سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
پیام تلفنی عنصر فتنه گر به مهدی خزعلی

داستان آقازاده ای که تا ابد با سبز می نویسد!

گفتنی است تاکنون ۵ بار مهدی خزعلی با جرائم امنیتی دستگیر شده است و با توجه به این که به حبس تعلیقی محکوم شده بود مجددا رویه سابق را ادامه داده است.
کد خبر : ۵۳۱۹۴

"صراط" - یکی از سران فتنه در نامه ای سرشار از حرف و شعار، از مهدی خزعلی خواست به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، خزعلی در ۲۱ مهر ۸۹  توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد. اتهام او اقدام بر علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی اعلام شد اما در  ۲۳ آبان ۸۹ با قرار وثیقه آزاد شد.



وی پس از انتشار مطلبی توهین آمیز خطاب به آیت الله جنتی در وبلاگ اش، توسط شعبه‌ نهم دادسرای رسانه احضار شد اما حاضر به حضور در دادسرا نشد و سرانجام در ۱۹ دی ماه امسال در حالی که در برابر مجریان قانون مقاومت می کرد، مجددا دستگیر شد.

خزعلی در برابر بازپرس پرونده اش هم مثل یک آقازاده کامل رفتار کرد و ضمن توهین به وی گفته بود: " من تا ابد در اعتراض به شما با خودکار سبز خواهم نوشت"(!) حال آقازاده ای که پدرش از او اعلام برائت رسمی کرده است، هنوز با بلیط آقازادگی بازی می کند و دست به اعتصاب غذا زده است تا به قول خودش هر چه زودتر به خیل شهدا بپیوندد!!

با این وجود امروز یکی از سران فتنه با ارسال بیانیه ای تلفنی برای خانواده مهدی خزعلی از او خواسته است تا به خیل شهدا نپیوندد و هم چنان به فتنه گری هایش ادامه دهد!

این عنصر فتنه گر گفته است: "وجود عزیزانی چون ایشان گران بها است و حفظ آن لازم است. خواهشمند است دست از اعتصاب غذا بردارند. این، انتظار همه دلسوزان و کسانی است که به جناب آقای دکتر مهدی خزعلی و انقلاب و ایران دلبستگی دارند. با این امید که مسئولان ذی ربط نیز به خواست های ایشان توجه کنند."

گفتنی است تاکنون ۵ بار مهدی خزعلی با جرائم امنیتی دستگیر شده است و با توجه به این که به حبس تعلیقی محکوم شده بود مجددا رویه سابق را ادامه داده است.

 قاضی دادگاه بدوی برای مهدی خزعلی 14 سال حبس در برازجان، 10 سال تبعید در برازجان و 90 ضربه شلاق تعیین کرده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۶
۷۹
بازم که خالی بستی صراط این آقا زاده داره با روان نویس آبی مینویسی
حالا اونموقع جلوی بازپرس کم آوورده یه چیزی گفته بیخیال
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
نخور تا جونت در بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آیکیو ممکنه این عکس مربوط به گذشته اش باشه
کجا دیدی کسی جلوی بازپرس اینچنین ژست بگیره؟حتماباید یکبارپات به دادسرا بازبشه تا حالیت بشه
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اونقد که تو میگی آقازاده بود که الان تو زندان نبود.
آقا زاده اونان که میلیارد میلیارد میدزدن و راست راست در پناه جمهوری اسلامی میگردن.
اگه آقازاده بود که جونشو نمیذاشت کف دستش ومثل شما الان مشغول چپاول مملکت بود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دزدی کرده؟ سه میلیارد دلار برداشته؟ جرمش چی بوده بجز اینکه .......................
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چه آقازاده ی جیگریه !! ..ردنو تبر نمیزنه !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مردان و زنان سبز !! و خط سبزی !!
هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر !!
گلشیفته !! اصغر فرهادی ! علی کریمی ! شیث رضایی ! شیرین عبادی ! اوباما ! مایکل ! کروبی ، شیمون پرز .... وای چه خط آزادی !! از هفت دولت آزاد !!
یه زن دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل زعفرون خورده!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
3000 میلیارد چندتا صفر داره!!!!!؟؟؟؟
آستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد!
درودبرآزادمردان ومردان مرد.
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اين همه مدت اعتصاب غذا بوده چرا هنوز زنده ست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با اینکه به سایت شما انتقاددارم اما فکرمیکینم تنهاسایتی باشید که با سعه ی صدرنظرمخالفین ومنتقدین رادرج میکنید.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
بذار بمیره
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
به امید برچیده شدن تفکرات سبز
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولا بشر به امید زنده ست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننده باد دکتر مهدی خزئلی نازنین
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۵
۳۹
درود بر آزاد مردان ایران.بشارت بر مردم سرزمین رئیس علی دلواری چون دادگاه ایشان را محکوم نموده که دوران حبس و تبعیدش در شهر برازجان باشد.امیدوارم میزبان خوبی باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول
کلی خندیدم
بازم از این حرفا داری؟!
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
صــــــراط!!!
کاش جرایم امنیتی این مردک رو می نوشتی تا بعضی ها به خاط این خبر تو بوق و کرنا نکنند که به خاطر یک نامه بوده!!!
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
عارف جان همین که دشمنانی با ادبیات تو داره برای همه شناخته شده است.رگ گردنت بیرون زده.
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد آزادی.
زنده باد آزادگی
شجاعتش و جسارتش در برابر دژخیمان ستودنیه.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
با با بي خيال توديگه چقدر خوش خيالي كه از اين جلبكها هنوز دفاع ميكني
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
اون آزادي كه اونا (به قول خودشون اپوزيسيون) از آزادي دارن به درد خودشون و همفكرانشون ميخوره . البته خارج از جغرافياي اين مملكت. در ضمن جناب دلواري مبارزي مردمي عليه استكبار جهاني بود. بفهم.
نه مثل بعضي ها خواسته يا ناخواسته نوچه و جيره خوار ديكتاتوري جهاني
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۵
۲۶
مملکتی که با نامه براش مشکل امنیتی درست میشه بنیانش روی آبه و احتیاج به دشمن نداره ! منتقدین زندان هستن مثل متجاوزان نوامیس ! خوش به حال متجاوزین !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول از اينكه بنياد هرچيزي كه روي آب باشه "سست" نيست!!...ناوهاي غول پيكر هم روي آب هستند!!..در ضمن آب باعث مقاومت بيشتر براي نشست ميشود!...مثلا اگر آب هاي زير زميني تهران كشيده شود تهران فروكش ميكند!..دوما اگر اينجوري كه حضرتعالي ميگويي درست باشه !! پس چرا نمي توانيد!! (يا نمي توانند!) آسيبي به اين بنياد بزنند؟!!...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پول نفت لامصب نباشه ببینم رو آب چطور میمونه!
تا منظورت از آسیب چه باشه عزیزم!
ناشناس اول !
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم بقیه حرفهایی که زدی جدی نمیگیرم و جواب نمیدم ولی از بابت اصول مهندسی باید بگم لطفاً درباره مقاومت آب برای ساختمانها اطلاعات نادرست ندید فردا ملت میرن آب میبندن پای خونه تا استحکامش بیشتر بشه فرداش باید جنازه اونهارو از زیر آوار بکشن بیرون ! در ضمن بوی نم همه این خونه را گرفته ظاهراً تا آوار نشه سرمون امثال شما به درو کردن مخالفان ادامه خواهند داد .
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
بوي نم به مشام ما نميآد. شما مشكل داري مي‌توني تشريفت رو ببري!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مملکت ارث بابا پسر شجاع است!
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ارث بابای تویه که منتظری بهت برگردونن
همراز
|
Iran (Islamic Republic of)
ارث هرکی میخواد باشه برا تو که فرقی نداره فروختی رفتی، دیگه چی میگی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ارث بابای اون نیست، و جای وطن فروش هم نیست!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا پس کسانی که انقلاب 57 هم خارج ایران بودند فروخته بودند رو رفته بودند.

نه عزیزم ارث پدر شماست که همه مدیریت کشور رو دست خودتون گرفتید. ما دنبال این هستیم که کشورمون تحت مدیریت آدم ها عالم و باتحربه ای باشه که عقل و منافع کشور درشون حاکم باشه نه ایدولوژی و منافع گروهی!

کسی برای اینکه مدیر ایران نبوده فرار نکرده از دست مدیریت متعهد شما در رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اکثر اون کسانی که امروز فرار کرده اند، به اختیار خود رفته اند و طبیعتآ به اجبار به پاریس و لندن و کانادا تبعید نشده اند!!
بله حکومت همفکران شما را در زمان پهلوی به خوبی دیدیم!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر به اختیار شما بود که الان اوین و گوهردشت بودیم!
آره عزیزم هر کسی همفکر شما نیست باید همفکر پهلوی باشه. یعنی همش افترا و حرف دهن مردم گذاشتن. این کار همیشگی شماست!
شکر خدا باهمه بدبختی هایی که داشت باز از نظام شما آبروش بیشتره. حداقل به اسم خدا و پیغمبر به مردم ظلم نمی کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۲
۲۰
از خدا نمی ترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا من اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نگران نباش منم اشتباهی منفی دادم.این به اون در
fetneh
|
Iran (Islamic Republic of)
bahal goftiii nashenase paeini:)))))))))))) manam bekhatere eshtebahe un manfi dadam:)))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۴
۲۴
14 سال حبس در برازجان، 10 سال تبعید در برازجان و 90 ضربه شلاق !!!!!!!!!!!!
آیا این حکم جوانمردانه است ؟ جرم انتقاد یا اصلا تهمت و توهین که ثابت نشده این است !؟
اونموقع که انقلاب میکردید فکر میکردید با مخالفانتون چنین کنید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"گفتنی است تاکنون ۵ بار مهدی خزعلی با جرائم امنیتی دستگیر شده است و با توجه به این که به حبس تعلیقی محکوم شده بود مجددا رویه سابق را ادامه داده است. "

شما زیاد درمورد مسائل امنیتی فکر نکن برو بانک و مسجد آتش بزن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس این شما بودید که بانک و مسجد و سطل آشغال رو آتیش زدید و فرافکنی کردید،در نزد ما"ادب مرد به ز دولت اوست"یادش بخیر.
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت ....................... میگه "هیچکس در جمهوری اسلامی بخاطر اظهار نظر در زندان نیست"
رو که نیست سنگ پای قزوینه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گرامی شکر خدا علم غیب داره همه رو هم میشناسه. جواب هم که نداره مجبوره یک چیزی بگه
مثلاً این جمله ای که برو بانک و مسجد آتش بزن یعنی چی؟ زمان انقلاب 57 که بانکها آتیش میکشیدند بد نبود الان بد شده؟ شما مثلاً خودتون خیلی حرمت مسجد رو نگه می دارید؟ شکر خدا هر مسجدی که مخالف میل شما باشه باعنوان مسجد ضرار ویران می کنید. رفتین مسجد رو کردین پایگاه بسیج از بالای پشت بام مسجد به مردی که جز سنگ چیزی دستشون نیست تیراندازی می کنید بعد میگید چرا به مسجد حمله کردید؟
اصلاً اینها چه ربطی به حرف این بنده خدا داره؟ هر کسی به شما میگی این حکمتون مشکل داره چرا می چسبونینش به حمله به مسجد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عزیز چرا فرافکنی میکنی ؟! آقای خز علی فقط انتقاد کرده همین ! اونهایی هم که بانک و مسجد آتیش زدن الان یا ایران نیستن یا سینه قبرستون خوابیدن . اونهایی هم که معترضین مثل اراذل و اوباش ریختن تو کهریزک الان دارن راست راست میگردن ! فکر نکن اگه قضیه مسجد و بانک که تازه اون هم باید درباره اینکه به دست چه کسانی و با چه نیاتی بوده تحقیق بشه ، بکشی وسط میتونی این رای قاضی درباره خزعلی توجیح کنی !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
کی فکر می کرد این انقلاب امروز رئیس جمهورش کاری با اقتصاد و مردمش کنه که یکشبه ثروتشون نصف شه تو دنیا سرشونو نتونن بیارن بالا و ... به خدا من و خیلی ها آهمون آقای احمدی نژاد و وزرا ایشان را خواهد گرفت حد اقل در پل صراط من از ایشان نمی گذرم بدبخت کرد مارو
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
همين الان هم فكر ميكنيم كسي كه جلوي اسلام علناً و عملاً بايستد، دنيايش آسفالت است!
ضمناً محمد جان تو خودش رو ناراحت نكن، خدا ميگذره، چون اقتصاد ايران 4پله صعود كرد و به رتبه 17دنيا رسيد تا دهان ضد انقلاب، براي هميشه تاريخ دوخته شود!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آها یعنی شما عین اسلام هستید و هرکس هم مخالف شما باشه کافره و یا توجه به عصر حاضر با کفار همراهه و دنیا و آخرت نداره. تبارک الله به این منطق. خلفای اموی و عباسی و عثمانی هم همینو میگفتند؟
ببخشید جهش قیمت طلا و ارز . مایهتاج اساسی مردم همین پله عوض کردنی که شما فرمودید
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد ثروت و از کجا آورده بودی که نصف شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تا بحال برازجان شده تبعیدگاه؟!
اگه میفرستادنش وسط کویر لوت ،اونوقت من هم با شما هم عقیده میشدم.خواهشا به برازجان توهین نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جون انگار تو بیشتر علم غیب داری و بقیه رو میشناسی؟؟ جوابم که نداری سریع دنبال این میگردی که یه چیزی بگی مثلا قیاس مع الفارق میگیری انقلاب مارو با انقلاب سبز لجنی ؟؟؟ مشکلت با اسلام از همین جا مشخص شد که شما انقلاب اسلامی رو بر حق نمیدونی ولی انقلاب لجنی رو کاملا حق میدونید برید به فکر کانادای خودتون باشید با دولت برحقش البته از نظر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رهبر انقلاب ما امام خامنه ای فرمودند : مانقاط ضعفی داریم. ماهم به تبع این صحبت از انتقادهای سازنده و برادرانه استقبال میکنیم ولی با سیاه نمایی و عناد برخورد شدید داریم. شما چرا به بدهی های دولت آمریکا و تعداد بیکارهاش و شرکتهای ورشکسته و بی خانماناش گیر نمیدید بعداومدید به مرکز اسلام که خودش داره میگه ما ایرادهایی داریم ودنبال حل اونا هستیم گیر میدید؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شمایی که از هلند نظر میدی بنظر برازجان جای خوبی شده و آباد شده؟ اگر جای آبادی شده پس چرا میگن تبعید؟ پس چرا اصفهان و مشهد ایشون رو تبعید نکردند؟ چرا حتی بوشهر ایشون رو تبعید نکردند؟ شما الان از وقت اقتصاد و درآمد برازجان خبر داری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا چرا برازجون؟؟؟؟؟...ميفرستادنش كيش پيش مهدي كه تنها نباشه طفلي.
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
سیصد گل سرخ یک گل نصرانی ما را ز سر بریده می ترسانی
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم در مجلس عاشقان نمی رقصیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۷۵
كساني كه به واسطه پدران خود به اسم ورسمي ميرسند قابل اطمينان نيستند !... من رضا خان را قبول دارم!!!...هر چه بود خوب يا بد خودش به شاهي رسيده بود ولي وليعهد ها را لايق شاهي نمي دانم چون خودشان مفت وبدون زحمت رسيده اند به قدرت !....حال به اين آقازاده هم ميگويم تو اگر بخاطر پدرت نبود *هيچ* بودي!! ...پس زياد تند نرو!!...البته الان* پوچ *هستي!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده ! اگه این بنده خدا قدرت داشت که وضعش این نمیشد .
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون میتونست وکیل یا وزیر باشه ولی عطای آقازادگی را به لقایش بخشید و آزادگی را برگزید .میبینی که هیچ و چوچ نیست بلکه به ما یادآوری کرد که هنوز هم شرافت انسانی زنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه می دونی فتنه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انگلیسی تو چیکاره ای
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۹۰
۱۱
تبعید خیلی زشت و کار رژیم های استبدادی است در ضمن این موضوع توهین به مردم استان بوشهر مخصوصا برازجان است که این مناطق به عنوان تبعیدگاه معرفی شود
سعید
|
Netherlands
یک نکته جالبی که اینجا هست اینه که اینها سی و اندی ساله ادعای رفع محرومیت از نقاط محروم و دور از مرکز می کنند میگن ما حکومت مستضعفین بپا کردیم هنوز برازجان اینقدر محروم مانده که مثل زمان مهندس بازرگان بعنوان تبعیدگاه ازش استفاده می کنند.
ناشناس
|
Netherlands
هیچ کجای دنیا منطقه محروم نداره و فقط ایران دارای شهرهای کمتر آباد شده است؟!!
سعید
|
Netherlands
هیچ کجای دنیا به انداره نظام اسلامی ادعای حکومت مستضعفین نکرده!
ناشناس
|
Netherlands
هیچ کجای دنیا هم با جنگ خانمان سوز و تحریم های همه جانبه با این شدت مواجه نبوده.
سعید
|
Netherlands
اولاً شما خودتون اسباب تحریم رو فراهم کردید.
ثانیاً مقامات شما میگن تحریم ها هیچ اثری نداشته و ورق پاره ای نبود حرف شما رو باور کنیم یا حرف اونها رو.
عزیرم 20 سال از جنگ گذشته.دیگه جنگ ما از جنگ آلمان و ژاپن و کره و ویتنام که بدتر نبود. مگر قراره همه چیز خوب باشه هیچ فشاری نباشه که شما کاری بکنید شما خودتون ادعا کردیدکه با این راه ایران رو به پیشرفت و سربلندی میرسونید زمان شاه می گفتید طاغوت برقرار بود مناطق محروم بوجود آمده بود بعد از انقلاب هم می گفتید بازمانده های طاغوت بعد شد جنگ بعد تحریم بعد دولت اصلاحات دلیل شد بعد جریان انحرافی. خوب تا ابد دهر شما یک بهانه ای دارید چون بقول خودتون تا ابد شما در جنگ با غرب و کفار هستید و اونها هم شما رو تحریم می کنند. پس با این حساب تا ابد همین جوری باید کشور لنگ بزنه.
ناشناس
|
Netherlands
میشه دقیقآ بفرمایید اینکه می گویید ایران خودش اسباب تحریم رو فراهم کرد یعنی چه؟! یعنی یا باید به حرف زورگوهای دنیا گوش بدیم وگرنه تحریم؟!!
اصولآ تحریم و تهدید از اونجایی شروع شد که دیدند نظام حاکم بر ایران با هیچ یک از اصول سرمایه داری و لیبرالیسم حاکم بر غرب سازگار نیست و ذره ای هم از اصول خودش کوتاه نخواهد اومد. این نظام از دید اونها باید از بین بره وگرنه الگویی به ملت های مسلمان میده که برای منافع غرب بسیار خطر آفرین هست.
به اون موارد تحریم و تهدید و جنگ و درگیری، وطن فروشی و بهانه گیری عده ای راحت طلب رو هم اضافه کن که فقط منتظر هستند تا حاصل زحمات دیگران رو بخورند. بدون اینکه خودشون برای پیشرفت کشورشون تلاشی بکنند. و هر نقص و کمبودی در کشور رو با تمسخر و هیاهوی الکی در بوق و کرنا می کنند.
سعید
|
Netherlands
وقتی شما ادعا می کنید که غرب چیزی برای ما نداره پس چرا از تحریم ناراحتید. توقع دارد شما راحت از تکنولوژی غرب استفاده کنید علیه خودش هم استفادش کنید. شما که ماشاء الله میگید ما نیازی به غرب نداریم و اینها ورق پاره ای بیش نیستند. شما که ادعای بستن تنگه هرمز می کنید پس چرا ناراحتید؟ شما که بقول خودتون در شعب ابی طالب نیستین پس چرا می نالید؟
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۳
۲۳
خدا این دکتر عزیزو حفظ کنه...
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
هرهرهرهر
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
آره حتماً تو راست ميگي! خداوند اين دكتر رو به راه راست هدايت كنه بيشتر برازنده‌اش هست.
خطاب به پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یکم از این رئیس جمهور فعلی دفاع کن که همه رو بدبخت کرده با پول و ثروت ملی چطور برخورد کرده اندازه یک جو مرد باش و انتقاد رو بپذیر با انتقاد هیچ نظامی تکون نمی خوره مگر رئیش جمهوری مثل احمدی نژاد داشته باشه
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا این دکتر عزیزو حفظ کنه...
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
هويتت رو نشون ميدادي تا بدونم طرف حسابم قد يه ارزن فهم داره يا نه؟! (اين جواب توهينت بود كه دلم خنك شد!)
اما پاسخ شما:
نه اين خبر ربطي به احمدي نژاد داره، نه كامنت فوق! بلكه قلب شماست كه به احمدي نژاد كينه داره!
ما كه با كسي عقد اخوت نبسته‌ايم، اتفاقاً از انتقاد سازنده استقبال هم مي كنيم، اما از رئيس جمهور مردم، حالا هر كي كه باشه، به واسطه احترام به رأي مردم دفاع مي‌كنيم تا بتونه هر چه بيشتر به مردم خدمت كنه. همان طور كه در دوران خاتمي، با اينكه به او انتقادات جدي داشتيم، اما نه تنها بي‌ادبي نكرديم، بلكه خلي از ماها جلوي هتاكان موضع مي‌گرفتيم.
حالا شماها هم يه همچين خصلت‌هايي داريد يا نه، اگه به كسي رأي داديد تا ابد مخلصش مي‌مونيد؟!
ضمناً اصل خبر راجع به آقاي مهدي خزعلي است كه هر عقل مستقلي، انحرافاو را تأييد ميكند، مگر اينكه به همان مسلك تعلق داشته باشند. به هر حال آدم‌ها هم خوب و بد دارند ديگه...
تا يادم نرفته بگم، اين ترفند كه با گفتن كلماتي چون :"ثروت ملي بر باد رفته" ، "جامعه بدبخت و گرسنه شده" و... بخواهيد صورت مسأله را عوض كنيد، قديمي شده، چون ما بر خلاف شما به آمار و اسناد اتكا داريم نه به خواب شبانه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آمار قلابی!
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
بد نبود پسر شجاع
12
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین پسر شجاع.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرشجاع منظورتو ازآمار همون آمار تقلبیه دیگه نه.فکرکنم توهم مثل احمدی نژاد خودتو زدی به کوچه علی چپ چون زندگی روزمره مردم ایران خلافاون چیزی هست که تو واون رییس جمهورت میگه.راستی حرف اصلی یادم رفت ازبس که دروغ شاخدار میگید ادم حرصش درمیاد وباید جواب ابلهانی همچون تورا بدهد حالا حرف اصلیم.درود بر آزادمردان ایران زمین دروبر دکترمهدی خزعلی موسوی ومهدی کروبی.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس پسرم کجای زندگیت مشکل داری به نون شبت محتاجی یا برای وسایل خونه کم و کسر داری مثلا یخچال ندارید یا گاز یا ال ای دی یا کولر وغیره یا لباسات پاره شده و نمیتونی بری توی خیابون کدوماش ؟
یعنی همه اینها رو نداری بعد نشستی پای کیبرد کامپیوتر فامیلاتون کامنت میذاری ؟
دوست داری وضعیت چه جوری باشه پسرم؟
جواب پسر lمثلا شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيزم دولت خدمتگزار کار هاي مهمتري از جمله کار هايزير هم انجام داده:
1-کسري بودجه 15 هزار ميلياردي
2-تخلف بودجه 8 هزار ميلياردي
3-عدم تمکين به دستورات رهبري(قهر 10 روزه)
4-توهين به مجلس(مجلس در راس امور نيست)
5-عدم توجه به قوانين مصوب مجلس(قضيه سوال از احمي نژاد ..........................)
6- بيشترين سوال و استيضاح وزرا در ميان رييس جمهور هاي قبلي
7- رکورد دار کمبود بودجه بانکي(به واسطه اختلاس و عدم وصول وام هاي کلان به گروه انحرافي)
8-اجراي سياستهاي غلط خارجي که باعث بيشترين تحريم ها از اول انقلاب تا الان
9- بيشترين نرخ بيکاري
10-بيشتري نرخ تورم
11-بيشترين نرخ مجرمين
12-بيشترين اختلاف امر بين امار رسمي و غير رسمي
13-بيشترين ميزان تلخف در مورد ارائه بودجه به مجلس(طبق يه تحقيق ساده مي شه فهميد که ايشون رکورد دار هستند در کل جهان احتمالا اسمشون توي کتاب گينس ثبت مي شه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
1-کسري بودجه 15 هزار ميلياردي؟=این آمارو کی بهت داده؟
2-تخلف بودجه 8 هزار ميلياردي؟=این آمارو از کجا آوردی
3-عدم تمکين به دستورات رهبري(قهر 10 روزه)=اولا 11 روز این یک اشتباه تاریخی بود.
4-توهين به مجلس(مجلس در راس امور نيست)=مجلس در راس امور نظارتی است نه راس امور اجرائی و رئیس جمهور شخص دوم مملکت است از نظر قانون اساسی.
5-عدم توجه به قوانين مصوب مجلس(قضيه سوال از احمي نژاد ..........................)= از مجلس چه کسی میتواند سوال کند احمدی نژاد برای پاسخ به مجلس حاضر است این مجلس است که هی با کم و زیاد کردن از پاسخ های احمدی نژاد فرار میکند.
6- بيشترين سوال و استيضاح وزرا در ميان رييس جمهور هاي قبلي=سیاست بد و تارخی از قانون دانهای قانون شکن.
7- رکورد دار کمبود بودجه بانکي(به واسطه اختلاس و عدم وصول وام هاي کلان به گروه انحرافي)= سند رو کن و گروه انحرافی چه کسانی هستند و از چه چیزی منحرف شده اند انحراف واضح رفسنجانی را نمیبینید با این که در این مورد دل خوشی از حاج محمود ندارم.
8-اجراي سياستهاي غلط خارجي که باعث بيشترين تحريم ها از اول انقلاب تا الان=اجرای درست سیاستهای خارجی چی بود باید مثل خاتمی خانوم های غربی رو در آغوش میگرفت و پروتکولهستی امضاء میکرد وما را از حق مسلم هستی شدن محروم میکرد.سیاست درست نکنه باج دادنه؟
9- بيشترين نرخ بيکاري= این موضوع را کمی تا قسمتی ابری قبول دارم میشد بهتر از اینها به مسئله ی بیکاری پرداخته بشه.
10-بيشتري نرخ تورم=به آمار گرفته شده توسط سایت الف منتسب به احمد توکلی رجوع کنید دولت احمدی نژاد بهترین دولت در مهار تورم از اول انقلاب تا حالا است.
11-بيشترين نرخ مجرمين=مجرمین نرخ ندارن که مگه میخواهی معامله کنی .آره بعد از سال 88 مجرمین توسط بعضی ها حتی سازماندهی هم شدن.
12-بيشترين اختلاف امر بين امار رسمي و غير رسمي=ما باید آمار رسمی را سند خود قرار دهیم غیر رسمی یعنی چی؟
13-بيشترين ميزان تلخف در مورد ارائه بودجه به مجلس=با هر کسی باید عین خودش رفتار کرد
(طبق يه تحقيق ساده مي شه فهميد که ايشون رکورد دار هستند در کل جهان احتمالا اسمشون توي کتاب گينس ثبت مي شه)=واقعا باید اسمشو تو کتاب گینس ثبت کنن چون اینقدر که این مرد کوچک ایرانی مردم جهان را بیدار کرد در طول تاریخ هیچ کس نتونسته این کارو بکنه.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
1- هر انسان منصفي، وقتي ميان نظر من و تو يك مقايسه بي حب و بغض انجام دهد، متوجه خواهد شد كه نظر شما، نه تنها پاسخي به نظر من نبود، بلكه نوعي فرار به جلو ناشي از نداشتن جواب بود. نظرم را يك بار ديگر بخوان، فقط اين بار فكر هم بكن!
2- نكند فكر مي كني پيدا كردن مشكلات در يك كشور وسيع ازنظر سازماني و جغرافيايي، كار سختي است!
تو كه در كل 13 مورد نوشتي، من مي‌توانم همين الان 13 مشكل هر خانواده ايراني را برايت بگويم كه جمعش در كل از شمارش خارج است. پس به اصطلاح مچ‌گيري، علاوه بر آنكه عادتي زشت است، معقول هم نيست. به هر حال مشكلات را بايد با همراهي مسئولين حل كرد نه با جنگ با آن‌ها.
البته من به تو شانس دادم و تمام مواردي را كه نوشتي درست فرض كردم، در حاليكه خودت مي‌داني اكثريت آن موارد، جوي است در فضاي رسانه، و الا خودت مي‌داني پشت سر اين جو كاذب، تهي است و سياستي كثيف در پيش است تا از دولت منتخب مردم يك غول بسازد براي تنبيه مردمي كه به اين دولت رأي دادند.
حالا با فرض صحت نظر تو، نقد مي‌كنم.
1- آيا مشكلات به اصل اسلام باز مي‌گردد؟! اگر نه، پس چرا در تضعيف نظام و دولت اسلامي، ولايت فقيه،22 بهمن، روز قدس و ... از هيچ تلاشي فرو گذار نمي‌كنيد؟!
2- آيا حكومت بدون مشكلات سراغ داري؟!
اصولاً در هر محيطي كه انساني در آن باشد، قطعاً مشكلي نيز خواهد بود.
3- آيا اگر طرفداران اسلام آمريكايي كه در سال88 مردم را فريفتند و من عقيده دارم، ذهن بسياري از جوانان از زمان آن به واسطه بيانيه هاي شورش تغيير كرد، بر مسند رياست بودند، به جاي مشكلات، خدمات را تيتر نمي‌كردي؟!
4- آيا معناي عدالت را مي‌داني؟ عدالت يعني هر چيزي در سر جاي خود قرار بگيرد.
حالا آيا خدمات فراوان دولت را در كنار ضعف‌ها بر شمردي تا مردم، ارزيابي منصفانه اي داشته باشند؟!
5- آيا تفكر تو، همان تفكر صفر و صدي نيست؟
توضيح آنكه تفكر صفر و صدي تفكري است كه بيان مي‌كند، اگر كسي نمره صد نگرفت پس لزوماً صفر است!
6- آيا اگر فردي را در خيابان ديدي كه فرضاً ضعيف بود، تو هم يك لگد نثارش مي‌كني؟! اگر نه، پس چرا تو و تفكر حاكم برتو، عوض اينكه به صورت علمي راهكار دهند و دلسوزانه و بي چشم داشت مادي، كمك كنند، در مواقع بروز نقايص، لپشان گل ميكند و جيغ شادي مي‌كشند؟!
مگر نه اينكه دولت جمهوري اسلامي، بايد حمايت شود تا بتواند به مردم بيشتر خدمت دهد؟ مگر نه اينكه رفتار شما با دولت به گونه‌ايست كه گويي با دولت صهيونيستي طرفيد!
7- آيا تاكنون در عرصه اجتماع كار كرده‌اي؟! اگر نه، بدان در كار و خدمت، امكان ندارد همه چيز به شكل صد در صد ايده آل پيش رود. البته نگاه واقع‌گرايي همان است كه گفتم.
يعني ارزيابي منصفانه نقاط قوت و ضعف، و در عين حال با حمايت قاطع از نظام اسلامي و دولت و ساير اركان نظام. اين حمايت، حمايت از مشكلات نيست، بلكه حمايت از از اصل اين قوا است.
9- ديكته نانوشته غلط ندارد. آيا تو هميشه در تمام درسهايت بلا استثناع 20گرفتي؟!
10- آيا دولت ادعاي نبود مشكلات كرده؟! همان ميدانند نه، اما تقاضاي همراهي كرده است و مدعيان وطن پرستي، دست رد بر سينه دولت زده، خيانت كرده اند و پشت پا زده اند به منافع همين مردم.
11- در نهايت اينكه، كلي كلمات "بيشترين" و "كمترين" نوشته‌اي كه فكر نمي‌كنم براي روشن ساختن دروغ بودن آن، نيازي به توضيح باشد.
مردم عقل دارند. در عين حال كه مشكلات را مي‌بينند، وقتي كسي اين چنين مغرضانه ادعا كرد، فكر مي‌كنند و مي‌فهمند طرف يك جاي كارش ميلنگد كه اين طور نوشته!

فكر نكن خيلي مهم هستي كه اين مقاله بلندبالا را نوشتم، خواستم به بقيه خوانندگان بگويم ببينيد عقيده‌اي كه مدعي هستند دلسوز مردم اند نگاهشان، سبب رشد و پيشرفت است يا نه موجب نزاع داخلي و اختلاف و تفرقه اكني ميان مردم با هم، و مردم با مسئولين
عده‌اي كه در داخل كشور مد شده دولت را زير سؤال ببرند، مشكلشان با دولت نيست، بلكه به هر نحو به دنبال ضربه زدن به كشور هستند.
آگاهانه باشد اسمش خيانت است.
ناآگاهانه باشد اسمش غفلت است.

در نهايت آنكه، هر كسي اگر قلبش براي مردم مي‌تپد، و واقعاً خداشناس است، چرا راحت‌ترين و در عين حال كم اثرترين كار كه همان نق زدن است را انتخاب مي‌كند؟
چرا شماها كه سنگ پيشرفت ژاپن را به سينه مي‌زنيد، اين را نمي گوييد كه ژاپن وقتي پيشرفت كرد كه تمام مردمش، الگوي كار، علم و فداكاري براي ژاپن را، براي پيشرفت ژاپن مبنا قرار دادند؟!
اين دولت مي‌رود. دولت بعدي مي‌آيد. آن هم قطعاً مشكلاتي خواهد داشت. اين رويه تا قيامت و در تمام دنيا، ادامه خواهد داشت.
روسياهي‌اش، براي كساني مي‌ماند كه بر فضاي غير اخلاق و تشنج‌زا مي‌افزايند.
كساني محبوب مردم و رو سفيد قيامت خواهند شد كه براي دينشان و مردمشان و كشورشان، از جان مايه بگذارند.
البته نقد دلسوزانه، مقدمه‌ايست براي اصلاح امور، اما هنر آن نيست كه در شرايط گل و بلبل فداكاري كني براي جمهوري اسلامي.
هنر آن است كه براي جمهوري اسلامي و سر بلندي‌اش، آن قدر فداكاري كني و خسته نشوي كه مملكتت بشود گل و بلبل.
" خداوند بزرگ و بلند مرتبه، عاقبتمان را ختم به خير كند. ان شاء الله
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر ترسو چرت و پرت های 1 خطیتو جز 2،3 تا از نوچه هات کسی نمیخوند،امن که دیگه مقاله ست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۱۲
۲۵
درود بر دكتر مهدي خزعلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دكتر مهدي خزعلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صاحبان فکر و اندیشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من مهدی خزعلی را از نزدیک می شناسم باید بگویم متاسفانه همانطور که پدرشان فرمودند ایشان مدتها است به کلی منحرف شده است اصلا معلوم نیست مرامش چیست قاطی کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر مهدی خزعلی عزیز - بیکران درود بر این آزاد مرد
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
هرهرهرهرهرهرهرهر !!!
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دكتر مهدي خزعلي
عادله
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دكتر مهدي خزعلي
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر مهدی خزعلی
ژانواژان
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا که تنور درود داغه ماهم با اجازه دوستان یه درود از خودمون در کنیم.
درود بر خر غضنفر
درود بر گاو کوکب خانم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی حیف از تو نیست؟تو خیلی ماهی.از تو انتظار توهین به هیشکی نمیره حتی مخالفت.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
درود بر گاو مش حسن !!! تازه شیر هم میده"
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر مهدی خزعلی و سایر کسانی که انتقاد می کنند و حاظر نیستند با سکوتشان راه را برای دولت های فاسد باز نگاه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ژان جان هرکس مختاره به هم فکرش درود بفرسته.
و ایضا شما!
نازلی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دكتر مهدي خزعلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دكتر مهدي خزعلي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
‍‍ژانوارژان لياقت تو همون خر غضنفر و گاو كوكب خانم و همين جور حيووناس
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
بابای مهدی خزعلی ازش برائت جسته شما چرا اینقدر این یارو رو دوست داری .نمیدونم آق یاآغ یا عاق یا عاغ والدین شده یا نه؟ولی اینو میدونم که خر حداقل طول عمرشو کار میکنه و گاو هم شیر میده .این انسان پاک از نظر شما آقای خزعلی رو میگم یه کار مفیدشو که برای مردم انجام داده نام ببرید.به جز هزینه برای این مردم و نظام چه چیز دیگه ای داشته این گل پسر از نظر شما؟
نیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی جان باهات موافقم
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نگهش بداره
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر آنان كه شايسته دروداند. سلام بر بندگان صالح خدا.
نه كساني كه پدر مجتهدشون اونا رو ردكرده
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نیلی جان قربون معرفتت برم داداش بازم یکی فهمید ما داریم چی میگیم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی یعنی داری میگی وقتی حرف میزنی هیشکی از حرفات چیزی سر در نمیاره!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درودبرحسنک!حسنک کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مردم فهیم ایران که هیچ وقت پشت رهبرشون رو خالی نمی ذارن و وطن فروشانی امثال خزعلی را به مجازاتی که حقشونه می رسونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درودبر دکترمهدی خزعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دکتر مهدی خزعلی
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر پدر بزرگوار اين پسر ناخلف.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد به جای درود گفتن 100 بار از رو کلمه ی حاضر بنویس تا دفعه بعد ننویسی حاظر، جای تعجبه خزعلی رو درست نوشتی
آها حتما از رو دست بقیه نوشتی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۹۶
این بابا روانش خرابه.شما دارید برای کی هورا میکشید!
مهدی
|
Netherlands
ناشناس جان "کافر همه به کیش خود پندارد".
سعید
|
Netherlands
شما خوبین؟ کسالتی ندارید؟
ناشناس
|
Netherlands
روان تو هم فکرات خرابه مردک
ناشناس
|
Netherlands
سعید جان می بینم که شما هم راه افتادید. ادبیات صراطیها رو به خودتون گرفتید. کاش به جای این جور نوشتن همون رویه قبلتون رو ادامه بدین با حوصله و البته با تفکر .
محم
|
Netherlands
اصولا کسانی که انتقاد می کنند روانشان مشکل داره؟خدا تورو شفا بده
پسر شجاع
|
Netherlands
بعضي‌ها بغل دستمان، چه شخص پرست شده‌اند!
فقط يادتون باشه، روزي كه به شفاعت نياز داريم(قيامت) اونوقت هر كي فقط ميتونه به محبوبش رجوع كنه؛ روز حساب بايد داد بكشيد آهاي آهاي سوختم، دكتر خزعلي كمكم كن!
ما هم از رهبرمون اما خامنه‌اي كمك مي‌خواهيم.
حالا كي به نفعش ميشه؟
سعید
|
Netherlands
وقتی از شجاعت یکی تعریف میکنی شخص پرستی نیست. شخص پرستی یعنی اینکه یک نفر هر چیزی بگه و هرکاری بکنه شما قبول بکنی و اطاعت بکنی و توجیه بکنی. شخص پرستی اینکه یک آدم غیر معصوم رو نماینده خدا و پیامبر روی زمین قرار بدی و بگی هر کسی اینو قبول نداره خدا رو هم قبول نداره و مسلمان نیست.
یکی
|
Netherlands
به کوری چشمت جانشین امام زمان هست و خواهد بود
ما نمیگیم تو کافری ما میگیم خدا دوست نداره برو بمیر
ورودجدیدحامی
|
Netherlands
هیس .همه ساکت سعیدخان عالم دهر دارن نظرکورکورانه وحسودانه ی خودشونو اعلام میکنن.جانم فدای رهبر وجان تو خاک پای رهبر
ژانوارژان
|
Netherlands
سعید جان خداوند در سوره نور فرمودند انسان با عمل صالح میتونه خلیفه ی من روی زمین باشه در غیاب معصوم ما به سید علی اقتدا میکنیم وشما به حاج حسین اوباما اقتدا کن پسرم.اولی العمر فراموش نشه نایبان امام زمان هم معصوم نبودن گوگوری اگه دوست داشتی اسامی گوهر بار ایشان را هم برای شما بیان کنم.
سعید
|
Canada
|
۱۹:۴۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۸۸
۱۶
زمان محمدرضا شاه هم مهندس مهدی بازرگان و یارانش رو به همین دلایل به برازجان تبعید کردند. البته قصد مقایسه دکتر خزعلی با مهندس بازرگان رو ندارم ولی برام جالبه که چطور حکومتی که ادعا می کرد حکومت قبلی ظالم و طاغوتی بوده مخالفینش رو با همون دلایل حکومت قبلی یعنی نامه نوشتن و انتقاد علیه نظام و مقامات نظام به تبعید می فرسته و دم از حکومت مظلومین و مسضعفین میزنه.
aref
|
Canada
امروز تو روزنامه ها شدیدترین و بدترین انتقادها و حتی گاهی موارد تهمت نسبت به برخی مقامات گفته میشه

اصلا هیچی بابا ولش کن.....
ناشناس
|
Canada
از کی تا حالا توهین شده انتقاد
احتمالا افترا و تهمت رو هم باید جز انتقاد به حساب بیاریم
فرزین
|
Canada
بر فرض محال شما بگین توهین!
از کی تا حالا بخاطر توهین 14 سال زندان و 10 سال تبعید و 90 ضربه شلاق حکم میدن.
شما که دم از اسلام و خدا و ولایت میزنین جواب بدین
سعید
|
Canada
اتفاقاً مرحوم مهندس بازرگان هم یکی از جرایمش توهین به مقام شامخ سلطنت بود!
عارف جان روزنامه ها به چه کسانی شدیدترین انتقاد ها و تهمت رو نسبت می دهند؟ به شخص اول مملکت؟
ببخشید میشه بفرمایید ایشون چه توهینی به چه کسی کردند؟
یکی
|
Canada
بازم میگیم مستضعفین اما با حرفهای امثال تو به گرگ گله میدون نمیدیم-چشمت کور عاشق سید هستیم
سعید
|
Canada
نمی دونستم مستضعفین از دید شما گوسفند حساب میشند.
عاشق باش عزیزم کسی به عشق شما کاری نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۳۷
نظر آیت اله خزعلی را در مورد فرزندش کامل شرح دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمار یاسر هم از پدرش بریده بود !
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس ظاهرا اطلاعات تاریخی کمی داری پدر عمار در همان اوایل اسلام شهید شد در راه پیامبر
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خراب کردی
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
اين ناشناس چقدر پرته.
همينطوريه كه هركي هرچي ميگه بنده هاي خدا قبول ميكنن. به خاطر ضعف اطلاعات.
عمار ياسر از پدرش بريده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! يعني چي اونوقت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد منظورش همون بوده که پدرش جز سپاه کفر بود تو فیلم محمد رسول الله ؟ دلسوز اسم اونیکی چیه ؟
12
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بهتر است کمی کتب اسلام ناب محمدیمطالعه بفرمایید تا روشن شوید چه کسانی (حضرت علی) خون دلها خورد برای امت رسول الله(ص) . و چه کسانی ناموس رسول الله را به اسارت بردند؟
یاوری یاوران صدر اسلام تا کربلا را مقایسه و مطالعه کن. یه آقایی که همه منتظرش اند می آید تا حق مظلومین را از عهدشکنان و ناسپاسان بگیرد.
ناشناس جایز الخطا !
|
Iran (Islamic Republic of)
آقایون و خانمها ! قبول من اشتباه کردم منظورم شخص دیگه بود که اسمش یادم نیست . شما هم اینقدر جنبه داشته باشید هروقت سوتی دادی قبول کنید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطي داشت عمار وياسر تو مدرسه نرفتي فرزندم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۷۳
کاش برخی ها از آیت الله خزعلی یاد بگیرند که وقتی دید فرزندش از مسیر انقلاب اسلامی منحرف شده، از او اعلام برائت کرد. و محبت پدر و فرزندی باعث نشد تا اعتقاداتش را زیر پا بگذارد و به خاطر فرزند، آخرت خود را فنا کند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مسیذ انقلاب اسلامی یا مسیر مقامات نظام؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در اینکه شهد قدرت از همه چیز شیرینتر است شکی نیست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان مسیر انقلاب، قطعآ مسیر امریکا و یا فرقه رجوی و حزب توده نیست!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد هر کسی هم در مسیر مقامات نظام نیست باید در مسیر آمریکا و فرقه رجوی و حزب توده باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکس خوب نباشه و بد هم نباشه، پس لابد خاکستری و یا غلام حلقه به گوش خانه فردی دیگر است!
ورودجدیدحامی
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشم تو مسیر مقامات نظام ما با مسیر انقلاب یکیه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا اونو نمی دونم ولی فکر کنم برای بعضی ها(ونه همه) با مسیر قدرت و پول یکیه
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۹۱
این انگلها را باید هرچه زودتر اعدام کرد
فرزین
|
Germany
انگل خودتی ..... ساندیس خور
محمد
|
Germany
واقعا برات متاسفم تو که با وی پی ان وصل شدی به این می گی انگل اولا درست حرف بزن بی فرهنگ دوما منقد انگل نیست تو مشکل داری که قانون کشورت رو پیجوندی با وی پی ان وصل شدی زبون درازی هم می کنی
ناشناس
|
Germany
باشه خودتم منتظر باش
حامد
|
Germany
ادب مرد به ز دولت اوست.
فرزین جان خودتو ناراحت نکن
خدا هم اینارو رها کرده
امین
|
Germany
از حرف بی ادبانه تو ناشناس باید فهمید امثال خزعلی قهرمان چه ها می کشند؟ خزعلی نماد ایمان و استواری است و شک نکنید سربلندی تاریخ برای او و روسیاهی برای دشمنان وی است
ناشناس تو خیلی بی ادبی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۸
۳۴
سعید آقا کانادایی لطف کنید ؛ ضمن مقایسه علت تبعید دکتر و مهندس را در صورت امکان با رجوع به بایگانی موجود جهت اطلاع عموم اعلام فرمایید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بازرگان و سران و فعالان نهضت آزادی در سال‌های ۱۳۴۲ و ۱۳۴۳ به اتهام اقدام برضد امنیت کشور، ضدیت با سلطنت مشروطه و اهانت‌های "گستاخانه!!!" به مقام شامخ "سلطنت" در دادگاه نظامی برگزار شد. این دادگاه پس از ۳۱ جلسه رای به محکومیت متهمان داد و اکثر افراد به حبس‌های طولانی مدت محکوم شدند. بازرگان نیز به ۱۰ سال زندان محکوم شد. او پس از دوره کوتاهی در زندان قصر به زندان برازجان در استان بوشهر تبعید شد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
در سوم بهمن ۱۳۴۱ نضهت آزادی اقدام به انتشار اعلامیه‌ای در اعتراض به انقلاب سفید نمود که با واکنش تند حکومت همراه شد و باعث دستگیری سران نهضت و عده دیگری از فعالان نهضت شد. محاکمه بازرگان و سران و فعالان نهضت آزادی در سال‌های ۱۳۴۲ و ۱۳۴۳ به اتهام اقدام برضد امنیت کشور، ضدیت با سلطنت مشروطه و اهانت‌های گستاخانه به مقام شامخ سلطنت در دادگاه نظامی برگزار شد. این دادگاه پس از ۳۱ جلسه رای به محکومیت متهمان داد و اکثر افراد به حبس‌های طولانی مدت محکوم شدند. بازرگان نیز به ۱۰ سال زندان محکوم شد. او پس از دوره کوتاهی در زندان قصر به زندان برازجان در استان بوشهر تبعید شد و در سال ۱۳۴۶، پس از پنج سال زندان و تبعید آزاد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی شنیدین روژه گارودی در فرانسه (مهد دموکراسی!) به خاطر اظهار نظر درمورد هولوکاست، محکوم و زندانی شد؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بخاطر بی اساس خواندن هولوکاست بوده که طبق قوانین فرانسه نوعی یهودی ستیزی و توجیه حکومت آلمان نازی مطرح میشه! بخاطر گیر دادن به مقامات حکومتی زندانی و محکوم نشده. بعدشم مقایسه کنید با محکومیت های نظام قضایی شما که طرف رو از همه چیز محروم میکنید بعد صحبت کنید

حالا اصلاً حکومت فرانسه بد عالم و آدم!
مگر شما ادعا ندارید که حکومت فرانسه حکومت طاغوتیه چرا هر وقت کم میارین از فرانسه مایه میگذارید ..................................................................
در امور دیگه هم باید با فرانسه مقایسه تون کنیم؟
امیدوارم منتشر بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مایکل مور چی اون که هنرمنده فعال سیاسی که نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان از سال 41 تا بحال برازجان کلی تغییر کرده.چرا شما تو 50 سال قبل موندی؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تغییر برازجانو از فرانسه متوجه شدی!!!؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این پرجمش هلند.
اگر برازجان خوبه چرا اسم تبعید واسش گذاشتند؟ خوب میگفتند تبریز یا مشهد تبعیدش می کنیم؟

مایکل مور چیزیش شده؟ فیلمش توقیف شده؟ نکنه باز می خواهی به اون خبر دروغ ... استناد بکنی که توسط خود رسانه ها و سایت داخلی خودتون دروغش درآمد و ...... دوباره رسوا شد. الان مایکل مور دادگاهی کردند؟ تبعیدش کردند؟ سایتشو بستن؟ ممنوع تصویرش کردند؟
اتفاقاً در جریان همین بقول خودتون فتنه یکی از کسانی علیه شما همراه با سایر هنرمندان آمریکا نامه نوشت و از جنبش سبز حمایت کرد خود همین مایکل مور بود. (منبع خبری سایت رجا نیوز)
"در بازتاب جهانی این دستگیری، جمعی از فیلمسازان و هنرپیشه‌های معروف هالیوود از جمله مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، فرانسیس فورد کاپولا، برادران کوئن، مایکل مور، الیور استون، رابرت دنیرو و رابرت ردفورد دستگیری جعفر پناهی را طی نامه ای خطاب به صادق لاریجانی محکوم و خواستار آزادی فوری او شدند."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان پرچم هلنده نه فرانسه . بیشتر دقت کن !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه بدتر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۰
۸
ایکاش یک بار مطالب سایتشو خونده بودی ایکاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من مطالب سايتشو خوندم عاشقش شدم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مردونه می نویسه خداوکیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من که خوشم نیومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر دكتر مهدي خزعلي
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۷
اقای خزعلی پایان بده.بکوری چشم دشمنانمان پایان بده تاقبل از اینکه به همرزمان شهیدت بپیونی.درود برتو ومرگ بر بدخاهانت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیوانه ها به شما شرف دارند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آدمی که جواب نداشته باشه برای آروم کردن خودش به بقیه فحش و بدبیراه میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی جواب نداره ؟ هر دو .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به عنوان بی طرف حاجی بددهنیش چند برابر است
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
حاجی بی ادب رو همه می شناسند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی طرفیت زیر سواله تو خودت!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۹
۱۱
جناب آقاي دكتر مهدي خزعلي ميتوانست مانند بسياري ديگر از آقازاده ها زندگي در ناز و نعمت را انتخاب كند و از نعمت آقازاده بودن خود بهره ها ببرد ولي ايشان به مردم پيوست و راه آزادگي در پيش گرفت و تا ابد در قلب مردم آزاديخواه جاي گرفت . درود خدا بر دكتر مهدي خزعلي كه به واقع الگوي مردي و مردانگيست .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا قبل از دستگیریش هم داشت از صدقه سر اعتبار باباش شلنگ تخته مینداخت.اگه من وتو بودیم باید میرفتیم اونجایی که عرب نی انداخت.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۶
۶
دکترخزعلی جان. استواریت اسطوره است. و این مقاومت سنگ خارا را خوار کرده است. نمی دانم کی اما می دانم روزی جهل و خرافات از این مملکت رخت بر می بندد و آیندگان حتما از تو به نیکی یاد خواهند کرد.
ناشناس
|
Switzerland
معلومه که دارید زیر بغل این بیچاره از همه جا رونده واز همه کس مونده هندوونه میگذارید.
فرزین
|
Switzerland
آره نه اینکه تو زندان بهش اینترنت دادین که هندونه های ما رو بخونه!
درود بر دکتر مهدی خزعلی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۳۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۳
۶
یک دلیل برای ............ نظام ما همین احکامی است که برای آقای خزعلی صدر کرده. آقای خزعلی در قلب ما جا دارد و فراموش نخواهد شد. البته روسیاهی به ذغال خواهد ماند.
یا حسین میرحسین
یا مهدی شیخ مهدی
میرزاده
|
Netherlands
درود بر فائزه هاشمی
ناشناس
|
Netherlands
درود بر دزدان تاریخی
ژانوارژان
|
Netherlands
منظورت همون ف ا ح ش ه است دیگه آره؟
سعید
|
Netherlands
ژانو جان اجرت حتماً پیش خدا محفوظه.
من دلخوشی از خانواده رفسنجانی ندارم ولی یکبار هم تصور نکردم به خانواده یک نفر ولو صدام حسین که زندگی ما رو خراب کرد این نسبت رو بدهم. یک نصیحت دوستانه بهت می کنم امروز تو این رو درباره اونها میگی یک روزی یکی دیگه ده برابر بدتر از این درباره شما و بزرگان شما میگه. نمی دونم از کدام یک از بزرگان دین یاد گرفتی که به دشمنانت این نسبت ها رو بدی.
ژانوارژان
|
Netherlands
از حضرت علی علیه السلام که در مورد بی غیرتان کلمه ی پوفیوز را به کا برده.
نورا
|
Netherlands
ژانی دخترت ازت یه فحش جدید یاد گفت!
پفیوز!هاهاهاها!پفیوز!1هوررررررررررررررررررررررررا!
سعید
|
Netherlands
لطف کن منبع خودت رو ذکر کن. بدونیم تو کدوم کتابه چون تابحال بغیر از تو کسی چنین ادعایی در مورد حضرت علی نکرده.
ژانوارژان
|
Netherlands
نهج البلاغه برو بگرد حتما پیدا میکنی.
سعید
|
Netherlands
شما اصل خطبه رو عربی و فارسی بیار بگو کدوم خطبه است چه بخشی چه صفحه ای. منهم می تونم هر چی از دهن میاید بی سند بچسبونم به بقیه.
شاهد سایت
|
Netherlands
سعید
ایشون اشتباه نوشته . ملائکه آسمان به کسی که بی غیرت باشه مثل؟ میگن ..........
حالا شاید حضرت علی این مطلب را فرموده باشند ولی من نمیدونم در نهج هست یا نه
ژانی:
حرفا میزنی ها! سعید ونهج البلاغه! سعید یکسره دنبال تقلید حرفهای بی بی سی و ضد انقلابه اونو چه به این حرفها- با دین هم مخالفه ولی حفظ ظاهر میکنه-باز الان سعید می نویسه مگه تو منو میشناسی مگه.. مگه.. ادعاهای گنده گنده
سعید
|
Netherlands
کجاست شاهد جان منبعت کجاست. هر کسی می تونه بگه که حرف من حرف امام علی هستش ما یکبار کلمه زشت از زبان این حضرت نشنیدیم شما لطف کن بگو کجا نوشته.

آره عزیزم فقط اسلام و مسلمانی و نهج البلاغه ماله شماست بقیه کافرند.

ژانو جان کو مدرکت؟ حرف بی سند از زبان ائمه زدن از دید تو مشکلی نداره؟
ژانوارژان
|
Netherlands
سعيد جان من اشتباه كردم در مورد كلمه ي پوفيوز حضرت اين كلمه رو بكار نبرده و ازخداوند متعال به خاطر اين موضوع عذر ميخواهم واستغفار ميكنم. ولي كلماتي چون بي غيرت و مادرت به عزايت بنشيند .دستانت بريده باد .و از امام حسن كه به عمر و عاص كفت كه تو معلوم نيست پدرت كيست كه همان معني حرام زاده را ميدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۶
۳
با مزه اس که هنوز بعد از گذشتن33سال از انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز یه سری جاها انقد محرومن که میشه آدما رو برا آدم تر شدن فرستاد اونجاها!
باریکلا محرومیت زدایی!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۸
۵۶
حیف اون پدر برای این پسر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حيف اين پسر براي اون پدر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۷
۴
خزئلي جان محكم باش ........................
مهدی خزعلی جوانمرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۷۱
۷
جناب آقای دکتر خزعلی (آقا مهدی) یکی از بزرگترین، عزیزترین و جوانمردترین افراد ایرانی هست که آزاد اندیشی او مثال زدنی است. خداوند ایشون رو حفظ و از گزند بی شرمان به دور نگه دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا اونو تو رو شفا بده.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خزعلی یک مرد مقاومته انقدر مرده که انتقاد رو به زندگی تو ناز و نعمت پذیرفته
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا همه ی مریضارو شفا بده!آمین
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند ایشون رو حفظ و از گزند بی شرمان به دور نگه دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قول ميدم 90% طرفداراي مهدي خزعلي، قد يك صفحه هم راجع به اين فرد نميدونند!
چه مي‌شود كرد، دنياي لجبازي است ديگر!
نیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان گل گفتی
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد مخالفاش نظری نداری؟
خوشم اومد که خودت جواب خودتو دادی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که فحشش میدی چی؟ میشناسیش یا صرف مخالفت با مقامات نظام دشمنش شدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ما مثل شما نیستیم آقا سعید که به صرف مخالفت یک نفر با نظام، دوستدارش بشیم. فکر کنم اینطور که شما دوستدار مخالفین نظام هستی، باید بشدت عاشق عبدالمالک ریگی و مسعود رجوی باشی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم مطابق معمول افترا و حرف گذاشتن دهان مردم عادت همیشگی شما برادران ارزشی و ولایتمداره
کی از رجوی و ریگی دفاع کرده؟ ما مثل شما نیستیم که چون اسد و کره شمالی مخالف اسرائیل و آمریکا هستند نهایت سعیمون رو برای توجیه جنایت های آنها صرف کنیم اتفاقاً من به شخصه خیلی خوشحالم که رجوی یا عبدالمالک ریگی بر ما حاکم نیستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید
بلوف نزن-برای همین پاتو جای پای رجوی میذاری؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ناراحت جاپای کسی نباشید قرار نیست من کاره ای بشم قراره شما تشریف ببرید
کلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵۲
۶
باز هم خوبه چند آدم با دل و جرات مثل مهدی خزعلی پیدا می شه. من که از دور روی ماهش رو می بوسم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با همدیگر خوشبخت بشین.
خطاب به ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بزدل اون وی پی ان رو قطع کن آدرستو بده تا نشونت بدم
زانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
کلو جان ماه کچل هم مگه داریم؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا به اسم خطاب به ناشناس:
چی میخواهی نشونش بدی همینجا نشون بده همه ببینن.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش درکمون از زیبایی "صورت" به زیبایی "سیرت" می رسید ژانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۶
از تما سینه چاکان دو آتشه نظام مقدس که خود هم یکی از آنها بوده ام می پرسم چه شده که فرزند خزعلی ، فرزند بهشتی، فرزند هاشمی، فرزند مطهری ، نوه حضرت امام و ..... نخست وزیر امام ، رئیس مجلسین امام، همه و همه منتقد و معترض و بعضاً در حبس و تبعید و ... به راستی یک درصد هم احتمال بدهیم که شاید ما اشتباه می کنیم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان! این حرفات تازگی نداره. زبیر هم دچار این گرفتاری شد.نمونه های زیادی در تاریخ وجود داره مطالعه بیشتر بکن.خیلی از کسانیکه شمشیر بر خاندان امام حسین کشیدند زمانی از خاصان و یاران نزدیک پیامبر و اهل بیتش بودند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مگه نعوذبالله خودتون رو حضرت علی و امام حسین میبینید که مخالفانتون رو با طلحه و زبیر و غیرهم مقایسه می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چيزي نشده! ذات آدمي همينه ديگه. طمع مي‌گيردش!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا وضع بدی شده انقلابی که تمام فرزندانش رو داره می خوره کی دیگه مونده به همه یک اتیکت چسبودن از هاشمی که تا انقلاب زنده است هاشمی زنده است امام تا فرزند شهید مطهری همسر شهید همت و شهید کاوه یادگار امام حسن خمینی فرزند بهشتی در زندان نخست وزیر امام در حبس مردم در فشار اقتصادی دولت که حرف رهبر این انقلاب رو تمکین نمیکنه به راستی چه بر سر این انقلاب آمده ما انقلاب کردیم که یاران این انقلاب را یکی پس از دیگری کنار بزنیم؟ کار جای کشیده که امثال احمدی نژاد جلو همه ایستاندن حق مردم رو پایمال می کنند و راحت زندگی می کنند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
طمع چی میگرتش؟ اگر مثل بقیه هیچی نمیگفت که وضعش بهتر بود.
جالب اینجاست که استاد عوض کردن مفاهیم هستید. طرف خودش دست خودش رو از حکومت و قدرت و ثروت کوتاه کرده میگین طمع! مثلاً جز زندان و محرومیت از همه چیز چی بهش میرسه؟ طمع زندان رفتن و تبعید و شلاق رو گرفته؟
یزدگردسوم
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا چرا تو 1400سال پیشن هنوز!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یزدگرد پنجم شما تو کدوم قرن گیر کردی؟!
12
|
Iran (Islamic Republic of)
بنی صدر را هم خیلی از مردم به او رای دادند و در مسلک اولین رئیس جمهور قرار گرفت مقام فرمانده کل قوا را گرفت ولی چه شد؟؟!!!
سلاح به دست منافقین داد و مردم را کشتند؟؟!!
پسر نوح هم با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد
هر کس باید از خودش مایه بگذارد نه از باباش!!
سر سپردگی به غرب بابا(آقازادگی) نمی شناسد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
این بنده خدا اگز از باباش مایه میذاشت که وضعش این نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
12 جان دیدی نمی دانی!!!!بنی صدر با رای مردم رئیس جمهور شد نه رای امام !!!!امام به اورای نداده بود اما روز عزلش ان مرد بزرگ امام از مرد به خاطر ریاست جمهوری بنی صدر ی که خود مرد اورا انتخاب کرده بودند از این ملت در پیشگاه خدا عذر خواهی کرد !!!من هنوز هم از این بابت اشک در چشمم جمع می گردد !!!!ان امام یگانه ودرد دانه بود ودرحالی باعث انتخاب بنی صدر نبود این کاررا کرد !!!!اگر بعضی از افراد بالا از پدرشان مایه گذاشته بودند که جایشان کوشه زندان نبود !!!حدااقل کمش معاونت یک وزرات خانه یا نمایندگی مجلس بود !!!اقا زادگی نوش جان انهایی که در انجا ها جا خوش کردن نه گوشه زندان!!!!
محمد قراگوزلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۵۰
خدايش حفظ كند ايت الله خزعلي را واقا مهدي را هم از خواب غفلت بيدار نمايد واقعا حيف از ان پدر با اين فرزند
دایی جان ناپلون
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئنی فامیلیتو درست نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۰
۳
پدراني كه فرزندان خود را بفروشند حال به هر قيمتي
.........................(اين ..... هم اين كار را كرده)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۳۵
۳
من ميدانم كه تمام افكار شما ها جهت دارد و الكي همه چيز را به مقام رهبري و اينها وصل ميكنيد
من بيشتر از 200 كامنت براي اين سايت گذاشته ام
لااقل اينقدر آدم باشيد كه يكي را انتشار دهيد
همين است فرق آزادي با خفقان
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
این دیگه چرته.من تا حالا با اینکه همه ی نظرهایی که دادم مخالف خط مشی سایت بوده ولی همش منتشر شده.سانسور کردن ولی واقعا اینجوری نیست که کلا پخش نکنن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من با رضا موافقم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اگه میدونستی کامنتت منتشر نمیشه عمرا همین کامنت بالایی رو هم میزدی چه سعی و تلاش و پشتکاری داری بعد از 200 بار منتشر نشدن کامنتت بازهم کامنت گذاشتی این هم با این متن مسخره خدا را شکر که دو تا از بچه های مخالف ولی باشرف حرف تو رو رد کردن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو کلام از خرمگس معرکه که تو همه چی میخواد نظر بده
تو اول شدی
باریکلا
:-)))))))))))))))))))))))))
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۳
۷
از يك طرف همه از آزادي بيان و آزادي مطلق حرف مي زنند. از طرف ديگر تعطيلي روزنامه و سايت و دستگيري منتقد. به كجا چنين شتابان.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
شما كه حتماً ايران زندگي نمي‌كني، چون از اطرافت خبر نداري.
همين كه اينجا نظر دادي دليليست بر رد نظر خودت.
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که صد تا سایت داره ، شبانه روز علیه دولت می نویسه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع اولاً مگه چند نفر این سایت رو می بینند؟ ثانیاً هم اینجا اگر در مورد بعضی افراد سئوال کنی(فقط سئوال نه انتقاد نه توهین) یا نظرت حذف میشه یا میشه نقطه چین!

علیه احمدی نژاد شاید اونم بعد از او داستان یازده روز علیه مقامات بالاتر کسی جرات داره حتی یک سئوال بکنه؟ نظام که فقط آقای احمدی نژاد و کابینه اش نیست (که تازه اونم قبل از اینها حرام بود) شکر خدا اینهمه ارکان داره. کسی می تونه در مورد اونها صحبت کنه؟ مسئولین نظام که فقط احمدی نژاد نیستند. ایشون فقط بخش کوچکی از قدرت دستشه .

امیدوارم حداقل این نظر منتشر بشه.
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
البته در وضعيت فعلي، همه افراد آزادانه راجع به هر كسي انتقاد مي‌كنند.
اما اگر تصور آزادي مطلق و بدون قيد و بند داري، و يا اينكه منتظري روزي برسد كه به هر كسي توهين كنيد، يا اتهام و دروغ را بيندازيد تو هوا و كسي مچتان را نگيرد، خوب خواب ديديد خير باشه!
ما اصلاً ادعاي آزادي مطلق نكرديم. ما گفتيم و تا ابد هم مي‌گوييم آزادي بايد مقيد باشد به قيد و بندهاي صحيحي مثل عقل و شرع و قانون. ما آزادي را تنها نمي‌خواهيم. در كنار آن، اسلام، ايران، ارزش‌ها و هنجارها، اخلاقيات، اميد و اعتماد به نفس ملي و هزاران مفهوم ارزشمند ديگر هم وجود دارند كه آن‌ها نيز بايد برپا باشند، نه آنكه بهخاطر يك كلمه "آزادي"، تمام خوبي‌ها را دور بريزيم كه حالا مثلاً سركردگان غرب و اسلام آمريكايي از ما راضي باشند.
پس عوض انتظار پايان‌ناپذيرتان جهت پياده‌سازي آزادي بي قيد و بي‌بندو بار در جهان، بر روي فكرتان، كمي فكر كنيد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اسم شخصیت های نظام رو آوردن اسمش بی بندباریه؟
چطور شما با ذکر نام و بدون ذکر نام فحش میدید و تهمت میزنید و افترا می بندید اشکالی نداره ولی بقیه بخواهند همین کار رو در مورد بزرگان شما و مقامات نظام انجام بدهند بدو زشتت؟
چطور هر چیزی که شما میگین حقیقت ( وبقول خودتون حقیقت تلخه) ولی هر کسی علیه شما و مقامات نظام حرف بزنه دروغ و اکاذیب و افتراست؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب سؤالت رو وقتي مي فهمي كه قبلش بفهمي:
هر گردي، گردو نيست.
يعني هر حرف و نقد مخالفتي، لزوماً وارد نيست.
موسوي و خاتمي و كروبي خيانتكار كجا، مسئولين كجا.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بله فقط روزنامه کیهان نقد کنه وارده شما باید تصمیم بگیرید چه نقدی وارده چه نقدی وارد نیست.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴۷
مقامات امنیتی فهمیدند که این بابا از مخ تعطیله،ولش کردند تا به حال خودش باشه.حالا شما دارید این بیچاره رو بیچاره تر میکنید.
فرزین
|
Netherlands
کاش تو رو هم مثل اون ول میکردن تا مزه شو میفهمیدی
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۳۷
۱
هوس کردم یه سفر برم برازجان!
مهدي.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴۸
امام علي (ع) نيز در زمان زمامداري خود سختي هاي زيادي متحمل شدند و از جهالت عده اي سر در چاه فرو برده ميگريستند. افسوس كه عده اي گمراه هميشه وجود دارند.
ايران هر روز با شتاب بيشتر پله هاي موفقيت را طي ميكند و يكي از معدود كشورهايي است كه در برابر ظلم و جنايات جهان خواران و مستكبران ايستاده است اما عده اي گمراه و منافق همچون اين آقازاده ناخلف كه بويي از بصيرت پدر نبرده در داخل براي زر و زور دندان تيز كرده اند و چون به اهداف پليد خود نميرسند دست به عوام فريبي ميزنند و عده اي ناآگاه به دنباله روي از آنان ميپردازند.
ملت ايران توهين به ارزش هاي اسلامي و حسيني توسط اين منافقين و ايادي بيگانه را در عاشورا فراموش نكرده اند و با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن مشت محكمي بر دهان تمام دشمنان اين نظام مقدس و الهي ميزنند.
امروز ايران در يك برحه حساس تاريخي است و عده اي منافق قرآن بر سر شمشير كرده اند اما آنان كور خوانده اند چرا كه امت اسلامي و مردم مسلمان و ولايتمدار ايران امروز از هر زماني بيدارتر هستند.
سبز فقط سبز علي، رهبر فقط سيد علي
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
پله های موفقعیت در موشک هوا کردن و مسائل هسته ای البته. همون موفقیت هایی که تو کره شمالی و شوروی سابق مردم رو بهش دلخوش می کنند. پله های موفقیت رو میشه تو آمار جرم و جنایت و دزدی در نظامی که ادعای برپایی جامعه اسلامی داره بخوبی مشاهده کرد.

خدا رو شکر که سی و اندی ساله برهه حساسه و معلوم هم نیست کی این برهه حساس تموم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید اون ماهواره ای که به فضا پرتاب شد اصلآ نظامی نبود که شما مجددا جمله کلیشه ای کره شمالی رو تکرار میکنی!
ضمنآ نکنه شما فکر میکنی آمار جرم و جنایت در امریکا و سایر ممالک غربی صفر هست؟ یا مثلآ آماری که از دختران باردار دانش آموز امریکایی میدن دروغه؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما یک ماه مثل آمریکا داشتن اسلحه رو آزاد اعلام کنید بهتون بگم چکاره هستید.
همین الان آمار خودتون رو با آمریکا مقایسه کنید و ببینید آمریکا از لحاظ جمعیت وسعت پراکندگی جمعیتی تنوع قومی و نژادی و مذهبی چطوریه بعد ببینید شما در جامعه ارزشی و مذهبیتون کجا هستید.

ماهواره نظامی نبود ولی تکنولوژیش کاربرد نظامی هم داره و در عین حال هم عنوان دهن پرکن و پرطمطراقی داره برای دلخوش کردن بعضی ها. نظامی که واقعاً اینطور ماهواره و موشکی روساخته چطور از پس تولید هواپیمای مسافربری مطمئن و پیشرفته برای مردم خودش بر نمیاد؟ کره شمالی هم در همین موارد استاده! الان تا دلت بخواهد موشک و تکنولوژی موشکی و اینها داره ولی ملتش داره برگ درخت میخورند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان خیلی خوب اومدی این جمله رو
سی و 3 ساله که هیییی برهه حساسه و جالبه که هیییی هر انتخابات میشه حساس ترین انتخابات! واقعا خدا به داد این ملت بدبخت برسه...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
گوشت گوسفندی کیلوئی 40 هزارتومنی را عشق است!
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت مهدي جان.
حضرت امام مهدي(عج)، ياورت باشد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برهه درسته عزیزم نه برحه!
فارسی را پاس بداریم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله اون ماهواره کاملآ تحقیقاتی بود و شکر خدا که در زمینه نانوتکنولوژی و داروسازی و صادرات بنزین و هزار بخش دیگه، توی منطقه معمولآ اول و توی دنیا جزو برترین ها هستیم. البته اینها همه به برکت تحریم های دوستان آقا سعید بوده! دوستان قدرتمند! ایشان!!
ضمنآ اینکه پلیس امریکا از پس امنیت مردم برنمیاد و اسلحه داشتن رو آزاد گذاشته دلیل نمیشه که ما هم اینکار رو بکنیم.
به گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر که بر اساس آمار دولتي كشورها تهيه كرده آمريكا از نظر تعداد زندانيان به نسبت جمعيتش در رتبه اول قرار دارد. بر اساس این گزارش میزان زندانیان سیاهپوست در امریکا، 6 برابر سفید پوستان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر سازمان دیده بان حقوق بشر گزارشهای زیادی هم درباره نقض حقوق بشر در ایران مینویسه . اونهارو هم قبول دارین یا فقط اونهایی که به نفعتون بنویسن درسته و بقیه سیاسی !؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان قربونتم حالا که شما تکنولوژی دارید ماهواره بفضا میفرستید لطف کنید یک چندتا هواپیمای مسافربری در حد ایرباس و بویینگ هم برای این ملت بینوا بسازید که با شهادتین سوار هواپیمای های قراضه شما نشن.
ثانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۹
۴
مهدی خزعلی در پناه خداوند منان همواره سربلند خواهد بود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
و تو در پناه انگلیس
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تو در پناه کی سربلندی ناشناس دلاور شجاع ولایت مدار؟
هر کسی با شما مخالفه حتماً باید در پناه انگلیس و غرب سربلند باشه؟ پس با این استدلالت زمان بنی امیه و بنی عباس هم هرکسی علیه آنها بود در امپراطوری روم سربلند بوده؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۸
۵۲
این بنده خدا اصلا معنی شهید را نمیداند چه رسد به اینکه مقام شهادت رادرک کند. همان بهتر که فتنه گرانی چون کروبی وموسوی از او حمایت کنن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید یعنی کسی برای مقامات نظام اسلامی کشته شده باشه یا مورد تایید آنها باشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه پس شهید یعنی آن کسی که در راه وطن فروشی و حمایت از بیگانه به درک واصل شده؟!!! استغفرالله.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
الان برادر ناشناس و ژانو جان جواب میدن: "نه هر کس که برای بی بی سی کشته بشه!"
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر محمود تو تا به چیزی مطمئن نیستی بیان نکن از کجا می دونی معنی شهادت رو نمی دونه فکر کردی تو می دونی؟داداش خجالت بکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید یعنی کسی که دربرابر ظلم وستم بایستد وبرای حق بجنگدوشهیدشود.درودبردکترمهدی خزعلی ازادمردایران درودبرشرف او.که دربرابر استبداد ایستاده است.اما ما از اومیخواهیم که به اعتصاب غذای خود پایان دهند تا نکند که ما ایشان را از دست بدهیم چون تاب از دست دادن عزیز دیگری را نداریم.
ژانوارزان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از اینکه منتظر نظرات گوهر با من هستی خوشحال هستم .منتظر جواب من هستی .
این هم جوابم:هر کسی توی هر لباسی و توی هر مقامی به این مردم خدمت میکنه خدا حفظش کنه هر کسی هم خیانت میکنه خدا از وسط نصفش کنه.
55
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید
شهیدیعنی موردتایید دین باشه البته اگرم موردتایید اونها بود ن بخاط اینه که تاییدیه اونها رو دین تایید میکنه
پس امام ما ودل ما ودین ما رهبر استتتتتتتتت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۵۶
جنبش سبز لکه ننگی بر نام آزادی است ...آزادی از نظر اینا یعنی عریانی رابطه آزاد و دوست پسر و دوست دختر مهمونی و پارتی ..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ جنبش لکه ننگ نیست نظامی که استوار باشه با این جنبش ها هیج جیزش نمیشه اما شما ها که از این جنبش ها می ترسید حتی اینترنت مردم رو محدود می کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که میگفت حرفاهات کلیشه ای بیاد ببینه حرفهای کی کلیشه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظرف تو همين اندازست ناشناس
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان چقدر هم شما محدودید.چی دوست داری توی اینترنت ببینی پسرم؟
سعید جان کلیشه چیه؟
در حد اکابر کامنت بده ما هم متوجه بشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما سطح درکت بیشتر از این نیست لطفا نظر نده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کلیشه یعنی اینکه هرکی علیه شما صحبت کرد اینها رو بگید
1- مزدور غرب و اسرائیل و بی بی سی و بهایی ها وهابی هاست
2- آزادی فحشا و سایت های مستهجن و رابطه آزاد و پارتی رو دوست داره
3- از مرفهین بدرد و سودجو و شمال شهری هاست.
4- با رجوی و عبدالمالک نوری و فراماسون ها رابطه داره.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وای سعید چه خوب گفتی.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
وای سعید جان چه خوب گفتی !!!
ولی سند بیار که 1 و 2 و 3 در مورد شما صدق نمیکنه؟
کلیشه ای جواب نده پسرم سند خواستم یادت باشه که تمام کامنت های تو در سایت صراط سندهای معتبریست که همگان را برای تصمیم گیری به آنها ارجاع میدهم پسرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید بد خرابش کردی.
دکتر شریعتی میگه به آدمای کوچیک بها بدی بزرگ میشن.
خیلی بزرگش کردی
بسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلیشه یعنی اینکه هرکس مخالف نظام بود، میشه مردمی و هرکس موافق نظام صحبت کرد میشه مزدور رژیم!
کلیشه یعنی اینکه هرکس در راهپیمایی های ملی در حمایت از نظام اسلامی شرکت کنه، میشه ساندیس خور!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی یهو شماره 4 روهم میگفتی خودتوراحت می کردی!
ماسون اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
چهارمی حتما تو قد و قواره ی این یارو سعید نیست که این یارو جانو جانو نگفته دیگه ضعیفه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
1.ضعیفه خودتی ماس ماسک!
2.اسم ژانی رو درست تلفظ کن بی ادب!
مینا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۹
۶
برای سلامتی و ازادیش دعا کنیم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دیوانه از قفس پرید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دیوانه خودت پریدی کی پریدی که ما نفهمیدیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۶
۵
لطفا این فتنه گر رو بیارین توی تلویزیون با همه مدافعین حریم دروغ و نیرنگ مناظره کنن مردم ببینن.پس چرا آدم های باسواد رو نمی آرین به مردم نشون بدین تا
پته تون رو بریزن رو آب؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه قبول کنه اون متنی که برادرها میذارند جلوش رو بخونه همین فردا بعد از خبر 20:30 میارنش
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۳
۴
زنده باد هر کس که برای ازادی بیان میجنگد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر یاشار،درود بر محمد ص ،درودبر رها،درود بر سعید ازکانادا،درود بر فرزین،درود برنازی جون،ادرود برمینا،درود بررز و همهی آزادگان.
مرگ بر واپسگرائی
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون همه بچه ها رو لو دادی الانه که ساندیس خورا با چوب و چماق بریزن سرمون!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان مرگت شامل حال ما هم میشه؟ از تو انتظار نداشتم.
سعید که میگفت فقط برادران ارزشی از این حرفای بد میزنن .نگو خواهران و برادران غیر ارزشی هم از این حرفها بلدن .خدا مرگم بده حالا چیکار کنم .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی مگه تو خودتو واپسگرا میدونی!؟
نینا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود براحمدی .عزیزدل ما ودرودبه هرکسی که دوستش داره ازجمله امین عاشق(عشق کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واه واه !بعضی از این دخترا چقدر حسودن!!!
ورودجدیدحامی
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا
خوشم میاد اینقدر طرفدارانتون کمند که میتونی بشماری اما مااگه بخوایم درود بنویسیم حوصلت سرمیره درضمن مرگ فرستادنمون راحته اما فرهنگ گفتگوی مسالمت آمیز رو داریم
ورودجدیدحامی
|
Iran (Islamic Republic of)
خب آقاسعید
مرام وادب شما وطن فروشها تو این کامنت نورا مشخص شد اینقدر شعارنده
يه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
خسته از هر زنده باد و مرده باد

تا ابد ايران ما پاينده باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲۳
پس چرا فائزه را محکوم نکردند.
خس و خاشاك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۱
۶
درود بر دکتر مهدی خزعلی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۵
۴
صبر بسیارببایدپدرپیرفلک را
تابزایدچوتوفرزنددگرمادرگیتی!
رضا(noura supporter)
|
Iran (Islamic Republic of)
ای به مثل تو صنم،چشم فلک نا دیده
وی به مثل تو ولد،مادر ایام عقیم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رضا جان بیستی.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳۵
سلام
این اواخر که هنوز سایتش هک نشده بود یه نامه براش نوشتم و با استدلال بهش ثابت کردم که داره عوضی میره اما همونطور که مشتری های سایتش می دونن آقا مهدی تنها نامه هایی رو که ازش تعریف می کردند منتشر می کرد و آقای آخر انتقاد تحمل انتقاد رو نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خود شیفتگی شاخ ودم نداره.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان الان یادت افتاد؟ منظور از عوضی رفتن یعنی چی؟ شما نعوذ بالله پیامبر اکرم هستی؟ یا نظام شما و مقامات نظام شما جز معصومین هستند؟
عیب نداره برنامه صراط و چراغ و دیروز امروز فردا و بیست و سی شد برو اینو بخون تابلکه ملت توجیه بشن؟
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا محسن به نظر من اين خيلي خوبه كه شما نظراتت رو براش نوشتي و من فكر مي كنم كه بايد ازت تقدير بشه اما بايد توجه كنيم كه نبايد انتظار داشته باشيم وقتي از كسي انتقاد مي كنيم حتما حرفهاي ما را بپذيرد كما اينكه ممكن حرفهاي شما را بقدري بدور از منطق بداند كه سكوت بهترين جواب براي ان باشد . بنابراين جواب ندادن دليل بر اين نيست كه ايشان قانع شده اند كه شما درست مي گويي ولي لجبازي مي كنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴۱
درجواب اقای سعید اول برات متاسفم که حرفهای بی بی سی وصدای امریکارا میگویی بعد درمورد قضیه 25 خرداد ان افرادی که به پایگاه بسیج حمله کردند برای این بود که میخواستند مسلح شوند واگر مسلح میشدند یک جنگ داخلی رخ میداد ومثل سوریه میشد تازه افرادی بسیجی که انجابودند تا میتوانستند از تیر اندازی خوداری کردند ولی وقتی دیدند که سبزی ها قصدشان دستیابی به سلاح است از خود دفاع کردند تازه درهمه ی جای جهان حتی در امریکایی که توعاشقشی اگر کسانی به پایگاهی که در ان سلاح وجود داشته باشد حمله کنند ان کسانی که دران پایگاه هستند موظف هستند که از سلاحی که در پایگاه است محافظت کنند درمورد پیشرفتهای ایران همین رابدان که ایران قبل از انقلاب حتی نمیتوانست یک سلاح جنگی بدون اجازه امریکا بسازد شاه ایران که شخص بزرگ مملکت بود هرکاری که میخواست بکند باید ازامریکا اجازه می گرفت حال بعد از انقلاب ایران ان قدر به لطف خدا پیشرفت کرده است که هواپیمای فوق مدرن امریکا رابدون هیچ خسارتی به هواپیما ان را به زمین می نشاند امریکایی ها که یک زمانی مسولین ایران بدون اجازه انها اب نمی خورند حالا التماس می کنند هواپیمایش را پس دهند ودر اخر شهید کسی است که به خاطره دین خدا و و حفاظت از ولی زمانش از جانش بگذرد
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
فیلمشون پخش شد و دیدیم چقد تحت فشار بودن وقتی آدم میکشتن.
ایراتی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم تو امریکا بری مغازه اسلحه می خری به چه راحتی
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
امیدوارم این نظرای منفی تونسته باشه توجیحت کنه که حق کاملا با شماست
:-))))))))))))))))))))))))
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۸
راستی صراط چرا در مورد بستن پورتهای ایمیل سایت یاهو و جی میل خبری نمیذاری؟ میدونی چند میلیون ایرانی دچار مشکل و سردرگمی شدن؟
و یه سوال:
اون نظام قدرتمند و الهی که هیییچ قدرتی نمیتونه در برابرش وایسه چون مجهز به الله اکبر است چجوره که باز بودن یه پورت میتونه امنیتش رو به چالش بکشه؟!
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
گند زدن به اینترنت.
دیگه اصلا بهش نمیشه گفت اینترنت فک کنم مهر استاندارد ایران بهش خورده.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان شنیدی میگن پیشگیری بهتر از درمان است.از تویتر محدود شده در آمریکا چه خبر؟
12
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان تا شما را واکسینه کنند، یه وقت گول اون ور آبی ها و غرب و بی بی سی و ... نخوری آره داداش.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان شما که ریشه فتنه رو کندین دیگه چه درمانی؟ ضمنا رهبر عزیز هم گفتند فتنه 88 نظام را واکسینه کرد! دیگه وقتی چیزی واکسینه میشه که بیمار نخواهد شد! دیگه پیشگیری واسه چی؟!
و اما تویتر: در کشورهای جهان اول ازونجا که اصطلاحی به اسم نظام معنایی نداره و هرچه هست خواست و اراده ملته دیگر دولت از ملت ترس و واهمه ای ندارد! با اشاره مردم دولت عوض میشه، نمونشو اگه 20:30 نگاه نکنی و اخبار کانال 3 رو هم ببینی یا 4 تا روزنامه بجز کیهان بخونی میبینی که خیلی اتفاق افتاده که دولت به طرفه العینی عوض شده نمونه نزدیکش همین ایتالیا چند ماه پیش!
حال..اگه محدودیتی میبینی فقط و فقط بخاطر امنیت ملیشون هست اونم با اجازه و تصویب قانون توسط وکلای مردم یا منتخبین مردم و صد البته اطلاع رسانی این محدودیت!
مثلا در همین آمریکای خونخوار اجازه اینکه بتونند ایمیل هارو بررسی کنند شخص رئیس جمهور میده و این موضوع را علنا عنوان میکنن که آهای ملت ایمیلهاتون ازین به بعد با دستور شخص رئیس جمهور قابل مشاهده است ، اما اینجا چه ژانو جان؟
مسئول فلان سازمان ....... دستور میده به مخابرات که آقا وضع خرابه پورتای یاهو و جی میل رو ببندید، همین! نه اطلاع رسانی نه پاسخ گویی و نه... بعد جالب تر اینکه فرداش مخابرات میگه مشکل از جانب ما نیست از اداره X هست، اداره X میگه مشکل از ما نیست از سازمان Y بوده و شما بگرد این وسط پرتقال فروش را پیدا کن!
آره ژانو جان این یکی از کوچکترین تفاوتهای جهان اول با یک کشور بدبخت جهان سومیست.
امیدوارم منتشر شه.
یا حق
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان منبع خبری که تویتر در آمریکا محدود شده کیه؟
الان 20تا از دوستان و همکلاسان من در آمریکا هستند و دارند از تویتر و فیسبوک استفاده می کنند و چنین ادعایی نکردند شما آمریکا هستید میشه بفرمایید بغیر از سایت های داخلی ایران، مرجع شما کیه؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
چه دقیق 20 تا از دوستام 19 تاهم نه 20 تا!!!!
منم همانقدر که تو در آمریکا رفیق داری ما هم رفیق داریم اونها برای من گفتن پسرم .
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان بازم که قپی اومدی و خالی بستی .پسرم کدام همکلاسات هر 20 تاشون باهم رفتن آمریکا تواز هر بیستاشون سوال کردی ؟همکلاسیه کدام دوره ی درسی بودن؟
چه کلاس گوهرباری بوده که 20 تا از شماهارو روانه ی اونور کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان اعتراضات مردم و شرکت های کامپیوتری خصوصآ فایرفاکس به خاطر ایجاد محدودیت اینترنت و سانسور در امریکا هم دروغه؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من دانشگاه شهید بهشتی کامپیوتر خوندم و الان بیش از 20 نفر از دوستان وهمکلاسهای دانشگاهیم آمریکا هستند

این برای اونها و من مایه شرم نیست برای شما مایه شرمساری که تحصیل کرده های خودتون رو وادار به ترک وطن می کنید.

شما مرجعی بغیر از خبرگراری های داخلی خودتون دارید که اعلام کرده باشه تویتر و فیسبوک فیلتر شدند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید آیا فقط شما تحصیلکرده هستید؟ و آیا چون شما وطن را ترک کرده اید، به این معناست که همه تحصیلکرده ها ترک وطن کرده اند؟!
تحصیل بدون تعهد و پایبندی به اصول اعتقادی و ملی به هیچ دردی نمی خورد. تعهد هم نه به سران نظام، بلکه به تمامیت و ارزشهای اعتقادی و ملی می باشد. اینکه بدانی اگر امروز به بهانه بمب، دانشمند هسته ای را کشتند، فردا به بهانه بمب، دانشمند مکانیک و ژنتیک و بیوشیمی را هم می کشند. اینکه چرا استاد دانشگاه شریف باید به جرم خرید دستگاههای الکترونیکی در امریکا، بازداشت شود؟ آیا او هم به دنبال بمب بوده است؟!!
البته شما راحت باش، آنها برای امثال شما از این برنامه ها ندارند چون اصولآ مزاحمتی برای سیاست های استعماری شان ایجاد نمی کنید!
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۳
۳
نظرات جالب بود
من كه خودم به شخصه از سياست زياد حاليم نيست
نه اينكه بي سوادما اما سياست ما حفره تاريك زياد داره
اما خداييش ميدونم حكومتمون لايق نام انقلابي كه كرديم نيست
لايق نام كشور امام زمان نيستيم
چه سبز و چه سرخ و ...
آن چ مشخصه يه نظام مرموز با يه سياست مرموز با يه ملت سردر گمه
اين گره تنها به دست امام زمان باز ميشه
اللهم عجل لوليك الفرج
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جان : جانا سخن از زبان ما میگویی!
با نظرت کاملا موافقم
فقط یه چیزیو میدونم که اگه راهی که این نظام داره میره درست بود این همه دین گریزی نبود، این همه مردم از دین و اسلام بیزار نمیشدند، ......!
رژیم منحوس شاهنشاهی هرچه بود باعث نشد ملت از اسلام فراری شوند، لا اقل مردم میگفتند این یارو بی دینست و این همه جنایت میکند که اگر مسلمان و نماز خوان بود اینگونه نمیکرد! حال چه؟
رفتار آقایون و مسئولین به اسم اسلام کاری با این ملت کرده که به ............... و اساس اسلام را تزویر و ریا و قتل و جنایت میدانند، چرا؟ چون اکثر کسانیکه امروز جامه اسلام بر تن کردند اینگونه اند
شاه مادر مرده و مفلوک هرچه بود دم از اسلام نمیزد و نزد و جوانان آن دوره شدند شهید همت و شهید باکری!
نگاهی به جوانان این دوره کنید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۷
درود به غیرت وشرفت خزعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۶
دكتر مهدي خزعلي حر زمانه است
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۰
۴
آزادی گوهری است الهی و برای رسیدن به آن باید هزینه داد. امثال مهدی خزعلی هم هزینه های مردم ایران در راه آزادی هستند.
دکتر خزعلی بدان که در قلب ما جا داری و فراموش نشده ای
ناشناس
|
Netherlands
امروز حالت چطوره؟!
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۳
صراط جان شماملاک خیروشرهستیدشماخوبیدبقیه بد-کافرحربی
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲۱
ابل توجه اونایی که میفرماین برازجان چون محرومه همه رو اونجا تبعید میکنن:بینظیر بوتو رو مگه لندن تبعید نکردن نکنه خدایی ناکرده گوش شیطون کر لندن جز مناطق محروم دنیا هستش.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نگین خانم یعنی اینهایی که که لندن هستند با حکم دادگستری لندن هستند؟ یعنی تو لندن تحت نظر نیروی انتظامی و قوه قضاییه نظام هستند؟ یعنی مامورین انتظامی و امنیت نظام اینها رو دست بسته به لندن بردند؟
پس زمان شاه هم که بعضی ها رو به ایرانشهر تبعید کردند با این استدلال محروم نبوده!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
لندن واسه بوتو تبعیدگاه تود چون از کشورش بیرونش کرده بودن.وقتی از وطن بیرونت کنن،لندن یا بورکینافاسو فرق نمیکنه.تبعیده چون وطنت نیست.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان اون خانم بي نظير بوتو بود ولي اين آقا مهدي آق يا آغ والدين شده نظيرش خيلي زياده.
a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۸
خدا این دکتر عزیزو حفظ کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم دکتر؟! دکتر کجا بود.قد یک دیپلمه هم سواد نداره.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خود برادر ناشناس ارزشیابی علمیشون کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس همه که قرار نیست مثل شما و دوستانتان دکتر و مهندس و مدیر و وزیر و .... باشند بالاخره چارتا خس و خاشاک هم باید پیدا بشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از این اظهاراتتون معلومه که مدرک دارید ولی سواد ندارید.مثل دکترررررررررررر جونتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۳۲
۶
سه هزار میلیا رد چی شد یارانه ها چی شد دروغ دروغ دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی میگی تو .......... حالا دارن به ریش من و تو میخندند
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
الان تو اين كلماتي كه گفتي يه دونه دروغ نشونم بده ببينم مدعي!
سه هزار ميليارد مگه دروغ محسوب ميشه؟! يارانه‌تو از حسابت بكش بيرون و خوب نگاش كن! چرا ذهن مردم رو بيخود مسموم ميكنيد؟

آخه دين نداريد، عقل كه داريد!
عقل هم نداريد، انسانيت كه داريد!
چي؟! اون رو هم نداريد! ديگه از دست من كاري بر نمياد، فقط دعا كنيد!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا اینقدر کششششششششششش ندید 3 هزار میلیارد رو دیگه
مگه از جیب تو رفته؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر پسر به اصطلاح شجاع که هم دین دارد هم عقل دارد هم انسانیت ......با این حرفت نشون دادی که هیچکدومشونو نداری!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که باید کششش بده، خیلی خوب داره کششش میده، دادن اون فراریه رو هم اینترپل بگیره بیاره. البته اگه بهش پناهندگی ندن!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر موافقم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
البته با ناشناس یکی مونده به اخر موافقم نه اخر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۸
من همینجا حمایت خود را از اعتصاب غذای ایشان اعلام میدارم. باشد که ..... واصل شوند .آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اووووووه.فکر کردی اعتصاب غذاش چه مدلیه؟برو خدا شفاتون بده.ما خودمون گنجیشک رو رنگ میکنیم جای قناری میفروشیم.
(^_^)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲۱
وقتی راه رو از بی راهه تشخیص نمی دید بهتره درباره مسائل سیاسی اظهار نظر نکنید - بی خود نیست که پدرشان علام برائت کردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲۰
۷
درود خدا به آزادمردان زمانه...مهدی خزعلی محمد نوری زاد میر حسین موسوی مهدی کروبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۱
واقعا نقدتان خيلي با انصاف بود ؟؟؟!!! اما يك نفر پيدا شود به من حالي كند كسي كه از رانت پدر استفاده مي كند و به قول شما آقازاده هست بايد دنبال آزادي باشد يا به دنبال اعتصاب غدا ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۱
آدم هایی که عیوب تو را بیان میکننداگر چه حرفشان ممکن است تلخ باشد آنها را به مشاورت خود بپذیر.حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر نخعی.اقایون صراطی خواستم اینجوری جوابتونو بدم شاید از رو برین.آقای دکتر مهدی خزعلی هم نسبت به حکومت انتقاد کردند ولی به جای انکه همانند حضرت علی(ع) که به حرف منتقدان گوش میکرد وبه مالک اشتر هم همان نصیحت را کرد حکومت ایشان را دربند کردند وسنگین ترین مجازاتها را برایشان صادر کردند.من به شما تو صیه میکنم که این همه که از حکومت ناب محمدی وعدل علی (ع)صحبت میکنید برید نهج البلاغه را مطالعه کنید تا بدانید که حکومت اسلامی البته اسلام واقعی نه آن اسلامی که شما ازش صحبت میکنید چگونه است............
ولی امیدوارم این نظر را حداقل منتشر بکنید که این را هم بعید میدانم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا نصفه ونیمه نظر را چاپ کردی چی شد بهتون برخورد.حقیقت را گفتم مگه غیر از اینه پس خودتونم با ان چند خطی که پاک کردید موافقید نه؟من تو این سایت فقط برای کمی خنده به دروغهایتان می ایم.دیگه ام نمیام چون فردا امار میدید که سایتمون پربیننده است شما که دروغ خوب بلدید بگیدمن نمیخوام شریک دروغ گوییهایتان باشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز قهر نکن و به نظراتت ادامه بده بلاخره اثر میکنه و اینها معنی اسلام واقعی میفهمن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۵
پسر نوح با بدان بنشست ... خاندان نبوتش گم شد ...!!! سگ اصحاب کف روزی چند ... پی مردم گرفت و مردم شد !!!! درود بر آزادگان !!! و درود بر آقامهدی و آقا مهدی ها !!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۵
پسر شجاع اگه منم مثل شما دلم به قدرت اربابانم گرم بود حتما پسر شجاع می شدم
چون هنوز جیره خوار بشری نیستم بیخودی هم قیافه ی پسر شجاعو نمی گیرم!
3000
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۲
خزعلی هم می تونست مثل صراط دم از انقلاب و رهبری و ولایت فقیه بزنه و 3000 ، 3000 میلیارد ببره . مثل خ...... . مثل ر....... . مثل م........ ..... بازم بگم ؟؟؟
ضمنا بنظر میاد دکتر خزعلی دیگه به نام باباش خزعلی نیست که بهش بگید آقازاده . خودش اعتبار داره و آقا شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زودتر باید فامیلشو عوض میکرد اخه لیاقت فامیل قبلی را نداشت
يه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
به عبارت بهتر " اقاست نه اقازاده" . در پناه حق پاينده باشد انشاالله
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱
وقتی مهدی خزعلی تو جبهه به عشق ایران وناموس ایرانیان میجنگید شماها کجا بودید؟درود خدا براو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱
دوستش دارم.........
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۳
سلام برشهیدان نهضت سبز.درود خدابر رهبران حصر شده میرحسین شیخ مهدی نوریزاد ومهدی خزعلی.
مرگ بر دیکتاتور مرگ بربشار اسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اوهی.افسار پاره کردی.یواش تر.
سعید
|
Canada
|
۰۳:۵۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۳
برادران ارزشی نگران نباشند با کمک امدادهای غیبی!! تا چند روز آینده به مزدور غرب و استکبار جهانی و اسرائیل و شرکت در سپاه شمر و کودتای نوژه همه اینها یکجا اعتراف میکنه
فرزند شهید
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
بنویسه تا خطش خوب شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
من فکر می کنم با این نتیجه گیری مسخره شما هر کسی اگر بر سر ارمان ونظر واصول خود ماند بر اساس اصل اقازادگی است!!!!!!!!!!!!!!قصد مقایسه ندارم اما لابد کسانی که در برابر جلادان ساواک ورزیم بعث و....مبارزان بحرین همه اقا زاده اند!!!!
کلوی دوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
شماها هنوز خروس میدزدید!؟ خودشون میدونن با کیام!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
بعد از 33 سال از پیروزی شکوهمند هنوز جایی برای تبعید هم هست !!!! پس این آمارهای عجیب و غریب از عدالت و چه وچه که گوش فلک رو کر کرده چی میشه ؟
..... کم حافظه است !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
من فکر می کنم با این نتیجه گیری مسخره شما هر کسی اگر بر سر ارمان ونظر واصول خود ماند بر اساس اصل اقازادگی است!!!!!!!!!!!!!!قصد مقایسه ندارم اما لابد کسانی که در برابر جلادان ساواک ورزیم بعث و....مبارزان بحرین همه اقا زاده اند!!!!
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
مملی هر هر هر گمونم از بچه های مخلصی تو نه
اسم هر کسی به دهنت نیار
اب بکش بعد حرف بزن چون اسمای دیگرانو گفتی نجس شده دهنت
اب بکش ممل