سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
بازتاب اظهارات روحانی در رسانه‌های جهان

کم‌کم با آمریکا دوست می‌شویم! +تصاویر

اظهارات روحانی درمورد احتمال برقراری رابطه دوستانه بین ایران و آمریکا، بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشته است.
کد خبر : ۱۵۸۶۹۰
صراط: اظهارات روحانی درمورد احتمال برقراری رابطه دوستانه بین ایران و آمریکا، بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشته است.

جام نیوز نوشت: خبرگزاری رویترز، تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده و می نویسد: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران گفت اگر دو طرف تلاش کنند، این امکان وجود دارد که سه دهه دشمنی ایران و آمریکا به دوستی تبدیل شود.

الجزیره انگلیسی نیز در گزارشی زیر عنوان "روحانی: احتمال پایان دادن به دشمنی ایران و آمریکا وجود دارد" نوشت: وی این اظهارات را در یک مصاحبه تلویزیونی در سوئیس پس از ورود به اجلاس جهانی اقتصاد در داووس بیان داشته است. آقای روحانی در داووس با مدیران شرکت های بین المللی دیدار می کند.

جروزالم پست آورده است: رئیس جمهور ایران به شبکه تلویزیونی آر تی اس (RTS) گفت: هیچ دشمنی تا ابد باقی نخواهد ماند و هیچ دوستی نیز تا ابد ادامه ندارد. پس ما باید دشمنی را به دوستی تبدیل کنیم.

تایمز اسرائیل به نقل از دکتر روحانی می نویسد: ایران خواهان روابط دوستانه با همه دولت هاست.

صدای آمریکا، هاآرتص و ... نیز در گزارش های مشابهی اظهارات رئیس جهور ایران را پوشش داده اند.












نظرات بینندگان
سربازولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۴۸
۵۵
ما هم قرار نیست تا ابد دهر با آمریکا رابطه نداشته باشیم ولی ما شروطی داریم که آمریکا اگر به آن پایان داد می توان با آن رابطه برقرار کرد مثلا
لغو کلیه تحریم ها
آزاد سازی کلیه دارایی های ایران
عدم حمایت از رژیم اشغالگر قدس
عدم دخالت در امور داخلی ایران
به رسمیت شناختن تمام حقوق ما شامل حقوق غنی سازی هسته ای تا هر اندازه که به آن نیاز داشتیم
پرداخت غرامت بابت ظلم هایی که به ایران روا داشته : کودتای 1332 ، حمایت از صدام ، هواپیمای مسافربری ، دخالت مستقیم در جنگ 8 ساله ، تحرم هایی که چقدر باعث زیان ما شده ، و هزاران چیز دیگر
.
.
.
پس می توان به این راحتی هم نمی توان با آمریکای جهانخوار رابطه برقرار کرد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خدا ریشه تندروهای طالبانی رو بخشکونه!

با وجود شماها، اسم ایران،همیشه باید همراه کره شمالی و کوبا بیاد
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يدفعه بگو آمريكا بره بميره ديگه! خوب دق مي كنه بدبخت يخورده اونم تو محاسباتتون لحاظ كنين از همه مهمتر اون اين همه كار بكنه ما بايد براش چيكار كنيم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میگم شما نچایی ی موقع عزیز
اتفاقا کنگره هم منتظر بود شمااینارو عنوان کنی تا تصویب کنن
همه چیم اروم... من چقد خوشحالم
حسن سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون دهنت سرباز






اگه تندرو تویی اگه طالبان تویی به قول بعضیا






تندرویی تورو عشق ست دمت گرم سالاری .






یاد حرف امام راحل که فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمع کن خودتو ! شکم خالی و ادعای پوچ! جای امریکا بودین میخواستین به زور همه دنیا رو تصرف کنید...چقد رو داری تو :))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه کنید این سخن خاوند است سوره بقر آیه120:
"وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ ۙ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ"
And the Jews will not be pleased with you, nor the Christians until you follow their religion. Say: Surely Allah's guidance, that is the (true) guidance. And if you follow their desires after the knowledge that has come to you, you shall have no guardian from Allah, nor any helper
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا از این رئیس جمهور ها به دشمنان ما اعطا بفرما…. آمین
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
میتوان رابطه برقرار کرد
مثل ایران و روسیه
ایران و انگلیس
مثل ایران و فرانسه
و از این رابطه از حداقلها شروع کرده و به حداکثر خواسته هایمان برسیم
جناب سرباز ولایت
شما جزوه های گام به گام را نخونده ای؟؟؟
سیاست،میدان مین نیست
میدان کشتی است!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون دهنت سرباز ولایت
آقای زنده به عشق احمدی ان شاءا... خدا ریشه شماها آ.....های خ..... و..... رو بخشکونه که میخایین این کشور رو دو دستی تقدیم آمریکا کنین بعدشم آوردن اسم ما بغل کوبا و کره شمالی که در مقابل این همه ظلم ایستادن چه عیبی داره امام حسین فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاذه باشید و "چه گورا " و فیدل کاسترو رهبر کوبا مصداق بارز این جمله امام حسین هستند
بعدشم تو مثل اینکه معنی تندرو و افراطی رو نمیدونی یه سری به فرهنگ لغت بزن
تو فرهنگ لغت تو ایستادن در برابر ظلم اسمش افراطی گری و تندروی ولی خوش رقصی جلوی آمریکا روشن فکریه
اگه ایستادن در برابر ظلم اسمش تندرویه باشه ما تندرو ما افراطی
حالا اینقد واسه آمریکا خوش رقصی کنید تا ببینید چی جلوتون میندازن

مرگ بر هرچی بی مغز وطن فروشه

در ضمن اون سرباز ولایتی که بالا نظر داده من نیستم ولی از همینجا به شرفش درور میفرستم
من همون سرباز ولایتی هستم که همیشه با تو کل کل میکنه آقای امین زنده به عشق حجتیه بی مغز
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دقیقا در کدام فرهنگ لغت این را دیدی؟

فرهنگ لغت واقع در کتابخانه مدرسه حقانی؟ :دی
_____________________________

چیزی که شما با عدم رابطه بهش میرسی و بابتش حنجره ات رو توی راهپیمایی داغون میکنی، ما با رابطه بدست میاریم، حرفیه؟
انتی امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت اینا رو به کی میگی اینها همشون نه ازادن ونه ازاده اینها چون ظرفیت خودشونو شناختن فکر میکنن ظرفیت همه ایران همین دیگه نمی دونن یا بهتر بگیم نمی خوان بدونن که ایران34سال هست که بدونه امریکه زنده بود وبدونه امریکه زنده خواهد ماند اقای احمدی زنده به مرگ واقای امیرط وناشناس امریکا به دوستان خودش رحم نکردوازشون جاسوسی میکنه شماها هنوز نفهمیدی که امریکه دنبال یه نوکر هست نه یه دوست؟البته برای شما و ودولت منتخبتون این کار بهایی نداره چون عزت ندارید...صراط جان این مطلبم رو هم مثل مطلبهای دیگم درج نکن اما مال اونها رو بنویس با شه گلم
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
سخني با امين زنده به عشق ...
ببين امين؛
با اشك ريختن و مظلوم‌نمايي كسي پاك و طاهر نميشه. اشك اگه با توبه قلبي و زبان و رفتار همراه نباشه، فريبه فريب.
شما اين همه به همه مقامات توهين كردي. بدون تفكيك خوب از بد. اين همه احمدي نژاد رو با نظراتت تخريب كردي. اين همه نظام اسلامي رو زير سؤال بردي. دشمنان داخلي نظام مثل خاندان ه و ... رو تقويت كردي. فتنه رو تأييد كردي. فتنه‌گران رو خوبه و ولايتمداران رو بده و مهر پرتاب كن! مهر پرتاب كن چه موجوديه؟! حرف خوشانيد منافقان رو زدي. كلي جوون رو دنبال خودت كشوندي. از لج انتقادها به احمدي نژاد، هاشمي رو، روحاني رو، خاتمي رو پرستيدي.
از لج رد مشايي، ولايت و شوراي نگهبان رو زير سؤال بردي. بعد از لج اصولگرايان، رفتي تو بغل افسادطلبان. حالا كه عاشق آمريكا شدي از لج چيه؟ از لج خدا، اسلام يا ايران؟؟؟
با فرض سهوي بودن كارهات، پرونده‌ات رو سياه كردي. آدم از سر لج و لج‌بازي، اعتقاداتش رو له ميكنه؟! كه چي؟! زيرو رو كشيدن يعني تناقض ادعا با گفتار، يا گفتار با رفتار، يا رفتار امروز بارفتار ديروز. كاش تغييراتمون در جهت رشد و تعالي و يادگرفتن بود، نه در جهت سقوط.
البته به جد معتقدم اشتباه يك بارش سهوي است. بيش از يكبار مي‌شود انتخاب عمدي.
تا يادم نرفته اين رو هم بگم مشايي و بقايي و تيمش رو انداختن تو دامن احمدي نژاد. احمدي نژاد خوب بود، خرابش كردند. بهش نزديك شدند. كلاً رئيس جمهورهاي ايران رو دشمن بيشتر ازشون بهره ميگيره. احمدي نژاد گرچه از روحاني و ياران اصلاحاتچي صد پله بهتره، ولي ديگه الگو نيست. ديگه ازش هيچ ذوق و شوقي ندارم.
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال تمین ها برای دوروز زندگی بیشتر ودوتا سنگگ وپنیر بیشتر خوردن نه تنها کشور ومذهب را بلکه شرافتشان را اگر داشته باشند دودستی تقدیم میکنند .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حسن سعیدی
آیت الله خمینی در مورد عربستان سعودی و مصر و شاه حسین اردنی هم همین نظرات رو داشتند چرا در اون موارد سکوت کردید حالا به آمریکا رسید حالت عوض کردید.
راستش رو بخوایید یکی از عواملی که دولت فعلی الان مجبور بیشتر از اندازه به غرب حال بده همین رفتار بچگانه شما در طول این 35 سال و بخصوص همین 8 سال احمدی نژاد بود. بجای رفتار معقول و منطقی آنچنان احساسی عمل کردید و ایران را رسوای عام و خاص کردید که الان مجبورند بسختی جمع و جورش کنند. بنظر من اون دولت هم برای غرب و بخصوص برای اسراییل مفیدتر بودن چون به اندازه کافی بهانه برای آوردن هر بلایی بر سر مردم ایران داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب سجاد
ملت با انتخاب خود به این برنامه رای داده 24 خردا ملت میتوانست به جلیلی رای دهد چرا رای نداد!!!!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پسرشجاع:

"اگه خواهان یه بحث منطقی هستی و توانایی اینو داری که بدون تعصب و خشک مغزی از اعتقاداتت دفاع کنی و به بنده تهمت نزنی و توهین نکنی مثل سایر اخوی های ارزشی، خواهان بحث در جایی غیر از صراط هستم"

بالغ بر 50 کامنت من انتشار پیدا نکرده در جواب دوستان،جالبیش هم اینجاس که غیرقابل انتشار نمیشه و سریع حذف میشه!!
اینم ترفند صراط هست برای بالا نرفتن عدم انتشار!!!!

مایل باشی ترجیح میدم باهات بحث کنم! البته به شرط کنارگذاشتن تعصب و اون سیاهی که جلوی چشمان رو گرفته!

هرچند در گذشته خیلی مایل بودم با علی زنده به عشق هم بحث کنم،اما مثل اینکه دیگه نیستش!

موافق بودی بگو،صراط نظرات حزب الهی ها رو با اسامی گوناگون تایید میکنه،ولی ما رو نه! هرجا پاتوقت هست بگو بریم اونجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاءالله به زودی روابط بهتر شود وکاسبان تحریم عزایشان مستدام
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
جوش نزنيد هموطناي خوبم.بعضيها كه بيخود مشتاق رابطه باآمريكانيستند بيچاره ها دلشون براآقا داييشون جرج بوش تنگ شده :)
پدر پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاااع نگوو احمدی نژاد عزیزه دلت میاد بهش بگی اینا رو از احمدی نژاد انتظار داری امام زمان باشه؟نمره ی بالای 18 خوبه انشااله 20 میشه با کمک مردم اران دستامونو پله می کنیم زیر پاش تا بره بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سلام و آفرین نظرت با آیه قرآنی که آوردی واقعا درست ترین بود. متشکرم .مرگ بر اسرائیل و وهابیت
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۸۶
۸۶
درود بر این مرد باسیاست و درایت!
امير ط
|
-
بر او درود و بد خواهش شود دود.
ناشناس
|
-
این مثلا مرد شما تمام امید و آمالش لبخند آمریکاست
کدوم سیاست کدوم تدبیر
ناشناس
|
-
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!
ناشناس
|
-
خخخخخخخخخخخ
محمد
|
-
همان تدبیری که پول نفت را هندی ها نمی دادند وچینی ها اجناس بنجول و... حالا پولش را میگیریم فهمیدی ناشناس جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۹۱
۳۷
واقعا؟
خوب چه اشکالی داره؟
حسن سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شهید داده باشی اشکالشو میفهمی

هنوز پدر شهید نشدی هنوز مادرشهید نشدی هنوز پدر احمدی روشن نشدی هنوز خودتو نگذاشتی جای آرمیتا هنوز درک نکردی همسر مسعود علیمحمدی داره چی میکشه هنوز هم متوجه نشدی شهریاری رو کیا ترور کردن هنوز و هنوز و هنوز خوابید ، خوابه خواب .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی شعار نده...روس ها بیشتر از هر کشوری به ایران ضربه زدند اونجا یاد شهدا میفتی؟ بسه دیگه سو استفاده از خون بچه های مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حسین سعیدی تو هم یک لحظه خودتو بگذار جای مردم مظلوم ایران که دارن زیر فشار ها خورد می شن. (صراط مردی بذار البته من که می دونم امثال شما همه نامردین)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای سعیدی اگر طرز فکر شما درست بود الان نباید با عراق هم رابطه داشته باشیم
حسن سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سوم حکومت فعلی عراق ربطی به حکومت قبلی نداره چون صدام رفته واسه خودش ربطی به دولت قبل نداره . اما آمریکا و اسراییل کشورهایی هستند که در عین حال که دولتشون عوض میشه دشمنیشون به جاست و حتی بیشتر میشه و قراره اسلام رو نابود کنن . ولی ما میتونیم با عراق رابطه داشته باشیم چون دولتشون که باما دشمن نیست .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس 16:48 عراق که الان دشمن ما نیست دوست ماست روسیه هم همینطور ولی آمریکا دشمن نیست خواهشا حرفهای خنده دار نزن
انتی وهابی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی میشه بفرمایید هواپیمای جاسوسی روسها کی به صورت غیر قانونی وارد خاک ایران شد ؟میشه بفرمایی پادگانهای نظامی روسها تو چندتا از کشورهای همسایمون اماده حمله به ماست؟میشه بگی روسها چند نفر از دانشمندهای ما رو شهید کردن؟ناشناس دومی مگه تو یهودی هستی هست که شکم خالیت دین نمی شناس چهره ناکثین و قاسطین تون خوب دارید رو میکنید اگه خبر نداشتی بدون پیامبر در شروع کار مسلمانها رو 3سال برد تو شعب ابی طالب وگرسنه نگهشون داشت صدای احدی در نیومد بعد از اون امام حسین شیعه هار برد کربلا وقبل از جنگ اعلام کرد اعلاوه بر گرسنه شدن باید تکه تکه هم بشید اگر یقین دارید که من نماینده خدا هستم البته با لحن پدرانه وبرداشتن بیعت این حرفهارو زدندحالا امثال شما یهودیها دم از شکم پرستی می زنید؟ناشناس سومی ما با صدام مشکل داشتیم نه با عراق فهمش اسون اما نمی دونم چرا نمی فهمید؟
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جان ما هم شهید دادیم بیشتراز بقیه ایرانم خرابی جنگ رو ما دیدیم سعیدی جان تو یکی دادی من 4 تا ولی برعکس تو بخاطر خودم نمیخوام بقیه هم چوب کارامو بخورن و همه زیر فشار باشن چون من شهید دادم فکر نکنم شهدا هم راضی به زجر زنده هاشون باشن تفهیم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما با خود مردم آمریکا مشکلی نداریم ما با خود سیاست مدار ها شون و سیاست استعماریشون مشکل داریم آقایون ناشناس ما با روسیه و عراق هم مشکل داشتیم تا وقتی که صدام و کمونیست ها حاکم بودند ولی الان اونا رفتند و دلیلی نداره رابطه نداشته باشیم ما هم میتونیم با آمریکا رابطه داشته باشیم به شرطی که یا حکومتشون عوض بشه یا سیاستهاشون، ولی تا زمانی که پیرو سیاستهای اسرائیل باشند و ایران رو تحدید کنند امکان نداره، ولی به این نکته توجه داشته باشید که ما در کار آمریکا دخالت نمیکنیم و اونا رو تحریم نکردیم اونان که با ما دشمنی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۹۶
۴۰
بلند بگو انشاله .
حسن سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با دعای گربه سیاه بارون نمیاد
بیخیال
|
Iran (Islamic Republic of)
اول برو اون انشای انشاله را عوض کن،
انشاالله درست است بعد ما آمریکا را کد خدا نمی دانیم ما خودمان پهلوان پروریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
گربه سیاه کسانی هستند که از 24 خرداد ورای ملت به برنامههای روحانی چند ماه نگذشته یادشان رفته نظر ملت اگر این نبود به جلیلی رای می دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۸۹
۳۸
ای افراطیون و ای تندروها
دوستی بهتر از دوشمنییه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستی با دوست بهتر از دشمنیه.
دشمنی با دشمن بهتر از دوستیه.
دوستی با دشمن عین حماقته.
دشمنی با دوست عین حماقته.
حسن سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطی یعنی چی ؟ روشنفکری یعنی چی ؟
یعنی بزنی شیشه میشه مسجد و حسینیه رو بیاری پایین یعنی مسجد آتیش بزنی یعنی مثل شعبان ی مخ ها کشور رو به آشوب بکشی .

این شعار روشنفکریتون کجاست ؟


گفتگوی تمدن ها ؟؟؟


ما افراطی نیستیم کسه دیگه افراطیه کو ؟

وقتی قانون سرتون نمیشه وقتی امنیت ناموس مردم به خطر میندازین حقتون چماق بدست هاست .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقای حسن سعیدی
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدی کجایی هستی نشستی تو ویلات داری عشق و حال میکنی میگی بلا نسبت چیز مردم مهم اینه من چی میخوام نه داداش اینتورم نیست همه هم چون میخوان رابطه ایران و آمریکاخوب شه نمیان شیشه حسینیه رو پایین بیارن . من میخوام چون به نفع مردمه و مردم اینقد سال به سال ضعیفتر نمیشن 18 برابر ارزش پراید پول نمیدن پول نونشون از 5 تومن به 100 نمیره تو دو سال بیکاری 40 درصد رو تو که نمیبینی حالا سی بار دیگه هم بگو
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر دشمنی باشیطان بزرگ یعنی افراط و تندروی پس ما افتخار می کنیم که افراطی و تندرو هستیم.
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
مادوستی با امریکا رو در دولت دوم خرداد ا شعار گفتگوی تمدنهاتجربه کردیم ودیگه اصلا تمایل به تجربه مجدد نداریم چون بیش از10سال داریم تاوانشو پس میدیم ثمره گفتگوی تمدنها چی بود؟1-هجوم سربازان جهان از 38کشور به عراق وبه تاراج بردن ناموس شیعه2-شرق وغرب ایران توسط نیروهای نظامی اریکا تسخیر شد3-به تاراج بردن فرهنگ وتمدن ایران اسلامیی چندین گزینه دیگه ما طی این 34سال یاد گرفتیم هرکس در ولایت فقیه که همان ولایت الله است نباشه به یقین در ولایت شیطان بزرگ هست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"اگر مخالفت با طالبان و تحجر و مهر پرت کردن و کفش پرت کردن و افراط گری،یعنی انحراف و فتنه گری:

پس ما هم افتخار میکنیم که هم منحرفیم هم فتنه گر"
سربازولایت (habib)
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقای سعیدی
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۴۳
۱۰
كم كم دوست بشيم عيب نداره يهو دوست بشيم فكر مي كنن ما حول افتاديم طاقچه بالا ميزارن. بايد خيلي نررررم مديريت بحران كنيم روابط رو و با استفاده از ظرفيت هاي خوب موجود در روابط دو كشور رو سامان بديم كور بشه اسرائيل هم اگه سنگ بندازه و خدا داخلي ها را هم هدايت كنه اگه موش بدوانند تو اين قضيه( پاورقي : ظرفيت هاي خوب موجود همون تماس تلفني معروف و مذاكره رودررو با كري و.... ميباشد)
سرباز ولایت (habib)
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها از حول حلیم افتادن تو دیگ
آخه اگه اعتمادی به آمریکا بود که تو دعوت از ظریف مشخص شد
.
.
.
دولت به حساب خودش زرنگه
میخواد مجلس و رهبری رو در برابر کار انجام شده قرار بده
اگه رهبری سریع دخالت کنند می شود دیکتاتوری
که در نظام اسلامی دیکتاتوری نداریم
اگه دیکتاتوری داشتیم روحانی و خاتمی و ... در راس قدرت نبودند
مجلس هم بخواد دخالت کند می شود دخالت در امور دولت و می گویند ملت با رای به روحانی به مجلسیان نه گفتند
این چنین نیست همون ملتی که به روحانی رای دادند همون ها هم به نمایندگان رای دادند
.
.
.
مجلس باید به وظایف قانونی خویش عمل کند
قاطعانه در برابر کج روی های دولت مردان باید بایستد
بنا به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب :
مجلس در راس همه ی امور هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۳
۳۰
جروزالم پست!!!!؟؟
احيناً منظورتون اورشليم پست نبوده؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۶
۲۵
به قول بامشاد: وفاداری وفاداری همه به هم وفاداریم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حلقه پرتو به هیچکس وفادار نیست!
منافعش تأمین نشه،واست شاخ میشه!
حسن سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خیر
بامشاد میگفت : بی وفایی بی وفایی دل من از باراک داغون شده ه ه ه ه ه . . .
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵۸
۶
بزرگترین ضربه را چین با سختکوشی مردمش با حمایت از تولید داخلییش و... به آمریکا زده است بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی آمریکا از این موضوع است.
ما در این 35 سال فقط شعار مرگ بر آمریکا داده ایم شعار باد هواست
اگر می خواهیم جلوی همه ابر قدرتها بایستیم راهش شعار نیست راهش حمایت از تولید است که تا کنون به فکر آن نبوده ایم و به ناچار برای حفظ بقا باید ذلالتی را که خودمان عاملش بودیم بپذیریم
باید برویم خودمان را قوی کنیم و سپس آن نیز نیازی به شعار دادن نیست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ما فقط شعار دادیم،اما چین و ژاپن با عمل شان، آمریکا را منزوی کردن!

هرجمعه اینجا گردهم می آیند و شعار مرگ بر نصف دنیا میدهند و قمپز در میکنند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق احمدی دلاور شما زیادم موضعت با احمدی نژاد یکی نیستا.احمدی که کلا آمریکا رو قبول نداشت.حالا تو از کاربر بالا ایرادد گرفتی که چرا مخالف رابه با آمریکاست!!!!!!!موضعت اگه موضع احمدی نژاد باشه با موضعی که تو کامنتات گرفتی دوگانه است و واقعا نمیشه فهمید حرفت چیه!
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت جناب قاسم. الحق كه جان كلام را ادا كرديد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"دکتر احمدی نژاد خواهان رابطه با امریکا با احترام متقابل بود"
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
قاسم جان سلام
داداش حکومتی های ما میگن تنبل نرو به سایه .............................سایه خودش میایه
اقایون چرابه خودشون زحمت بدن چرا بیان از ظرفیت هاشون استفاده کنن البته اینم بگما یه صبر مقاومت ودلسوزی اقایونو حکومتی هارو می خواد
با این وجود نظر شما محترم ولی بخور بخور هارو کی بکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
التماس غریبرو کی بکنه .................. بادمجون دور قاب جی هارو چکار کنیم
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
والله منم همینو میگم
زنده به عشق احمدی موضعت تغییر اساسی کرده من قبلا کلی باهات مخالف بودم ولی حالا میانه رو تر شدی
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
همچین میگه نصف دنیا انگار آمریکا و انگلیس کین.
آقای امین جوکار هدف تو تخریب احمدی نژاده نه حمایت از اون.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵۲
۲۰
نه فقط با آمریکا،مردم ما با همه دوست هستند.یه تعدادی خس و خاشاک هستند که توهم دشمن دارند
ناشناس
|
United States of America
خس و خاشاک توهم همه دوست پنداری دارند و دشمن را نمیبینند.
عاقل کسیه که دوست را دوست ببیند و دشمن را دشمن.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
دوست ما شریعتمداری و مصباح نیست!
سرباز ولایت
|
United States of America
ناشناس جان اینایی میخان با همه دوست باشن حتی دشمنشون اینا همون حزب باد یا به قولی همون نان به نرخ روز خورها هستن اینا غیرت سرشون نمیشه
سپهر
|
United States of America
ناشناس عینکتو عوض کن
طرز فکرت واقعا نادرسته یه سر برو دکتر نمیشه که تمام دنیا با ما دشمن باشن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵۸
۲۷
روحانی مچکریم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵۲
۶
سیاست این نیست که 24 ساعته از آمریکا بد بگوییم
سیاست این است که دنبال علم برویم و از آمریکا اگر جلو بزنیم
همه جهانیان امروز آمریکا را سرزمین آرزوها می دانند
آیا ما نمی توانیم آن شرایط را برای ایران مهیا کنیم ؟؟؟
آیا با شعار دان و توی دهن این آن زدن مشکل مملکت حل می شود؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون مرگ بر امریکا گفتیم تحریممون کردن یا چون دنبال علم رفتیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش دنبال علم رفتن با دنبال بمب رفتن فرق داره
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی که این آقای ناشناس میگه ایران دنبال بمبه دیگه از بقیه چه انتظاری میشه داشت واقعا آقای ناشناس 16:13 آمریکا تو کشور خودشم طرفداری به پر و پاقرصی تو نداره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
علم عزیزان فقط در مسایل هسته ای و جنگی خلاصه شده!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
چون گفتی مرگ بر آمریکا به مدت بالای 35 سالم گفتی سفارتم گرفتی و از دیوار سفارتم بالا رفتی و دم به دم تهدید متقابل کردین همدیگرو.نه علم
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
این مرگ بر آمریکا گفتن ها برای الان نیست برای اول انقلابه که پیر انقلابمون یاد گرفتیم.در ضمن مرگ در این چندین سال کم پیشرفت کردیم.خودمون تنها در مقابل دنیای کفر ایستادیم همراه پیشرفت های بزرگ.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
غافل همه بندگان خدا رو کافر کردی . خودتو عالم حساب میکنی وای بر تو آقای هاشمی همه کافرند واقعا به طرز فکر شما باید افسوس خورد همی خوب گفتند افراطی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۶۳
۱۶
خدا وكيلي اون جمله رئيس جمهور رو كه هيچ دوستي و دشمني تا ابد پابرجا نيست رو بايد با آب طلا نوشت خيلي پر مغزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی رییس جمهور دعاهایی که از امامان رسیده را نمیخواند که میگوییم با اهل بیت و دوستانش تا ابد دوستیم و با دشمنان آنها تا ابد دشمنیم؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 15:32
شما که استاد سو استفاده از حرف بزرگان هستید این جمله"میزان حال افراد است" رو 4ساله تکرار میکنید.اینجا یادت رفت؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس 16:07 چه ربطی داشت.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ملاکت چیه ؟چکار کنیم ؟بنظرت کوبا و کره شمالی و چین و روسیه برحقن و دوست ولایت و امامان برو داداش خواب زده شدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی خوش بی مغزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵۱
۲۱
درود بر آمریکا
درود بر مملکتی که شرایط را فراهم کرد همه دانشمندان بزرگ مثل ادیسون و .... در آن رشد کنند و ما و هزاران مردم دیگر از خدمات آنها بهره ببریم
در این 38 سال گذشته به تنها چیزی که در ایران بها داده نمی شود علم و دانش است
و دلالی و واسظه گری رواج دارد
اکنون به دلیل سیاستهای خوب دولتمردان آمریکا ، آمریکا کشوری شده که همه عالمیان برای زندگی کردن آرزو دارند در در آنجا باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر همه جوانهامون مثل تو فکر میکردند الان نه تنها همین پیشرفتهای علمی فعلی را نداشتیم بلکه از کشورهای افریقایی هم عقبتر و وابسته‌تر بودیم.
جوانهای با غیرت بودند که با این همه تحریم و دشمنی، ایران را رتبه اول منطقه در سرعت پیشرفت علمی کردند، نه خودباخته‌ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اونا ادیسون رو بامبول کردن خیلی ها همزمان به این کشف نائل آمدن ولی تاریخ را فاتحان مینویسند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضی وقتا فکر میکنم یه نفرتا چه حد می تونه احمق باشه؟...
ادیسون؟!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید این آقای ادیسون حماقت مال یه دقیقشه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بغیر از بمب و موشک و اون غنی سازی که نصفه نیمه با کمک روسیه و چین و کره شمالی و پاکستان انجام دادید لطف کن یه چند فقره از پیشرفت ها رو بما بگو و برای ما توضیح بده چرا مردم برای مهاجرت به آمریکا و کانادا و استرالیا صف میکشند ولی بجز برادران افغانی و بعضا عراقی کسی طرف ایران نمیاد؟ پیشرفت جان عوض موشک هوا کردن اگر واقعا اینهایی که می سازید شو نباشه و از روسیه و چین برای تحمیق عوام الناس و دادن غرور بهشون نخریده باشید
اول یک هواپیما مسافربری برای مردم بدبخت بسازید
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مملکتی که مردمان خود را به بردگی گرفته.
درود بر کشوری که اهداف شیطانی در آن دنبال می شود.درود بر کشوری که روز روشن آدم می کشد اما به دیگران می گوید تروریست.رود بر کشوری که از رژیم صهیونیسم وحشی حمایت می کند.بازم بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون موقعیکه ماهواراتونو جمع میکردن و شما عصبانی میشدین برا همچین روزی بود نیروهایی داخل خود ایران از رگ ما و خون ما اما در خدمت اهداف اونا از یه پسره امریکایی پرسید نظرت در مورد برنامه هسته ای ایران چیه پسره گفت چطو امریکا میتونه بمب داشته باشه ایران نه!یعنی اگه ایرانم میخواست بمب بسازه بازم میشدیم در حد اونا دیگه چه برسه به الان که اسلام میگن حرام میدونه این چیزا رو ماهواره چیکار کرده با عقلتون
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۴۱
واقعا از این همه انفعال و تذلل متاسفم، یه جوری حرف میزنه که انگار ما مقصریم. کم کم داره معلوم میشه که "اعتدال" این حضرات، مثل واژه "اصلاحات"، یک نوع مغالطه اشتراک لفظیه که مردم یه چیز ازش میفهمند ولی خودش یه چیز دیگه اراده کرده.
اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولیّنا...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اعتدال بهتر از ظرفیت نبود؟

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای ظرفیت تحقق ظرفیت های انسانی !
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حجتیه بشین ببین تا شش ماه دیگه چجوری ارزونی مملکت رو فرا میگیره فقط اگه همه چی بدتر شد اون موقع قیافت دیدنیه البته من آرزو میکنم همه چی ارزون بشه و حماسه اقتصادی مد نظر آقا به وقوع بپیونده و وضع ما بدبخت بیچاره ها هم بهتر بشه ولی من چشمم آب نمیخوره
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
برو کلانتری یه شکایت از خودت بکن شاید جواب دادا ضرر نداره
تو کی میخوای بفهمی اصول گرا ها بازی خوردن .................... شعورم خوب چیزیه گاهی ازش استفاده کن بد نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب سرباز ولایت !!! یا کاسب تحریم
اگر شما توی بازارموش دوانی نکنید واانصاف داشته باشید ارزون خواهد شد !!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان موش دوانی رو که سرور شما آقای استوانه نظام و بچه هاش و نوچه هاش دارن تو بازار انجام میدن.
رئيس جمهور كومور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۵
همه رئيس جمهوراي كشور ايران بايد بيشتر از اينكه نگران رقباي بين المللي باشن از رقباي داخليشون نگران باشن؟ باز به كومور اينجا مملكت داري با اعمال شاقه! اوباما هم به نظره شما همينقدر نگران داخلي هاست؟ اگه اينجور باشه كه بيچارس خودش خبر نداره . . .
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۴۳
خود شخص روحاني اگر خيلي علاقه داره بره با اوباما دوست بشه ولي جاي ملت ايران خواهشا تصميم نگيرند.غرور ملت ايران اين اجازه رو نميده كه بهشون از طرف آمريكا توهين بشه بعد دم از آشتي بزنه.
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
بله. امریکا دائم به ما توهین می کنه مثلن میگن مرگ بر ایران یا اوباما بارها به ما گفته شیطان بزرگ و ... بله بله حق با شماست دوست عزیز. روحانی هم که رییس جمهور مردم نیست لذا حق نداره از طرف مردم حرف بزنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"روحانی نماینده ملت ایران است"
اگر به انتخابات تون اعتقاد دارید،نماینده اکثریت است!

هروقت جلیلی یا هر نماینده شما،توانست رییس جمهور شود،شما بیا از ملت ایران حرف بزن!

غرور 18 میلیون،قطعا بیش از غرور 3 میلیون است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی؛ ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقا امین به عشق ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۳۲
۸
اگه اين همه ريزبيني و دقت رو در مورد محمود نامدار هم داشتيد قطعا بخشي از ملت به گدائي نمي افتادند يا حداقل كم كم به گدائي نمي افتادند.
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۲۳
چه معنی داره این حرفا !!دوستی رعیت و کدخدا؟تا ابد رعیت ،رعیته وکدخدا ،کدخدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تو فقط کار کن !کدخداتا با این حرفا ناراحت نکن !!!!! باج دادن:یعنی زیر سلطه رفتن و رعیت حرف گوش کن شدن!!!! به این دوستی نمیگن میگن مملکت فروشی
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
ارباب خودم سامیلی ملیکم
ارباب خودم اخماتو وا کن
ارباب خودم بزبزقندی
ارباب خودم چرانمی خندی


بااین وضعیت میرسیم به اونجا که هممون اینو بخونیم کاپیتولاسیون ها تکرار خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۹
۸
بد اندیشی و کینه و دشمنی بوود خوی و کردار اهریمنی!!! ایرانیان همه صلح و دوستی را می خواهند!!! درود بر رئس جمهور صلح طلب و اصلاح طلب ایران حسن روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و چون ایرانیان خواستار صلح دوستی هستند با زورگویان و بداخلاقان جهان درگیر شده‌اند تا هم خود و همه انسانها را از شر این جنایتکاران و انسان کشان، نجات دهند.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
و مسلما ایران از روی خواست ارتقا وضع مردم خویش خود را درگیر مشکلات تمامی جهانیان نخواهد کرد و به فکر جیب خالی و خانواده خود خواهد بود و نه کره شمالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۳۴
۱۶
درود بر آمریکا
درود بر همه کسانی که ما امروز زندگییمان را و رفاهمان را و استفاده از تکنولوژی را و... از صدقه سر آنها داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حماقت تا کجا؟!!!
مثل روز روشنه که اگر این امریکای جنایتکار و اسراییل وحشی نباشند همه جهان روزهای زیباتر و دوستانه‌تری را تجربه خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر این آمریکا نبود یک نمونه:
مثل قدیم باید برای ارسال نامه هایمان از کبوتر به جای ایمیل استفاده می کردیم و هزار مثال دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ویتنام وکلیه کشورهای امریکای لاتین در دهه هفتاد وهشتاد وافغانستان وعراق وسوریه ونیز زندانیان گوانتانامو وابو غریب وهمه شکنجه شدگان زندانهای مخفی ان در اروپا وو..جنگ خودمون که عراق به نیابت از امریکا انجام داد وو.........هم بسیار از این صدقه !امریکائیها بهره مند شده اند.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ببخشید ولی شعر نگو
اب رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۴
اقای روحانی وهمفرکرانش فرزندان خلف فکری وسیاسی مرحوم بازرگانند. اما شهامت ابراز اینمطلب ودوری از تفکر ..... را ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رحمت کند مرحوم بازرگان را که سالم زیست و زندگی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر بزرگان
درود بر بازرگان
درود برهمه پاکان
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر همه وطن فروشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۵
چه خوش بی مهربانی هر دو سر بی که یک سر مهربانی درد سر بی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت. واقعا چه معنا داره ما به کسانی که هیچ احترامی برای ما قائل نیستند و همه نوع بی‌شرفی در حق ما داشتند، مهربانی کنیم.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
سراط تمام حرفای این ناشناس همش عین همه بابا مجبوری همشو منتشر کنی هی اسپم میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۳۱
۱۳
آقای صراط و ای تندروها
اگر این آمریکا نبود
بجای اینترنت امروز شما چگونه می خواستید از اطلاعات روز دنیال مطلع شوید ؟؟؟
اینترنت و هزاران خدماتی را که شما استفاده می کنید محصول آمریکاست
...
یادش بخیر در سال 75 در طول مسیر راهپیمایی در خیابان انقلاب یک خبرنگار آمریکایی از من پرسید تو که با شلوار لی و کاپیشن سبز آمریکایی داری شعار مرگ بر آمریکا می دی می دونی تمام سرتا پات آمریکاییه؟؟
حالا شده حکایت بعضی ها
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نگو بابا، حالا فردا پس فردا پوشیدن لباس آستین کوتاه و شلوار لی ممنوع میشه!!

کم کم میخوان اجبار کنن همه کرباس و جلباب بپوشن!!

این وعده طالبان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش اگر امریکا نبود و این همه جنایت نمیکرد و این همه دانشمندان را از بین نمیبرد الان خیلی پیشرفته‌تر بودیم.
چقدر خوب میشد ما انسانها هم در رفاه بودیم و هم در آسایش و این آسایش را با کشتن و نابود کردن دیگران به دست نمی‌آوردیم.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 12:25 یعنی چون آمریکا اینترنت رو اختراع کرده و ما داریم ازش استفاده میکنیم پس باید اجازه بدیم هرجنایتی که دلش میخاد بکنه آخه حماقت تا کی؟البته حق داری شما چون این منطق اصلاحاته

بعدشم دیگه الان عالم و آدم میدونن آمریکا فقط داره با پول یهودیها دانشمندای کشورای دیگه رو جذب میکنه تا با استفاده از علم اونا همه تکنولوژیها رو به نام خودش ثبت کنه نمونش دانشمندای ایرانی که تو آمریکا هستن از ناسا گرفته تا گوگل و ..... کی میخای اینارو بفهمی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبان و افراطی و تندرو اونایی هستن که شعار زنده باد مخالف من رو میدن ولی تحمل حرف مخالف رو ندارن و تا روزنامه ای بر علیهشون حرف میزنه سریع درش رو تخته میکنن
مرگ افراطی های های تندرو فتنه گر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
اوووه حالا قبلتر که آمریکا نبود چی سه روز وقت داری دنبال مقصر بگردی
خخخخ
ناشناس چی گفتییی
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۵
بر منکرش لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سریال سرزمین باد ها را ببینید خیلی چیزهاش خیلی وطن فروشی هاش و.... با وضع فعلی مطبقه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۱۲
خب مگه چی میشه ؟! مگه چه اشکالی داره ؟فعلا که روسیه و چین وهندو قطر و عربستان دارن هر کدوم به شکلی منابع و ثروتهای ما رو ( بعد از این همه سال استکبار ستیزی و مقاومت در برابر استکبار!!)غارت می کنن فوق فوقش یه سهمی هم از این خوان یغما به عمو سام برسه . اینا که مفتی غارت می کنن شاید عمو سام در ازای غارتش چند تا موشک تاو بمون داد برا روز مبادا!!!
ناشناس
|
United States of America
نگاه دوستانه شما فقط به یک طرف میچرخه؟
سرباز ولایت
|
United States of America
اصلاحات آمریکایی
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۱۷
اولن گور بابای امریکا هم بکنند ولی اگه این سهمیه های دانشگاه (در واقع حق الناس) و دانشگاه امام صادق و بیت المال نبود شما ریغوها کدوم مدرک تحصیلی را داشتید و چه جوری نون می خوردید؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مدرسه حقانی یادت رفت !!!
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
این مدرسه حقانی اخر این امین رو دق مرگش میکنه
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱۵
آقاي رئيس جمهور...دشمني آمريكا با ايران محدود به اين 3 دهه نيست...انگار قضاياي 28 مرداد 32 و 17شهريور 57 و .... رو فراموش كردين...دشمني ما دشمنيه استراتژيه...شما روحاني هستي...درس دين و قرآن خوندي...مگه در قرآن نخونديم كه "لن ترضي عنك اليهود و النصاري حتي تتبع ملتهم....آقايون بدونن تا ملت و دولت جمهوري اسلاميه ايران مناديه اسلام ناي محمدي هستن و تا بالاسر اين ملت و مملكت نائي حضرت ولي عصر حضور دارن ...دشمنيه اين شياطين تمام نخواهد شد...اين ساده انگاري و يا حماقته كه لبخند اونارو باور كنيم...انگار در طول اين چندين دهه دستكش مخملي رو روي دست چدني اينا نديدين...
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
از قران استفاده نکن.این زشترین کاره ککه برای توجیه اهداف و غرض شخصی از قران استفاده کنی واقعا خجالت آوره.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۶
۱۷
آقای حقوقدان فرموده اند سه دشمنی ایران و آمریکا در صورتیکه باید می فرمودند سه دهه دشمنی آمریکا با ایران . و فراموش هم نشود که اجرای سیاست های کلی نظام با مقام معظم رهبری است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا. ما با هیچ ملتی دشمنی نداریم مگر با جنایتکاران. اما این امریکا هست که همیشه با ما دشمنی داشته و دارد و مانند گرگ کمین مرده‌ای است که منتظر فرصت برای دریدن است.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۴
۲۴
متاسفام برای شما
ادعاتون نشه شیعه علی هستید ها!!!
دقیقا شیطان هستید همتون
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱۷
جناب آقای روحانی مگر شما به قرآن معتقد نیستید ؟ سخن شما در این مورد که (( هیچ دشمنی تا ابد باقی نخواهد ماند و هیچ دوستی نیز تا ابد ادامه ندارد. پس ما باید دشمنی را به دوستی تبدیل کنیم.)) صریحا مخالف ایه قرآن هست در سوره کافرون خداوند به پیامبر می فرماید : بگو ای کافران من آنچه شما می پرستید نمی پرستم و شما نیز آنچه را من می پرستم نمی پرستید
آقای روحانی اگر به قرآن معتقد هستید بین شیطان و دوست خدا تا ابد دشمنی هست بین کفر و اسلام هیچگاه دوستی اتفاق نمی افتد اگر شما روحانی هستید و لباس پیامبر پوشیده اید بگویید که این حرف شما اشتباه است
در یک صورت مطابق با ایه قرآن فقط می توان با کفار هنگامی دوستی کرد که آنان پیرو حق شوند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حال افراد است چی شد؟
از کی تاحالا شما شدید نماینده خدا و مخالفین شما هم شدند دشمنان خدا؟؟! واقعا توهم تا کجا؟ وهابی هم مثل شما فکر می کنید که شیعیان بیچاره رو تکه پاره می کنند.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
همانطور که انسان های هزار و چهارصد سال پیش با انسان های الانی فرق دارن قوانین و اصول انسانی و سایر ضوابط هم تغییر کرده و با اون موقع فرق داره ملاک دوست و دشمن هم فرق کرده و نمیشه مثل اعراب قبیله ای باشی و دنیای کنونی به صورت جهانی وابسته و زنجیره واره باید با هم در ارتباط باشی وگرنه عقب میمونه
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب پروفسور سعید و سپهر که نظرات مضحکی رو منتشر کردید یک کم سواد داشته باشید بد نیست آخه فول پرفسور من ملاک حال فعلی افراد هست چه ارتباطی بین کفر و شرک داره
ثانیا آقای سپهر اینکه میگی اصول انسانی تغییر پیدا کرده شما اگه یک کم سواد داشته باشی می فهمی که این حرف شما یعنی اینکه هیچ ارزش مطلقی وجود نداره شما به خدا معتقدی ؟ به پیامبر و قرآن معتقدی ؟ اگه معتقد نیستی پس بیا باهم بحث کنیم اگه معتقدی این روشنه که اصول و ارزشها تغییر نمیکنه
سپهرجان اگه بپذیری اصول و ارزشهای انسانی تغییر میکنه باید اینو بپذیری که اگه یک زمانی اومد که آدمکشی افتخار شد ما باید آدمکش بشیم مغز تو چه طور اینو باور میکنه
اگه یک کم مطالعه کنی خواهی فهمید حرف شما حرف پروتاگوراس است اون سوفیست معروف مال 2500 سال پیش خیال میکنی خیلی روشنفکری پروتاگوراس قائل به نسبیت حقیقت بود در زمان سقراط که اومد و با اونا مبارزه کرده
دارو دسته آقای روحانی مثل اینکه نه از دانش بهره ای دارند و نه از دین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۵
۸
درسترین کار همین است با برقراری ارتباط بار سنگینی از دوش مردم برداشته می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یقینا با کرنش مقابل دشمن خونخواری که منتظر فرصت است، بار سنگینتری به ملت تحمیل خواهد شد.
مگر خدا به خیر بگذراند وگرنه این رویه غلط عواقب خطرناکی دارد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
به ملت یا شماها؟
کاسبی شما از تحریم و انگ زدن به مخالفین به اسم مزدور دشمن دشمن از بین میره از اون ناراحتید.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر بهتر شد چه کار میکنی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
با سعید موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۳
برای من به عنوان یک ایرانی سوال است که منظور از دشمنی ایران با آمریکا چیست . ولی دشمنی های آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در قالب دخالت های گوناگون در عرصه های و دوره های گذشته روشن است .استنباط من از این صحبت ها این است که این حرف ها مصرف اونطرف آبی دارد نه خریدار داخلی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۰
مگر عربستان از رژیم سهیونیست حمایت نمی کند و در سوریه نسل کشی نمی کند ودهها جنایت دیگرچرا با او رابطه داریم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده کدوم رابطه؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم رابطه؟
واقعا خدا شفای عاجل به شما بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۱۵
بايد مواظب باشيم به ارمان هامون وچيزايي كي بخاطرش اين همه سختي كشيديم لطمه اي نخوره.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
خورده خبر نداری
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه چیزی برامون نمونده ، اگه با امریکا صلح نکنیم تا چند سال دیگه از آفریقایی ها هم بدتر شدیم
علیرضا بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۱۱
به چه غیمتی؟؟؟
میرزاعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۱۶
شما دینتان را بدهید سریعا با شما دوست میشوند اما مسلمانان ایرا ن وپیروان خمینی وخامنه ای دوستی با شیطان را میخواهند چکنند ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خخخخخخخخخ
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای احمدی حجتیه با این تمسخرت معلومه که هیچ بویی از دین نبردی فقط آدمایی که دین و ایمان درست حسابی ندارن از آمریکا طرفداری میکنند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ماهم اگر مثل جنابعالی تحریمها روی زندگیمون اثر نداشت توی تظاهرات دهنمون رو به اندازه تونلهای جاده هراز باز میکردیم و مرگ بر شرق و غرب میگفتیم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی دلاور دیگه شیرین کاری چی بلدی رو دمتم وایسی امریکا بیشتر بهت می ده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برات متاسفم که دینت رو به چه بستی!
لابد دوستی با روسیه و چین کمونیست با شعایر دینی و ایمانی شما مشکلی نداره فقط مشکل آمریکاست!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سربازجون:

همین که شما بو از دین بردی کافیه!
از صد فرسخی پیداست!!

قربون دین و ایمان شما اخوی ها برم که هرکی باهاتون نباشه،به لجن میکشیدش!
______________________________
قاسم جون:
"دوران شما هم به سر خواهد آمد،شک نکن"

محمدرضا با اون همه قلدرم و بلدرم،گذاشت رفت!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان این دوران هم تموم میشه و ما اسلام رو به کل دنیا صادر می کنیم و با ظهور آقامون عدالت در همه دنیا برقرار میشه اون موقع فقط روسیاهیش میمونه به زغال(حجتیه).

واقعا من احمق تر از این فرقه حجتیه که یک فرقه انگلیسی هست ندیدم .تزشون اینه که ما باید ظلم و ستم و جنایت رو اینقد گسترش بدیم تا آقا امام زمان (عج) ظهور کنه چون آقا وقتی ظهور میکنن که ظلم و ستم خیلی زیاد باشه.آخه یکی نیست به اینا بگه که بی مغزها اگر آقا ظهور کنه اول گردن شمایی که ظلم و ستم رو گسترش دادید رو میشکنه. واقعا یه الاغ بیشتر از شما حجتیه ای ها مغزش کار میکنه البته بلا نسبت الاغ.
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۶
دوستانی که فقط توهین میکنید و تهمت افراطی وغیره میزنید.کسی ازبرقراری رابطه بدش نمیاد اما سوال اینجاست که به چه بها وبا چه کسی ؟با دوست یا دشمن؟ تمام دولت مردای فعلی خود را سرباز امام(ره)،سرباز انقلاب،رزمنده دوران دفاع مقدس ورهرو راه وپاسبان خون شهدا میدونن.خوب ما هم قبول داریم .اما مراجعه کنید به مطالب امام(ره)وشهدا،کجا فرموده باشند که امریکا دوست ملت ایران است؟مگر امام(ره)نفرمودند که این امریکا با استقلال وعزت وشرف وپیشرفت ودین ومذهب واصلاباملت ما مشکل دارد؟مگر نفرمودند که تا نوکر امریکا نشوید دست از دشمنی بر نخواهد داشت؟حال شما بفرمایید دوستی با چه کسی وبه چه بهایی؟در مورد مذاکرات ژنو میگویید هسته ای نمیخواهیم برفرض محال قبول! تاالان چه قدر امتیاز داده ایم یا به قول اقایان اعتماد سازی داوطلبانه کرده ایم وچه قدر امتیاز گرفته ایم.بسیاری از حقوق خودمان را امتیاز داده ایم تا ذره ای از حق خود را به ما بدهند!!! چند درصد داده ایم وچند درصد گرفته ایم؟ وبرای ازبین بردن تمام تحریمها و باز گرداندن تمام اموال بلوکه شده خود چقدر باید بدهیم؟ تنها دادن تمام انرژی هسته ای کافی است؟با توجه به چیزی که داده ایم و چیزی که گرفته ایم قطعا نه پس دراین صورت باید دیگر چه چیزهایی را به عنوان امتیاز داد؟موشکها،اقتصاد، فرهنگ، ملیت،ازادی،استقلال،دین،.... کمی فکر کنیدادامه این نوع مذاکره یک راه بیشتر ندارد دادن حقوق خودبه عنوان امتیازات بیشتر در برابر گرفتن مقدار کمی از حقوق خودمان!!!! در غیر این صورت(ندادن امتیاز بیشتر) محکوم به شکست است.واین شکست یعنی بازگشت به سر خانه اول که هیچ کدام (دادن امتیاز بیشتر وبازگشت به سر خانه اول)به نفع ملت ما نیست .امتیاز دادن یعنی از دست دادن بخشی از حقوق برای به دست اوردن بخش دیگری از حقوق واین عاقلانه نیست.بازگشت یعنی از دست دادن زمان،عقب ماندن از پیشرفت ومهلت دادن به دشمن برای رسمیت دادن به تحریمها ودر مظان اتهام قرار گرفتن.در حالی که با استقامت که سیره اهل البیت ع و دشمن شناسی و دشمن ستیزی میتوان کمتر ضرر کرد وعزتمند زندگی کرد. یادمان نرود که شعار اسوه ازادگی و مردانگی ما شیعیان "هیهات من الذله" بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز منتظر
استتلالت اشکال دارد طور دیگری قضیه را ببین
اکنون اگر به دور و بر خودت نگاه کنی همه سربازان چینی را در غالب اجناس چینی خواهی دید ما را تاکنون سرگرم دشمنی کرده اند تا از پیشرفت و تکنولوژی و تولید و.. دور بمانیم
آری آمریکا هزاران صفت بد دارد اما راه مبازره با او این راهی که ما رفته ایم نیست نیست نیست .. مسیر را گم کرده ایم
یک افراطی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا به ما توفیق بده راه درست رو از راه نادرست تشخیص بدیم خیلی مشکل شده
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای منتظر حرف شما درست ولی مشکل اینجاست اینایی که طرفدار رابطه با آمریکا هستن اصلا دین ندارن تا بخان نگران از دست دادنش باشن اینم بگم اکثر اینها مرفهین بی درد جامعه هستن که رهبرشونم آقای پدرخوانده دولت یا همون آقای استوانه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا اینهایی که از رابطه با آمریکا طرفداری میکنند بدبختهای جامعه هستن.شما افراطیون شکمتون از زجر کشیدن مردم سیره و رو هوا حرف میزنید.درسته دوستی با آمریکا رفتن زیر سلطه هست ولی چه کسانی مارو به روزی انداختن که مجبور بشیم زیر بار سلطه آمریکا بریم؟
همین شماها بودید که کاری کردید تمام نیروهامون از کشور خارج بشن.شما بودید که با کل دنیا دشمن بودید.شما بودید که تمام مغزهامون رو فراری دادید.همین هم فکرهای شما بودند که کراوات دیپلمات خارجی رو قیچی کردند و...
شما کشور رو به این وضع انداختید و برای بیرون رفتن از این وضع باید زیر سلطه آمریکا بریم تا دوباره به قدرت برسیم.
میتونید بفهمید یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۶
به نظر من دوستي با آمريكا منافع بيشتري براي كشور ما دارد تا روسيه . اگر نيمي از امتيازاتي كه به روس ها داده ايم به آمريكا داده بوديم , الان صاحب بمب اتم هم بوديم.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا اشتباهت همینجاست آقای ناشناس ممکنه ما به روسیه باج بدیم ولی حداقلش اینه که روسیه با دین ما مشکل نداره ولی آمریکا به خاطر اینکه به واسطه اسرائیل با دین ما مشکل داره میخاد کلا اسلام و در راسش شیعیان رو نابود کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سرباز ولایت.
اولا اگه مشکلش دین بود زمان شاه همین کارو میکرد.تازه اون زمان مردم اعتقادشون بیشتر بود چون خودشون دین رو انتخاب میکردن و اجباری نبود.
ثانیا فقط صدو خورده ای ملیون نفر شیعه وجود داره و بقیه مسلمانها از سنی و وهابی و سلفی و ... هستن.فقط ما باید کاسه داغ تر از آش باشیم؟
در ضمن برای دشمنی با اسراییل هم باید قدرت داشته باشیم که ...
تازه اسراییل در سازمان ملل کشور شناخته میشه.
عربستان و بقیه مسلمونها هم طرف اسراییل هستن.البته در باطن.
ما تنهاییم.
اگه ما خیلی نگران دین هستیم چرا با کشور میانمار دشمن نشدیم و یا در چین که این همه مسلمان رو کشتن چرا واسه اونا غیرتی نشدیم؟
این سوالهاست که ذهن آدم رو مشغول میکنه.
پس مشکل جای دیگست.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ما با سر منشا دشمنی با شیعیان که آمریکا و اسرائیل هستم مشکلی داریم
میفهمی اینو یا نه؟
بعدشم زمان شاه جمهوری ایلامی که نبود و شیعیان که قدرتی نداشتن به اون صورت و ایران کانون صهیونیزم در منطقه بود دیگه این چیزا رو هر بچه ای میفهمه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۶
تنها دلیلی که برای بازدید سایت شما دارم این است که از جلز و بلز کردن شما شاد میشوم.بریزید آب را آنجایی که میسوزد.
aghil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۹
۱۶
های آقایونی که ماها رو به تندروی و افراطی گری متهم میکنین نظر شما رو به سخنان رهبری جلب میکنم .
کسانى که دم از مذاکره با امریکا مى‌زنند، یا از الفباى سیاست چیزى نمى‌دانند، یا الفباى غیرت را بلد نیستند؛ یکى از این دو تاست. در حالى که دشمن این‌طور اخم مى‌کند، این‌طور متکبّرانه حرف مى‌زند، این‌طور به ملت ایران اهانت مى‌کند، تصریح هم مى‌نماید که مى‌خواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند، عدّه‌اى در این‌جا ذلیلانه و زبونانه مى‌گویند: چه کار کنیم؛ برویم، نرویم، نزدیک شویم، با آنها صحبت کنیم، در خواست کنیم، خواهش کنیم؟! این اهانت به غیرت و عزّت مردم ایران است؛ این نشانه بى‌غیرتى است؛ این سیاستمدارى نیست. سعى مى‌کنند رنگ و لعابى از فهم سیاسى به کار خود بدهند؛ نه، این درست ضدِّ فهم سیاسى است
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
عقیل جان واسه کی داری صحبت رهبری رو میکنی اینایی که به ما میگن افراطی اصلا رهبری رو قبول ندارن چون اگه ولایت رو قبول داشتن که اینقد بی غیرت و وطن فروش نمیشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سرباز ولایت بی غیرت و وطن فروش خودتی.
در ضمن ما رهبری رو کاملا قبول داریم. ولی نعمتی که خداوند به انسانها داده عقل هست.
حتی برای قبول کردن دین اسلام هم باید تفکر بشه.آیه ها رو نخوندی؟
پس خوبه کمی هم از عقلتون استفاده کنید و در کنارش از راهنمایی های رهبری هم استفاده کنید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس شما چطور رهبری رو قبول دارید ولی حرفشو که در بالا اومده قبول ندارید پس نتیجه میگیریم شما بی غیرت و وطن فروشید نه ما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۶
رابطه با آمریکا و رفع خصومت ها به نفع مردم ماست.
البته روابط عزتمندانه.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۵
این روز ها هم مثل گذشته میگزرد روسیه هم با ما جنگ ها داشته و ما هم شعار داده ایم حال مهمترین دوست ژئوپلیتیک ما حساب میشه البته فقط به خاطر منافع مشترک و دشمنان مشترک و باج هایی که داریم میدیم حال چه جیب این کدخدا پر شه و چه جیب اون یکی ما تا الان همه باج داده ایم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اینجاست که آمریکا تا انتها با ما دشمن خواهد بود چون یهود تا انتها با شیعیان دشمن خواهد بود
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا سرباز ولایت این چه طرز فریه دیگه یه نگاه به تاریخ کن کدوم دوست و دشمن ابدی وجود داشته
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سپهر برادر من یهود از همون ابتدا با ما دشمن بوده و تا انتها هم دشمن خواهد بود حکایت دشمنی یهودیها با شیعیان و اسلام حکایت دشمنی شیطان با خداست که تا روز قیامت پابرجاست.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۸
۴
این روز ها هم مثل گذشته میگزرد روسیه هم با ما جنگ ها داشته و ما هم شعار داده ایم حال مهمترین دوست ژئوپلیتیک ما حساب میشه البته فقط به خاطر منافع مشترک و دشمنان مشترک و باج هایی که داریم میدیم حال چه جیب این کدخدا پر شه و چه جیب اون یکی ما تا الان همه باج داده ایم
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۷
۱۴
ٱقای ناشناس مثل اینکه خوابی یا خودتو به خواب زدی تمام دعوا ها سر همین پیشرفت حیرت انگیز ایرانیان است که ابر قدرتها را نگران کرده یکیش همین انرزی هسته ای است اونها خوب فهمیدن اگر ساکت بشینند ده سال دیگر ایران ابر قدرت اول جهان است برای همین هم هست که سنگ میندازند آمریکا و غربی ها و نوکران منطقه ای آنها و همچنی بعضی از خود فروخته های داخلی که سر در آخور بیگانه دارند مثل بهایی ها و اصلاح طلبان طالبانی و صهیونیست های داخلی که به دروغ میگن ما بهایی هستیم نه یهودی کمک کار آنها شده اند و خوشان را جزءاین ملت جا رده اند و هی ملت ملت میگن کمک کار آنها شده اند خطر داخلی های خائن از بیرونی ها بیشتر است .
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب على اصغر! انگار هنوز در عرصه سياسى،كبير نشده اى، اينكه تا ده سال ديگه ايران ابرقدرت اول جهان است يه توهم محضه نكنه سهم خواهى محمود از مديريت جهانى باعث اينگونه "توهمات و تخيلات" شده؟اون بنده خدا بيشتر در زمينه افعال معكوس مهارت داشت.
sgh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۰
به گفته اقای روحانی دوستی و دشمنی ابدی نیست پس به امید روزی که شیطان با خدا دوست شود!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت زدی وسط خال
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شما نعوذبالله خدا هستید نه اونها شیطان
راستی ملاک حال افراد است!
sgh
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز نه ما نعوذ بالله خدا هستیم و نه انها شیطان اما یکی میشه بنده خدا یکی میشه بنده شیطان امیدواریم که ما بنده خدا باشیم
ارمیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
شیطان تا ابد شیطان میمونه دشمن دشمن روحانی نه خودت گول بزن نه ملت خر فرض کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۶
ما مي خواستيم به اندازه نياز مان غني سازي 20 درصد داشته باشيم رئيس انرژي هسته اي اعلام كردند تا چهار سال ذخيره سازي كرديم واز سال قبل غني سازي 20 درصد نمي كنيم و براي 5 درصد هم مشكلي وجود ندارد در حال حاضر تجهيزات فعال است پس اين همه هياهو براي چيست
خداوندا شر قدرت طلبان ، رانت خوران ، دزدان بيت المال ، مفت خوران ، سود جويان تحريم ها را از سر مردم ايران كم كن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز مشکل اینجاست که آمریکاییها و در راسشون اسرائیل با این چیزها راضی نمیشن
اون ها تا تمام شیعیان رو نابود نکنن آروم نمیشن
وگرنه تعلیق غنی سازی 20 درصد که چیزی از ما کم نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه مشکل کوچیک هست در دولت راستگویان!!!!!!!!!!!!حرف راست از دهن کسی در نمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۶
مسئولين لطفاً به داد مردم برسند شير خشك بچه 15 هزارتومان ، پوشاك بي كيفيت 8 هزارتومان ، زيترماكس 30 هزارتومان ، سرويس مدرسه ، شارژ مدرسه ، تغذيه وپوشاك ، هزينه مسكن و... حقوق كارگر 500 هزارتوماني
كارگر تو بمير تا رانت خوران ودزدان بيت المال ، مفت خورها ، سودجويان تحريم ها به قدرت ومنافع خود برسند
دين ، اسلام و ولايت مداري را جهت سرپوش گذاشتن به مقاصد خود بهانه كرده و هر روز مملكت را خراب تر مي كنند
آفتابه بلد نيستند درست كنند دنبال انرژي هسته ايند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفتابه بلد نیستند درست کنن دنبال بمب درست کردن رفتن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز روزی دست خداست اعمالتو اصلاح کن بشین محاسبه کن ببین با خودت چند چندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پول اینترنت رو از کجا میاری واین همه دل ودماغ اینترنت گردی رو؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاك همه عالم بر سر هر چي بي بته ترسو.
بيخود مارك بنجل به ايران و ايراني نزن. بگو از مقابله با دشمن ترسيدم، عنقريب زهره بتركونم.
اون آفتابه با دسته گل خرزهره نثارت كه نميدوني ما شانزدهيم كشور دنيا از نر رشد علمي هستيم. البته كه ميدوني، ولي خب همه كه آدم نبايد باشن.
دين و اسلام و ولايت، بهانه نيست ضعيف. دنيا و شكمي كه داري براش خودت رو نصف ميكني بهانه است كه ارزش آدم‌ها مشخص بشه. بعدشم، تو كه اينقدر بدبختي از پاي كامپيوتر پاشو برو سر چارراه بلكه نون حلال به دست بياري. نون حلال نباشه، آدم عقلش زايل ميشه.
راستي! آفتابه‌هاي خونه شما ايتاليايي هست يا ژاپني؟!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فکر کردی واسه آقایون مهمه؟
به جهنم که ملت دارن له میشن خرج موشکباران شهرکهای سدیروت و عسقلان واجبتره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو این وضعیت شعب ابی طالب مگه عقلت کم بود ازدواج کردی؟؟؟؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
من پوشک خارجی خریدم 4800.اگه8 تومن خریدی بهت انداختن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۷
۱۷
کبوتر با کبوتر ، باز با باز
دوستی با شیطان ، آنهم از نوع بزرگش نتیجه ای شیرین ندارد .
ان شاالله اگر روزی آمریکا مثل شوروی سابقبه چند جمهوری تقسیم شد آنموقع با بعضی هاشون شاید هم تمام کشورهاش دوست و دوست می شویم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
با سرخپوستستانش و آلاسکا
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
به منفعت ایران باشه به کوری چشم افراطیون که همش دین رو سپر بلای خوشدون کردن رابطمون خوب میشه تا چش هر چی کاسب تحریمه دراد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۳
۴
اينجا ايران است ، يك عده اي براي سودهاي حاصل از تحريم همه كار مي كنند ، يك روز ولايت مدار مي شوند ، يك روز اصول گرا ، يك روز اصلاح طلب ، فرقي برايشان نمي كند در چه گروه وحزبي باشند مهم حفظ قدرت ومنافع است به هر قيمتي باشد يك روز رابطه با آمريكا را پيشنهاد مي كنند و يك روز ديگر مي گويند امريكا جنايتكار است مهم اميريكا نيست مهم منافع شخصي وقدرت است هيچ كس به فكر مردم نيست بلكه به فكر دزدي قانون مند از بيت المال ومفت خوري هستند
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
چرند نگو. چرند نگو.
سود حاصل از تحريم؟! چند نمونه مثال بزن بدونيم سود حاصل از تحريم چيست و دقيقاً بگو تو جيب چه كفتارهايي مي‌رود؟!
واقعيت اينه كه سود حاصل از وطن فروشي و ... جلوي آمريكا، امروز خيلي بيشتره. رو همين حسابه هر چي گردن كلفت مال مردم خور، طرفدار رابطه با آمريكاست و وقتي بهش بگي آمريكا دشمن اسلام و ايرانه، ميگه اين حرفا كشكه!
آره جونم! اون مردمي كه ذره‌اي عزت، شرف و خون ايراني دارند، خودشون و ناموسشون ايران را نمي فروشن واسه چندر غاز پول. اونا دست ميذارن رو پاي خودشون و ميگن يا علي(ع).
فقط آمريكاپرستان مزدور مي تونند چشم بر همه جنايات ضد بشري آمريكا ببندند و برن پيش دشمن التماس نون.
اي خاك بر سر ترس و بي ارادگي.
محمد
|
Germany
|
۱۸:۰۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۶
۵
بخدا چنان آمریکا تحقیرمون میکنه که یادمون بیاد چی بود و چی شدیم
خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند...
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۶
۴
من میگم به این آمریکاییها نمیشه اعتماد کرد بعضیا باور نمیکنن بفرمایید شاهد از غیب رسید:
دیوید کوهن (رئیس کمیته تحریم های ایران)خطاب به اعضای کنگره آمریکا 1392/11/1:
مطمئن باشید در پایان شش ماه زمان توافق ژنو،وضع اقتصادی ایران به مراتب از وضع موجود بدتر خواهد بود. ما (مرکز مدیریت تحریمها) اجازه نمی دهیم ایران از فضای روانی کاهش تحریمها بهره برداری کند.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا این خبرو از کجا گرفتی؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شبکه خبر
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۷
۶
این بود نتیجه دولت روحانی مچکریم رای ما که شد کولی دادن به آمریکا ای دستم بشکنه که به این آدم رای دادم من چقدر خرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۸
۳
تحریمها نشان داد ما نه در صنعت خودرو سازی ( شعار خودروی ملی که یادتان هست ) نه در کشاورزی نه در معدن نه در پزشکی ونه در .... در هیچ زمینه ای پیشرفت نداشته ایم
وای برما که فقط شعار داده ایم
طهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۶
۴
مرگ بر وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۳
۴
یه روزی یه میش خوب تصمیم گرفت به بازی جنگ گریز با گرگ پایان بده برای همین راست رفت پیش گرگ وبا شجاعت تمام تو چشماش نگاه کرد وگفت دنیا عوض شده ودیگه راه حل کشتن ودریدن وفرار قدیمی شده.بی خیال همه اونها که از ما خوردی بیا با مذاکره مشکلاتمون رو حل کنیم.گرگ با خوشحالی تمام گفت :باشه............فردا میش توی شکم گرگ بود وعبرت دیگران که با جراحی پلاستیک مذاکره وگفتگو نمیشه غریزه دریدن گرگ رو ازش جدا کرد.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
نه اونا گرگن و نه ما میش و بز
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۷
۱
دلیل علاقه آمریکا برای ارتباط با ایران اینه که اینها فهمیدن عربستان و قطر و..نهایتا"میتونن
تا 15 سال دیگه برای اونها نفت و گاز داشته باشن اما ایران و عراق و آذربایجان 3 کشور شیعه منطقه تا 50 سال دیگه میتونن منابع مورد نیاز اونها رو تامین کنن. دلیل اینکه قطر و ترکیه و عربستان توی عراق و سوریه زدن به سیم آخر همینه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
پیونگ یانگ پیونگ یانگ ما داریم میاییم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵
۵
پیونگ یانگ پیونگ یانگ ما داریم میاییم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۵
۳
تعداد نظرات صراط ناپسند ببخشید غیرقابل انتشار واقعا" شرم آوره
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۷
۱
اگه برابر فرمايش آقا عمل ونرمش قهرمانه مطرح باشه بنظرم مشكلي پيش نمياد واحترام متقابل رعايت وحقوق حقه مردم ايران زمين محترم شمرده شود شايد درشرايط خاص روابط ترميم بشه چون اين منطق قرآني وانساني ايران است.
فارض
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۷
۷
صراط انصاف داشته باش،اين خوبه يا مثل محمود در نيويورك صدبار التماس ميكرد؟
فارض
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
صراط انصاف داشته باش،اين خوبه يا مثل محمود در نيويورك صدبار التماس ميكرد؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
مرگ بر آمریکا
ا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۹
۵
اگر احمدی نژاد این حرف رو زده بود متهم بود به بی تدبیری ، کم اقتصاد دانی ! بلد نیست حرف زنه و حرف هاش هزینه داره و احتمال دست هایی از جریان مخوف انحرافی در کار بوده؟!!

نوش جونتون آقایان آن مَرد رفت دیگه ...
امیر محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوران طلایی ایران دیگه تمام شد انرزی هسته ای فناوری فضای ونظامی این دولت فقط بفکردوستی امریکاوسبد کالاس وساختن کلید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
۴
۳
ایران و آمریکا به ماه عسل می روند و شادی کنان این شعر را می خوانند:
ما بچه های ناز نازی با هم می ریم گردش بازی دست به گلا نمی زنیم هر که به گل دست بزنه اسرائیل نیشش می زنه.
مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۴
۹
خدا روشکر کسی به قدرت رسید که از دوستی صحبت میکنه. قابل توجه تند روها :صدبار بدی کردی و دیدی ثمرش را خوبی چه بدی داشت که یکبار نکردی .درود به روحانی
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
اين شعر رو اول برو به عمو سام(آمريكا) بگو، اگه قبول كرد و تحريم‌ها رو لغو كرد و ديگه زورگويي نكرد، حرفي نيست.
ولي از الان بگم اين قبيلاشعار رو فقط براي خر كردن 4 تا جوون از همه جا بي خبر نوشتي. نه خودت گول اين حرف‌ها رو ميخوري، نه اون آمريكاي نجس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۸
۵
در یک حالت ایران و امریکا می توانند دوستان خوبی باشند که یکی از آنها از آرمانهای خود کوتاه آمده باشد
گمنام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۰۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۸
۵
24 خرداد که تموم شد وارا شمارش شد شمارش معکوس بغل گرفتن شیطان بزرگ قطعی شد به ارواح مطهر شهدا که اشتباهی که این دولت ورئیس این دولت میکنه اینده اثار ندامتش را خواهیم دید ما پیرو حضرت روح الله و گوش به فرمان حضرت اقائیم ومولایمان همچون مرادش هیچگاه امریکای جنایت کار را به رسمیت نشناخته وهمچون بعضی ساده لوحان فریب ظاهر شیطان بزرگ را نخواهد خورد ما هرگز فرازهای اخر وصیت نامه الهی سیاسی امام را از یاد نخواهیم برد مطمئن باشید هیچ کجای این خاک مقدس جائی برای لانه جاسوسی دیگر نخواهد داشت انانکه 24 خرداد رای دادند ببینند چگونه دستاوردهای عظیم نظام به حراج گذاشته شد شرم شرم شرم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۵
۳
نه تنها آمريكا بلكه رو دوستي هيچ كشوري نبايد حساب كرد بلكه بأيد بدون مغز دشمني نكرد تاريخ نشون داده به ما آمريكا و اروپا حتي به محمد رضا شاه اجازه فرود هواپيماي شاه رو نداد و با همپيمان آن روزهاي خودش وفاداري نكرد! براي اينها هر دوستي يه تاريخ انقضا داره و فقط و فقط بأيد محتاط بود و از راه پيشرفت در علوم روز دنيا كه نياز بشر امروز است آنها رو وادار به ارتباط منطقي كرد ! فراموش نكنيم كه كسب علم و پيشرفت در تكنولوژي تنها و تنها راه به زانو درآوردن حيله گران امروز دنياي سياست است و گرنه اينها به مردم خودشون هم رحم نمي كنند همانند وقايع هاليوودي يازده سپتامبر ! اينها همونهايي هستند كه هشت سال صدام و مسلح كردند و به جان ايراني انداختند و بعد كه تاريخ مصرف أمثال صدام و بن لادن و غيره تمام شد تقصيرها رو گردن اونها انداختند و از بين بردنشون ! ما بايد در دل بگوييم مرگ بر آمريكا و در ظاهر لبخند بزنيم و با تلاش و كوشش در جهت كسب علم روز دنيا اونها رو غافلگير كنيم ! درود بر ايران و ايراني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۷
۸
آمریکا یا روسیه!
آیا میدانید خانمان سوز ترین جنگ ایران با روس ها بوده
آیا میدانید ننگ آمیز ترین قرارداد ایران با روس ها بوده
آیا میدانید روسیه بزرگترین جداکننده ی خاک ایران بوده؟
و.....
اونوقت ما موندیم و بحث اینکه آمریکا اگه فلان کار کنه باهاش دوست شیم آیا واسه روسیه هم شرط گذاشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون به روسيه كولي داديم، به امريكا هم بديم؟!
اينه منطق شما؟!
نهايت منطق شعار اعتدال، اينه؟!
حتماً طرفدار خاتمي هم هستي؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم یادت رفته یا تاریخ رو خوب نخوندی این انگلیسه که قیچی به دست مساحت کشور مارو نصف کرد.حتی در دوران پیری هم این عادتش رو از دست نداد وبحرین رو هم از ما کند.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
به چی منفی دادین مثلا
حرف حقو گفت یا میخواین اینم تحریف کنین آقایون افراطی و کاسب تحریم
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۴
حالا اگه این حرفا رو احمدی نژاد می زد اون وقت همه به خصوص همین طرفدارای روحانی می ریختن روش که این آقا ضد انقلاب شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۱
۱
اگه چنین حرفی زده باشه معلوم میشه عقلانیت داره رشد میکنه. شما هم برید یه راه حلال برا نون خوردن پیدا کنید دشمن سازی روش اداره کشور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۴
اینایی که دارن خاطرات ۲۸ مرداد و بقیه بدی ها رو تجدید خاطره میکنن خاطره حمله عرب ها رو هم بگن بعد از دین و سیاست فعلی دفاع کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزززززيم!!
دلبندم!
عرب‌ها حمله نكردند. دين اسلام روبراي تبلغي بين مردم آوردند، آن هم به دست معصومين(ع)، ولي پادشاه ايران نخواست مردم آگاه شوند و مقابله كرد. قبلش نامه محبت‌آميز حضرت محمد مصطفي(ص) به حاكمان سرزمين‌هاي مختلف ارسال شده بود.
اگر آن به قول شما حمله نبود، مردم كي مي‌توانستند ريشه نظام شاهنشاهي رو بعد از 2500 سال بزنند؟! اين اسلام بود كه به اون‌ها روحيه جهاد و فداكاري داد و خروجي‌اش شد انقلاب اسلامي 57.
اما آيا آمريا از سال 1332 براي ما خيري داشته؟! آيا دشمني‌اش را قطعكرده؟! آيا جبران مافات كرده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا تو دیگه کی هستی؟ناسیونالیستها سالهاست دوره شون گذشته یه مقدار به روز باش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۲
۰
ایشون که کس وکارش به دست عمال آمریکا کشته نشده با یه کلیدش کاخ سعد آباد رو باز کرد با یه کلیدش هم در به روی آمریکایی ها واقعا خسته نباشید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۲
۰
من که از ایران دارم میرم
دیگه جای ما اینجا نیست
وقتی رئیس جمهور خوبی مملکت رو نخواد و مردم حمایتش کنن...استخفرالله
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
این دو کشور هدف های کاملا متفاوتی دارن و این اهداف دارای عملکردهای متفاوتی است که این دو کشور را رو به روی هم قرار میدهد.حالا کی از منافعش
کوتاه میاد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
باشه ارتباط داشته باشیم......با کی............ کسی که یه روده ی راست نداره........خون میلیون ها مسلمونو نه بگیم آدم و بدون هیج گناهی ریخته و دم نزده......توبه ی گرگ مرگه.... شرور و صالح یک جا جمع نمی شن...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۲۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱
۱
کاملا درسته که امریکا همواره به منافع خودش فکر کرده و آسیب های فراوانی هم به ایران زده و این به لحاظ تاریخی هم اسنادی داره .امادر دنیای سیاست همه ی کشورها بدنبال منافع خودشون هستن و ایران در طول تاریخ از روس و انگلیس و عراق بیشتر از امریکا ضربه نخوره باشه کمتر نبوده.ضمن اینکه کسانی که می گن شهید دادیم در سته کسی منکر حفظ حرمت شهدا نیست اما همین الان کم نیستندکسانی که در اثر همین تحریم ها و فشار ها دارن از بین میرند و شهید تحریم میشن نمونه ش یکی از نزدیکان من به خاطر همین تحریم های دارو داره درد می کشه و داروش در ایران پیدا نمیشه و ذره ذره داره از بین می ره.نمی دونم این قابل تحمله کسانیکه دم از دین و اخلاق و حرمت خون شهدا می زنن اگه خودشوون در چنین وضعی بودن با زهم این شعار ها رو می دادن.مردم ایران دارن براحتی از بین می رن فقط به خاطر همین تعصبات بدون ریشه.هیچ ایرانی حاضر نیست تن به ذلت بده ولی گفتگو از موضع منطق آیا وطن فروشی و فراموش کردن خون شهدا ست.درنهایت اینکه خودم فرزند یک رزمنده ی مجاهد هستم و کشور و دینم رو به هیچ چیز ی نمی فروشم.
تمنا
|
United States of America
|
۰۵:۳۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱
۳
خنده داره
آمریکا ایران و آدم حساب نمیکنه بعد آقای روحانی التماس میکنه آمریکا تورو خدا با دوست شو.
اصلا یه سوالی از وقتی که جنابتان آقای روحانی روی کار آمدن چه پیشرفتی جز ذلالت وخواری و ... به ارمغان آوردن !!؟
درود بر احمدی نژاد افسوس بخاطر رایی که به کلید ساز بی تدبیر دادیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱
۴
در جواب سرباز کاسب تحریم نه ولایت
اصلاحات امریکایی بهتر از افکار طالبانی است که این همه خونریزی وجنایت می کند ودین را بازیچه کرده برای کاسبی!!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آخی بمیرم آمریکایی ها که اصلا خونریزی نمیکنن
فقط یه بمب اتم میزنن 100000 نفر یهویی پودر میشن واقعا که اصلاحات آمریکایی علیه.

مرگ بر اصلاحات آمریکایی
متقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳
۳
مرگ بر امریکا خون خوار جنایت کار دوستی با گرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳
۳
اکثریت ملت ایران خواهان رابطه با همه کشور ها از جمله امریکا هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۲
۳
درخت دوستي بنشان که کام دل به بار آرد.

نهال دشمني برکن که رنج بي شمار آرد.
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۴۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
آغاز پایان...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳
۳
عراقی ها هم 8 سال جوانان ما را شهید کردن..حالا رابطه دوستانه داریم شدن برادر...امریکا که جای خود داره...رابطه با المریکا بسیار به نفع ملت است.
ارمیتا
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۲
۱
سلام کاش عوض این همه دعوا کار کنیم که نخوایم منت امثال امریکا رو بکشیم کاش روحانی وظریف نخوان برای شکم دست دوستی بدن که امریکا هم بگه گزینه نظامی روی میز ما از گشنگی بمیریم منت ایرانیرو نمکشیم که برادریم حالا بریم سراغ ا جنبی شیطان پرست
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳
۰
کسانی که به رابطه با امریکا دلخوش کرده اند ببینند که هرکجا پای امریکا باز شده جز ناامنی و خیانت و کشت و کشتار مردم بی گناه چیز دیگری برای آن کشور به ارمغان نیاورده و رسوایی جاسوسی از هم پیمانان فرانسوی و آلمانی و ... خود چهره قبیح خود را به نمایش گذاشته است، پس بهتر است به فرموده امام راحل خیلی به رابطه گرگ و میش دل خوش نکنیم و ما ملت ایران مانند سالهای بیاد ماندنی دوران انقلاب روی پای خود بایستیم و فقط توکل به خدا نمائیم. واستکبار جز به خواری و خفت ملت ایران و امت اسلام به چیزی فکر نمی کند.
مرتضی ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۱
۲
به موسی گفت خدا که بدترین خلق را پیدا کرده گشت و شرابخواری دید و فاسد و. .. برگشت و گفت بدترین منم.
ای موسی! اینجا مدعیان دین ! دیگران را بی دین، بی خدا معرفی میکنن! ای موسی! تو متصل به وحی بودی و اینان متصل به هیچ
ارمیاا
|
United States of America
|
۰۹:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۳
۲
دمتون رم
خوب شد عاشورا نبودید
ا آب نیس
من حسین رو میزارم میرم
تو سختی ها یار از عار شناخته میشه
وگرنه همه رستم دستانن تا دیو سپید پاش وا نشده
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۲
۳
آفرین به آقای روحانی
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
واقعا یه سوال از این های که به اسم نداری وگشنه ای این حرفا هی دم از امریکا می زنن؟
نادار وناچار زیادن ولی هیچ وقت عزت وشرف وانسانیتشون ونمی فروشن؟
ببخشید حالا سوال ...
تفاوت ما با امریکا چه ؟؟
چرا حق طبیعی ما رو نباید به رسمیت بشناسن ؟
اگه همون دارایی ها وپولهای بلوکه شده ما رو آزادکنن چه میشه ؟
....
البته اینها طرز فکرشون مثل استاد بزرگ دکتر دکترا استاد تمام پرفسور زیبا کلامه که پول نون این کشور ومیخوره ولی تو دانشگاه این مملکت میگه ما نمیتونیم ماباید از امیرکا کمک بگیریم !!
به نظر شما تا حالا که تحریم بودیم نتونستیم یا تونستیم؟!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۲
۳
دوستی ایران و آمریکا یعنی پا گذاشتن روی انقلاب اسلامی ,پاگذاشتن روی بیانات امام ورهبر,پاگذاشتن روی خون شهدا یعنی مرگ حتمی ایران اسلامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۲
۳
اگه تاریخ رو مرور کنی میبینی که ظلم هایی که روسیه به ایران کرده در مقابل آمریکا مثل کوه میمونه در مقابل دانه ارزن - بنا براین باید راهی برای پایان دادن به این خصومت ها پیدا کنیم آنهم همراه با احترام متقابل و حق برابری برای هر دوملت و دولتها
حجت
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۵
۳
نگ بر شما باد اقایان اصلاح طلب
محسن
|
-
ننگ بر خوارج زمان
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۳
۲
آره ما با روسیه رابطه برقرار کردیم چون ذره ای از حق ما را حداقل در این چند ساله ضایع نکرده وموضع گیری های اخیرش کاملا موازی با ما بوده وتا الان نشون داده که در گفته هاش صادقه اما اگر روزی بخواد حق ما را ضایع کند ما هم ساکت نمی مانیم اما آمریکا چی ذره ذره داره حق هسته ای بودن ما رابدون هیچ انکاری ازمون میگیره ودر زمانی که از توافق صحبت میکنه مرتبا این گزینه نظامیشو به رخ میکشه وتهدید میکنه ما درسته در تکنولوژی از اونا عقب تریم ولی اگر ما خودمون شروع کنیم وبا فکر کار کنیم نمی گم خیلی زود ولی با چندین سال کار وفعالیت می تونیم خیلی سریع پیشرفت کنیم ولی مشکل اینجاست که ما راحت طلب شدیم و میخواهیم از تولیدات خلاقیتها و ابزار دیگران استفاده کنیم
میرزاعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
۷
۳
ما نه امریکا میخواهیم نه دوستان امریکارا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
۴
۵
به نفع ماست که دست از این لجبازی ها و تعصب ها برداریم.مردم دارن زیر فشار مشکلات اقتصادی و تبعات آن له می شوند.
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
۳
۰
حضرت امام دو كشور را به عنوان خط قرمز نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام كردند: 1- آفريقاي جنوبي (كه با سرنگوني رژيم تبعيض نژادي و تغيير ماهيت حكومت اين كشور، اين حكم موضوعيت خود را از دست داده است) و 2- رژيم اشغالگر قدس (كه به اميد خدا به همان سرنوشت رژيم تبعيض نژادي آفريقاي جنوبي) دچار خواهد شد. بنابراين، از نظر اصولي هيچ مانعي بر سر راه برقراري روابط با ايالات متحده وجود ندارد اما از نظر عملي و عملياتي نكات بسياري را بايد در نظر داشت تا كشورمان به سرنوشت ليبي قذافي دچار نشود. اين بخش از كار هم بيش از هر چيز ديگر به توان اخلاقي و ديپلماتيك سياستمداران خودمان بستگي دارد.
نسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
۰
۱
سلام تصاویرتون وحشتناک ولی دیدنی بودند.متشکرم.
علی
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
۰
۱
ما هرگز مرگ بر آمریکارا فراموش نخواهیم کرد. دوستی ما با آمریکا تا تاجایی اثر بخش است که دست ازجنایتکاریش بردارد،ایران هستی را تحمل کند، خوی وحشی گریش را ترک کند، دست از حمایت اسرائی بردارد،تحریمهای ناجوان مردانه را برداردو...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
۰
۰
کجان اونا که داشتن گلو میدریدن برای آمریکا و رابطه باهاش،برجامتون مالید،ترامپ مشت محکمی بر دهان اصلاح طلبان و رییس‌جمهور عزیزشون زد،