شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
سناریوی جدید وهابی ها

کماندو با کارت پایان خدمت سپاه در منطقه عملیات!

در فیلمی که تروریست های وهابی از سوریه مخابره کرده اند کارت پایان خدمت 5 نفر از زائران غیرقانونی ایرانی به عنوان سند عضویت در سپاه نمایش داده می شود!
کد خبر : ۵۱۵۲۸
"صراط" - تیم رسانه ای حامیان شورشی ها در سوریه؛ روز گذشته با پخش یک فیلم ضبط شده از 5 نفر از هم وطنانمان، در سناریویی مضحک مدعی شد این افراد برای مبارزه و سرکوب قیام های مردمی(!) وارد کشور شده اند.
 
به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ در این فیلم که به گفته خود کاربران بعضی از این شبکه ها مشکوک و ساختگی به نظر می رسد با استناد به کارت عضویت در سپاه این 5 نفر ادعایی مطرح می شود که به داستانهای طنز شبیه است.
 
طبق اعلام سخنگوی وزارت خارجه افراد ربوده شده توسط كاروان های بدون مجوز به سوریه سفر کرده بودند.

ربایندگان با متوقف کردن اجباری اتوبوس حامل زایران ایرانی، 5 مرد را با خود بردند و زنان را در جاده رها کردند.
 
با دستگیر شدن تعداد زیادی از چریک های وهابی عربستان سعودی در سوریه که مسلحانه با دولت بشار اسد می جنگیدند، بعید نیست که این اقدامات تلافی جویانه و مضحک برای تهیه خوراک رسانه هایی مانند العربیه؛ الجزیزه و بی بی سی عربی و ... ادامه جنگ روانی جهانی صورت گرفته باشد.
 
مسلما دستگاه های امنیتی منطقه مطلع هستند که ایران حتی اگر بخواهد اقدامی در یک کشور درگیر با گروه های تروریستی مسلح انجام دهد نیرو به صورت بی دفاع و آن هم در یک دسته کوچک 5 نفری اعزام نخواهد کرد. علاوه بر آن احمقانه ترین شکل ارسال کماندو به یک کشور این است که "کارت شناسایی" سازمانی نیرو را همراه وی گسیل کنند! هر چند این بار کارت پایان خدمت این زائران به عنوان سند حضورشان در سپاه به جهانیان ارائه می شود!
 
از اصول اولیه عملیات در خارج از کشور؛ تهیه هویت غیرواقعی و قابل باور در منطقه عملیات  است. هر کس 3 ماه دوره آموزشی خدمت را گذرانده باشد از این موضوع مطلع است!
سخنگوی وزارت خارجه كشورمان روز ۵شنبه ربودن زائران ایرانی را محكوم كرد و از مسوولان دولت سوریه خواست تا همه امكانات خود را برای آزادی هر چه سریع تر آنها به كار گیرد.
 
نظرات بینندگان
سعید
|
Canada
|
۱۵:۵۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۲۳۹
۱۳۴
چطور برای او بنده خدایی که بعنوان جاسوس آمریکا گرفتید کارت شناسایی داشتن مسخره نبود به خودتون رسید شد کار مسخره؟
ناشناس
|
Canada
شما چطور اون رو دروغ میدونی و این یکی رو راست؟!!
ناشناس
|
Canada
آقا سعید منطقی باش و به این سوال جواب بده...
کلا با کی ای؟؟؟
ناشناس
|
Canada
اون ابله خودش اعتراف میکرد ولی این بیچاره ها چی؟ نمیدونم این لجن های سبز چقدر حماقت دارند و نمی فهمند که این کارها با تفاوتی که بین مردم بحرین و سوریه وجود دارد چرا باز از این سعودیها و امریکاییها طرفداری می کنند . عقل و شعور هم خوب چیزیه که ندارند
سعید
|
Canada
من نه حرف اونها رو باور می کنم نه حرف شما.
درست دل خوشی از رژیم استبدادی و انگلی مثل اسد ندارم ولی از این میترسم که مثل ایران از چاله به چاه بیفتند چون سلفی ها بمراتب بدتر از اسد و دار و دسته اش هستند دقیقاً مثل دار و دسته رجوی که بمراتب بدتر از شما هستند. بهرحال اینها هرچه که باشند توجیه کننده جنایت های اسد نمیشه، در انقلاب سال 57 هم فدایی ها و مجاهدین خلق و بعضی دیگر عملیات تروریستی و مسلحانه انجام می دادند آیا توجیه جنایت شاه بود؟ شما هم از جنایت های اسد حمایت میکنید ولی خوب حالا هموطن های بیچاره ما باید تقاص پس بدهند.

ناشناس جان سیستم شما یک و صفره؟ یا باید با آنها باشم یا با شما؟
سمانه
|
Canada
سعید جان اطلاع نداری چرا حرف بیخود می زنی؟ اون که کارتش تو جیبش نبود! هر چی تلوزیون نشون میده فکر می کنی از جیب یارو درآوردن؟
به به
|
Canada
شما که معلومه با هیچکسی شما خیلی ام گلی شما لطف کن وارد سیاست و تحلیل مسائل سیاسی نشی خوش باش لابد تا الان اقامتتم گرفتی راستی ماهواره و اینترنتتم جمع کن یه ذره تو اجتماع باش نه توی شبکه های اجتماعی
ژانواژان
|
Canada
سعید جان فقط کمی با خدا باش همین کفایت میکنه .نه میخواد اینوری باشی نه اونوری . البته تا حالا که با افکارت کتبا نشون دادی صد درصد اونوری هستی.
ناشناس
|
Canada
به این نتیجه می رسیم که امثال سعید، فقط خواهان حکومتی وابسته به غرب می باشند. شبیه دوران سیاه طاغوت پهلوی. در عوض دیگه اونها به ما نمی گن تروریست!!!
سعید
|
Canada
ناشناس دلاور با جرات شما مطمئنی خودش اعتراف کرده و اصلاً تحت فشار نبوده؟ شما از اول تا آخر باهاش بودی؟ بازهم که طبق معمول فحش دادی اگر لجن و احمق تو حرف زدنت نباشه حال نمیکنی مظهر ادب و اخلاق اسلامی و ارزشی!؟ شما بگو چه تفاوتی بین بحرین و سوریه هست جز اینکه رژیم سوریه رفیق جون جونی شماست. الان حکومت افغانستان و عراق و عمان هم آمریکا و عربستان ازشون دفاع می کنه شما باهاشون مشکلی دارید؟ مگه ملاک شما دشمنی عربستان و آمریکاست. اگر اینطور باشه که صدام حسین و قذافی هم با این معیار برحق بودند چرا در مورد اونها اینقدر ناراحت نبودید؟

سمانه جان کارت مگه قراره تو جیبش فقط باشه. شما بگو اصلاً کسی که جاسوسه و قراره بره جاسوسی کارتش رو چرا باید با خودش به کشور مقصد ببره. اصلاً کارت برای چه چیزی بدردش میخوره. اگر مشکل احراز هویت باشه که با شبیکه چشم و دی ان ای میشه مطمئن بشن

به به جان منتظر اوامر شما بودم باز جوابی نداشتی افتادین به گل گفتن.

امیدوارم منتشر بشه
ناشناس
|
Canada
جالبه که سعید از دستگیری جاسوس امریکایی در ایران ناراحت میشه و شروع به تمسخر ایران می کنه، و از گروگانگیری ایرانی ها در سوریه خوشحال میشه و باز شروع به تمسخر ایران می کنه!
از هر امریکایی ای امریکایی تر شده این بابا !!
ناشناس
|
Canada
تعجب نداره که امثال سعید به تبعیت از امریکا به جمهوری اسلامی حمله کنند، دقیقآ همانگونه که حزب توده به شوروی دلخوش بوده و به جمهوری اسلامی حمله می کردند. ظاهرآ دوستان غرب زده از سرنوشت دوستان شرق زده عبرت نگرفته اند!!
سعید
|
Canada
ناشناس دلاور و شجاع برادر ارزشی بازهم که شروع کردی به توهین و افترا شما جوابی باز طبق معمول نداری

اگر ایشون واقعاً جاسوس آمریکا بودند و این نمایشی برای سرگرم کردن مردم نبود بنده خیلی هم خوشحال میشدم بهمین صورت اگر این بنده های خدایی که در سوریه بودند واقعاً مزدور شما و حکومت اسد بودند و اعترافاتشون ساختگی نبود هم خیلی خوشحال میشدم ولی هر دوی اینها تحت فشار بوده و اگر قرار اینو قبول نکنیم پس باید اعترافات تلویزیونی که شما در این سی سال از تلویزیون پخش کردید هم قبول نکنیم و برعکس

تو مثل اینکه نظر منو نخوندی یا دلت نمی خواهد بفهمی من چی گفتم من نتتنها دفاع نکردم بلکه محکوم هم کردم . اعترافات تلویزیونی همه جا از دید مذموم و محکومه چه توسط مخالفان سوری باشه چه توسط نظام اسلامی یا هر نظام و گروه دیگه ای

تا کی می خواهی هر کسی که مخالف شما فکر می کنه با عباراتی نظیر تبعیت از آمریکا و غرب زده و اینها توهین کنی و افترا ببندی ای که ادعای مسلمانی و اخلاق داری؟ این جمله کلیشه ای "همانگونه که حزب توده به شوروی دلخوش بوده " هم صدبار گفتی بنده دلخوش به هیچ کشوری و نظامی نیستم خیالت راحت باشه آمریکا و اروپا اگر کاری بخواهند بکنند اول منافع خودشان را می سنجند منتهی چون شما در ذهنت بغیر از نظام و آمریکا و اسرائیل و غرب چیزی نمی بینی مجبوری که هر کسی که مخالف یا منتقد شماست به غرب وصل کنی. اتفاقاً با این کار داری به غرب و آمریکا کمک می کنی و آنها رو توجیه می کنی چون همه می دانند شما معصوم و بی اشکال و بی حرف و حدیث نیست. بنابراین وقتی هر انتقاد و مخالفتی رو به غرب نسبت میدی خودبخود غرب را هم تبرئه میکنی

امیداورم منتشر بشه
ناشناس
|
Canada
سعید جان نیست جملات شما در حمله به جمهوری اسلامی و حامیان آن بشدت نو و تازه هستند و در این سی سال از زبان هیچ کس بیان نشده اند! ، ببخشید که جملات ما کلیشه ای هست!
ما هرگز ادعای معصوم بودن نکرده ایم، اتفاقآ برعکس دولت های غربی هستند که فکر می کنند هیچ اشکالی در کارشان نیست فلذا باید به فکر صدور دموکراسی! به بقیه کشورها باشند. (البته دموکراسی با بمب!)
اگر قرار بود در ایران اعترافات نمایشی داشته باشیم و صدای هر مخالفی خفه شود، این حجم از حملات به دولت و ارکان نظام (خصوصآ در روزنامه های دوره اصلاحات) صورت نمی گرفت. صحبت های فلان شخص در دادگاه که بعدها پس از آزادی، در محافل و جمع های دیگر هم تاییدش کرده، فکر نمی کنم شبیه اعترافات تلویزیونی از این دست باشد. مگر اینکه شما دلتون به حال فلان تروریستی که شهید شهریاری رو ترور کرده و بعد اعترافات مطابق با واقعیتش پخش شده، سوخته باشه. که اون کلآ یک قضیه دیگه است!
ژانوارژان
|
Canada
سعید جان بهت گفتم با خدا باش جواب دادی که دارم گل میگم و جوابی ندارم.یک سوال کوتاه .اگر حکمتی جاسوس امریکا نیست چرا امریکا برگردوندن یک ایرانی موضع رسمی گرفتن این ایرانی چه ارزشی برای دولت امریکا داشت؟ اصلا کاری به کارت جاسوسیشم هم نداریم.ولی نکته یا سوال دومم اینه ایا برای تو قابل قبول هست که 5 نفر برای اهدافی از پیش تایین شده از طرف ایران به کشور سوریه اعزام شده باشند و کارت پایان خدمت خودشون رو هم همراه خودشون به همراه برده اند.من برای سفر به کربلا از طرف کاروانی که با انها همراه بودم از به همراه آوردن هر گونه مدارک شناسایی بجز گذرنامه منع شدم حالا چطوری میتوان قبول کرد اینها از طرف نیروهای مسلح مامور بودن خیلی شاذ به نظر میرسه مگه نه ؟
امید
|
Canada
این سعید رو زیادی آدم حساب کردین بابا . این کارش دری وری گفتنه بیخیالش
سعید
|
Canada
امید جان ممنونم از اظهار لطفت بهرحال بنده مثل شما عادت نکردم از کلماتی مثل "دری وری" برای افرادی که باهاشون اختلاف نظر دارم استفاده کنم احتمالاً اینهم یکی از ارزش های مورد نظر شما در جامعه اسلامیه!

امیدوارم جوابهای بنده منتشر بشه
ژانوارژان
|
Canada
سعید حرفی برای گفتن نداری واز این حربه استفاده می کنی.(((امیدوارم جوابهای بنده منتشر بشه!!! ))))
سعید
|
Canada
جواب بنده به ناشناس و ژانو سانسور شد
ناشناس
|
Canada
رو کارت "اون بنده خدا" ننوشته بود جاسوس آمریکا.کارتشو برای تردد به داخل پادگان در افغانستان بهش داده بودن.تازه روی همون کارت ها هم نمینویسن " یه بابایی که بعدا میخوایم بفرستیم ایران برای جاسوسی". معمولا درجه نظامی طرفو مینویسن.این با اون یکیه؟
مهدی
|
Canada
سعید جان چرا با این جماعت خشک مغز بحث میکنی؟آخه با یک روبات که نمیشه بحث کرد! اینا کوک میشن برای : خرابکاری- فحش دادن به مخالف- بر هم زدن هرگونه اجتماع که بوی مخالفت بده و...حالا وایسادی انرژی هدر میدی واسه اینا مطلب مینویسی؟.....................
اینها منطقشون فقط از یه چشمه آب میخوره اگه امام زمان(عج) هم بیاد بگه راهتون اشتباهه بهش تهمت منافق ، جریان انحرافی و...میزنن.
مهدی
|
Canada
من یه چیو مطمئنم
اینکه به احتمال 99% این شوی تبلیغاتی بود و دروغ اما در همین نظام هم ازین شو ها بسیار نشون داده شده، حالا واسه ما خوبه واسه اونا جیزه.ه.ه.ه.ه؟میگن چیزیکه عوض داره گله نداره!
نورا
|
Canada
امید خیلی بی ادبی
سيد علي
|
Canada
سلام به دوستان
آقا بي خيال بشيد
ملت به چه چيز ها فكر ميكنن
آقا سعيد شما ميشه بگيد كه دين خودتون چيه كه از دين اسلام ايراد ميگيريد
نكنه زرتشت يا آتش پرستيد
شما دفاع از يك حركت غير نامتعارف رو به حساب دين مبين اسلام نزاريد
كسي كه در حال عصبانيت به يك منطق يا فلسفه اشاره ميكنه متوجه نميشه كه چطوري واگويه يا بدگويي ميكنه
چرا دوست داري از آب گل آلود ماهي بگيري
حالا اين بنده هاي خدا رو عصبانيت ازاينكه شما به طرفداري از عده اي مخالف داريد تحريكشون ميكنيد اين حرف ها رو ميزنند.
حالا اين عزيزان هيچي ولي ماكه ديگه خوب ميشناسيم شمارو
با ما هم
در ضمن سانسور ايراد نداره وقتي جائي توهين ميشه بايد سانسور كرد
ناشناس
|
Canada
اتفاقآ گاهی اوقات پاسخ های ما به امثال سعید هم منتشر نمی شود، ای کاش نظرات فاقد توهین و افترا انتشار یابد.
حسین
|
Canada
اگه منطقی باشی یا آزاده باشی باید بفهمی که هرکسی برای منافع ملی خودش کار میکنه نمیدونم شما اهل کدوم کشوری اما چون اسمت سعیده گفتم شاید ایرانی باشی اینکه تو با دولت یا حکومت مشکل داشته باشی نباید دلیل بشه که از کشورمون یادمون بره و به وطنمون خیانت کنیم
سعید
|
Canada
حسین جان تعریف جدید از منطق و آزاده بودن ارائه کردی. منطق داشتن و آزاده بودن یعنی اینکه برای کسی یا گروهی استثناء قائل نباشی و با همه یکسان برخورد کنی.
سعید
|
Canada
علی جان بنده هیچ توهینی به هیچ فردی نکردم ولی شکر خدا اینجا برای توهین به من و امثال من همه چیز آزاده

ژانو جان من از شما فقط یک سری کلمات فحش و توهین آمیز شنیدم. نمیدونم از کجا به این نتیجه رسیدید که بنده با خدا نیستم که فرمودید با خدا باش. اگر منظور از خدا نعوذبالله شما و دوستان و نظام و مقامات نظام هستند خوب ما رو توجیه کنید. بنده فکر نمی کنم شما جزء معصومین باشید حالا خود شما فکر می کنید مسئله دیگه است.

اما اینکه دوست ناشناس مان فرمودند کلیشه های تکراری بنده متوجه نشدم کجا جمله ای که در بنده در ابتدا درمقایسه با آن به اصطلاح جاسوس آمریکایی و هموطنان بنده در سوریه گفتم کلیشه ای است.اما چیزی که مطمئن هستم اینه که کلمات و اصطلاحاتی که شما بعنوان فحش تهمت و متلک استفاده می کنید کاملاً کلیشه ای و تکراریه

اتفاقاً ناشناس جان این دولت های غربی هستند که ادعای معصومیت نمی کنند و همیشه و در همه حال از صدر یا ذیل هیات حاکمه تحت نظر هستند. شما مقایسه کن حکومت اسلامی که در عرض سی و اندی سال هنوز یک نفر از مقامات بالای کشور در آن به هیچ دادگاهی نزفته و کشورهای غربی که در آنها رئیس جمهور هم پایش به دادگاه و محکمه باز است. نمی خواهی باور کتیم که تمام مقامات کشور نعوذبالله علیه السلام هستند و در این سی و اندی سال هیچ خطایی از آنها سر نزده
اتفاقاً مثال خوبی زدی شما بمن بگو هر کدام از آنهایی که بقول شما ارکان نظام را زیر سئوال بردند الان بغیر از خارج از کشور یا زندان کجا هستند؟ هر کسی که در کشور ماند الان در زندانه.
اینجا هم قصد بنده دفاع از هیچ عمل تروریستی نیست ولی اینکه شما هرکسی رو که مخالف شما باشه تروریست خطاب می کنید خودش نشون میده که حرف شما درست نیست و دقیقاً از همون ملاک هایی استفاده می کنید که بعضی ها در آمریکا و اسرائیل برای تخطئه مسلمانان استفاده می کنند.

ژانو جان اینکه فرمودید چرا آمریکا پیگیر شده این حق طبیعی آمریکاست که پیگیر وضعیت تبعه خودش بشه همانطوری که شما هم پیگیر وضع اتباع خودتون در سوریه، آمریکا, عراق و سایر کشورها هستید و نسبت به بازداشت و یا اسارت آنها واکنش نشون میدید اگر حکیمی با این استدلال شما جاسوس باشه پس لابد کسانی که در سوریه هم اسیر این شورشیان شدند هم مزدور سوریه و نظام شما هستند. بازهم میگم که بنده قبول دارم که ادعا این شورشیان در نظامی بودن این افراد با نشان دادن کارت پایان خدمت آنها یا مهر گذرنامه آنها کاملاً غیر منطقیه همنطور که نشان دادن کارت جاسوسی حکیمی توسط نیرو های شما کاملاً غیر منطقیه.
نانشناس جان فرمودید"کارتشو برای تردد به داخل پادگان" اتفاقاً نکته خوبی مطرح کردید ایشان تبعه آمریکا بود و شما ادعا کردید در ارتش آمریکا بعنوان مترجم کار می کردند آیا اینکه کارت تردد داشته دلیل بر جاسوس بودن این شخصه. فکر نمی کتید یک جاسوس اینقدر احمق باشه که کارت تردد با خودش بیاره که لو بره تو ارنش آمریکا کار میکرده؟ به چه دردش میخورده؟ شما چرا اون کارت رو نشون دادید تو تلویزیون می خواستید باهاش چیو اثبات کنید.

علی خوب شده که شناحتی و به من میگی آتش پرست. شما مسلمانی که به این راحتی و صرفاً از روی صحبت های یک شخص علیه یک نظام و یک تفکر اون شخص رو تکفیر میکنی؟ یعنی هر کسی با شما نباشه مسلمان نیست؟

امیداوارم اینبار منتشر بشه
ژانوارژان
|
Canada
سعید جان من اگه به شما بی احترامی کردم منو ببخش و حلالم کن.ولی من حرفم اینه اکه حکمتی شهروند امریکاست توی پادگان بگرام در افغانستان چی کار میکرده؟چرا از همون افغانستان وارد ایران نشد و از افغانستان به دبی رفته و از دبی به ایران پریده.بعد گفتن میخواسته بیاد مادر بزرگش رو ببینه خوب اینها که اینقدر جان شهروندانشون براشون مهمه و برای برگردوندنش موضع رسمی و ضعف دار اتخاذ کردن وبه قول شما بهترین سیاستمداران عالم هستند مادر بزرگ حکمتی رو میبردند اونور این همه هم برای خودشون مشکل درست نمی کردند.
سعید
|
Canada
ژانو جان ایشون تبعه آمریکا بوده در ارتش آمریکا کار میکرده فکر نمی کنم کارش غیر قانونی بوده. شما توقع دارید طرف تبعه یک کشوری باشه ولی در ارتش اون کشور بخاطر گل روی شما کار نکنه؟ مادر بزرگش ایران بوده اگر از افغانستان مستقیم میومد ایران با اینکه از دبی آمده ایران چه فرقی داره تازه اون موقع می تونستید براش جور کنید که بصورت غیر قانونی وارد ایران شده( چون مرز ایران و افغانستان درهم برهمه) بنظر خودت اینکه ایشون رفته دبی بعد از دبی آمده ایران دلیل میشه بر مشکوک شدند. از کجا این بیچاره باید فکر می کرده که اگر بیاد ایران بجرم جاسوسی می گیرنش که شما میگید مادر بزرگش رو باید میبردند آمریکا. چه تضمینی وجود دارد که شما فردا هر تبعه ایرانی الاصل دیگه آمریکا رو بهمین دلایل دستگیر نکنید. بنده با اون قسمت از ادعای های وزارت اطلاعات که میگه فلانی فلان اطلاعات رو داده مشکلی ندارم ولی خدایش با این که چرا پایگاه بگرام بوده یا چرا از دبی آمده یا فلان کارت جیبش بود میشه یارو به جاسوسی متهم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۲۰
بابا این طرفدارهای عربستان هم یه چیزشون می شه ها!

اخه فکر کردین عقل ما هم مثل عقل!(پاره اجر) شما ست.
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
این خنگ هایی که منفی می دهند وهابی هستند یا طرفدار وهابی ها؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سمانه خانم چه قدر آتیشی جواب میدید ولی باهاتون موافقم0.......
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۵۱
۲۶
تا کی مسئولین مملکت ما میخان در مقابل وهابیهای تروریست عربستان سکوت کنن ؟ خدا میداند.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۳۷
۲۱
شاید علت اینقدر گرد و خاک کردن وهابی ها این است که تا به حال جواب به اندازه کافی دردناک از ایران دریافت نکرده اند
دوست ممل2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۶۵
۲۲
ما از جنایات آل سعود نمیگذریم...
حضرت امام
مصطفی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که منفی دادید از جنایات آل سعود می گذرید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من منفی ندادم ولی حالا تو این چند سالی که بعد اون قضیه حج خونین پیش اومد شما که همه اختیارات مملکت دستتون بود از جنایات آل سعود نگذشتید !؟
وای یادم نبود بیانیه شدید اللحن دادین بدبختشون کردین !
اونها اینقدر قدرت دارن که میرن تو بحرین نیرو میبرن هر غلطی خواستن میکنن مثل شما نیستن که فقط حرف میزنید .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اونها قدرت ندارند
عربستان با پشتیبانی کشورهای غربی و سازمان ملل به ریاست آمریکا و متحدانش وارد بحرین شد.
مصطفی احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم! عرصه سیاست متفاوت است. به نظر شما بدبخت شان نکرده ایم؟ بدبختی که فقط در نون و آب نداشتن نیست. روزی 8 میلیون بشکه نفت شان را تقدیم غرب می کنند تا مورد توجه باقی بمانند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اتقاقاً من این فرمایش آیت الله خمینی رو خیلی قبول دارم فقط سئوالم اینه که آقای احمدی نژاد زمانی که تشریف می بردند عربستان سعودی و دست در دست پادشاه سعودی داشتند شما چرا ساکت بودید؟ آیا فرمایش آیت الله خمینی رو اون موقع فراموش کرده بودید؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۲۷
۱۸
احسنت یه عده این کلیپ رو توی سایت پارس وی پخش کرده بودن! خدا رو شکر با روشنگری برادران عزیزمون تو سایت صراط این توطئه خنثی شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب میشی .
شاهرخ
|
United States of America
|
۲۲:۱۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۴۷
۳۳
اعترافات تلویزیونی هیچ ارزشی نداره.من هم این کلیپ را دیدم .لیدرشون به سختی فارسی صحبت میکنه و نشون دادن کارت های پایان خدمت هم خیلی مسخره بود.ولی یادتون باشه ما بیشتر از هر کشور دیگه ای از این شو های تلویزیونی داریم.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۶
کارت پایان خدمت بنده خداها رو گرفتن و نشون دادن
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۰۶
چرا نگفتن یه کشور دیگه حتما یه اشکال تو ماهست که همه دنیا ما را متهم میکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فهمیدنش خیلی سخته؟؟؟؟؟.......
ارشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما سخته خوب.....
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
عمو اکبر! یکی تو را در خیابان صدا کنه خر بر می گردی می گی حتما یک اشکالی در من است که این ها به من می گویند خر؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و ما نقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید..
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدائيش سمانه خانم درست گفت اكبر آقا
جواب ازين بالاتر نشنيدم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سمانه خانم احیاناً شما با این ادبیات فاخری که دارید در ستون گفت و شنود کیهان دست بقلم نیستید؟
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۵
۸
چیزی که عوض داره گله نداره
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
ا
تنهايي فكر كردي
راستي به اصلاح آقا وحيد...حالا وطن فروشي چيز بدي نيست
همه اين كارا رو ميكنن
اما به اندازه اسمت كه معلوم نيست واقعي هست من با كشور خودم ميام حرف ميزنم نه مثل شما از دفاع از امريكا
بابا يه مقدار وطن دوست باش
همه دولت ها پشت سر هم ميان و ميرن
ما آخر كار هستيم با همين مردم ايراني
نه امريكايي
خودت باش
نه بلندگوي اجنبي
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا جان ایشون یک مثال منطقی زد
گروگان گیری و اسیر کردن و اعتراف تلویزیونی همه جا مذمومه و محکومه چه توسط اونها چه توسط شما؟
باید برای شما استثناء قائل بشه که به قول شما وطن دوست باشه.
وطن دوست یا نظام دوست؟
هرکسی برخلاف میل شما حرف زد شد بلندگوی اجنبی؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد جان اونها مصطفي احمدي روشن و شهرياري و علي محمدي رو به شهادت رسوندن ما هم بايد مقابله به مثل كنيم .البته اگر هم اين كارو بكنيم حق قانوني ما هست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده نتنها هیچ مشکلی با مقابله مثل شما با اسرائیل ندارم بلکه خوشحالم میشم منتهی شما فقط حرفش رو می زنید. شما نهایت کارتون اینه که به یه بنده خدا مثل بنده فحش و ناسزا بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۳
با سلام. وزارت اطلاعات براي جاسوسان دستگير شده اسناد و مدارك غير قابل انكاري را تهيه كرده است به طوري كه وقتي شخص جاسوس دستگير ميشود بدون هيچگونه مقاومتي تمامي اسناد را تاييد ميكند. گزارش صراط هم واقعاً درست و منطقي است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم خوب میشی .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تو کی خوب شدی ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان چند میگیری با رضایت(نه زور از نوع عرزشی) نظر ندی! من حاضرم شخصا این هزینه رو تقبل کنم یه چیزی بگیر بیخیال شو به نظریات تو که میرسم از نظر ماکسیمیلیانوس اصحاب کهف هم کهنه تره! بابا از غار بیا بیرون.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان قربون اسمت برم.از این که نسبت به من اینهمه ارادت دارید ممنونم و برای شما دعا میکنم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان نیازی به دعای شما ندارم
برای خودتون دعا بفرمایید.
roholamin
|
Japan
|
۱۲:۲۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۵
سلام جالبه اونا از كارت سپاه هم وحشت دارن
....يادمون باشه كارت سپاه رو روي سنگ بذاريم آب ميشه
اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
Japan
آره تو هر بانکی بذاری زودتر از موعد وام میگیری !
عليرضا
|
Japan
فكر كنم اين برادر ما (ناشناس) چند بار كارت گذاشته و وام گرفته و داره تبليغ ميكن ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۹۶
۴
تا آنجایی که بنده اطلاع دارم این 5نفر از مهندسان شرکت گروه م....ا بودند وبرای ماموریت به سوریه رفتند م....ا در سوریه پروژه دارد ودیشب همکاران دیده بودند که این فیلم از شبکه صهیونیستی بی بی سی پخش شده است خدا لعنتشان کند بی بی سی را وطرفدارانش را.
مهندس شرکت م....ا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهندس با سواد دوم متوسطه!!!
یه بار دیگه کارت ها را با دقت ببینید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همکاران دیده بودن!؟
tirdad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۴
در اینکه حکومت سوریه بر پایه دموکراسی نیست که شکی نیست ولی اقای بشار اسد میتواند با اصلاحات سازنده و نه صوری کشور و مردم خودشو به ساحل امن برسونه؛مرگ برUSA.UK.KSA
سعید
|
Canada
|
۲۱:۵۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱۴
تو این کاریکاتورتون عکس رجب طیب اردوغان چرا نیست من فکر کنم ایشون بیشتر از همه داره میدمه
ژانوارژان
|
Canada
خودتم خوب میدونی فشار ارتش ترکیه به رجب و عبدالله گل باعث این موضع گیریهاست.چرا قبل از این که ارتشیان ترکیه استعفا بدن یه همچین موضع گیرهایی نمیشد چرا استعفاها پس گرفته شد.سقوط ارتش یعنی سقوط حکومت این حربه ی ارتشیان لائیک وغرب گرای ترک به رجب و عبدالله گل بود.
ناشناس
|
Canada
سعید مگه خبر نداری در شرایط حساس کنونی که ترکیه از ما حمایت میکنه و البته در عین حال با سوریه مخالفت میکنه اقایان صلاح نمیدانستند با کشیدن کاریکاتور اردوغان رابطه برادرانه ما بر هم بخورد !
سعید
|
Canada
ژانو جان اینطور شما که شرایط ترکیه رو عوض میکنی آدم میمونه واقعاً در مورد مسائل داخلی کشور که کسی به آنها دسترسی نداره چکار میکنید. اتفاقاً دولت اردوغان و رئیس جمهور گل بخوبی تونستند از پس نظامی ها مخالفشون بربیان و طی چند مرحله اکثر نظامی ها مخالف خودشون رو دادگاهی و محکوم کردند و از طرف دیگه الان خیلی احزاب لائیک مخالف حزب اردوغان هستند که به شدت از مواضع ترکیه در قبال سوریه و سایر کشورهای عربی انتقاد می کنند. نه عزیزم کسی اردوغان رو مجبور به موضع گیری نکرده ارتش ترکیه اگر میخواست فشار بیاره همون ابتدای کار دولت اردوغان وقبل از برچیده شدن افراد کلیدیش از قدرت اینکار رو میکرد. رابطه موضع گیری دولت تونس و دولت لیبی هم علیه سوریه بخاطر فشار ارتش ترکیه است!
ژانوارژان
|
Canada
سعید جان تو چگونه از مسائل ترکیه باخبر هستی؟ پسرم البته میدونم تهران هستی و با کانادا وارد میشی.جواب منو بده ارتشیان بلند پایه ی ترک چرا چند ماه پیش دسته جمعی استعفا دادن و یکدفعه استعفا پس گرفته شد.اون موضع گیری تونس و لیبی که اسد را برای اصلاحات تشویق کرده پسرم .
سعید
|
Canada
بنظرت اگر کسی از مسائل ترکیه خبر داشته باشه باید حتماً در ایران باشه؟ من نمی دانم چرا باید به تو دروغ بگم که کانادا هستم مثلاً چه فرقی داره؟ اگر ایران هم بودم باز همین آش و کاسه بود. شما دلت میخواهد بگی هر کسی علیه ماهاست دروغگو ولی خوب با این حرفها مشکلی از شما حل نمیشه


فقط بعنوان نمونه از صحت حرفهای شما:

17 دی 1390:
ژنرال بازنشسته 'ایكلر باش بوغ' رییس ستاد پیشین ارتش تركیه بامداد جمعه به اتهام تلاش برای براندازی دولت 'رجب طیب اردوغان' نخست وزیر این كشور روانه زندان شد. این اولین بار در تاریخ سیاسی تركیه است كه بالاترین مقام ارتش تركیه دستگیر می شود

منبع آران نیوز
13 مرداد 1390
رجب طیب اردوغان' نخست وزیر ترکیه به دنبال استعفای چهار تن از فرماندهان ارتش و در آستانه نشست شورای عالی نظامی این کشور، رییس ستاد ارتش و فرماندهان جدید نیروهای سه گانه و ژاندارمری ترکیه را تعیین کرد.

براساي همين مصوبات، وضعيت فعلي 14 تن از ژنرالهاي ارتش تركيه كه به اتهام اقدام براي براندازي دولت اردوغان تحت محاكمه قرار دارند، به مدت يكسال ديگر تمديد شد تا در اين مدت وضعيت محاكمه آنان روشن شود و نسبت به چگونگي ادامه فعاليتشان در ارتش تصميم گيري گردد.
بحران در روابط ارتش و دولت تركيه كه از مدتها پيش بر سر زنداني و محاكمه شدن 43 تن از ژنرال ها روبه افزايش بود كه هفته گذشته با كناره گيري غيرمترقبه رييس ستاد ارتش و فرماندهان نيروهاي سه گانه به اوج رسيد ولي دولت آنكارا توانست ظرف چهار پنج ساعت وضعيت را به كنترل خود درآورد.

منبع خبر آنلاین

شما مرجع خبرت رو در مورد پس گرفتن استعفا
به ما بگو
ژانو جان الان بلاخره تونس و لیبی با سوریه اصلاح شده با بشار اسد رابطه سیاسی دارند یا خیر؟ شما بفرمایید..
ژانوارژان
|
Canada
بحران در روابط ارتش و دولت تركيه كه از مدتها پيش بر سر زنداني و محاكمه شدن 43 تن از ژنرال ها روبه افزايش بود كه هفته گذشته با كناره گيري غيرمترقبه رييس ستاد ارتش و فرماندهان نيروهاي سه گانه به اوج رسيد ولي دولت آنكارا توانست ظرف چهار پنج ساعت وضعيت را به كنترل خود درآورد.

منبع خبر آنلاین

من ديگه چيزي نميگم.پسرم سعيد كمي دقت كن.
سعید
|
Canada
دولت آنکارا، دولت اردوغان هستش که کنترل رو بدست آورده. شما از این جمله استنباط می کنید که اردوغان با حمله سوریه تونسته کنترل رو بدست بیاره؟ میشه بفرمایید چطوری این جمله رو به ادعای باج دادن اردوغان به ارتش ترکیه مرتبط میکنید؟

پسرم بیشتر توضیح بده
ژانوارژان
|
Canada
سعيد جان امروز مواضع تند دولت اردوغان فكر ميكني براي چي ميتونه باشه بجز فشار ارتش تركيه .
سعید
|
Canada
یعنی می خواهی بگی اردوغان و غیرهم که ادعای اسلامگرایی و اخلاق دارند برای ماندن در قدرت دروغ میگن و کارهایی می کنند که خلاف میلشون نیست؟ یعنی دارند تقیه می کنند؟

انشاء الله که منتشر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳
سعیدو مانند سعید چرا اینقدر بدبختید.مزدوری تا اینجا که عربستان و بحرین که سرسپرده وذلیل امریکا اند با بشار اسد که خط مقدم مبارزه باامریکاست برابر میبینید.بابا حداقل با خود تون کمی صداقت داشته باشید برای ایندتون خوب نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا سعید کلا هر هری و الکی خوشه جدی نگیرید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش این جمله آخری که در مورد صداقت گفتی جلوی روی خودت میذاشتی و در مورد خودتون اول این جمله را استفاده می کردی.
اولاً کسی از عربستان و بحرین دفاع نکرده و هر ظلمی محکومه! شما عادت دارید هر کسی مخالفنتون باشه سریع به اینها نسبت بدینش!
ثانیاً اینکه یک حکومتی بقول شما خط مقدم مبارزه باشه (که نیست و تا حالا یک تیر از طرف مرز سوریه به اسرائیل یا آمریکت شلیک نشده و فقط پول مفت از دولت ایران بعنوان باج گرفته برای جا دادن به حماس و ترانزیت به حزب الله لبنان) دلیل بر این نیست که کشور و نظام برحقیه. صدام حسین و قذافی هم در طول حکومتشان موضع گیری های شدید علیه آمریکا می کردند و در همان موقعیت بیشترین جنایت ها را در حق مردم خودشان و مردم کشورهای همسایه انجام می دادند. حالا چون صدام و قذافی (اونهم این اواخر وگرنه تا چند سال پیش که انقلابی و برادر بود) با شما جور نبودند دلیل بر این نیست که مخالف آمریکا نبودند.
ظلم ظلمه چه از طرف حکومت بقول شما دست نشانده آمریکا باشه چه از طرف حکومت به اصطلاح خط مقدم! اینکه حکومتی با شما دوست باشه منزه میشه از هرگونه جنایتی اشتباه بزرگیه. سرسپردگی تنها دلیل برای ظالم نبودن نیست. شوروی هم سرسپرده آمریکا نبود اما آیا ظالم نبود؟
امیدوارم منتشر بشه

ناشناس دوم (چقدر ماشاء الله برادران ارزشی باجرات هستند همه با عنوان نانشناس تشریف میارن نظر میدهند بقول خودشون مثل ما معاندین سوسول و ترسو که نیستند)
اگر واقعاً شما به حرفی که گفتی اعتقاد داشتی لازم نبود نفرت خودت رو با کلماتی مثل "هر هری و الکی خوش" نشون بدی عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر چقدر هم برای حماس و حزب الله هزینه کنیم، می ارزد. چون یک هیولا را در درون مرزهای خود زندانی کرده ایم. هیولایی که هر وقت بیکار شده، جنگی خانمان سوز با یکی از همسایگانش به راه انداخته. (اسرائیل سرطان). شما که توقع ندارید ما بنشینیم تا دشمن به درب خانه مان برسد و آنگاه به فکر دفاع بیفتیم!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
در اینکه حکومت اسرائیل حکومتی نژاد پرست و شریر است شکی نیست ولی در طول عمر کشور اسرائیل ما هیچوقت مشکل سرزمینی با این حکومت نداشتیم و حتی اگر فرضیه نیل تا فرات خیال پردازان این حکومت رو درست بگیریم(که نیست و ماهم مثل آنها خیال پردازانی داریم که سودی تصاحب بر تمام خاورمیانه را دارند) به حدود سرزمینی ما کاری ندارد.طبیعیه وقتی شما قصد نابودی کشوری رو داشته باشید اونهم واکنش نشون میده و البته حمایت شما از این گروه ها هم صرفاً برای جاهطلب های سیاسی شما درست عین آمریکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرآ شما از چگونگی تاسیس اسرائیل با پشتیببانی انگلستان، و بیرون راندن اعراب از سرزمین مادری شان و تصاحب زمین هایی که هنوز هم بر سر آن جنگ هست، بی اطلاعید. ظاهرآ شما از جنگ های خانمان سوز اسرائیل با همسایگانش بی اطلاعید. ظاهرآ نمی دانید این غده سرطانی، قسمتهای زیادی از مصر، لبنان و سوریه را اشغال کرده. بالاخره مرزهای این کشور جعلی کجاست که با همه همسایگانش اختلاف دارد؟! آن هم از بدو تاسیس!
شهید مطهری در یکی از سخنرانی های معروف شان می فرمودند که رویای نیل تا فرات اسرائیل، حتی با تصرف تمامی این سرزمین ها هم پایان نمی یابد. آنان، شیراز را ملک سلیمان دانسه و از آن سرزمین اسرائیل می پندارند (به خاطر قضیه کوروش و ...).
این دشمن وحشی، با وجود دوستانی چون سعید، به مراتب گستاخ تر می شود!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کس داستان پیدایش اسرائیل و تجاوزات آن به سایر کشورها همسایه را فراموش نکرده اما اینکه اینها در واقعیت ادعایی نسبت به خاک ما داشتند جای بحث است با صحبت های یک نفر که نمیشود دلیل آورد بد نبود مرحوم مطهری یا شما برای اثبات مدعا از زبان کسی در اسرائیل نقل قول می کردید.

این دید که شما نسبت به اسرائیل و رابطه انگلیس دارید اتفاقاً اعراب حاشیه خلیح فارس هم نسبت به خوزستان و کشته شدن شیخ خزعل و کمک انگلستان به رضاشاه در مورد برگرداندن آن به خاک ایران هم دارند. بهرحال وجود اسرائیل اگر برای هر کسی مایه نکبت و بدبختی بود برای شماهمیشه خیلی دستاویز خوبی بوده که تمام کارهاتون رو توجیه کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته وجود یزیدیان در طول تاریخ برای اسلام به هر حال برکاتی داشت. اسرائیل هم الان همینطور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۰
اکبر جان همه کشورها ازنظر شما یعنی امریکاواسراییل.تقصیرندارید که دنیارااینقدر کم ببینید چون دنیایتون کوچیکه.وجدانا یه کم به خودتون بیاین.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مسلماً همه کشورها همه مواضع آمریکا و اسرائیل را قبول ندارند و موضع گیری علیه آنها می کنند ولی متاسفانه وقتی در مجمع عمومی سازمان ملل رای گیری میشه (که مثل شورای امنیت غرب و آمریکا اکثریت ندارند و حق وتو هم ندارند) عملاً همیشه علیه حکومت شما رای میدهند. لابد نمایندگان اکثریت کشورها هم معاند هستند و توسط غرب خریداری شده اند.
بهرصورت میشه با این استدلال شما خوش بود ولی عاقبت خوشی نداره
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان با ذکر مثال نام ببر در چه مواردی علیه ایران رای داده اند ؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
29 آذر ماه امسال محمع عمومی سازمان ملل با ۸۹ رأی موافق، ۶۴ رأی ممتنع و ۳۰ رأی مخالف نقض حقوق بشر در ايران محکوم کرد

۲۷آبان ماه امسال در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل‌، ۱۰۶ کشور به طرح محکومیت طرح ترور سفیر عربستانسعودی رای مثبت دادند. ۹ کشور ایران، کره شمالی، کوبا، ونزوئلا‌، زامبیا، بولیوی، ارمنستان، اکوادور و نیکاراگوئه به این قطعنامه رأی منفی دادند. ۴۰ کشور نیز در این رای‌گیری شرکت نکردند.

سال گذشته هم در محمع عمومی سازمان ملل نظام اسلامی بخاطر تقض حقوف بشر محکوم شد
بازهم بگم؟

امیدوارم منتشر بشه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا بر میگردیم سر اصل موضوع حقوق بشر یعنی چه؟ آن کشورها که رای دادن وابسطگی سیاسی و اقتصادیشون به آمریکا در چه میزانی می باشد؟ ساختمان سازمان ملل در کدام کشور قرار دارد؟این هم بگو امریکا تا به حال چرا برای حمله به ژاپن و ویتنام و افغانستان و عراق و شکنجهگاههایی مثل ابوغریب و گوانتانامو وغیره...محکوم نشده ؟نقض کنندکان حقوق بشر از نظر شما کدام کشورها میتونن باشن؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان شما فرمودید در چه مواردی رای دادند بنده هم مثال زدم.
درهمین مجمع در مورد اسرائیل و جنایت های سایر کشورها هم رای دادند.

اگر شما واقعاً فکر می کنید که این سازمان ملل وابسته بع آمریکاست و اکثر کشورهایی که در آن رای میدهند تحت سیطره آمریکا هستند خوب چرا از آن خارج نمی شوید و چرا به دبیرکل آن نامه می نویسید. اگر قبولش ندارید خوب راست و حسینی بگید ما شما رو قبول نداریم/

مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در اقدامی بی سابقه با صدور چهار قطعنامه، اقدام‌های رژیم اشغالگر قدس در قبال مردم بی دفاع فلسطین را محكوم كرد.

به گزارش گرداب، در نشست مجمع عمومی كه برای بررسی و تصویب نهایی قطعنامه‌های ارائه شده از سوی كمیته چهارم مجمع عمومی برگزار شد رژیم صهیونیستی به علت نقض گسترده حقوق بشر مردم فلسطین با محكومیت اعضای مجمع عمومی مواجه شد.

اعضای مجمع عمومی در این نشست با 165 رای مثبت، 9 رای منفی و 2 رای ممتنع، قطعنامه ارائه شده ضد صهیونیستی را تصویب كردند.
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادمون نره همه قطعنامه های ضد اسرائیلی توسط امریکا وتو می شوند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ژانوارژان!
شما یا خیلی پرتی یا ...
اولند که هیروشیما و فلان مربوط بود به قبل از تاسیس سازمان ملل!
دوما آمریکا یا انگلیس هرجور که حقوق بشر رو نقص کنن سر ملت خودش اونکاریکه با دیگران(عراق-افغانستان و..)میکنن نمیکنند
تا بحال از خودت پرسیدی چرا آمریکا در گوانتانامو زندان داره؟اینهمه اخبار هییییییی میگه شده به مغزت فشار بیاری که آمریکا به اون وسعت چرا .......... یه گوشه کناری درست نکرده؟ برای اینکه بنا به قوانین آمریکا شکنجه و اعمالی که در گوانتانامو انجام میدند در خاک آمریکا ممنوع هست و اونها قانون رو میفهمند و دلیل یکه تازیه حال حاضرشون در دنیای کنونی همینه تبعیت از قانون ، اونجا یه آمریکایی رو اگه مخالف رژیم باشه نمیگیرن ...................... اونم مردم خودشونو، این بلاهایی هم که رسانه ملی اینقدر میگه در گوانتانامو فلان فلان سر مهاجران و غیر آمریکایی هایی میارن که به ضن خودشون قصد خرابکاری در کشورشون رو داشتند! شما راست راست هم میهنای خودتون رو به جرم اینکه نظرشون و ایدشون مخالف شماست میکشید شکنجه میکنید زن و بچش رو آزار میدید و...دقت کردی؟ هم میهنای خودتون رو
پس هی نگو حقوق بشر فلان حقوق بشر بهمان
آره آمریکاهم به وقتش سر امنیت ملیش حقوق بشر رو زیر پا میذاره اما از کشوریکه توی خاک خودش مردم خودش رو میکشه و شکنجه میکنه 100 برابر بهتر و با شرف تره
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد زندانهاي و جنگهاي متعدد آمريكا هم سخني بر زبان مياوردي بچه ها رو روشن ميكردي سعيد جان .در مورد ناتو و عملكردش در منطقه ي خاور ميانه هم كمي براي بچه ها بگو تا روشن شوند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم راجع به مجمع عمومی سازمان ملل صحبت می کنیم.
درثانی اگر شما واقعاً اعتقاد دارید این سازمان ملل بدرد شما نمیخوره چرا ازش خارج نمیشین. بقول خودتون مثل اینه که طرف عضو از حکومت باشه و مثلاً وزیر یا نماینده باشه بعد در عین حال اپوزیسون نظام هم باشه.
سجاد
|
Malaysia
|
۰۹:۳۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
اون کسانی که میگن باید با وهابیت بجنگیم خواهشن سالی چهار بار مکه تشریف نبرند و دلار را خرج وهابیت نکنید اگر واقعا به شیعه بودن و ایرانی تعصب دارید البته اگر شماها تعصبی داشته باشید
ناشناس
|
Malaysia
واقعا ! همه کارامون شده تظاهر . از ماست که بر ماست .
سعید
|
Malaysia
عزیزم شما میدونی سود سپرده های مردم برای حج عمره و تمتع در حساب های بانکی سازمان حج و زیارت در هر ماه چقدره. بنظرت دلیل میشه عزیزان دل بکنند؟

امیدوارم منتشر بشه
نورا
|
Malaysia
راستی چرا نمیگن چقدره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
این آقا سعید بعنوان چرچیل زمانه باید ظهور کنه.هیچ حکومت وکشور رو قبول نداره وفقط منفی بافی میکنه صدورقطعنامه تا اعمال تحریم برای اسرائیل خیلی فاصله داره اینقدر سنگ آمریکا واسرائیل رو به سینه نزن اگه از این کشور ها بدت میومد از ایران نمیرفتی بیرون خودت رو تئوریسین سیاست تصور کنی اون افرادی که توی سوریه دستگیر شدن همه بی گناه هستندویکی از اونه از بستگان بنده است که تکنسین برق فشار قویه حالا دوباره صغری کبری بچین که اینها کماندو وجاسوس هستن وهر چی دلت میخواد بی احترامی میکنی بهد تا کسی چیزی میگه سریع مودب میشی واز ادبیات خاص خوت شروع به تفره رفتن میکنی ولی یادت باشه اگه از وطن ما ایران آتش هم بباره ما اون رو ترک نمیکنیم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم برای بار صدم کسی گروگانگیری رو توسط شورشیان سوریه تایید نکرده و از طرف من محکومه ولی در عین حال شما هم از همین روش ها استفاده کردید. شما یک جمله پیدا کن که من گفته باشم این بنده خدا ها جاسوس و کماندو هستند. بنده فقط سئوال کردم چطور این روش اعتراف گیری رو در مورد مخالفین خودتون قبول دارید ولی در مورد اینها قبول ندارید؟

ثانیاً بنده راجع به مجمع عمومی سازمان ملل صحبت کردم نه شورای امنیت که آمریکا و روسیه و چین حق وتو دارند.
بگوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
سعید گالیور چرا وسط بحث ول میکنی میری بالام جان! اولین نظری که دادی و جواباشو داشتم میخوندم که متاسفانه دیدم کم آوردی. بابا اینقده ضدحال نزن. تو که اهل فحش نیستی بالام جان. با اون جوابایی که بهت دادن فک کنم داغ کردی و یه چیزی گفتی! راستی یه مدتیه به جای عرزشی از ارزشی استفاده میکنی. از اینکه داری مودب میشی خوشحالم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بگوری جان بنظر با این ادبیات و اخلاق حسنه اسلامی که تو داری باید ارزشی استفاده کرد یا عرزشی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدجان بستگی به تربیت خانوادگی شما داره البته اگه داشته باشی!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
و البته شماها تشخیص میدی کی تربیت خانوادگی داره! فرض کن یکی با تشخیص خودت! تربیت خانوادگی نداره تو جاوی خانوادت هم اینطوری باهاش صحبت میکنی!
تربیت خانوادگی یعنی اینکه با تو نظر مخالف داره تو یک مورد مثال بزن کسی نظرش با تو مخالف باشه و تو درست باهاش صحبت کرده باشی؟ پیامبر و ائمه هم نگاه تربیت خانوادگی طرف می کردند بعد اگر میدیند تربیت خانوادگی نداره باهاش فحاشی می کردند؟ کجای اسلام و مسلمانی نوشته این سیره عملی شما رو؟
ايران آريايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
توهين و تهمت و دشنام و دروغ و...
مگر شما دين نداريد
مگر شما انسانيت را نياموخته ايد ؟
تا كي هالو گري را پيشه خود مي نهيد؟
تا كي بازيچه اين آن ميشويد؟
افسوس از ايران من كه شما را ميبيند.