سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶

عكس/دسته گل لیلافروهر روي قبرحجازي!

کد خبر : ۴۷۳۹۹

برچسب ها: لیلا فروهر حجازی
نظرات بینندگان
بچه چهارصد دستگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۱۱۶
۲۴۷
کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی های نظرتو ببین که برای دفعه بعد اول فکر کنی بعد حرف بزنی !
فداییان اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی بودن دلیل اشتباه ایشون نیست مگه میشه ایشون واسه علمای اسلام گل بفرسته؟؟؟؟
نمیشه دیگه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهور هم تسلیت گفته این دلیل میشه برای خراب کردن کسی که مرده و نمیتونه از خودش دفاع کنه لجن پراکنی کنید . فردا اگر همین خان برای یکی از کسانی که شما قبولش دارین کارت بفرسته خبردار میشید ؟
حامی بچه چهارصددستگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه آشفتگی چرا . حرف بدی نزده ؛ گفته این دو از یک قماش بوده اند . مگر این نسبت دادن بد است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس منفی باف
مسلمونا در اقلیت اند میشه گفت پس اکثریت درستند.
پس چون در اقلیتیم باید یا به دین آنها برگردیم یا هر چی گفتند بی چون و چرا قبول کنیم .
شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه هر چی تعدادشون بیشتر باشه نشان از حقانیتشون هست؟؟؟

لشگر عمر سعد هزاران هزار نفر بودند، نکنه اونا حق بودند و امام حسین(ع) چون کم بودند باطل؟!!!!! (استغفرلله)
پس لطفا ............
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
منفی بده های کامنت بچه چهارصددستگاه مرحوم حجازی یه فوتبالی خوب و باشخصیت بودن ، البته ایشون مثل همه انسانها شخصیت و مرام و تمایلات درونی خاص خودشونو داشتن و البته تمایلاتی که موجب شده این خانم براشون دسته گل بفرستن و احتمالا تمایلات درونی شون نزدیک به هم بوده که موجب این حرکت شده ، حالا شما چرا میخواین این واقعیت رو تکذیب کنین ؟ بدتون میاد که این بنده های خدا نسبت به هم نظر منفی نداشتن ؟ اصلا مگه کار بدی بوده گل فرستادن این خانم ؟ ضمنا قطعا نمیتونین شخصیت این عزیز رو با شخصیت مرحوم تختی ، شهدا و امثالهم مقایسه کنیم ، چرا شما چیزی که یه شخصیت البته محترمی نداشته رو بزور میخواین بهش بچسبونین ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۹۸
۵۱
خیلی شعرت بی ربط و مسخره بود بچه! جان
مهران
|
Canada
|
۱۸:۵۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۱۱۹
۶۹
قلب ایرانیان در همه جای دنیا به عشق یکدیگر میتپد
ناشناس
|
Canada
تو يكي بمير خواهشا.
چون چند سال پيش قلب مهستي از كار افتاده!!!
ناشناس
|
Canada
اقای ناشناس! چه ربطی به مهستی داشت این؟!!!!!!!!!!
خوب مهران راست میگه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۷۱
۲۵
کبوتر با کبوتر گاو با گاو!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳۰
۴۶
کور کور رو میجوره آب گودالی رو.(در تایید نظر اولی)
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۴۵
۱۱
به یاد آرژانتین 78
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳۷
۴۷
یکدفعه میکروفن هم بدهید دستش نی ناش ناش بخونه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه همه تون هم به خوبی خانم لام.ف رو می شناسید:)
رها
|
Kazakhstan
|
۰۳:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۵۵
۹
فقط با یه برگه کاغذ که هرکسی می تونه اون رو نوشته باشه نباید گول بخوریم
ناشناس
|
Kazakhstan
نباید گول بخوریم ...وای وای ..لیلا فروهر هم واسه ما نقشه کشیده ....اصلا همه میخوان مارو خراب کنن ....
ناشناس
|
Kazakhstan
شدیدا موافقم!
اسم؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۵۸
۲۹
اوووه!
آقای ناصر حجازی دقیقا چه شخصیتی بودن؟
الگوی اخلاق و انسانیت؟
الگوی علم و دانش و حکمت؟
یک چهره افتخار افرین و پژوهشگر علمی که سهمی در ترقی و کمال جامعه داشته است؟
الگوی مردانگی و آژادگی و ایثار؟
یک قهرمان و پهلوان(در نبرد با انانیت)
امیدوارم همه ی این ها بوده باشند و الا این همه تیتر خبر فضا سازی و...فقط کمی عجیب به نظر می رسد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چه کسی هستید بی اسم؟
با اسم
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حقیقت برای منفی بده های کامنت اول قطعا تلخه !!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
هموني كه تو نيستي!
هموني كه خيلي ها آرزوي بودنش رو داشتن و دارن!
هموني كه خار بود تو چشم تو و امثال تو!
هموني كه همه ي صفاتي رو كه گفتي داشت!
كسي حتي جنازش هم تنتون رو مي لرزونه!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علی اگه اون چیزایی که در مورد محبوبت مدعی هستی صادق باشه اون دنیا جاش پیش شهدا و صلحا هست !! انشالله اینطوری باشه ... در هر صورت اون بنده خدا هر جا که باشه امیدوارم تو هم باهاش محشور بشی
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم جناب اسم. این بدبخت ها از رو دریوزگی این یارو رو الکی گنده میکنن به طوری که خودشونم باورشون شده که خبریه!!! چون آدم حسابی تو دارو دسته شون کم دارن. به کامنت علی توجه کنید. موجود قابل ترحمی هستی علی جان. با اسطوره ات خوش باش. صراط منتشر کن لطفا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یارو!!!بدبختا!!!!دریوزگی!!!و......من از فوتبال زیاد سز در نمی اورم ولی ادبیات را خوب می شناسم !!فکر کنم این ادبیات داش مشتی ها وچاله میدانی هاست!!
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
تاييد ميكنم
ممل تو هم خوب اومدي
مردم فقط به تيپ اين قماش نگاه ميكنن و
كارهايي كه به مذاق اين زنيكه و امثالش خوش بياد
وگرنه پهلواني سمتي هست كه به امثال تختي برازنده س نه.....
به هر حال مسلمون بود و خدا رحمتش كنه انشا الله
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس انگلیسی:
بدبخت بودن کوچکترین صفتتونه ....!!!
هرجا جوابی ندارین به ادبیات گیر میدین!!!
من اگه این اینجوری نمینوشتم چی میخواستی جواب بدی .......؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳۷
۲۴
بهتر اينه كه كمال ادب و احترام رعايت بشه. ليلا فروهر هم يك انسانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتها بي قيد و بند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره شمر و یزید هم انسان بودن دلیل میشه احترامشون رو نگه داشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره انسانه شکی نیست جعده هم انسان بود هیلاری کلینتون هم انسانه کاندولیزا رایس هم انسانه راستی مدونا هم انسانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳۲
۲۳
خجالت آوره، برای زنده نشون دادن خودش به مزار اون مرحوم آویزون شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۸
۳
فقط یادمون باشه که جای ارزشهای واقعی و انسانی با شهرت های مجازی و بی ارزش برامو عوض نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳۵
۷
یاد وروح ناصر حجازی گرامی باد.حداقل مثل فوتبالیست های الان بی غیرت نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای سلامتی روح ناصر جون یه اس بدید ....
حالا مثلا داری بقیه فوتبالیست ها را تحریک میکنی ...فکر کردی با بچه طرفی ؟؟؟
طرف دم مرگ از یه جا دیگه بهش فشار اومد از واژه مردم سو استفاده کرد ... بی غیرت تویی وطن فروش
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳۰
۲۶
واقعا منظور شما از گذاشتن این عکس چی بود؟
مگه لیلا فروهر انسان نیست ؛ جز اینکه یک هنرمنده؟
سلامتی همه ایرانیهای تمام دنیا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۸
نظر سعید گالیور: من میدونم که شما میخواین ناصر خان رو خراب کنین! من میدونم که شما همتون عرزشی هستین! من میدونم که صراط نظرات منو سانسور میکنه! من میدونم که این دستخط فروهر نیست!.........
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان برو برای تهیه فیلم های تخیلی استعدادت هدر میره. ناخودآکاهت اسم منو تکرار میکنه عزیزم دوستت دارم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۴
۶
نظر سعید گالیور: من میدونم که شما میخواین ناصر خان رو خراب کنین! من میدونم که شما همتون عرزشی هستین! من میدونم که صراط نظرات منو سانسور میکنه! من میدونم که این دستخط فروهر نیست!.........
ناشناس
|
Australia
|
۱۷:۳۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۸
۷
یک سوال: چه لزومی داره که این خانم از کیلومترها اون طرف تر برای مرگ یک نفر در آن سر دنیا ناراحت باشه و گل بفرسته؟ آیا این خانم خودش در زندگی خودش هیچ مشکلی نداره و تمام مشکلات زندگی اش حل شده که به فکر ناراحتی و یا کمک به یک نفر دیگه در اون سر دنیا افتاده؟!
چه عاملی موجب میشه آدم ها و کشورها با وجود اینکه خودشون مشکلاتی دارند، به فکر افراد دیگری در آن سوی دنیا می افتند، برای آنها اشک می ریزند و کمک شان می کنند؟!

عده ای می گویند ایرانی بودن دلیل است. خوب چه ایرادی داره؟ اون خانم ایرانی هست و این آدم هم ایرانی، اونها در هر جای دنیا که زندگی کنند، به فکر هم هستند و در روزهای سخت، به داد هم وطن شون می رسند.

و ما هم خطاب به اون عده می گیم: وطن ما اسلام است. برای ما منطقه جغرافیایی که در آن متولد شدیم اهمیت دارد، ولی مهم تر از آن، تفکر و اعتقادات ماست که ما را از حیوانات جدا می کند و مهم ترین وجه تمایز ما با سایر جانداران است. چطور وقتی ما به فکر مسلمانان مظلوم فلسطین و عراق و افغانستان هستیم، عده ای شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند و ما را محکوم می کنند؟ و چطور یک نفر در آن سوی دنیا صرفا به دلیل تعلق به یک منطقه جغرافیایی، می تواند برای هم وطن اش ناراحت باشد یا به او کمک کند، ولی وقتی مسلمانان ایران به فکر حمایت از سایر مسلمانان جهان می افتند، با جیغ و فریاد عده ای روبرو می شوند که چرا برای کسانی که کیلومترها از ما دورند، غصه می خورید و به آنها کمک می کنید!!
چطور ایرانی بودن می تواند عامل نزدیکی دل ها بشود، ولی مسلمان بودن نمی تواند؟!!
ناشناس
|
Australia
شیر مادرت حلالت
خدا حفظت کنه
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۱۲
آقای رسول م در مورد انسان بودن این خانم نظری نمیدم. اما در مورد هنر تا ببینیم تعریف شما از هنر چی باشه! اگر منظور هنری باشه که موجب تعالی و رشد انسان میشه و به درد جامعه میپردازه که من بعید میدونم اجراهای مبتذل و مزخرف این یارو تو این تعریف باشه. اگر هم تعریف شما با تعاریف برخی روشنفکر نماها که برای بهره برداری حداکثری از زن و به ابتذال کشاندن او تعریفهای مورد پسندشان را از هنر ارائه میکنند(هنر برای هنر) همسوست که نظرتان را برای خود نگه دارید. آقای حجازی هم هر کسی بوده خدایش رحمت کند.فعلا که مورد استفاده ابزاری جماعتی قرار گرفته که با این دستنوشته ها و منتصب کردن خود به ایشان قصد بهره برداری به نفع خود را دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۷
۴
بابا جون طرف فوتبالیست مشهوری بوده و مردم باهاش خاطره داشتند و خیلیها طرفدارش بودند...کلا هیچ آدم مشهوری ور نمی داره فراخوان بده که طرفداراش شغل و عقیده شون چیه و بعد هم لابد دست به گزینش طرفداراش بزنه!عجیبه ها...به چه چیزایی گیر می دید شما هم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۴
چه لزومی داره که این خانم از کیلومترها اون طرف تر برای مرگ یک نفر در آن سر دنیا ناراحت باشه و گل بفرسته؟ آیا این خانم خودش در زندگی خودش هیچ مشکلی نداره و تمام مشکلات زندگی اش حل شده که به فکر ناراحتی و یا کمک به یک نفر دیگه در اون سر دنیا افتاده؟!
چه عاملی موجب میشه آدم ها و کشورها با وجود اینکه خودشون مشکلاتی دارند، به فکر افراد دیگری در آن سوی دنیا می افتند، برای آنها اشک می ریزند و کمک شان می کنند؟!

عده ای می گویند ایرانی بودن دلیل است . خوب چه ایرادی داره؟ اون خانم ایرانی هست و این آدم هم ایرانی، اونها در هر جای دنیا که زندگی کنند، به فکر هم هستند و در روزهای سخت، به داد هم وطن شون می رسند.

و ما هم خطاب به اون عده می گیم: وطن ما اسلام است. برای ما منطقه جغرافیایی که در آن متولد شدیم اهمیت دارد، ولی مهم تر از آن، تفکر و اعتقادات ماست که ما را از حیوانات جدا می کند و مهم ترین وجه تمایز ما با سایر جانداران است. چطور وقتی ما به فکر مسلمانان مظلوم فلسطین و عراق و افغانستان هستیم، عده ای شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند و ما را محکوم می کنند؟ و چطور یک نفر در آن سوی دنیا صرفا به دلیل تعلق به یک منطقه جغرافیایی، می تواند برای هم وطن اش ناراحت باشد یا به او کمک کند، ولی وقتی مسلمانان ایران به فکر حمایت از سایر مسلمانان جهان می افتند، با جیغ و فریاد عده ای روبرو می شوند که چرا برای کسانی که کیلومترها از ما دورند، غصه می خورید و به آنها کمک می کنید!!

چطور ایرانی بودن می تواند عامل نزدیکی دل ها بشود، ولی مسلمان بودن نمی تواند؟!!
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که هر چی میشه هی شما ربطش یدید به اسلام ؟
انسانیت چی میشه ؟
ایرانیت وهموطن بودن چی میشه ؟
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلامیت برای ما مهم تر از ایرانیت است دوست عزیز. ما افتخار می کنیم که ایرانی هستیم، ولی افتخار مهم تر و بزرگتر برای ما، مسلمان بودن ماست. این، درس بزرگ انقلاب اسلامی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر بیخود ما ما نکن ! میخوای نظر بدی بگو برای من و عده ای دیگر اسلامیت مهمتر از ایرانیت است ، از طرف کل مردم ایران نظر نده . ضمنا در جنگ ایران و عراق هر دو طرف فارغ از حزب بعث که آن هم البته ادعای مسلمان بودن داشتند ! پس در این جنگ و تمام جنگهای تاریخ اولویت ما این خاک و آبی است که در آن بزرگ شدیم و اگر کشور مهاجم مسلمان هم باشد با تمام قوا از خاک ایران و فرهنگ این مرز و بوم دفاع میکنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس از انگل استان!
منظور من هم از "ما"، همون کسانی بود که به خاطر اعتقادات شون به جبهه رفتند و جنگیدند. چون دیدند که ابرقدرت های دنیا، یعنی امریکای جنایتکار و شوروی و فرانسه و آلمان، دست به دست هم دادند تا مملکت و اعتقادات اونها رو نابود کنند.
عامل انگیزه دهنده به شهیدان انقلاب اسلامی ما، حادثه عظیم عاشورا بود. قطعآ هیچکدام از شهدای ما هنگام جنگیدن، انگیزه کوروش و داریوش و وطن پرستی از نوع مورد نظر شما رو نداشتند.
دفاع از وطن و خاک و خانه و لانه، غریزه ای مشترک بین انسان و حیوان است. اون چیزی که انسان رو از حیوانات متمایز می کنه، اعتقادات هست. جنگ ما، جنگ اعتقادات است.

محمدرضا پهلوی وطن پرست(!)، بحرین را دو دستی تقدیم اربابان انگلیسی اش کرد، ولی مردم مسلمان ایران به رهبری حضرت امام(ره)، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد و عامل این ایستادگی، فقط و فقط ایمان و اعتقاد قوی مردم بود.
حالا شما اگه از این قضیه ناراحتی، متاسفم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهندس جون تو همین امریکا صد ها ایرانی میمیرنن و صد ها ایرانی زندگی فلاکت باری دارن ...چرا قلب لیلا جون برا اونا نمی تپه مگه نه اینکه قلب ایرانی ها واسه هم میتپه !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون چیزی که باعث شد مردم ایران جلوی صدام و امریکا باستند، اعتقادات قوی اسلامی بوده و هست. همون چیزی که نداشتنش، باعث شد اون وطن پرست ها! به لس آنجلس و اروپا فرار کنند و امروز، با پر رویی مدعی ایرانیت باشن!
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۶
۴
روزها فکر من این است و همه شب سخنم---که چرا غافل از احوال دل خویشتنم.
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۶
۴
ناصر خان مرد باخدایی بود این ...... ...میخواست بد نامش کنه
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۷
بندگان خدا لیلا فروهر زیاد داریم در ایران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۸
۵
کبوتر با کبوتر گاف با گاف
آدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۷
اينو خوب اومدي"برای زنده نشون دادن خودش به مزار اون مرحوم آویزون شده" يا آويزونش كردن. فكر نمي كردم زنده باشه اون انسان نما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا می گی انسان نما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو دهات شما پنجاه و چند ساله ها زنده نیستند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۹
۳
در طول تاریخ وجود داشته اند انسانهایی که حتی دشمنان اونهارو ستایش می کردند فکر میکنم با یه دسته گل ویه اسم نباید آدمهارو خراب کرد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۷
۹
باسلام
بیاییم برای یک بار هرچیز خوب را به فال نیک بگیریم. به ریشه ایرانیت خود نگاهی بیاندازیم. ما ریشه 3000 ساله داریم.
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
7000 سال یکتا پرستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
45000 سال، برو بالاتر .......کسی نبود ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس به ریش خودت بخند! ما از هر چی که فک کنید بیشتر تمدن داریم!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۲
عجب زمونه ای شده از کجا معلوم این لیلا همون لیلا باشه
بابک
|
Netherlands
|
۲۱:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱۳
۷
اقا قربون دستت این ساندیسه ما رو بدید بریم دیرمون شده!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
فقط آب زرد آلو مونده ؛ اگه به مزاجت می سازه بگو تا برایت پست کنم .
علي
|
Netherlands
سانديس آب زردآلو نداره برادر...
ناشناس
|
Netherlands
آب شلغم هم از سره این بابکه زیاده
mahmood
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۱۱
لیلا فروهر دیگه ... کیه؟
بد اقای حجازی رو نمیگم
ولی اقای حجازی اگه برای فوتبال ما کاری کرد
تو مسائل سیاسی تموم کارها رو خراب کرد
از این نظام بد گفت
این نظام متعلق صاحب الزمان است
امیدوارم اشکاتون الکی برای کسی که خوب نمی شناسید هدر ندین
تایید یادن نره!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مثبت دادم ولی مرحوم حجازی هیچ وقت به نظام بد نگفت، ایشون با برخی اشخاص خصوصآ توی فوتبال مشکل داشت.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ولی ما یه چیز هایی هم در مورد عکس امام دیدیم و شنیدم ...و حرفهای تندی هم علیه نظام ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشنا دوم میشه به ما هم بگی؟
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۱
صرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااط امان از دست تو با این خبرای بی محتوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۵
۱
کار بدی ویا جرمی انجام نداده است هرکس که از این دنیا رود جز با اعمال وکارهای خوب وبد می شود اورا ارزیابی کرد وچه اشکالی دارد که خانم لیلا برای قبر ناصر خان گل بفرسد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۵
۱
سعید جان منم دوست دارم عزیزم. اگر تو نبودی که ما سوژه خنده نداشتیم بالام جان. تو ما رو یاد فیلمهایی که خیلی دوستشون داشتیم میندازی. به گالیور در پیدا کردن گنج کمک کن عزیزم اینقد بیچاره رو اذیتش نکن.
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
خود کرده را تدبیر نیست؟
خانواده مرحوم حجازی نوع این سنخیت؟با سکوت شما تبلور پیدا کرده؟
نه طرف از انطرف اب تکذیب کرده و نه شما که این طرف ابید؟لذا دوستان بیراهه نمی گویند :که
کبوتر با کبوتر باز با باز
نازنین
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۵
۶
بیخیال بابا ...مگه نود درصد ایرانیها آهنگهای لیلا رو گوش نمیدن؟ چرا اینقدر دیکتاتور هستید؟ همین که خوانندگان که صداشون داره محافل نو درصد ایرانیها رو گرم میکنه باید در غربت باشن نشون از دیکتاتوری خیلی از ما ایرانیهاست ...منظورم فقط به حکومت نیست دیکتاتور مابی در وجود خیلی هاست ..بس کنید

خجالت هم خوب چیزیه ..شما که دوس داری آهنگ گوش ندی و حجاب داشته باشی دلیل بر این نیست همه باید مثل تو فکر کنند اونم در قرن بیست و یکم .
ناشناس
|
United States of America
ويل دورانت درباره پوشش زنان ايران باستان و اين كه حجاب بسيار سختي در بين آنان رايج بوده است مي گويد: زنان طبقات بالاي اجتماع جرأت آنرا نداشتند كه جز در تخت روان روپوش دار خانه برون بيايند هرگز به آنان اجازه داده نمي شد كه آشكارا با مردان آميزش (اختلاط) كنند زنان شوهر دار حق نداشتند هيچ مردي را ولو پدر يا برادرشان باشد، ببينند. در نقش هايي كه در ايران باستان بر جاي مانده هيچ صورت زن ديده نمي شود و نامي از ايشان به نظر نمي رسد.
از دايرة المعارف لاروس نيز به دست مي آيد كه حجاب در بين مادها و پارس ها وجود داشته است همچنين در تفسير اثني عشري آمده است: ( تاريخ نشان مي دهد كه حجاب در فرس قديم وجود داشته است).
نازنین خانم بهتره به اصل و ریشه ات برگردی
حجاب قبل از اسلام هم فرهنگ ایران بود
این خانم فروهر هم اسلام و ایران باستان را به مسخره گرفته
کاوه
|
United States of America
از کجا این آمار 99 درصد را آوردی چرا به شعور مردم ایران توهین می کنی
ناشناس
|
United States of America
رابطه بین کانادا و توهم چیست ؟!!
ناشناس
|
United States of America
آفرین منم موافقم کانادا این طوریه یا این نازنین با اون سعید نسبتی داره؟
ناشناس
|
United States of America
گذشت اون زمانی که ملت لیلا فرو هر گوش میدادن ...الان دیگه از مد افتاده و نشان بی کلاسی و املی و بی فرهنگیه ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
من در جواب نارنین خانم که بی حجابی مایه ی افتخار خود میداند میگویم تقصیر تونیست که همچنین حرفی را میزنی تقصیر انهایی است که این افکار غلط رادر ذهن شما کردند اگرشما می دانستید حجاب وحیا که ثمرات خوبی در زندگی شما دارداگر میدانستید حجاب مخصوص خانم فاطمه زهرایی است که بهترین مقام راپیش خدا دارد هیچوقت بی حجابی را مایه افتخار خود نمی دانستی
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۰
نازنین؟
شاید این امار نود درصدی را به شما به اشتباه کفتند؟به قول شما فرستادن یک دسته گل از طرف هر کسی که باشد گناه نیست؟
اشکال اینجاست اگر خانواده مرحوم حجازی جزء
ان نود درصد هستند با یک تشکر خشک وخالی به همه اینشائبه ها و دیکتاتوری ها پایان میدهند که روح ان مرحوم هم درعذاب نباشه؟مگر شما در قرن بیست ویکم نیستید ؟کمال بی ادبی است که یک خواننده معروف ؟از هزاران کیلومتر انطرفتر دست گلی به خاندانی اهدائ شود و از او تشکر نشود مگر انکه.......
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۲
این 99درصد هم مثل همون شعار ما بیشماریمه! ما بیشماریم! ما بیشماریم! شعاری که هیچگاه به حقیقت نپیوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۳
لیلا فروهر هم هنرمند شد؟!!!
آخ حواسم نبود هنر این رقاصه رقص و کثافت کاری و عرضه کردن خودشه!!!
اميرهاشمي باباحيدري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۳
۰
بهتر خودمونو درگير اين دلقك بازي ها نكنيم
ترشیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۲
۲
چقدر ادم های علافی هستن اونایی که رفتن دنبال این خانم که هر کجا هر کاری کرد سریع عکس بگیرن ! وای وای وای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱
۴
ای بابا یه سیگاری این همه بوق و کرنا نداره! هرروز 100 نفر خیلی با شخصیت تر و بهتر از اون می میره چی میشه که ...
ملا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۴
۰
اگه ادم بدی بوده پس تلوزیون ایران برای چی تا دو سه هفته تو برنامه هاش زندگی نامشه و اخرین مصاحبه های مرحوم حجازی رو نشون میداد.متاسفم برا اون ادمهایی که دم از ایرانی بودن میزنن و فقط زر زر کردن بلدن و پشت سر مرده صفحه بذارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه کم مودبانه تر پیش برو جانم!
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱
۱
ملا؟؟؟
خدا رحمت کند همه اسیران در دل خاک را منجمله مرحوم حجازی. دلبندم صرف به اینکه یک رسانه در مورد کسی حرفی بزند؟ دلیل بر خوبی یا بدی ان فرد نمیشود؟سوال اینجاست وقتی یک فرد بی ارزش؟گلی برای یک فرد با ارزش می فرستد و خانواده ان مرحوم هم عکس العملی به این موضوع ندارند؟ این شائبات را بوجود می اورد ؟؟؟؟؟؟
ملا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲
۰
متاسفانه بعضی از مردم طاقت حرفهایی که مرحوم حجازی میزد رو نداشتن حالا هم با سیاسی کردن قضیه دسته گل سر مزار اون خدابیامرز عقده هاشون رو خالی کردن و حرف از غزه و لبنان رو پیش میکشن که اصلا ربطی به این قضیه نداره.متاسفانه خیلی ساله که ورزش ما رو سیاست دربر گرفته .
بابا شمل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۰
۰
ملا جان دلبندم
گ......به شقیقه چه ربطی داره؟
I Q کجای حرف قیصر سیاسیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۱
۰
سال‌ها پيش خواننده‌ي زني به ايران بازگشت تا در ايران بميرد و در ايران دفن شود. ببينيم دوست چند ماه پيش شما، آقاي خاوري را مي‌گويم، همين قدر براي ايران ارزش قائل است؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۱
۰
صراط عجب جوي انداختيا
حاج رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۱
تانباشد چیزکی گلدان نیاید روی قبر؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۰۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱
۲
اکثر شما ها بیمار روانی هستید من تعجم اینه ادمهای منزوی گذشته الان همه شدند
مسلمان 4اتیشه کسانی تا دیروز تا نونوایی هم نمیرفتند واقعا عقده چبز بدی هستش
مواظب خودتون باشید اخه لیلافروهر کاری به این قشنگی کرده شما ایراد میگیرید مگه دین مانمیگه باهم مهربان باشیم پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۱:۲۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱
۰
بعد میگن آزادی نیس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۳
۰
مهران مدیری توی اون کلیپ بمب خنده، یک مصاحبه جالب از همین خانم فروهر رو به تصویر کشیده. اگه ندیدید حتمآ برید ببینید!
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۰
۱
نا شناس
.......... و .......... ..........ته؟
ماها مسلمان 4 اتیشه نیستیم؟
تو بی ..... و بی سوادی که هنوز نمیتوانی بفهمی کار قشنگ یهنی چه؟
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
از خداتونم باشه همچین کسی گل بفرسته
مرحومه مهستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
ما تا حالا ادم های حسود ندیده بودیم غضه نخورید شما هم که ازدنیا تشریف بردید به اخرت جناب اقای فصل بهار دسته گل روی قبر تان می گذارد
مرحومه هایده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
ای خواهر کجا رادیده ای همه نظر دهندگان تشریف می اوردند که امدیم ان دنیا وبازماندگان برایشان گل می اوردند روی قبرشان
نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
ای باباحالا مگه چی شده لیلاجونم یه دسته گلی فرستاده مگه جرم کرده واسه شماهاکه نفرستاده انقد غر میزنید
hani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
۰
۰
بنظرمن لیلاجان کاردرستی کرده