جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹
تحلیلی بر دلائل حضور خاتمی پای صندوق رای

دوست "سوروس" چه در سر دارد؟

مواضع برخی از افراد و جریان‌های اصول‌گرا در فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایجاد چنین ذهنیت باطلی برای سران اصلاحات هم بی‌ تأثیر نبوده و نیست .
کد خبر : ۵۵۴۱۴

"صراط" - سرویس سیاسی / از جمله پرسش‏های مهمی که بعد از برگزاری انتخابات مجلس نهم در افکار عمومی نقش بسته است ، پی بردن به این معمای پیچیده است که ، چگونه می شود در حالی که پرونده‏ی تخلفات انتخابات 88 سید محمد خاتمی همچنان مفتوح است و اغلب یاران او دوران مجازات خویش را در زندان می‏گذرانند و از سویی راهبرد تحریم انتخابات زائیده تفکرات همین شخص بوده است ، وی به طور ناگهانی پای صندوق های رای رفته و با انتقاد از سیاست های فتنه گران و بزرگان جریان اصلاحات به یکباره همه چیز را زیر سوال می برد ؟

به باور بیشتر ناظران، اولین عامل وسوسه انگیزی که خاتمی را به سمت حضور در انتخابات و زیر سوال بردن هم قطارانش در ساعات نهائی سوق داده است ، ایجاد یک ذهنیت جدید در او و همفکران اوست و این "ذهنیت سیاسی " را می توان با کلید خوردن پروژه فریب نظام برای اعتماد زايي مجدد تلقی کرد .

به نظر می رسد با توجه به شرایط فعلی کشور همچون فعاليت شديد جريان انحرافي ، "مرد عبا شکلاتی اصلاحات" بر این پندار باشد که نظام در انتخابات آینده به حضور اشخاصی نظیر او در شرایطی که از برخی جریان هاي مدعي اصول گرايي اعتماد زدایی شده است، نیازمند خواهد بود.

این تحلیل یا پندار وسوسه انگیز را حتی محافل اپوزیسیون خارج از کشور بارها پیش کشیدند که با نزدیک شدن موسم انتخابات آتی ریاست جمهوری ، نظام برای گرم کردن تنور انتخابات به حضور و مشارکت افرادی نظیر محمد خاتمی تمایل نشان خواهد داد.

به نظر می رسد مواضع برخی از افراد و جریان‌های اصول‌گرا در فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایجاد چنین ذهنیت باطلی برای سران اصلاحات هم بی‌ تأثیر نبوده و نیست .

در روزهای اخیر افرادی در حلقه ‌ی اصول‌ گرایان با ادبیاتی محافظه کارانه و حتی سازش ‌گرانه مواضعی را نسبت به انتخابات مجلس آینده گرفتند که دانسته یا نادانسته اصلاح طلبان را به خروج از انزوا امیدوار ساخته که البته این مواضع برخی شکاف ها را هم در میان طیف های اصولگرای کشور به وجود آورده است و بی شک مشاهده چنین شکاف هایی هرچند هم محدود، می تواند امید اشخاصی نظیر خاتمی را برای ورود عرصه با شیبی آرام را برای صد چندان کند .

نکته قابل تامل دیگر در رویداد های اخیر این است که ، به نظر می رسد در جهت تکمیل پروژه مذکور ، سایت ها و رسانه های فتنه سبز با پیگیری پروژه حمله لفظی و انتقاد شدید از خاتمی و ازسویی با تبلیغ برای القای تقابل میان وی و ضد انقلاب ، تلاشی هماهنگ برای ایجاد فضای مظلوم نمایی ساختگی و سفید کردن پرونده او در فتنه 88 كرده اند.

گفتنی است خاتمی در شرایطی ژست ریش سفیدان را به خود می‌ گیرد که چندی پیش عباس عبدی به وی گفته بود :" حضور وی در نظام بهتر از از دست دادن بخشی از سبزهاست " ، شاید به دلیل همین دلگرمی ها باشد که وی با رها کردن هم قطاران قدیمی اش و مورد انتقاد قرار دادن تندروی های موسوی و کروبی ، امروز از نظام تقاضای عفو دارد.

آنچه از شواهد پیداست رئیس جمهور پیشین کشور که امروز در نقش یک تواب فتنه قصد نمایاندن خود به جامعه را دارد ، در تلاش است با گرفتن ژست یک مصالحه‌ جو و آشتی ‌طلب اصلاحاتی ، خود را در نقش یک داور خود خوانده به نظام معرفی کند و آنطور نشان دهد که در تلاش است با متقاعد ساختن هم طیفانش ، برگی جدید از برنامه های اصلاحات را برای اعتماد سازی به نظام معرفی کند .

سوال اصلی که ذهن نگارنده را به خود متمرکز کرده ، یافتن جوابی برای این پارادوکس است که خاتمی همیشه نگران و تندرو ، چگونه امروز در نقش مصلحت اندیش همه ی اهانت ها و لگد پراكنی های رسانه های فتنه را به جان می پذیرد و به همراه افراد شاخصي چون مجيد انصاري، موسوي لاري، علي يونسي، حسن روحاني و موسوي بجنوردي ، به این اجماع می رسد که باید با حضور در شعب اخذ راي ، امید دیگری برای بازگشت خود و تیمش به قلب نظام باز کند ؟

در هر حال با توجه به این نکته که امروز یک تصویر سیاه از موسوی، خاتمی و کروبی در ذهن مردم ایران نقش بسته و حتی کسانی که در انتخابات سال 88 به آنها رای دادند بعد از جریانات مربوط به فتنه ، خاتمی را در کنار دو فرد دیگر عامل برانداز نظام اسلامی ترسیم می کنند ، به نظر می رسد خاتمی حتی با ایجاد پروژه های مظلوم نمایی یا حتی رها کردن نمایشی رهبران سبز و انتقاد از آنها هم نمی تواند به سادگی لکه ننگ خیانت های هشت ماهه خود را در دورن فتنه 88 از ذهن مردم پاک سازد .

نظرات بینندگان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۶۰
۳۸
پاراگراف آخرتون مسخره ست خیلی صراط جونم!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا واسه دل نازک لورا هم که شده مسخره گی شو حذف کن !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسخره نیست که نورا عزیز ! مگه نمیدونی دوستان صراط با تک تک مردمی که سال 88 به اصلاحات رای دادن صحبت کردن و فهمیدن مردم از خاتمی روگردان شده اند !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی زدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب نورا این نوشته ها سیاسی است. برداشتهای سیاسی هم که بی ارزش است. در بیانات سیاسی همیشه از قول مردم به نفع خودشان صحبت می کنند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی من نورا هستم نه لورا!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ولی لورا بیشتر بهت میاد !!
____________________
کارتون سرن دی پیتی رو نیگا میکردی؟؟
من که عاشقش بودم"شخصیت لورا برام جالب بود((البته سانسور صداوسیما هم خیلی خوب بود !! )) بچه بودیم..نمیفهمیدیم!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بیشتر کارتون علی بابا و چهل دزد یادم میاد!!!
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۲۷
من میدونم من میدونم اما به شماها نمیگم که دوست ملوس چی در سر داره
سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۴۴
۲۳
كلاً تعطيلي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۴
۲۲
خاتمي ،موسوي ، كروبي در ما جاي دارند.
به كوري چشم حسودان
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
در کجا؟؟؟؟؟
عالی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خیلی پهناور هستی که تونستی همه اینها را اون تو جا بدی
tamam
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا در کجا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۶
۳۸
درود بر نویسنده این متن افشا گرانه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا!؟
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
به جون تو نورا
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۱
۳۶
خاتمی خطاب به موسوی: میرحسین تو برو جلو من در هر شرایطی کنارتم و ازت حمایت می کنم.

موسوی پس از حبس: محمد کجایی برادر؟

خاتمی:دنبال عشق و حال خودم و خیانت به تو ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین چه هرکی هرکی شده که دیگه جوجه انحرافی ها هم میان برای اصلاح طلبها نمایش نامه مینویسن ! نکن این کارو کیوان جون شما خودتون یه پا فیلم علمی تخیلی هستید . منظورم تو و اون سه تفنگداره ، دکتر و مهندس مش و مهندس بق !
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اگر شما اکثر جمعیت ایران رو به شکل "جوجه انحرافی" می بینید مشکل بینایی و عقلی در شما در هم مخلوط شده و خیلی در این باره صحبت نمی کنیم اما پسر جان ما هرچقدر هم که منحرف باشیم از سوی شیمون پرز و سارکوزی و اوباما و ... حمایت نمی شیم پس سکوت کن.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت ناحق
اگه اکثریتید پس چرا پایداری تو مجلس شکست خورد!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از آرای مردم به حامیان دولت مشخص است که دید چشمی و عقلی من و اکثریت مردم یکی است ! فکر میکنید برای چی مطهری اینقدر رای آورده عزیزم !؟
اصلاح طلبها هرچیزی بودن ظاهر و باطن حرفشون یکی بود . البته شما کلاس کارتون خیلی بالاتر از اینه که پرز و اوباما ازتون حمایت کنند ، در اصل شما از اونها حمایت میکنید ! رییس بزرگتون هم که استاد اعظم درجه 33 هستش عزیزم !
11 روز خستگی در کردن یادت نره !
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا! دختر خانم شما کجایید؟! احمدی نژاد بارها اعلام کرده جبهه پایداری از ما نیست برخی از عوامل این جبهه هم مکرر گفتند نسبتی با دولت ندارند ضمن اینکه اگر به لیست تهران نگاهی بندازید خواهید دید جبهه پایداری پیروز شده که البته دلیل همین پیروزی هم چیزی نیست جز اینکه برخی از مردم این جبهه رو حامی دولت می دوستند. من جای شما بودم به تعداد ارای 69 نفر از امضاء کنندگان طرح سوال هم نگاهی می انداختم.این رو هم بدونید برای محبوبیت دولتی ها همین بس که 1.در سفر های استانی برخی از نماینده ها و یا افرادی که قصد نمایندگی داشتند به دکتر التماس می کردند که بهشون اجازه داده بشه چند دقیقه در کنار احمدی نژاد بر روی جایگاه بایستند البته پاسخ دکتر هم که مشخص بود! و 2 هم اینکه وقتی 700 اصلاح طلب تایید صلاحیت میشن و تمام نمایندگان دولت رد صلاحیت یعنی اقایون فهمیدن با ورود دولتی ها ......... رایی نخواهند اورد. (وقت نبود سریع نوشتم اگر اشتباهی پیش اومده همگی حلال کنند لطفا)
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
حامیان دولت؟! والا ما که هرچی گشتیم به حامیان دولت رای بدیم کسی پیدا نشد. اخوی نگاهی به تعداد اراء حداد عادل میرکاظمی اقاطهرانی و ... بندازی علی مطهری فراموشت میشه ضمن اینکه جبهه! علی مطهری با اینهمه تبلیغات فقط تونست یک نفر رو روانه مجلس بکنه. معنای جدید ظاهر و باطن هم خدا رو شکر کشف شد توسط شما جناب ناشناس! .................... و مرتب تکذیب کردن یکی بودن ظاهر و باطنه (الان فرصت بیان موارد دیگه نیست ان شاء الله در فرصت مناسب تر). هیچوقت از یادم نخواهد رفت هرچند ما هنوز متوجه نشدیم این 11 از کجا اومد! در هر صورت خود رهبری فرمودند: اون مسئله مسئله مهمی نبود و رییس جمهور رو در روی من نایستاده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم حق
هادي چندپاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۳۳
۱۲
درود بر خاتمي و مرگ بر بدخواهان . ببخشيد مگر خاتمي چكار كرد كه رييس جمهور فعلي نكرد ؟ مگر دوستان رييس جمهور فعلي بهتر از قبلي اند ؟ بي قانوني ها را كدامشان بيشتر مرتكب شدند ؟ بي احترامي به مقام عظماي ولايت توسط چه كسي علني شد ؟ مجلس را چه كسي از راس بودن انداخت ؟ بي حجابي را كي مستقيما" از سيما تبليغ كرد ؟ كي با رهبري قهر كرد و يازده روز خانه نشين گشت ؟ كلا" آقاي خاتمي چه نكبتي هائي را مرتكب گشت كه رييس جمهور فعلي نشد ؟ ماله كشي تا كي ؟ خيال كرديد مردم نفهمند ؟ چرا ياد گرفته ايد به هركسي تحت هر شرايطي بي كله بتازيد ؟ چرا سنگين سبك نمي كنيد ؟ چرا بي انصافيد ؟ چقدر بي حيائي ها در اين دوره رياست جمهوري صورت گرفته است ؟ شماها هنوز نفهميد كه احمدي نژاد در دوره اول رياست جمهوري با تظاهر به مردمي بودن و گشت و گداز در نقاط دور افتاده در پي كسب نظر محرومان و فريب انان بوده تا در دور دوم افكار شيطاني خود را پياده نمايد ؟ آيا نفهميد با يازده روز خانه نشيني قصد داشته فضاي جامعه را تست نمايد ؟ گر چه مردم حاليش كردند از اين خبرها نيست ولي عزيزان صراط نيوز وجدانا" و لله كدام رييس جمهور خطرش بيشتر بوده است ؟ شما مدام تبليغ مي كرديد ايشان مامور زنده كردن شعارهاي اوليه انقلاب است آيا واقعا" اينگونه شد ؟ نكنه تا ابد بايد مشكلات اين مملكت را به هاشميان و خاتميان و موسويان ربط دهيد ؟ والسلام
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي محترم ما ميگيم خاتمي چنين شماميگي چرا فلاني چنين چه ربطي داره؟
مهدی یکدله
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا حرفی از رئیس جمهور فعلی زده نشده . آقا هادی از شخص روحانی که لباس روحانیت و تبلغ دین پوشیده این انتظار وجود ندارد که برای براندازی نظام و ایجاد یک حکومت سکولار تلاش می کند .
برای براندازی نظام ........ گفته های کنت تیمرمن را بخوان و برای ایجاد حکومت سکولار منابع مختلفی در اینترنت دیده شده که خوب است ببینی کدام یک تو را قانع می کند .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مبارز ربطش زیاده!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۸
۱۱
3تا تبریک واسه صراط جونم:
1. رفع فیلترت
2.بردن اسکار در نبودت
3.پیام تبریک باران سلحشور دختر سلحشور به فرهادی!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ جووووووون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۱
۶
تحليل هاي شما هميشه بر اساس يه سري پيش فرضهايي است كه در ذهن داريد نه بر اساس واقعيت!!! به همين دليل مقبول مخاطبين نيست! لطفا تحليل هاي حرفه اي تر با ادبياتي متين ارائه دهيد!! تا صداي شما به گوش افراد بيشتري برسد!! نه فقط چند مخاطب خاص!!
ایرانی غریب در وطن خود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۸
به جای انجام رسالت رسانه ای و آگاهی بخشی خود دست به لجن پراکنی و توهین و افترا و بروز افکار فاشیستی خود می نمایید بنده به عنوان کسی که در زمان اصلاحات دانشجو بوده و اتفاقاً منتقد سرسخت دوره خاتمی بوده ام اما وجود خاتمی را با صداقت تر دلسوز تر و خادم تر نسبت به میهن اسلامی ایران دانسته و بخش عمده ای از مخالفان ایشان ر ا دنیاپرستان مادی گرایی می دانم که همچون گرگ در لباس میش در غالب بستن فضای سیاسی کشور ، تهدید و تحدید فضای اطلاع رسانی دست به غارت اموال ملت و به مخاتطره افتادن منافع ملی می زنند و سوگمندانه در این شرایط هم عده ای ادعای پاک ترین دولت تاریخ را می کنند که واقعاً آخر ... است .
وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
بله !!!
دلسوز!!!!
يكي از زيباترين دلسوزياش هم اين بود كه برنامه هاي هسته اي ايران را به همراه مجلس اصلاح طلبش در بوق وكرنا كرد كه تا به امروز اين قدر براي ما هرينه و مشكلات داشته است!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب غريب در وطن!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست ظاهراً سنت به اون موقع قد نمیده خبر نداری تمام فعالیتهای ایران مخفی بود تا وقتی که جاسوسهای منافقین تو بوق و کرنا کردنش .
بچه جون اول برو یه کم مطالعه کن بعد بیا نظر بده . اگر منظورت تعلیق بوده که الان هم یکی از برگهای برنده ما در مذاکراته که به وسیله اون بدقولی اروپاییهارو اثبات کردیم و در عین حال که غنی سازی در تعلیق بود زیرساختهای هسته ای و سانتریفیوژهارو ارتقا دادیم و تو همون دوران تعلیق کنار گذاشتیم .
تا دو جلسه میبرنتون سر کلاس دشمن شناسی و مختونو شستشو میدن میدویی میای خونه شروع میکنی به کامنت گذاشتن !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول!درود بر خاتمی
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس هر چی الان می کشیم از بی کفایتی سیاست خارجی دولت اصلاحات است
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
تقدیم به نورا

مرگ بر خاتمی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه جون اگه اینطوری تخلیه میشی بگو عزیزم!!!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
من دارم با این مرگ بر خاتمی ها درود بر خاتمی های تو رو خنثی میکنم نورای عزیز
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱۲
چرا خاتمی نگفته که ............ مجبورش کرده بره رای بده چرا نگفته باهم توی خلوت بستن که جبهه اصلاحات رو نذارن بمیره چرا نگفته بخاطر اینکه آخرین فرصت برای زنده ماندن سیاسی شون بوده این کارو کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ژان ژان شما از سعید کانادایی خبر ندارید ؟ پیداش نیست!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خبر ندارم اگه پیداش کردی سلام ما رو هم بهش برسون.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وی پی ان ها قطع شده !!!
___________________
بودجه اش نرسیده بره "ساکس" بخره ، واسه همین که دستش رو نشه"به صراط سر نمیزنه !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالاً همینه که تو میگی عزیزم.

یک روز میگین کانادا هستی حق اظهار نظر نداری یک روز میگین ایران هست و با وی پی ان وصله

خدایش خودتون هم میدونید چی میگید، سردرگمی به این میگن!

بهرصورت ممنون که بفکر من بودید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق وی پی ان!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید خوش اومدی ! تا تو هستی ما خیالمون راحته آسوده میخوابیم !
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا این جوابت چه ربطی به حرفای امین داشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید سلام برای من فرق نمی کنه شما از کجا و جه جوری وصل می شید من با اینکه با تمام اندیشه های شما موافق نیستم اما دوست دارم نظراتتون رو بخوانم و خوشحالم که باز هم هستید . در ضمن آقای ژان ژان سلام رسوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۷
صراط از فیلتر شدنت ناراحت شدم ولی وقتی میبینم همچنان علاقه به لجن پراکنی در مورد افرادی که فقط بخاطر اختلاف سلیقه باهاشون تخریبشون میکنید ، ناراحتیم از بین میره .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۴
۷
اوباما در جلسه صهیونیسم ها گفتنند . اگر ایران بخواهد . سراغ بمب اتمی برود ؛ گزینه هایی که تا دیروز روی میز بودنند ؛ و معلوم نیست در چه زمانی از روی میز برداشته شدند را دوباره روی میز می گذارد ....
اوباما گفت غلط کرده آن کسی که بگوید ما می خواهیم به ایران حمله کنیم اما برای شادی دل اسراییلی ها گفت شما خیالتان جمع باشد . حتی شب ها هم کنارتان می خوابیم و ....................
واما سید که تا چند روز قبل از انتخابات در مراسم ختم فرمودنند اینجانب در انتخابات شرکت نمی کنم و دادشش و دوستان حاضر هم بعضا این حرف را زدنند چه اتفاقی در این چند روز افتاد که مرد اول اصلاحات بدون مقدمه در هوای گرگ ومیشی نه ؛ هوای روشن ؛ روشن به پای صندوق رای میرود . و به قول خودش به جمهوری اسلامی رای می دهد . البته رای خودش را نیز باطل می کند ..
آیا ژن های سیادت سید فعال شدند و راه را از چاه نشانش دادند ؟؟؟
یا بخاطر روح بلند امام و بسیجیان شهیدش این کار را کرد ؟؟؟
و یا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا قانع کردن دوستان را توانست انجام دهد . چطور توانست محمد رضا خان چند آتشه را قانع کند ؟؟؟
آیا رابطه ای بین افتادن گزینه های بر خورد با ایران روی میز و کوتاه آمدن اوباما ؛؛ با رای دادن سید نیست ؟؟
هر چه باشد باید منتظر بود ؛ تا ببینیم چه تدبیری در سر دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جون خاتمی نگفته بود که را نمیده بلکه گفته بود اصلاح طلبها کاندید معرفی نمیکنن برای انتخابات مجلس . شما ظاهراً توهمت شدیده ولی این احتمال را هم در نظر بگیر که سران ایران و آمریکا در پشت پرده با هم توافق کرده باشند .
در هر حال به نظر میاد شما بدجوری از کنار گذاشته شدن گزینه نظامی ناراحتی !!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
علی قرصاتو بخور!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانوم سریع برو آشپزخونه بدو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۳
۸
صراط حالا که رفع فیلتر شدی ازت دوستانه و برادرانه خواهش میکنم در خبرهات جانب انصاف را رعایت کن و اگر کسی بیانیه داد و یکی دیگه جوابیه هردوشونو منتشر کن تا جانب عدالت را رعایت کنی و یکطرفه به قاضی نرفته باشی . میدونم دوست ندارید به تریبون کسانی که دیدگاهشونو قبول ندارید تبدیل بشی ولی دور از جوانمردی است اگر بیانیه خاتمی را منتشر نکنید و برای آن فقط نقد نامه بنویسید !
در ضمن نامه همسرشهید باکری در واکنش به شایعه پیدا شدن پیکر این شهید منتشر کنید زودتر جهت تنویر افکار عمومی !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۶
۲۳
این مقاله برای مطرح کردن خاتمی نبود؟ خود خاتمی هم می داند که نه به آنان صلاحیت می دهندو نه صلاحیت دارند .حالا شما دنبال چی هستید خدا می داند
دوستدار خاتمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۹
۸
هر چي باشه ذهن معيوب و مريض شما و افرادي مثل .............. و دوستداران كيهان از درك عاجز هستن، چون هميشه دچار توهم توطئه بودن و خواهند بود
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
تو و خاتمی زورو
میدونی شما الان خوارج زمانه هستید
مذگ بر خوارج
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر خاتمی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی
امیر مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه خانم اینقدر مرگ بر فلانی گفتین خسته نشدین...... با مرگ بر گفتنهای شما هیچ از سید بزرگوار کم نمیشود، فقط ما با سطح شعور و آموخته های سیاسی شما آشنا میشنویم..
قطعا فرشته ی مرگ هم منتظر اذن شما برای گرفتن جان این و آن ننشسته... اصلا از قدیم هم گفتن که روی ادعای هر گربه سیاهی باران نمیباره!!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم سید اهل خدا و پیغمبر شما با این .... ها و فتنه هایی که انجام داده چه طوری میخواد بمیره
ولی خدا کنه هر چه زود تر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۸
۸
بابا مگه شما خودتون رو نکشتید که همه بیان رای بدن؟دیگه چی میگید؟ بازم دو قرت و نیمتون باقیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۸
۱۰
چرا فیلتر شده بودید؟!!!
از بس مسخره می نویسید
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۹
۹
انچه که عاقلان می فهمندخاتمی دوست واقعی انقلاب و مملکت است وامثال شما هستید که با افکار پوسیده ما قبل تاریخیتان اب به اسیاب دشمن می ریزید.
وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
شما افكارتون ماقبل تاريخه كه با باج دادن به دوستاي آمريكايي و اسرائيلي تون ميخواهيد همون وضعي را كه كشورهاي عربي دارند ايران هم داشته باشه !
مستعمره؛نوكر آمريكا؛مصرف كننده؛بي وجود؛ بي اراده ؛ غرب زده و در يك كلام بي هويت!
همه حرف ايران و انقلاب ايران استقلال و عدم وابستگي به غرب است ، اين را بعد از 33 سال بفهميد حضرات روشنفكر نما!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست نما!
وابستگی به شرق چطور!؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۳
۸
خاتمی آقاست و شما صراطی انشاءلله به حق حضرت ذهراء عاقبت بخیر نمیشید و از همین دروغگویی هاتون مشخص است که عاقبت بخیر نیستید به زندگی تون نگاه کنید و ببینید اطرافتون چه خبر است حتما گرفتار قضا و قدر الهی خواهید شد و در نسل شماها ظلمی که میکنید خداوند حداقل بدبختی را وعده داده است
وطن دوست
|
Netherlands
امثال خاتمي و دوستدارانش تيشه يه ريشه اسلام و حضرت زهرا مي زنيد !!
اصلا مي دونيد حضرت زهرا كي بودند!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
ان شاءالله صراطی ها به حق** حضرت زهرا** عاقبت بخیر میشن"

شما دست ....... رو بگیر که فکر نمیکنم از پل صراط به همین راحتی رد شی!
نورا
|
Netherlands
نه فقط تو میدونی بی بی کی بوده!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۸
۱۶
صراط مواظب حرف زدنت باش
وگرنه حامیان سید بلایی سرت میارن که دوباره فیلتر بشی
پس حواست باشه
آقا یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
تکبیرررررررررررررررررررررررررررررر !!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
برو این تکبیر رو برای اونایی بکش که اختلاس مکینند
از این ارای مثبت بالایی که هست معلومه ماسید خود را دوست داریم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر سید محمد خاتمی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۲۰
۸
راستی چرا ایت اسامی را انتخاب و خراب میکنید این سایت بی صراط است نه صراط. در ضمن کی از این اراجیف استفاده میکند که نیاز به اجازه داشته باشد
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۱۰
واقعا هر جور نگاه کنی تا مقاله مزخرفی بود
کاش فیلتر بودین
خاتمی فرزند و زاده زهراست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
البته نسب بعضی ها میرسه به جعفر کذاب !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین!
هر کسی از ظن خود شد یار من!!!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
هههههه
امین جوابت خیلی باحال بود
مرگ بر اونایی که با لقب سیدی هر غلطی میکنن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۱۰
دار و دسته چماقداران صراط!
شما فحشتان را بدهید!!!
در انتخابات نباشند شما لعن و نفرین می کنید! باشند فحش می دهید! آنوقت به جماعتتان می گویند: متوهم! بهتان بر می خورد! راستی! مگر آنکه آن همه در خرداد 88 برایش سینه چاک کردید و هل من مبارز طلبیدید چه گلی به سر این ملت زد که اشتباه خاتمی را غیرقابل برگشت می دانید؟ اصلا شما کجای این انقلاب بودید که حالا به زجرکشیده های خشت خشت نظام رگ گردن نشان می دهید؟
کمی هم بد نیست از سوابق مبارزاتی امثال آ........... و ر.......... و ... بگویید!

بد نیست اگر جراتی نشان داده و منتشر فرمایید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یه مثبت خوشگل تقدیم به تو.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۱۱
خاتمی در دل تمام مردم ایران جا دارد پس بیخود جر نزنید
به عشق مولایم علی
|
United States of America
|
۱۸:۳۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۱۱
شما ها از خدا نمی ترسید
شما ها واقعا مسلمانید؟؟؟
این سایتهای رادیکال اصولگرا همش در حال تهمت و غیبت و افترا است
اینها نشانه مسلمان نیست شیطون پرستاش هم اینجوری نیستند
پناه بر خدا شما اسم اسلام عزیز را خراب میکنید
از قیامت بترسید که به سید خدا تهمت میزنید
یزید
|
United States of America
تکبیررررررررررررررررررررررر
جلال
|
Germany
|
۱۹:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۱۸
............. اونایی که از رای خاتمی به به و چه چه می زنند حالا رای داده که داده به جهنم . مگه ما منتظر رای خاتمی خائن بودیم که انتخابات را تایید کنیم من یک تار موی گندیده پیرمرد روستایی که رای او خالصانه هست را به هزارتا امثال خاتمی قبول ندارم چون رای اون پیرمرد مخلصانه است ولی رای این یکی چی برید بیانیه نکبت جناب خاتمی رو بخونید بازهم از ضد انقلابهای دو آتیشه کلمه به عنوان دوست خطاب کرده
حمید
|
Germany
تو حالا خون کثیفتو آلوده نکن!
یزید
|
Germany
جلال حالا تو خون کثیف خودتو کثیف تر نکن !!!
نورا
|
Germany
یزید بمیره!!
ناشناس
|
Germany
حیف از خدمات صادقانه خاتمی به شما نمک نشناسا
مهدیه
|
Germany
صادقانه؟؟
نمردیم و معنی صادقانه رو هم فهمیدیم
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۲۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۶
سلام گرگ بی طمع نیست
نورا
|
Canada
گرگ خودتی!
ناشناس
|
Canada
اگر رای نمی داد میگفتین تحریم کرده حالا که رای داده همه جاتون داره میسوزه و نمیدونید چکار کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۸
خاتمی فرزند امام وانقلاب است از اقای ............ چه خبر؟؟؟ .............!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
چیجور فرزندی هست که میخواست اندیشه های امام رو به موزه بسپارد ؟؟؟
بیچاره ها"نمیدونید بهش فحش بدید یا حمایتش کنید !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا فرار رو به جلو میکنی ! امین اندیشه امام که عشقت با همکاری اعضای میراث فرهنگی میخواست بفرسته به موزه !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عزیزدلم کدام فرار به جلو؟؟
_____________________
در دولت فریبا خانم:
توسط مشاوران و وزیران اندیشه های امام و انقلاب رو به سخره گرفتند"
به قیام سیدالشهدا هم رحم نکردند و اونو مظهر خشونت طلبی معرفی کردند!!
_________________________________
مش...... عددی نیست که بخواد همچین غلطی کنه"
درسته بعضی حرفاش چرت و پرته! ولی تا حالا دست به کاری نزده" چنانچه که رهبری عزیز هم گفتند: شناختی از رحیم مشایی ندارم اما با حرفهای وی مخالفم"
_________________________________
ناشناس گرامی:
مباحث گوناگون رو به هم ربط ندید" در افتخار دولت عشق و اقتدار همین بس که امام خامنه ای درباره اش فرمودند:
این دولت،انقلاب رو به مسیراصلی بازگرداند"

10 سال اول انقلاب: 57 تا 67
این دولت: 84 تا 90

پس میمونه 68 تا 84 ؟؟
یعنی 16 سال !!!
یعنی دو دولت همفکر!!!
یعنی نبود اهداف امام در افکار اون دونفر!!!
_________________________________
(این حرف به مذاق خیلیا من الجمله ت...... خوش نیامد و درصدد کمرنگ کردن آن برآمدند!)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از 57 تا 84:هیچ کس 11 روز خانه نشینی نکرد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین درباره اون پاراگراف دومت اگه مدرک معتبری داری که خود خاتمی حرفی زده باشه رو کن ، شاید اطافیان خاتمی در لزوم نقد پذیر بودن رهبر حرفی زده باشند ولی هیچوقت جایگاه امام و رهبری را نقد نکردند . قطعاً دیدگاه یک نفر بیانگر یک جریان نیست . خوشم میاد جرات نکردی از دوره نخست وزیری موسوی ایرادی بگیری به همون دلیلی که خودت بعتر میدونی !
رهبری از خیلیها تعریف کرده و در عین حال نقد . حتی یادمه یه بار تو دوره خاتمی گفت سر راه دولت سنگ اندازی نکنن و بحران نسازند و بذارن کارشو انجام بده .
البته بنده هم معتقدم جناب مهندس عددی نیست و همه کاره خود دکتره ! نفوذ مهندس ساخته و پرداخته عزیزان عاشق احمدی است که نمیتوانند تفاوت حرف و عمل دکتر جون را به خصوص تو اون 11 روز ببینند .
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
«شناختی از رحیم مشایی ندارم اما با حرفهای وی مخالفم»

امین منبع رو معرفی کن ببینیم داستان چیه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا جان:
11 روز به قول شما خانه نشینی،باعث شد کمی از احمدی دلاور دلگیر شویم"اونم بخاطر ملاک اصلی مان(ولایتمداری)بود"
کارنامه درخشان ایشان رو به خاطر این اشتباه نمیسوزانیم"
خدا نگذره از اونایی که هیزم بیار معرکه شدند!!!
_________________________________
دولت حق:
دیدار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب"
_________________________________
ناشناس محترم:
رهبری از خیلیا تعریف کرده که شاید دلیلش هم شرایط کشور بسته به موقعیت های خاص بوده" اما باید دید قلبا از عملکرد کدامیک رضایت دارد!
جایی که ایشون در سخنرانی فرمودند:

رهبر انقلاب فرمودند "امروز وقتی رئیس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می‌رود، من نگرانی ندارم اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ "

و خیلی مطالب دیگر که همگان میدانیم و خود را به نشنیدن میزنیم"
یکی هم مثل تو...... سخنان رهبری عزیز رو تفسیر به رای میکنه و یه چیزی ازش درمیاره باب میل خودش!!

همه کاره دکتره یعنی چی؟؟
انحراف رو میگی؟؟ این انحراف رو به من اثبات کن،دلیل قانع کننده بیار!!
11 روز خانه نشینی رو تقابل با رهبر میدونی؟؟
در حالیکه رهبری معظم میفرمایند:

در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند " و این مطلب بسیار مهم است که برخلاف آنچه القا و تصور می‌شود که آقای احمدی‌نژاد به حرف رهبری گوش نمی‌دهد، آقا تصریح فرمودند که اینگونه نیست.

حالا میتوان معنی کاسه داغ تر از آش را فهمید !!

شما فرمودید که رهبرانقلاب از همه دولت ها حمایت کرده:
این صحبت رهبری عزیز است:
«بنده از همه دولت‌ها حمایت کرده‌ام ولی این دولت با دولت‌های گذشته تفاوت دارد و فرق اساسی در این است که تلاش نمی کنند حاکمیت دوگانه درست کند ".
در گذشته حرف دشمن القای حاکمیت دوگانه بود و در برخی ادوار هم برخی افراد دنبال القای این وضعیت در کشور بودند که دولت و مجلس در مقابل ولایت فقیه که محور نظام است، قرار دارد ولی الان اینگونه نیست ".»

بازم حرفی میمونه؟؟؟
_________________________________
اما بحث خشونت طلبی خواندن قیام امام حسین از سوی نااهلان دوم خردادی :

در روزنامه های خود به صراحت تاسی به امام حسین(ع) در شهادت طلبی را نوعی نگرش خشونت گرایانه! و سپاه امام حسین(ع) را اهل خشونت معرفی می کردند.

درحالیکه سیدالشهدا در وصیتنامه ای خطاب به محمد بن حنیفه می فرمایند «قیام من قیام فردی جاه طلب و کامجو و یا آشوبگر و ستمگر نیست، بلکه بخاطر اصلاح کار امت جدم بپاخاسته ام...»
__________________
اصلاح طلبان فقط دم از انقلاب و امام میزدند"نه تنها انقلابی بودن و پیروی از خط امام(ره) سرلوحه افکار و رفتارشان نبود، بلکه معتقد بودند بایستی افکار معمار کبیر انقلاب به موزه های تاریخ سپرده شود!! و به جای مبارزه با دشمن، تن به سازش و تسلیم در برابر شیطان بزرگ دادند "
_________________________________
ناشناس عزیز:چرا سعی در کتمان حقایق گذشته را دارید ؟؟
آرشیو روزنامه های زنجیره ای !!!که موجود است"

نمونه ای از هتک حرمت ها و بی اخلاقی ها و منافق گری ها:

1- توهین به مراجع تقلید و مقلدان آنها ( همون سخن آقاجری که گفته بود تقلید همون کار میمون است)

2-ایجاد غائله 18 تیر و تلاش برای براندازی با هدایت کودتاچیان از وزارت کشور.

3-توهین به امام راحل ره با شرکت در کنفرانس برلین.

4-تلاش برای دفن اندیشه های امام راحل در تاریخ.

5-تلاش برای مقابله با تئوری ولایت فقیه و حذف آن از مکتب سیاسی شیعه.

6-ترویج اسلام منهای سیاست و تبلیغ سکولاریزم.

7-ارسال نامه محرمانه از طرف دولت اصلاحات به دولت آمریکا و تعهد جهت به رسمیت شناختن اسرائیل. درصورت حمله نکردن آمریکا به ایران.

8-تعهد به عدم حمایت از حزب الله لبنان.در صورت حمله نکردن آمریکا به ایران

9-تعهد به توقف و تعلیق غنی سازی.درصورت حمله نکردن آمریکا به ایران

10-ایجاد روزنامه های زنجیره ای و تلاش برای ترور فرهنگ شیعه و براندازی نرم.

11-طراحی قتل های زنجیره ای و وارد کردن فشار بر نظام.

12-تجویز تظاهرات علیه خداوند چه برسد به ولایت فقیه. (آرشیو روزنامه های زنجیره ای)

13-توهین مستقیم و آشکار علیه انبیاء و ائمه ی معصومین علیهم السلام. (آرشیو روزنامه های زنجیره ای)

14-توهین مستقیم به فرهنگ عاشورا و امام حسین علیه السلام. (آرشیو روزنامه های زنجیره ای)

15-زیر سوال بردن وحی و قرآن.

16-ناکارآمد جلوه دادن مکتب شیعه در برابر شبهات جدید.

17-چاپ کتابهای ضد دینی.

18-تشکیل گروه کیان

19-تشکیل گروه ایکس برای اهداف خاص (مقابله با نظام).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط محترم لطف کن و سریعتر جواب منو به اتهام زنی امین منتشر کن . با تشکر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خبرگزاری محترم صراط ! نکنه فکر کردی من بیکارم یکساعت بشینم تایپ کنم و جوابیه بنویسم به امین بعد شما کلاً سانسورش کنید !؟
اگر سانسور کردید که واقعاً متاسفم ولی اگر اشکال فنی داشتید و یکسری از نظرها کامل پر شده لاقل جوابگو باشید و علتشو بگید !
فقط به طور خلاصه به امین عزیز یادآوری کنم بیشتر مواردی که گفتی اتهام بوده بدون مدرک محکمه پسند و یا اینکه مربوط به اشخاص دیگری از طیف اصلاحات که طبعاً خاتمی مسوول کار بقیه نیست .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من دیروز 26 نظرم رو غیر قابل انتشار تشخیص دادن!!!از کامنت سوال از احمدی نژاد تا چه کنیم تا ابروهای پرپشت داشته باشیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۱۶
۷
واقعاً اصول گرایی واین همه تهمت وافترا سلام برسیّدصبورومحبوب
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۷
۶
صراط لازم نبود این همه آسمون ریسمون کنی از خوم میپرسیدی بهت میگفتم که لابلای قرصهای اعصابش اِکـــــُس ترکونده !!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۹
۸
بهاره خانم مهدی هاشمی خائن و معدوم هم سید بود. پس سید بودن ملاک نیست. ملاک به سیدعالم (حضرت رسول) وصل بودن و پیروی کردن ملاک است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه سید بودن ملاک نیست و عمل شخص ملاک قضاوته ، پس بگید قبل از اسم هیچکس از کلمه سید استفاده نکنند و اول شناسنامه افراد هم سید ننویسند چون ملاک نیست . البته نمیشه چون ما ملت ظاهرسازی هستیم !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اولاد زهرا(س)احترام داره.تو بترک!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه هر کی سید باشه خوبه؟
پسر نوح فرزند پیغمبر بود با این حال ادم نبود درست مثل خا...
آلترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۴
۳
اين همه جدل بيخود براي چيه بصير بودن وشناخت كه رهبر مدام از سال 87 به بعد تكرار ميكرد به چه كار ما اومده اگر كسي داره ميگه اين آقا كجاي كارش اشتباس براي اينكه خاطرات وحرفهاي ايشون درسال88وفضاي غبار آلود يادش ميادو معنيش اين نيست كه رئيس جمهور حال از هر خطايي مبراست
مشكل شما اينه كه فكر ميكنين ما قائل به شخص هستيم نه عزيزان من در اين انقلاب
هركس كه هرنحو بخواد نظام وبه انحراف بكشونه جلوش بايد ايستاد گول سفيد وسياه رونخوريد.متقي باشيد راه صواب رو خودتون ميبينيد.خداوندا من را جزء متقين قرار بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۴
۴
وشما دوستان شيطان در چه فكري هستيد اين اسلامي استكه شما فتنه گران با تهمت دروغ و درحال پياده كردن هستيد
محمدامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۷
۷
چرا شما نویسندگان و مسئولین صراط همه حرف ها و دلمشغولی ها و عقده های خودتون از افراد را به حساب مردم می نویسید و به خودتون اجازه می دهید از طرف مردم اظهار نظر کنید. سید محمد خاتمی در قلب بسیاری از مردم جای دارد و با این عقده گشاییها ره به جایی نخواهید برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۸
۸
عشق است خاتمی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق است خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق است خاتمی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی
فتنه سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۵
اگه اعتقاد دارید خاتمی شاگرد سوروس است پس احسنت به درایت ایشان که تا الان را خوب اومده،پس فاتحه تون را دیر یا زود باید خوند. اگر هم تهمت میزنید خیلی ذلیل هستید.
hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
کجا اومده ؟
تو منجلاب که حالا داره دستو پا می زنه بیاد بیرون ولی داره بیشتر فرو می ره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
منجلاب افکار متحجرانه ی امثال توئه!!!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب اسم مزخرفی داری فتنه سبز از روی اسمت خیلی مسائل معلومه
سعید
|
Canada
|
۱۷:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۷
تقریباً یک هفته پیش یکی از متن های انگلیسی که بایستی می خواندم برای کلاس زبان زندگینامه همین جورج سوروس بود و اینکه از کجا به کجا رسیده. شکی نیست که بهرحال یهودیان برعکس مسلمانان و حتی مسیجیان خیلی بهم کمک می کنند تا پیشرفت بکنند و اگر فکر کنیم سوروس، اسپیلبرگ، وودی آلن یا هر چهره معروف یهودی خارج از این چارچوبه ساده لوحانه است. همه بنحوی و با برداشت خودشان در حال ابراز ارزشهای قومی و دینی خودشان هستند. اما همین جورج سورس بقول شما ملعون که از قضا از طرفداران پرپا قرص اقتصاد آزاد و جامعه باز کارل پوپر هم هست، در اعتراضات وال استریت طرفدار پرو پا قرص معترضین شد و صراحتاً در همه مصاحبه هاش با رسانه ها از آنها و نظر آنها دفاع کرد و رسماً اعلام کرد که ما باید در سیستم اقتصاد باز(سرمایه داری) باید تجدید نظر بکنیم که از بین نره.( یعنی اینکه در این سیستم هیچ چیز وحی منزل نیست و باید برای بقاء جنبه بدش تصحیح بشه)
اگر یک نگاهی به یوتیوب بندازید مصاحبه های ایشان در این زمینه هست.

سوروس همینطور در مورد سیاست های اسرائیل هم بشدت موضع گیری کرده:

اینها از ویکی پدیا برداشته شده:

There is a resurgence of anti-Semitism in Europe. The policies of the Bush administration and the Sharon administration contribute to that. It's not specifically anti-Semitism, but it does manifest itself in anti-Semitism as well. I'm critical of those policies... If we change that direction, then anti-Semitism also will diminish.

سوروس اسرائیل رو بزرگترین مانع برای رسیدن مصر به دمکراسی اعلام کرد که به شدت با موضع گیری رسانه های طرفدار دولت راستگرا و افراطی اسرائیل قرار گرفت.
(روی این عنوان جستجو کنید
George Soros Says Israel Is the Main Obstacle to a Democratic Egypt
)

متاسفانه در ایران بخاطر نشان دادن فضای دو قطبی هیچ صحبتی در این زمینه ها نمیشه و اینطور القاء میشه که تنها مدافع معترضین وال استریت نظام اسلامیه! این طرز نگاه کردن البته برای حفظ طرفداران یک حکومت بنیادگرا لازمه. ولی چیزی که واقعاً حاکمه اینه که جورج سوروس نه فرشته است نه دیو و شما در عین حال که می تونید بابت بعضی موضع گیری ها اونو نقد کنید میتونید اونو بابت بعضی مواضع تحسین کنید.

تکته بعدی این جاست که وقتی شما جورج سوروس رو در حوادث ایران دخیل می کنید یعنی دارید اقرار می کنید که حکومت اسلامی شما حکومتی مانند حکومت های سابق گرجستان، اکراین و کلاً حکومت های بلوک شرق داره که در درجه اول دست نشانده یا مجیز گوی کرملین بودند و درجه دوم فاقد هرگونه آزادی بیان سیستم اقتصادی، سیاسی بسته و فاسد بسر می بردند.
ناشناس
|
Canada
سعید جون اولین مثبت بهت میدم به یمن ورود مجددت .
نورا
|
Canada
سلام سعید.خوش اومدی.
hajix8867
|
Canada
نخیر ایشون فقط به فکر ایجاد انقلاهای رنگی در کشورهای مخالف امریکاست حالا می خواد کمونیستی باشه یا اسلامی یا .... راستی شما که اینقدر باسوادید !!!!!!! چرا از عاقبت این انقلابها واسمون نگفتی تا فیض ببریم
ژانوارژان
|
Canada
بازهم بوی یه منطق لجنی به مشامم رسید.
این کامنت بلند بالا رو برای تبرعه خاتمی نوشتی یا تبرعه جرج سروس.
پسرم جرج از جنبش دفاع نکرده از وال استریت بخاطر افراط در سیاست و ولع بیش از حد به سرمایه انتقاد کرده این انتقاد هم به این معنا بوده که یه گرا بده به سرمایه دارها که اینقدر تابلو مردو رو چپاول نکنید مردم خیلی آگاه شدن تازه متذکر شده باید راه چپاول از مردم وجمع آوری سرمایه رو از یه راه جدید دنبال کرد.در مورد انقلابهای مخملی چرا در مورد کشورهایی که دوست دارن مستقل باشن و با سیاستهای ماسون ها در تضاد هستن اتفاق میافته این جرج هم یکی از ساپورت کنندگان مالی ماسونهاست و خودش هم حتی میتوان گفت یکی از اعضای اتاق فکر ماسونهاست که در قالب بنگاهای خیریه و فعالیتهای مدنی به اهداف ومنافع صهیونها فکر میکند ودر آن جهت گام بر میدارد.
نورا
|
Canada
باز هم بوی غلط های املاییه ژانی به مشامم رسید!
تبرئه عزیز دل!
فتنه سبز
|
Canada
سعید جان ممنون از اطلاعات مفیدی که ارائه کردی البته دوستان ارزشی محاله که بفهمند.
ناشناس
|
Canada
آقا سعید تا وقتی برخی مسلمان ها مثل شما باشند و مشکلات مملکت شون رو به سخره بگیرند، و به جای تلاش برای رفع مشکلات فرار کنند و مجیزگوی خارجی ها بشوند (با پوزش از اکثریت ایرانیان غیور مقیم خارج)، اوضاع همین است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
با این تحلیل آدم یاد روزنامه ......... می افته .نکنه با ...... عقد اخوت بستید؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۲
۳
آقا سعید ؛ شما این را بخوبی می دانی که دنیای کنونی به برکت مخابرات به دهکده ای کوچک ؛؛ البته می شود گفت به خانواده ای بزرگ ( نه مثل خانواده های این ایام آنهم از نوع انوری ها که مرد با مرد ؛؛ زن با زن ؛؛؛ زن با سگ و ............ ازدواج می کنند ) خانواده هایی که بابا هه 4 زن داشت و 20 پسر و 25 دختر تبدیل شده ؛؛ زیرا در روستایی می بینی فردی در چاه سقوط می کند هنوز اهالی روستا نشنیده اند اما خبرش از طریق رسانه های مختلف منتشر می شود و به همان روستا می رسد ... اما بعد ؛ دیگر کسی نمی تواند چیزی را به افراد دیگر به سادگی القا کند زیرا اگر چنیین بود امروز ایران اسلامی به واسطه القایات آمریکا و دارو دسته اش وجود نداشت ... در خاتمه جورج سوروس مختصص براندازی نرم می باشد شما که ماشاءالله با سواد هستی و بخوبی نقش صهیونیسم ها را در اداره چهان به نظرم واقفی ؛ می دانی که چه جنایت هایی در دنیا دارند انجام می دهند ... در قسمت آخر پیامت باید به عرض جنابعالی دوست مجازی ارجمند برسانم که انقلاب ایران به رهبری حضرت امام با نام اسلام و عدالت شروع شد و پیروز گردید ؛؛ بعد از رحلت امام انقلاب خواسته یا نا خواسته به انحراف کشیده شد .ارزش هایی داشت که بوسیله دست اندر کاران زیر پا گذاشته می شد و بعضا نادیده گرفته می شونند .. تا اینکه شخصی پیدا شد که گفتمان امام را روشن کرد از نا عدالتی گفت و ......................
مردم هم یکدست شدند و به او رای دادند و رییس جمهور شد ... اما در دور دوم وقتی که زیاده طلب ها دیددند که تمام بافته هایشان دارد پنبه می شونند دست به دامن آقای طراح کودتاهای بدون خون ریزی شدند .. خیلی تلاش شد که کودتا انجام شود اما وقتی فردی الهی و نایب امام زمان در راس اداره امور و نظارت کامل به اوضاع داشته باشد مگر فرمول های جناب سوروس می توانستند کار ساز باشند هرگز مگر دشمنان به خواب ببینند ....
وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۴
۴
جناب ناشناس كه گويا ظاهرا خيلي هم ناشناس نسيتي !!!
حالا چرا شما اينقدر جوش مي زني!
برا پوست صورتت خوب نيستا!!!
نميخواد اين قدر تريپ روشنفكري برداري !
جورج سورس اينقدر خودش واسه خودش داره كه براش جوش بزنند.
شما خودتو ناراحت نكن
هدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۸
۵
دوستان جواب صراط نيوز را دادند صراط خجالت بكش
علی زنده به عشق امام خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۳
۶
با سلام
بعد از تعطیلی موقت صراط اولین بار است که در مطلبی ارائه نظری دارم که البته با احترام و عرض ادب خدمت همه عزیزان موافق و مخالف طرحش می کنم:

دوستان! مطالعات من در اندیشه ولایی این است که حضرتش در توسعه فرهنگ اندیشه و سیاست ارزشی منبعث از آن بیشترین تاکید را حول سه محور اساسی دارند:
1- بصیرت
2- جذب حداکثری و دفع حداقلی
3- مبارزه عملی با فساد و ثروت های بادآورده

از آخر به اول اینکه؛ ایشان در همین ملاقات های پس از فاجعه فساد چندین میلیاردی گلایه مند شدند که چرا به منشور خواست ده ماده ای ایشان که بیش از 10 سال است که ابلاغ شده توجه عملی نشده است و این اتفاقا شامل هر دو دولت اصلاح طلبان و جریان احمدی نژاد مورد غفلت بوده است که هر یک هم به نوبه خود درگیر پرونده های متعدد فساد اقتصادی بودند، چه پرونده اختلاس های باند رفیق دوست و جزایری و چه شاهکار بزرگ خاوری و دوستان در سال جهاد اقتصادی!!!

در سیاست جذب حداکثری ایشان، امام خامنه ای در هر دو دوران دولت های هشت ساله خاتمی و شش سال اخیر احمدی نژاد همواره مسئولانه در چهارچوب اختیارات ولایی خویش حمایت مسئولانه و با نظارت مدبرانه خویش را ایثار و نثار نمودند و این تعابیر در هردو دولت بوده که دوستان ذکر مصادیق فرمودند چنانچه در مورد دولت خاتمی رجوع به خاطرات آیت الله مهدوی کنی و در مورد دولت احمدی نژاد تعابیر ایشان در نماز جمعه پس از انتخابات ..................
که بنظر هردو شخص نسبت به موضوع واقفند و البته بدبختانه در هر دو دولت بجای ایجاد فرصت از این نگاه رهبری امت، بدلیل وجود عناصر فرصت طلبی چون عطاالدوله ها و مشاالدوله ها بساط انحراف و غفلت برپاشد

اینجاست که به شاخصه اول می رسیم: بصیرت
برادران و خواهران! تا کی تعصبات کورکورانه! خاتمی اگر خود را وفادار به نظام می بیند باید به او در اصلاح روش هایش کمک کرد! باید حمایتش کرد تا از درون منحرفین فتنه سبز لجنی خارج شود! هنر در حفظ نیروهای نظام و اصلاح کژی هاست و الا وقتی قدرت در دستان ماست حذف کردن مخالف که کاری ندارد! اینکه فقط من و عشقم حق حرف زدن داریم و بقیه اگر آنچه من دوست دارم نگویند بروند لال شوند کجای دین و شرع و قانون و آیین ولی ماست!
بقول آن برادر! فحش دادن و انگ زدن که شده درد امروز نیروهای سیاسی امروز ما که بدبختانه خیلی هایشان معلوم نیست در کدام مکتب درس سیاست خوانده اند یا اصلا روزگار سخت این سرزمین در کجا بوده اند، کاری ندارد! اصلا همه اش فحش بدهیم! یک روز به خاتمی! یک روز به احمدی نژاد! یک روز به هاشمی! یک روز به .... که چه بشود! این معنی بصیرت است؟ این مفهوم آزاد اندیشی است! با این همه تلاشهای که سران کفر و استکبار برای خواباندن تنها ندای الله اکبر منتظران مهدی در سرزمین شیعه می کنند ما با روش های غلط و انحصارطلبانه ای که در پیش گرفته ایم کجا را می خواهیم بسازیم؟

بدور از هر کاسه لیسی و تملق گویی این جریان و آن رییس و این سید و آن ناسید! بیائیم هرکس به فراخور دانشی که دارد ریشه های فساد و عوامل اختلال در نظام اقتصاد و سیاست و ورزش و دانش را بدور از تعصبات معرفی کند تا میهن مان با استفاده از تمامی ظرفیت های ارزشی و ملی اش توسعه یابد!

والا با این فتنه بغض و کینه و تعصبات جاهلی بر روی اشخاص و افکار ره به ترکستان است...!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
۴
۵
نمي دانم چرا ما عادت داريم افكار و تصورات ذهن كوچك خودمان را به تمام ملت ايران نسبت بديم (پاراگراف آخر منظورم است)
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۱
جناب آقای صراط اگه گفتی من با کی دوستم ، دوستم با کی دوسته، دوسته دوستم .....
سعید
|
Canada
|
۱۷:۲۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۱
۱
ژانوژان بنده هیچ ارادتی نسبت به آقای خاتمی ندارم. ایشون فردی هستند که مطمئناً بدرد نظام شما خوردند و خواهند خورد. اون عاملی که باعث شده بعضی ها رضایت بدهند و ایشون در سال 76 رئیس جمهور بشه مسلماً جورج سوروس نبوده اوضاع خراب منطقه بعد از سقوط شوروی و تکتازی آمریکا بود که بعضی ها راضی شدند ایشون رئیس جمهور بشه تا هم دهن آمریکا و دوستانش برای حمله احتمالی بعدی بسته بشه و هم اینکه بتونند مخالفینشون رو که تا اون مدت ساکت بودند شناسایی کنند و سرکوب کنند.

وقتی شما می فرمایید آقای خاتمی در جهت اهداف سوروس فعالیت می کرد یک سئوال گنده پیش میاد که چطور بعضی ها سریعاً ایشون رو برکنار نکردند و با توجه به ادعای شما مبنی بر کم عمق بودن علاقه مردم به ایشان چرا فتنه رو همون موقع ریشه کن نکردند. لابد پس فردا همین داستان در مورد ریس جمهور فعلی تکرار میشه و ما تا ابد شاهد رئیس جمهور های بازی خورده و ... هستیم و تا ابد دهر بهانه ای برای توجیه مشکلات کشور هست!

اونطوری که من میدونم شما الحمدالله تمام NGO ها را همون اوائل کار دولت نهم بهمین بهانه ها بستید وحتی به NGO های ترک اعتیاد و کمک به مادران سرپرست خانوار و اینها هم رحم نکردید پس دیگه نگران نباشید البته هرکاری بکنید از این نظر به شوروی نمی رسید ولی بهرحال الان دیگه شکر خدا سوروسی نیست. ببینیم بازهم بهانه ای هست یا خیر!

"کشورهایی که دوست دارن مستقل باشن و با سیاستهای ماسون ها در تضاد هستن اتفاق میافته!"

یعنی حکومت چائشسکو و سایر حکومت های اروپای شرفی یا حکومت شواردنادزه حکومت های مستقل بودند! حکومت اوکراین حکومت مستقلی بود؟ یا با ماسونها مخالف بودند. مثلاً الان فرق بین پوتین در روسیه با فراماسونها در چیه؟ اهدافشون باهم فرقی داره؟

شما مدرکی دارید که بنیاد سورس با فراموسنری رابطه داره (بغیر از روزنامه کیهان و سایت های وابسته) ما این طرف آب یک بنده خدایی داریم از بازمانده دار ودسته رجوی به اسم حسن داعی اونهم مثل شما هر کسی (ایرانی و خارجی) که مخالف کار دار و دسته اش باشه به لابی جمهوری اسلامی متهم میکنه بنظر شما دوتا خیلی بهم شباهت دارید!
ناشناس
|
Canada
آقا سعید تا وقتی برخی مسلمان ها مثل شما باشند و مشکلات مملکت شون رو به سخره بگیرند، و به جای تلاش برای رفع مشکلات فرار کنند و مجیزگوی خارجی ها بشوند (با پوزش از اکثریت ایرانیان غیور مقیم خارج)، اوضاع همین است!