سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
همزمان با توجه رسانه های بین المللی به سعید جلیلی

رسانه دولت تحریم ها را به گردن جلیلی انداخت!

همزمان با افزایش احتمال نامزدی دبیر شورایعالی امنیت ملی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نسخه اینترنتی روزنامه دولتی ایران اولین مطلب تخریبی علیه جلیلی را منتشر کرد.
کد خبر : ۱۰۷۸۸۰
"گروه سیاسی صراط" - همزمان با افزایش احتمال نامزدی دبیر شورایعالی امنیت ملی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نسخه اینترنتی روزنامه دولتی ایران اولین مطلب تخریبی علیه جلیلی را منتشر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، سایت دولتی شبکه ایران که این روزها به تریبونی برای بازتاب اخبار حلقه انحرافی تبدیل شده است، در مطلبی  قابل تامل با عنوان «فرش قرمز خودی ها(!) برای تحریمهای بیشتر(!)»، ضمن ارجاع مسولیت نابسامانی های اقتصادی سال گذشته به تحریمهای غرب نوشت: نکته جالب آنکه علیرغم بی تدبیری و دخالت ناصواب صورت گرفته توسط جریانهای سیاسی مذکور در ماجرای اشغال سفارت انگلیس، نهادهای مسئول و سازمانهای امنیتی در اقدامی تامل برانگیز هیچ واکنشی از خود نشان ندادند.

نوشته ایران افزود: حتی دبیر شورایعالی امنیت ملی که اکنون عده ای برای حضور ایشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نذر و نیاز می کنند، حاضر به موضعگیری نشد و در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکرد!
اما وقتی خیال آقایان از تحریمهای جدید اعمال شده علیه کشورمان راحت شد و مسیر برای افزایش بیشتر قیمت دلار در بازار فراهم شد، در اقدامی هماهنگ انگشت اتهام را مجددا به سمت دولت خدمتگزار نشانه رفتند.




از سوی دیگر مسولیت مهم جلیلی در پیگیری پرونده هسته ای ایران طی سالهای گذشته و پافشاری و دفاع وی از حقوق هسته ای کشور در مواجهه با قدرتهای جهانی و شناخته شده بودن دبیر شورایعالی امنیت ملی در سطح جهان، سبب شد تا در پی قوت گرفتن احتمال نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری، رسانه های بین المللی این موضوع را مورد توجه ویژه خود قرار دهند.



خبرگزاری یونایتد پرس در خبری با اشاره به اسامی برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات پیش رو نوشت:سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد هسته ایی ایران در حال بررسی برای ورود به صحنه انتخابات است.

این خبرگزاری افزود:جلیلی گفته است که بصورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد.

یونایتد پرس در خبر دیگری در خصوص مذاکرات هسته ایی ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: مذاکره کننده ارشد ایران معتقد است تا زمانی که غرب به حق ایران برای غنی سازی اعتراف نکند، مذاکرات به جایی نخواهد رسید.

این خبرگزاری با اشاره به سخنان جلیلی در دانشگاه مهندسی آلماتی قزاقستان پیش از شروع دور اخیر مذاکرات ایران و 1+5 اضافه کرد: جلیلی در این دانشگاه گفت ما فکر می کنیم مذاکرات می تواند رو به جلو باشد بشرط اینکه غرب به حقوق ایران اعتراف کند.

آژانس خبری جمهوری آذربایجان نیز در خبری به نقل از منابع داخلی خاطر نشان کرد: دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران به دعوت گروههای مختلف مردمی، نخبگان و دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی خواهد کرد.

از سوی دیگر پایگاه خبری نشریه المجله چاپ لندن با یادآوری معرفی باقری لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات نوشت: شناخته شده ترین شخصیت حاضر در جبهه پایداری سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران است.

المجله افزود: حضور یا عدم حضور جلیلی در انتخابات طی روزهای اخیر موضوعی برای گمانه زنی بوده است، هرچند که امیر حسین قاضی زاده سخنگوی جبهه پایداری در مصاحبه با فارس گفت جلیلی دعوت برای حضور در انتخابات را نپذیرفته است.

المجله اضافه کرد: تصمیم جلیلی برای عدم نامزدی راه را برای معرفی شدن باقری لنکرانی از سوی جبهه پایداری به عنوان شایسته ترین نامزد این گروه باز کرد.

گفتنی است روز گذشته خبر گزاری فارس به نقل از دبیر مجمع مطالبه مردمی مشهد ضمن رد شایعات و سخنان بی‌پایه مبنی بر عدم حضور سعید جلیلی، خاطر نشان کرد: برآورد ما این است که تلاش‌های صورت گرفته در دو سه هفته اخیر، پاسخ منفی جلیلی را درباره حضور در انتخابات کمرنگ کرده و امیدها را برای ورود ایشان به انتخابات افزایش داده است.







نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸۷
۶۱۰
1- جریان انحرافی زیاد حرف ! می زنه !! شما فکر کنین صدای باده
2- آقای جلیلی فرد محترم ، منتها توانایی حضور در چنین عرصه ای رو نداره
3- ایشون در بهترین حالت ورژن دیگری از احمدی نژاد هستن
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض پوزش اصلا هم اينطور نيست ايشون ورژن ديگر احمدي نژاد نيست بلكه برعكس احمدي نژاد منهاي ضعف هايش مي شود جليلي ...ايشان مورد اعتماد رهبري و فردي ولايت مدار و پايبند به اصول اسلامي هستند
محمد(م...)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز من هم با نظرت 100% موافقم.یعنی نظر من هم همینه
ایراندوووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
هزار تا مثپت
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورم اینه که اگه مسائل حاشیه ای احمدی نژاد رو نداشته باشه ، از لحاظ سابقه و تجربه تصدی سمت های اجرایی در حد حرف و بحث هم نیست چه برسه به اینکه مملکتی با اینهمه مشکلات که آقای احمدی نژاد باعث و بانیش بوده رو به ایشون بسپرن ! باید کسی بیاد آرامش در کشور ایجاد کنه و توان و تجربه بالا و اثبات شده ای داشته باشه که بتونه اینهمه معضلات بوجود اومده توسط حاج ...... حل بکنه ، ایشون اگه بیاد در بهترین حالت میشه قوز بالا قوز
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب فیلمی هستین بخدا
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد ( م ... ) :
مرگ بر ها.. فتنه گر و عمرا اگه لار... بخواد رییس جمهور بشه
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
1-جریان انحرافی رو به صورت کامل توضیح بدهید؟
2-از چه و چه کسانی منحرف شدند؟
3-خودتان را توضیح دهید؟
4-آیا شما اصل اسلام هستید که آقایان ازتان منحرف شدند؟
5-آیا ولایت با این شعبون بی مخ بازیها راضی است؟
6-آیا فکر میکنید حرف حق را میزنید و چرا؟
7-پای روضه ی چه کسی تربیت شده اید؟
کامل جواب بدهید؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
احمدی نژاد :
برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام زمان(عج) در آخرین توقیع شریف خود به جناب علی ابن محمد سمری آخرین نایب خاص‌شان می‌فرمایند:
"ای علی بن محمد سمری، خداوند پاداش برادرانت را در مرگ تو بزرگ گرداند. تو تا شش روز دیگر می‌میری، پس کارت را سامان ده و به کسی به عنوان جانشین پس از خود، وصیت مکن که دیگر غیبت تامه واقع شده است. دیگر ظهوری نیست مگر به اذن خداوند و آن پس از مدتی دراز و بعداز آن که دل‌ها سخت شد و زمین از ستم پرشد، به وقوع خواهد پیوست. به زودی از شیعیانم، کسانی خواهند آمد که ادعای دیدار (مشاهده) مرا می‌کنند. آگاه باشید هرکس پیش از خروج سفیانی و صیحة آسمانی ادعای دیدار مرا کرد، دروغگو و مفتری است. "
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه نیاد مدیونه!!! با این کاندیداهای مزخرفی که داریم
ضد انحراف و فتنه و خر مقدسی
|
Iran (Islamic Republic of)
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی ....!

مملی برای یک آدم بزرگ زشته که با چند اسم کامنت بذاره و بعد با اسم دیگری خودش رو تایید و تحسین کنه! شما که دیگه بچه نیستی ! از دوران کودکی بیا بیرون
محمد حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
لطف کن آقای جلیلی رو با احمدی نژاد مقایسه نکن آقای جلیلی خیلی بالاتر است
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م...) دست خودم نیست ولی بهت آلرژی پیدا کردم . یعنی مخالف نظر خودم رو حاضرم ببینم و به راحتی تحمل کنم ولی تو که نظرات مینویسی توی دلم میگم باز این اومد چرت و پرت بنویسه
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا صادق
آقا سامان
و بقیه کاربرا
اهداف و اعتقادات حجتیه نوین : 1- حجتیه قدیم بر مبنای عدم اعتقاد به ایجاد حکومت اسلامی قبل از ظهور امام زمان بود ، ولی هدف حجتیه نوین مصادره نظام جمهوري اسلامي به جاي مقابله با اون هست كه اولين قدمش ، تقابل با رهبری ، بي ثبات سازي رهبري در نظام و بي اعتبارسازي ولايت فقيه و همچنين بازوان ولايت از يكسو و منزوی کردن مرجعيت و روحانيت يا ايجاد تقابل و شكاف بين اونا با نظام 2- جذب و بكارگيري و ارتقاي افراد كم مايه ، ضعیف و دون پایه ولي مطيع و سر به راه !!! و در اختيار و ارائه كمك هاي مالی ....3- عبور از شريعت و اسلام تحت پوشش ادبياتي عرفاني كه گذشتن دوره اسلاميت و فرا رسيدن دوره انسانيت !! 4- گرايش به اباحه گري و نقض برخي احكام شريعت اسلامی مثل نشست و برخاست با برخي گروه ها و تيپ هاي بي اعتنا به رعايت احكام شرعي و يا به حاشيه بردن امر به معروف و نهي از منكر و مقابله با طرح هاي مربوط به حجاب و عفاف ....! 6- ادعاي تمسك به ولايت به معني فراتر از ولايت فقيه و اتصال به ولايت حقه حضرت ولي عصر !! 7- استفاده از ادبيات مخاطب پسند و جايي كه لازم باشه شعاري و به دور از عمل (منافقانه) و هزاران دوز و کلکی که ..
Ilove iran
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط سعید جلیلی............................


آقایونی که الکی به دیگران تهمت می زنید یادتون نشه که اون دنیا باید جواب هر سخن رو بدهید..
پس مراقب باشید و تو بازی بعضی ها قرار نگیرید...

هر کس از کاندیدای مورد نظرش حمایت کنه و بس
طیف سوم (اسمال چارلی)
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م یا بسیجی با بصیرت و .......
حالا هر نامی که انتخاب کردی

شک ندارم که دکمه یقه ات را تا اخرش بستی پیراهن هم روی شلوار انداختی و همینطور یک صورت اصلاح نشده هم داری

مطمئنا در اجتماع افراد محدودی تفکر تو را می پذیرند که همه انها از جنس خودت هستند

شما ها دارای تفکر از خودتان نیستید و همه ی این حرف ها را حاج اقا ها و یا رییس پایگاه بسیجتون توی دهن شما گذاشته اند

درسته
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
طیف سوم حاضرم باهات مواجه بشم تا ببینی چقدر از نظر هوشی عقب مونده هستی !
از تفکر بگذریم ، منظورم روی ظاهر هست ، خصوصا اینکه همین الان مورچه روی صورتم سر می خوره !! حاضرم برات قسم بخورم
یقه بسته ؟ !! اتفاقا صاف و صوف شلوار جین
طیف سوم (اسمال چارلی )
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م ! قبول !قسم نخور!
گفتار هر شخص نشانگر افکار و ظاهر اوست

شما در هرپست چند کامنت را تکرار می کنید

همون حرفی را میزنید که اقای شریعتمداری و سایر متحجران در مورد مشایی میزنند

سعی در القای مطالب کذب دارید

با اینکه خود را مسلمان تند رو هم می دانید ولی به هیچ یک از مبانی اسلام خودتان عمل نمیکنید تهمت و افترا غیبت ودروغ - ضمنا اجازه دفاع هم به کسی نمیدهید و صدای وی را در نطفه خفه می کنید

من شخصا قبل از اینکه طرف کسی را بگیرم مخالفان وی را می بینم که چه می گویند و چه کسانی هستند ریشه افکار شما در سال 58 گرفتار شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا جلیلی کارامدی خاصی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سرباز گمنام عزیز
آقای احمدی نژاد که منهای ضعف هایشان می شوند خلاء
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخری که خطاب به سرباز...نوشته بودی.خیلی خندیدم نصف شبی.خدا خیرت بده.
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۵۹
۲۸۲
حاج سعيد تا آخر به پايت ايستاده ايم كافي است قدم پيش بگذاري
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
وایسا تا زیر پای شما علف در بیاره
دخترعمو
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاااااااااااای ستار بهشتی زشته با اسم یه مرحوم کامنت میذاری!زشته!
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹۹
۲۴
یکی نیست به اینا بگه:
فقط شماها خووووووبید!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۱۴
افکاری متحجر ..
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
بازهم که بریدی نظرمو.امین عاشق احمدی بگو با این صراط چکار کنم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۳
۲
با سلام یک سوال از شما دارم , اگر آقای جلیلی کاندید شد و لنکرانی هم کنار کشید و جبهه پایداری از جلیلی حمایت کرد آنوقت میانه شما با جبهه پایداری خوب میشه یا باز هم جبهه پایداری جیزه
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو سنگ سینه کسی را نزن انسان باش همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این ستار حرف بی ربط زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۶۱
۱۵۷
فقط سعید جلیلی
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط علی دایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه چرا نمیری بغل داییت تا بزرگ شی بعد ستار کوچولو
ناشناس نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۳۵
بسم الله...
برادر جلیلی فرد فوق العاده بزرگواریه اما درصورت کاندیداتوری باید از چه چیز ایشان دفاع کرد؟؟
حضرت آقا فرمودند اجرایی ها...
وضع بحرانی کنونی انسانی فراتر از دبیرشورای عالی امنیت ملی میخواهد!
درباره رسانه دولت هم باید گفت مثل اینکه بزرگوارانی که تقاضای پاره شدن قطعنامه دان دشمنان جمهوری اسلامی را داشتند به خاطر نمی آورند...
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر هم بزرگوار آخه
ناشناس نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
شما موجود بسیار شیرینی هستی ستارجان!
خدا حفظت کنه...
مهندس مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۴
اتفاقا تحلیل خوبی نوشته بود شبکه ایران
باید یاد بگیریم بدون اعمال نظر سیاسی با اخبار برخورد کنیم
دوست عزیز آقا صادق سوالاتی از شما پرسیده بودن اون سوالا رو من هم می پرسم لطف کنید با دلایل متقن و منطقی جواب بدید
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه تحلیلی تحلیلش که بدرد نمی خوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد چون نظر ستار اینه
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۱
۳۵
دکتر موفق و سربلند باشی چشم دشمنان شما کور بشه انشااله
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاالله نفرین به خودت برگرده!
زنده باد ناهار!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد ناهار!
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا زنده باد مخالف من وااا لله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا تو دشمن جلیلی هستی؟ چون منافقین و آمریکا و...هم دشمن او هستند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خودمونیما چرت گفتی!
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
دخمل کوچولو نوووووووووورا بهت میگم تو ............... میخوای ...... بذاریم بشه رئیس جمهور بیخیال این سایت بشی با این ......
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگان جان البته در این که شماها این قابلیت رو دارین هرکسی رو دوست دارین بگذارین رئیس جمهور هیچ شکی نیست مثل انتخابات قبلی
مهم اینه که ملت کی رو بزاره رئیس جمهور
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
باتشکراز جواب کوبنده ی سامان عزیز!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۳۰
سلام اخه من نمیدونم چرا باید پست ریاست جمهوری رو اینقدر سطح پایین درنظرگرفت که هرکی احساس تکلیف کرد بیاید درضمن بابا پنجهلی هم احساس تکلیف هنوز نکرده وگرنه ایشان هم می امد
تور به خدا یک عقل داته باشید اقای جلیلی مجترم هستند ولی ایشان در همین پست که هستند باعث به وجود امدن مشکلاتی در کشور شده اند!!افزایش تحریم ها........................ تورا خدا بزارید یک فرد کارکشته هوشیار دلسوز مردم شهدا......... بیاید حتی اقای لنکرانی لیاقت ریاست رو ندارن در زمان ایشان مشکلات جامعه پزشکی چندین برار الان بود برین تحیق بکنید!!
اقای قالیباف هم وزن اقای رفسنجانی هستند فقط برین ببین چه تشکیلاتی دارن ...
محسن رضایی هم که معلومه یکشبه ....!!!
بقیه هم صحبت کردن درباهیشان پوچ است
فقط بابا پنجعلیی!!!!!!!!!!!!!!
iهمین تفکرات عقلت باعث مشکلات در کشور شده!!!!!!!!!نمونه اش در روان حاضر
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
باور کن دیگه حوصله ندارم مطلب بخونیم تنها تیتر می خونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۵
بسم اله الرحمن الرحیم
رییس جمهور باید خاکی باشد . . .
رییس جمهور باید خاکی باشد . . . رییس جمهور سرستون یگان است، پایش نباید از"معبر ولایت" بیرون برود. رییس جمهور باید مین های"چپ و راست" را بشناسد تا " ترکش لیبرالی" نخورد. رییس جمهور نباید با منور دشمن دنبال راه بگردد. رئیس جمهور نباید پشت "سیم خاردار نفس" کپ کند. رئیس جمهور اگر به بنز عادت کند دیگر هنگامه نبرد نمی تواند پشت " تویتا وانت" بشیند. ریس جمهور اگر سنگرنشین باشد هیچگاه " ویلا نشین" نمی شود. رئیس جمهور باید وزرایی انتخاب کند که " سابقه جبهه شان" بر سابقه فرنگشان بچربد. رئیس جمهور باید هوس"کرب و بلا" داشته باشد تاهوسهای دنیایی را ترک کن. رئیس جمهور اگر"جزیره مجنون" دیده باشد "مجنون دنیا" نمی شود. رئیس جمهور اگر " شاخ شمیران" دیده باشد از "شاخ" این و آن نمی ترسد.
رئیس جمهور باید به کابینه اش مشق سریال امام علی(ع) را بدهد. رئیس جمهور باید "آرپیجی زن " باشد تا
اول "برجک" ضدولایت ها را بزند. رئیس جمهور باید آهن ربا به دست گرفته تا هرکه را در بدنش ترکش بیشتر دارد جذب کند. رئیس جمهور نباید "زمزم کرخه" را به کوکاکولای آمریکا بفروشد. رئیس جمهور باید " توکلش به خدا" باشد نه به "اتحادیه اروپا". رئیس جمهور باید بداند تاول " فرهنگ مبتذل غربی" را نمی توان با آمپول"فرهنگ وارداتی" مداوا کرد. رئیس جمهور باید "آقازاده ها" را از فرش صادراتی بر فرش نداری بنشا ند. رئیس جمهور باید " شمع بیت المال" را از بنز کارگزارانش باز کند. رئیس جمور نباید فرهنگسازها را به فرهنگسراها ترجیح بدهد. رئیس جمهور باید کاخ نشینان را از اریک پز تجمل به زیر بکشد. فلاشرزنهای سیاسی نان به نرخ روز را خانه نشین کند. در پای میدان مین از وزرایش امتحان "ولایت پذیری " بگیرد.
"کراوات" بازآمده ها را گرفته و به همان "غرب" غریب نوازش پس بفرستد. با "درام دروم " مطرب ها به معراج هنر نرود. در ارشاد وزارتیش برای یک لحظه هم از کینه انقلابی خود عدول نکند. خط امامی ها را به راه امام بسنجد نه شعار.
چنین رئیس جمهوری "راست" است. حزب اللهی عملش " راست" است. ظواهرو باطن زندگیش"راست " است.
راه مبارزه اش "راست" است. پس بیایید همه "راست " باشیم نه "جناح راست". این حق است که راست است و
همه چیز دروغ. راست، را چپ و راست نکنیم. اگر امروز چپ بودی و فردا راست شدی بدان راست نیستی، دروغی. و "حق" چپ و راست ندارد که همان طریق ولایت است و بسیج راست است چون حق است و تو ای بسیجی، بسیجی بمان.
"برای سلامتی رهبر صلوات"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۵
۵
بسم اله الرحمن الرحیم

متنی که تهیه شده پاسخی است اجمالی به برخی از منتقدین دکتر سعید جلیلی که می گویند: ایشان سابقه اجرایی ندارد!
می گویند دکتر سعید جلیلی،سابقه اجرایی ندارد، سابقه مدیریت مراکز کلان کشوری را ندارد!
در جواب باید بگوییم؛ در بحث مدیریت، توانایی شخص در اداره کردن ملاک است." اگر شخصی توانایی آنرا داشته باشد که بتواند در سخت ترین شرایط بهترین تصمیمات را بگیرد، می توان گفت که آن شخص استعداد مدیریت را دارد". این سخنان فقط در قالب تئوری صحیح نیست بلکه در عمل، صحت و درستی خود را به اثبات رسانده اند.
برای مثال، مقام معظم رهبری قبل از رسیدن به پست ریاست جمهوری، آیا سابقه مدیریت مراکز کلان کشوری را داشتند؟! ولی آنقدر موفق ظاهر شدند که امام خمینی (ره) از ایشان درخواست کردند یک دور دیگر هم وارد صحنه شوند.
مثال دیگر، شهید حسن باقری، این شهید بزرگوار در میان نظامیان لقب نابغه جنگ را به خود داده بود، سوال اینجاست، آیا ایشان تا به حال جنگ دیده بودند؟! آیا تا قبل از شروع جنگ در بین نیروی های نظامی بودند و سمت نظامی داشتند؟! ایشان یک معلم ساده بودند که هیچ ربطی به مسائل نظامی ندارد! و البته بسیاری دیگر از فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس که جنگ ندیده بودند ولی جنگ را مدیریت کردند. در بارز ترین مثال باید حضرت امام خمینی (ره) را مثال زد؛ آیا ایشان که بزرگترین و مهم ترین مقام سیاسی کشور را در سخت ترین شرایط در دست گرفتند، سابقه ی مدیریت مراکز کلان کشوری را داشتند؟! چه بسا که همان موقع افرادی بودند که می گفتند، حضرت امام انسان صالحی است ولی توانایی اداره کشور را ندارد که بحمدالله عکس آن ثابت شد.
یک رئیس جمهور باید با شمار زیادی از موضوعات روز کشور آشنایی داشته باشد. اقتصاد، فرهنگ، امور خارجی، مسائل نفتی، تجاری و بازرگانی و ... . آیا همه ی رؤسای جمهور باید سابقه ی مدیریت کردن همه ی این مراکز را داشته باشد؟! تونایی مدیریت در درجه اول ملاک است.
جناب دکتر سعید جلیلی به عنوان دبیر شورای امنیت در جلسات مختلفی که با 6 کشور قدرتمند جهانی داشتند، نشان داده اند توانایی گرفتن بهترین تصمیمات را در سخت ترین شرایط دارند. نماینده های غربی 1+5 در جلساتی که با جمهوری اسلامی ایران داشتند، برای گرفتن هر تصمیم از مقامات بلند پایه خود کسب تکلیف می کردند ولی جانباز سرافزار کشور (دکتر سعید جلیلی) با توکل بر خدا و تکیه به تدابیر خود بهترین تصمیمات را گرفته و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ ابر قدرت ها کشاندند.
و من الله توفیق
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به وضعیت ناگواری که حضور آقای ...... در عرصه اقتصادی و سیاسی و خیلی مسائل دیگر در کشور بوجود آمده ، دیگر جای آزمایش و خطا ندارین و نداریم عزیز !
باید یکی بیاد که راه آزمایش و خطا را گذرانده باشه والسلام
کنکاشگر
|
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به محمد (م .....)
اتفاقا آقای جلیلی فرد بسیار آزموده ای هستن .
مشکل شما اینه که تمام مشکلات را در دوری از آمریکا میبینید برای یادآوری شما باید بگم آمریکا با خیلی از کشورها رابطه عمیق داره ولی مشکلاتشون خیلی بیشتر از ماست
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزجان کارآزموده بودن رو باید در عرصه امور اجرایی دید . کسانی کارآزموده هستن که سالها در این عرصه کار کردن و تجربه اندوختن و هم اینک میشه از تجربه هاشون استفاده کرد. کارآزموده کسی نیست که تازه می خواد بره ب بسم الله امور اجرایی . اینی که شما میگی آزمایش و خطاس. خواهشا بس کنین تا کی میخواین اینجوری احساسی رفتار کنین
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۸
۷
آقای جلیلی خیلی مرد خوب و باسواد و... است ولی اگه به کار خودش ادامه بده هم مسمرثمر واقع میشه هم تکلیفه شه فکر کنم ایشون به درد ریاست جمهوری نخورن
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه خوبه اما از ظلم حمایت کرده ایشون در باره گرونی هیچی نگفتن
فارض
|
United States of America
|
۱۶:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۶۴
اين ملت چقدر بايد هزينه بپردازد تا عده اى باور كنند كه صلاحيت رياست بر اين ملت راندارند؟
آقاى جليلى وامثال ايشان اگرچه داراى صلاحيتهاى عمومى هستند اما فاقد توانائى در عرصه اجراء هستند
ناشناس
|
United States of America
قبول ندارم
ایشون قبلا امتحانشونو پس دادند...مطالعه کنین در مورد زنگیشون ... اگر با ولایت هستید احتمالا نظرتون عوض میشه
علی قمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۵
اگر ایشون بیاد خوب میشه ته مونده بودجه کشورهم میره به کمک سلفیونو افریقا....
مجید
|
Armenia
|
۱۷:۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
حتما بی کاری جوان ها. و گرانی ها.دزدی های 3000 تایی هم تقصیر دیگرانه؟
سدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۴
۹
در بین کاندیدهای که تا الان اعلام حضور کردن موجه ترین چهره از همه لحاظ جناب جلیلی هستن
ستار بهشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲
آره جلیلی خیلی مرد صراط چرا یکم از گرونی نمی گی همش داری از سیاسیون می گی خوب یکم هم از گرونی بگو کمر مردم را خم کرده یکش خو من چرا دوست داره همه رو بندازی به جون هم چرا دوست داری همه را با هم آشتی بدی چرای هی بر علیه این و اون مطلب میزنی همه رو میندازی به جون هم
طیف سوم (کیخسرو)
|
Iran (Islamic Republic of)
گرونی همه میبینیم برای چه بهش بپردازیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۸
۵۴
همه میدمنن جلیلی از دولت خط نمیگیره
این تحریم ها قطعا نتیجه سیاست های ایشون می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲۶
پس این تحریم ها کار کی بوده ?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کارمن!
نواب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱
رسانه هاي دولت و شما به يك راه مي ويد شما با تخريب لنكراني انها با تخريب جليلي ولي ره به جايي نخواهيد برد . رقابت در صورت حضور جليلي بين اين عزيز خواهد بود و چه شيرين خواهد بود انتخاب بين بهترين ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
راستي منظور محمد(م) فردي از جريان قدرته مگه نه اما كور خوندين
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
الله اکبر
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲
دیواری کوتاه تر از جلیلی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱۷
جلیلی که مقصر اول هست! تا بقیه کسانی که شعار میدهند بعد میرن دیپلمات میشن!
mahmood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۰
۶
من نمیدونم چرا اینقد جلیلی رو دوس دارم
شما هم مثه منید یا من فقط اینطوریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۶
راست میگه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۸
۲
جلیلی انسان خوبی است اما با توجه به گفته های خودش بعید است بیاید.
ترس من از این است که اصولگراها به نفع یک شخص ضعیف یا یک ساکت فتنه کناره گیری کنند.
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۰
۷
پایداری همیشه جواب میده .
دختر عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
با مهر جواب میده! میم با ضمه!:دی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴۳
جلیلی فردی بسیار متین و باشخصیت هست و مقایسه او با احمدی نژاد کار زشتیست ولی من هرگز به او رای نمیدهم چون مواضع بسیار افراطی دارد ولی شاید این حرف خیلی بی ربط نباشد چون در مذاکرات قبل از مذاکرات آلماآتی وقتی غربیها تیم مذاکره کننده ایران رو تهدید به حمله نظامی کردن ایشان پای مصنوعی خودش رو درآورد وگفت ایندفعه با پای دیگر به جنگ خواهد آمد. در ضمن اگه ایشون نباشه دیگه صراطی نیست که ما بیایم توش کامنت بنویسیم.
حسین uhlg
|
Iran (Islamic Republic of)
پس میخواستی بگه وای وای ترسیدیم تو ور خدا حمله نکنید ما گناه داریم!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
حالا قراره نیوتون رئیس جمهور شوند یا شیخ بهایی!؟...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۶
من هم جلیلی را خیلی دوست می دارم اما آقای لنکرانی می تواند در اجرا بهتر عمل کند
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۸
ایشون کاندیدا نمیشوند اگر میشدن تا به حال امیر حامی ایشون سرو کلش پیداشده بود
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴
آخه دوستان اگه تحریم ها بیشتر شده مقصر جلیلی که نیست عاقلانه فکر کنید ما در بحث انرژی هسته ای با چهارتا کور و کر و نفهم طرف هستیم(آمریکا،انگلیس، فرانسه و آلمان) همه ی ما قبول داریم که هرکاری که هر کشوری در راستای پیشرفت خودش انجام بده از طرف این چهارتا نفهم بد وزشت و ... اما هرکاری که خودشون انجام بدهند بدون نقص و ایراد هست پس نگید تحریم ها بیشتر شده بخاطر حضور دکتر جلیلی ایشام مورد تائید مقام معظم رهبری هستند و دارای تخصص کامل در زمینه سیاسی با دید بازتر نگاه کنید میبینید غرب رو به زانو درآورده چراکه مطیع رهبر عزیزمون هست(قابل توجه نووووورا دخمل کوچولو سایت شما جای این مطلب برو داستان های ........)
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو برو ناهارخوران ناهار بهاریتو بخور گروه خونیت به این حرفا نمیخوره
زنده باد بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل حتما گروه خوني تو ميخوره هان
ممل جون تو هنوز بچه اي بايد شير بخووري وگرنه كه بهت نميگفتن ممل برو بابا بزار باد بياد برو شير تو بخور البته بستني ميهنم داريم

از اونايي كه ميگن بستنيش خوشمزه تره ...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهارتو کدومی!؟ یشهابی یا امیرحسین!؟
شایدم سانازی!؟
قاه قاه قاه قاه
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که شما میگی زنده باد ناهاره !

احمدی نژاد و مشایی گفتن منظورشون از زنده باد بهار ، امام زمان(عج) هست ، در حالی که دین اسلام و علمای ما میگن حضرت حجت زنده و حاضر است و نیازی ندارند که به ایشون زنده باد گفته بشه یا اگر قراره گفته بشه بگن زنده باد امام زمان چرا میگن زنده باد بهار !! اگه منظورتون از زنده باد بهار امام زمان هست خب یه دفعه بگین زنده باد امام زمان دیگه ! مگه امام زمان ع پاییز و زمستون داره ؟ چرا شعاری مبهم میدین ؟ همه کار که کردین فقط مونده امام زمان رو بازیچه اهداف سیاسی و قدرت طلبی تون قرار بدین ؟ امام زمان که میگه شما ولی امر دارین و از ولی امر تبعیت کنین ! نه اختلاف افکنی و حاشیه سازی کنین و خون به دل مردم بکنین !! آخه امام زمان ع چه صنمی با گروهی داره که یکی از اصلی ترین ویژگی شون سوء استفاده و .... توسعه اعتقادات انحرافیش سو استفاده میکنه و بزرگترین جریانات....و تازه مدعی ارتباط با امام زمان هست مدعی عدالت گستری هست !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م دست از شر ور گفتن بردار عین طوطی فقط حرف میزنی
خدایی از بچه های کاربر کی هست که متون بی محتوای تو را بخواند
همه به اتفاق با دادن منفی به کامنت تو بچه مثبت مذهبی بسیجی بهت ابراز محبت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بقول حاجی بزن آب یخ
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگان جان.4تا نه.5تا کور و کر.رفیق خودتو نگفتی.هیچگاه به نفع ما وتو نکرده.
معبر سايبري فندرسك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲
انگار ملت خنگ هستن نميدونن اين گروني ها باعث تند روي هاي كي هست
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲
گرگ ها خوب بدانند در اين ايل غريب...گر پدر مرد تفنگ پدري هست هنوز
گرچه مردان قبيله همگي كشته شدند...توي گهواره چوبي پسري هست هنوز
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشششششششششششششششششک!!!
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
دخمل کوچولو نوووووووووورا میتونی این شعر رو تفسیرکنی:گرگا ها یعنی دشمنان این کشور و این مردم اسم نمیبرم همه میدونن پدر یعنی امام خمینی و میراث دارش رهبری عزیز مردان قبیله یعنی بهشتی،مطهری،طالقانی،رجایی و ... پسر هم یعنی امثال احمدی نژاد و جلیلی عزیز (منظورتو از زرشک هم فهمیدیم یعنی کسایی که اسم بردم از رهبرو ... زرشک دیگه شعورت همین قدربود فهمیدیم،تمشک)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورم رو اهل فهم فهمیدن نیاز به غوغا سالاریه توی بهاری نیست!!!خودتو خسته نکن!!!
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
دخمل کوچولو سایت نوووووورا توام یواش یواش مثه اون دوست جون نادان شیرازی ازین سایت میفتی بیرون میگی نه نگاه کن آخه ادب نداری
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترشیرازی فعلا درس داره برخواهد گشت و با قدرت هم برخواهد گشت و من پرچم! رو به دستش خواهم داد!!!
درضمن مهم من نیستم گرگان جون!
مهم اینه که صدای آزادی و حقیقت هیچ وقت خاموش نمیشه حالا هرچقدرهم که اقتدارگرایان و منحرفان به درودیوار بزنن!!!
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی هم 8سال شعار آزادی داد آخرش چی شد؟!خیانت خیانت خیانت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
گرگان جان عاقلان دانند!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۱
مرگ بر جریان انحرافی و لیدر جریان انحرافی و سرباز پیاده نظام جریان انحرافی و طرفداران و دارودسته مزدور و جلبکشان در داخل و خارج و سلام و صلوات به روح مطهر و مبارک امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و سلامت و طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و سلامت و فرج آقا امام زمان
پریسا
|
United States of America
|
۲۱:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۰
رسانه دولت.... خورد نقطه سر حط .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
تيم جديد مديريتي ......... ماموريت دارند نهادهاي انقلابي را زير سوال ببرند ر.زي به سپاه حمله مي كنند روزي به شوراي امنيت البته دادستان محترم هم بعد از بازداشت اقاي ... جديد ...كاري ندارد اگر زمان ...... اين حرف ها زده مي شد صد تا شكايت از مدعي العموم صادر مي شد
بی غرض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۲
وای خدای من!!!!

آدم باورش نمیشه . یعنی اینقدر قحط الرجال شده توی مملکت که این آقا هم میخواد رییس جمهورمون بشه!!

یکی به این آقای محترم بگه مردم هنوز خدمات امنیت ملی و به اصطلاح مذاکرات سازنده شما با جهان رو هنوز هضم نکرده . انگار قصد داره ملت رو دچار سو هاضمه بیندازه.... خنده داره واقعا اعتماد به نفس کادب بعضیها
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۱۰۱
این نظرا یه ایراد فنّی داره.

من می تونم رو یه نظر 100 تا نمره مثبت بدم می تونم 1000 تا هم رو منفی کلیک کنم :)