سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
توهین شاعر سرشناس به سعید جلیلی و هوادارانش

آقای کاکایی! ابعاد گلیم‌تان را از یاد نبرید!

عبدالجبار کاکایی با توهین به جریان ارزشی حامی گفتمان ناب انقلاب اسلامی، هواخواهان این جریان را عده ای "متملق"؛ "چاپلوس"؛ "عقب‌گرا"؛ "رانت خوار"؛ "سرسپرده" و "تندرو" می داند...
کد خبر : ۱۱۶۲۷۰
"گروه فرهنگی صراط" - می گویند در ایران آزادی بیان نیست و ایرانیان در خفقان و سانسور بسر می برند. جالب آنکه در چنین شرایطی، شاعری که اشعارش کماکان در رسانه ملی، زینت‌بخش تیتراژ آغازین و پایانی سریال هاست، گفتمان انقلاب در نظام اسلامی را به سخره می گیرد و برخی کاندیداها را به طالبانیسم متهم می کند و کَک هیچ احدی هم نمی گزد!

به گزارش پایگاه خبری صراط، عبدالجبار کاکایی، شاعر حامی کاندیدای سبزپوش و البته شکست خورده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین بروز رسانی وبلاگ شخصی اش چنین می نویسد: «حس بی اعتنایی عمومی به پدیده مجعولی به نام" گفتمان انقلاب اسلامی"  در بین اغلب جوان ها وجود دارد این گفتمان شبه امنیتی که به رانت سیاسی قدرت متصل است با مصادره نماد های انقلاب در سایت ها و رسانه ها، سعی دارد خود را تنها وارث ارزش های عمومی و تثبیت شده ی انقلاب اسلامی بشناساند.»



وی در ادامه همین مطلب با توهین به جریان ارزشی حامی گفتمان ناب انقلاب اسلامی، هواخواهان این جریان را عده ای "متملق"؛ "چاپلوس"؛ "عقب‌گرا"؛ "رانت خوار"؛ "سرسپرده" و "تندرو" می داند و معتقد است: «رفتار های پوپو لیستی در عرصه سیاسی، ترویج فرهنگ عوامانه در عرصه هنر، تملق و چاپلوسی در برابر قدرت از ویژگی های این جریان عقب گرا ست در این گفتمان سرسپردگی سیاسی جای آزادگی را گرفته و نفرت از نخبگان هنری جامعه به خاطر نگاه غیر همسو تا جایی دامن زده می شود که با برچسب های سیاسی وام گرفته از حوزه رسانه ای قدرت ادبیات و هنر را میدان اثبات وفاداری و التزام به مشی و مسلک خود می دانند.»

در نگاه نخست، چنین ادبیات سخیفی دون شأن شاعری‌ست که موهایش را در گرد و غبار 8 سال جنگ تحمیلی سفید کرده و سروده های پیشینش کماکان ورد زبان ایرانیان است.
در همین رابطه شاید بتوان حقد و کینه نهفته در این دست نوشته ها را در عدم توفیق جناح دگراندیش چه در سوم تیر 84 و چه در 22 خرداد 88 جستجو نمود.

همگان بیاد دارند که امثال کاکایی‌ها هم در تیر 84 و هم در خرداد 88 از هیچ تلاشی در جهت جلوگیری از روی کار آمدن "محمود احمدی نژاد" دریغ ننمودند و از هیچ شبهه افکنی و تخریب ناجوانمردانه ای در نکوهش حامیان وی، فروگذار نکردند.



چنین حسادت هایی به وضوح در نوشته های اخیر این شاعر به اصطلاح منتقد(!) قابل مشاهده است؛ آنجاییکه اظهار می دارد: «بلاخره صدای اصلاح طلب ها بعد از چهار سال ازرسانه رسمی پخش شد عارف را متدین و موقر می بینم روحانی را مودب و عاقل و قالیباف را دلسوز و عاطفی راجع به بقیه فعلا نظری ندارم حداد و ولایتی را  بیشتر دوست دارم در کتابخانه ببینم نه در راهرو های قدرت، غرضی را زیاد نمی شناسم به نظر آدم اجرایی وتوانایی می اید و جلیلی تکرار احمدی نژاد است بااین بداقبالی که ساده زیستی و پرکاری هم نمی تواند برایش محبوبیت بیاورد که ریشه ی این صفتها هم خشکیده.»!

در همین زمینه می باید گفت که خوب گویی های ایشان از امثال روحانی و عارف که اظهر من الشمس است چراکه اگر این تمجیدات و تعریفات از ایشان انجام نمی گرفت، آن هنگام جای تعجب و تحیر داشت!

پیرامون نفرت کاکایی از جلیلی هم که آفتاب آمد دلیل آفتاب. مثل روز روشن است که رابطه هواداران جناح تجدیدنظرطلب با کاندیدای طیف اصولگرا همچون "جن و بسم الله" می ماند. جالبتر آنکه اینگونه پیش قضاوت های نابخردانه اصلاح طلبان از کاندیدای اصولگرایان، فارغ از تحلیل توانایی ها، شخصیت و ظرفیت فرد مورد نظر صورت می گیرد و تنها به دلیل مواضع غیر متجددانه، شایسته هرگونه توهین و تحقیر خواهد بود.     

کاکایی اما پا را فراتر گذاشته و از دیپلماسی خارجی کلان نظام و ایضاً رد صلاحیت همکارش در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز شکایت می کند و می نویسد: «نباید منتظر رفاه و پیشرفت باشد ماطبق آرمان های دهه شصت قرار است بخشی از محور مقاومت منطقه باشیم مگر اینکه دستگاه دیپلماسی مستقل در اختیار یک رییس جمهور قرار بگیردکه به دنبال توسعه و رفاه و پیشرفت ازنوع ترکیه ای باشد با کمتر تزاحمی با جهان... در این صورت تازه با حزب الله لبنان جه کنیم با طوایف شیعه پرچم به دست چه کنیم ما سهم رفاه و عدالت و پیشرفتمان را با بخشهای محروم جهان تشیع تقسیم کردیم و ناچاریم دوش به دوش ان ها در گردونه قدرت سیاسی جهان بچرخیم این واقعیت جامعه ماست بد یا خوب چقدر در استطاعت ما بود یا نبود اجازه داشتیم به عنوان تکلیف شرعی بپذیریم یا نه.. فقاهت مجوز شرعی داد یا نداد ...جهان ما همین جهان آرمانی پر از تزاحم و شعار و مقاومت است..البته فقیه نیستم اما می دانم خیلی جاها به فقه عمل نکردیم خیلی جاها سیاسی کاری کردیم عدالت همانطور که روحانی گفت حتی در داخل با گروههای فکری مسلمان و متدین رعایت نشد دوست شاعر ما افشین علا به اتهام عدم التزام به ولایت و اسلام در انتخابات شورا ها رد صلاحیت شد این نمونه ای از عدالت ایرانی اسلامی عصر انقلابی ما بود خدا همه را به کرم و فضل خودش ببخشد...و بعد هدایت کند.»!

کوتاه سخن آنکه شایسته است تا امثال شعرای مذکور، پیش از بیان عقاید منکوب شده و احساسات سرخورده خویش، آن را از فیلتر عقل و منطق و تأمل عبور داده و سپس به اظهار آن بپردازند تا خدای ناکرده دچار برخی مسائل نشوند.
نظرات بینندگان
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۷۶
۷۶۲
صد در صد باهاش موافقم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم همینطور
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
شعر گویی و عافیت طلبی / کاش میشد می شنفتی /-------- / به خیالش راهدار اسلام است /
هر کسی در طول عمرش اشتباهی می کند به خصوص در چهل سالگی به بالا ، ایشان هم غریق فتنه ای شد که اجرش را ناثواب کرد ،
و هرگز به راه راست بر نخواهد گشت چون در غرور و نخوت و گردابی از توهم حق مداری گرفتار آمده است او هرگز بر جنگ درونی خود پیروز نخواهد شد و در سال 88 خواهد ماند ،
خسی در ایران به کنایه از خسی در میقات جلال آل احمد اما آن خس کجا و این کس کجا؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
دست گلش درد نکنه . هنرمند واقعی به ایشون میگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا موافق نیستم. اینم خودش یه جور بد اخلاقیه. توهین به اعتقادات عده ای کار کسایی هست که همش دم از آزادی بیان میزنن. تو دولت اصلاحات مگه کسی جرأت داشت از ---- حرف بزنه!!!؟؟؟
میم آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون کاندیدای سبزپوش اسمش هست:
میرحــــــسین موسوی خامنه

و پشتش به سه ملیون نفری گرمه که برای دفاع از حقوقشون تو دهن امثال شما می‌زنن
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین آقای کاکایی عزیز!
صراط مرسی نمیدونستیم ممنون باخبرمون کردی دیگه عاشق کاکایی شدم!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
شاعر ----- ندیده بودیم که دیدیم. ----- یه بار گفت خس و خاشاک به خودتون گرفتید.حالا چی شده مردم رو پوپولیست و ... می خونید.
به این می گن عدم برخورداری از نقوا و انصاف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این نوع دشمنی های ---- محبوبیت شهید زنده دکتر جلیلی را بیشتر میکند . اگر این حرکات ---- از سوی جریان مخالف انجام میشد اکنون چه بلوائی به راه میافتاد حتی کدخدای خود اوباما را نیز به عکس العمل وا میداشتند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
نه کاملا ، بعضی جاها خیلی بی پروا به دور از حقیقت قلم زده ، ولی بعضی جاها من هم با این آقا موافقم
در کل چند درصدی که به 50 هم نمیرسد (به عقل و دانسته های ناقص من) با ایشان موافق هستم
هرچند که جدا از ظاهر نامزدها ، این حرکت های سیاسی و همسو شدنها را بعضی وقت ها نمیتوانم تحلیل کنم.
ولایت را هم که جایگاه مخصوصی دارد و بی پروا نباید تاخت.
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم همینطور...اصلا کی با صراط موافقه! واسه کی مینویسی صراط؟ مردم با اقای کاکایی هستند
lحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیار تحلیل ایشون را قوی میدانم و موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اقای کاکائی و صدای برحقش .
منهم با ایشان موافقم
اقا الياس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم موافقم.اين عده که شما حق ميخونيدشون------ هيچ منطقي ندارن.بسيار تندرو و ----- هستن به شدت علاقه به عقکرايي و اينقدر واضحه که نياز به اثبات نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ازقم مثل اینکه نمیدونی در اصلاح طلبی چیز مطلق وصد در صد نداریم اصلا این آقایون واسه این خودشونو اصلاح طلب میدونن که میگن همه چی نسبی است وبه همین خاطرهم ازروحیه انقلابی دهه شصت روگردان شدند
ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اوج بی ادبی ---- ازگفتمان انقلاب اسلامی ریشه در گروه زیادیخواهان داخلی وخارجی وسرخوردگی از مردم هوشیارواگاه ایران دارد .دست رحمت نظام باحمایت ملت آگاه وآماده این بچه های ---- را با صبر وحوصله به راه درست راهنمایی می نماید درغیر اینصورت منفور مردم خواهد شد إإإإإإ
فدایی سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخلاق شما همینه دیگه انتظاری نمیشه ازتون داشت جز توهین و نا سزا
حرف منطقی بزنید باید تعجب کرد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم
ببخشید

کاکایی حیا کن . . .
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر این شاعر نترس تا حالا ازش خوشم نمیومد ولی حالا دیگه دوسش دارم تا بترکد هرآنکه نتواند دید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین کردن شعار نیست!!!!!!
----از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کس اینو نمی شناخت ایشان بسیار ----- است یکبار محترمانه از ایشون انتقاد کردم کلی توهین کرد به نظرم این ---- غیر از ترانه های ----- که ----- بخونه مشهور شده و هیچیم نیست
ali shamirani
|
Iran (Islamic Republic of)
آهاي شاعر ....رانت خوار و متملق كساني بودند كه كنترات از بعضي ارگانها چند دهه برگزاري جشنواره هاي ادبي و شعر دفاع مقدس و ...را به عهده گرفته بودند و براي خود و دوستانشان جشنواره بخشش سكه از بيت المال را پرداخت مي كردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واکنش "کاکایی" به مطلب "صراط"

«آقای صراط نیوز ابعاد دُمتان را مشخص بفرمایید»
http://www.jabbarkakaei.blogfa.com/post-257.aspx
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافق نظراتشونم
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس یکی مونده به آخر خیلی جالب بود!
صراط با یه شاعر کل ننداز چون بدجور شکست میخوری!!
مهدی نیک پور
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب راست و درست گفته آقای کاکایی . همه این صفاتی را که آقای کاکایی گفته است این جریان ضد ارزشی و ضد گفتمان ناب انقلاب اسلامی دارا میباشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۷
۱۵۱
شعر گویی از آن شاعرانی ارزشی است و ----- از آن افرادی که توجهی به رای مردم نمی کنند و نظر خود را با بی ادبی تحمیل نمی نمایند.
خداوند هدایتشان کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاله ---- و کلید سحر امیزش را چرا نگفتی که مثل فیلم های کودک کلید به دست در برنامه ها حاضر میشه . مثل اینکه فیلم طنز بازی می کنه
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶۳
۱۵۰
1- صراط و طرفداری از ---- و هواداراش !! (------) کاسه ای زیر نیم کاسه س

2- کاری به حرف کاکایی ندارم ولی گفتمان طیف ------ ؛ گفتمان ناب انقلاب اسلامی نیست ، مگه اینکه شماها بخواین بزور .....

3- تازه اگرم بخوایم اینارو در جبهه ناب انقلاب اسلامی تعریف کنیم ، این طیف دارای ضعیف ترین نشانه های این گفتمان هستن ، درجات آخر آخر آخر
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر گفتمان ناب انقلاب هم نباشه نزدیک اون که هست؛ حداقل به کدخدا منشی تو دنیا اعتقاد ندارن
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
----- و اربابانش مخالف گفتمان اسلام ناب محمدی هستند. بس از شرارت و تهمت زنی مسلمان.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط نوکر بی جیره مواجب --- و ---- و ---- و ----است. این را خیلی وقت است همه می دانند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی نوشتی بابا؟!!!
هی برداشتی جا خالی گذاشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان هر کی فهمید معنی نظر این دوستون رو به ما هم بگه . آقایون سایت صراط ، این مدل اطلاع رسانی شما نمونه کوچکی است از وضعیت گردش اخبار در کل کشور و تأیید حرفهای این آقا که من زیاد آشنائی باهاش ندارم .
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۹۰
۲۶۰
----- ارزش خبری نداره ، کوچکتر از این حرفاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که دیگران رو کوچیک میبینه از همه کوچیکتره
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۴۶
۱۹۷
آقای کاکایی! شما متعلق به همه ایرانیان هستید
مثل حافظ و سعدی!!!
ای کاش مکنونات قلبیتون رو روی دایره نمیریختید و محبوب دل همه ملت حتی مخالفان گروه سیاسی تون باقی میموندید!!!!
یارغریب
|
Germany
الکی بزرگش نکن
بهتره بره شعر واسه سریال های آبکی و آبگوشتی تلوزیون بگه
ایراندوووووست
|
Germany
به نظر من که شعراش قشنگه....
ناشناس
|
Germany
بدبخت دنیا و آخرت خودشو خراب می کنه
ناشناس
|
Germany
بنظرم به حافظ و سعدی توهین کردی
ناشناس
|
Germany
بچه تر از اونی که داری با حافظ و سعدی مقایسش می کنی ...
تکرار حافظ دیگه غیر ممکنه چون حافظ شیرازی صرفاً یک شاعر نبود , معارف بلندی تو اشعارش هست و یک عارف تمام عیاره عزیزم..
ناشناس
|
Germany
حافظ وسعدی رو کوچیک نکن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۸۶
۳۰۲
راست گفته.
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۴:۵۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۳۰
۱۵۴
چه عجب صراط جوووون!!!!!
از خواب غفلت بیدار شدی!!!!
میترا
|
Germany
---- صراط هم 400سال بعدش بیدار می شه؛ البته اگه خودشو الآن به خواب نزده باشه!
مژگان قلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۸
۷۶
جناب آقای کاکایی گفتمان انقلاب اسلامی می خواد نمادهای انقلاب رو مصادره کنه یا اونایی که به بهانه رفع تحریم و به اسم مردم غیر مستقیم قول ---- به بعضیا رو دادن
اونایی از انقلاب سوء استفاده می کنن که --------------------
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۰
۱۱۹
-------
البته دوست دارم روحانی بیآید ----- را در بیاورد ------
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۶۹
۱۴۹
برگ برنده ما شهید زنده ما
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- اگه کنار نکشه ، حتما نامزد بهاره !

2- براساس کدوم سابقه و کار اجرایی عالی !!!
یارغریب
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای محمد م...
به برادرت ------) بگو با این شگرد ها نمی تونی جلوی حضور گفتمان اسلام ناب محمدی رو بگیری بهتره --------- ما توی صحنه خواهد ماند تا جانشین امام (عج) تنها نماند!


حتما بگی بهش .
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه یار غریب!
برخوردای افراطی بعضیا باعث تنها شدن جانشین امام عصر شده!!!!!!!!!!!!!
طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
جلیلی زنده باد/رهبری پاینده باد
رکسانا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد م بر اساس همون سابقه شورای امنیت ملی آقای روحانی... افتاد یا بازم توضیح بدم ههههههههه نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم .ههههههه در مورد کاکایی هم ارزش ندارد حرفی بزنم ...
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد حرف رسانه های غرب را تکرار نکن. هر شخصی که رسانهای غرب بخواهد تخریبش کند ان شخص اصلح است وسلام.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
از این شهیدان زنده جلوتر هم هستند. یک زمانی به هاشمی هم می گفتند شهید زنده انقلاب. تا کی نوبت ------ باشه!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
درودبرجليلي.
اويك پايش رادرراه انقلاب وشرافت ماداده وجانبازشيميايي هم هست.من هم يك رايم رابه اوتقديم ميكنم كه برگ سبزيست تحفه ي درويش
ما
|
Iran (Islamic Republic of)
ميگم اگه ايشون واقعا اينقدر مجروح هستند بعد توانايي رياست جمهوري داشتن كه رد صلاحيت نشدن؟!! آخه سلامت كامل جسمي ظاهرا شرط مهمي در اين مورده .
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۸۶
۱۴۸
کاکایی؟
کی هست؟
حالا نظرش چقدر مهمه؟
بزارید بگه
دیگه از صاحب باغ پسته که بزرگتر نیست
نظر اون برامون بی ارزشه
کاکایی که دیگه اصلا حساب نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شاعر و منقد ادبی ایلامی مدرس و مدیر خانه شعر بنیاد نویسندگان و هنرمندان و ....
بنده
|
Netherlands
|
۱۵:۰۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۳
۹۷
ماکه نفهمیدیم چرا هرکس که نقدی داره از سوی دوستان متهم به حقد و کینه و ... میشه.این دیگه چه نوع اسلامداریه؟؟؟؟؟
صابر
|
Netherlands
چون هنوز فرق بین نقد با توهین رو نمیدونی.
ناشناس
|
Netherlands
فحش دادن نقد کردنه؟!!!
پدرام
|
Netherlands
ما نفهمییدیم چرا هر کس ادعا روشنفکری و هنرمندی داره باید به ملت توهین کنه؟
ناشناس
|
Netherlands
این ها که فرمودند نقد نیست فحش و ناسزا گویی است من نه تندرو هستم نه متحجر پزشک این مملکتم انگلیسی و عربی را بلدم در 5 رشته ورزشی فعالیت داشته ام خطاطی کار کرده ام شعر هم می گویم ولی آرمانم فلسطین است عقیده ی من است و جزیی ازدینم حالا من عقب گرا هستم
ازاد
|
Netherlands
بنده خدا،کاکایی انتقاد میکنه یا توهین وناسزا .زمان قرآن بالای نیزه بردن سپری شده است ومردم از نظرات همه گروه ها محترم آگاهند واین توهین ها مردم رامصممتر می نماید .ضمنا اسلام نیاز به داشتن ندارد بلکه به فهمیدن همه ما نیازمنداست انشاالله
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
Netherlands
این نقده یاتوهین؟؟؟فکرکنم شماهنوزمعنی نقدوباتوهین نمیدونی
ناشناس
|
Netherlands
تو فرهنگ شما توهین رو بهش میگن نقد؟
آقای به ظاهر بنده!!!!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۹
۱۱۰
از اطاع رسانی شما متشکرم ، تا به حال نسبت بهش نظر مثبت داشتم ، اما حالا شناختمش که چه --- هست.
یار غریب
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبی این ایام ها در تاریخ انقلاب همینه و باعث می شه ناخالصی ها از انقلاب جدا شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دیگه راه ایشون رو ادامه نده
توهین به هیچ کس خوب نیست
حتی دشمنت
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۵
۸۷
به بعضیااینقدرپروپال میدهیم که دم درمیاورد
ما
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۴۰
۱۲۴
شما چرا دردت اومد صراط؟
شما که با کسی عقد اخوت نبستی
ها؟
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
با انقلاب و گفتمان امام و رهبری که عقد اخوت دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر صراط آنهایی که ازشان تمجید میکنه مثل ----- کسی نیستند!!!!
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط باازادگان عقد اخوت نبسته؛ ولی با وابستگان و چاپلوسان چرا! آخه نون بیشتری گیرش میاد!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اینارو هدی خانوم ما هم داریم!!! ولی چرا اینقد تابلو از جلیلی حمایت میشه؟ اینا که با کسی عهد اخوت نبسته اند؟
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۵:۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۹
۱۵
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز رنگ هر چه تعلق پذیرد آزاد است!!!!
ایراندوووووست
|
Germany
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است.....
ناشناس
|
Germany
شعر بلد نیستی نگو عزیزم
محمد ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۳
۱۰۴
هرچقدر كه بيشتر تخريب كنند خودشون رو بيشتر نشون ميدن و براي آقاي جليلي ضرري نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
---- نبایدم هیچی براش ضرر داشته باشه
اصلا معنی ضرر رو میدونه ایشون؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا وبلاگ ایشون چند نفر بازدید کننده داره؟
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه روز قشنگیه
روز رای دادن به جلیلی با میلاد بزرگ جانباز کربلا مصادف شده
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه اون ----- خدایی هست! از همون روزی که آقای-----ازش حمایت کرد، خراب شد! آخه اون آقا یه زمانی هم از ------ حمایت کرده بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶۲
۱۲۳
صراط تو چرا ناراحت شدی؟؟؟؟مگه شما کم به --- توهین کردین؟؟؟؟؟؟ اندازه ی گلیم شمارو کی باید حساب کنه صراط؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول حرف دل خیلیا رو زدی
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی الان صراط دوست داره با ----- مهربون باشه !!!
ما
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودت حد گلیمت و چه قدر می دونی عزیز خود صرات هم زیاد روی می کنه
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراطی ها خودشون ---- می دونن!
حميد كامراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۴
۷
اين افراد جوابشون را خواهند گرفت
رسانه هفت
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۱
ای جونم صراط دوستان مارو داری بهمون معرفی میکنی ممنون و متشکرم ازت

مرسی آقای شاعر
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۵:۳۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۴
صراط جووون !!!!!!!!!!!!
سراغ بقیه نظرات خبرای دیگه هم بری بد نیستا!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۷
صراط باید خجالت بکشی
به تو چی می رسه؟؟؟
پریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۰
صد در صد با نظر ایشون موافق هستم
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۱۰
براش متاسفم.متاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۸
۸
بچه ها تیتر رو داشتین ...
دیگه صراط هم تهدید می کنه نه تحلیل .افرین .فردا دیگه تیتر هم نزنین مستقیم برین با یه تبر طرفو از وسط نصف کنین
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۹
بزرگش نکنین فکر میکنه کسی هست فردا ----
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۸
۵
--------
همیشه توهین نتیجه عکس میده
خدا با ماست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۳
۶
بازم دلت برای فیلترینگ تنگ شده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۶
۹
... -----؟؟؟؟؟؟؟؟ یا یک مشت آدم تخریبگر که دیگران را فحاشی میکنند؟؟؟ ----- ادامه دهنده راه انحراف .... درود بر ایشون
بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۹
۵۹
درودبرموسوی وخاتمی وهاشمی وکاکائی . . . .
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۸
۴
عجب آدم ----- است این آقای ادبیات دان،
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۱۱
خدا عقلت بده/مثلا میخواد بگه منم هستم/دشمنان اسلام چقدر حقیر شدن/به خودت نگیری کاکا/با شما نبودم کلی گفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۹
اجر مجاهدت های خودت رو با چنین موضع گیری هایی ضایع نکن برادر!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
آخه شما که با کسی عقد اخوت نبستید که ، حالا ----- هم به ----- و دار و دستش هر چی میخاد بره بگه

یه شما چه ؟
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۶
۴
این صحبت ها بیشتر انتقاده عزیزم نه تخریب.نکته ی مهم اینکه اندازه گلیم افراد را چه کسی تعیین می کند؟شما یا آرمانهایتان؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲
۴
اصولا ---- با هنر و فرهنگ مشکل جدی دارن. البته باید بگیم با چی مشکل ندارن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱۰
زدی ضربتی ؟ضربتی نوش کن.
هاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۷
آقای کاکایی؛ شما همان بهتر که در رویای خود شعر بگویید چرا که شعرتان از به اصطلاح نثرتان بهتر است و به قول صراط: آقای کاکایی! ابعاد گلیم‌تان را از یاد نبرید!
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۵
۱۵
میگن شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیر میکشه... فتنه88 باعث شده یه سری ها احساس کنن که کسی شدن...
رضافقیهیان ازساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱۱
قابل توجه روشنفکران!:خوب دقت کنید:
رفتار های پوپو لیستی در عرصه سیاسی، ترویج فرهنگ عوامانه در عرصه هنر، تملق و چاپلوسی در برابر قدرت از ویژگی های این جریان عقب گرا ست در این گفتمان سرسپردگی سیاسی جای آزادگی را گرفته و نفرت از نخبگان هنری جامعه به خاطر نگاه غیر همسو تا جایی دامن زده می شود که با برچسب های سیاسی وام گرفته از حوزه رسانه ای قدرت ادبیات و هنر را میدان اثبات وفاداری و التزام به مشی و مسلک خود می دانند .

وحالا دفاع ازنوشته هایش راببینید:
چطور می شود یک جریان را منتقدانه تحلیل کرد و نقاط ضعفش را نگفت کجای مطلب من توهین به هواداران کسی یا چیزی ست من این جریان تصنعی را تقابل با ادبیات و فرهنگ انقلاب می دانم از حدود فرهنگ انقلاب دفاع کردم شما یا عادت به نقادی ندارید یا توقع شنیدن نقاط ضعف را نداشتید یا اصلا معتقدید نقطه ضعف ندارید ....

ببخشید تو کلامتون پریدم جناب کاکائی
ولی متاسفم برای جامعه ای که شاعر ونقاد آن شمائی
که هنوز فرق بین نقد کردن وبرچسب زدن رانمی داند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲
۴
جواب توهین، توهین است؛ ناراحتی نداره صراط
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۷
۵
این اظهار نظرها فقط نشون دهنده ی اینه که هنوز این طیف نتونستن شکستشون رو تو انتخابات دوره ی قبل و 9 دی قبول کنن و تنها چیزی که براشون باقی مونده زیاده گویی های بی معنیه! شکست رو قبول کنین و مسیرتون رو اصلاح! به امید حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۵
۴
واقعا حیفه که یک شاعر با احساسات مردم بازی کنه!!!!!!!!!!!!
----------------
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۴
چی شده صراط جون سنگ ---- رو به سینه میزنی ؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۳
خدا همه را به راه راست هدایت کند .ایضا این ---- را که با این افکار نا امید کننده ای که اخر عاقبت ---- را داشته باشد هنر کرده است
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲
صحبتهای این شاعر مستند هم دارد.
همان مستندی که خود سایت صراط درباره ی ----- ساخته بود. اینها همان کسانی هستند که -------- پرتاب می کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳۰
احسن براین شاعر والا مقام مقامش را ارج مینهیم از صراط هم به خاطر معرفی این شاعر عزیز تشکر میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۵
ولش کنید. این ---- شعر میگه پول میگره
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
تا ديروز كه ---- نوبرانه بود يادت رفته نوشتي هلو نوبرانه رسيد
حال چي شده طرفدارش شدي
قبلاهماهنگ نشده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۱۶
زنده باد روحانی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
جو دیگه گرفته یه چیز گفته اصلا ---- به امید کارهای بیشترش در تلویزیون!!!
یه نفر دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
خوب راست گفته؛ دقیقاً شما با این اخبار و رویکردی که از وب‌سایتتون دیدم همین ویژگی‌ها رو دارید. شما هم یکی مثل ----- هستید.
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۵۳
صراط جون اگه از نظر تو واقعیته، توهینه. حتماً یه دوش آب سرد بگیر
روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۵
۵۳
حقیقت تلخه طرفداری تعدادی راضی از شرایط کنونی یعنی بستن چشم بر روی --- که کشور رو فرا گرفته دیگه وقته اینه که ---- ها و ----- برن سراغه کارشون زنده باد ایران
جمال کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۳
۵۷
رابطه اصلاح طلبان با ---- رابطه جن و بسم الله نیست. رابطه نگاه عاقل اندر ..... است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۵۵
۹
این بی هنران مثلا هنرمند نانشان را مدیون صدا و سیماهستند چه می شود کرد
کبیرنژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۳۹
۱۱
فرد بی ارزش نظرش هم بی ارزش است.
اسرا
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۷
۸
از کاکایی بعید بود.فکر می کردم جز شعرای ارزشی و انقلابی باشه.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۳
۸
شاعر سرشناس؟؟؟؟؟؟؟
بهتره بره واسه برنامه --- شعرشو بگه؟
اتفاقا ازاین روش استفاده میکنه تا تلوزیون بی کارشناس فردا به عنوان منتقد دولت ---- بیارنش وگرنه هر ---- که شاعر نیست؟
-------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۳۷
گلی به گوشه جمالش
یک نفر هم حرف حساب زد
صراط تو هم بد جوری گیر میدی ها!!!!!!!!
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۴
۶
عجبا! این متنو دارم از صراط می خونم جدا شک کردم! صراط اومدی تو صراط مستقیم؟! اوی ول
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط همیشه در مسیر ضالین و مغضوبین هست؛ چون دست پرورده و نوچه ------ است!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۳۵
۱۱
این دیگه کیه. کی شاعر شده به خدا تا حالا اسمشو نشنیده بودم؟؟؟؟ اون دوستی که گفت مثل سعدی و ...باید بگم سعدی و حافظ و بردی زیر سوال با کنار هم گذاشتن ادم های که احترامی به نظر دیگران ندارن باید گفت که این شخص به گرد و خاک زیر پای ادم های بزرگی مثل سعد و حافظ هم نمی رسه این اقا زیادی جو گیر شده کلفت تر از اون الان سکوت اختیار کردن این تازه واسه ما نظر میده برو بابا شاعر های -----
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۷
توهین کار آدم نماهای کم ظرفیت است و معمولا این قبیل افراد فرافکنی می کنند .
ایوانی کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۷
۳۸
دوست داریم همشهری -حرف حق تلخه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶
۰
ببخشید شعرهای علیرضا قزوه یادتان هست ----
ارزشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳
همین جریان ارزشی حامی گفتمان ناب انقلاب اسلامی، را درباره جریان زنده باد بهار هم به کار میبردید
یادتان که نرفته است آقای صراط نیوز ؟
ضمن تمام احترامی که برای ایشان قائل میباشم کسی که هیچگونه سابقه مدیریتی و اجرایی نداشته است و تنها مذاکره کننده ارشد هسته ای بوده است چگونه میتواند سکان قوه مجریه را بدست بگیرد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱
۲
آیا شخص مورد نظر هاشمی آقای ---- نیست؟
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲۸
رطب خورده منع رطب کی کند؟! مگر شما صراطی های ---- زده، ابعاد گلیمتان یادتان هست که از دیگران می خواهید، از یاد نبرند؟! خفته را خفته کی کند بیدار؟! از اولشم معلوم بود که شما نوکر بی جیره مواجب (شاید هم با پورسانت بالا)ی ---- هستید که قرار است کپی برابر اصل ----- باشد و ایران را ---- کند!
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۷
۸
همگان بیاد دارند که امثال کاکایی‌ها هم در تیر 84 و هم در خرداد 88 از هیچ تلاشی در جهت جلوگیری از روی کار آمدن "محمود احمدی نژاد" دریغ ننمودند
خدا پدر تو بیامرزه صراط لب مطلبو گفتی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳۱
حرف حساب جواب نداره آقای صراط!
هشت سال تندروی و مدیریت بی منطق مملکت را به این روز رسانده.
راستی شما هم برای گلیمتان اندازه ای قائل بودید اینهمه به مخالفانتان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۵
۳۲
برادر ارزشی یک نگاه به خودت و اطرافیانت بینداز. خواهی دید که این بنده خدا صددرصد درست گفته است.
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۸
۱۲
امثال این آدما عددی حساب نمیشن و حرف های بی ارزششون به درد خودشون میخوره،با این حرفای ---- عمرا اگه بتونن روی شخصیت بزرگ و متینی همچون آقای جلیلی یه لکه حتی یه لکه ننگ هم بذارند.بذار واسه خودشون بگن.
جلیلی ولایی جانباز کربلایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
چطور وقتي بعضي از دوستان از ------- براي به قدرت رسيدن در سالهاي 84 و 88 مايه مي گذاشتند دقيقا"‌ پايشان روي گليمشان بود ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۵۵
۱۳
اینم یه دلیل روشن دیگه برای آزادی بیان . احتمالا دوستان خطر روی کارآمدن جلیلی رو حس کردن که اینقدر عجولانه و جاهلانه به گفتمان انقلاب اسلامی حمله می کنند . 16 سال دوستان هر گلی خواستند سر مملکت زدند . بعد از اونم 8 سال خرابه ای رو به محمود تحویل دادن . حالا چرا نباید شاعرشون که قاعدتا باید یه شخص فرهنگی باشه اینجور بی دلیل برادر سعید جلیلی رو متهم کنه دیگه چه برسه به خودشون!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳۰
نه برادر صراط نيوز!
کسي که هشت سال موهايش را در جنگ تحميلي سفيد کرده لابد چيزي ديده و مي داند که چه مي گويد. اين نوع لجن پراکني و ترويج نفرت را کنار بگذاريد. قرار نيست هرکس خلاف انديشه هاي شما حرف زد يا فکر کرد به او هشدار دهيم اندازه گليمش را بداند.
کاکايي هم با سواد است هم مي داند در شعرهاي زيبايش چطور ارزش ها را بگنجاند. لابد احساس خطري کرده که اينطور نوشته. اگر نوشته هايم را حذف نمي کنيد امثال خود شما ها ، روزنامه --- ، ---- و ... در دامن زدن به اين نفرت متعفن که مي گويد هرکس با ما نيست برماست و بايد حذف شود - نقش مهم و پررنگ داريد
111
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۰
۷۵
اون کاندیدای سبز پوش اسم داره......
میرحسن موسوی نخست وزیر امام ------------------
اگه جرات داری منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۹
من کلا" با بی ادبی مخالفم ولی اگه همین حرفا رو مودبانه می زد کاملا" درست گفته بود.
ابراهيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱
گفتمان و نقد گذشته و حال و آينده بهترين دواي درد اشتباهات گذشته و حال و آينده است ادبيات پا را از گليم درازتر كردن ادبيات شاه مخلوع و انحصار طلبي است اگر ايشان اشتباهي كرده اند بايد سخنانشان نقد شود و شمايي كه عقد اخوت با هيچكس نمي بنديد اعتبار شما به نقد عادلانه است نه ادبيات انحصار طلبي - موفق باشيد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۴
از ایشون توقع نداشتم.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۷
۴۲
کی تو این مملکت واسه حرف صراط تره خورد می کنه؟! به اصطلاح خبرگزاری تازه از گرد راه رسیده ای که همیشه گنده تر از دهنش و زیادتر از کوپنش حرف زده و پاشو از کلیم محقّرش درازتر کرده، حالا
یکی از متعهدترین شاعران انقلاب رو نصیحت و تهدید می کنه.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳
صراط جان نوشته اید که آقای کاکائی امثال کاکایی‌ها هم در تیر 84 و هم در خرداد 88 از هیچ تلاشی در جهت جلوگیری از روی کار آمدن "محمود احمدی نژاد" دریغ ننمودند و از هیچ شبهه افکنی و تخریب ناجوانمردانه ای در نکوهش حامیان وی، فروگذار نکردند.
معلومه که عقل و فهم اینان 8سال از شما ها جلوتره و خیلی زودتر انحراف را تشخیص دادند اللهم اهدنا فیمن هدیت
منصوره
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید بزرگوار
جانا سخن از زبان ما میگویی
امروز که این مطلب رو مینویسم یک هفته از انتخاب روحانی عزیز میگذرد و من خوشحالم که خداوند چگونه حق را به حق دار رساند .
راستی صراط عزیز آیا ----- نیز در رده ی هنرمندان ---- ملت هستند؟؟؟؟؟؟
آیا توهین گاه و بیگاه آنان به اطرافیان جناب ----- قبل از هر چیز دست دیگران رابرای توهین باز نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم این حقیقت تلخ را نیز ثبت کنی شاید به گوش این بزرگواران برسد ودست از این کار ناپسند بردارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
جناب استاد!
بنده که تا قبل از این کتاب های شما را می دیدم و می خواندم فکر نمی کردم که این قدر بی انصاف باشید و درباره این جریان ناب انقلاب با ... بنویسید.
همین اقایانی که نامشان و لینکشان در حاشیه وبلاگ شماست قزوه و میرشکاک و ... مروج گفتمان انقلاب اسلامی اند که شما منکرش و نقاد ان هستید.
کمی فکر دراین باره شما روشن می کند.
مقاومت رمز پیشرفت
لیلا
|
Netherlands
|
۱۰:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶
۲۰
100% با کاکایی موافقم. این آدم و ترفداراش چیزی از اسلام نمیدونن و فقط ظاهر خودشون رو با یه سری کارایی که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸
۲
از نویسندگان صراط انتظار بیشتری داشتم
جناب کاکایی از شاعران خوب کشورند
نیره
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب بود خودشو خراب کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸
۱۳
هر چی گفته عین حقیقته
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲
۰
این تیکه اخرش که نصیحت کرده تادچار برخی مسایل نشود و خوب اومدی احتمالا اقای کاکایی هم گرفته اصلا هم تهدید نیست
محسن اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۷
۱۰
--- کیلو چنده ... به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی ایشالا آقای جلیلی منتخب مردم میشه
خودباور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۳
۹
بعضی شعرا به پیامبر ص و ائمه ع هم توهین کردند -در مثل مناقشه نیست -در جلیلی و پیامبر قیاس مع الفارق است ولی در این فرد وشاعران آنچنانی صدر اسلام مشابهت وجود دارد-برای ساز و کارهای قانونگذاری نظام اسلامی متاسفم که در این موارد یا قانون درست حسابی نیست یا مجری و الا باید هرکس به اندازه کوپنش حرف بزند
کونوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۵
۸
اقا تورو خدا همتون ----....زنده باد ملوان انزلی.... رییس جمهور فقط روحانی... -----
سه آتیشه روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸
۴
عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد .... همیشه از سایت شما بعنوان نردبانی برای یه کم خنده ی بیشتر در زندگی استفاده می کنم ... ممنون که با عبدالجبار بیشتر آشنامون کرد... برم وبلاگش .. پیش شما هم میام نگران نباشید و ادامه بدید : )))
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۱
منم در عین مخالفت با روحانی و عارف واقعا نگران اومدن ---- چون بیشتر از هر چیز با اشتباه احتمالی ایشون نگران از دست رفتن معنویت در مردمم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۷
آقای کاکائی عزیز درود و صددرود بر شرفت!
درود بر تو شیرمرد ایران زمین!
جانا سخن از زبان ما می گویی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲
--- عادت کرده حرف خودش و به زور به افکار عمومی حق کنه
اون باید نگران روزی باشه که پشت پرده زندگی خودش لو بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۹
۵
انقلاب رو امثال شما به این روز انداختند جناب صراط.
اسلام دین افراطی ها نیست.
آدم بده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
به این کار میگن تقدس زدایی!!!
برای زمینه سازی عرفی کردن کشور و به سمت لائیسیته رفتن باید تقدس زدایی کرد...
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۴۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶
۴
معنی جدید "متملق"؛ "چاپلوس"؛ "عقب‌گرا"؛ "رانت خوار"؛ "سرسپرده" و "تندرو" را هم فهمیدیم
والله این جوانان فعال در و حامی دکتر هنوز مانند دوستانتان که چند دهه است فعالیت می کنند وارد این آلودگی ها نشده اند آقای کاکایی!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۳
۷
چه عرض کنم والا ایشون که جزو هنرمندان انقلابی بودن که؟ چی شد.؟ این هم شما رو شناخته؟-----؟پس لطفا ------
كاكو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۱۴
آقاي ---- كه «طبق آرمان های دهه شصت» دنبال مردان دهه شصت ؛ هاشمي و موسوي و روحاني راه افتاده عقب گرا نيست. نعوذ بالله تمجيدهاي ايشان در وصف عارف و روحاني تملق و چاپلوسي نيست ، استفاده از همه ظرفيتهاي دولت خاتمي در زمان مديريت ---- بر ارشاد به نفع خود رانت خواري نيست ، رانت ؛ خوش رقصي براي راديوهاي بيگانه در زمان فتنه 88سرسپردگي نيست و همه داشته هاي ادبي خود را در راه توهم هاي جنبش سبز به خدمت گرفتن تندرو ي نيست. و به راستي اگر ---- ادب داشت اندازه جليلي را حداقل در حرمت جانبازيش نگه مي داشت اما نكرد چون كه خدا نمي خواهد في قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳
يك سري --- توي هر جرياني نفوذ ميكنن و دنبال هوا و هوس هاشون اسم اون جريان رو خراب ميكنن.
اظهارات ايشون گرچه بيخوده اما هشداريه براي مواظبت گفتمانهاي اسلامي و الهي كه مواظب عناصر عوضي و سوء استفاده چي باشند.
سعید از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۳
۶
خداوند آنهایی را هدایت کند که خود را همه کاره مردم میدانند وبا حرفها وکارهایشان زندگی را بر مردم سخت کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸
۹
خیلی خوب بود، حرف حق همیشه تلخ است صراط جون!!!!!!!!!!!!!!!!
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۲
متن مقاله ايشان نسبتي با هواداران ----- نداشت ايشان گفتمان جعلي و هدايت شده از سوي پايگاه هاي فكري مثل ---- جديد را فاقد صلاحيت مي داند اين حرف قابل تامل است شاعران دولتي شده ي انقلاب از مردم كوچه بازار دور شده اند انها دنبال نان و سكه و سفر ----- شده اند و در فتنه ها سكوت اختيار مي كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۲۱
احسنت بر اقاي كاكايي،تازه شناختيمش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳۱
زنده باد بهار
hector
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴
۱
بچه ها ادمین ادعای بی طرفیش میشه ولی نظرایی ک به حق نوشته میشه رو تایید نمیکنه

آقا خودتو خسه نکن تایید بکن ، نکن حرف حق رو باید زد باید با زر نوش زد سر در سایتتون
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۳۰
چه خبرخوبی بود عاشقتم کاکایی بکوری چشم صراط غرمستقیم بگو نمی شناختمت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۴۵
۳۸
مارا به خیر توامید نیست شرمرسان
آقای کاکایی
محمود احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۵۵
۵۶
صراط به برای اینکه خواب تو و همپیالگانت رو اشته کنم قطعه شعری از اقای کاکایی بنام حبس سکوت براتون میفرستم و امیدوارم که جرات و شهامت انتشار ان را داشته باشید .


باران گرفت و گریه ی پنهان ما ندید



خوابید شهر و خواب پریشان ما ندید



تاوان بی نزاکتی از عاشقان گرفت



آن کور دل که چاک گریبان ما ندید



ما خود دریده ایم قبا را مگر کسی



در روز مرگ پیکر عریان ما ندید



بر ایل ما چه رفت که دلتنگ ما نشد



در عکس ما چه دید که در جان ما ندید



مست است آن که یاد حریفان ما نکرد



خواب است آن که خون شهیدان ما ندید



دلتنگم از آن کس که مزامیر سبز را



در عقل سرخ سید خندان ما ندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸
۲۲
دمش گرم طالبانسمو خوب اومده اهای صراط تو که تا دیروز میگفتی اونایی که ---- متحجر هستند حالا چی شده سنگ اونا رو به سینه میزنی ای منافق دورو ای افتاب پرست اگه مردی و دم از ازادی بیان میزنی نظرمو بذار
علی یار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۴
۹
معروف شدن منهای تقوا مساویست باانحراف بی ادبی به کسانی که نباید.
اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۳
۳
در تجدید و تجدد وا شد
ادبیات شلم شوروا شد
وقتی هر ----- میشه شاعر و نقاد همینه دیگه. --------- تا قدر امثال جلیلی رو می فهمید.-------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۲
۱
خوبه پرونده --- و ---- درسازمان فرهنگی هنری ------- بررسی بشه یا اصلا نه از پرسنل درمورد این دو ---- تحقیق شود !!!!!!
کاکایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۴
۱
دلم شکسته تر از پرچین خانه هاست. شکسته باد دلی که اینچنینم خواست .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۳۳
۹
اين بابا در دولت هاي هاشمي و خاتمي يه پاي قراردادهاي برگزاري جشنواره اي ادبي بود و تا .......
حالا كه دستش از رانت خواري كوتاه شده به ---- گويي پرداخته است
Morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۳۳
۴
آیا تعریف از تلاش شبانه روزی عزیزان زحمتکش تملق است و تملق گویی های ایشان برای مرفهین بی درد تملق نیست ؟ این ها از هنر نان می خواهند و البته گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت های دلخواه این شاعران و هنرپیشه گان را ندارد. هنرمند وقتی ارزش دارد که هنرش را با پول و خوشایند افراد غرب زده معامله نکند. البته ایشان سابقه ی خوبی داشته ولی خوب حق دارند دوست دارند از هنرشان نتیجه بگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۸
۲۷
دمش گرم
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۳
۱
باسلام
وقتی برای ادبا، شعرا، منتقدین، دانشجویان و اساتید گرامی در مملکت ما عرصه و فضای گفتمان را برایشان آنقدر تنگ می کنیم، تا امکان سعی و خطا برایشان فراهم نباشند، نتیجه این می شود که درمدت زمان محدود انتخابات بیایند حرف بزنند و بگویند و بنویسند...
خوب در چنین فضایی هیچوقت ما به نتیجه نمی رسیم...
اگر قرار است گفتمان انقلاب و آزادی بیان و به طور کلی تفکرات اصلاح طلبی و اصول گرایی در جامعه به عنوان دورکن اساسی و مهم کشور در عرصه سیاسی رشد کنند که منتج به بالندگی و پیشرفت میهن عزیزمان شود بایستی به همدیگر اجازه نقدو گفتگو بدهیم و صبوری کنیم بر آرایی که برخلاف نظرماست و مدبرانه نقدکنیم.
مخلص کلام اینکه یادبگیریم که باهم گفتگو کنیم.
ازهمه دوستان بابت طولانی شدن متن عذرخواهی می کنم.
نیره
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس با گفتمان مخالف نیست امادرسایه احترام ورعایت ادب متقابل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۱۶
۷
آقای کاکایی:واقعاازشمابعیداست که اینگونه قضاوت کنید!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Japan
|
۲۱:۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۸
۵۰
مخلص هرچی کاکاییه هستیم!
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۷
۳۵
گفتن واقعیتهابه ذائقه بعضیهاتلخ می آید.درودبرکاکائی
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
۵
۴۴
درود بر کاکایی.

مراقب خودت باش که چندوقت دیگه ---- نشی
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲۸
این در تایید حرف آقای کاکایی
سروده خودم
بت ها شکست و بتی در جهان نماند
جز کعبه ای که بت شده اکنون برایمان
حرف آقای کاکایی همین بود نفهمیدید
من می نویسم بدتر از آقای کاکایی:

همیشه کلیشه ای می گوییم
هر عیب که هست از مسلمانی ماست
اسلام به ذات خود تماما عیب است
این قدر مسلمان گنهکار چه باید بکنیم
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
۶
۳۳
ممنون آقاي كاكايي

دست و قلمت گرم
براي اثبات حقانيت گفته هايت همين بس كه خفاشاني كه دست در لانه شان برده اي سخت برآشفته و زبان به دشنام و توهين و ياوه گشوده اند
انگار كه ملت گذشته ي آنان و رانت هاي پنهان وآشكارشان را فراموش كرده
انگار يادمان رفته كه 90 درصد رانت ها و اختلاس ها و تورم افسار گسيخته و عزل وزيران و انتصاب وزيران با مدرك جعلي و تقلبي و وعده هاي دروغ و برابري و رفاه و پول يارانه ( كه بنزين پاشيد بر آتش تورم داخل مملكت ) در دوره همين آقايان به ظاهر اصولگرا بوده. كدام اصولگرايي؟ اصولگرايي يعني اينكه مراقب منافع ملت و جوانان باشيد...بوديد؟
اما حالا كه عبدالجبار عزيز خود را فقط عبد آن خداي بزرگ مي داند و بي ترس از شما و هيولاهاي پوشاليتان كه با آنها مردم را از نظام و حكومت مي ترسانيد و دور مي كنيد زبان به نقد گشوده صدايتان در آمده ؟

دود اگر بالا نشيند كسر شان شعله نيست
روي دريا خس نشيند، زير دريا گوهر است

شماها رفتني هستيد.اما اسلام واقعي و ملت مسلمان ايران و هنرمندان واقعي اش همچون عبدالجبار ماندني

مي مانيم تا فردا داستان سياه شما شب انديشان تنگ نظر را براي فرزندانمان بخوانيم تا بشنوند و عبرت گيرند
انشاله
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
۵
۰
شما صراطیهای به بیراهه رفته صبح تا شب واسه مردم ابعاد گلیم مشخص کنین.میخوام بدونم مملکت مال مردمه یا مال شما تازه به دوران رسیده های مدعی.ولله سهم ما هم تو انقلاب و هم تو جنگ بیشتر بود اما وقت غنایم شما رسیدید و الان هم که همه چیزو مصادره فرمودید......دوستت داریم کاکایی عزیز
آرمین
|
United States of America
|
۱۶:۰۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
۱۱
۷۰
جوابیه آقای کاکایی براتون بسه دیگه نه ؟
منصوره
|
United States of America
عزیزانی که منفی زدند یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی هنوز هم منتظر ادامه ی جواب هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
۴۰
۳
اوج بی ادبی و کج فهمی اش را رساند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۲۰
۰
لطفا"مثل بچه ها به هم توهین نکنید

توهین نشانه ضعف منطق هستش

یعنی آدم ضعیف توهین میکنه
ايلامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۴
۰
كاش آقاي ---- گذشته خود رافراموش نميكردندولحظاتي به گذشته خود برمي گشتند .ايكاش به جاي دفاع از جريانهاي منحرف مقداري به ---- كه مدتها به خاطر اندك بدهي در زندان بس بردند وايشان درناز ونعمت تهران زندگي ميكردندوبيخبراز ----زحمتكش خود بودند اين موضوعات را دراولويت قرار ميدادند.آقاي ---- هواداري خودرا از سازمان ---- ازياد بده اند ازياد برده اند كه توسط گزينش براي دانشگاه ردشدند وبارها اعلام كرد كه گول خورده ام اي كاش آدمها اينقدر فراموشكار نباشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۳
۲۳
صراط جون عاشقتم چون ديگه براي فهميدن حقيقت كافيه نظر شما رو 180 درجه بچرخونيم .
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۳۶
۴
کاکایی برو یه وقت از فیلمهای ماهواره عقب نمونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۵۱
۳
بلاخره یکی باید جلوی هواه خواه انقلاب و نظام و امام، بایسته حتی اگر از موسسه --- ... باشه!
وقتی هم الگوی ----- به خوبی جواب میده !
چرا نباید از سکولاریسم و با کمی مخلوط لائیک مَنِشی، چلو خورشت دموکراسی ینگه دنیایی درست نکنیم؟

بَده مگه امپریالستها را به یک شام ایرانی دعوت کنیم؟
همه دور همیم!!!!!

نه غلام؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۶
۳۵
دمش گرم . برای شما هم همون حرف رییس جمهورتان کافیه : اب رو بریز اونجا ...
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۸
۲۸
بنده بعنوان يك ايلامي همشهري آقاي كاكايي به جسارت و شهامت و غيرت ايشان تبريك ميگم الحق والانصاف كه كرد هرجا باشه باغيرته ... درود درود ...
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۴
۰
به نظر من بعضی چیزها غیبته . . . .
ه غ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۲۶
۴۲
شما هنوز خیلی باید مطالعه کنید تا بتوانید حرف های بزرگانی چون کاکایی را بفهمید. کاکایی از متن انقلاب برخاسته و تا ابد افرادی همچون او میراث دار پرچم آزادی و آزادگی ایرانی اسلامی خواهند ماند. از صمیم قبل به این آزادگی تبریک می گوییم.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱۷
۳۲
کی بود زمان جنگ ایرانو با بهترین وضع اداره کرد چه زود فراموش شد دولت موفق اقای خاتمی
حالا چی میشه ---- ----- حرف حق بزنه خیلی هم راس گفته به امید روزی که ---- ---- تلافیه همه چیو در بیاره
احمدdel
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
مطمئنی تواصولگرایی صراط توکه همش نظرات مخالفین رامیزنی مثلا ایراندوست.فکرنکنی مردم نمیفهمند ازخودتونه میخوای بگی خیلی فراجناحی هستی ازسایتتون بدم اومد چون بنظرم شما هیچی نیستید وریاکارانه خودتونو سربازنظام وولایت و...مینامید دیگه حتی ازسایت ضدارزشیتون دیدن هم نمیکنم ارزونی خودتون بامخالفینتون جدی عجب ---- ---- داریم که به هرکی ازراه رسید اجازه میدن سایت بزنه کارهای ضدارزشی شما مردم رااز --- ---- دورکرده واین کناهش به گردن شماست حداقل تواین حوزه مرگ برهرچی منافق
معصومه شیخ بهائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۵۱
۲۸
از کسی که طرفدار فتنه88باشه، فتنه ای که قلب آقا و حضرت زهرا رو شکوند بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت.
همه ما بالاخره روز قیامت و حسابرسی به اعمالی خواهیم داشت.
تازه اون روزه که برخی از خواب غفلت بیدار میشن و حق رو میشناسن که متاسفانه دیگه دیر شده. ای کاش مواظب طرز حرف زدنمون باشیم تا بیش از این کارنامه ی عمل خود رو سنگین تر نکنیم. ای کاش اگر میخواهیم حرفی بزنیم اول در موردش مطالعه کنیم. خداوند خودش میفرماید: از چیزی که بدان علم نداری پیروی نکن.
اگر همه ما صحبت های آقا رو برای خود معیار قرار بدیم هیچ کدوم از این مشکلات پیش نمیاد.
این حرف ها هم چیزی از ارزش جانباز بی ادعای ما کم نیکنه. او همیشه در قلب ما عزیز خواهد ماند. به خصوص برای من که ایشون واسم یک الگوی اخلاقی است که هیچ وقت به خود و هوادارانش اجازه توهین به دیگر نامزد ها رو نمیده.
اگر الان ایشون الگوی اخلاقی بنده نبود من تحمل نمیکردم و هرچی که از دهنم در می اومد بار این آقای به اصطلاح شاعر میکردم ولی ادب دکتر جلیلی و حضرت آقا مانع این کار من میشه.
ایشالا که همه عاقبت به خیر بشن.
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۶
۴۹
چقدر فشار خون دوستان اصولگرا بالا رفته . چقدر سخته شکست رو پذیرفتن . اصلا صرات به تو چه ربطی داره یه کسی تو وبلاگش در دلش رو نوشته تو چته که جوشی شدیمگه قراره هر کی هرچی بگه شما باید جوابشو بدی . چیکاره این مملکت هستی . اینهمه جانباز هست کوری نمیبینی . اگه راست میگی از حقوقشون دفاع کنه همونایی که با گرون شدن قیمت دلار دیگه ندارن دارو بخرن و نفسهاشون به شمارش افتاده
ندا
|
Netherlands
|
۰۹:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۹
۶
حالا که دیدین رأی ملت کیه.
روحانی به انتخاب ملت با حمایت همون طرفداران سبز پوش رئیس جمهور شد.
ماجرای 88 فتنه بود. اما ------
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۵۳
۹
آقای --- ، برو شعرت را بگو ، تو هنوز کوچکتر از آن هستی که در مورد یک جانباز اظهار نظر کنی.
هابیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
یه بزرگی میگه بعضی ادمها به خاطر شکمشون یا ----- ا ز راه راست منحرف میشند.قبل توجه حامیان اقای روحانی احسن به این انتخابتون شما با این کارتون با یه تیر دو نشان زدید.تفسیرش با شما منو ببخشید
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۳۰
۳
برایش واقعا متاسفم اوج بد بختی ما مطرح نمودن این افراد توسط رادیو و تلویزیون است . حداقل کسی که مدعی شاعری و فرهنگ است نوع بیان عقیده و جانب داری از یک ایده یا فرد را با توهین تفاوت باید بگذارد برایش واقعا متاسفم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۴
۳۱
اگه آقایان سرشان را از برف بیرون بیاورند متوجه حرفهای آقای کاکایی می شوند
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
۹
۰
باسلام،شما با چه متری خودتان را صاحب و مالک اصلی گفتمان ناب انقلاب می نامید؟کسی هم باور می کند که در بودن محسن رضائی ، قالیباف، حتی همین حسن روحانی که سابقه انقلابی گری و مبارزه شان به قبل از انقلاب 57 برمی گردد و بار اصلی دفاع مقدس هم بر دوششان بوده،تنها آقای جلیلی و اطرافیانش صاحب راستین گفتمان ناب انقلاب اسلامیند؟همه خدمات و ارزشهای ایشان به جای خود دارای ارزش و احترام است ولی این دیگر خیلی بی انصافیست که همه انقلاب را به نام خود مصادره کنید.الحمدولله انقلاب اسلامی آنقدر ظرفیت سازی و کادر پروری کرده که ----- .انقلاب ما تا آقا محسن ها،شمخانی ها،حاج قاسم ها، قالیباف ها،فضلی ها و.... دارد دیگر جفاست که یک برادر بسیجی وارسته را در مقابل اینها قرار بدهیم و بگوئیم این است نماد گفتمان ناب انقلاب.ایشان در مقیاس انقلاب اسلامی و ظرفیتهای عظیمش ،برگیست در مقابل درخت عظیم 1400 ساله.از ----- هم بدنبال همین اسطوره سازی ها بودند،آخرش آنهمه به رهبری عزیز جفا کرد.اشخاص خوب را معادل ظرفیت حقیقی شان معرفی کنید.کمتر یا بیشترش جفا به انقلاب است.
منصوره
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی مردی آقا ناصر
دلم میخواست 30میلیون مثبت بدم.اماحیف که نمیشه.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
۲
۳۴
با آقای کاکایی موافقم.. گل گفته. حرف حق زده دیگه
barani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱۰
۱
سلام اين آدم هاي دورو باقي مي مانند . همانطور كه همه مي دانند مهر تاييد سيما بر آثار كاكايي خورده شده . پس ايشان نه اينوره و نه اونور ! در واقع هم اينوره هم اونور ! و دنيا هم به كام همين آدم هاست . كافي است در جايي مسووليتي به او بدهند از همهي كساني كه انحصار طلب مي خواندشان صد برابر بدتر مي شود و مي كند . بي خيال . البته اين نوشته ي من به در تاييد تمام حرفهاي اشما از نوشته هاي ايشان نيست . من نظر شخصي خودم را گفتم
يگان ويژه
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم . اگر واقعا اينقدر منتقد جناح خاصي هستش پس چرا در رسانه ي حامي همون جناح كار مي كند و آثارش پخش مي شود . اين از نظر آن جناح مي شود نمك نشناسي و از نظر جناح مخالف مي شود دورويي . نگوييد كه به سياه سياه يا سفيد سفيد معتقدم . نه ! ولي در مورد ايشان بايد گفت كه علي ماشاالله خيلي رنگ و وارنگند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱
۲۱
راست گفته مگه بد گفته
ما که حزب اللهی ها شهرمون هستیم هم از دست افراطیون ----- در عذابیم
کسانی که 5سال پیش حتی نماز نمیخوندند
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
۱
۱۹
امشب دوباره به یقین رسیدم که از صراط متنفرم تا کی می خواهید چشمانتان را به واقعیت جامعه ببندید وبا تکرار خزعبلات وتلقین به بقیه فقط میتوانیدخودتان را بفریبید ولا غیر
ثامنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۲
۱
۰
برای کسانی که به ترانه های تیتراژ کاکایی ایراد می گیرند و به خاطر تایید پخش از سوی تلویزیون آن را نشانه محافظه کاری یا جانبداری می دونن عرض کنم ترانه تیتراز توسط کارگردان یا تهیه کننده یا خواننده و آهنگساز سفارش داده می شود و ربطی به تلویزیون ندارد اجازه پخش ترانه نشانه تایید سیاست سازمان نیست اگه اینطور باشه همه ی بازیگران وخوانندگان وابسته اند بجز شجریان تعلیل شما توهین به همه ست لطفا معقول باشید ایراد گیرندگان از ترانه های کاکایی عموما ترانه سرایان متوسط و ضعیفی هستند که فقدان ایشان را آرزومندند البته
ترانه سرا
|
Iran (Islamic Republic of)
و گذارنده ي اين نظر بالا هم كاكايي شده ست البته!
عباس
|
United States of America
|
۰۹:۲۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۰
۰
http://www.jabbarkakaei.blogfa.com/
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۲
۱
۰
جمله اول این خبر نوشتی: می گویند در ایران آزادی بیان نیست و ایرانیان در خفقان و سانسور بسر می برند....
صراط اگه آزادی بیان هست و تو طرفدارشی پس چرا نظرا رو سانسور می کنی و ادامه نظرای ما رو .... (سه نقطه) میذاری
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۲
۵
۱
آفرین بر کاکایی و درود بر اندیشه ات حرف دل 50.07 % ملت رو زده
فرشاد
|
Germany
|
۱۵:۱۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۰
۰
در پاسخ به اونی که گفته خاله ... و کلی اسرار آمیرش ... بی سواد، اون قاشق اسرار آمیز بوده ... مجبوری حرف بزنی خدایی؟ بعدم با این قفل هایی که ... ساخته، صد تای این کلید هم کمه به خدا ... کاکایی دوست داریم ... کاکایی دوست داریم ... نظر منم بزارید حالا اگه می تونین دستتون درد نکنه اومدین درستش کنین زدین چشم خودتونم کور کردین ... والاااااااااا کاکایی طرفدار پیدا کرد تازه
saba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۰
۰
مابه جلیلی رای دادیم اجازه نمیدیم توهین کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۰
۰
اون یه --- بیش نیست
یک طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدایا جناب اقای کاکائی این شاعر اهل بیت رو با اون ترانه های قشنگش برای امام رضا (علیه السلام) را از گزند بلایا و چشم حسودان محفوظ بدار و برتوفیقاتش بیفزا.