دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
رقابت نامزدهای مشهدی در عین شباهت ادامه دارد

تشدید جنگ رسانه ای حامیان قالی باف و جلیلی

به دنبال اعلام رسمی جبهه پایداری مبنی بر حمایت از سعید جلیلی، رسانه های وابسته به این تشکل جنگ لفظی شدیدی را با رسانه های حامی محمدباقر قالی باف آغاز کرده اند.
کد خبر : ۱۱۴۴۰۱
"گروه سیاسی صراط" - سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در تبلیغات انتخاباتی خود دیدگاه های مشترکی نسبت به بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و سیاست خارجی ارائه داده اند.
به گزارش گروه سیاسی صراط، شاید عمده ترین تفاوت در نوع بیان دیدگاه های این دو نامزد باشد. جلیلی در مقایسه با قالی باف تمایل بیشتری به سکوت دارد و مواضع خود را در آرامش بیشتری بیان می کند و این در حالی است که قالی باف با حرارت بیشتری در سخنرانی ها به بیان مواضع خود می پردازد.
با این وجود به دنبال اعلام رسمی جبهه پایداری مبنی بر حمایت از سعید جلیلی، رسانه های وابسته به این تشکل جنگ لفظی شدیدی را با رسانه های حامی محمدباقر قالی باف آغاز کرده اند.
بر این اساس، اعلام نظر قالی باف و جلیلی در خصوص مقدم بودن یکی از دو مقوله پیشرفت و عدالت بر یکدیگر در روزهای اخیر به یکی از چالش برانگیزترین موضوعات مورد توجه رسانه های حامی دو کاندیداها بدل شده است.



عدالت جلیلی یا پیشرفت قالی باف؟
سایت رجانیوز در گزارشی با عنوان "قالي باف: تا پيشرفت نباشد عدالت يعني توزيع فقر/ جليلي: حضرت علي فرمود در عدالت است كه پيشرفت شكل مي گيرد" به سراغ این موضوع رفت و با انتقاد از موضع قالی باف آن را یادآور مشی دولت هاشمی رفسنجانی دانست و در بخش دیگری از مطلب خود، آن را در تقابل با بیانات رهبر معظم انقلاب در 8 شهريور 1384 در ديدار اعضاي هيئت دولت دانست.
بی باک نیوز دیگر رسانه متعلق به جبهه پایداری نیز در مطلبی با عنوان «تعریفی که کاندیدای تکنوکرات از عدالت دارد!» ضمن یادآوری کنایه آمیز عنوان «تکنوکرات» که خود قالی باف چند باری از انتساب آن به خود ابراز نارضایتی کرده بود، با رجانیوز همسو شده و مواضع قالی باف در خصوص عدالت را در تقابل با بیانات و مواضع رهبر معظم انقلاب دانسته است.
این در حالی است که موضوع تقدم پیشرفت بر عدالت در خبری که سایت فردانیوز – حامی قالی باف – از برنامه گفتگوی ویژه خبری این کاندیدا روی خروجی خود قرار داده، مطلقا دیده نمی شود. با این وجود فردانیوز واکنش تندی بود به این گزارش نشان داد.
فردانیوز در مطلبی، سایت رجانیوز را «ارگان یک سیاستمدار ثروتمند» و «میراث به جا مانده از احمدی نژاد» و گزارش موردنظر در این سایت را «فرافکنی بامزه» نامید و درج چنین مطالبی را به «حجم انبوهی از آگهی های دولتی» نسبت داد.

مسابقه مچ گیری
این در حالی است که فردانیوز در مطلب دیگری به انتقام انتقاد نشریه متعلق به یکی از اعضای جبهه پایداری به «تناقض گویی» او پرداخته و نوشته است «نشریه او نه دی در هر شماره مطالبی مفصل را به «تهمت» و «تخریب» علیه محمد باقر قالیباف اختصاص می دهد و به موازات آن از کاندیدای دلخواه رسایی رونمایی می کند . برای فهم بهتر ماهیت عقیدتی و گفتمانی کسی که تا این حد به تخریب قالیباف علاقه دارد،بازخوانی یک واقعه تاریخی نه چندان دور درباره وی و همگنان سیاسی اش خالی از لطف نیست.»
فردانیوز با انتخاب تیتر «رسایی 88: احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی عالی بود!/ رسایی 91: کار احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی اشتباه بود!» تلاش کرد تا مواضع این عضو جبهه پایداری را ناپایدار جلوه دهد.
اما رسانه های حامی جلیلی هم در مچ گیری و کنایه زدن به قالی باف، هرگز عقب نیفتادند. در حالی که رسانه های حامی قالی باف گفتمان کاندیدای خود را «جهادی» و طرف مقابل را «مدعی گفتمان انقلاب» می نامند و از سابقه قالی باف در امور عمرانی تهران به عنوان برگ برنده او استفاده می کنند، رقبای آنها در رسانه های وابسته به جبهه پایداری، به دفعات با انتخاب تیترهای کنایه آمیز، همه این اقدامات را مورد طعنه قرار داده اند.
در این راستا، رجانیوز برای یکی از یادداشت های خود تیتر طعنه آمیز «تمدن سازی،فقط پیمانکاری نیست» را انتخاب کرده و در مطلبی که آشکارا به کنایه زدن به قالی باف می پردازد نوشته است «پس اگر کسی که در راس قوه اجرائی کشور قرار می گیرد، فقط نگاه به پروژه‌ها داشته باشد، صرفا یک «پیمانکار» خواهد بود. مشخصه پیمانکاران این است که همه چیز را یک پروژه می پندارند که باید در پاره‌ای از زمان آغاز شود و در پاره‌ای دیگر به پایان رسد. اما این دسته از افراد توان راهبری کلان ندارند و از «نگاه پروسه محور» محروم هستند.»
سایت 598، دیگر رسانه همسو با حامیان جلیلی نیز راه مشابهی را پیموده و در مطلبی مشابه تیتر «رأی به بتن ریزی یا تمدن سازی؟» را انتخاب کرده است.
این در حالی است که بی باک نیوز در مطلب دیگری با تیتر فانتزی «به کاندیدای غیرسیگاری نیازمندیم» به طعنه نوشته است «کاندیداهایی که از اموال بیت المال برای تبلیغات خود سوء استفاده می کنند. آنها که از اتوبوس های سازمانی و متعلق به بیت المال مسلمین برای کشاندن حامیانشان به این شهر و آن شهر بهره می برند، نه تنها درجه تخم مرغ دزدی را بصورت کامل کسب کرده اند بلکه گله شتر و بارش را هم به یکجا دزدیده و می دزدند و هیچ خوفی از آه مظلوم و حساب و کتاب قیامت ندارند.»





رقابت "گفتمان" ها و "محله" ها
اوج گیری رقابت رسانه ای میان حامیان قالی باف و جلیلی در حالی است که دو کاندیدای مشهدی انتخابات در مورد بسیاری مسائل و موضوعات اشتراک نظر دارند.
پیش از این در بیشتر نظرسنجی ها قالی باف رای نسبتا خوبی در مقایسه با دیگر کاندیداها به دست آورده بود؛ آرای جلیلی هم در نظرسنجی ها سیر صعودی دارد و گاهی از او به عنوان رقیب اصلی قالی باف یاد می شود. البته تا کنون بارها بر لزوم اجماع اصولگرایان تاکید شده است اما به نظر نمی رسد با این رویه، خبری از اجماع باشد.
قالی باف اهل طرقبه مشهد است و جلیلی اهل کوی طلاب این شهر. طرقبه در لغت به معنای «آبادی بزرگ» است و کوی طلاب مشهد هم به «انقلابی گری» معروف شده است؛ جالب است که گفتمان این دو نامزد مشهدی، همپا با محله آنها، از سوی هوادارانشان «گفتمان جهادی» و «گفتمان انقلاب» نامیده می شود.
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۳۱
۵۶
به زودی در جلسات سخنرانی باقر باید منتظر شروع جنگ راکتی (پرتاب کفش و مهر و.......) باشیم.دم پوتین گرم که S-300 رو به سوریه داد ولی تو ستاد باقرهم خیلی لازم میشه.
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۹
۸۷
جبهه پایداری عامل بسیاری از افراط و تفریط ها و مشکلات در کشور است
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۱
۶۸
در این 8 سال تفکرات جبهه پایداری در کشور حاکم بوده و کشور و همگی ما از فیوضات فکری آقایان مشایی ، احمدی نژاد ، رسایی ، الهام ، محصولی ، آقاتهرانی ، حسینیان ، کوچک زاده و .... به قدر کافی بهره برده ایم !
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر گفتمان جبهه پایداری این بود که اقای مصباح اعلام برائت نمیکردن لطفا انگ نزنین
بانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۴۸
۵۱
سلام، لطفاً شعارتون رو عوض کنید!!
حسین سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر قالیباف ...

جهاد ادامه دارد ...
میثم تمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۸۳
۲۳۷
اونایی که ترجیح میدند جلیلی رییس جمهور بشه + اونایی که ترجیح میدند قالیباف -
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو را چه به میثم تمار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط سعید جلیلی
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۶۸
۷۶
قاليباف مديري تشريفاتي واهل ريخت وپاش و خيلي به ظاهر سازي اهميت ميده تا اينكه زير بنايي كار كنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۵۱
۲۸
رسانه های حامی جلیلی از بی بی سی و voaهم قالیباف رو بیشتر تخریب میکنن و بیشترین تخریبها در این سایتها هست...درصورتی که دائم دم از اخلاق مداری میزنند به جای اینکه از کاندیدای خود دفاع کنند به تخریب رقبا میپردازند...میتونید برید به یکی از این سایتا و حجم بالای تخریبها رو ببنید...به سایت رجانیوز که وابسته به پایداری هست و به سایت شفاف که وابسته به قالیباف هست بروید و حجم تتخریب را مقایسه کنید
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۴
۱۴۲
سایت رجا نیوز فقط کامنت های حاوی پاچه خواری نامزد بهار رو میزنه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غلط کردی
جلیلی به بهار ربطی نداره با اون افکار گفتمانی انقلابی
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
سايت انتخاب هم ب درد كامنت هاي تو و بقيه متحجر ها ميخوره
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
چن تا كامنت دادم در پاسخ ب نظرات غير منطقيت ولي انتخاب ترسو تاييد نكردسايت انتخاب جاي ترسوهاست ب خيالشون تو سايت اصلاح طلبا امار كانديدشون بالاست همه جا همينه
هميشه تو خواب خرگوشي هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سایت تابناک هم فقط برای برادر محسن میزنه!!
من که رای به رضایی نمیدم
فتوحی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نام خدا
این یک تهمت بی شرمانه است. رجانیوز و رسانه های حامی گفتمان انقلاب جدی ترین و مبنایی ترین انتقاد را به جریان انحرافی دارند در حالیکه رسانه های جریان مقابل بیشتر به دنبال غوغاسالاری و سوءاستفاده ی سیاسی از این جریان هستند نه نقد مبنایی.
برادر عزیز آخرتتان را به دنیای دیگران نفروشید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آب و بریز همونجات که میسوزه
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۴
۲۱۴
درود بر قالیباف
درود بر کارنامه اجرایی وی
جلیلی خوبه ولی قالیباف عالیه
آنتی ویروس
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچکدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
*******نه سازش نه تسلیم*******

:...........رای ما دکتر سعید جلیلی...........:
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر قالیباف

رای ما جلیلی
درود بر حسن روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۸۹
۵۹
جلیلی تندروست و بدرد ریاست جمهوری نمیخورد.
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۴۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۸۲
۶۳
شما هم که طرفدار جلیلی هستین خب خودتونو هم می نوشتین اگه جوانمرد هستین
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۹۰
۱۸۱
فقط جلیلی......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۶۱
۲۲۵
زنده باد هـــــــــــــــــــــــــــــاشمی
زنده باد روحانیییییییییییییییییییییی
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
برو عمو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۸۲
۸۴
رسانه های حامی جلیلی از بی بی سی و voaهم قالیباف رو بیشتر تخریب میکنن و بیشترین تخریبها در این سایتها هست...درصورتی که دائم دم از اخلاق مداری میزنند به جای اینکه از کاندیدای خود دفاع کنند به تخریب رقبا میپردازند...میتونید برید به یکی از این سایتا و حجم بالای تخریبها رو ببنید...به سایت رجانیوز که وابسته به پایداری هست و به سایت شفاف که وابسته به قالیباف هست بروید و حجم تتخریب را مقایسه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این رسانه ها که شما میگی ربطی به ستاد مرکزی آقای جلیلی ندارد بلکه منتسب به جبهه ....... هستند.
تا دیروز طرفدار کس دیگری بودند پس ربطی به آقای جلیلی ندارند.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته قالیباف روتازمانی تازطرف رسانه ها غربی خریب کردن که عدم احراز مشایی وهاشمی نیومده بود وقالیباف براشون مشکل ولی اگه دقت بشه الان فقط جلیلی تخریب میشه و خودحدیث مجمر بخوان
کبیرنژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۹۹
۷۴
شما از همه رسانه ها کثیف تر و جنگ افروزترید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه فهمیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ضداخلاق رجا و بی باک و 598 و ... هستند که شمشیر رو برای یک نیروی اصولگرا مثل دکتر قالیباف با کارنامه ای به مراتب موفقتر از آقا سعید از رو بستند و هرچه لیاقت خودشون و باند .......... محصولی-مشایی است رو به این سردار عزیز نسبت می دهند. لااقل صراط که به قالیباف می تازد و انتقاد می کند، کمی هم به این پایداری و ایادی فاسدش گیر می دهد. لااقل به آقا سعید می فهماند که دارد توی چه دامی می افتد و از همین اول کار نمکگیر و وامدار چه جریانات و پولهایی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۹۴
۳۲
من به عنوان طرفدار آقای جلیلی اصلا از این حرکات خلاف اخلاق رسانه ها خوشم نمی آید.
سایتهای حامی دکتر جلیلی هم بهتر است به مشی ایشان که با تخریب فاصله زیادی دارد عمل کنند والا بروند برای کس دیگری تبلیغ کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سایتهایی که با منش آقای جلیلی که مخالف تخریب میباشدعمل نمیکنند درواقع اقای جلیلی را تخریب میکنند ومااز آنها برائت میجوییم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم...
فتوحی
|
Iran (Islamic Republic of)
این کاملا درسته و خود دکتر جلیلی هم به ستادها سفارش اکید کرده که کار سلبی نکنند. ولی دیدن بداخلاقیهای طرف مقابل خیلی دلگیر کننده است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستم همانطور که گفتید این تخریبها مال اطرافیانش است نه خودش
خودش مشی دیگری دارد


خواستی کسی را بشناسی برو سراغ دوستانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۳۰
۱۰۵
امام خمینی:
بین یک انسان متعهد و متخصص متعهد را انتخاب کنید چون انسان متعهد از متخصصین نیز استفاده میکند اما بر عکس آن حتمی نیست.
رای من دکتر جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به شرطی که طرف واقعا متعهد باشه نه اینکه ادا در بیاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی بوود
مرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسن ولی بحث سر اینه که تخریب برای چی؟؟اگه این دونفر همدیگه رو تخریب کنن ممکنه دست نا اهلان بیفته.از ما گفتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس نتیجه میگیریم امام منظورشون این بوده به عارف رای میدیم
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید چمران:

متعهدی که تخصصی نداره و وارد گود میشه باید در متعهد بودنش هم شک کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متعهد متخصص را انتخاب کند نه متعهد خالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۳۳
۱۴
اسم جلیلی رو هم مثل قالی باف بنویس : ج لی لی
مریم صفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲
لطفاً مطالبتان را به آدرس ایمیل اینجانب ارسال فرمائید .
خام پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۶
۳۳
به نظر من قالیباف اصلاح طلبه نه اصولگرا
رای ما فقط دکتر جلیلی
محقق سیاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۹
۶
برای اولین بار یکم مطلب صراط الشیطان خوب بود اما یک موضوعی هست من به عنوان منتقد هرچه انتقاد عقلانی در مورد قالی باف میگذارم سایت فردا تایید نمیکند
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۴۰
ببين اين انتخابات چقدر مسخرس ک رقابت بين قاليباف و جليليه!!!
هر کي مثل من نميخواد تو اين انتخابات شرکت کنه +بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۲
۳
عزیزان وارد جنگ زرگری نشوید .کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذشتند همه محترم و قابل احترامند
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۳۴
۲۰
جلیلی تا وقتی محبوب بود که پایداری و رسایی و کوچک زاده طرفدارش نبودن!!!!!!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۱۵
باسلام
ملت ایران این ندای یک سرباز انقلاب است .
در حوادث فتنه گون مراقب باشیم کلاه سرمان نرود به اشاره ها وهشدارهای رهبری بنگرید ملاک وخط کش وفصل الخطاب این نظام رهبری است شاخصه ها رابسنجید آن کسی که دم از خون شهدا و رهبری میزند همه میدانند وی درزمان شهرداریش چه خرجهاکه نکرده وحالا هم ول کن نیست برادران این رابدانید حداقل آقای جلیلی از بیت المال برای مال البیت خرج نکرده . سرباز انقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۳۲
۱۱
سخنگوی جبهه پایداری گفتن دکتر جلیلی انسان خوبی است اما چون سابقه اجرایی ندارد کاندیدای ما نیست ،بعد که لنکرانی تایید نشد مثل اینکه یکشبه دکتر جلیلی سابقه اجرایی پیدا کردند.همین نون به نرخ روز خوری ما رو بیچاره کرده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۷
۳
من موندم به کدومشون رای بدم اگر می توانند ائتلاف بکنند نه از ان ائتلاف های آبکی 2+1نمی دونم در همه جای دنیا از یک حزب یک نفر در صحنه حضور می یابد ولی در ایران 5 نفر از اصولگرایان مانده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۸
تا الان که از قالیباف بدی ندیدیم که رسانه های پایداری به او گیر می دهند و جلیلی هم واقعا مرد خوبی است تا الان هر دو از سوی رهبر معظم انقلاب در مناسب مختلف به خدمت گرفته شده اند و الحق خوب هم کار کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۶
۸
سایت صراط هم که از مخالفان سر سخت قالیباف بود تغییر رویه داده و برای ائتلاف تلاش می کند و باید به خبرنگاران صراط هم خدا قوت گفت و بقیه سایت ها هم چه فردا وچه رجا از صراط الگو بگیرن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۷
۱۹
متاسفانه برای تخریب آقای جلیلی دارند ایشون رو نزدیک نزدیک به دولت نشون میدن .که ایشون خودشون رسما تکذیب کردند
مواظب تخریب باشیم
بصیرت
تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۱
بنظر من بیشتر مشکلات ما از گروه بازی و
حزب بازیها است چون فرد انتخاب شده
مدیون و وامدار آن گروه یا حزب می شود
بهتر است فرد مسقل مسئول اداره
کشور شود.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۴
۱۹
عالیجنابان "صراط نیوز"؛
نمیدانم چرا تلاش کردید تأکید کنید که آقایان و جلیلی، تفکری شبیه به هم دارند.
بنده به عنوان طرفدار دکتر جلیلی، کاملاً این قضیه را رد می کنم.
آیا هزینه های شهرداری و استفاده از بیت المال برای تبلیغات آقای شهردار در شهر تهران که هم اکنون قابل مشاهده است را، دکتر جلیلی نیز مرتکب شده است؟!
آیا دکتر جلیلی نیز، روی به روش های پوپولیستی برای جلب آرا آورده است و با دادن انواع وعده های کادو شده، به دنبال کسب رأی است؟! آیا از دکتر جلیلی، وعده شنیده اید؟!
آیا دکتر جلیلی تاکنون اقدام به تخریب رقبا کرده اند؟ اما لینک خبری را به شما دادم که آقای قالیباف در قم با تخریب منش حزب اللهی ها، گفته بود" نباید بگذاریم متحجرین احمق...". این حرف تخریب نبود؟!
آیا بیرق انتخاباتی آقای جلیلی، سال هاست که بالاست؟ اما چه کسیست که نداند بعضی کاندیداها، سال هاست پرچم تبلیغات بر افراشته اند؟!
آیا دکتر جلیلی، تمام اقدامات مثبت گذشته را زیر سوال بردند؟!
اما شاهد بودید که شهردار تهران در مقابل میلیون ها چشم ایرانی، از بی صاحب بودن! امور کشور و انداختن تقصیر بر گردن دولت سخن می گفتند!
آیا در اطراف دکتر جلیلی، اعوان و انصار اصلاح طلبی که روزگاری، طمع در جمهوری اسلامی کرده بودند یافت می شود؟؟

اگر پاسخ شما منفی است، پس چرا صورت مسئله را غلط مطرح می کنید؟

مگر حضرت آقا، هفته پیش از کاندیداها نخواستند که واقعیات خود و جامعه را مطرح کنند؟ کدام نامزد به جز دکتر جلیلی بود که به این نصیحت عمل کرد؟ مردم شاهد بودند و هستند که شدت تخریب ها و نیز وعده و وعیدها افزایش محسوسی داشته است.

خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت نموده و دل های مومنین را به سوی اصلح هدایت فرماید.
ان شاء الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۴
۱۲
وحیدجلیلی(برادر آقا سعید ؛ اصلح تازه پیداشده روی زمین و زیر آسمان!) گفته : سال 84 من وسعید به احمدی نژاد رای ندادیم...
حال 2تا سوال:
1-مگر همین جبهه پایداری وعلامه مصباح! که الان جلیلی را اصلح جدید روی زمین و زیر هوا! معرفی کردنه ، سال84 احمدی نژاد رو حمایت ومعرفی نکردن؟؟!!
پس معلوم شد سردار دیپلمات شما نظرات سیاسی جبهه پایداری ومصباح رو قبول نداره . با این حساب چرا الان با هم ائتلاف کردنه جای سواله. نیست ؟
2-اگر جلیلی عزیز سال 84 به کاندیدای مورد حمایت منصباح (احمدی نژاد) رای نداده ، پس به کی داده؟ تنها احتمال عقلایی : به قالیباف...
عشق است قالیباف...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۳
در مورد حدیث مورد اشاره آقای جلیلی هم توضیح میدادید که اشاره میکنن که فی العدل سعه و اونو " در عدالت پیشرفت هست" ترجمه میکنن وشده مبنای کار ایشون ولی معنی درست اون "در عدالت گشایش هست " میباشد
معذورم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۷
آهای مردم . بعضی آدما ( شنونده ی
عاقل گوش کن ) سابقه دارن پیشینه دارن
بعد از تو اون یه جاهایی اشتباه وجود داره
اما بعضی آدما هیچ سابقه ای ندارن به کسی تازه کاره تازه 8سال تو کاره رای ندید تجربه ثابت کرده
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۳۱
جلیلی تو آن فردای زیبا را دلیلی
lمصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۶
لطفا جو انتخابات را متشنج نکنید.
واقعا چه فرقی میان شما ورسانه های معاند هست؟
SAGm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۸
یه نکته فنی توجه کردین سایت ها و هوادارهای قالیباف اصلا جلیلی رو تخریب نمی کنند اما سایت ها و طرفدارای جلیلی به شکلی وحشتناک قالیباف را تخریب و ترور شخصیت می کنند....
بخششی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۹
اکر چه من طرفدار جلیلی هستم ولی هر کدام از نامزدها که رای بیاورند رئیس جمهور همه ما هستند و مورد احترام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۳۰
۳۸
احسنت .من هم کاندیدای اصل رو جلیلی میدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۳۶
۷
تو این نوشته ها که فقط حامیان جلیلی قالیباف رو تخریب کردند. من ار تخریب جلیلی توسط قالبیاف چیزی ندیدم. تیتار شما هم غلطه.
بیجاره اون کسی که آخرتشو به دنیای دیگرون بفروشه
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۳۴
۵۱
جلیلی شایستگی بیشتری از قالیباف برای این سمت دارد
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم جلیلی رو قبول دارم ...
ولی فکر نکنم بتونه گرانی رو کنترل کنه
ولی من خیلی دوستش دارم...
زنده باشند جلیلی و قالیباف
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۴
میخواین دو طبی قالیباف- جلیلی راه بندازین؟
اشتباه میکنید! نمیتونید! به همون دلیلی که مجبور شدید چرا به کاندیداها رای نمیدهم رو حذف کنید!
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱۱
با سلام خدمت تمامی مخاطبان مشرق،چیزی که من یاد گرفتم و می دانم اینه که جلیلی و قالیباف هر دو از نیروهای ارزشی و تابع نظام و ولایت هستند پس ما نباید یکی از آنها را تخریب و به آنها توهین نماییم،کاندیدای مورد نظر مان را انتخاب کنیم و به کسی هم توهین نکنیم به امید سرافرازی انقلاب اسلامی ایران حالا با قالیباف ،جلیلی و یا ولایتی ......
.........
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
هم جلیلی هم قالیباف
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۲۶
۳۳
فقط رضایی
مطهر
|
Iran (Islamic Republic of)
رضایی سال 88 لیز خورد..... و رفت ته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۹
۲۲
رای من دکتر محسن رضایی
یا ابولفضل
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۸
۱۱
صراط یا شعارت را عوض کن یا بگو تفاوت گفتمان اصول گرایی جلیلی را با گفتمان بسازیم بسازیم قالیباف متوجه نمی شوی؟
میزان هزینه ها و دورخیزهای آقای قالیباف که برخی از آنها مصداق پول های شبهه ناک مشتبه به حرام است با جلیلی یکی است؟!!
چندتا ستاد قالیباف را رفته اید ببینید برخی عناصر اصلاح طلب و کارگزارانی دارند برای ایشان تبلیغ می کنند دیده اید که ایشان اصول گرا نیست چون با گفتمان اصلاح طلبی مشکل نظری ندارد فقط در عمل ایراد می گیرد؟؟!! این دو گفتمان یکی است؟!
ماست مالی را قبول کنیم یا عقد اخوت را؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۲۲
جلیلی ناشناخته مانده است چون حراف نیست و وعده های بی خود نمی دهد/ باتدبیر هست و دلسوز و مومن و مقاوم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۷
۲
دیگه واقعا شورشو درآوردید!!!!!این بود عهد اخوت نبستنتون؟؟؟؟؟لطفا این دو رویی رو
تا کی میخوایدمثل کاندیدای مورد نظرتون شعارهای دروغ(ما با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم) سر بدید؟؟؟؟؟
احسان
|
Germany
|
۱۳:۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۱۹
آقای قالیباف ایران فقط تهران نیست مدیریت تهران با اون همه درآمد و بودجه با مدیرت یک کشور تفاوت داره اینقدر ریاست جمهوری و شهرداری تهران را با هم مقایسه نکنید البته منکر خدمات شایسته و عالی ایشان در شهرداری نیستم .
رای ما دکتر سعید جلیلی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱۶
فقط رضایی کسی که با منطقی و عملی و اجرایی اومده و قدرت لازم برای اداره اقتصائی و سیاسی کشور را دارد.آقای جلیلی همه مشکلاتو تو حل کردن پرونده هسته ای میدونه احتمالا اگه آقای رضایی رئیس جمهور بشه ایشون رو تو سمتش ابقا میکنه آخه ایشون به دولت فراگیر اعتقاد داره و آقای جلیلی هم فقط به درد همون دبیری شورای امنیت ملی میخوره
فقط رضایی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۲۰
۱۰
یه مدیر اجرایی خیلی بهتر از یه دیپلمات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۵
۷
آقای صراط شما با دامن زدن به این موضوعات بر طبل اختلاف می کوبید من در این وسط بیطرفم ولی چون همه سایتها را می بینم حامیان آقای قالیباف بیشتر تخریب میکنند در ضمن رجانیوز سایت جلیلی نیست فقط حمایت میکند سایت حامیان مردمی دکتر جلیلی اصلی است وندیدم تخریب کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۹
۲۵
ملاك حال. فعلي افراد است.



راي ما دكتر جليلي سال٩٢
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
۲۵
۰
الان که دو سه ساله سایت شما رو رصد می کنم خوب فهمیدم چرا شما رو فیلتر کرده بودن.
خدا خیرشون بده.
آخه شما که دم از ولایت مداری میزنین این همه نفاق افکنی تو کشور چه معنی داره؟؟؟!!!
این حرکت های شما منافقانه است.
خدا هدایتتون کنه انشاءالله