شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳

عکس شجریان با کارکنان BBC +عکس

کد خبر : ۳۹۱۰۸
به گزارش صراط به نقل از خبرنگار فارس،‌ محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که در گذشته نیز با حضور در شبکه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی و voa آمریکا اشتراکات خود را با این جریانات به نمایش گذاشته بود در حرکتی جدید در تحریریه شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی حاضر شد و با تحریریه این شبکه عکس یادگاری گرفت.

وی عصر دیروز بدون آن که دلیل حرکتش مشخص باشد در بی‌بی‌سی فارسی حضور پیدا کرد و با کارکنان این شبکه ضدایرانی به خوش و بش پرداخت که برخی کارکنان این شبکه عکس‌های این دیدار را بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

پناه‌ فرهادبهمن از گزارشگران این شبکه در عکسی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده درباره این حضور چنین نوشته است: امروز همه بچه‌های بی‌بی‌سی با شجریان عزیز عکس یادگاری گرفتند و او چه متواضع...

صفحه فیس‌بوک پناه فرهادبهمن گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۵۱
۷۴
لعنت بر دشمنان ایران و علی وحسین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی شما خودتون رو مساوی با ایران و حضرت علی و امام حسین میدونید؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونهایی که معتقدن دین الان باید مثل دین زمان پیامبر باشه، اصلا آهنگ و موسیقی گوش نکنن چون ممکنه گناه بره تو گوششون ! ما که همه جور اهنگی از همه خواننده گوش میکنیم البته تا حالا از حال طبیعی خارج نشدم و به فکر فساد نیفتادم ولی باز احتمالش هست اون دنیا برم جهنم و سرب داغ بریزن تو گوشمون ! پس شما مواظب باشید به هیچ اهنگی گوش ندید حتی آهنگ شروع اخبار !
البته یه راه دیگه هم هست اونم اینه که قبول کنین خیلی از قوانین اسلام مربوط به شرایط اجتماعی اعراب .......... و منحرف جاهلیت بوده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۵۳
۹۴
مرگ بر مطرب وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمعش كن بابا به اين بنده خدا مي گن هنرمند نه مطرب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه .......... تو چی میفهمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شجریان مطربه پس ............ چیه؟!لابد اون هنرمند والاست با اون سالی دو تا البوم بی مایه منتشر کردن؟! با دوباره خوانی اهنگهای کوچه بازاری!!
ما ایرانیها کی یاد می گیریم احساساتی نباشیم .اگه با نظرات سیاسیش مخالفید خوب در همین مورد انتقاد کنید.چرا هنرش رو بی ارج و قرب می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۴۸
۸۶
لعنت برهنرمندان خیانتکار و ضداسلامی و ضدایرانی
سعید
|
Canada
|
۲۲:۵۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۶۹
۲۱
از این لعنت فرستادن های شما حال میکنم.نشانه خوبیه
ناشناس
|
Canada
آره سعید جان یعنی خیلی سوزش دارن!!
ناشناس
|
Canada
شما شیطان پرست نیستی؟! آخه ما مدام میگیم: لعنت بر شیطان" . به نظرت نشانه ی خوبیه؟!!!
ناشناس
|
Canada
ما هم از فحش دادن های شما و مو کشیدن های شما و ...خوشمون میاد چون هم ادبتون را میبینیم هم شعار !!!!زنده باد مخالف من را و هم سوزشتون را
سعید
|
Canada
اونی که فحش میده همیشه و تهمت میزنه شما هستید عزیزم نمونه آخرش شیطان پرستی!
ادب شما هم خوب دیدیم!
ناشناس
|
Canada
شما گفتی این لعنت فرستادن های ما نشانه ی خوبیه، ما هم گفتیم لعنت بر شیطان! کجاش بی ادبی داشت؟!
سعید
|
Canada
من نگفتم بده خودتون رفتار خودتون رو به بنده نسبت دادید جواب دادم. اینقدر فحش و تهمت بزنید بدین ببینید چی میشه ببینید کسی با فحاشی و تهمت زدن به شما علاقه مند میشه یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۶۷
۴۰
درود بر آزاد مرد هنرمند ایرانی
تفنگت را زمین بگذار
165
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه ادم ............... اگه اين تفنگ به دستها نبودن تو بايد تو كشور خودت .........امريكا مي شدي.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز 165 اولاً که شما خودتان ادعا می کنید که در جریان ناآرامی های سال 88 از اسلحه گرم استفاده نکردید پس چرا بخودتان می گیرید؟

ثانیاً عزیزم یا خودتو به کوچه علی چپ زدی یا نفهمیدی که منظور ایشان تفنگ کشیدن در برابر برادر و خواهر هموطنت بوده نه کشور اجنبی هرچند که شما هر کسی که غیر خودتان باشد و با شما مخالف باشد اجنبی خطاب می کنید. این آقا یکبار به سربازانی که در مرزها با عراق متجاوز می جنگیدند نگفته که تفنگت را زمین بگذار. شعر را بخوان بعد حرف بزن.

اگر فکر می کنید با تفنگ بدست گرفتن در مقابل مخالفانتان مسئله حل میشه. اینقدر تفنگ دست بگیر و بکش تا ببین به کجا میرسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه مطرب و یه سیاه لشکر و یه سوسک سبز ببنده ازش استاد و مهندس و اسطوره میسازن بهش درود میفرستین ....از بس بچه هستن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنازم به ادب و متانت اسلامیت برادر عرزشی ناشناس. آره عزیزم همه مخالفین شما بچه هستند فقط شما بزرگید و می فهمید.

اگر همین شجریان موافق میل شما میزد که مطرب نبود هنرمند ارزشی بود! مطرب .......... شرف داره به بعضیها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عرزشی ...!!!!! سعید جان فعلا برو کلاس اول ابتدایی رو بخون برو عزیزم خانم معلم الان میاد برو.....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز عرزشی ناشناس، من خودم میدونم ارزشی رو چطور می نویسند این یک اصلاحی برای شما عزیزان که با ارزشی فرق داره. خوب حروف رو تفکیک کن می فهمی آی کیو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۲۴
۴۰
این روزها شجیان یه پای ثابت بی بی سی فارسی شده و روزی نیست که چندبار نشونش ندند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بهش میگم با شما هماهنگی بکنه چون تلویزیون شما نشونش نمیده دیگه نباید جایی نشون داده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۵۷
۳۴
دروود بر استاد
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر اوس نجّار سر کوچه مون!

لعنت و نفرین ابدی بر هر چه هنرمندنمای خائنِ به وطن و منافق
ss
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر کسی که ساندیس خوار نیست و نظرشو علنا بیان میکنه و طرفدار مردم و وطنشه
و نفرین بر کسی که همه چیزو حاشا میکنه و زیر زیرکی ........... و مردم و کشورو ارث پدری که چه عرض کنم حق مسلم خودش و حتی خدا دادی میدونه
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجي اس اس يه سوال...
وطن برست تو انگليس چيكار ميكنه؟؟؟؟
نميدونم چرا همه ي وطن برستا تو انگليس دست بوسي ميكنن؟؟؟چرا كف گير هركي ته ديگ ميخوره ميره انگليس؟؟؟چرا هركي دزدي ميكنه ميره انگليس؟؟؟راستي چرا؟؟؟
شايد انگليس وطنشونه ما خبر نداريم...لطفا جواب بده ....
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
درسته که ایشون استاد آواز و یک ایرانی هستند ولی خیانت به کشور به هر صورتی حتی مصاحبه شبکه هایی که هدف نهایی شون شکست کشورمون و خرد شدن ایران مستقل در برابر اوناست یه جورایی وطن پرستی این فرد رو زیر سوال میبره. بالاخره هر چی باشه اونا دشمن ما هستند چون هر چی که به نفع ما باشه مخالف منافع اوناست پس موقعی که از اظهارات این فرد دفاع می کنند پس منافعشون اقتضا میکنه. همین آقای شجریان اگه یه روزی برخلاف منافع انگلیس یا آمریکا حرفی بزنه در برابر اون موضع گیری میکنند. 
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل تاریخ 400 سال اخیر ایران را بخون تابفهمی انگلیس بیخ گوشت داره زمزمه میکنه و خودت خبر نداری .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آزاد جان جدیداً اسم مخالفت و اعتراض به مقامات نظام و شماها شده خیانت به وطن. اگر داستان اینه که محمدرضا شاه هم همینو میگفت بیچاره. اون موقع وقتی انقلابیون با رادیو های بیگانه صحبت می کردند مشکلی نبود الان بد شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۲۲
...................... همه شمابااین نظرهاتون،...........................
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
همه شما با این نظرهاتون چی؟؟؟ها؟؟؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۳۱
۴۶
بايد ديد چرا كسي كه براي ماه رمضان ربنا خوانده خال دست به دامان بهائيان شده!!!!

داستان طلحه و زبير استو بس
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خودگویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی. خودتان داستان سرهم می کنید که بی بی سی مال بهایی هاست بعد بر اساس همین داستان طرح سئوال هم می کنید. هنوز یک نفر از شما یک مدرک و سند از اینکه حتی بهروزآفاق که نهایتاً یک مدیر یک بخش است بهایی است نتوانسته رو کند حالا با این توهمی که ساختید می فرمایید چرا دست به دامان بهایی ها شده؟ یعنی هر کسی هر تلویزیون خارجی میره دست به دامان شده! یعنی کسانی هم که تلویزیون پرس تی وی و سحر و العالم شما میان دست به دامان شده اند!
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
دقيقا...هركس بره تو بي بي سي رفته دست بوس بهايي ها
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه نمیدونستم اینطوری هم میشه بهایی شد. جداً خود بهایی هم نمیدونند اینهمه راه هست برای بهایی شدن.

آقا اصلاً یک کاری کنید از این به بجای کلمه مخالفین و دگر اندیش و ضد و انقلاب و منافق و اینها به همه بگین بهایی! راحت! اصلاً هرکی ضد شما بود بهایی!
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ايول...اصل مطلب رو گفتي ...هركي با ما مخالفه و برا مخالفتش دلايل مدهبي داره يا وهابيه يا بهايي....
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا یک مثل ترکی می گوید : آیا خروس نباشد سحر نمی شود یعنی اینکه این آقا و طرفدارانش اینهمه ایشان را بزرگ می کنند الان که دعای ربنای او پخش نمی شود رمضان نمی شود روزه را باید خداوند از ما قبول کند و الا با ظاهر کاری روزه داری نمی شود کسیکه رمضان را با شجریان بشناسد روزه ایشان را هم شجریان قبول می کند نه خداوند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۴۲
۲۰
درود بر خسرو آواز ایران استاد شجریان. که هنر و تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم مدیون شخصیت هایی چون شماست. همیشه پاینده باشی و خداوند منان نگهدارت باد.
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
هيچي ايران مديون امثال اين دوستان نيست..شما شايد مديون باشيد اما مانيستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون واقعا فرهنگ ساز هستن !!
همه مردهای ایرانی باید از ایشون الگو بگیرن و سر پیری به دلایل واهی همسرشون را ترک کنن و با یه خانم همسن دخترشون ازدواج کنن..به این میگن وفای مرد ایرانی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ارزشی همین یکی دو سال پیش نمایندگان ولایت مدار شما داشتند راه رو برای گرفتن ازدواج مجدد و زن دوم و سوم و چهارم باز می کردند کلی هم برادرمان آقای قربانی و باقی دوستان مدافع آن بودند و از افتخارات اسلام محسوب میشد حالا به شجریان رسید بد شد؟ تازه این بنده خدا اون زنش هم طلاق داده. خود زن شاکی نیست شما جای ایشون شاکی هستید؟ شکر خدا نمایندگان ارزشی ولایت مدار در مجلس کم نیستند پرسیدید ببنید همسران آنها هم راضی هستند یا خیر؟
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
ما مدیون انگلیس نیستیم آنها که به انگلیس پناهنده شده اند مدیون استعمار هستند
رابع
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای تبریزی شماو کلاً انقلابتون مدیون انگلیسه ، ...........، سال 57 که بی بی سی مصاحبه امام رو پخش میکرد بد نبود حالا بد شده ؟
دادا خودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۰
۱۹
۳۹
مرگ بر هنرمندان ضد وطن و خود فروش !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت! اما اینا که گفتی شجریان نیست! اون پاچه خواریه منتخب لیبرالیسم فرهنگی و اختلاس تو این کشور رو بغل گرفته بود و تا دولتی ها چهره ماندگارش نکردند ولش نکرد
اارلبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۳۹
۱۰
ای بابا چند تا عکس و مصاحبه که چیزی از سفره مردم کم نمیکنه به فکر 3000میلیارد باشین
165
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۲۳
۷
جمع كنين بابا شما بره همه چي يه حرف دارين بگين خوشش اومده رفته به تو چه اخه،........ خورده؟،يا با پول........ رفته سفر دور دنيا؟؟ هان!!!!!
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين...اينه ..منطق شما همينه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۰
۳۰
۱۲
استاد دوست داريم و عاشقتيم
________________________
طرف سرود دفاع مقدس و بسيج مي سازه بعد مياد تو انتخابات بره موسوي سرود مي سازه اون موقع شما......................... .
حمید مرادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۸
۱۵
دوست عزیزی که از کانادا نظرات جالب و با حالی میدی. از حال و هوای خوش ونکور و ... چه خبر. راستی اگه آقای خاوری مدیر عامل فراری بانک ملی رو دیدی سلما وا رو بهش برسون. اصلا کی گفته که اوس شجریان خائنه. فقط رفته اونجا وفادری شو به بی بی سی فارسی که مشغول نشر فرهنگ غنی ایرانی و آگاه بخشی به ایرانیان ساراسر دنیا از جمله ما خارج نشینان است، خدافوتی و خسته نباشیدی بگه. بالاخره از جنس خودشن دیگه. حالا راجع به اسم رمز کودتای سی مرداد که از طریق رادیو داده شد رو زیاد جدی نگیرید. این ها اومدند مثل بچه های خوب بابت اون از ملت ایران عذرخواهی کردند و حالادارند جبران می کنند و از ملت ایران و حقوقشان دارند دفاع می کنند. واقعا دست مریزاد و خداقوت داره. بگذریم دوست من ، توی کنادا با اون امکانات و هوای پاک خونتو کثیف نکن. ارادتمند و مخلص همۀ شما از نظر آباد بالاکوهی . البته اگه پرچم کشور ارسال کننده من و لو نده.
بای بای بای
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
به نظر من که نظرات باحال نمیده . فقط مثه طوطی یه سری اظهار نظر ثابت رو دائم تکرار می کنه . بهتره بگیم ........................... . خلاصه خل و چل بازی مرز جغرافیایی نمی شناسه هیچوقت هم نباید فکر کرد که کسی که می ره کانادا معنیش اینه که مردم از دست اظهار فضلش راحت می شن.
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اصولاً وقتی افرادی کم میارند و نمی تونند جواب بدن شروع می کنند به فحاشی و متلک گفتن نسبت به شخص گوینده. اونی که نظرات ثبات و طوطی وار میده دسته ای از دوستان هستند که کلماتشون نعل به نعل از کیهان حسین شریعتمداری کپی شده و یک سری اصطلاحات تکراری مثل بهایی فراماسونر. و غیرهم رو بخورد ملت میدن.

خطاب به آقای مرادی بنده نه ونکوور هستم نه تورنتو اون کسی که باید سلام به آقای خاوری برسونه کسانی هستند که گزینش هفت خوانشون ایشون رو تایید کرده و مقام داده (و البته شکر خدا کم نیستند کم کم رو میشند) اگر انقلابیون سال 57 وفاداریشون رو به بی بی سی ثابت کردند احتمالاً شجریان هم ثابت می کنه. بنده خیلی بیشتر از شما در جریان کارهای بی بی سی در کودتای بیست هشت مرداد هستم ولی دوستان مثل اینکه سال 55 الی 57 یادشون رفته بود و موقعی که محمد رضا شاه به سفیر انگلیس گیر میداد یادشون رفته حالا که دوباره بی بی سی به هر دلیلی شده بلای جونشان یاد سیاست های استعماری انگلیس افتادند. بی بی سی رو پولش رو مردم انگلیس میدند بنابراین حرجی بهش نیست که برای حفظ منافع کشور دروغ بگه موضوع اینکه صدا و سیمای ما که پولش رو ملت میدند چرا به ملت دروغ میگه (جالب اینجاست که اخبار سرویس خارجی صدا و سیما مثل پرس تی وی و العالم از اخبار داخلییش کمتر دروغ میگه). شما فکر می کنید که اکثریت همه ...............ند و هرچه بی بی سی میگه قبول می کنند و فقط شما و بزرگانتون میتونید تشخیص بدید که کی درست میگه و کی دروغ میگه. می فهمم که چه تو مخ شما کردند که هر کسی ضد شماست پی حال و حوله و اینها نه عزیزم امکانات برای اینکه خدمت شما برسم وقت برای هوای پاک خوردن زیاده
آزاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خوب راست میگه شما که تو ایران نیستی چطور در مورد شرایط ایران نظر میدی با تماشای چند کانال که تامین کننده ی منافع کشورهای خودشون هستند فکر میکنی که به اخبار و وقایع ایران اشراف کامل داری؟ نه عزیز من شما با این اطلاعاتی که الان داری نمیتونی درست تصمیم بگیری پس لطف کن نظر بی خود نده.
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آزادجان من خیلی وقت نیستم که اینجا هستم.(تقریباً چهار ماه اندی) درثانی شکر خدا اکثر رسانه های شما از جمله کانالهای صدا و سیما از طریق اینترنت قابل دریافته

اتفاقاً من وقتی رسانه های خودتون رو میبنم و باهم مقایسه می کنم و اصل مطلب رو از دوستانم می پرسم می فهمم که چقدر رسانه های شما دروغگو هستند.

موضوعی که بالا اشاره شد هم به وقایع جاری ربطی نداشت در مورد سابقه بی بی سی و رابطه حضرات باهاش بود.

اگر قرار این بود که کسی که خارج زندگی می کنه نظر نده خیلی ها باید نظر نمی دادند مثل رهبری انقلاب هم در سالهای 50-57 و انقلابیون که خارج نشین بودند هم نباید اون موقع نظر می دادند تازه اون موقع نه ماهواره به این شکل بود نه اینترنت.
البته اگر بنده موافق میل شما نظر می دادم خارج که سهله کره مریخ هم بود اشکالی نداشت و لابد اون موقع کلاً در جریان وضعیت داخلی بودم!!!
مرصاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اقا سعید خوبه چهار ماهه رفتی که خودمون و خودتون میکنی بذار عرق راهت خشک بشه!!!!!
آزاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عزیز من شما خودت جواب خودت رو دادی؟ منم قبول دارم که شبکه های صدا و سیما همیشه حقیقت موضوع رو نمی گن، ولی این رو بدون موضوعاتی که از شیکه های خبری خارج می شنوی هم ممکن درست نباشه و در میان 100 حرف درست چنان دروغ بزرگی رو به خورد شما میدن که شما خودتون هم متوجه نمی شید و بر مبنای حرفای درستی که زده این حرف رو هم درست تلقی می کنی اینجاست که اختلافات من و شما شروع میشه و همین موضوع کوچک چنان فاصله ای بین من و شما می اندازه که فقط به سود همون کشورهاست و این موضوع همون تفرقه است که این کشورها در کشور ما به دنبالش هستند مطمئن باش که این شبکه های خبری هیچوقت حتی موقعی که اخبار درست منتشر می کنند هدفشون افزایش آگاهی من و شما نیست.
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جناب آزاد. ما خوشبختانه یا متاسفانه ماهواره نداریم. ساعت پخش بی بی سی برای ما هم وسط روز میشه که وسط کاریم سایت بی بی سی هم خیلی کم میرم مگر برای برنامه های هنری و از این چیزها. تو این مدت هم چیز خاصی از بی بی سی ندیدم نمیدونم شما چی میبینید. عمده منبع خبر من سایت های مثل تابناک، عصر ایران، فرارو و پارسینه و اینهاست حوصله گویا نیوز هم ندارم. حالا اگر شما باز می فرمایید بنده خارج از خبرهام خوب بفرمایید خبر واقعی چیه؟ لابد تو این چهار ماه ایران شده گلستان ما خبر نداریم. این آمار وضعیت خراب رو هم بی بی سی اعلام نمی کنه بی بی سی فقط هر از چندگاهی آمار پراکنده ای که سایت های خودتون منتشر می کنند جمع میکنه و گزارش میگیره و آنوقته که شما عصبانی میشین و متاسفانه همیشه هم جز فحاشی چیزه دیگه ای ندارید. خیلی کم شده از شما هم ببینم یکی با منطق و مودبانه جواب مثلاً فلان مستند یا فلان گزارش رو بده.

اختلاف بین ماها و شماها ربطی به بی بی سی نداره مشکل ما فراتر از این حرفهاست که بی بی سی و غیرهم بخواد بزرگش کنه یا کوچیکش تلویزیون شما نتنها حقیقت رو نمیگه بلکه سراسر نشر اکاذیب و اتهام زنی به این و اونه اونهم بدون اینکه فرصتی به افراد بده. شبکه های خبری دنیا دروغ میگن ولی مال شما در صدر دروغگوهایی ها که حتی به شعور مخاطب خودش احترام نمیذاره

بازهم صحبت همیشگی عزیزان ارزشی: شما خودتون متوجه نمیشین
بله عزیزم فقط شما متوجه میشین!!! خوش باشی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱۳
۲۲
از ماست که بر ماست. وقتی به مطرب و دلغک گفتیم هنرمند و گنده شون کردیم باس اینجوری هم بکشیم. بابا اینها ارزش مطرح کردن ندارند بخدا بفکر مردم که ولی نعمتان واقعی هستند باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی میگیم مردم منظورتون اینه که فقط به فکر همفکرهای جنابعالی باشن یا بقیه اقشار و افکار جامعه هم مردم حساب میشوند ؟ لابد هنرمند فقط اون شاعرهایی هستند که در ........... روی .................. را سفید کردن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱۲
۲۲
أب که سر بالا میرود استاد در بی بی سی ابو عطا می خواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۱۱
۲۳
آقاي سعيد با پرچم كانادا
انشا اله با همون پپسي كولات محشور بشي
هر كي حرفي زده اومي وسط پارازيت انداختن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم کلی با ادبیات چاله میدونیت حال کردم واقعاً برادر عرزشی هستی! شرمنده یک کم شما رو از توهم بیرون می برم و میشم پارازیت توهماتت!
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خیلی خودت رو بالاتر از حدت میدونی که فکر میکنی میخوای دیگران را از توهم نجات بدی. از کجا معلوم این توهم از طرف خودت نباشه البته آقای ناشناس هم درست بیان نکردند و شما با توجه به این که پارازیت را مبنای بیرون آوردن افراد از توهم میدونی احتمالا صدای این پارازیت هاست که نمی گذاره شما حقایق رو بشنوی و ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده ادعایی نکردم که بالاتر از بقیه هستم این شما هستید که همیشه خودتون رو عقل کل میدونم. پارازیت این توهمت میشه که فکر نکنی همه مثل تو و دوستات فکر می کنند فقط حرفهای شما درسته
عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۲۶
۶
بی بی سی ضد ايرانی است و صدا و سيما كاملا ايرانی!
رژین
|
Netherlands
|
۱۱:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۹
میخواستم در کمال ادب و احترام به آقا سعید بگم:
. . . . . . . . . . ....... پارازیت:-@
سعید
|
Netherlands
فدای اون احترامت. احترامی نمیذاشتی چی میخواستی بگی چقدر ادب و متانت در کلمات شما برادران عرزشی ولایت مدار موج میزنه
ناشناس
|
Netherlands
جناب سعید. آدم "عرزشی" باشه، ولی "بی ارزش" نباشه!
سعید
|
Netherlands
شما هر کسی باهاتون خوبه و تاییدتون میکنه ارزشی هر کی مخالف شماست بی ارزشه خودتون رو کردین نعوذبالله خدا ملاک همه چیز خودتون هستید
آزاد
|
Netherlands
آقا سعید شما هر کسی که مخالف نظر شما رو میده بی ارزش میدونی. در ضمن من به عنوان یک ایرانی آزاد و مسلمان تبعیت از ولایت رو که دستور دینم هست وظیفه ی خودم میدونم. شما اگه ایرانی هستی باید به فکر پیشرفت کشورت باشی نه این که با بی ارزش دونستن تفکرات مخالفانتون بر طبل تفرقه میکوبی و زمینه ی افول کشور و شادی دشمنان فراهم میکنی چون تنها با تفرقه اونا به اهدافشون میرسن، در ضمن در هر کشوری مشکلاتی وجود داره و تو کشور ما در برخی موارد به علت خلا قانونی این مشکلات گاهی خیلی بزرگ میشه، هیچ کس نمی گه که در ایران شرایط خیلی خوبه ولی اگه من و شمای ایرانی تلاش برای بهبود شرایط نکنیم هیچوقت این شرایط درست نمی شه. بهتره به جای اینکه فقط سایر نظرات رو که مخالف شماست و گاهی هم درست نیست پاسخ بدی بحث رو به سمت منطقی شدن پیش ببری. باز هم میگم آقای شجریان یک فرد ایرانی هست ولی با کارهاش به ضرر کشورش عمل میکنه و این مواضع موجب تفرقه میشه پس ایشون با این کارش داره به سود کشورهای بیگانه کار میکنه... .
سعید
|
Netherlands
"ا سعید شما هر کسی که مخالف نظر شما رو میده بی ارزش میدونی"

بنده تا بحال چنین کلمه ای در مورد شماها گفتم؟ حرف خودتون رو تو دهن بنده میندازین. این شما هستین که برای مخالفان خودتون ارزشی قائل نیستید. نگاه کنید به نظرات دوستانتون در این سایت مطرب، خائن، ملعبه، منافق مزدور جیره خوار ........... منحرف و.... سوسک جلبک

خلاء قانونی!!! ............................................................................

میخواستم ببینم الان مشکلات کشور ما شجریانه بنظر شما که اینقدر ادب و متانت خودتون رو نشون میدین

هر کسی مخالف شما باشه یعنی تفرقه ایجاد میکنه یعنی همه باید خفه بشن تا دچار تفرقه نشیم. کل ملت و کشور هم شماها هستید

البته من هیچ وقت مخالفهای شما رو با ائمه مقایسه نمی کنم ولی اگر به حساب حرف ها شما بود و بخاطر کشورهای بیگانه بایستی همه خفه خون می گرفتند پس ائمه ما و شیعیان زمان بنی امیه و بنی عباس و عثمانی هم بایستی هیچکاری نمی کردند هیچ حرف نمی زدند که نکنه کشور اجنبی روم سوء استفاده نکنه. متاسفانه شما معنی استقلال رو بد فهمیدید. استقلال فقط به این نیست که یک شخص یا یک گروه از ملت یک کشور حاکم بر یک سرزمین باشه استقلال یعنی اینکه تمام اقشار یک کشور با هر عقیده و آینی حاکم بر سرنوشت کشورشان باشند و این داستان شما همیشه بهانه همه حکومت های توتالیتر بوده که به بهانه دشمن خارجی (واقعی یا موهمی) مخالفهای خودشون رو سرکوب و ساده کنند و به مردم بگویند هر کسی با ما مخالفه همکار اجنبیه!

من یک مورد در کشورهای غربی ندیدم که یک نفر رو که کلاً با عقاید نظامهای اونجا مخالفه منصوب به دشمنان بکنند. مثلاً روژه گارودی رو محکوم کردند گفتند از ایران پول میگیره؟ یا مایکل مور فیلم درست کردند گفتند با روسیه یا ایران همداستانه؟
سعید
|
Netherlands
من جواب این آقای آزاد رو داد صراط نمیدونم چرا منتشرش نمیکنه
سعید
|
Netherlands
من نفهمیدن اوت قسمت خلاء قانونی چه مشکلی داشت؟
مگر شما خودتون نمیگید ولی فقیه فراتر از قانون و قانون اساسی و اصولاً فسلفه وجودش برای حل کردن همین دست بن بست ها و خلاء هاست پس چطور با وجود ایشون آقای آزاد ادعا می کنند خلاء قانونی وجود داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۹
۲۲
لیاقت آوازه خوانی که رسانه ی روباه پیر (بی بی سی) او را استاد بنامد، همین است که با کارمندان وطن فروش آنجا عکس یادگاری بیاندازد. نه با فرزندان شهید و جانباز کشورش.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا الان خیلی از فرزندان شهدا و جانبازان هستند که دلشون نمی خواهد با سران مملکتی و بزرگان شما عکس یادگاری داشته باشند
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۱۱
۱۷
مثل اینکه شجریان خیلی دلش میخواد حد اقل برای چند ساعت هم که شده بازداشت بشه تا بگه "بابا من هم هستم، من هم وجود دارم!" . ولی دریغ از اینکه مسئولین امنیتی ایران کوچکترین توجهی به این مطرب کوچولو بکنند و اصولآ این آدم رو به حساب بیارن!
بیچاره چه دست و پایی می زنه واسه مطرح شدن، چقدر حقیر!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم توجه مردمه که اینطور که شما تیتر زدین خیلی براتون مهم بوده اگر مهم نبود هر هفته از شجریان تیتر نمی زدین.!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۱۳
۲۰
اقای شجریان با این کارا خیلی خودتو کوچیک کردی !
با این سن و سال مثل بچه ها رنگی شدن و بازیچه شدن شرم اوره ..این حرف یه جوان معمولیه نه یه ادم سیاست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بازیچه نظام میشدی البته بد نبود. کلاً عزیزان چون خودشون رو بازیچه می بینند فکر می کنند هر کسی هم مخالفشونه بازیچه دشمنان بزرگشونه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۸
۲۰
شجريان با گوگوش و يك زن نيمه برهنه هم عكس دارد چرا منتشر نكرديد. افشاي عدم پايبندي به ارزش هاي والاي اسلامي از طرف اين عناصر غرب اميال و باورهاي باطني آنها را پيش اين ملت بزرگ عيان مي سازد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
زن نیمه برهنه!!!!! وای خدا چقدر نیمه برهنه بود!!! وای درد خاوری بانک ملی بخوره تو سرش! وای درد جهرمی بانک صادرات بخوره تو سرش! وای!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب شد این اختلاس رو شد شما یه حرفی برای گفتن پیدا کردی، این موضوع چه ربطی به حرفای علی داشت، موضوع آقای خاوری که شهروند کاناداست و سوگند یاد کرده که ضد ملکه ی انگلیس کاری نکنه کاملا مشخصه ولی آقای جهرمی رو نمی تونی وارد این مباحث بکنی چون فرار نکرده و هنوز هم با کارهایی که انجام میده به روشن شدن جوانب کار کمک میکنه. لعنت به خاوری که پول مملکت رو خورد و همچین ضرر بزرگی رو به کشور زد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
به کسانی که به خاوری و امثالهم پست دادند و بعد هم براحتی گذاشتند از کشور خارج بشه لعنت نمی فرستید؟

الان کانادا میخواست روند شهروند شدن این آقا رو بررسی کنه؟ نظام قضایی شما اصلاً کاری در مورد ایشون کرد؟

آقای جهرمی اگر مشکلی نداشتند عزل نمی شدند
مشکل فقط خاوری و جهرمی نیست این نظام اقتصادی شما و این بانک های شما اینقدر مشکلات داره که کسانی مثل اینها براحتی توش شنا می کنند. اینها فقط نمونه بود... یکم حاشیه شهرهای بزرگ رو ببینی شاید دستت بیاد مشکل ما شجریانه یا چیزهای دیگه و آیا یک دهم این اخبار هر روزه که در مورد شجریان از این سایت و سایر سایت های عرزشی منتشر میشه در مورد اوضاع اقتصادی و اجتماعی حاشیه نشین ها و مناطق محروم کشور منتشر میشه یا نه
اریا
|
Canada
|
۱۲:۴۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۲۱
۸
درود بر استاد

شجریان پژواک روزگار
شجری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۱۵
۹
بابا جمع کنین دکون دستگاتونو یاد گروه طالبان افتادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طالبان شرف داره به وطن فروش خائن !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره طالبان زمینه رو آماده میکنه برای حمله نظامی به کشور و نابودی مملکت راست میگی شرف داره!
شما خودتون رو مساوی وطن میگیرید؟ هر کسی با شما نباشه میشه وطن فروش؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۷
۱۰
لعنت خدا بر هر چی منافقو وطن فروشه
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۰
۸
۸
مرگ بر وطن فروش خائن تفنگت را زمین بگذار یعنی استعمارگرانی همچون انگلیس بر .........هائی مثل شجریان مزدور مسلط بشوند شجریان تو تفنگت را زمین نگذاشتی ولی عقلت را زمین گذاشتی و خود را به اجنبی و بی بی سی و استعمارگر انی همچون انگلیس فروختی تو بی هنری نه هنرمند . هنرمند کسی است که در مقابل اجنبی باشد نه با اجنبی .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب علوی شجریان هیچ وقت به کسی نگفت که تفنگت رو علیه انگلیس زمین بگذار ایشون در مورد کسانی گفتند که در خیابان های تهران و کل ایران علیه برادران و خواهران هموطنشون سلاح کشیده بودند. اگر مصاحبه با بی بی سی خود فروشی به انگلیس پس خیلی از مقامات و مسئولینی که زمان انقلاب 57 با بی بی سی هم مصاحبه کردند خودفروخته بودند و لابد پخش اعلامیه های آیت الله خمینی در بحبوحه انقلاب 57 کار انگلیس بوده!
mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۲
۶
مگه چیه بنده خدا دوتا عکس گرفته دیگه.ذوق داره
jhjh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۹
۴
درود بر استاد آزاده و آزادمرد
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۶
۲
استادنبايد فراموش كنه كه اين شبكه انگليسيه و نبايد فراموش كنه كه هركسي از آخور صاحبش ميخوره پس نبايد وسيله تبليغ اين شبكه بشه چه با لبخند چه بي لبخند، چه با زن چه بي زن!
ایرونی مسلمون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰
۵
۲
ای بابا ما ایرونی ها همیشه وقتی احساسات بهمون غلبه میکنه نمیتونیم درست عکس العمل نشون بدیم .
اصل موضوع که آقای شجریان بود ول کردین چسبیدین به این آقایی که از کانادا کامنت میده .
ضمنا شما آقا سعید عزیز در اینکه آقای شجریان در پیشه خودشون(خواننده،موسیقی دان و خطاط) استاد هستن شکی نیست اما عرق ملی ایجاب میکنه آدم با وجود داشتن اختلاف با هموطنانش به بیگانه باج نده .
حالا خودت وجدانتو بکار بگیر و قضاوت کن که باج دادن یعنی چی ؟ البته اگر نمیخوای بهونه بیاری و بگی همتون بازیچه نظام هستین یا برادر ارزشی و عرزشی هستین یا اینکه در مورد آقای خاوری و جهرمی و فلانی و دزد و و و و
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده عزیزم نه کشته مرده شجریان هستم نه ارادت خاصی دارم. همانطور که یکی از دوستان شما گفتند ایشان یک هنرمند هستند مثل هر هنرمند دیگری حساس به مسائل دور و برش هستند بخصوص کشورش. ایشان یک آدم هستند مثل آدمهای دیگر. بعضی از شما گیر دادن چرا ایشان مثلاً در مورد وال استریت تصنیفی نخوانده ایشان هنرمند سنتی ایران هستند و اول از همه باید بفکر مردم خودش باشد.


من همینطور که با گیر دادن بعضی از سبزها به افتخاری مخالف بودم و هسنم با فحاشی های هر روز شما هم مخالفم. مشکل واقعی شما با این مرد این نیست که فرضاً بی بی سی رفته یا با فلان زن عکس گرفته مشکل شما مواضع این آقا علیه شما و بزرگانتونه و اینکه این آقا به صدا و سیما اجازه نداد که تصاویر بعضی ها رو با آهنگ های ایشون پخش بشه که حق داره ایشون گفته من این آهنگ رو برای این حضرات نخوندم. درد اصلی شما اینه

شجریان از دید من دو جمله گفت که باید با آب طلا نوشت

اول اینکه گفت در این سی سال در ایران حتی یک روز خوش هم ندیدم که جداً منم که 33 سال از عمرم بعد از جمهوری اسلامی بود و جنگ و اعدام ها و زندانی دهه شصت و بعد هم بگیر و ببند های دوران رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد رو دیدم با ایشان همه عقیده ام.

جمله دومش هم این بود که روحانیت و مذهبیون 1400 ساله که با هنر خصوصاً موسیقی مشکل دارند چرا که فکر می کنند کسی که دنبال هنر میره دنبال اسلام (و در واقع دنبال روحانیت، چون اسلام برای اینها مساوی با خودشونه) نمیره که صحبت های موکد بزرگان شما دقیقاً این صحبت ایشون رو تایید می کنه
ایرونی مسلمون
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای گرامی در وهله اول باید بگم خوب نیست که انسانها رو طبقه بندی کنیم ، ما -شما -آنها
همه ما ایرونی هستیم و اکثریت مسلمون و به ضم این استاد گرامی اقلیت این جمع ایرانی_اسلامی دنباله رو روحانیت ، من میخوام اینو بگم که شخصیتی مثل استاد که اهل هنر هستن نباید (ای کاش) دل همین اقلیت رو هم نمیشکستن ، ایشون بابت همین رفتار مقابل مردم (حتی طرفداران) باید پاسخگو باشن .
lمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۶
۲
درود بر خسرو اواز ایران و به امید اصلاح شدن شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اميدي به اصلاح اينا نيست!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۲
درود بر اسطوره آواز ایران
استاد همیشه محبوب ایرانیان خواهد ماند و بهمین راحتی قابل تخریب نیست.