جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
وقتی شعارها رنگ می بازد

حمایت از محرومان و پابرهنگان با خودروی 40 میلیونی+ سند

رسایی که یکی از نمایندگان حامی ریاست حدادعادل بر مجلس نهم بود خودروی مگان خود را در تاریخ 16 اسفند 90 و با قیمت 33 میلیون و 35 هزار تومان با شرایط فروش ویژه از شرکت پارس خودرو تحویل گرفته است.
کد خبر : ۶۵۶۷۸
"صراط" - حمید رسایی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با قرار گرفتن در لیست جبهه پایداری انقلاب موفق شد برای دوره نهم هم به مجلس راه یابد . این نماینده حامی دولت مواضع مناسبی را در باب ساده زیستی و دفاع از محرومان گرفته است که مهمترین آنها در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و در حمایت از محمود احمدی نژاد بود .
رسایی که در سخنرانی هایش بر ساده زیستی مسئولان، مقابله با اشرافی گری و حمایت از محرومان بارها سخن به میان آورده در تناقضی آشکار با آنچه در اظهاراتش بر زبان جاری ساخته است با خودروی گرانقیمت خود به پارلمان تردد می کند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط، در ایام تبلیغات انتخابات مجلس یکی از شاخص های جبهه پایداری انقلاب پیگیری گفتمان انقلاب و حمایت از پابرهنگان عنوان شده بود که این شعارها با اقبال مردم موجه شده و تعدادی از کاندیداهای این لیست را روانه پارلمان کرد . اما این روزها اختلاف در آنچه پیش از این شعار داده می شد و عملکرد صورت گرفته موجب رنجش بسیاری از هواداران سرسخت جبهه پایداری انقلاب شده است .
صاحب امتیاز هفته نامه 9 دی که پیش از این سریال "دارا و ندار" مسعود ده نمکی را به دلیل طنز قرار دادن مسئولان و صاحبان ثروت و قدرت در این مجموعه تلویزیونی ستوده بود با استفاده از خودروی مگان که این روزها در بازار حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد، بر آنچه پیش از این خودش به عنوان ساده زیستی و برابری سطح زندگی مسئولان با محروم ترین های جامعه بیان کرده بود پشت پا زده است .
رسایی که یکی از نمایندگان حامی ریاست حدادعادل بر مجلس نهم بود خودروی مگان خود را در تاریخ 16 اسفند 90 و با قیمت 33 میلیون و 35 هزار تومان با شرایط فروش ویژه از شرکت پارس خودرو تحویل گرفته است. این خودرو به عنوان یکی از گرانقیمیت ترین خودروهای تولید داخل محسوب می شود .


در زیر برخی از مواضع نماینده مردم تهران در حمایت از ساده زیستی و حمایت از محرومان را می خوانیم :

رسایی در اردیبهشت 88 با بیان اینکه ببینید پابرهنگان در کدام ستاد جمع اند در سخنرانی خود در جمع مردم اراک گفت: «در چند سال اخیر برخی ارزش‌های دینی که در گذشته با تلاش عده‌ای کمرنگ شده بود بار دیگر احیا شد؛ به گونه‌ای که امروز اشرافی‌گری بر خلاف گذشته که ارزش دانسته می‌شد، تبدیل به ضد‌ارزش شده است.» این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از فرمایشات امام راحل در دستگیری از مستمندان و یاری محرومان از سوی مسئولان گفت: «امروز ببینید پابرهنگان در ستادهای انتخاباتی چه افرادی حضور پیدا می‌کنند و ثروتمندان و اشراف در چه ستادهایی هستند و خود قضاوت کنید چه کسی می‌تواند نماینده واقعی مردم و توده‌های آن باشد».

این چهره شاخص جبهه پایداری انقلاب در همایش دبیران جامعه اسلامی کارگران در ادامه تبلیغات برای دکتر احمدی نژاد گفت: «باید تلاش کرد تفکر ساده زیستی، مردم‌داری و محروم‌داری در کشور تداوم یابد.» وی تصریح کرد: «رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت نهم زنده کننده جوهره حقیقی انقلاب است؛ همچنین این دولت ساده‌زیستی را زنده کرد، شهید رجایی زبانزد ساده‌زیستی بود و اشرافی‌گری را دوست نداشت و ما در دولت نهم به این سمت رفتیم و رهبری نیز تأکید داشتند که باید به سوی افرادی رفت که اشرافی‌گرا نباشند.»

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: «اصل انقلاب این است که هر کس مسئولیتش بالاتر رود محرومیتش باید بیشتر باشد و نباید از بهره‌مندی‌های خود به نفع حزب و جریان خود استفاده کرد.» عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: « در دور دهم انتخابات ریاست جمهوری ناخالصی‌هایی وجود دارد ولی ما باید خود را برای خدا خالص کنیم؛ اگر این هدف باشد که احمدی‌نژاد رأی آورد هدف کوچکی است و باید تلاش کرد تفکر ساده زیستی، ضداستکباری، مردم‌داری و محروم‌داری در کشور تداوم یابد.»


رسايي همچنین در يادداشتی كه در سايت شخصي خود منتشر كرده بود، با اشاره به اينكه انتخابات دهم ریاست جمهوری پس از یک ماراتن نفس گیر بین دو تفکر بالاخره به اتمام رسید، گفت: «مردم ایران در حضوری شکوهمند با 85 درصد مشارکت سیاسی، رییس جمهور خود که نماد تفکر عدالت طلبی، مبارزه با فساد، رانت خواری، استکبار ستیزی، ولایت مداری، ساده زیستی و مردمی بود را با بیش از بیست و چهار میلیون رای انتخاب کردند.»

حميد رسايي در شهرویر ماه سال 87 و در حمایت از ساده زیستی مسئولان و حمایت مردم از این اقدام طي سخناني با موضوع "بررسي مباني فرهنگي انقلاب و اولويت هاي پيش رو" كه در دفتر هفته نامه الثارات الحسين گفت: «مردم به كانديدايي راي خواهند داد كه سابقه ساده زيستي، پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب و امام راحل و ولايت مداري را در كارنامه خود داشته باشد و در حال حاضر فردي جز احمدي نژاد اين ويژگي ها را ندارد.»


حجت‌الاسلام و المسلمین رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه‌ای با عنوان گفتمان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در محل این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه بعد از بنی‌صدر شهید رجایی ریاست قوه مجریه را برعهده گرفت، یادآور شد: «عمر این دولت کمتر از دو ماه بود اما خاطره‌ای که در ذهن مردم برجای گذاشت خاطره یک دولت موفق بوده و الگوی خدمت‌رسانی به مردم را نشان داد. اکثریت جامعه با عملکرد این دولت موافق و راضی بوده و دولت رجایی دولتی ساده‌زیست، حامی مستضعفان، استکبارستیز و مقاوم در برابر غرب بود به همین دلیل مردم همواره از این دولت به عنوان دولتی کارآمد یاد می‌کنند، زیرا این دولت از جنس خود مردم بود و ویژگی‌های این دولت ویژگی‌های مدنظر انقلاب و مطلوب حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری است. »

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حداکثر ویژگی‌های یک دولت مطلوب را به اعتقاد و التزام به اسلام ، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، ساده زیستی و حمایت از محرومین و مستضعفین، عدم تمایل به شرق و غرب، شجاعت، تعهد و تخصص و استکبارستیزی دانست و خاطرنشان کرد: «دو دولت قبل خدمت‌رسان و دلسوز مردم نبوده و سعی در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی نداشتند اما دولت رجایی دولتی در خدمت رسانه بود و به عنوان دولتی مکتبی معروف شد. »

حمید رسایی با اشاره به اینکه مردم در دوره نهم به دولت عدالت روی آوردند، تاکید کرد: «این دولت ساده زیستی را ترویج و از اشرافی‌گری فاصله گرفت. دولت احمدی نژاد دولتی شجاع بود و دست به اقدامات بزرگی زد که از جمله این اقدامات می‌توان به هدفمند سازی سوخت که قاچاق سوخت را به صفر رساند اشاره کرد که دولت‌های قبلی شجاعت انجام این کار را نداشتند.»

حال این سوال از حمیدرسایی مطرح است که آیا سطح زندگی وی که مزین به لباس روحانیت است و افتخار نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارد هم تراز با محروم ترین های جامعه است؟
کدام قشر از مردم با وجود گرانی های اخیر توانایی سوار شدن بر خودروی 40 میلیونی را دارند؟ بسیاری از مسئولان و نمایندگان شاید سطح زندگی شان به مراتب مجلل تر از یک خودروی 40 میلیونی باشد اما تناقض در شعار و عمل همان مسئله ای است که از بدو انقلاب تا کنون موجب دلزدگی مردم از برخی آرمانهای امام و شهدا شده است و در این میان بیشترین سهم را مسئولین دارند .

خاطر نشان می شود، سوابق انقلابی حمید رسایی بر کسی پوشیده نیست چرا که وی بارها مواضع شفاف خود را در مواقع خاص از جمله فتنه صهیونیستی-امریکایی 88 نشان داده و حمایت قاطعانه ای از حریم ولایت داشته است اما به دلیل عدم تطابق مواضع این نماینده فعال با برخی ظواهر، صراط را بر آن داشت تا وظیفه شرعی و قانونی خود را به انجام رساند. این سند پیش از انتخابات در اختیار صراط نیوز بود که با احترام به نماینده مردم شریف تهران هم اینک و جهت اصلاح امور به اطلاع مخاطبان رسید.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶۱
۴۳
............ در مصاحبه با يكي از رسانه هاي جبهه پايداري گفته بود كه با خودروي پرايد تردد مي كند؟؟آخر عوام فريبي هم حدي دارد!!
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
زود قضاوت نكنيد تو ايران فقط يك حميد رسائي نداريم شايد همين موضع گيريهاش براي بعضي گران امده و سعي در تخريب ايشان را دارند بايد صبر كرد و جواب ايشان را شنيد. بعضي ها چه زود باورشان ميشود بدون جستجو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد!
تعصب نداشته باش
من خودم آقای رسایی را با ماشین مگانش در قم می بینم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.آقا محمد بنظرت سايت صراط نيوز بدون تحقيق وتفحص!! و بدون اينكه فكر كنه شايد شباهت اسمي وجود داشته باشه،يك خبر بعنوان خبر ويژه ميره؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
با 3000 میلیارد چند تا مگان میشد خرید!؟
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد ميخاد پشت ميز بشين بشه ولي ساده زيست رو فراموش نكنه.....شعار زياد ميدن داداش
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از موضوع 3000 ، خیلی چیزا عوض شده !
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
صراطی من نه متعصبانه رد میکنم و نه کورکورانه قبول.اگر راست میگید که هر روز با مگانش میره مجلس یه عکسشو بزاری ماهم ببینیم.چرا این چیزا رو فقط شما میبینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صادق تو ام اگه مثل من میومدی مجلس میدیدی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی کثیفی صراط(صراط الضالین))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صراط نیوز که علی رغم اینکه از نظر سیاسی با آقای رسایی خیلی به هم نزدیک هستند اما رسالت امر به معروف و نهی از منکر خودش را انجام داده، امیدوارم همیشه ارزشها را برتر از جناح ببینید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم مثل دوستمان تا برای اثبات نشود و جواب آقای رسایی رو نشوم نه رد می کنم نه قبول
ولی اگر صراط هدفش امر به معروف است اول به خود نماینده می گفتند اگر می دیدند که ایشان حرف سر بالا می زند در سایت می زدند بهتر بود
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا شايد با مگانش ميخواد بره دم خونه فقرا نون بر بري خيرات كنه يعني ماشينو واسه كار خير گرفته؟
ازطرف یک دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
جالب اینجاست که همه اونهایی که ضد صراط بودند حالا صراطی شدند صراط جان برو فکری به حال خودت کن که آیااین راهی که درپیش گرفتی درسته این همه تناقض نشاندهنده مشکلی نیست هم اون زمانی که همه ضد صراط نظرمیدن حتی طرف میاد به آیه ی شریفه قرآن نمره منفی میده وهم الان به هر حال شما مسئولی خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرمایدآمین
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا وکیل الدوله هم وکیل الدوله های قدیم.
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
چيزي که عجيب است يکسري مشکل دارند وقتي واقعيتي هم نوشته مي شود منفي ميدهند اين منفي به چه معني است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر تنگ نباشید مگه بیچاره میباخ سوار شده تو رو خدا اینقدر آدم ها رو برای هیچ تخریب نکنید
این چه طرز فکر غلطیه هر که بیچاره بود آدم خوبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تقریبا همه مسئولین ما مثل ایشون هستند
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب پرایدم داره
مشکلی؟
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
چی شد صراط مرد نبودی نظر دیشبم رو بذاری تو سایت ؟ معلومه خصومت شخصیت با رسایی موجب ایت تخریبها شده .... خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه ..... و من یعمل مثقال ذرت خیرا یره و شرا یره !!!!!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخره نوش جونش-برای یه نماینده خودروی 30 تومنی خیلی زیاده؟ الان یه کارمند ساده ماشینش زانتیاست بعد واسه یه نماینده مگان داشتن عیبه؟اینقدر بخیل نباشید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹۳
۳۹
اين خبر كاملاً درست است. چون بنده از كاركنان پارس خودرو هستم و اين آقا براي دريافت مگانش به شركت ما آمد با ....................و ... حالا طرفداران اين آقا بروند و حالشو ببرند كه يك حامي پابرهنه پيدا شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا از کجا بدونیم تو راست میگی؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
برووووووو خودتي، كاركنان پارس خودرو اگه همه مشتريا به ذهنشون ميموند كه اين حالو روزشون نبود، معلومه كه با يك آي پي چند تا نظر دادي مرد باش بگو چقدر گرفتي كه اينجوري تخريب كني؟؟؟؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
پول داده وخریده مشکل اش چیه همین که خودرو داخلی سوار میشه باید کلی دعا ش کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا که اینطوره
چقدر احتمال داره که شما از کارکنان پارس خودرو باشید و به حمید رسایی برخورد کرده باشید و امروز هم این خبر رو بخونید
1 در 3000000000 احتمال دارد برادر
خودتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علي كج وكوله پاشو بيا پارس خودرو تا سندشو بهت نشون بدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اومدیم بیایم سراغ کی؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸۲
۲۷
.
آقای رسایی باید جواب بدی و منتظریم!!!
حمایت الکی از کسی نمیکنیم"

یه مشورت میگرفتی لااقل"مگان مشکی و قرمز اش قشنگ تره !!!!!!!!!!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
همه چی آرومه تو چقدر باحالی !!!
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ایشون جز اصلی های پایداری هستند شما که صد در صد حمایت کردید بفرمایید جوابگو باشید.حالا بماند بقیه حامیان و اعضا این لیست ..............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مملي جون،لااقل از همون اول مثل تو مدافع مط.... و لار..... نبودم كه خيانت ها و فتنه گري هاشون،شهره خاص و عامه!!!!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بد بختی امین که اینطور کوتاه فکر هستی 40ملیون هم شد پول مگان هم شد ماشین
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
!!! بدون که خط قرمز من ولایت هست نه اشخاصی مثل اح ...... و مطهری و لاریجانی و ها ........ و امثالهم. از اینا تا زمانی حمایت میکنم که در این خط باشن و متاسفانه محبوب تو رفوزه شده و مط ..... هم اخیرا مواضعی رو اتخاذ کرده که نشون میده داره در مسیر محبوب تو و شاد کردن دل دشمنان اسلام و انقلاب گام برمیداره یه جور دیگه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
والا ناصر جون من مثل تو خيلي خوشبخت نيستم"
يك ميليون هم واسه من خيليه!
132 رو بتونم بكنم 206"كلاه مو ميندازم هوا"
_________________________________
جيغغغغغغغغغ جان:
حمايت من بخاطر گفتمان پايداري بود"
جیغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیره آقا ناصر پولدار,خجی ما رو هم دریاب.
جیغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
امین حالا میشه یه دو مورد از فتنه گری های لار.... رو اسم ببری؟البته بجز چرت و پرت های ساکتین فتنه و از این قبیل تهم ها که بهشون زدید.
.........
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بايد خود مدير مسول باشي...نه؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل عزیز:مطالب و کامنت های خودت در یک هفته قبل دور دوم انتخابات رو توی آرشیو صراط بخون،یادت میاد چطوری واسه من لیست ولایتمداران رو ردیف کردی !!!!
پس قبول داری تو هم اشتباه میکنی"تعجب از این بود که سنگ مطهری رو به سینه میزدی و از اون طرف،ولایتمدار میخواندی!!
نتیجه انتخابت هم شد،متهم کردن سپاه !! متهم کردن شخص دوم مملکت به ایجاد کاباره !!!
_________________________________
جیغغغغغغغغ جان:
ساکت فتنه تهمته؟؟؟
برای من ردیف کنید موضع گیری های ایشون و باه.... پیرامون فتنه!
لار......به همراه باه....... باید همراه موسوی و کروبی غرق میشدند،اما با زیرکی خاصی خودشون رو از مهلکه نجات دادند"
جیغغغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان خود حضرت آقا فرمودند به دیگران انگ و ناروا نزنید.ایشون از کسی حمایت نکردن این که نشد سکوت در فتنه.چون از آقای فلانی حمایت نکرد باید فتنه گر محسوب بشه؟برادرم به فکر آخرتت هم باش
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون اگه منصفانه بخوایم قضاوت بکنیم مطهری بحث کاباره رو که خوب اومد اما در بقیه مسائل مثل اح ....... خودشو پیش دشمنای ولایت شیرین و در نزد ولایتمداران ضایع کرد خودشو
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل عزیز:
اکبر پونز رو به خاطر داری که؟؟!!!!
طرز فکرش در اوایل انقلاب که میدونی چطور بوده؟؟؟
ببین چطور شده،الان منکر وجود مهدی موعود (عج) است!!
_________________________________
ممل عزیز:
کاباره و خانه عفاف و ازدواج موقت !! به وضوح پیداست که چه کسانی دنبالشن!!!!!!!!!!
دادوبیداد مطهری بخاطر اسلام نیست"
کسی که از اهانت به سیدالشهدا و تمثال امام راحل خونش به جوش نمیاد!! اما واسه دختر بابا غش میکنه و پنجه بر صورت میزند!!!
_________________________________
ممل جون:
چرا هرکه با شما باشه،ولایتمداره"ولی هرکه مخالف افکار شما باشه،دشمن شاد کن؟؟؟؟
چرا لحظه ای فکر نمیکنی،کار خودتون اشتباه هست؟؟
با چی میسنجی؟؟؟؟
تو که میگفتی مطهری ولایتمداره و از پایداری ها بهتره!!! تو زرد از آب دراومد که!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین من صد در صد کسی رو تایید نمی کنم ، همه دارای نقص هستن اما مهم اینه که این نواقص آدم رو به انحراف نکشونه .... مبحث اولت قابل بحث نیست ، در خصوص موضوع دومت عرض کنم خدمتت وضعیت موجود در خیابونای شهر نتیجه تفکرات اح ........ هست
اما گفتی :
ممل جون:
چرا هرکه با شما باشه،ولایتمداره"ولی هرکه مخالف افکار شما باشه،دشمن شاد کن؟؟؟؟
چرا لحظه ای فکر نمیکنی،کار خودتون اشتباه هست؟؟
با چی میسنجی؟؟؟؟
تو که میگفتی مطهری ولایتمداره و از پایداری ها بهتره!!! تو زرد از آب دراومد که!!!

موضوع با من بودن نیست ، امثال من سعی می کنیم در خط ولایت باشیم و افراد رو هم براساس نوع حرکت شون در این خط بسنجیم ... خیلی از مواضع مطهری رو مثبت ارزیابی می کردم خصوصا در مورد محبوب تو !
اما آقای مطهری در مسائل اخیر بشدت خودشو ضایع کرد و اینکه اون خودشو ضایع کرد مسوولیتش و عواقبش به خودش مربوطه نه به من ، و این قبیل مواضع اشخاص سیاسی موجب تغییر دیدگاه برخی افراد جامعه نسبت به فرد می شه ، مثل دیدگاه بنده نسبت به مطهری بعد از مواضع اخیرش. لذا مگه بچه بازی و خاله بازیه که تو بعد از صحبتای اخیر مطهری به من میگی دیدی تد اینجوری میگفتی و اینجوری شد ؟
مگه اح ....... همینطوری نبود ؟ اولش ما هم تاییدش میکردیم و براش تبلیغات هم کردیم اما الان میگیم ما برای اون آرمانهایی که این فرد به زبون آورد کار کردیم و تبلیغ کردیم نه برای شخص احمدی نژاد ! ما برای شعار در خط ولایت بودن ایشون ارزش قائل شدیم نه خط و ربط های مرموز و مشکوک ...
لذا بدون رفتار این افراد همیشه در معرض سنجش و ارزیابی هست و ممکنه هر چیزی تغییر پیدا بکنه انحرافی پیدا بکنه ، و در مقابل دیدگاهها و ... نیز در قبال اون موضوع اولیه تغییر پیدا بکنه
جیغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(ممل) جان منم این حرفها رو خیلی وقت پیش به امین زدم اما ایشون چون با دید تعصبانه و کلا حق به جانب از یک شخص دفاع میکنه پس قطعا بجز جماعت خودشان منکر خدمات و ولایت مداری و ..... دیگران میشه.البته واقعا جای تاسف داره.
جیغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت آقا فرمودند:درست نیست که شعاری داده شود که در آن شخصی فدای شخص دیگری شود.بعد آقا امین بازم به عشق ......زنده است.اینو میگن ولایت مداری ,دنباله ملایت قدم برداشتن و.....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون نگو بحث اکبرگنجی قابل بحث نیست،بگو جوابی ندارم که بدم"
حرفات درست!! یه سوال:
ولایتمداری شماها رو کی میسنجه؟؟؟
اگه کسی به شما اعتراض کرد،به چه حکمی محکوم به منحرف میشه و انگ بی ولایتی بهش میزنید؟؟؟
اگر مطهری حرفی علیه سپاه نمیزد،و فقط احمدی دلاور رو متهم به ایجاد کاباره میکرد"این بحث ها بوجود می آمد؟؟؟؟
اگه حرفی از وزیر نفت(قاسمی) نمیزد،همین تو میومدی میگفتی الحق که فرزند مطهری هستی،و ولایتمداری!!!!!بخدا همینو میگفتی،مطمئنم"
_________________________________
وضعیت شهر بخاطرتفکر احمدی دلاور نیست"
اگه قرار بود با کمیته و گشت ارشاد و زور چیزی حل بشه،سالها پیش حل میشد"
اون زمانی که یکی از برادران (برادر اکبرگنجی !) پونز فرو میکرد توی پیشانی افراد !!!وضرب و شتم آستین کوتاه ها"چی شده که الان تفکر ضد دین داره؟؟؟
این بازی شما،واستون دوسر برده"هیچوقت محکوم نمیشید!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امین ! افراط و تفریط جایی در اسلام نداره چه اکبر گنجی افراطی که شما با پسوند پونز خطابش میکنی ! و چه تفکرات اح ....... که در قالب سخنان و استراتژی های بیان شده اخیرش در جامعه اجرایی شده و میشه بهش عنوان تفریط رو اطلاق کرد.
راه اکبر گنجی (افراط) و اح ........ (تفریط) هست و هر دو از صراط واقعی اسلام خارج است.
ضمن اینکه موضوع تفریط تقریبا منطبق با افکار مد نظر جریان حجتیه هست !
ضمنا شاید برخی از افراد (در سپاه) بودن که خارج از سیاستهای کلی سپاه در راستای حمایت از اشخاص یا جریانات سیاسی حرکت کردن و این باید در سطح مسوولین کشور مطرح و حل و فصل می شد و لزومی نداشت آقای مطهری به گونه ای حرکت بکنه که شائبه سیاسی کاری سپاه در اذهان بوجود بیاد و موجب شادی دشمنان داخلی و خارجی که از کلیت سپاه که همانا حمایت از اصل نظام هست شاکی هستن ، بشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۳۲
۵۱
تو و صراطی ها چرا ........ می سوزه شما هم برو بخر؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
من اصلا از ................. و صراط نیوز به خصوص در ضمینه تهمت زدن بدون مدرک و خبر اشتباه خوشم نمی یاد ولی این دیگه با سنده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ايراني بيسواد:
رمينه درسته نه ضمينه!!!

داره غصه منو ميگيره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این نورا قلابیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين آلمانيه قلابيه.
اشتراك vpn من خيلي وقته تموم شده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط یه فکری واسه این کامنت های قلابی بااسممن بکن وگرنه از این سایت میرم!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اگه طو از سرات بری، کی میاد قلت های ما رو بگیره؟؟؟؟؟؟
نورا جون،خاحش میکنم از سرات نرو.
اگه بری،صَر به صَر کی بضاریم؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
چقد شیرینی تو آلوچه !! یا عالوچه !!
احمد53
|
Iran (Islamic Republic of)
احمد جان مهم مدل ماشین نیست
مساله ادعاییه که این اقاییون در مورد ساده زیستی دارن
راستی نمایندگان مجلس کار کن کجا حساب میشن؟دولت یا شغل ازاد یا کارگر؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۲۱
اینم یک بازیه از طرف صراط
فردا بیانیه میده که این من نیستم و این نوع ماشین (میگه پراید) رو دارم
با این خبرا و جوابیه های بعدی نمی تونین مردم رو چیز فرض کنید
تبلیغ کردن با شانتاژ خبری منفی و بعد رفع اتهام نمیتونه این آقای ....... به بزرگان نظام رو انسان پاکی معرفی کرد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
امیدوارم جناب رسایی، مصداق
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند ....
نباشد"
حامی گفتمانی بودیم وهستیم که ایشان ازش دم میزد"
_________________________________
امیدوارم جناب رسایی،بجای هرعکس العمل پنهانی! جوابیه ای به مطلب صراط بدن!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۱۹
اگه پرایدوو !! می خرید نتیجه میگرفیم که آدم صادقیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو با خودت چندچندي؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل انسان صحبت کن ببینم چی میگی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه نمیخره که....
ممل (هادی)
|
Iran (Islamic Republic of)
از اون لحاظ !!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
همین پراید هم شده 10تومان داداش. lol
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۲۴
دمت گرم صراط.
...........فقط براي مردم ...............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط عزیز:
بعضی از کاربران هم حق رو میگن"
اگه آقای رسایی مگان سوار میشه،که بقول شما در تعارض با شعارهای ساده زیستی اش است"
بیایید شجاعت به خرج دهید و عکس هایی از اتومبیل و ویلاهای مسولان و آقازاده هاشون رو با ذکر نام بذارید،تا بهتر قضاوت کنیم"
_______________
اون موقع راحت تر میشه راجع به مگان آقای رسایی صحبت کرد"
بااین وجود،نظرم عوض نشده،به هرحال آقای رسایی باید جوابی برای این تعارض داشته باشند"
کاربران عزیز:
در اینکه پول خرید این مگان حلال بوده،شکی نداریم و برمنکرش هم لعنت!
ولی این جور حرکات با منش و رفتاری که ما انتظار داشتیم فرق داره"
آقای رسایی حق داره مگان یا هر خودروی دیگری سوار بشه،اما اینکه به چیزی روی بیاری و حرفات در تعارض با اون باشه،قبول کردنش خیلی سخت و سنگینه!!!
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۶
هی! یادش بخیر اون موقع که نشریه رسایی بسته شد امثال صراط تیتر زدند و کارکاتور کشیدند که باز هم فتنه و انحراف گره خورد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۴۲
۲۲
نمیدونم چرا هویدای بهائی طاغوتی خائن!!! به عنوان نخست وزیر در تمام دوره خدمتش با پیکان رفت و آمد میکرد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون اون موقع مگان نبود
الان هم که پیکان نیست رسایی بخره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم حسابی! اون زمان پیکان مثه بنز s500 الان بوده چی میگی تو؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جانم.اون زمان هم ماشین خارجی وارد میشد و وجود داشت.اگه میخواست میتونست از اونا داشته باشه. پس تو چی میگی!؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
.....ها همیشه با این رفتارشون آدرس غلط به مخاطبشون میدن جلوی چشم خلق الله یه جور رفتار میکنن و در خفا جور دیگر.
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
اکثر مسئولین زمان پهلوی با خودروهای خارجی لوکس رفت و آمد می کردند ، البته به استثنای آقای هویدا.

خوب بود دوستمان که سعی در تطهیر جناب هویدا دارند ، کارنامه شاه خائن و همسرش و خواهرش و دیگر اطرافیان فاسد شاه را که بر خلاف هویدا از ماشینهای لوکس خارجی استفاده می کردند را هم به آنها اشاره می کرد.
غلام از چال قلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۴
۲۴
بابا بی خیال
خوبه حالا رفته ماشین ایرانی خریده
خواسته به شعار تولید ملی عمل کرده ....
جیغغغغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیرن برو بچه بروجرد
امیرسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۳۴
۹
داشتن ماشین برای یک نماینده مصداق تجمل نیست.مگان الان حداقل است...بیادرصداوسیما ببین تایپیستهای شرکتی همگی 206صندوقدار دارند وبرای اینکه تکلیف استخدامی شان روشن شود وبه استخدام رسمی درایند چه کارها که نمی کنند.....
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی جالبه واقعا شما برید مطالعه کنید که همین چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه رئیس جمهور نمیدونم کجا بود با دوچرخه به کاخ ریاست جمهوری میره تازه اونا که کافرن امیرالمومنین ندارن ! آیا در شرایطی که قشر زیادی از مردم توانایی خوردن گوشت و مرغ ندارن سوار شدن ماشین 40 میلیونی تجمل نیست ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تو كه سيدي و تو امريكا چطور شد ياداقشار ايران و پابرهنگان افتادي (اي از گل ماهي گير)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محمد امریکا بودن شرط ایرانی بودن یا نبودن نیست
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد من ایرانم با فیلترشکن اومدم برادرم یعنی شما فکر میکنی کسی از آمریکا میشینه صراط میخونه ؟
احمد53
|
Iran (Islamic Republic of)
صدا سیما هنوزم تایپیست استخدام میکنه؟
بالاخرا 206 هم بد نیست
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي اميرسعيد براي يك تايپيست عيبي نيست چون عوامفريبي نمي كند ولي براي ................ كه با فريب و نيرنگ خود را ضد تجمل جا مي زند ننگ و نكبتي است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا سید جوش نزن. شما مثل اینکه انگلیسی ات ضعیفه خبر هزینه ی یه بار بلند شدن هواپیمای اوباما رو ندیدی! برو مشرق فارسی شو زده.
جدای همه این حرفا من نمیدونم کی میخان این ملت چشمشون به ظاهر نباشه و تا یکی یه چیزی خرید با نگاه منفی و دزدبگیری نگاهش نکنن. شاید به یکی یه پول قلمبه برسه. شما چرا ناراحت میشین. خدا به مام بده. حسودی خیلی بده
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱۹
دروغه
ثابت بکنید که راسته
حمید.ر
|
Iran (Islamic Republic of)
همینکه آقای رسایی بدونه راسته کفایت میکنه لازم نیست به شما ثابت بشه
ولی خدائیش مگان هم همچین ماشین شاخی نیست اما سوار شدنش برای یک مسئول که باید در سطح زندگی همه مردم زندگی کنه مار خوبی نیست
ممنون از تذکر مودبانه تان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای من که خودم ایشان را با ماشین مگان می بینم مثل روز واضحه
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه آقای رسایی تکذیب نکرد بدونید راسته.
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۴
۲۲
دمت گرم صراط.
اين اقايون فقط براي مردم ادعا مي كنند.
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
این دروغی که میگی راسته
سید
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱۷
صراط دمت گرم جوونم کردی خیلی آقایی ..... معلوم بود ازشون دست تک تکشون رو میشه کسی که پافشاری به نا حق کنه همینه
مجيد
|
United States of America
بايد هم جوون بشي ناسيد چون پول همين كاراتونو ميخورين
سید
|
United States of America
حضرت زهرا باید سیادت منو تایید کنه نه شما که اصلا نمیدونی من کیم ! بعدشم من درست نفهمیدم پول چیو میخورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۱۸
وای بر شما
برای پول چیکار که نمیکنید
من هم مگان دارم
تو چون نداری نماینده مجلس هم نباید داشته باشه
تازه مگه درامدش از دزدی بوده
ناربرده رنج گنج میسر نمیشود ....
مشکل شما و اطرافیانتون اینه فقط با پول مفت میتونید پیشرفت کنید !!!!!!!
امين زنده به عشق احمدي دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
چرا همه چي رو به هم ميدوزيد؟؟؟؟
بحث ما سر تناقض حرفهاي آقاي رسايي است و اين حركت!!!

مهم نيست كي مگان داره،كي نداره"
رسايي رو جور ديگري ديده بوديم!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خواستی بگی مگان داری دیگه!؟
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس نگرفتي موضوع چيه ها منم بي ام و دارم ولي شعار نميدم كه بايد از مستضعفين حمايت كرد بعد با بي ام و خودم جلوشون جولون بدم .ناشناس رجوع به عقلت كن نه زبانت.
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۲
۱۴
اون آقایی که پشت این صراط وایساده ده برابر مگان رسایی پول ماشینشه لطفا برید یقه اونو بگیرید
یعنی واقعا یه نماینده مجلس نباید یه ماشین 30میلیونی داشته باشه؟
صراط خاک تو سرت
امين زنده به عشق احمدي دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
باید تلاش کرد تفکر ساده زیستی، مردم‌داری و محروم‌داری در کشور تداوم یابد.
اين حرف رسايي هست"
بعيد ميدونم اكثر مردم ايران توانايي خريد خودروي مگان 40 ميليوني رو داشته باشند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نبايد داشته باشه. چون اون نماينده مردمه بايد در سطح حداقلي زندگي كنه اگه ميخاد دنبال اين چيزا باشه بره دنبال شغلي غير از نمايندگي مردم! خيلي از افراد محروم به همين آقايان مراجعه مي كنن يه ماشين معمولي سوار شه البته نه پرايد! با بقيه درآمدش به محرومين برسه! لااقل از همين رييس جمهوري كه خودش رو براي هزينه مي كنه يادبگيره
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
من نفهمیدم به خدا چرا اینجوریه
هر خبری این سایت زد به یه عده فشار زیادی اومد تو کامنتها نوشتن اون آقایونی که پشت صراط وایسادن یا افشاگری علیه صراط با هر چیز دیگه
بابا یه خالی نبندین و جو سازی نکنید یا بسم الله بگید ببینیم پشت اینا کیان
جیغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا یونس ادب داشته باش دوما صراط یه خبرگزاری شخصیه و بههیچ جا و هیچ کس هم!عقد اخوت نبسته(البته بجز یه چند نفر) فرق یه نماینده با صراط اینه.
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۰
۸
سلام علیکم.
باز که شیطان شدی قلدر جان
از بین اون همه نماینده مجلسی که انواع واقسام تسهیلات را گرفتند.چرا رسایی را برای تخریب کردن انتخاب کردی؟
تازه خودروی مگان که چیزی نیست .برخی از نمایندگان وکلا مجلسی ها به طور قانونی یا غیر قانونی اموال زیادی را درون کیسه خود جای دادند.
امين زنده به عشق احمدي دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مهدي جان براي من،بقيه نماينده ها مهم نيست!
البته كاشكي صراط جرأت داشت،اسامي گردن كلفتاني رو هم كه از اين تسهيلات استفاده كردند،ذكر ميكرد،كه متاسفانه نداره"

علي ايحال انتظار ما از آقاي رسايي تبعيت از همون تفكر ساده زيستي بود!!!
مهربون همیشگی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما بهتره حرفهای خود حاج آقای رسایی و توصیه های رهبر انقلاب درباره زندگی مسئولین رو بخونی بعد این نظرو بذاری!! این نشون میده که فقط تو کار دفاعی و اصلا به حرف حق کار نداری
خود این مطلب هم خیلی از مطالبو اشاره کرده یه جا هم گفته اونایی که شعار ساده زیستی نمیدن ماجراشون فرق میکنه
بله برادر بحث اصلی این حرف و عمله که نمیخونه
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم.
البته اگه وجدان وانسانیت وایمان وجود داشته باشه .میشود به فکر محرومان بودچه با مگان چه بدون مگان
اقای رسایی هیچ تخلفی انجام نداده.فقط مشکل اینه که ایشان طرفدار دولت است.
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی شد امین.تو که با مهدی مشهدی رفیق بودی
الان چرا مخالف همید؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس جان،از آب گل آلود ماهی نگیر لطفا"
آقا مهدی یکی از دوستان خوب مجازی من است"مشکلی هم باهاش ندارم!یعنی نمیشه نظر هم داد؟؟؟
_________________
مهدی جان:
شاید تاحدودی حق با تو باشه"وصراط مبناش بر تخریب گروهه!
اگه اینطور هم باشه،آقای رسایی نباید گزَگ دست کسی بده"
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
جناب ناشناس
امین اقا دوست بسیار عزیز بنده است.حالا اگه
در مورد یک مساله نظر متفاوتی با هم داشته باشیم .چیزی از رفاقت ما کم نمیشه .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستیه خاله خرسه!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۰۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۵
خیلی ناراحت نباشید مهم این بود که حزب سالاری و رابطه سالاری و قدرت سالاری جاش رو با شایسته سالاری عوض کنه پس برنده نهایی ما هستیم حالا چندتا هم .....................
اراءنیوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱
نره بگیره که شما هاپولی کنین
شاید گرفته باشه و خواسته باشه خرجش کنه برای محرومین و مستضعفین
شما به حق طرف هم گیر دادین؟
اگه میخوای خیلی بچه مثبت بازی در بیاری بی زحمت بنویس چرا از اصل و اساس اینا تو مجلس به نمایندگان داده میشه
سند رو کردی
مراقب باش سندای شما رو نشه
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱۱
البته صراط جان سوال شما از رسايي به جا و خوب است ولي اي كاش ديگران را هم در اين موضوع شريك ميكردي حتي بي لباسها .
يعني اشخاصي مانند هاشم خان و دارو دسته اش-لاريجاني و دارو دستش-قاليباف و دارو دستش -و خيلي هاي ديگه.
آيا اگه شعار حمايت از پا برهنگان را دادي و ماشيني داشتي كه با اين شعار همخوني نداشت گناه كرده اي و اگر كسي اين شعار و نداد و از اين ماشينها و گران تر از اين سوار شد مشكلي نداره؟
البته آقاي رسايي بايد جواب گوي سوال شما باشه كسي منكر اين نيست ولي كاش اين سوال را از ديگران هم مي پرسيدي.
امين زنده به عشق احمدي دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط جون:
آيا براستي شهامت نوشتن يه مطلب پروپيمون عليه لار...... داري؟؟؟؟؟
جیغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
آره اگه داری بفرست,همه مثله خودت ...... نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین از کجا سوختی انقدر داری گر میگیری_ابابا آقای لاریجانی با 73 اختلاف رییس شد رفت پی کارش این قضیه.البته با تبریک به همه بچه های پایدار در جبهه پایداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان حداد عادل هم اگر ....... رو بلد بود صد در صد الان رئیس موقت مجلس نهم بود .توهم نزن فعلا رئیس موقت است و این رای که آورد را باید مدیون استاد ...... و دوست شفیقش آقای ..... باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۹
این روش صراط درست نیست خدا لعنت کند کسی را موجب این بداخلاقیها در جامعه شد.
غریبه.
|
France
|
۱۴:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۳
حالا مگه مگان چی هست؟ مرد حسابی مگه ماشین ارزونتر از اینم پیدا میشه؟همچین میگی 40 میلیونی انگار که طرف پورشه پاناراما سوار میشه.
برید یه فکری به حال خودتون بکنید که تو این مملکت 3000 میلیارد اختلاس میکنن،........................................................................................................... کسی کک ش هم نمیگزه بعد میاین تیتر میزنین خودرو 40 میلیونی!!!!!
آدم چقدر باید کوتاه فکر و بدبخت باشه؟!!!
غریبه
|
France
آقایون صراتی مگه اون بالا نزدید ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم؟!!!
چرا نظر منو سانسور کردی نوشتی؟
پس بحث 40 میلیون و مگان و این حرفها نیست.بحث تخریب هست .من از این آقا هم خوشم نمیاد و اصلا" قبولش ندارم ولی شما معلومه که دستور میگیرید برای تخریب دیگران.حالا این وسط چی به شما میرسه خدا میدونه.
خوش باشید با افکارتون.
یک رای باخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۱۷
من رای خودمو از رسایی پس میگیرم. صراط تو به همه کسانی که به رسایی رای دادن بدهکار هستی که چرا این خبر رو قبل از انتخابات منتشر کردی؟
خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم از رای خودم به برادر عزیز و ایثارگر ، جناب آقای حمید رسایی ، خوشحال و راضی هستم.
کاشف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۷
۷
روح الله ح... هم مگان داره. ولی من از اون ادعای ساده زیستی نشنیدم.
کاش ............................................. اعتراف کنه بهتر از اینه که با ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۲
عدالت این نیست که همه یکجور باشند و الا باید گفت اسلام هم که حقوق متفاوت برای مرد و زن قرارداده عدالت را رعایت نکرده
عدالت یعنی ادا کردن حق هرکس
در ثانی شما اگه راست میگید که منسفید برید و لیست فضل و بخشش‌های ایشان را هم پیدا کنید
اگرچه الان در حال حاظر وسیله بهتر ار مگان و ال 90 در ایران تولید نمیشه انهم با این قیمتها که عقل حکم میکنه از اینها استفاده کنه
بره پراید بگیره که از تهران نتونه تکون بخوره و تولاک خودش باشه و از مردم خبر نداشته باشه یا اینکه میخواهید با پرید بفرستیدش اون دنیا
به قول معروف مرگ دست خداست پراید فقط یک وسیله است
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۹
واقعا خاك بر سر تفكر نحس تان . بيشتر از اينها حق شه . نوش جانش......
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
مراد رجوع به عقلت كن نه زبانت
ابدوغ خیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱۰
ای یونس بی تربیت ! بله بهنظر بنده یه نماینده میتونه ماشین خوب حتی بهتر از این هم داشته باشه و بهتره که خودش خریده باشه و با درامد و پول خودش اما افرادی که دم از حمایت پابرهنگان میکنند میتونند این پولها را به پابرهنگان کمک کنند و به بقیه هم یاد بدهند تا انها هم تکرار کار خوب را انجام دهند و پابرهنگان کم کم وضعشان خوب بشه و بعد بروند ماشینهای بهتر سوار بشوند البته منم قبول دارم که مگان ماشین انچنانی نیست اما برای این اقا زود بود و ایشان خودشو.......؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۱۵
احسنت به صراط که شجاعت به خرج داد
این یک واقعیت است
من اهل قم هستم و ایشان هم ساکن قم است
ایشان را چندبار با مگانش دیده ام و همیشه این تفاوت قول و عمل برایم سوال بود
بي نام
|
Iran (Islamic Republic of)
فوقشم مگان خريده باشه بعد از چند سال كار و تلاش در عرصه سياسي حق خريد ماشين ندارد؟ مگه بقيه نميخرن. واقعا تخريب حدي دارد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آخه برادران عزيز،اين ديگه خيلي بده با اين منطقي كه داريد"

اگه ساير نماينده هاي ساكت فتنه و قلدر هيات رييسه و رييس ،اينكارها رو ميكنن، ادعا و اعتقادي هم بر تفكر ساده زيستي ندارند"
اما آقاي رسايي مدعي اين عمله"پس بايد جواب بده!!
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اوففففففففففففففف
بدبخ چه ذوقی میکنه!
ایشان را با ماشیت مگانش دیدم!!!
ینی انقد بدبختی که مگان برات شبهه شده برای قول و عمل؟
همین مگان دوزاری ؟؟؟:))))))))))
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۷
صراط خجالت بكش به كجا چنين شتابان! تا ديروز ميگفتي ما با كسي عقد اخوت نبسته ايم... ولي انگار بسته اي؟!
بعد از فيلتر شدنت انگار عقد خيلي ها شدي!!!
حالا اگه مردي منتشر كن
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آره بابا
از بعد فیلتر شدنش داره مدام برای یه عده خاص دم تکون میده و پارس میکنه
با این میگن سگ دست آموز خوب.
ببینم ما هم برات استخون پرت کنیم برامون دم تکون میدی جناب سردبیر؟
مدیر پایگاه مخاطبان بهترین قضاوت کننده ها هستن.

 

محمدرضا فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا با این نظراتتون بهترین خدمتو به صراط میکنید و برترین دفاع رو از جناب رسایی.
آخه این چه وضعه صحبت کردنه ؟ چون به اربابات نقد کرد و استدلالی برای دفاع ندارین این سایت شد سگ؟؟؟ خوبه خودت معترفی تا حالا بهش سر میزدی و اخبار مزخرفشو میخوندی اما تا کم آووردی زد اونجای که نباید میزد ترمز بریدینو انوع و اقسام القاب که لایق ....... دادین به اینا؟
آقای شیر فرهاد محترم که قبلا هم کامنت هاتو تو یه سری مطالب خوندم به عنوان یه مخاطب صراط از اینکه پیش از این نظرات یه آدمی مثل تو رو خوندم متاسفم و خوشحالم از اینکه دیگه نمیای اینجا . و تبریک میگم به صراط اول بابت اینکه یه همچین مخاطبی از اینجا رخت بر بست و دوم هم به خاطر مطلب به حقی که صدای برخی....... در آورد .
از بقیه مخاطبان هم خواهش میکنم منطقی قضاوت کنن اصلا صراط نیوز آشغال و دارای بسیاری نقطه ضعف آیا اینجوری نظر دادن علیه چهار نفز که دارن زحمت میکشن و یه رسانه حزب اللهی رو اداره میکنن درسته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیرفرهاد جان ادب مرد به ز دلت اوست
نشون دادی چقدر حامیان....... با ادب و استدلال هست.
این کامنت دونی بهترین فضاست برای شناخت امثال شما
خجالت بکش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
معنویت موج میزنه
مهروبون همیشگی
|
Iran (Islamic Republic of)
بفرما شیر فرهاد بی ادب
اینقدر بی نزاکتی که سعید اجنبی اومده تیکه میندازه معنویت موج میزنه
البته خدائیش هم راست گفته با این شعوری که تو به عنوان یع بچه مسلمون از خودت نشون دادی توقعی غیر این از سعید کانادایی نیست
ولی هر چی لایق خودت بوده رو به صراط گفتی احتمالا از دست کسی شاکی بودی ....... بی ادب
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
ببند دهنتو فتنه ابن الفتنه
بشناس که چی؟
دیکتاتوری تا مغز استخونتون رسوخ کرده
من از کسی حمایت نکردم و نمیکنم.
این شماهایید که خودتونو اسیر یه مشت اراجیف و مزخرفات و حزب و دسته و گروه کردید. به اسم دین و ولایت زیر آب دین و ولایت و رهبری و همه چیزو میزنید. بیجا هم میکنید که از مردم توقع دارید اونطوری که شماها میخواید فکر کنن و نظر بدند. همینی که هست. سگ دست آموز بودن اگه اهانت به صراطه میتونه دست آموز نباشه. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. بزرگترین توهین رو نویسنده این متن کرده که خواسته با متنش عقده گشایی کنه.
من از هیچ کسی حمایت نکردم و نمیکنم ولی از دروغ و ریا متنفرم. صفتی همه خیلی از مدعیا یدک میکشندش. از جمله همین صراطی ها.
جناب محمدرضا فدایی یه سایت تا موقعی که مستقل باشه و بیطرف بنویسه من میخونمش
همین که برای امتیاز گیری به دریوزگی پیش یه مشت سیاستمدار فاسد بیوفته و هرچی اونا بگن فقط سر خم کنه بهترین عبارت براش همین سگ دست آموزه
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهربون جان
من کار ندارم سعید کیه و چی میگه
یه جورایی از کامنتای این سایت سیاست جرج بوش داره به مشام میرسه که یه با مااید یا علیه ما
من برای امثال سعید خان به موقعش دارم
ولی هیچ وقتم آبم با دارو دسته یه مشت متظاهر دروغگوی دو رو که به اسم انقلاب میخوان به مطامع سیاسیشون برسن آبم تو یه جوب نمیره. من نه با امثال سعیدم نه با اونا
بلکه امثال سعید رو بیشتر قبول دارم. چون رو در رو وایستاده و داره دشمنی میکنه
ولی امثال صراط از پشت خنجر میزنن
جیغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا با بد و بیراه گفتن مخالفم اما واقعا خاک بر سر بی تربیتت موش فرهاد.رجوع کن به وضع تربیتی خانوادگیت.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شیر فرهاد جان
عزیز دل
داداش
آروم تر
همین هارو آروم تر بگی بیشتر به دل میشینه.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۱۲
خاک بر سر خبرگزاری صرا ط کنم که اینجوری اصولگراترین روحانی مجلس رو تخریب می کنه شما که از نیت این نماینده مجلس خبر ندارید که چرا رفته همچنین ماشینی خریده و قرار باهاش چیکار کنه پس چرا بیخود تخریبش می کنید دیگه حالم داره از خبرگزاریتون بهم میخوره واقعا برا سردبیرتان تاسف می خورم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولگراترین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان ایشون از برو بچ جبهه پایداری هستند و این اقلیت هیچ ارتباطی با اصولگرایان ندارن.لطفا اینارو به اصولگرا ها نچسبونید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پس چه بهتر كه جناب رسايي ،تو دهني محكمي به صراط بزنه و واسه اينكار دليل بياره"
و ما هم،ذهنيت مان عوض نشه"و همچنان از گفتماني كه ايشون ازش دم ميزد،حمايت كنيم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جيغغغغغغ جان:
خيلي وقيحي البته با عرض معذرت!!!
اصولگرا اصولگرا نكن كه نه اينا سر ملت تاج زدن،نه اصلاح طلب ها"

اصولگرايي كه لار...... و باه..... و توك...... و زاك....... سردمدارش باشد،چه ميشود؟؟!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جیغ جان مصطفی گفته اصول گراترین نه من!
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان چقدر امروز مودب و ماخوذ به حیا شدی؟!!!!!!جای بسی تعجب است! به لطف خدا از سردمداری دولتی ها خیلی بهترن امثال لار... و غیره که اسم نبردی.امین جان بخدا منم با تو همسو و همفکر بودم داری بد اشتباهی میکنی اگه تو این دو....بودی و میدیدی داره چه جنایاتی میشه تو هم مبارزه میکردی البته این بسته به اینه که خودت بخوای از خواب بیدار بشی اما اگه خودتو به خواب زده باشی فقط کار حضرت فیله...
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
افتاد من اشتباه کردم ببخشید
شعبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی خان چرا فحش میدی؟ احترام رو حفظ کن!
فقط اطلاع رسانی کردن.
نوش جونش، هر چی دلش میخواد سوار شه، اما دم از حمایت از فقرا و زندگی در سطح پایین جامعه نزنه.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
شعبانی جان کورش کبیر هم در قصر زندگی میکرد و امپراطوری داشت پس نباید از فقرا دم میزد .بابا یارو سیگار فروشی داره آزارا سوار میشه این بدبخت که نماینده مجلسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دم صراط گرم اقا مصطفي .خوشم مياد تو اتيش ميگيري ها
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب نورا : بله ایشان یکی از اصولگراترین نمایندگان جبهه پایداری هستند زیاد تعجب نکن یهو هنگ می کنی اما جیغ جان توهم چیزی نمیدونی بهتره حرف نزنی چون سنگین تر میمونی ! اما امین لزومی نداره رسایی بیاد چنین مزخرفی که صراط بهش چسبونده براش دلیل بیاره ، شعبانی جان آخه صراط شورشو در آورده و از روی لج همچینی کاری میکنه یعنی با هدف تخریب چنین خبری زده جناب ناشناس شما لطفا ناشناس باقی بمانید و اظهار نظر نکنید و صراط لطف کن پاسخم را منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۲
فکر کنم صراط با این سابقه صداقتی کن داره مورد دیگه ای تو مجلس پیدا نکرده وگرنه منعکس میکرد. خدا را شکر که متحدی ها از چنین مسائلی مبرا هستند!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
متحدي ها كه الگوي زندگيشان مولا علي است و پاك پاك !! تاكيد ميكنم پاك پاك !!!! زندگي ميكنند"
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۰
۷
داداش گلم شما که از نیت آقای رسایی خبر داری ، نیت ایشون رو میگفتی که مردم با نماینده همراه با خودشون بیشتر آشنا بشن ...
راستی اون دوستانی که در بالا شک داشتن که این همون حمید رسایی یا نه یا تشابه فامیلی و ... از آقا مصطفی بپرسن ، .......
تهرانيان
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا شايد با مگانش ميخواد بره دم خونه فقرا نون بر بري خيرات كنه يعني ماشينو واسه كار خير گرفته؟
یاسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۳
شک ندارم که نظرم منتشر نمی شود اما مینویسم:
اولا ماشین مگان نسبت به ماشین های دیگری که الان در اختیار افراد دیگر است چیزی نیست قیمتش با پژو پارس کمتر از 10 میلیون اختلاف دارد
تازه تولید داخل است الان ایران خودرو تولید بعدیش رانا نامگذاری شده شبیه همین مگانه قیمتش هم همیقدره حالا اگر کسی خرید باید بهش عیب گرفت
انصافا ماشین بقیه مسئولان خصوصا آنهایی که صراط طرفدارشونه چیه و جقدر میارزه؟ مصلا ماشین قالیباف و پسرش و همسرش ؟ میخواید بگم ؟
اینکه شما چنین خبری را فقط درباره رسایی میزنید منی اش اینه که با این فرد مشکل دارید و نه با این کارش والا خیلی ها بدتر از این را دارند .....
جیغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
بیسواد تو اول برو دیکته کار کن بعد بیا به آقای قالیباف گیر بده.مثلا نه مصلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینطور غلطها در تایپ عادی است لطف ادب را رعایت کنید
جیغغغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
این غلط تایپی نیست غلط املاییه آقا جان.
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
احتمالا جناب یاسینی اشتباه تایپ کرده ازشما اساتید ادبیات که از این اشتباه ناراحت شدید.تقاضا میکنم
به خوبی خودتان ایشان را عفو بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۱
خب رسایی که 40 میلیون نخریده حالا خوبه خودت نوشتی دروغگویی هم حدی داره
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲
ببینم نهایت مشکلی که تونستید از رسایی پیدا کنید همین بوده ؟ خب این که به نفعش تموم شده چون یعنی این بابا بزرگترین مشکلش اینه که یک خودروی تولید داخل را 33 میلیون خریده ؟! واقعا که ...
یارو نماینده مجلسه در طول چهار سال یک سرفه هم نکرده هیچ فایده و ثمره ای هم نداشته کلی هم خورده و برده شما حاضر نیستید یک کلمه درباره اش بنویسید اونوقت یک نماینده با این همه تحرک و فعالیت یک ماشین خریده اینطور برخورد میکنید
جالبه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت. كاملا درسته
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر جناب علوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۲
آقای غفاریان واقعا از این کثافت کاری هایی که میتونی حالم بهم میخوره
هیچ کس ندونه ما که می دونیم ..............................
خدا پدر رسایی را بیامرزه که حداقل وابسته به کانون های زر و زور و تزویر نیست
اگه راست میگی بزن قا....... چه ماشینی داره پسرش چه ماشینی داره و زنش چه ماشینی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونستم مرد نیستی نظر من را کامل منتشر کنی / شاید هیچ کس نفهمه اما من و خودت که میدونیم تو نظر من را سانسور کردی چون مستقل نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توی گوگل پلاس میتونی تصویر اون چکی که از .............. گرفتی را ببینی سانسور فایده نداری
دشمن خالی بندا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد باشید منتشر کنید ما هم بخونیم
افشاگری های شما علیه همدیگه خیلی حال میده حالا که صراط علیه همه خبر زده شما هم پته بچه هاشو بریز رو آب ببینیم چی تو دستت داری. انصافا اینا همه جور کامنتو حتی فحش هایی که بهشون داده شده رو هم منتشر کردن تو هم یه وبلاگی چیزی پیدا کن این استادتو بذار ببینیم چه خبره
صراط هم من همینجا ازش قول میگیرم اگر اسنادی که علیهش منتشر شد لینک مطلبشو تو کامنتا حذف نکنه
آقای پشت پرده بین ما منتظریم تا تصویر اون چک هارو بذاری ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲
واقعا سایت کوتاه بینی هستید
فکر کردید با این خبر قله عدالت را فتح کردید ؟
آخه که چی ؟ خب الان ماشینهای رنج داخلی توی همین مایه ها قیمت دارن

عزیزم نماینده داشتیم و داریم که با جاش ورداشته برده
راست میگی منشر کن : داشتن یک ماشین مگان بده یا سه میلیارد خرج کردن کادیدای قالیباف در اصفهان و چندین میلیارد بیشتر پولی که قالیباف برای خانی و رودکی در تهران خرج کرد ؟
شرف داری و راست میگی این را منتشر کن خودتون هم میدونید که راست نوشتم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس عزیز:
بقیه نماینده ها،مدعی ساده زیستی نیستند"
امثال لار....... و قال....... و بقیه که تکلیفشون مشخصه و همگان میدانند که به کجا وصل اند"
بحث سر جناب رساییه که مدعی ایجاد برابر بودن سطح زندگی مسئولان با محرومان است"

برادر عزیز،آیا باید واسه این چیزا،مقایسه کنیم با عروسکان خیمه شب بازی آقا قلدره؟؟

مردم خانی و رودکی رو شناختند که روی خوش نشون ندادند"اما جناب رسایی حرفایی میزد که با اونا فرق داشت"
جیغغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان شما که داعیه دار برابری سطح زندگی مردم و مسوولین و حامی ولایت فقیه هستید رو به نکته ای از سخنرانی حضرت آقا سال 90 در جمع فرماندهان جنگ دعوت میکنم: در بین شما جناب آقای خانی از شهدای زنده هستند.
برادر نکته سنج!این حرف آقا خیلی ظرافت داره ها,حالا چون مردم تهران با ایشون آشنایی نداشتند انصاف نیست بهشون تهمت زد,اگه دوست داشتی سایت khamenei.irبرو کل مراسم رو ببین بقیه صحبتهایی که راجع به ایشون هست رو گوش کنید.من فقط سنگ آقا رو به سینه میزنم.....
جیغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
{اصلاحیه}
با عرض پوزش من به اشتباه نوشتم خانی که صحیحش رودکی ست.
در جمع شما آقای رودکی از شهدای زنده هستند.
سیما کارشناس بازاریابی خودرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۶
به نظرم سایت صراط نیوز از شرکت پارس خودرو بابت این خبر کلی پول گرفته چون تبلیغ خوبی در سایتها برای ماشین مگان راه انداخته
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
شیره مادرت حلال صراط خدایا هنوز یکی هست حرف دل مارو بزنه
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر مادرش بجای شیر، شیره به او میداده که میگی شیره مادرت حلال؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۶
هر چند میدونم این نظر چاپ نمیشه ولی برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر جناب سردبیر می نویسم، در اینکه آقای رسایی اشتباه می کنند سوار چنین خودرویی می شوند هیچ شک و شبهه ای نسیت و باید نسبت به آن موضع گرفت ولی اینکه شما برای تخریب یک جریان به این خبر استناد می کنید و در اطلاع رسانی عدالت را رعایت نمی کنید نشان دهنده ضعف ایمان وسستی تقواست. اگر جرات دارید ماشین "آقای باهنر و محل خانه هایشان به انضمام مالم یملکشان هم بیاورید اگر می شود ماشین آقای قالیباف هم بیاورید خانه ایشان کجاست؟ برادر عزیز حمید رسایی فقط ماشینش 40 میلیون است اما خانه ملکیش که در فرمانیه 500 متر نیست، از ............. هم مثل ز.......... چک 100 میلیونی نگرفته. خدا من و شما را هدایت کند
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید چه اشتباهی؟
خوب میکنه اصن سوار میشه!
خوبه مثل خیلیا ریا کنه؟ بعدم بابا مگان دیگه ماشینه الان؟
مگان الان ماشین بدبخ بیچاره هاست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
اکثر اقایون از پلکان مستضعفین واستفاده ار باورهای دینی مردم بالا می روند وقتیکه به ان بالا رسیدند مردم را نمی بینند ................. متاسفانه خیلی از روحانیون برای بدست اوردند ثروت وقدرت خودشان را دراین نظام به ابو اتش میزنند
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
آنها بباور خودشان روحانیون زرنگ و دست و پادار هستند ولی بنده عقیده دارم که آنها در این معامله باخته اند زیرا آن چیزها که فکر میکنند خودشان ساخته و شاخ و برگ داده اند، دروغ است، دروغ نیست و ثم کلاسیعلمون،
سیعلمون اینکه عاقبت همان نان و آبگوشت ساده و گاه نان و سیب زمینی با احترام عمومی زندگی و آخرت بسیار بهتری بود.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳
من از خوانندگان دائمی صراط هستم. از رسایی هم خوشم نمی آد. البته به نظرم مگان برای یک نماینده خودروی تشریفاتی نیست.
سید سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۶
نباید اینگونه قضاوت کرد : انصاف داشته باشید
من از فعالان ستاد پایداری هستم که در انتخابات همین اشکال را بهمراه برخی از دوستان به رسایی وارد کردیم و گفتیم که از شما چنین انتظاری را نداشتیم پاسخ رسایی جالب بود
اولا گفت که من حدود یک سال و چند ماه است چنین وسیله ای را دارم ونه چند ماه در حالی که ما هم شنیده بودیم او چند ماه است چنین خودرویی خریده (ظاهرا اول رنگ مشکی داشته ولی چون ظاهر رنگ مشکی جلب توجه دارد تغییر داده)
دوما از این که ما چنین اشکالی را به او وارد کرده ایم و نسبت به این امور حساس هستیم تشکر کرد و حتی تشویق کرد که اگر بازهم چیزی از این امور دیدید تذکر دهید
سوما متوجه شدیم که رسایی ترکشی در گردنش دارد که هنوز از بدنش خارج نشده و به همین دلیل در سمت چپ بدنش اختلالی دارد که مدتی است به همین دلیل در پای چپش هم مشکل دارد حتی توضیح داد که به دلیل همین مشکل مدت زیاد عمامه به سرش نمی گذارد و برای همین هم در مجلس گاهی عمامه از سرش برمیدارد که خبرنگاران هم از او عکس گرفته اند
در توضیحاتش گفت که ماشین های تولید داخلی که دنده اتوماتیک باشند فقط 206 داریم و مگان که 206 برای جثه اش مناسب نبود برای همین مگان تهیه کرده
به نظرم در این موارد بویژه وقتی قصد انتشار خبری دارید خوب است اول با خود فرد تماس بگیرید و توضیحاتش را درج کنید البته الان هم دیر نشده
خدا عاقبت همه ما را به خیر کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه این مطالب درسته پس کار سایت صراط درست نیست/ راست میگه خب چرا از خودش نپرسیدید؟/بازی با آبروی افراد قطعا روزی کار دستتان می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي روشنگر بود و كاملا رفع ابهام كرد. تشكر فراوان از جوابتان.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تموم این حرفا بهانه ست!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا با ریتم این تیکه رو گفتی احتمالا !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آی شیطون!!!!!!!!!!!!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳
اخه مگان هم شد ماشین گرانقیمت .... پس bmw و مرسدس بنز و تویوتا و هیوندا های که توی ایران به فروش می رسه چی حساب می شن ؟!! به نظرم یه ماشین متوسط خریده نه گرانقیمت ترین خودرو..!!
ایراد دیگه ای نداشتید از این بنده خدا بگیرید ...آیا از پول بیت المال ماشینش رو خریده که قصد ترور ابروی او را دارید ...
خجالت داره حالا آمده پول ماشینش رو با پس انداز خریده باشه ...با حقوق بالای نمایندگان همین که صبر کرده 4 سال گذشته بعد آمده یه ماشین خریده خودش خیلیه ...بیشتر نماینده ها تو چند ماه اول نماینده گی می رن یه ماشین 50 میلیونی می خرند ...حالا این بنده خدا که 4سال هم صبر کرده؟؟! جای تقدیر داره..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا راست گفتي
مهرداد آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۴
بابا یه مگان خریده !!!!!!!!!! بنز cls5000 که نخریده اصلا الان دیگر 40 میلیون ژول ماشین دادن چیز عجیبی نیست. من حاضرم تمام مسوولین بنز و بی ام و سوار شوند ولی ما هم بتونیم یک چیزی تو مایه های پراید سوار شیم
مهرداد آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۹
جالب ظرف 4 روز تحویل دادند
بندی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲
اخه برادر من در این مملکتی که خیابوناش پر شده از ماشین های پنصد شیشصد ملیونی چهل ملیون یا بقول خود شما سیو چند ملیون ارزشی داره که ایراد گرفتی عزیز جان بلطف دولت عدالت مهور پرورو از این حرف ها چون تمام مردم از فقر فا صله گرفتند و دیگر چیزی بنام فقر نداریم جناب رسایی هم یک ماشین نا قابل خریده که خود این ماشین در مقابل ماشین هایی که اول گفتم نشانی از ساده زیستی جناب رسایی میباشد ..................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۳
اولا گرفتن مگان اشکالی نداره صراط بره از عروسی بسر قالباف هم مطلب بزاره (اگه گذاشت؟!عمرا)
دوم صراط بخونید ولی جدی نگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۰
برادر محترم چرا نظر بنده را منتشر نکردی حدود یک ساعت قبل نظرم را گذاشتم . (سید سلمان)
سالور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۴
نکنه با این خبر منتظری جایزه عدالت طلبان عالم را هم بهت بدن!؟
واقعا خجالت نکشیدید این خبر را تاپ سایتتون کردید؟ یعنی داشتن خودرویی 33 میلیونی فساد بزرگیه؟ راست میگی و عدالت طلبی چرا لیست خودروهای همه شخصیت ها را نذاشتی ؟ چرا عکس خونه علی مطهری را نذاشتی که قیمتش چند میلیارده ؟! میدونی خونه ..................... توی خیابون ایرانه اونهم یک آپارتمان 60 متری با زن و بچه اش میشینه آره اگه خودم ندیده بودم باورم نمی شد که ............... توی یک خونه 60 متری زندگی میکنه چند دفعه که درس آقا مجتبی تهرانی رفتم دیدمش/ بخدا شماها شرف ندارید
مخاطب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شما که این بنده خدا رو توی درس آقا مجتبی دیدی تعقیبش کردی بعد یواشکی بدون اینکه بفهمی رفتی خونشو متر کردی؟ نه جون من چه جوری فهمیدی 60 متره؟ آخه حداقل میخواید دفاع کنید خرابش نکنید یه چیزی بگید بگنجه خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متر کردن لازم نیست بعضی خونه ها از بیرون معلومن چند متره
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۱۱
اونی که حرف و عملش یکسان بود و فقط دو نوع ماشین پیکان و پراید از اول نخست وزیرییش تا ان موقع که آزاد بود عوض کرده بود، الان در خونه حبسه .
الهم فک کل اسیر
محمودرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۴
صراط خیلی وضعت خراب شده
داری با خودی ها هم کل کل میکنی
داری رتبه ولاییتو کم میکنی
ببین کیا رو پستات نظر دادن + دادن
اولا با یه مگان 33 میلیونی میشه گفت یه ادم وضع زندگیش خوبه ، ما خیلی وضعمون توپه
برو ماشین فرزندان اون اقایونی رو بگو که ماشین پورشه پانامرا سوار میشن که از خونه ما گرونتره.
برو خجالت بکش.جز رسایی تو این دنیا چیزای زیادی برا گیر دادن وجود داره
واقعا عوض شدی.حتما مدیران ولایی جاشونو دادن و رفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲
انقد تنگ نظر نباشین...
روده تنگ به یک نان تهی پر گردد
نعمت روی زمین پر نکند دیده تنگ
ایشون نماینده مجلسه باید یک ماشین خوب و با امنیت داشته باشه...
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱۲
دمتون گرم با این افشاگریهایتان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۱
سلام ، آقا بخدا خیلی باحالید اولا من بیطرفه بیطرف هم نیستم اما مسلمون گیریم که هرکسی بخاد ماشین بخره حتی ix55 با مال حلالش به ما چه ربطی داره گیریم با مال حروم باشه خودش به خداش جواب میده نه به من وتو اگه راست میگید حواستون به زندگی خودتون باشه داداشا
تهمت ، توهین و افتراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۳
من یکی از منتقدین سر سخت آقای رساددم؛ اما واقعا براتون متاسفم. برپایه کدوم نظر حضرت اقا چنین اجازه ای به خودتون میدید؟ آقا فرمودند حتی اگر کسی جرمش ثابت هم شد نباید اونرو علنی کرد! اونوقت شما کسی که با پول حلال، ماشینی خریده و این کارش هیچ اشکال شرعی هم نداره؛ اینچنین باب تهمت بهش رو باز میکنید.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم الان اینکه ایشون با پول حلال ماشین خریدن تهمته؟ خبر صراط تهمته؟ منظورت از تهمت چیه؟ اصلا چه ربطی به جرم داشت؟ مگه اینجا اتهامی مطرحه؟
بحث تناقض بین شعار و عمله همین و بس دیگه اینکه ناراحتی نداره شما به خودت فشار نیار بهت پیشنهاد میکنم از رفیقات بپرسی تهمت یعنی چی الکی هم اسم حضرت آقا رو وسط نکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی باهان حال کردم.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم من میگم باب تهمت رو باز نکنید
همونقدر که وقت میذاری در مورد یه جمله نظر بدی نصفش رو برای خوندنش بذار
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اینو به کسی بگو که بویی از دین و شرافت و انسانیت برده باشه
نه امثال صراطی ها
erfan
|
Switzerland
|
۱۸:۲۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱۳
اصولا تمام اعضای جبهه .............. عوام فریبند...اعضای جبهه ایستادگی از این ادعا ها نمیکنن ولی واقعا به درد مردم میرسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۸
رسایی جبهه؟نه بابا ؟پس درسته بچه جنگ دنبال زندگی مگانی خودشون هستن ای بابا!
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۳
۴
آهای صراط
اینه صراط مستقیم؟ باید تو زندگی مردم سرک بکشی و عقده‏ هات رو خالی کنی؟ مگه دزدی کرده؟ آیا خدا در قران نفرموده "ولا تجسسوا" شما متخصص ضد انقلاب سازی هستید. معلوم نیست خودت چی سوار میشی بینوا! خیلیا بودند و هستند ادای مستضعفی درمیارن ولی در خلوت آن کار دیگر میکنند. بسه دیگه ریا کاری. یعنی چی رفتی از سایت خودروسازی جاسوسی مردم رو میکنی بعدش فکر میکنی کار خوب کزدی اطلاع رسانی کردی؟!!
مصطفي فتحي
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ممنون حرف دل خيلي هارو زدي. صراط خجالت بكش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان جان اگر در مورد مخالفین شما هم بود اسمش رو میذاشتی سرک کشیدن تو زندگی مردم و عقده گشایی؟ حالا خوب در مورد ایشون به ماشین رضایت میدهند در مورد مخالفین و منتقدین که مسائل خانوادگی و ناموسی هم چاشنیش میشه.
چطور اون موقع ها ساکت بودید یا حمایت می کردید به خودتون که رسید ناراحت شدی؟
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدجان فرق میکنه یکی خیانت به کشور بکنه برای اجانب جاسوسی بکنه، مملکت بفروشه با کسی که به مملکت خدمت میکنه، زحمت میکشه، یه موقع هایی هم اشتباه میکنه. ما وظیفه داریم اشتباهشو بهش بگیم به خودش بگیم، ولی حق آبروریزی نداریم. طرف حالا با پول حلال رفته بر خلاف ادعاش یک خودروی ایرانی نسبتا گرون خریده، آیا گناه کبیره مرتکب شده؟ بله بر خلاف نظر رهبر عزیز عمل کرده ولی مملکت نفروخته که، هر کدام از ما تو زندگی اشتباهاتی داریم، اگه بیارن جلوی دید مردم آبروریزی کنن خوبه؟ اینجوری کی میمونه؟ همه رو دلزده کنیم دشمن کنیم که چی؟ دشمن کم داریم؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما هرکسی علیه شماست تهمت جاسوسی و مملکت فروشی میزنید چون همیشه خودتان و مقامات نظام را با مملکت یکی فرض می کنید به دوستانتان که میرسید آبرو دار میشید.
شما از کجا اینقدر مطمئن هستید پول حلال بوده؟ فقط پول دوستان شما حلاله؟ هر کسی علیه شماست پولش حرامه؟
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید آقای عزیز آیا من میتونم به دارایی شما بگم حرامه؟ آیا حق دارم برم کنکاش کنم؟ تازه فهمیدم مثلا بعضب جاها اصول رو رعایت نکردی باید آبروت رو ببرم؟ از دید قران خدا خودش رو ستار العیوب میدونه. آیا ما از خدا بالاتریم. فرقی نمیکنه مخاطب ما طرفدار ما باشه یا علیه ما. محض اطلاع شما بگم درسته من به آقای احمدی نژاد رای دادم ولی الان از خیلی کاراش ناراحتم ولی اصولا با نوع برخورد صراط مشکل دارم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
در مورد همه کار زشتیه یا فقط برای خودی ها و دوستان؟ اگر از دوستان باشه مگان داشته باشه عیب نیست ولی اگر از دشمنان باشه و سمند داشته باشه حتماً حرام خور و جیره خوره!
پرواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۴
سلام
مدیریت محترم صراط چه کار داری میکنی ؟ اصا مشخصه خبر درست بزن این که نشد سند زیاد دنبال حاشیه سازی هستی مسلما مشخصه از اینکه اصولگرایان به وحدت رسیدند سخت ناراحتی
ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم جز با ولایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۹
حقا که با کسی عقد اخوت نبسته اید
بنده خدا تازه پس از اینهمه مجاهدت درراه محرومین .................. ف.................................
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۸
باسلام باتشکر از دقت و تیزبینی صراط.
یه مطلب،مردم ازهیچ کدوم یک از آرمانهای امام وشهدا دلزده نمی شوند بلکه از عمل خلاف انتظار دلزده می شوند
محمد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۸
ايشان همسايه ماست بله صحت دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب كه چي؟ بحث سر صحت داشتن خبر نيست. سر اينه كه داشتن مگان آيا كار بديه؟
جواب: خير. به هيچ وجه. مال حلال نوش جون صاحبشش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون.
مال حلاله.بر منکرش لعنت!

فقط حق نداره خودشو حامی مردم محروم بدونه و ادعای سطح زندگی هم طبقه محرومان رو داشته باشه
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه هر کی طرفدار محرومین بود باید خودش گدا باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صرف خريدن يه ماشين 33ميليوني جرم نيست. اونم وقتي براش ضرورت داره ( مراجعه به كامنت سيدسلمان) خونه زندگيش كه اشرافي نيست. ريخت و پاشهاي نامتعارف كه نداره.
ببينيم شماها مي تونيد كاري كنيد هيچ كس رغبت نكنه توي اين مملكت وارد كار و مسئوليت بشه!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۷
۷
خوبه آقای حمید رسایی یه سری به زندگی حسین فدایی بزنه تا ساده زیستی و با این سابقه طولانی متوجه بشه یعنی چی
احمد53
|
United States of America
|
۲۱:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱۱
3 تا سوال از صراط؟

1_صراط چه جوری این آمارو دراوردی که فی خالدون ماشین طرف کشیدی بیرون؟

2_بقیه سرمایه هاشونم میشه دراورد تا همه متوجه ذاتشون شن یا فقط این یکی امارش در رفته؟

3_بقیه مسوولین چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۹
۷
واقعا صراط حد اقل از نامت که صراط است خجالت بکش . چی گیر شما می اید از تخریب یک بخش از اصولگرایان. خودت بگو علی اقا از زندگی خودت دایی جان حسین که چطوریه . چطوری به همه جا می رسید و ...........
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۷
به نظر من هیچ ایرادی نداره اگه من به جای ایشان بودم BMW سوار می شدم.
خوب پول داره باید سوار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم جانماز آب کشیدنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱۴
تنها میتونم بگم ..........
حداقلش اینه که رسایی مطمئنه پولش حلاله ولی شما چی؟
فقط خدا کنه این نونی که دارید میخورید زیر دهنتون مزه نکنه چون معلوم نیست کارتون به کجا بکشه
اصلان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا دمت گرم فقط تورو خدا به من هم یاد بده از طریق حلال از این پولا در بیارم مگان بخرم (عرضه شو ندارم از طریق حروم) جدی میگم بخدا مگه بده؟ خب میخوام بدونم چطوری از طریق حلال میشه از این خرید ها کرد .. شروطش اینه که طرفدار دولت باشی باشه سعیمو میکنم .. خلوص نیت داشته باشی که اونو هم انشالله پیدا میکنم و دیگه بقیشم خودت بگو داداش فقط مدیونی اگه بهم یاد ندی چون به خودش قسم من پراید هم ندارم چه برسه به مگان .. نوش جونش ها به قول شما حلاله منظورم اینه که این روش کسب مگان رو از طریق حلال به من و ملت شریف ایران یاد بدید اینقدر خوبه
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا میدونی پول رسایی حلاله و پول صراطی ها حروم؟! کیلویی کامنت نذار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۵
تنها میتونم بگم خاک بر سرتون
حداقلش اینه که رسایی مطمئنه پولش حلاله ولی شما چی؟
فقط خدا کنه این نونی که دارید میخورید زیر دهنتون مزه نکنه چون معلوم نیست کارتون به کجا بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱
من اصلا از ..............خوشم نمیاد اما مگان داشتن نماینده دو دوره ی مجلس خیلی هم عجیب و اشرافی گری نیست.
همه میدونن که حقوق نمایندگان مجلس به این چیزا میرسه!
دعا کنید کسی بنز و BMW شو قایم نکرده باشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۹
۳
مثلا کدام مسئول هست که منفعت طلب و دروغگو نیست؟
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۳
واقعا برای مدیران این سایت متاسفم
یعنی از نظر شما کوته فکران اگر کسی مگان داشته باشه نمیتونه از ساده زیستی حرف بزنه ؟این که کسی پولدار باشه چه منافاتی با اخلاصش داره؟چرا سطح شعور مخاطب رو اینقدر پایین فرض میکنید؟این خودروی غیر معمولی برای کسی که چند دوره نماینده مردم بوده نیست
واقعا از این خبر این نتیجه رو میشه گرفت که ایشون حسابی حالتون رو گرفته نه؟نویسنده که از لحنش این حس عصبانیت کاملا فهمیده میشه!خیلی عالیه که همچون شمایی دارین براش می زنین...صحت عمل آقای رسایی برام ثابت شد
اگر آدم بودین از گند کاری های خالی باف تو شهرداری و اون بریزو بپاش بیت المال برای جبهه متحد گزارش می نوشتید
براتون متاسفم
ملک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
صراط برات متاسفم
محبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
با سلام
چرا سعي داريد با جمله((رسايي كه يكي از طرفداران حداد عادل))نه رسايي بلكه حداد عادل را مورد حمله قرار دهيد؟
مگر فقط رسايي است كه ماشين 40 ميليوني سوار مي شه.
چند تا از مسئولين هستند كه ماشين آنچناني،خانه آنچناني و زندگي آنچناني دارند؟
البته كه امثال رسايي بايد ساده زيست باشند تا دردد مردم را بهتر بفهمند.ولي به نظر من قصد شما از اين خبر تخريب چهره حداد عادل،جبهه پايداري و هواداران آنهاست.
لطفا كمي رعايت تقوا. لطفا براي رضاي خدا تيتر بزنيد
جارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۰
سلام خدمت همه اونهایی که کامنت گذاشته اند اعم از موافق و مخالف، سلام عرض می کنم. کمی واقع بین باشید چه رسایی سوار بر خودرو مگان را تایید کند چه نکند یه حساب و کتاب کنیداولا ایشان چهار سال نماینده مجلس بوده و امکان خرید با حقوق مجلس برایش میسر بوده اگر به جای خودرو می رفت یه خونه آنچنانی در بالای شهر تهران می خرید و بعد از اتمام نمایندگی می فهمیدید خوب بود. این یعنی منافق بودن که خوشبختانه نبوده
ثانیا درباره اونهایی که با ماشینهای مدل خارجی و راننده می یاند نیز گزارش تهیه کنید
ثالثا خدمت آقای رسایی می گویم درست است که شما با آن حقوق مجلسی بهترین ها را می توانید بخرید ولی اگر این حرف درست باشد جهت اجرای فرامین امام و رهبری ساده زیستی را پیشه کنید و جواب این شایعات را بدید.
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۹
۳
نماينده مجلس ماشين خوب نداشته باشه پس كي داشته باشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۹
من قبل از انتخابات ميدانستم. تازه وقتي دانشجوها بهش اعتراض كرده بودندكه چرا ماشين 40 ميليوني سوار ميشي گفته بودكه اين خودروي قشر متوسط جامعه هشتش!!!!!
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه دروغ گوی ابله اون موقع مگان 40 میلیون بود؟؟؟
این قیمت جدیده
صراط هم زر زیادی میزنه میگه 40 میلیون خوبه تو خبر خودشون زده 33 میلیون
صراط حقته باز .......... بزنه دهنتونو سرویس کنه فیلترتون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۱۰
کثافتهای بی شرف ادعای اصولگرایی دارید ولی بوی گند نفاقتون همه را آزار میدهد کثیف تر از این سایت ندیدم
ناشناس سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
شما آقای کوچک اف نیستید احیانا؟
ملت ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتو ببين كثيف تر از اين سايت رو هم ميبيني .بع عقلت رجوع كن نه زبانت .زيرا زبانت كه بوئي كه گفتي رو ميده .زبانت هم اگر به عقلت چسبيده باشه .پس واويلا .ببينم در منزل شما از بوي گند فرار نمي كنند .بيرون هم نيا كه بيرون هم متافن نكني ناشناس .اصولا بوي سوختن با بوئي كه گفتي فرق ميكنه .كجات سوخته كه اينقدر بو ... ميدي
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشق این ادبیات اصول گرایی ام.
آب بریز اونجایی که داره می سوزه.(کلامی از سرور اصول گراها)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۴
ببينيم شماها مي تونيد كاري كنيد ديگه هيچ كس رغبت نكنه توي اين مملكت مسئوليت داشته باشه.
آيا مسئول شدن معنيش محروم شدن از هر رفاهه حتي اگه ضرورت داشته باشه!!
بس كنيد اين شوردرآوردنها رو تورو خدا!
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
... چه ربطی داره به شقیقه؟!! سوال اینه کسی که دم از حمایت از محرومان و ساده زیستی میزنه چرا خلافش عمل میکنه؟ وگرنه میتونه هیچی ادعایی نداشته باشه و هر جوری که دوست داره زندگی کنه و خرج کنه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۵
۵
اقایان مشکل ثروت افراد نیست . مشکل نحوه رسیدن به آن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
کاش سایر آقایان وآقازاده های بزرگوار که n برابر این پولها رو بالا کشیده اند هم کمی مورد نقد تیز سراطها قرار میگرفتند
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۴
بی انصافی نکنید. پدر ایشان تازه مرحوم شده وشاید از سهم الارث این ماشین رو خریده . چرا زود قضاوت می کنید. امام علی در روایتی می فرمایند ""اگر به کسی ظن پیدا کردی ودلایلی هم داشتی اما هنوز مطمئن نیستی ،حق نداری آنرا بازگو کنی در بین مردم""
صراط عزیز شما خبری را زدی که 200 نفر حداقل براش کامنت گذاشتند و ناخواسته به قضاوت نشستند واین یعنی گناه اندر گناه ......
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تد وبیراه ها و فحش ها و تهمت هایی که عنرعنر زیر کامنت های مخالفان فکریت میذلری چی !؟گناه نیست!؟هاااااااااااااااااااااااااااان!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد53
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نورا جان به نظر این ادما مرگ فقط واسه همسایه خوبه
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه نورا و احمد
فردی به جهت قضای حاجت به سرعت آفتابه پرآب را برداشت و رفت به مستراح! غافل از اینکه آب جوش را همسرش در آفتابه ریخته بود و او نمی دانست و بعد از لحظاتی صدای فریاد وناله اش از دستشویی بلند شد. مردم که از مقابل خانه او رد می شدند از زنش سوال می کردند که چی شده؟ ببین چه اتفاقی افتاده؟ شاید طوریش شده و ...
اما زنش که ماجرا را می دانست گفت نگران نباشید من می دانم کجاش میسوزه!!!
حکایت شما جلبک های سبز هم همینه. مردم میدونن کجاتون میسوزه و انصافا حق هم دارین واقعا سوزش داره !!! (صراط خواهشا اینو سانسور یا حذف نکنی.قربون مرامت. ممنون)
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سهراب جان خیلی ممنون که مثل گذشته ادب اسلامی و ولایتمداریت رو به ما نشون دادی. البته این داستانی که گفتی مال یک بنده خدایی بود که استاد اخلاق در خانواده بود زمانی و از خودتون بود اما بهرصورت الان اونی که اون حالت رو داره خود شماها هستید که نه راه پس دارید و راه پیش
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
خورده ایم که خورده ایم مال خودمان را خورده ایم . سلطان و شبان یادتونه؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۵
بابا ولش از این چیزا زیاده زیاد گر ندید اگر قراباشد مست گیرند هر آنچه هست گیرند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۳
خاک بر سر دورویی شما صراطی ها(که البته در صراط نیستید)تادیروز دم از ولایت میزدید و از فتنه برائت-اماحالاطرفدار افرادی شده اید که در فتنه سکوت کردند و به دل رهبر خون کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۵
۶
فكر بد نكنيد بخاطر حمايت از توليد و سرمايه ايراني است !!
عباس نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۳
با سلام
بنده همسایه ایشان در خیایان ... هستم الان بیشتر از یک سال است که آقای رسایی ماشین مگان خریده و من بارها دیدم
این سایت فکر کرده خبر محرمانه و مخفی کشف کرده که سندش را رو کرده! این بنده خدا خودش داره سوار این ماشین میشه این که سند نمی خواد
علاوه بر این داشتن چنین ماشینی اصلا برای ما عجیب نبود چون همین الان پژو پارس ELX حدود 25 تومان است تازه زانتیا از مگان هم گرانتره این ماشین ها توی خیلی از ادارت ما هست خیلی از آدمهای متوسط هم پژو دارن سمند دارند حتی زانتیا دارند
تازه آقای رسایی تا چند هفته قبل توی آپارتمانی توی کوچه ما با خانواده 5 نفره اش زندگی میکرد که 60 متری بود
اخیرا دیدم اثاثش را برد در خانه دیگری چند کوچه بالاتر که فکر کنم 110 متره
حالا حضرت عباسی این زندگی اشرافیه ؟! بخدا با دست خودمون داریم نیروهای ارزشی را خراب میکنیم
قطعا کار شما با نیت خیر خواهانه نبوده
مدیر پایگاه مخاطب گرامی ضمن تشکر از ارسال نظرتان، به اطلاع می رساند متاسفانه آی پی شما با بسیاری از مخاطبان نظر دهنده حامی این اقدام یکسان بود . لطفا در صورت تمایل برای ادامه ارسال نظر، و حمایت از آقای رسایی از کامپیوتر دیگری استفاده نمایید !
با تشکر
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان ، یه وقت فکر نکنی نظری که من میدم با دو تا اسم هستا جهت اطلاع من و خانوم از این کامیپیوتر استفاده می کنیم و هر دو مونم هم نظر میدیم و در بعضی جاها با هم اختلاف نطر داریم .
این رو گفتم که بدونی شاید عباس نجفی هم شراط مثل من رو داشته باشه پس احتمالات رو در نظر بگیرید و یک طرفه قضاوت نکنید هر چند شما بارها ثابت کرده ای که یک طرفه رو به قاضی می رید لطفا این نظر رو نشون بدید تا دیگران هم در جریان باشند .
یه پیشنهاد ، جالب میشه اگه صراط لطف کن خودش هم پاسخوگوی نظرات بشه اینجوری هم تنوعی مییشه و هم ما مخاطبان استقبال بیشتری می کنیم
مدیر پایگاه مخاطب گرامی روزانه تعداد بسیار زیادی نظر از سوی بینندگان صراط ارسال می شود که بدون کوچکترین مشکلی و در کوتاهترین زمان ممکن به انتشار می رسد . در مورد مذکور متاسفانه تعداد بسیار زیادی از نظرات با آی پی یکسان ارسال شده بود که ناچارا مجبور شدیم تا جلوی ادامه این رویه را بگیریم . جهت اطلاع حضرتعالی بعرض می رسانیم که با آی پی شما تنها دو نظر با نام مصطفی ارسال شده اما با آی پی فرد مذکور که در بالا تذکر داده شد، بیش از 30 نظر در حمایت از آقای رسایی منتشر شده است .
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
منم با خط اخر کامنت اقا مصطفی موافقم فکر کنم در رشد و بالندگی تفکرات و نظرات کاربران تاثیر بسزایی داشته باشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اما من مخالفم.چون اینجوری از حالت بی بی طرفی بیرون میاد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز دل
تو بهتره نظراتت رو در قالب پست ها و خبرها بنویسی و توی نظر خوانندگان نیای چون اینجوری هم شیک تری هم متفاوت ترهم یه حالت بیطرف تری پیدا میکنی وگرنه اونجوری چیپه و یه جوریه.ممنون .
س-ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
تمام نظراتی که قرار داده شده را خواندم . دیدگاه های جالب مطرح شده اگر همین کامنتها را بررسی کنیم و آن را برایند افکار عمومی بدانیم باید بگوییم که کار آقای رسایی بر خلاف سخنرانی ها و منشی که ادعا داشته نیست چون برایند این کامنتها این نیست که وی فردی با روحیه اشرافی است .
واقعا هم همین طور است مگه الان سال 64 است که ماشینهای توی خیابان فلوکس و ژیان و آریا و پژو قورباغه ای و پیکان بود ! الان ایران در صنعت تولید خودرو حرفی برای گفتن دارد . همین حالا تولید داخلی ما ماشینی به نام رانا ست که مال ایران خودروست و در حال تبلیغ است یک ماشینی است جذاب
به نظرم کار این سایت درست نبود و باید به نوعی جبران کند
مدیر پایگاه مخاطب گرامی خیلی اتفاقی! آی پی شما با نظر دهنده ای به نام عباس نجفی (نظر بالایی) و بسیاری دیگر از نظردهندگان حامی حجت الاسلام والمسلمین رسایی یکسان بود .
لطفا دقت بیشتری نمائید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب که چی ؟! مردحسابی اینجا کافی نته
جواب استدلال ها را بده
آی پی بسیاری از کامنتها هم اگر قابل بررسی باشد در داخل همان سایت شماست فکر کردی مردم نمی فهمن
مدیر پایگاه در صورت ادامه این روش، تمامی کامنتهایی که از طریق این آی پی ارسال شده است برای مخاطبان مشخص می شود . تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ دمت گرم صراط . من حدس میزدم این نظرات از یه جا کنترل میشه ها اما مطمئن نبودم . خداوکیلی شیر مادرت حلالت دست این متقلب ها رو رو کردی . حالا معلوم کن چندتا از اینا از این کافی نتی که آقایون مدعی شدن ارسال شده تا آبروشون بره .
یه خواهش دیگه هم دارم . چک کن ببین بعد اینی که ضایعشون کردی بازم کامنت میزارن یا نه
فقط بازم به اطلاع ما برسون کلی بهشون میخندیم
دمت گرم
یه کف مرتب به افتخار صراط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش یه سوال.
مجلس هم کافی نت داره؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ قلبم !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا به فکر قلب مردم هم باشید با این تهدیداتی که می کنید
واقعا از احترام شما به نظرات بیینندگانتان لذت بردم !
احمد53
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا صراط از این کارا هم بلدی
مرسییییییییی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط مثل اینکه جوابهای این بابا خیلی برات سنگین بوده دعوای خاله زنکی چرا راه میندازی خوب اگه با جوابهاش مشکل داری منتشرش نکن تو که بارها نظر خود منم سانسور کردی و فقط مطالبی که به پر قبای لاریجانی بر نخوره رو چاپ میکنی
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
همچین میگه استدلالهای این بابا برات گرون تموم شده انگار نظریه فیثاغورس رو بازخوانی کرده اینکه من همسایشونم و دیدمش یا اینکه ایشون فقط باید ماشین اتوماتیک سوار بشن یا اینکه خونشون کوچیکه استدلال نیست عزیزم بهش میگن مشاهده!
ضمن اینکه صراط همه نظراتو گذاشته حتی اونایی که بهش فحش دادن و اتهام زدن مخاطبا هم خوب میفهمن تو کی هستی و چرا جو سازی میکنی
من که همش دارم سر میزنم به این مطلب تا ببینم صراط ضایع میکنه کامنتهایی که با یه آی پی اومده رو یا نه اگه آی پی شونو بده من آدرسشونو در میارم معلوم میشه همسایه کی هستن......
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان اين كارو بكن شما كه از اين بابا تيتر زديد براي روشن شدن چه موضوعي تيتر زديد اگه مسئله خراب كردن رسايي بود كه با اين كار ميتونيد بهتر رسايي رو خراب كنيد و اگر امر به معروف بود كه بايد در خلوت متذكر اين موضوع ميشديد من زياد با رفتارهاي آقاي رسايي موافق نيستم ولي كاش شما عدالت را برقرار كنيد و در مورد آنهايي كه خودت هم ميدوني تيتر بزني.
اگه نميگي آي پي ما با اين آقاي نجفي يكي هست لطفا اين كامنت رو انتشار بده.
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام علیکم
بی خیال شو قلدر جان..اینقدرipمحور نباش
این دو روز دنیا ارزش نداره.
حالا خوبه ip کشف کردی.
اگه فن اوری هسته ایی کشف میکردی چقدر ذوق زده میشدی
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان حالا که بحث IP و شناسایی و اینجور چیزها مطرح شد مدتی است که سوالی در ذهن من و خیلی از کاربران دیگر مطرح است که میخوام مرد و مردونه بیای و جواب بدی!
اگر دقت کرده باشی خیلی از نظر دهندگان با اینکه توی ایران هستند از فیلتر شکن استفاده میکنند تا IP خود رو عوض کنند علتش هم معلومه : احتیاط!
از اونجاکه توی همین میهن اسلامی خیلی ها بخاطر ابراز عقیده توی یک وبلاگ شخصی زندانی و حتی تا پای چوبه دار رفتند این ترس در هر عقل سلیمی قبل از درج نظراتش ایجاد میشه...
حالا به عنوان یک سوال: آیا IP ما با نظراتمون محفوظ است؟ آیا خدای نکرده IP و نظرات ما در اختیار برادران گمنام که صد البته نیتشان خیر و به صلاح است قرار نمیگیره؟
ممنون میشم جواب این سوال رو از روی صداقت بدید.
مدیر پایگاه
مخاطب محترم با تشکر از نظر شما

به اطلاع می رساند در طول مدت بیش از 30 ماه از فعالیت صراط نیوز تنها در دو مورد در بخش نظرات به آی پی تکراری و نظرسازی برخی مخاطبان اشاره شده است که با توجه به ادامه ین رویه و ارسال نظرات ساماندهی شده برای جریان سازی در ذیل برخی از مطالب، زین پس با دقت بیشتری نسبت به ارسال کننده نظر عمل خواهد شد.

عملکرد صراط نیوز در انتشار نظرات مخاطبان خود گواه صداقت این سایت در بی طرفی نسبت به ارسال کنندگان نظر است و این نکته حائز اهمیت است که برادران گمنام بی شک اطلاعات بسیار دقیق تری نسبت به فضای مجازی و کاربرانش در دست دارند که قطعا نیازی به دراختیار گرفتن آی پی کامنت گذاران صراط نیوز ندارند.

در پایان مجددا تاکید می شود که ارسال بیش از 30 نظر از سوی یک مخاطب در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رسایی و جوسازی منفی و دروغ علیه مطلب فوق مهمترین دلیل افشای این اقدام غیراخلاقی فرد مذکور بود که البته پس از رو شدن دستش به رویه قبلی خاتمه داد .

 
جیغغغغغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۷
۶
وقتی بزرگشون که ........ باشه و دروغگو باشه اینا که نوچه های ایشون هستند دیگه.... رو سفید باشی صراط که اینا رو رو سیاه کردی....
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۶
۵
ببخشسد شمام مسخرشا در آوردین خوب نماینده مجلسه که باشه دلیل نمیشه چون اعلام کرده از محرومان حمایت کنیم خودشم محروم زندگی کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
۸
۴
چرا آقاي رسايي توضيح نمي دهد؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه که چرا رسایی توضیح نمیده مگه هر مزخرفی رو باید جواب داد دلش خواسته ماشین سی میلیونی سوار شه ماشین باباتو که سوار نشده . تازه نماینده مجلسه و بایدیم چنین ماشینی سوار شه چشمه همه حسودا کور بشه حال جرات دارید جوابم رو بدید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مزخرف این مدل کامنت دادن های توئه مصطفی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مصطفي جواب ابلهان خاموشي است فقط برات دعا مي كنيم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانوم تو کارو زندگی نداری همش ول می گردی تو خبرگزاری ها تعجب می کنم همش داری جواب کامنتها رو میدی و جالبه نظرات هم اصلا نظر نیستش همش چرت پرت اند چرا نخود هر آشی می شی یخورده سنگین باش
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاروزندگیم تویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۴
۳
ورود شما را به جرگه ی ما سبزی ها تبریک می گویم وعده ی ما 22 خرداد . درود بر صراط سبز ایرانیان . درود بر صراط نیوز.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
آقای مدعی ریاست مجلس که رای هم نیاورد البته الحمدالله
گفته بود حقوق نمایندگاه باید مادام العمر باشه آخه حیوونکی ها بعدا ز دوره نماینگی نمیتونن از ساده زیستس شون !!! کم کنن
شانشون اجل از این حرفهاست باید اینقدر پول جمع کنند که ماشینو خونشونو ارتقا بدن !همینطوری که نمیشه مدرس شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۵
به جای اینکه وحدت راپیشه کنید تفرقه اندازی می کنید من آقای رسایی را کامل میشناسم ساده زندگی میکند ایشان جانباز دوران دفاع مقدس میباشد و زمانی ایشان جنگ میکردن آقازاده هایی بودن که در خارج از کشور بسر میبردن در ضمن ایشان به علت ترکشی که در بدن دارد باید از ماشین اتو ماتیک استفاده کند بین خودروهای داخلی 2نوع خدرو وجود نداررد 1-206اس تی 2-مگان 206برای ایشان مشکل است وایشان مگان راانتخاب کرده است درضمن ایشان تالیف کتاب هم انجام میدهند وتاکنون بیش از10کتاب ارزشمند نوشته اند کسی که فعلیت زیاد دارد ایا حقش یک ماشین ساخت داخل نمی باشد
پناهي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲
به بهانه نزديك شدن به سالگرد رحلت حضرت امام نگاهي بياندازيم به وصيت نامه ايشان كه خود حديثي روشن است براي اين آقايان .حضرت امام ميفرمايند:به مجلس و دولت و دست اندركاران توصيه مي نمايم كه قدر اين ملت را بدانيد و در خدمت گزاري به آنان خصوصا مستضعفان و محرومان و ستم ديدگان كه نور چشم ما و اولياء نعم همه هستند و جمهوري اسلامي رهاورد آنان و با فداكاري آنان تحقق پيدا كرد و بقاء آن نيز مرهون خدمات آنان است ،فروگذار نكنيد و خود را از مردم و آنان را از خود بدانيد ........."
شادي روح حضرت امام صلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳
دمتون گرم. این آقا خیلی ادعا داره
هان په؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۴
ول کنین بابا همچین میگین مگان خریده انگار پراید خریده بابا این ماشینا که چیزی نیست
ریما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳
هر روز به سایت ها سر میزنم تا پاسخ رسایی رو ببینم. ولی ترجیح داده سکوت کنه. ایشان و آقای کوچک زاده دائم دنبال حاشیه اند!
صراط هم جرات الف رو داره پیدا میکنه.
منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳
تا جایی که من در جریانم مناصب بالای دولتی مجبورند حتی علی رغم میل و علاقه خودشون مجبور به رعایت یک سطحی از عرف سازمانی و تشکیلاتی شون هستند مثل نوعی خاصی از خونه و ماشین چون از بالا دستور میدهند که باید این طور باشه، من کسی از همین آقایون رو میشناسم که چون میخواست کمی ساده تر باشه ماشین سمند برای خودش گرفته و هنوز هم هر روز سرکوفت میخوره که چرا عرف سازمان رو رعایت نمیکنه!!!
شما یا با این مسائل آشنایی ندارید که بعید به نظر میرسه و یا چیز دیگری هست که میدونید و ما نمیدونیم که بعید به نظر نمیرسه!
در هر حال یکی از این دو حالت رو توضیح بدید خواهشا.
علی زاهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۳
گیر دادن به همدیگر از هر روزنه ای که بشود !
بهانه های بنی اسرائیلی!
یه آدم معمولی تو جامعه ما یه ماشین 17 میلیون تومنی دارد ، یه وام بگیره و با توجه به قیمت های حال حاضر بازار یه ماشین 20 25 میلیونی می تونه داشته باشه ،
صراط گیر داده که چرا این آقا ماشین 33 میلیونی داره ؟ این در تضاد با حرف هاشه ...
من نمی دانم چه استفاده ای داره این اعتراض ! که بابتش کلی چیزی نوشته
طرف نماینده مجلسه ! هی تو جاده است ، ماشینی داشته باشه که 10 15 میلیون گرونتر باشه نشانه ی اشرافیته !!!
قوانین اداری و بانکی ما خودش مستعد تخلف و گناهه و بعد ما چسبیدیم به همین 10 میلیون !
اگر قراره به 10 میلیونی ها گیر بدیم و مطلب بزنیم که از الان تا قیامت باید برا ماشین های آقای خاتمی مطلب بزنیم ...
...... هم ماشینش مگانه ... یه مقاله هم برا او بنویسید
راستی ماشین ..... رو دیدید؟
ماشین سردبیر صراط رو چی؟
راستی آی پی من چنده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۱۱
۳
خودرو مگان جز خودروهای با قیمت متوسط روبه پایین محسوب میگردد؛ شما فکر کردینه گرونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نفست از جای گرم در میاد برادر !!!
عبدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۹
۳
اگه فقط يه مگان داره و بقيه چيزهاش هم متناسبه ، حلالش باشه . و اسباب تاسف براي كسانيكه اين مطلب رو رسانه اي كردن. برين دنبال عزيزاني بگردين كه از منابع مشابه، رولز رويس و پورشه سوار ميشن و قيمتش بر من و تو پوشيده است.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۸
۲
صراط خان پس چرا کامنت قبلی من رو که در مورد جوابی که به نجفی داده بودی رو نشون ندادی دیدی کم آوردی
وجدان بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۹
۶
به نظر من اصلا اشکالی نداره که یه نماینده ی مجلس بهترین ماشین ایرانی سوار بشه بالاخره نمایندگان باید با افراد عادی فرق بکنند چه از لحاظ امنیت جانی و...کا شما صراطی ها هم از لحاظ مسائل اخلاقی مورد تایید نیست ما خودمون چه قدر این مسائل رو رعایت می کنیم خدا را در نظر بگیریم ......
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۶
۷
ما پژو داریم ولی همسایمون یه ماشین 170 میلیونی
بتام
|
Germany
که چی؟
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۴
من موندم این مگان که میگن، کجاش ایرانیه؟؟؟
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۶
صراط خیلی با حالی.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
سلام بر همه و بالاخص سعید گالیور عزیز دوست قدیمی. من پس از چند ماه غیبت مجددا اومدم.سعید جان خوشحالم که هنوز هستی. بساط تفریح ما جوره.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اومدی هم خداروشکر بساط تفریح ما جور شد!!!
ریما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
درسته نماینده دائم در سفر است اولا)رسایی نماینده تهرانه نه شهرستان ثانیا) قانون اجازه سرعت بالاتر از 120 تا رو نمیده _
مگان خیلی گران نیست ولی ساده زیستی حکم میکند سمند سوار شود!
در ضمن سوار شدن بر مگان در ملاء عام و باپول شخصی بهتر از سوار شدن بر سمند و چپاول بیت المال در خفا است.
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۲
صراط تو هم شدی سگ دست آموز .........؟
حقته که فیلترت کنه باز
خاک تو سر احمقت
صراط برای من مرد دیگه نمیخونم اخبار مزخرفتون رو بدبختای عقده ای
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چه بی ادب!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شیرفرهاد عزیز:
چندوقتی بود که نظراتت رو نمیدیدم"
قبلا خیلی باحال تر بودی بامعرفت!!!!
واقعا کامنت هایت خیلی زننده بود"چرا اینطوری دفاع میکنی عزیزجان؟؟؟؟
بخدا با لحن بهتری هم میشه که اعتراض خودتو نشون بدی!
_________________________________
اگه به صراط بگی،سگ دست آموز لار.......، چیزی حل میشه؟؟
اصلا من میگم،اون جناب شده حامی صراط و بقول توٌصراط داره براش دم تکون میده!!!!
بردار عزیز تو به من بگو،و یه لینک خبر از هرسایتی!!تأکید میکنم هرسایتی!! فقط یه خبر علیه لار.............. بیار" اگه تونستی بیاری،تو این چند وقت،هرچی دلت خواست بهم بگو!!!!
درسته بعضی جاها صراط خوب کار نمیکنه،بعضی مطالب میزنه که معلومه جانب انصاف رو رعایت نکرده!
هرچی کرده باشه،آیا رواست که بگیم استخون بندازم جلوت،برام دم تکون میدی؟؟؟؟؟
اینه منطق؟؟؟
قضیه فیلتر و ماجرای خودش هرچه بود تمام شد،بعد از اون هم صراط خیلی محتاط شد"
بالاخره مدیران صراط هرکه باشند قدرت و نفوذ یکی از سران قوا !!!!! رو ندارن" نه تنها صراط،بلکه تمام سایت ها،مجبورن ازش دم نزنند!
_________________________________
امیدوارم بازم به صراط سر بزنی و ما رو از کامنتات محروم نکنی"
این مطلب هم به مانند بقیه مطالب عمرش به پایان میرسه"
در اوج عصبانیت کامنت نذار عزیزمن"منم چندباری ایطوری عمل کردم،بعد 2 ساعت پشیمون شدم!
شیرفرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا تو ساکت شو

امین همینه که هست. من از کسی دفاع نکردم و نمیکنم. کسی رو قابل نمیدونم اصلن که بخوام ازش دفاع کنم. تاکید میکنم هیچ کسی نیست که بخوام ازش دفاع کنم. ولی امثال اربابای صراط هستند که تا آخر جلوشون وایمیستم
صراط که عددی نیست. یه سایت پیزوری با چارتا بچه بیسواد که فکر میکنن دارن کار بزرگی میکنن.
فتنه جدید در راهه البته خیلی خطرناکتر از سبزان. اونا مرد بودن و روبرو می ایستادند و دشمنی میکردند ولی اینا نامردند. گرگ در پوستین میشن. سگ دست آموز هم نه تنها توهین نیست که عین واقعیته. برای از فیلتر در اومدن و راه انداز مجدد و تامین بودجه هرکاری که تونستن کردن.
صراط از این به بعد منتظر خیلی اتفاقا باشه
جیغغغغغغ
|
Iran (Islamic Republic of)
موش فرهاد خاک بر سر عقده ایت کنم احمق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه .... کوچولو تو کی باشی که بخوای صراط رو تهدید کنی بدبخت بینوا بیسواد,اصولا شما و اربابانتون هرجا کم بیارید میزنید به فحش و بی ادبی..
سعید علی بیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۴
خداییش خجالت نمیکشین وقت و فکر و اعصاب مردم رو با یه خبری که ارزش خبریش واقعا پایینه تلف می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بر فرض که مگان داشته باشه، مگان که یه ماشین معمولیه عزیزان
توی خیابونا هم پره از مگان
بقالی سر کوچه هم بالاتر از مگان سوار میشه دیگه
واقعا زشته این رفتارا
اونایی هم که نظر گذاشتن واقعا...
تک تیرانداز
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب داداش من تو چرا اعصابت خورد می کنی تو هم سایت راه بنداز اراجیف بزن بعد بگو مردم نیاید نطر بدین بعد مردم رو با مطالب پر مغزی که میزنی باشعورتر کنی
Plz off sory baby
خو
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱
عجب، هنوز هم تحمیق ؟ اوایل انقلاب عده ای بودند که میگفتند هرکس یک پیکان داره، مستکبره. حالا طوری شده که اگر اتوموبیلت ارزان قیمت باشه در عمق قلب انقلابیون بی ارزش و ناکارآمد هستی. بدون اینکه بشناسم باید شک کنم که کسی که از مگان داشتن امثال این آقا تعجب میکنه، بعید نیست خودش مرسدس با سه برابر قیمت مگان سوار میشود.
arsalan
|
Iran (Islamic Republic of)
اوایل انقلاب هیچ وقت کسی چنین حرفی نزده بود. تو اون موقع چند سالت بود؟ بعد جهت اطلاع قیمت انواع مرسدس بنز رو آوردم تا بفهمی معنی تحمیق چیه:
مرسدس بنز C 200
850000000

مرسدس بنز C 230
930000000

مرسدس بنز C 280
1100000000

مرسدس بنز C 350
1140000000

مرسدس بنز CLS 350 ساده
1520000000

مرسدس بنز CLS 350 فول
1660000000

مرسدس بنز E 280 ساده
1020000000

مرسدس بنز E 280 فول
1190000000

مرسدس بنز E 350 فول
1380000000

مرسدس بنز E 350ساده
1140000000

مرسدس بنز S 350
2400000000
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان جان قیمت ها رو با گمرکی نظلم اسلامی حساب کردی عزیزم.
قیمت های زمان شاه و سطح متوسط درآمد مردم رو لیست کن تا ببینی وضع چقدر خرابه
ابليس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۸
۲
صراط عزيز به خاطر عقد اخوتي كه با من بستي، سپاسگزارم!
سپهر
|
Germany
|
۱۳:۲۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
من تا صحت خبر تایید نشه پیام نمیدم.چون یکبار سرم کلاه رفته.
mehdi
|
Canada
|
۱۴:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۱
۶
eyvallllah serat man khoda ro shokr mikonam ke shoma hastid
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
اين خبر و امثال اين خبر ها راجع به هرکس غبار فتنه اي کوچک براي رسايي يا فرد مورد حمله قرار گرفته است ، از همه عزيران توقع دارم بگذاريد اول غبارش بنشيند و بعد اظهار نظر کنيد ، البته نکته اي شايان ذکر است :
و آن اينکه طبق سند فوق مگان خريداري شده در تاريخ 16 اسفند 90 بوده است چرا در اين تاريخ و بعد از انتخاب رييس مجلس ( آقاي لار... ) اين خبر منتشر مي شود ؟ اينکه بگوييد الان سندش رو شده ، ساده انديشي است فکر نمي کنيد انتقامي در پس اين خبر نهفته باشه ؟ ضمنا منم از مگان خريدنش خوشم نيامد براي نماينده مجلس با اون درآمد که طبق قانون بودجه امسال هر نماينده 500 ميليون تومان براي تجهيز دفتر مي گيره پرايد شايد بوي تظاهر رو بده جاي آقاي رسايي بودم مگان رو مي فروختم و يه ماشين با رنج 20 ميليون مي خريدم . البته من از يک IP سازماني که مسلما کاربران فراواني داره استفاده کردم لطفا متهم به اون IP خاص نشم !!
کبوتر
|
Switzerland
|
۱۱:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۴
۲
اونیکه نشسته پشت سیستم و داره این نظرات و از خودش در میاره و مینویسه که سایت شو پر بیننده و...نشون بده عجب ذهن خلاقی داره بابا ایول ...
هممونو اسگول گیر آوردین برو ماشین بقیه مسولینم ببین
ندید پدید عزیزم مگان ماشین دم دستیه آقایونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۱
۶
۸
اگه از مالی باشد که خمس ان پرداخت شده باشد بلا اشکال است و الا مورد دارد.الله اعلم
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲
واقعا براتون متاسفم. حمید رسایی یه سمند سفید داره. اون هایی که جلسات درس اخلاق آیت الله مجتبی تهرانی رو ماه رمضون ها میان میدونن که ایشون چند شب با همین ماشین میاد.
مشکل شما حمید رسایی نیست مشکلتون جبهه پایداری هستش. از لحن مطلبتون هم پیداست. عضو جبهه پایداری و حامی حداد عادل.......!!!!!
متاسفم براتون
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا عماد شما را به خدا این کلمات هستش و نیستش را بکار نبرید، این واژه های جاهلی صدقه سر صدا و سیما داره عادی میشه و میشنوم خیلی دکتر حجت الاسلام ها هم این کلمات را بکار میبرند، جای تاسف است! زبان را بهبود که نمیدهند، هیچ، سعی در تخریب آن دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
آقایان صراطی خیلی افراطی عمل میکنید امام علی سلام ا... علیه هم بهترین وسیله نقلیه زمان خودش را داشت اما در مواقعی که پای حق در میان بود تمام فد ایستادگی میکرد کسانی هم بودند و هستند که زندگی زاهدانه دارند وقتی کاری یا حرف حقی که با نفسشان ناسازگار است در مقابل آن می ایستند پس تنها دلیل باحق بودن فقیرانه زنگی کردن نیست نه اینکه تجملاتی باشی و هر طوری خواستی بریز بپاش داشته باشی غیر از این ماشین گرانقیمتی هم که نیست از سطح زندگی ایشان هم پایین تر است
ب.ح.
|
Iran (Islamic Republic of)
اي بابا عجب گيري افتاديم. تو اين مملكت همه خودشون رو يه جوري قابل مقايسه با مولا ميدونن نعوذبالله. شما تا حالا از كفش‌هاي مولا كه اونقدر وصله شده بود كه جايي واسه تعمير و وصله مجدد براش نمونده بود اما دست از سرشون برنميداشت چيزي نشنيدي؟ از سنگ به شكم بستنشون به جاي افطار چيزي نشنيدي؟ از اينكه مسئولين بايد در حد فقيرترين مردم حيطه فرمانداريشون زندگي كنن چيزي نشنيدي؟ شما رو به هركي ميپرستيد واسه توجيه خودتون يا شخصيت‌هاي مورد علاقه‌تون اينقدر از دين و قرآن و ائمه مايه نذاريد. به هرچي شرافته قسم يه آخرتي هم در كاره...

من هم قبول دارم كه مگان يه ماشين گرون قيمت و اشرافي نيست. اما كي گفته نماينده‌هاي مجلس بايد زندگي اشرافي داشته باشن و اگه ماشين خيلي گرون قيمت سوار نشن بايد سر ملت منت بذارن و احساس ساده زيستي بكنن؟! اگه شما هر شغل و سمتي داري و ماشين گرون قيمت سوار شي اشكال نداره. اما توي اون چندسالي كه عنوان نماينده مردم رو روي خودت ميذاري بايد مثل اون مردمي كه حتي يه پرايد دست دو هم ندارن زندگي كني. از قديم گفتن سواره از پياده و سير از گرسنه خبر نداره. آقايون تا زندگي مردمي كه اون‌ها رو به عنوان نماينده انتخاب كردن تجربه نكنن نميتونن انتظارات اونها رو برآورده كنن.
ب.ح.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
بابا افشاگر! اگه تو نبودي ما چه‌كار ميكرديم؟؟ اگه تو نباشي كي حق ما مردم مظلوم و بيچاره رو از حلقوم مال مردم‌خورها بيرون بكشه؟؟!!!
البته من كلا با رو كردن دست كساني كه مردم رو .... فرض ميكنن خيلي موافقم ها!
اما مشكل اين خبر(اگه حقيقت داشته باشه) از نظر من خود خبر نيست، بلكه پس زمينشه...
پس زمينش يعني چي؟
يعني اينكه دارن شتر شتر بارمون رو ميبرن، اما صراط لنگ ... رو گرفته!
اين در مورد خود ماشين و قيمتش. و اما در مورد ادعاهاي اين آقا در زمينه ساده زيستي و حمايت از مردم محروم و ...
صراط جون مادرت يعني تو اين مملكت فقط همين يه نفر ادعاي حمايت از مردم محروم رو داره؟! يعني فقط همين يه نفر ادعاش با عملش نميخونه؟! يعني بزرگترين عدم تطبيق عمل و ادعا يه مگان سي تومنيه؟!
خودت گفتي كه اعتقاد داري" خوانندگان بهترين قضاوت كننده هستند." اگه ميخواي صداقت نشون بدي و خواننده ها مطمئن بشن ريگي به كفشت نيست بايد عملكردت يه دست باشه.
بايد بدوني در كنار همچين خبري چه خبرهاي ديگه‌اي از اولويت بيشتر برخودارن. اين طرز خبررسانيت نشون دهنده غرض ورزيه.
خواهرم منو با تو آشنا كرد صراط. اولش از اين فضا خوشش اومده بود، هنوز مدت زيادي از آشناييش با تو نگذشته، اما همين موضع‌گيري‌هاي منافقانه‌ات فراريش داد از اين سايت. نميگم اومدن و رفتن چندتا كاربر خيلي واست مهمه. اما اي كاش آخرت و رسالت خبررساني و شرافت خبرنگاري واست مهم باشه...
ب.ح.
|
Iran (Islamic Republic of)
اي بابا! صراط ضرب‌المثل رو واسه چي ناقص ميكني؟! كلمه "...." از كي تا حالا فحش حساب ميشه، يا نكنه باعث تشويش اذهان عمومي ميشه؟! يه بار ديگه ثابت كردي كه زورت فقط به .....ها ميرسه!!!!!!!!
بعدشم تو خودت يكي از همونايي كه متاسفانه ما رو "...." فرض ميكني. به خاطر همين هم بود كه لغت بسيار ركيك! ..... رو از خط سوم كامنت من سانسور كردي. اما دست خودت كه واسمون رو شده. دست اخوي‌هاتم به زودي رو ميشه ايشالا!!
صراط يه سوال خيلي مهم: به اين كارمندات در ازاي زور زدن واسه پيدا كردن يه لغت قابل سانسور چقدر پاداش ميدي؟!!!
ب.ح.
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط خوشم مياد كم نمياري!
اما از قوانين يه بوم و دو هوات سر در نميارم: تو صفحه پيامك‌هاي دكتر شريعتي يه نفر ديگه همين ضرب‌المثل رو به كار برده و كلمه .... رو هم كه در كامنت من سانسور كردي اينطوري نوشته "لنگ پشه كوره". چرا سانسورش نكردي؟! چرا باعث تشويش اذهان عمومي ميشي؟!
اين يه نمونه كوچيك از يه بام و دو هواي تو كه البته سانسور اين كلمه برام مهم نيست. هركس هم ضرب‌المثل رو بخونه ميفهمه كلمه سانسور شده چي بوده. بيشتر ميخواستم سر به سرت بذارم!
اما سانسورها و فيلتر‌هاي كامنت‌هاي سياسي و اجتماعي خودم و خواهرام واقعا برامون مهم بود. اگه نظرات موهن ديگران رو منتشر نميكردي ناراحت نميشدم. ميگفتم معذوريت داري از انتشار. اما امان از قوانين يه بام و دو هواي مغرضانه! صراط خيلي شيشه خورده داري. دنيا ارزش نداره. خدا هدايتت كنه...
راستي فكر كنم قبلا هم گفته بودم. حيف اين اسم كه روي خودت گذاشتي...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲
اگه راس می گید همه رو بنویسین؟
ماشین ل......؟
ماشین ت.....؟
ماشین ب.....؟
م.....؟
ا.....؟
ج.......؟
عوام فریبی بسه
اگه همه را گفتی قبوله
sima
|
Netherlands
|
۰۰:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۱
sade zisti faghat baraye ma na khodeshon
سهیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۱
۲
اولا 35 میلیون، نه چهل میلیون.ثانیا در مملکتی که بچه سوسول های آن ماشین یک میلیاردی سوار می شوند، برای فردی در پوزیشن ایشان ماشین 35 میلیونی زیاد است؟
ناشناس
|
Sweden
|
۰۲:۰۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خدا رحمت کند شیخ بهلول را. در مرض موتش وقتی می خواستند به او موز بخورانند می گفت موز گران است و مردم ندارند بخرند. ناچار اطرافیان به دروغ می گفتند این موزها ارزان خریده شده است تا ایشان قبول کند از آن تناول کند...
................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱
صراط خیلی کثیفی!
کثیف تر از میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
این عکس را که بچه‌های ابتدایی هم میتونند درست کنند.
این شد سند؟
ثانیا حتی اگه عکس درست باشه
از کجا معلوم یه بنده‌ خدای دیگه‌ای اسمش حمید رسایی نباشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
این عکس را که بچه‌های ابتدایی هم میتونند درست کنند.
این شد سند؟
ثانیا حتی اگه عکس درست باشه
از کجا معلوم یه بنده‌ خدای دیگه‌ای اسمش حمید رسایی نباشه؟
برگزیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
صراط پیش خدای خودش جوابگو باشه که از خبر دروغ کیا رو خوشحال میکنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۰
۰
چرا اینقدر پشت جناب رسایی میحرفید اخه ایشان اگر هم ماشین مدل بالا دارند خب حقشونه
شما که وضعتان یک کمی خوبه جرات دارید ژیان سوار شید که مسلمه نه
خب جناب زحمت کشیدند و باید برای حفظ شخصیتشان چنین ماشینی داشته باشند
بعدشم از جیب خودشه نه از جیب من و شما