این حمله ها را به عماری مثل دکتر عباسی میکند
شاهرخ
|
Germany
|
۱۰:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
از همه این حرفا گذشته:اصلا طراحی و اصل و اساس گروه دلتافورس بعد از این واقعه به کلی تغییر کرد.دلیلش هم اشتباهات غیر قابل توجیه عنوان شد.این جزء اسناد منتشر شده آمریکاست.اصلا بازی رایانه ای دلتافورس بنا به همین نظریه درست شده.خب سوال اینه:این اشتباهات چی بود که باعث شد ساختار این گروه ضربت عوض بشه؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
خرمشهر چه ربطي به طبس داره
با اين قياساتون
اين حرفا چيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۷
سفارت به معنای خاک یک کشور محسوب میشه حمله به اون به معنای حمله به خاک اون کشوره و همیشه به عنوان خط قرمز در همه ی کشورها بوده خیلی که اوضاع خراب بشه میبندن درش و کارمنداش اخراج میکنند اینا جزئ قوانین شناخته شده بین المللیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترسو
اگه از اين فكرا ميكردن جووناي زمان انقلاب كه الان شاه و صدام شده بودن اق داييت
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۴
کشور ما از این عباسی ها زیاد داره ملاک فرموده های حضرت امام بعد از قضیه طبسه . انقد حرف خودرو های فرسوده زده شده که .... هلیکوپتره فرسوده رو کم داشتیم که به بازار اومد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۱
احساس میکنم شاگردای استاد وارد سایت شدهاند
کپی کار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۲
صرفاً جهت اطلاع یا صرفاً جهت تمسخر دکتر عباسی، در‌واقع این برنامه باید تغییر نام بده به صرفاً علیه عناصر حزب اللهی! برنامه دیشب صرفاً جهت اطلاع با لحنی توهین آمیز دکتر عباسی رو زیر سؤال برد، با جملاتی کنایه آمیز مثل: آقایی که در همه عرصه ها نظر میده! یا آقای متفکر... فرمایشات گهر بار شما...
برنامه دیشب نه یک نقد جدی که صرفاً برای تخریب دکتر عباسی و حمله به ایشون بود، احتیاجی به توضیح و تفسیر شخصیت و تفکر بزرگ دکتر عباسی نیست که مطمئناً دستاندکاران برنامه صرفا... و شخص آقای نجف زاده ایشون رو کاملاً می شناسند، جناب عباسی کسی که یک تنه خود رو وقف احیای مبانی و اصول فراموش شده دین و انقلاب کرده.
البته این موضوع جدید نیست، قبلاً در مورد چهره‌های دیگری هم این اتفاق تکرار شده مثلاً در مورد آقای سلحشور وقتی از موج روشنفکری ضد دین در سینمای امروز ما و نوکری برخی از بازیگران فاسد ما و کارگردانان متوهم و مغرض ما در زمین صهیونیسم میکنن، این مطلب به صرفاً... و آقای نجف زاده بر میخوره.
ولی اگر اشخاصی تو همین برنامه دیروز امروز فردا حاضر میشن مثل اصغرزاده و ابتکار و برخی دیگر از اصلاح طلبان که رسما نظام رو زیر سؤال میبرن، انتخابات آزاد رو مطرح میکنن و از فتنه گران حمایت می کنن به صرفاً... بر نمی خوره و یا در برنامه زنده زاویه صادق زیبا کلام کارکرد دین در مدیریت جامعه و اصل نظارت دین بر زندگی انسان رو نفی می کنه باز آقای نجف زاده و صرفاً … مشکلی نمی بینن.
ولی وقتی مساله ای از طرف نیروهای حزب اللهی مطرح میشه، صرفاً … عَلَم دفاع از انقلاب به دست میگیره و شروع به تخریب این چهره‌ها می کنه اون هم به زشت ترین حالت ممکن. آدم یاد این جمله شهید آوینی می افته که: در جهموری اسلامی همه آزادند الا حزب اللهی ها.
مشخصه که یک عده ناراحتن از اینکه دکتر عباسی بعد از یک دوره طولانی ممنوع التصویری هر چند هفته یکبار تریبونی رو در اختیار داره تا ناگفته‌های این سالهای از دست رفته رو مطرح کنه. مسلماً این موضوع به ذائقه یک عده خوش نمیاد.
مطمئناً یک عده دنبال این هستند که یا دکتر عباسی خودش پاشو پس بکشه و یا به نحوی دوباره مساله ممنوع التصویری ایشون رقم بخوره.
جالب اینکه توضیحات دکتر عباسی در این مورد کامل بود و برنامه صرفاً … با تکه‌تکه کردن صحبت‌های ایشون تونست این حمله رو صورت بده.
سؤال اینجاست که علت همسویی رسانه ملی با رسانه‌های معاند ضدانقلاب و وطن فروشان داخلی علیه دکتر عباسی چیست؟
چرا با پخش تکه‌ای نا مفهوم از سخنان ایشون و جملاتی تمسخر آمیز (تکرار میکنم گفتند کسی که در همه عرصه ها نظر میده!)، این عمل زشت صورت میگیره؟ جدای از این مطلب که برنامه دیروز امروز فردا در کم بیننده ترین زمان و همزمان با پخش فیلم‌های جذاب سینمایی پخش شده و عموم مردم که صرفا... رو دنبال میکن تمام اون برنامه رو ندیدن.
آیا برنامه صرفاً … و آقای نجف زاده می تونه ادعا کنه که سخنان دکتر عباسی در حوژه های مختلف غیر عالمانه است؟ آیا اساساً برنامه‌ای مثل صرفاً صلاحیت این کار رو داره؟
کجای توضیحات دکتر ناقص بود؟ کجای سخنان ایشون غیر کارشاسی بود، ایشون مسئول بررسی حمله آمریکا و حادثه طبس بودند، چه نظراتی دقیق‌تر و کامل‌تر از نظرات ایشون می تونه باشه، اگر کسی صلاحیت نقد این سخنان رو داشته باشه، اون آقای نجف زاده و برنامه صرفاً نیست.
و در ادامه توضیحات دکتر، این فکر رو کی به دل فرمانده نیروی دریایی آمریکا انداخت که از هلی کوپتر فرسوده استفاده کنه؟ خدا یا شیطان؟ مسلماً خدا، امداد غیبی یعنی همین. فکر حمله به دکتر عباسی رو چه کسی در دل شما انداخت، خدا یا شیطان؟ پاسخش با شماست.
در ادامه دکتر عباسی باز به همان مساله طوفان شن و تأثیرش در انحراف هلی کوپتر وبرخورد با تانکر سوخت اشاره کردن، مساله اینجاست که اگر هلی کوپتر فرسوده نبود چه بسا در برابر این اتفاق مقاومت میکرد و حادثه‌ای رخ نمی داد، یک زنجیره امداد های غیبی الهی رخ داده.
و دکتر عباسی تأکید کردن این اتفاق از طرف خدا رقم خورده و همین مطلب میتونه در یک فیلم قرار بگیره و آمریکا و ارتش آمریکا که همیشه منظم و دقیق و با نیروهای قوی و متعهد تصویر میشه کوبیده بشه.
در ضمن این مطلب از طرف هر کسی جز دکتر عباسی مطرح میشد، آن شخص یک متفکر کامل با استدلال های منطقی و علمی معرفی میشد اما وقتی حمله از یک چهره حزب اللهی مثل جناب عباسی مطرح میشه برخورد صورت میگیره اون هم با تکه تکه کردن سخنان، تمسخر و تخریب.
ما اعتراض جدی خواهیم کرد به این مساله و امیدواریم جلوی این اقدام‌ها گرفته بشه و دیگر شاهد چنین اقدام‌ها مخربی حداقل در رسانه ملی نباشیم.
امیداریم فرصت دیگری برای دکتر پبش بیاد تا شفاف‌تر و کامل این مساله رو توضیح بدن تا کسانی که دنبال فرصت میگردند برای ضربه زدن رسوا بشوند.
انشاالله، والسلام.

منبع : اقتصاد اسلامی برداشت از وبلاگ حامان
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام:

-بله متاسفانه رویه خوبی در برنامه صرفا جهت اطلاع دیده نمیشه ، گویا به اسم دلسوزی ....

-نسبت به حرف اقای عباسی معترض بوده و هستم اما این دلیل نمیشه که حق را ندید و به بهانه یک حرف یا یک جمله که اشتباه بوده و من ان را نپسندیده ام کل سابقه یک فرد را زیر سوال برده و او را از هست و نیست ساقط کرد!!!

- گویا یک جریانی می خواهد وی را تخریب کند،خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند و شر منافقین و دشمنان را از سر همه ما و از جمله دکتر عباسی کم کند

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم بعدد ما احاط به علمک
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
آخه خانم محترم چرا همه چيزو مي خواهيد به عالم ورا نسبت بديد زمان سنگ چخماق كه نيست ! خداوند به انسان عقل و شعور داد تا راز و رمز دنيا رو كشف كنه ! اگر قرار بود خداوند واقعه طبس و بوجود بياره كه ديگه نقش انسان چيه؟؟؟ اگر خدا قرار بود دخالت اينچنيني مي كرد تو حلبچه مي كرد تا اونهمه انسان بيگناه كشته نشن!!!! بي خود خداوند متعال و وارد بازي كثيف و شيطاني انسانها نكنيد!
حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۱
این تحلیل دکتر عباسی تعارضی با تحلیل و نظر امام ندارد امام یک فقیه است و در اعلام نظر و فتوا به ظاهر و همچنین نظر کارشناسان تکیه می کند. مثلا اگر متخصص بگوید فلان آبزی فلس دارد فقیه هم حکم به حلیت می دهد.
در حادثه طبس نیز در بدو امر علی ظاهر و به گفته صاحب نظران دلیل اولیه شکست عملیات طوفان شن اعلام شد و امام هم فرمودند دانه های شن مامور خدا بودند. مگر دانه های شن الان مامور خدا نیستند همه کائنات به ید قدرت الهی است
اگر امام هم اکنون در قید حیات بودند و نتایج این تحقیق به ایشان عرضه میشد می فرمودند که خداوند بود که در دهن آن کافر حربی این فکر را القا کرد.
اما جناب صراط اگر کمی فلسفه میدانستی در میافتی که دانه های شن می توانند علت ناقصه باشند همانطور که فرسودگی هلی کوپتر ها علت ناقصه و از سر نخوت فرمانده سپاه تفنگداران دریایی آمریکا بودند. همانا علت تامه خداوند است که اراده میکند پس میشود اما این کار در دنیا با اسباب و تصمیمات انسانی همراه است.

نمی دانم چرا بعضی حاضرند یک چهره ارزشمند را که همه کار برای این نظام و اسلام کرده است تخریب کند اما نگویند امریکا اشتباه کرده است.متاسفم برات صراط خواهاشا منتشر کن
میثم صفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
دمت
گرم صراط کار کپیم رو با امضای کپی کار خیلی قشنگ پروروندیش من که میدونستم تو یه سایت خودی هستی وروش تبیین حرفای استاد رو این مدلی عمل میکنی ولی الان یقین کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
دفعه بعد که خواستن بیان همه چیز معلوم میشه . نگران نباشید .


مجید(سوارغریب)
محسن مالکی
|
Switzerland
|
۲۱:۰۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
بنام خدا
من این برنامه را دیدم و دکتر عباسی گفت یکی از سرداران ارتش گفت جناب عباسی این هلی کوپتر ها بسیار فرسوده است چون آقای عباسی مسئول تحقیق این موضوع بودن
حرف ایشان خللی در معجزه بودن یا نبودن این موضوع نمی کند چون به عقل آدمهای بی سواد معجزه فقط تبدیل عصا به اژدها است
سمج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۳
حتی اگر نظریه آقای عباسی درست باشه بازم نمیتوان منکر معجزه بودن این اتفاق شد، چرا که خواست خدا بوده که دشمن با این همه تجهیزات و برنامه ریزی چنین اشتباه استراتژیکی انجام بده و دلیلش چیزی جز محکوم به شکست بودن عملیات به اراده الهی نبوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱۳
ازدرد لاعلاجي به ......
كمبود تحليلگر سياسي كه باشه همينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی از شما نظر خواست.شما لطفا روی ویبره باش گلم.آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
چه ایرادی داره هر دو نظر رو با هم جمع کرد و در نظر گرفت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
حرفهای دکتر به قدری منطقی و کارشناسی بود که جای هیچ تردیدی به انسان راه نمی دهد،به جای اینکه با تحلیل های سطحی وشخصی خود که هیچ گونه آگاهی وشناخت نسبت به موضوع نداری اول می رفتی یه کم تحقیق میکردی بعد این خبر رو می زدی،اصلا فرسودگی هواپیمایه آمریکایی یک اشتباه تاکتیکی بود که تون شرایط از کشوری که خود را بعنوان ابرقدرت دنیا معرفی میکند بزرگترین امداد الهی بود که نصیب ما شد....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۴
باز این عباسی چند تا سخنرانی علمی داشته که ارزش شنیدن داره چرا از رائفی پور چیزی نمینویسین که 12 یار جومونگ رو به 12 سبط بنی اسراییل ربط داد و الان هم هواداران ایشون ادعا کردن که تنها کسی که لیاقت ریاست جمهوری رو داره ایشونه.
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱۷
خدائیش بدم می اد این اقای عباسی از همه چی میگه....
صلاحیت علمیه همه چیز و که نداری گلم!!!!
در یک زمینه وارد شو کمتر رسوا میشی
ورود شما به این عرصه ها خوب نبوده
1-مباحث فلسفی
2-فیلم و تحلیل ها
3-سینما و بحث های فلسفی آن
4-مباحث سیاسی
5-برنامه های تلویزیون
بعضا هم بیشتر در این بحث ها تخریب کردی هرچی بوده رو...اون دفعه از برنامه های اقای جوادی املی ایراد می گرفت می گفت چه سودی داره ...
کم سواد جان نگاه کردن به علما خودش معرفت میاره و عبادت است(اما این همه هم علم، تو سر در نمی یاری برو سوادت و بیشتر کن و بیشتر دست بوس علما باش تا اینکه منتقد!!!)
در مورد سینما همچین تز میدین ادم فک میکنه شما همون سازنده فیلمه هستین و اهدافتون هم اینها بوده که می گی....
یه دفعه دیگه راجع به فلسفه و آن چیزی که باعث شد که انقلاب در ذهن امام کلید بخورد حرف زدید و حکمت متعالیه ملاصدرا رو به انتقاد گرفتید و حرف های غیر کارشناسی زدید
توی سیاست شما زمان اقای خاتمی از .. در امارات می گفتی و حرف های تند میزدی
همش می خواید خودتونو خیلی مطلع و اگاه از مسائل نشون بدین
.
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خيلي خيلي كوچيك تر از اوني هستين كه بخواين در مورد ايشون نظر بديد با اينحال يه كپي از حرفهاي يكي از دوستان رو كه در بالا گذاشتن واستون ميذارم بد نيست بدونيد :

امید| | ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰ 134پاسخ همین عباسی بود سال 82-83 گفت برای گلشیفته فراهانی آمریکایی ها برنامه چیدن ..
همین دکتر عباسی موضوع فروش دختران ایرانی در امارات رو مطرح کرد ....
همین دکتر عباسی بود اردیبهشت سال 88 در سخنرانی دانشگاهی خود به عنوان "مثلث ما نمی توانیم" عنوان کرد اگر دست نشانده های ... انتخاب نشوند موضوع رو به خیابان ها میکشن و آشوب ایجاد میکنن
همین دکتر عباسی گفت فیلم و سریال های آمریکایی (lost - ۲۴ - Fringe - ۳۰Rock و...) فلسفه دارن و شما ها خندیدید و گفتید اینا سرگرمی Entertainment تا الان فقط برای سریال لاست 24 کتاب فلسفی خود غربی ها نوشتن
اینا فقط جزیی از مسایل و نظریه ها درست دکتر بود شما ها اگه می توانید یکی از این نظریه ها رو نقد کنید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا به هرکی بخواد عزت میده !
شما از همون قیاس هایی میکنی که حضرت علی رو به خاطر جوون بودنش از خلافت منع میکردن!

حالا اگه استعداد و تندی ذهن ایشون با ذهن و استعداد شما هم خونی نداره دلیل نمیشه زیر سوال ببریش
در ضمن از این صاحب نظر تر هم توی تاریخ بودن منتها ما توانایی ادم ها رو با توانایی خودمون مقایسه میکنیم یا از سر حسادت و یا از سر جهالت نمیپذیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
واقعا که عجب قیاسی!!!!!!! از تو دیگه انتظار نمیرفت صراط خیلی خیلی خیلی قیاس اشتباهی کردی.آخه چه ربطی به خرمشهر داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
جای تعجبه که حرفهای یک متخصص که مسئول یک حادثه بوده و نتایج گزارش را اعلام کرده به شکل کاملا غیرمنطقی و توسط افراد غیر متخصص زیر سوال می ره! صراط مستقیم کجا است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
اینکه از نظر عقل شما جور در نمیاد دلیل نمیشه این نظر رو رد کنید...شما مگه توی این زمینه صاحب نظرید که اجازه میدید حرف عباسی رو نقد کنید در حالی که عباسی جزء تیم بررسی کننده بوده و نظرش یک نظر رسمی و تحقیقاتی است...ازتون بدم اومد
عمّار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱
چه خبر است؟؟؟ من خود برنامه را زنده می دیدم.این بنده خدا به معجزه الهی اشاره کرد.و مضمون سخنش این بود که دست خدا در کار بود که چنین فکر احمقانه ای به ذهن فرمانده امریکایی رسید.به نظر من مهم در کار بودن دست خداست،حالا چه طوفان شن یا چنین فکر احمقانه ای.در ضمن دکتر عباسی با سند صحبت کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۰
نورا تو قد قواره عباسی هستی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
سلام نام خداست..
صراط
اولا شما صاحب نظری؟ متخصصی ؟ چی هستی که بخوای این موضوع رو از نظر فنی و تخصصی قبول بکنی یا نه..
پس اصلا مهم نیست چه نظری داشته باشی.
دوما دقیقا معلوم نیست شما چه سودی از رد این موضوع میبرید که آب به آسیاب دشمن میریزید..!
شما که انقدر ادعای فهمیدنتون میشه که حرفای عباسی رو زیر سوال بردید چرا نفهمید این موضوع دقیقا چیزیه که دشمن از فاش شدنش هراس داره..!
نمیدونم چرا دوست دارید از دشمن اسلام و ایران ابر قدرت بی بدیل و بی نقص بسازید و این و تو ذهن مردم هم فرو ببرید؟!!
این دقیقا کاری بود که عباسی اون شب انجام داد بتی که از امریکاو ارتش و نظام هرچیزه دیگه اش برای مردم ساخته شده بود شکست..
دست مریزاد الحق که مغز متفکر و شخص اول استراتژی مملکته..
این مسئله به قدر سریع الفهم بود که نوجوونای ما هم فهمیدن ..!!
ghasem
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
صراط نظرات پاکه مطالبت بو دار و زرده اونارو حذف کن
خنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
خود زنی یک شرور برای رسیدن به هدفش
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
چه میشه گفت الا اینکه حداقل حسن این کار سطحی شما جناب صراط اینه که چهره اقعی تون رو، رو کردین، دوستان توجه داشته باشین که کار برنامه صرفا... و صراط از روی کج فهمی و درک غلط از سخنان جناب عباسی نیست بلکه یک تقابل و مواجهه رسمی و همه جانبه است. و وقتی یک بررسی کوچک بکنید از کسانی که با چهره هایی مثل جناب دکتر عباسی تقابل دارند به نتایج جالبی می رسید و به آسونی مقرضان و البته منافقان رو تشخیص میدید.
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
صراط جزء جُهّال است. كسانى كه دوستى شان احمقانه و دشمنى شان بى اثر است. از معارف دينى چيزى نمى دانند و بر طبل حماقت خود مى كوبند...  
حسین uhlg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
صراط جان داری سوسه میای
نکن این کارو نکن
تو هم داری مثل صرفا جهت اطلاع منحرف می شی
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۷
اقا سید گل
برادر من
من گفتم ایشون توی هر موضوعی نظر ندن بهتر ؟؟/
نظرات کارشناسی شون رو بهتر در موضوعاتی که کاملا اطلاع دارن بدن
اما جواب بحث هایی که من مطرح کردم رو ندادین!!!!!
اما مثلث ما نمی توانیم نظریه ای بود که فکر نمی کنم نظر مقام معظم رهبری هم این باشه
تهمت زدن به سران کشور .....
حالا هم حرف شماها کاملا خلاف واقع هست
اقای عباسی خدماتی داشتن و نظرات درستی هم دادن اما خیلی از حرفاشون درست نیست و فقط زائیده فکر پازل گونه ایشون و بدون استدلال است...
این طرز تفکر خود در دراز مدت اسیب های جدی ایجاد می کند.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میگی ورود دکتر به عرصه ها
1-مباحث فلسفی
2-فیلم و تحلیل ها
3-سینما و بحث های فلسفی آن
4-مباحث سیاسی
5-برنامه های تلویزیون
خوب نبود
اولا
عزیز کاری نداره شما یکی رو معرفی کن که در این عرصه ها وارد شده و تونسته که موفق باشه در برخی موضوعات(اکثرا) که اصلا کسی نیست و در برخی موارد
(مباحث سیاسی و برنامه های تلویزیون) هم اینقدر سطح پایین و تکراری که شنونده از شنیدنشون خسته میشه.
دوما
اگر مقام معظم رهبری نظری رو بیان نمی کنن معنیش تایید کردن اون عمل نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
بابا خواهشا برید صحبت های آقای عباسی رو یه بار گوش بدید بعد تحلیل کنید.
کی عباسی گفت اینا معجزه نبود گفت یکی از معجزات طبس هم این بود که آمریکایی که اینقدر رو این مورد حساس و اینقد خرج می کرد تو این زمینه حاضر شد هلی کوپتر های دست دومش و بفرسته همین.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
خدایش کدوم یکی از شماهایی که نظر داده یبار خوب به حرف های دکتر گوش داده ....
واقعا همتون دارید الکی بحث می کنید بجای اینکه الکی بحث کنید برید ادبتون رو بالا ببرید.
واقعا شما هایی که ادعا دارید مسلمان هستید اینقدر ادب اجتماعی و دینی و اخلاقی ندارید که نمی تونید نظر یک مسلمان دیگه رو قبول کنید چرا اسمتون رو گذاشتید مسلمان .
هرکس یه نظری داره چه موافق چه مخالف حالا شما اگه دلیل بر نقضش داری بیان کن اگه نداری لااقل به نظرش منفی بده
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۰
سلام صراط تفرقه افکن
چرا اینقدر کودکانه و ابلهانه قضاوت میکنی؟؟؟
طوفان شن میشه امر خدا و هر اتفاق دیگه ای میشه امر غیر خدا؟؟؟
اگر روی شما اسم کافر رو بگذارند چیز پرت و دور از حقیقتی نیست
برو از خدا بترس با پوشش دین تیشه به ریشه دین میزنی
مشاء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
تقصیر مشایی
ناشناس
|
China
|
۰۰:۰۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
نظر استاد در مورد طبس(طبق گفته ايشون در جايي)طي 25 سال تحقيق و مطالعه و تفكر به مرور زمان صورت گرفته تا تو 5 دقيقه تو برنامه زنده بيان بشه،واقعا متاسفم كه به همين راحتي يه آدمي رو كه عمرشو پاي انقلاب گذاشته و از سرمايه هاي اين انقلابه راحتي به سخره ميگيرن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
دوستت دارم دکتر حسن عباسی
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط بر صراط نیستی