شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
توجیه سازمان سینمایی: به ما ارتباط ندارد!

جشنواره‌ای به نام انقلاب زیر سایه بازیگر ضدانقلاب!

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه اظهارنظری در مهم‌ترین جشنواره سینمایی کشور به وزارت ارشاد ارتباطی پیدا نمی‌کند؟
کد خبر : ۱۶۱۱۴۱
"گروه فرهنگی صراط" - برده شدن نام بازیگران سینمای قبل از انقلاب اسلامی، در افتتاحیه جشنواره فیلمی که به نام انقلاب مزین شده، تقریبا هیچ واکنشی از سوی مسئولین حاضر در مراسم مذکور به دنبال نداشته است.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، روز گذشته و در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، نام بهروز وثوقی بازیگر فیلم های قبل از انقلاب کشور توسط سعید راد برده شد اما واکنش خاصی از سوی مسئولان وزارت فرهنگ و ارسشاد اسلامی به دنبال نداشت.

بهروز وثوقی که در جشنواره ای به نام "انقلاب" از او تجلیل(!) شد، از جمله بازیگرانی است که در زمان حضورش در سینما حاشیه های فراوانی درباره نوع شهرتش، ارتباطش با خانواده شاهنشاهی و... مطرح شده بود و بعد از انقلاب اسلامی راه خود را از سینمای ایران جدا کرده است.

با وجود بروز چنین حاشیه ای در آغاز اولین جشنواره فجر در دولت تدبیر و امید،‌ حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی با این توجیه که اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد، تلاش کرد تا از خود رفع مسئولیت کند. اما این اظهارنظر به وضوح اجازه تکرار چنین اظهاراتی را صادر کرده است!

ایوبی گفته است: این اظهارنظرها به طور طبیعی موضع وزارت ارشاد و یا جشنواره فیلم فجر نیست. برخی هنرمندان نظر خود را عنوان می‌کنند و این یک موضع رسمی نیست.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه اظهارنظر هنرمندان در مهم ترین جشنواره سینمایی کشور به وزارت ارشاد ارتباطی پیدا نمی کند؟ مگر نه اینکه جشنواره فجر خواه ناخواه ویترین فیلم های سینمایی کشور در یک سال بعد از آن به شمار می رود و مگر نه اینکه نام این جشنواره از "دهه فجر انقلاب اسلامی" گرفته شده است؟

اگر قرار است چنین رویدادی در جشنواره فجر به موضع سازمان سینمایی یا وزارت ارشاد بی ارتباط باشد، پس اصولا وظیفه سازمان سینمایی چیست و قرار است کدام مسئولیت را در سینمای کشور به عهده بگیرد؟!

گفتنی است در سال های اخیر نسبت به محتوای فیلم های سینمایی تولیدشده کشور و "مورد پسند" جشنواره که در مواردی در تضاد آشکار با ارزش های دینی و عرفی جامعه قرار داشتند، انتقادات فراوانی مطرح شده است، اما به نظر می رسد دولت نه تنها قصد مقابله با چنین روندی را ندارد بلکه نسببت به برده شدن نام افرادی در جشنواره، که به وضوح در تقابل با ارزش های انقلابی نیز شناخته می شوند، نیز بی تفاوت است!

نظرات بینندگان
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۵۳
۶۵
هر اتفاق خوبي كه تو اين دولت ميوفته رو شما مي خواين به كام ملت تلخ كنين. ميدونين بخشي از اين مردم چه خاطراته جالبي از بهروز وثوقي دارند؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه دیگه نگو.
از خاطراتی با گوگوش و .... داشتو میگی دیگه آره!!!!
واقعا که واسه آدمای هرزه اینا خاطرات واقعا شیرینیه.
اصلا این خاطرات خود شیرینیه.
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ میدونی بخش عظیمی از مردم چه خاطراتی با شهدا و انقلاب دارن؟ چرا هیچ خبری از اونها نیست؟
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان هاي تك بعدي خوبن؟ انسان هاي تك بعدي همواره به افراط كشيده ميشن و بعضيشون فجايع كربلارو رقم زدن. پس چند بعدي باشين شهدا رو با بهروز چكار؟
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجيد شهدا رو سره من و شما جا دارن. اينو نميگم چون خودم از خانواده شهيدم . خير . اين اعتقاد قلبيه بندس
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امیر ط
حرف شما کاملا درسته تک بعدی بودن بده و همواره به افراط کشیده میشه.
همونطور که اسلام میگه
"افضل الاعمال اوسطها"
بهترین اعمال حد وسط اون عمل هستش .
ولی دیگه اسلام نگفته که از افراد هرزه حمایت کنید اگر این کار انجام بشه میشه تفریط که نقطه مقابل افراطه که اونم بده و همونطور که پیامبر می فرمایند : هر کس در قوم من افراط و تفریط کند هردو به یک سرنوشت دچار میشوند و هلاک خواهند شد.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
خاطراته جالب وثوقي رو مزاح عرض كردم البته ولي نقد من اينه كه برخي دوستان ارزشي همه چيز رو مثل آش قاطي ميكنن و تو اين مملكت عزيزمون هيچ وقتم هيچيش سرجاش نيست. دوستان انقدر در كوبيدن برخي ها افراط مي كنن كه گويا همه مشكلات ناشي از رفتار آن هاست و بعضا ايرادها ميشن بني اسرائيلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به گفته امیر ط تک بعدی نباشید تا به افراط کشیده نشید. یعنی هم خدا را دوست داشته باشید و هم شیطان!
کسانی که فقط خدا را دوست دارند تک بعدی اند و به افراط کشیده میشن!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت! خجالت بکش از این همه مزخرف نوشتن و وهن همه چیز و همه کس! آبروی ایران و اسلام و نظام و مردم رو امثال شماهان که می برن... نادانی تون در حدی است که تشخیص نمی دین خاطرات یک آدم بخشی از زندگی اون آدمه! و یک بازیگر بخشی از خاطرات مردم... آدما تا کی باید بخاطر سلطه اشتباه امثال شما، خودشونو سانسور کنن؟!!! دست از سر این مردم و مملکتشون بردارین!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شما لطفا دهنتو ببند جلبک سبز ناشناس 19:41 شما دیگه به اندازه کافی توی سال 88 بوی گندتون همه جارو برداشته پس دهنتو ببند و دیگه لجن پراکنی نکن دوستان به خاطر لحن تندم ببخشید ولی جواب بعضیارو باید اینجوری داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمع کنین بابا این دولت افتضاحتونو
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۶
مرده شور ببره سینمای ایرانو .تو رو خدا ببین توی اکثر کشورهای دنیا هدف مردم و سینما گران از خلق ودیدن یه اثر سینمایی باز شدن یه افق جدید در بینش و تفکراتشونه حالا مخاطب ما میره 2 ساعت میشینه تو سینما تاتو رو خدا ببین توی اکثر کشورهای دنیا هدف مردم و سینما گران از خلق ودیدن یه اثر سینمایی باز شدن یه افق جدید در بینش و تفکراتشونه حالا مخاطب ما میره 2 ساعت میشینه تو سینما تا آخر فیلم اینو بشنوه:
فلانی من از تو حاملم
فلانی من عاشقتم
خخخخخخخخخ
فلانی من از تو حاملم
فلانی من عاشقتم
خخخخخخخخخ
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب فيلم هاي فجيعي!!!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
سينماي پس از انقلاب هم در نوع خود فسادي داره ها! سينماي قبل انقلاب رو داره كم كم كم كم . . . پشت سر ميزاره ولي اين فلاني من از تو فلان كه اگه ساخته شده باشه ديگه كار از كار گذشته . رد كرديم پيش از انقلاب رو!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن اگه جملاتتو یه بارم بنویسی ما متوجه میشیما!!!!!!!
ولی در کل موافقم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرورگرم یکم حالش خوش نیست سرباز جان
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان ان شاء ا... که مرورگرت حالش خوب میشه دکتر بردیش؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۶
با این مملکتداری شما بعید میدونم چند سال دیگه بیشتر اصلااین جشنواره برگزار بشه شاید اون موقع نام بردن از رفقای شما بشه تخلف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نترس از دولت تعلیق و کلید میخواهیم به اینها هم سبد کالا بدن تا تعطیل نشه!!!
البته در فروشگاههای خاص تا به هنرمندان توهین نشود.
زیرا هنر زیباست چون هنر زیبایی است!!!
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۲۲
۲۹
شما از جماعت هنرپیشه ضد ارزشی انتظار دارید یادی از شهید اوینی بکند این که جای تعجب نیست بعد سخنان اقای روحانی این مسایل طبیعی هست از کوزه همان برون تراود...
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
كوزه آقاي روحاني رو نديده محتوياتش به بالاترين قيمت خريداريم. به فروشندش اعتماد داريم آخه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی صدا و سیما تون 24 ساعته برنامه های مذهبی و ارزشی داره فیلترینگ هم به غیر از این سایتها همه سایتها رو فیلتر میکنه جای تعجب نیست که مردم به این بازیگرای درجه 3 علاقه نشون بدن
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
کجا صدا سیما 24 ساعته برنامه مذهبی و ارزشی داره صدا و سیما هم مثل سینما همش شده دری بری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوزه را هم به سبد کالا اضافه کنید تا عزیزان بهره مند شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه آدم خود متناقض نباشه. محسن و امیرط شما با خودتونم درگیرید.
چند خط بالاتر نوشتید فیلمهای الان داره از قبل انقلاب فاسدتر میشه حالا میگید همش فیلمهای ارزشی پخش میکنن.
شما دیگه مثل دولت راستگویان!! نباشید.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۱۶
شما فيلم هاي قيصر. سوته دلان . ممل آمريكايي . گوزن ها و خاكه ايشون رو ببينيد حتما نظرتون راجبش عوض ميشه. البته سانسور شدش رو ببينيدا نسخه اصلي من مسئوليتي قبول نمي كنم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
من فیلم همسفرشو دیدن حالم بهم خورد این یارو از اوناییه که باید به هر قیمتی مطرح میشده
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه آقا محسن . ايشون فقط به شرطي بازي در فيلمي رو قبول ميكرده كه نقش اولش باشه. منم كه فكر ميكنم يكم خودخواه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرط شما دچار فساد اخلاقی و انحراف فکری هستی برای شما متاسفم.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آها!!!!!!!
پس اگه سانسور شدشو ببینیم از هرزگی آقای وثوقی کم میشه دیگه و همه حق دارن به صورت علنی ازش حمایت کنن.
واقعا حالت خوبه تو آقای امیر ط.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط :
تو راست میگفتی من همین الان رفتم این فیلمایی که گفتی سانسور شدشو دیدم و کلا نظرم نسبت به آقای بهروز وثوقی عوض شد من موندم آخه آدم به این پاکی چرا آیت الله نشده عجیبه واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصن آقای بهروز وثوقی از اولیای خداست!!!!!!!!!!!
جون شما راس میگم آقای امیر ط مدیونی اگه فکر کنی دارم مسخرت میکنم.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
ميگم سانسور شده برا شما كه شما به اشكال شرعي نخوري والا ماهييت ايشون و فيلم معلومه كه تغيير نميكنه. شما هم يخورده بازتر مسائل رو ببينين 2 تا فيلم اين بابا كه اسلام رو به خطر نميندازه . ببينين لااقل بدونين چيزي كه بدش رو ميگين اصلا چي هست! بد ميگم؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جون ایشون مثل پورسرخ و کمیلی و بهداد که الان واسه بازی تو هر نقش 300-200 میلیون پیاده میشن قطعا" جزو بازیگرهای پولی بوده
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم بدي نيستم قطعا. ولي فساد اخلاقي و انحراف فكري خيلي مصداقي ميشه اونو نميتونم چيزي بگم.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
مديوني مسخره كني. خود داني
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه امیر ط جان قربون شکلت دیگه بهروز وثوقی رو که همه میدونن تو فیلماش با گوگوشو و سایر خانم های بازیگر چه کارا که نمیکرده آخه فرد ناشناخته ای نیست که تو به من میگی برو بیین بعد دربارش قضاوت کن. کل حرف من اینه که حمایت از این آدم توی جشنواره فجر که مثلا یه جشنواره مربوط به انقلابه کار اشتباهیه و مسئولین باید برخورد کنن .دیگه ما از شما که از خانواده شهدایی بیشتر انتظار داریم قربونت.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
من بهيچ وجه نه سينماي قبل انقلاب نه بعد از انقلاب رو تاييد نميكنم ( به جز فيلم هاي خوبشون چه پس چه پيش كه اظهر من الشمس هستن ) فقط نقدم اينه كه اين دوستان صراطي شلوغش ميكنن. گيريم راد كه خودش حرف و حديث خودشو داره اسم يه بازيگر رو اورد آيا اگه مسئولان واكنش نشون بدن باعث بزرگتر شدن وثوقي نميشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا با هم درگیرید شماها.
وقتی بزرگمرد تعلیق و کلید فرمودند هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم چون هنرمند زیباست چون هنر زیبایی است! دیگه فلانی چه کاره بوده مهم نیست. بازم هنرمند.
یک وقت فکر نکنید هنر فقط یک موهبت خداییه نه بی بند و باری هم هنره, دلیل هم دارم براش فلسفی! مثل رییس جمهور, اینم دلیل
هنر چیزیه که همه ندارن, و بی بندباری هم چیزیه که همه ندارن و این نشون میده بی بندو بار بودن هم هنره!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط عزیز حرف شما درست سینمای الان که دیگه واقعا حال به هم زن شده فقط نقطه اوجش اینه که معلوم بشه تو روابط پنهانی کی از کی حامله شده.
ولی اگه مسئولین جلوی این قدر دانی هارو نگیرن کم کم ضد انقلاب ها پر رو میشن کارهای بدتری ازشون سر میزنه حالا تعریف از یه بازیگر قبل از انقلاب که چیز مهمی نیست ولی مهم اینه که از همین اول باید جلوشونو گرفت.
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۸
وقتی رئیس دولت تدبیر و امید! تو مناظره انتخاباتی بزرگترین معضل فرهنگی کشور رو نوع برخورد با ماهواره و فیلترینگ میدونه دیگه از وزارت فرهنگش چه انتظاری میشه داشت!!!!!!!!!!!!!
شانس بیاریم این 4 سال بدون له شدن تمام ارزشهای دینی و ملی و اسلامیمون تموم بشه!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتر از کاندید شما بود که دغدغه فرهنگیش این بود که چرا فرماندهان گروه وهابی حماس فیلم بازمانده مرحوم سیف الله داد رو ندیدن
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
حماسيا حلن ديگه. داريم باهاشون صحبت ميكنيم. تا 200 سال ديگه ميتونيم رو كنار گذاشتن سلفيتشون حساب كنيم اما زودتر از 400 سال شيعه نميشن.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط جان:
ما به خاطر اینکه حماس با اسرائیل مقابله میکرد ازش حمایت میکردیم الانم که سران حماس شدن ضد بشار اسد دیگه حمایتمونو ازشون قطع کردیم.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده شخصا مدتهاست از زماني كه متوجه مذهب تند سلفي و ارادتشون به صدام شدم كاملا ازشون زده شدم البته امر شخصيه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت قربون عمت بری
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
باشه قربون عمم میرم ناشناس جان اصلا قربون تو هم میرم قربون همه میرم.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون منم می خوام قربون تو برم تا اخرش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۱
به جاي اين همه وقت كشي ودادن شعار و بحث هاي بي خود سياسي مشكلات مملكت را حل كنيد كه بيت المال را هدر مي دهيد براي مقاصد شخصي وحزبي خودتان ، شير خشك بچه ال اف در هيچ داروخانه اي پيدا نمي شود ، خودروه هاي عهد بوق كشورهاي اجنبي كثيف غربي وامريكائي را سوار مي شويم ، داروهاي بي كيفيت چيني وهندي را مصرف مي كنيم، پول نفت سرمايه ملي را حيف وميل كرده وافتخار هم مي كنيم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر کارخانجات و شرکت های دولتی ما هم مثل صنایع دفاعی ما با عشق به میهن و رهبرشون
کار کنن و پیشرفت کنن این مشکلات هم حل میشه ولی مشکل اینجاست که کارخانجات و شرکت های دولتی ما خیلی سست و بی رمق هستن و فقط به فکر جیب خودشون هستن و به فکر مردم نیستن مثل ایران خودرو و مخصوصا سایپا که با این خودروی پرایدش(البته اگه بشه اسمشو خودرو گذاشت) میره که اسمشو به عنوان آشغال ترین خودروی دنیا در کتاب گینس ثبت کنه البته اگه پراید در دسته فرقون ها باشه جای امیدواره که جزو چند تا فرقون اول باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خوبه که خون این همه شهید با شیر خشک عوض می کنید واقعا بنازم به غیرتتون ما که کاشین وطنی سوار می شیم با هزار تا ماشین وارداتی هم عوضش نمی کنیم هیچ جنس خارجی هم مصرف نمی کنیم شما فکر کن شعار می دیم شما جنس خارجی بخر ماشین خارجی سوار شو
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۶
۵
جشنواره فجر چیه این جشنواره سینمای ایرانه که برای این که بتونن پیش عده قلیلی از وطن فروشان و هنرمندان لاابالی خودی نشون بدن حاضرند از هر آدم فاسق و کثیفی تجلیل که هیچی حمایت هم بکنن.
زیاد گیر ندید وگرنه جنتی چند روز دیگه میاد از محله جمشید هم بعنوان یک محله فرهنگی تجلیل میکنه ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظر شما کاملا موافقم فیلمی که هم از جشنواره فجر سیمرغ میگیره هم از جشنوارهای استکباری دیگه کجاش فجره؟؟فیلم اصغر فرهادی رو که یادتون هست ؟نظرش با وندی شرمن در دروغگو خواندن ملت ایران کاملا مطابقت داشت!!!!!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۴
اصلا خيلي از نسل جوان ما بهروز رو نميشناختن. همين انگولك هاي شما اينارو تحريك ميكنه كه بريم فيلماي اين بابارو ببينيم! اونوقت خود شما ميشيد مروج ضد انقلابيگري
ط
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط تمام کامنت هاتو بدون اینکه بخونم اول لایک میکنم بعد میخونم :دی
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۱۷
لعنت به این ضد انقلاب های هرزه مستهجن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم که نفهمیدیم تو همون ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکاری
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
نه محسن جون من همون سرباز ولایتم همیشه هم اسمم تو کامنتا همین بوده آدم عصبانی هم نیستم ولی خوب گاهی اوقات باید جواب محکم و قاطع داد دیگه البته به جاش نه همه جا چون اگه همه جا محکم برخورد کنی که میشی افراطی. اگرم قرار باشه همیشه مهربون باشی که همه سوارت میشن و میشی آدم پخمه خلاصه بعضی جاها قاطعیت لازمه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۸
۹
باسلام.ماصورتمون رو با سیلی سرخ نگه نگذاشته ایم که چهار تا ادم بی خبر از همه جا بیان و خون شهیدامون رو هم پامال کنند. اگه غیرت مردی بود یه سیلی به گونه های لطیف اینها می نواخت تا جرات این حرف های مفت به سرشون نزنه.
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۵:۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۹
۷
دمه همه هنرمندا که نماینده واقعی 95 درصد مردمم گرم نه شما اقلیت خونخوار
ناشناس
|
Lithuania
95% نه و 98.2% به جمهوری اسلامی رای دادند حالا کدوم هنرمند نماینده این 98% است؟
سرباز ولایت
|
Lithuania
واقعا گل گفتی ناشناس 17:45
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۸
۱۰
وقتی آقای جنتی وزیر نسبتا محترم ارشاد غیر اسلامی میگه من میخاهم یک رنسانس فرهنگی(دگرگونی فرهنگی) ایجاد کنم مقدمش از همینجا شروع میشه دیگه فکر کنم از چند وقت دیگه بساط کاباره و دیسکو هم تو تهران به راه باشه.
دیگه چیکار کنه بیچاره میخاد یه کاری کنه ملت حال کنن اشکالی داره آیا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واااااااااااااااااااااااااااالا.!!!!!!!!!!!!!
جون شما
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
نکنه داری یه کاری میکنه گلشیفته وبقیه هنرمندایی که حقشون خورده شدرو برگردونه................
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
قاسم جان خدارو چه دیدی شاید اونام برگشتن
وقتی آقای شجریان بر میگرده گلشیفته هم بر میگرده بعدش داریوش و ابی هم میان بعدش گوگوش لیلا فروهر حالا یکی دیگه صبر کن.

واقعا خدا به دادمون برسه با این وزیر فرهنگ و ارشاد آمریکایی ببخشید اسلامی
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۳
۲
برای سازمان سینمایی متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۳
۰
کدام تدبیر؟ کدام امید؟ این دو کلمه هم شد مثل استعمار مثل حقوق بشر مثل دموکراسی زین پس تدبیر یعنی بی تدبیری و امید یعنی ناامیدی .....از کی عقب نشینی انهم اینطوری اسمش میشه تدبیر ؟؟؟؟پلمپ تاسیسات هسته ای توقف پیشرفتهای ایران به خاطر برگشت چهار میلیارد از پولهای خودمان از صد میلیارد بازگشت سلطنت طلبها به عرصه هنر وسینما قلم زدن ضد انقلاب تو مطبوعات اینها تدبیر ه؟؟؟پایمال غرور ملی تدبیر ه؟؟پس گلی به جمال ناصرالدین شاه و مضفرالدین شاه با انهمه تدبیرشان ؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
۴
۴
وثوقی نه یه ساواکی بود و نه بعد از انقلاب حرکت ضد نظام در خارج از کشور داشت
او هنرپیشه خوبی بود
او فقط رفت
فکر نمیکنم اینهمه جنجال نیاز داشته باشه
محسن جانجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
۳
۸
با سلام.امام فرمود:ما با سینما مخالف نیستیم با فحشا مخالفیم.این را باید به عنوان خط قرمز سینما بپذیریم