بازیش فوق العاد ست . همه سعی می کنند از سبک حامد تقلید کنند وشبیه حامد بهداد نازنین بازی کنند البته عمرا نمی تونند چون حامد بهداد نازنین یگانه است . کلمات را خیلی خوب بیان میکند.....خوش قیافه و جذاب هم هست .
roza
|
۲۰:۳۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
تند ادا کردن کلمات توسط ایشان ایرادی ندارد که هییییچ خیلی هم خوبه .حامد بهداد مغرور نیست شما چه قدر با اطمینان میگی حامد بهداد مغروره!!!!!!!!
چون تو مصاحبه هاش میگه من بازیگر خوبی ام یعنی مغروره؟؟؟؟
به قول رضا کیانیان اصلا این تواضع منظورتون چیه؟
والا که حامد بهداد در برخوردش با مردم تو مراسما تو خیابون و...یکی ازخاکی ترین و متواضع ترین بازیگراست..والا با این همه هنر و استعدادی که ایشون دارند هر کی دیگه جای ایشون بود خودشو گم میکرد ولی خیلی متواضع هستند..
غرور بیجا رو همون نابازیگرا و بازیگرای درجه چندمی دارند.
hamed
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۵۰۲
۱۳۶
حامد بهداد از دوستان نزديك منه با نظر كساني كه ميگن يه كم مغروره موافقم
یاد تاتر عشق من حامد بهداد افتادم. آقا حامد، حامد پسر خالتون نیست؟؟؟
سيامك
|
۱۹:۳۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
يه كم مغرور نيست...شديدا جوگير شده.با اون طرز حرف زدنش فكر ميكنه شده مارلون براندو.
ناشناس
|
۰۸:۴۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
از یک کم بیشتر و بدتر از غرورش حرف زدنشه که مخاطب متوجه دیالوگهاش نمیشه!
خب اگه الکی گنده ش نکنن و دردشو بهش بگن شاید خودشو درمون کرد!!!!
roza
|
۲۰:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
ناشناس و سیامک حرف های مفت شما و امثال شما فقط موجب خنده میشه وما به اوهامات شما میخنیدیم . حرفهای ما عین واقعیته شماها مشکل دارید و سعی دارید منکر واقعیت بشید که خب خوشبختانه نمی تونید بشید
roza
|
۲۰:۴۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
ضمنا تو و امثال تو درد دارید
...بخیل بودن بد دردیـــــــــــــــه
roza
|
۲۲:۵۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
ناشناس تو و امثال تو که حسادتت تو داتتونه درد دارید.
ناشناس
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۶۰۲
۱۵۰
بازیگری که کنترلی روی احساس و رفتارش جلوی دوربین و بدتر از اون در حالت عادی و در جامعه نداره و یه نوع نقش اونم نصفه و نیمه بیشتر بلد نیست بازی کنه بدرد لای جرز دیوار میخوره . آخه تو کجا مارلون براندو کجا ؟ میگه به من بگید مارلون براندو ... هه هه هه...
حالا که میبینیم این تو هستی که با این نظرات آبکی بدرد لای جرز دیوار میخوری... هاها.
منم باید به تو بگم که تو کجا و نظر دادن در موردی بزرگی مثه حامد بهداد کجا!!!!!!!!!
roza
|
۱۹:۴۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
اولا :رو دست حامد بهداد بازیگر نیومده و نخواهد آمد از براندو هم سرتره از هر بازیگری هم که فکرشو کنی بهتره دوم اینکه :کارگردانان بزرگ مثل استاد کیمیایی .مهرجویی. کیمیایی تقوایی و...سره و از ناسره تشخیص میدن و بهتر از شما تشخیص میدن که حامد بهداد تضمین کننده موفقیت فیلمشونه و می بینی که از همکاری با حامد بهداد نازنین هم رضایت داشتند و دارند _در هر فیلمی هم که بازی کرده به خوبی درخشیده ,حتی اگر فقط یک سکانس بازی داشته باشه فیلمو نجات میده حتی کوتاه ترین نقش ها را به شکلی قابل باور برای مخاطبین به نمایش میگذارد. موقع انتخاب بازیگر برای نقش های مختلف گزینه اول خیلی از فیلمساز هاست به قول بهمن قبادی «سينماى ايران فقط يه بازيگر داره و اونم بهداده ، بهتر از بهداد نديدم!» که کاملا هم درست گفتن.
roza
|
۲۱:۰۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
نکنه کارگردانان مطرح اشتباه میکنن و تو یکی فقط درست میگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس !پس نظرتو واسه خودت نگه دار چون فقط زاده ی خیالات خودته و بدرد خودت میخوره.
marzi
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۱۲۰۱
حالا اون آل پاچینو ورابرت دنیرو اصلا کی هستند؟! مگه پیغمبرن؟
آقای بهداد صدهزاربار از اونا پاک تر وبا شخصیت تره حتما باید تو هالیوود باشه که واسه بازیش ارزش قائل باشیم...؟!
"حامد بهداد نازنین "در پاکی و صداقت نظیر ندارد ما به درستی بهداد ایمان داریم.گورها را ببینید آنجا خانه ی دیر یا زود همه ی ماست به راحتی هر نسبتی را به دیگران ندهید و غیبت نکید و حق و شرافت دیگران را زیر سوال نبرید که فردا باید پاسخ گو باشید .
ناشناس علاوه بر اینکه به شدت حسودی. توهم سختی هم داری و بیکار و علافی .
بیست واسه حامد بهداد نازنین کمه خیلی هم کمه حامد بهداد نازنین صد در صد اصلا بی نهایت همه جوره کارش خیلی درسته .
ناشناس
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۶
اخه..چقد شبیه الانشه قیافش..
بازیگره خوبیه..البته اگه یکم غرورشو کنار بزاره..خیلی بهتر میشه حامد خان
آخییییی.بابا مغرور نیست....نگو اینجوری.خیلی خونگرمه.من از نزدیک دیدمش!یه پیرمرده بهش گفت من تو رو دوست دارم بهش گفت من نوکرتم!مغرور نیست!
سيامك
|
۱۹:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
پس شغل دوم هم داره.....
ناشناس
|
۰۸:۳۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
سیما تو چقدر ساده ای!!!
به پیرمرده یه چیزی میگه به تو یه چیز دیگه!!!!!
سیما جووووون
|
۰۱:۵۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
عجب!!!!!!
مرجان
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۷۶
۱۷۶
به نظر من هنرپیشه اگر واقعا هنرپیشه خوبی باشه همون اول خودشو میکشه بالا نه اینکه بعدچند سال هنوز بازیگر نقش دوم فیلمها باشه و وهمش مدعی باشه حقشو خوردن.آقا حامد داور اصلی شما اول مردم هستن حواستو جمع کن تا دیر نشده
ببین تو سینمای ایران انقدر فیلمنامه زیاد نیست که تو هروقت بخوای یکیشو انتخاب کنی!اونم نقش اصلی.تازه خیلی ها نسبت به حامد بهداد حسادت دارن.خیلی ها دوست دارن خرابش کنن!ضمنا نقش یک هم داشته که عالی بازی کرده!اگر هم احیانا نقشای مکملش بیشتره هیچ فرقی نداره چون حتی تو اون نقش مکمل هم تونسته بدرخشه که الآن اسمی در کرده!الآن میشه بهش افتخار کرد به عنوان بازیگر درجه یک سینما!
roza
|
۱۳:۰۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
با سیما به شدتتتتتتتت موافقم
roza
|
۱۶:۴۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
هم به عنوان یک بازیگر بزرگ و هم به عنوان یک انسان بی نظیر باید بهش افتخار کرد.
roza
|
۱۶:۴۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
من افتخار می کنم که دوستدار و طرفدار حامد بهداد نازنین هستم.
زهرا
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۴۰۱
۴۴۵
نمیدونم چرا همه دخترا عاشقش شدن من که ازش خوشم نمیاد همش هم مصنوعی بازی میکنه!
جماعت دختر ایرانی همینه ! ساده اندیش و سطحی نگر !!
اگه انصاف داشته باشین میگین درست میگم
افشین
|
۱۳:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
آخه دخترا ظاهر بین هستن.متاسفانه یه کم دیر به باطن آدما آشنا میشن
سیما جووووون
|
۱۶:۲۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
وااااااااا!زهرا جون کجا مصنوعی بازی میکنه؟به اون خوبی!کاملا میره تو نقش.
سيامك
|
۱۹:۴۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
از كجاي نقش ميره توش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تنها نقش قابل تحملش در فيلم روز سوم بود..
سیما جوووووون
|
۲۲:۱۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
سیا تو بلدی برو بازی کن!حسود.ضمنا ممل خان فلج انصافتم!
سيامك
|
۲۳:۴۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
سيماجوووون من هيكلم درشته نميتونم از ورودي نقش برم توش.ممكنه نقش بتركه.همون حامد پاچينو بازيگر باشه بهتره.
ناشناس
|
۰۸:۳۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
محمد آقا(ممل)من با اینکه یک خانمم ولی حقیقت کامنت شما را در نظرات بیخردانه و سخیف دخترها احساس کردم.
درود بر شما و آقا افشین و آقا سیامک که مثل بعضی پسرها برای خام کردن دخترها و بهره برداری ازشون الکی شیرشون نمی کنین .
roza
|
۲۰:۲۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
ناشناس خیلی حقیری برات متاسقم البته حیف تاسف من که برای امثال تو بره. بهتره نظرتو واسه خودت نگه داری.کسی که بازی حامد بهداد نازنین رو ضعیف بدونه مشخصه که علم بازیگری رو نمیشناسه .حامد بهداد به واسطه توانایی هاش وجهه جدیدی به این حرفه داده . یک هنرمند واقعیه که با توانايى، خلاقيت و هنر بازيگرى خودش وارد اين سينما شده و ثابت کرده در بازیگری همه چی رو بلده .
ناشناس
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۸۰۵
۲۳۰۰
مصاحبه هاشو خوندم، باسواد، خوش قلب و آقاست. خودآگاهی بسیار بالایی نسبت به خودش داره کاش ما هم مثل او خودمونو می شناختیم... بازیش هم که حرف نداره...خدا برای این سینما حفظش کنه...
دقیقا.هرکی چشم نداره از رو حسادت ببینتش خب نظر نده.والا ما ندیدیم از یکی بدت بیاد بع بیای مطلبی که در موردش نوشتن بخونی!بدتون میاد سراغش نیاین!
ناشناس
|
۰۸:۳۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
خدا انقلابی تو این سینما بوجود بیاره که شما بازیگر واقعی و نه سوءاستفاده کننده از دخترا رو هم بشناسین!
یه آدم
|
۲۲:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
متاسفم برات که به راحتی تهمت میزنی ناشناس. یاد خدا هم میکنی؟ خدا در تو انقلاب اخلاقی ایجاد کنه انشاءلله
roza
|
۱۳:۰۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
ناشناس خجالت بکش دیگه... تو حق نداری درر مورد حامد بهداد نازنین اینطور صحبت کنی و بهش انگ بزنی این وصله ها به حامد بهداد نازنین نمیچسبه پس بهتره بری یه جای دیگه عقده گشایی کنی
roza
|
۱۳:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
با نظر یه آدم موافقم .برات متاسفم ناشناس که اینقدر راحت تهمت میزنی تو چشم دیدن بهدادو نداری چون بخیل و حسود هستی .بهداد هیچ گناه کبیره ای انجام نداده. ولی این افراد چرا.. توهین میکنن و تهمت میزنن گناه کبیره ست به هر حال هیزم جهنم باید یه جوری مهیا شه .
با سلام من مجدا نظر میدم چون بیشتر نظرات دوستان از روی حسادته من میگم حامد 20 حرف نداره عاشق قیافشم دوستان حسادت رو کنار بزارین و همه با هم بگیم حامد دوست داریم و واقعا بگیو ایول داری به مولا
اخه برای چی بهش حسادت کنیم؟؟؟؟؟؟
خوب به نظر من مصنوعی بازی میکنه چهره و ظاهرشم کاملا معمولیه!
ناشناس
|
۲۲:۱۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
حماقت بدتر از هر چیزیه
ناشناس
|
۰۲:۱۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
زهرا جان پس پی ببر که بخاطر ظاهرش حامد بهداد نشده بخاطر بازیای خوبش و همچنین رفتار حرفه ایش حامد بهداد شده، هرچند که ظاهرش هم بسیار دلنشینه. باشه اگر واقعا جذبش نیستی لطفا انقدر پیگیر نباش و زیر کامنتا نظر نذار! برو بجای موج منفی فرستادن یه درون نگری کن... برو خودتو بکاو و بشناس ای انسان.
ناشناس
|
۰۸:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
20 بدو 2
roza
|
۱۳:۱۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
چرا خودتونو گول میزنید معلومه که حسادت می کنید از کامنتایی که میزارید میشه به عمق حسادتتون پی برد حامد بهداد نازنین یک انسان معمولی مثه کاربران این سایت نیست زمین تا آسمون با همه فرق داره
هنرمنده معرف و مشهوره هواداراشم بیشمار هستن ..!!!بازیگر اول سینماست امروز که حضور اتفاقی او وسط یک روز عادی در یک سینمای شهر به ازدحامی غیر قابل کنترل و شکسته شدن شیشه سینما منجر میشود وقتی آمار فروش چند فیلم اخیرش نشان میدهد حضورش حداقل ضمانت بازگشت سرمایه فیلم هاست رسانه های جورواجور برای خبر و مصاحبه اش رقابت دارند در نظرسنجی های پیامکی انتخاب بازیگر محبوب مردم با اختلاف در رتبه اول قرار می گیرذ و موقع انتخاب بازیگر برای نقش های مختلف گزینه اول خیلی از فیلم ساز هاست به نظر می رسد دیگر بهانه ای برای شک و شبهه باقی نمانده است که بهداد نازنین بازیگر اول سینماست و این حقیقت غیر قابل انکاره خوش قیافه و جذاب هم هست .تو این ملک هر چه مشهور تر و محبوب تر باشید بیماری حقد و حسد دیگران بیشتر عود میکنه ..پس خواهشا این ادعا رو نداشته باشید که ایشون چه چیزی داره که دیگران بخوان بهش حسادت کنند..!!! همه چی داره شما بگو چی نداره بهداد به شدت بی نظیرههههههههه
محسن
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۶۰۰
۳۴
الان خیلی بهتر از چند سال پیش شده . برعکس بعضی دوستان که میگن مغروره من معتقدم عقده جلب توجه داره ودلش میخواد همه اون رو به عنوان یک ادم خاص قبول کنند ولی اکثر مردم ازش بدشون میاد.
ابدا عقده جلب توجه نداره.یه جور خودشیفتگی داره که اتفاقا بهش میاد!در ضمن خیلی ها دوسش دارن هم بازیشو هم اخلاقشو.حالا شما خوشت نمیاد از طرف همه صحبت نکن!تو بازیاشم باید گفت نقشاش متفاوته ولی لحنش ثابت.این اتفاقا برای یه بازیگر خیلی هم خوبه!
ناشناس
|
۰۲:۱۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
بسیار اندک اند انسان هایی که از دیده شدن راضی نباشد. محسن خان نه عقده ی جلب توجه داره، نه سیما جون خودشیفتگی! حامد بهداد قدر خودشو میدونه؛ صیانت نفسش بالاست.
ناشناس
|
۰۸:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
وقتی طرفدار داغش بگه خودشیفتگی داره دیگه من چی بگم؟؟؟؟
میدونستین خودشیفتگی یا نارسیسیم بیماری روانیه؟
roza
|
۱۳:۲۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
عقده جلب توجه ؟؟؟محسن مثه اینکه خیلی ناخوشی .
حامد بهداد نازنین نیازی به جلب توجه نداره خودش به شدت مطرح و محبوبه کلی عاشق و هوادار داره .شما هم خودتو به کوچه علی چپ نزن چون حامد بهداد واقع خاصه .
اکثر مردم هم دوسش دارن اونایی که بهدادو دوست ندارند با خودشون مشکل دارند.
roza
|
۱۳:۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
نه عقده جلب توجه داره و نه خود شیفته است حامد بهداد قدر خودشو میدونه .
ناشناس2 فکر کنم تو خیلی به روانشناس مراجعه می کنی واقعا مشکل اساسی داری .
نوید
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۳۲۵
۱۱۰۱
حامد بهداد بایگری خارق العاده و در یک کلام استثنایی و فراتر از سینمای ایرانه.درود بر حامد بهداد و مارلون براندو و رابرت دنیرو و ال پاچینو و جک نیکلسون و گری اولدمن
سارا جان غرور واسه هیچ کس خوب نیس.مرد باید سنگین باشه
ناشناس
|
۱۵:۰۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
اه اه باز این عشاق بهداد خالی شدند تو این سایت . البته ممکنه یکی باشه و با چند اسم کامنت بگذاره . خانم جان! عشق تو فقط عشق توئه . دلیل نداره بقیه هم قربون صدقه اش برند که !!!
ناشناس
|
۰۲:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
افشین خان غرور حامد بهداد تکبر نیست که مشمئز کننده باشه صیانت نفسِ...
معصومه
|
|
۱۸:۵۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۷۰
۳۰۰
خب ادما از اول خوش تيپ نيستن و از اول نمي دونستن كه ميخوان يه شخصه معروفي بشن اگه الان از خودش تعريف ميكنه چون واقعا كسي هستش دليل نميشه بخاطر نوجوانيش بگيم .......
خوده شما توي امن سن و سال خيلي باحال بودي مگه ؟
به نظر من حامد بهداد دارای اعتماد به نفس کاذبه.یک بازیگر خوب بازیگری است که بتونه هر نقشی را بازی کند اما بهداد فقط نقش ادمای روانی را تقریبا خوب بازی میکند.
ابدااااااااااااااااااااا اعتماد بنفس حامد کاذب نیست
از پس هر نقشی هم به خوبی بر میاد اینکه حامد بهداد بازیگر بزرگیه رو فقط من نمیگم. لابد میدونی که کیا قبولش دارن و خواستن باهاش کار کنن.
roza
|
۲۱:۴۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
حامد بهداد بهترینه هر آدم بی قصد و غرضی هم حرف منو تایید می کنه .در ضمن اعتماد به نفس ایشون در حد معقولانه است والا با این همه هنر و استعدادی که ایشون دارند هر کی دیگه جای ایشون بود خودشو گم میکرد ولی خیلی متواضع هستند...اعتماد به نفس کادب رو همون نابازیگرا و بازیگرای در جه چندمی که شما به بازیشون عادت کردی دارند.
samira
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱۳۷
۴۰۰
خیلی هم گل بهتر از حامد پیدا نمیشه پس الکی ایراد نگیرید
لیلا جان کاملا درست میگی حامد از همه بازیگرای هالیوودی سرتره .عقد و حسادت داره از کامنتا تراوش میشه مثه کامنت ناشناس سیامک و افشین و.............از شدت حسادت فقط چرت و پرت میگن تنها هنرشون چرت و پرت گفتنه همین
roza
|
۲۱:۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
فوتبالیستها و بازیگرای دیگه رو بی خیاااااااااااااال بابا.
"عشق است فقط حامد بهدادو "همین و بس.
roza
|
۲۱:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
کورا مواظب حرف زدنت باش . افکار غلط ذهن خودتو به دیگران نسبت نده
فوتبالیستها و بازیگرای مرد دیگه اصلا کین بی خیااااال بابا .عشق فقط حامد بهداد همین و بس .من که تا همیشه دوستدار و طرفدار حامد بهدادم ..........فقط بهداد بهترینه.
اتش
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
خدايا پناه بر تو
بين علما اختلاف نظر وجود دارد !!!!!!!!!!!!!!!
بازیهای حامد بهداد همگی ناب , فوق العاده و ستودنی است .گردانان بزرگی چون استاد مهرجویی ,كيميايي، تقوايي، صدرعاملي، بيضايي، فرمانآرا، فرهادي، شهبازي و قباديها از"حامد بهداد" دعوت به همكاري كردهاند، چه منجر به همكاري شده چه نشده.(اسامي را مرور فرماييد).
saghar
|
|
۰۰:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۳۱۱
۴۰۰
به نظر من شخصیت خیلی جالب و دوست داشتنی داره و اگه مصاحبه هاش رو بخونید میبینید که چقدر باشخصیت و متواضعه. غرور رو هم که فقط از رو ظاهر و بازی نمیشه قضاوت کرد . من که دوستش دارم.
تا ساده لوحهایی امثال ساغر در جهانه ،بی شخصیتها و مغرورها و بی هنرها میشن دو ست داشتنی و جالب و متواضع
roza
|
۱۳:۳۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
ناشناس !شماو امثال شما انقدر کوچیک هستید که نمی تونید بزرگی بهداد رو درک کنید چه میشه کرد به هر حال هر کی درکش تا یه حدی قد میده .
تنها چیزی که یاد گرفتید اینه که توهین کنید شما در حقیقت به خودتون توهین می کنید از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین ذره ای کم نمیشه حامد بهداد محبوبه و در قلب ما جای داره .مدیریت محترم سایت خواهشا کامنت های توهین آمیز این ناشناس رو تایید نکن .
انصافا حامد یدونست....دوردونست....
قشنگ می ره تو نقشش...
به اون دوستانی هم که راجب حرف زدنش نظر دادن باید بهشون بگم که(البته می دونم می دونید ولی مثل اینکه لازمه مجددا بگم)حامد کلا نوع حرف زدنش اینه
اگه هم زندگی نامه و مصاحبه هاشو بخونید می فهمید که حامد گذشته خیلی بدی داشته....و این که از اون گذشته به این جا برسه خیلیه....
و راجب نظر زهرا خانوم باید بگم که دختر و یا پسر نداره (منظورم حامد نیستا!)اکثر ایرانیا دوسش دارن....مثل خودم!!!
اولا یدونه نیست و کلی خواهر و برادر مشهدی داره دوما نوع حرف زدنش اینه که نشد جواب . هر کی فیلمی که نگاه میکنه باید دیالوگارم بفهمه ولی این چی بلغور میکنه خدا میدونه
سوما به ما چه گذشته بدی داشته از در و دهاتهای مشهد اومده میدونی جای چند جوان تهرانی را تنگ کرده و حقشونو خورده!
همون ولایت خودشو بالا می کشید هنر میکرد!
اکثر ایرانیها هم دوستش ندارن مثل خودم!!!!
roza
|
۲۰:۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
ناشناس شما حق نداری اینجوری اظهار نظر کنی راجع به حامد بهداد. رو چه حسابی انقدر راحت دیگران رو قضاوت میکنید و تهمت میزنید! متاسفم واسه طرز فکرهای اینچنین سطحی.
اکثریت دوستش دارند اونایی که دوسش ندارند با خودشون مشکل دارند و حسادت تو ذاتشونه
roza
|
۲۰:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
بهتره نظرتو واسه خودت نگه داری.کسی که بازی حامد بهداد نازنین رو ضعیف بدونه مشخصه که علم بازیگری رو نمیشناسه .حامد بهداد به واسطه توانایی هاش وجهه جدیدی به این حرفه داده . یک هنرمند واقعیه که با توانايى، خلاقيت و هنر بازيگرى خودش وارد اين سينما شده و ثابت کرده در بازیگری همه چی رو بلده .
roza
|
۱۴:۰۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
و اینکه تو متوجه دیالوگ های ایشون نمیشی مشکل از خود خودته .
اومده که اومده اصلا به شما چه ربطی داره ؟؟؟مگه تهران رو تو خریدی ؟؟؟بچه در و دهات هم نیست بچه مشهده شهری که برای ما خیلی عزیزو مقدسه .
شما که ادعا داری بچه تهرانی کجارو گرفتی ؟؟!!!!احامد نه حق کسی رو خورده نه جای کسی رو تنگ کرده بچه ها تهرانم اگر میتونن و لیاقت دارند این گوی و این میدون تلاش کنن شاید موفق بشن... کسی جای کسی رو تنگ نکرده.
حالا که می بینیم از همه تهرانی ها بهتر و موفق تره .من خودم بچه تهرانم اما یه تار موی حامدو با تمام تهرانی ها و..عوض نمیکنم .
فقط حامد بهداد همین و بس.
roza
|
۱۴:۴۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
از دیروز تا حالا چند بار این ناشناس رو دادم چرا تایید نمی کنید!!!!!!!!!!!!!!!
من حرف بدی نمیزنم حرف حق رو میگم چرا تایید نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا دارید بی انصافی خودتون نشون میدین
با سلام
لطفا در نوشتن پاسخ ها ایجاز را رعایت فرمایید
با تشکر
roza
|
۱۶:۰۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
خطاب به ناشناس و هومن .
همه می دونن که معروف شدن حامد بهداد نازنین اتفاق و حادثه نبوده و یک شبه بدست نیومده حامد بهداد با زحمت .استعداد.توانایی و خلاقیت هنری خودش وارد سینما شده نه با پول نه نه با پارتی(البته پارتی که داشته که اونم امام رضا بوده) هیچ پشتوانه ای در سینما به جز خدا و هنرش نداره و همه اونهایی که باهاش مصاحبه میکنند این موضوع رو متذکر میشند که تو با هیچ کسی لابی نکردی و زیر چتر هیچ مافیایی نرفتی و به اینجا رسیدی و این واقعااااااااا قابل احترامه و ستایشه.کسی با پول و پارتی نمیتونه تو سینما دیده بشه. کسی که واقعا استعداد داشته باشه دیده میشه .اکثریت هم دوسش دارن اونایی که ندارند حساددت تو ذاتشونه مثه ناشناس و هومن.
roza
|
۱۶:۰۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
تو ئی که میای اینجا راحت کامنت میذاری و هرچی دلت میخواد مینوسی میدونی که حامد بهداد نازنین چقدر در دوران دانشجویی سختی کشیده و چه روزای سختی رو پشت سر گذاشته!!؟؟؟به شهادت همه دوستانش در دانشگاه.سالهایی سخت، که شاید اگر عشق به دریا نبود پیمودن این کویر نشدنی به نظر میرسید..بعد از11 سال که به ناحق حقش رو خوردند و بهش سیمرغ ندادند اومد رو سن گفت چاکر اقا امام رضامممم همیشه تو مصاحبه هاش میگه که هر چی دارم از آقا امام رضا دارم.. .حامد بهداد نازنین درود برتو و درود بر ذات پاک تو و درود بر شرف تو و درود بر تربیت و صداقت و درود بر پدر و مادر بزرگوارت .
roza
|
۱۹:۵۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
شما ها چون خودتون به هیج جا نرسیدید دارید از حسادت دق می کنید ...
saye
|
|
۰۸:۵۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۳۰۰
۱۸۸
بازیش افتضاحه یعنی اینکه داره نقش بازی میکنه تابلوئه.با نقش یکی نمیشه.
قیافه اش بد نیست در حده یه قیافه ی خیلی معمولی.
خیلی از خود راضیه کخ بیجاست.
یه نگا به آلبوم عکست بنداز، نوجوونیتو یه نظر ببین بعد نظر بده جانم
ناشناس
|
۰۸:۱۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
اینایی که منفی دادن یعنی الآنم شبیه آدم نشده؟؟؟؟؟
roza
|
۱۶:۲۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
معصومه مواظب حرف زدنت باش و درست حرف بزن. بسیار هم خوش قیافه , جذاب و خواستنیه .
خودت چی هستی؟؟؟!!!!!!!!!بهتره تو آینه یه نگاه به قیافه ...خودت بندازی .
roza
|
۱۹:۳۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
اه اه به خودت و قیافه خودت.
"حامد بهداد نازنین" ماهه............
همیشه خوش قیافه و جذابه
خوب برای یک دیقشه حامد بهداد نازنین فراتر از بازیگری تاثیر گذار و با استعداد منحصر بفرده همیشه فوق العاده عالی و تکان دهنده بازی می کنه ....شخصیت بزرگواری هم داره .عاااااشقشم به شدت
سودابه
|
|
۱۰:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۴۰
۱۰۰
سلام من یکی ازطرفداران حامد بهدادهستم و بازی ایشان را خیلی دوست دارم و یک بازیگر پرتوان وبااستعدادهستندوخدارو شکر هرنقشی بخوادبا آرامش خاطر فوق العاده ای بازی می کنه !!!!!!!!چاکرتیم همسرمم سلام میرسونه ومیگ
ه ای ولااااااااااااااااااااااااااااا
آخه یکی نیس به شما آدمای حسود بگه که از بازیگری چی حالیتونه اگه خیلی خوب و خوشگل و حرفه ای هستید پس چرا بازیگر نشدید نشستید در باره کسی که به شما مربوط نیست نظر میدید.
حامد هم خوش تیپه و هم بازیگر خیلی خوبیه حسووووووووووووووووودا
ارسال مرگ موش مجاني جهت فدا كردن جانتان.با يك كتاب اول دبستان جهت رفع مشكلات املايي.
ناشناس
|
۰۸:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
شادی بیسواد غیرت درسته!
همون بهتر که امثال تو نباشن ابله!
roza
|
۱۷:۱۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
بازی ایشون سبک ویژه ایه و خاص و فوق العادست. بخاطر همین واسه شماها که عادت کردین به دیدن بازیهای معمولی و تکراری عجیب غریب به نظر میاد. بهداد یک پدیده است که سینمای ایران سالها به خودش ندیده بود.ایشون تو هر عرصه ای موفق و بی نظیره .بهداد بازیگری نیست که به زور بعضی چیزها مثل چشم سبز یا پول یا پارتی وارد سینما شده باشه که دوره ای باشه و دورش تموم بشه. بهداد همیشه ماندگاره و هرگز دورش تموم نمیشه و طرفداراش روزبروز طرفدارترش میشن.
زهره
|
|
۱۰:۳۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱۱۴
۲۰۰
حامد در عرصه سينما بسيار بازيگر توانگري هست به نظر من غرور خيلي چيز بدي نيست البته اين فرد بسيار متين و باوقاره . زنده باد حامد بهداد مخصوصا در نقش فواد (انا فواد)
به نظر من بازیگر خوبیه. هربازیگری همونجور که شخصیت اصلیش هست بازی میکنه.مثلا کسی که آروم و مظلومه همونجور نقشا بهش میدن. حامدم یکم مغرور و خشنه اینجور نقشا بهش میدن خوب
واقعا متاسفم که انقدر نظرات بچه گانه دارید... نظر دخترخانوما که همش عاشقتم هست نظر آقایون هم...
بهتره یه خورده فنی تر و به دور از علایق شخصی درباره یک فردی که در جامعه دارای جایگاه اجتماعی و فردیه نظر بدیم...
اینجا پاتوق منتقدین فیلم نیست! و همون طور که از نظرات پیداست یه عده جوون از عامه ی مردم بازدید کننده این مطلب هستن و سینما برای عامه ی مردم فیلم میسازه، و این طبیعیه که کلی دختر طرفدار یه هنرپیشه ی مرد جوون و خاص باشن.
صادق
|
|
۱۳:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۵۹
۲۰۰
يك بازيگرفوق العادست شماايراني ها عادت داريد بدون درنظرگرفتن بدگويي كنيد ميتونيد يه كم فكركنيد به اينكه شايد اصلابهدادي نبود اونوقت كي ميتونست جاش بياد به هنرمندان خوب وسالم مثل آقاي بهداداحترام بگذاريد ....
چون پسرا از خودشون بالا تو نمی تونن ببینن.راجب دخترا باید بگم خدارو شکر میکنم که انقدر سطح فکر دخترمون بالا رفته که به ظاهر افراد کاری ندارن و واقعا هنر یه هنرمندرو مورد تشویق قرار میدن وگرنه انقدر بازیگر خوش قیافه تو ایران هست که من یه نفر بازی هیچکدومشونو قبول ندارم.
سیما جوووووون
|
۲۲:۲۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
و انشاءالله کمی هم از حسادت شما کم کنه!
ناشناس
|
۰۲:۳۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
آخه پسرا رو به موت میرن وقتی یه پسر دیگه تو دخترا انقدر هوادار داشته باشه... حسودی از سوراخای دماغشون میزنه بیرون!
ناشناس
|
۰۰:۵۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
خدارو شکر حسرت هیچی رو نمیخورم منم تعصب هیچکشو نمیکشم حسادت هم واسه بهداد معنایی نداره چون نیازی نیست بهداد هم چندروزی بهداده مثل بازیگرای دیگه که از رده خارج شدن اونم تو تنهایی خودش میمیره این همه خاطر خواه هم که داره اون روز دنبال بازیگرای جدیداون روزن خبری هم ازشون نیست.درضمن اونایی که میگن حسودی میکنین انگارکه از خودشون خیلی راضین ..........
roza
|
۱۶:۱۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
ناشناس تو که راست میگی .!از کامنتایی که میذاری میشه به عمق حسادتت پی برد.
حامد بهداد ماندگاره و هیچ وقت دوره ش تموم نمیشه .هر بازیگر جدیدی هم بیاد بازم منت بهدادو میکشن کسی هم نمیتونه جای بهدادو بگیره چون حامد بهداد تکه مثل و مانند هم نداره .
roza
|
۱۶:۲۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
در ضمن من خودم الان ده ساله دوستدار و طرفدار پروپاقرص بهداد هستم نه تنها علاقه ام کم نشده بلکه روز به روز بیشتر هم میشه در ضمن روز به روز هم به تعداد طرفداراش داره اضافه میشه. یه تار موی بهدادو به همه ی عالم و آدم نمیدیم .ناشناس تو برو یه فکری به حال خودت کن.
roza
|
۱۹:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
ناشناس تو هنوز نمیدونی که انسانیت بر همه چیز رجحان دارد!
انشاالله حامد بهداد نازنین همیشه زنده و سلامت باشه ...انسان و هنرمند فوق العاده ای چون حامد بهداد باید همیشه باشه.
بازیگر خوبیه اما تو هر فیلمی بازی کرده بد دراومده از قبیل مردی که گیلاسهایش را خورد کسی از گربه های ایرانی خبر نداره سعادت آباد (در حالیکه گفته بود بهترین فیلممه) لطفا مزاحم نشوید تسویهحساب جرم (فیلم) دایره زنگی انتهای خیابان هشتم آدمکش هفت دقیقه تا پاییز نارنجیپوش محاکمه در خیابان و فقط چند تا فیلم خوب بازی کرده البته اینو بگم بازیگر تواناییه اما در فیلم های خوبی ازش بازی گرفته نشده است به این امید که در یک فیلم خوب بازی کنه مثل سریال سقوط آزاد که در اون فوق العاده بازی کرد .
دوست عزیز شما مطمئنی این فیلمارو دیدی.همه میدونن یکی از بد ترین کارای حامد بهداد سقوط ازاد بود.خدا وکیلی 4تا فیلم درست حسابی با نقد و بررسی ادمای حرفه ای و صحبتای نویسنده و کارگردانو بخونید بعد بیاید نظر بدید.
قاسم
|
۰۸:۳۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
خانم رشتی بنده بنده تمام این فیلم ها رو یکی یکی دیدم و فیلم بین حرفه ای هم هستم و در فیلم برای خودم صاحب نظرم و در آینده هم میخوام کارگردان شم چون رشتشو میخونم لذا فکر کنم اطلاعاتم از شما بیشتره .
ضمنا بنده هرفیلمی میبینم با نقدش میبینم و خودم هم نقد می کنم و به جای 4 تا فیلم درست حسابی 400 تا فیلم درست حسابی دیدم .
در آخر کی گفته سقوط آزاد از بدترین کارای حامد بوده بهترین کارش بوده با مدرک حرف بزنین لطفا
دختر رشتی
|
۱۹:۳۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
شما با مدرک حرف بزن جناب حرفه ای.راستی کی به کی.منم پوران درخشندم.
قاسم
|
۱۰:۱۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
کلا طرفدار بازیگرای دسته 3 هستی بعدشم مدرک از این بالاتر که 300 نفر باهام موافقن و تو حتی نصف من هم رای نیاوردی .
ناشناس
|
۱۳:۲۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
قاسم جان رو مثبت و منفیا کلیک کن جانم، عزیزم کیلویی بید... 300تا تایید؟؟؟ جدی نگیرش داداش من
دختر رشتی
|
۱۹:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
خوشم میاد اخر اعتماد به نفسی
دختر رشتی
|
۱۷:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
راستی قاسم پوران درخشنده کارگردانه نه بازیگر
roza
|
۱۶:۴۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
اتفاقا بازیش فوق العاده و ناب بود مثل همیشه .ساختارشکنی کرد و پلیس واقعی رو نمایش داد.
مشکل از شماست شما تکراری و کلیشه ای پرست هستید و به بازی نابازیگرا عادت کردید ونمی تونید بازی فوق العاده رو از بازی بد تمیز بدید. پس بهتره در مورد همون نابازیگرا که به بازیشون عادت کردید اظهار نظر کنید .
roza
|
۱۷:۰۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
بازی ایشون همیشه عالیه .درجه یک و بی نقص است. همه ی خصوصیات بهداد در کنار هم ازش خوبترین میسازه.
حسین
|
|
۱۴:۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۶۵
عزیزم کورا جان آقای بهداد هاشته باشه بنده ی خدایه و خدا هم گفته رفتار بد بنده هاش رو فقط به خودش بگید نه پشت سرش
امیدوارم از از حرفام شاکی نشی جیگر
سلام من حامد جوونو خیلی دوست دارم اصلا مغرور نیس
از خیلی های دیگه مث حامد کمیلی و سیوش خیرابی و ... بهتره
از نظر من یکی از سه بازیگر بهتر مرد جوون ایران هستش
اخه برچه مبنايي حامد كميلي رو مياري كنار اين؟؟؟اي خدااااااا
roza
|
۱۷:۰۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
حامد بهداد بهترین بازیگره و درش هیچ شکی نیست .بهار جان شما اسم" حامد بهداد هنرمند بزرگ رو" در کنار نابازیگری مثه کمیلی و اخیرابی میاری...!!واقعا خجالت آوره. سالهای سال هم بگذره خودشونم بکشن هر چقدر هم تلاش کنند و فیلم بازی کنند محاله بتونن حتی شبیه "حامد بهداد"بشن . "حامد بهداد "امثال نداره رسما یه دونه ست این کمیلی .خیرابی هستند که نمونه ی مشابه شون فراون ریخت..." حامد بهداد "همیشه بهترینه
فرزانه
|
|
۱۴:۲۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۹۰
۲۰۰
هرچی می خواین درموردش بگین من که خیلی ازبازیش خوشم میاد
ناشناس جان طرفداراش بیشترن یک! یکی دو نفر با اسمای مختلف نشستن هی به نظرای مثبت منفی میدن و به نظرای منفی مثبت، دو!!! زیر کامنتای طرفداراشم بد و بیراه می نویسن، سه! انقدر انگشتتو رو مثبتو منفی فشار بده که انگشدونه ات پاره شه ای بی کارالسلطنه، ای کوه کمبود، ای تنگ نظر!!!
سیما جوووون
|
۰۲:۵۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
ناشناس جون اشتباه نکن.بهترین قاضی خداست.مردم ایران هم که تکلیفشون واضحه!اصولا ید بیضایی دارن در خراب کردن هنرمندان!
maryam
|
|
۲۱:۵۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۲۰۰
۹۲
من كه اصلا تو فيلماش نمي فهمم چي ميگه خيلي تند حرف ميزنه . اول فكرميكردم نقشش اينطوري بعد فهميدم حرف زدن عاديشم اينطوري
سیامک تو رو خدا به یه دفتر مشاوره مراجعه کن! بیچاره آدمایی که باهات زندگی می کنن!!! چه جوری یه آدم با این همه کینه از یه بازیگر سینما رو تحمل می کنن...؟؟؟ ازش خوشت نمیاد، نه اصلا ازش بدت میاد متنفری باشه مسئله ای نیست نه همکارته نه برادرت که تو طول روز باهاش دمخور باشی. فیلماشو نبین، مصاحبه هاشو نخون، تیترای مربوط به آقای بهداد رو نادیده بگیر. چرا خودتو ناراحت میکنی؟ با نظرات شما طرفدارای حامد کم نمیشه، تنفر و حسادت قلب شما بیشتر میشه...
roza
|
۲۰:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
خب اینکه نمیفهمید مشکل از خود شماست .
وگرنه همه مردم خصوصا ما طرفداران کاملا و خیلی خوب متوجه حرفهاش میشم چون خیلی خوب صحبت میکنند و دیالوگ ها رو بسیار خوب ادا می کنند.
ضمنا ناشناس درست میگه با نظرات شما طرفدارای حامد کم نمیشه، تنفر و حسادت قلب شما بیشتر میشه...
ناشناس
|
|
۲۲:۳۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۲۰۰
۵۲
بی خیال ، حامد دست پاچه که دیگه اینقدر نظر نمی خواد.
ای حسودان تنگ نظر با تمام زوری که اینجا زدین اما بازهم حامد بهداد سروره تا همیشه.تحمل حقیقت رو ندارید نه ؟؟؟؟؟اما همینه که هست .
roza
|
۲۲:۴۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
حامد بهداد فوق العادست .جذاب و خواستنیه ...
حتی راه هم که میره همه بهش توجه میکنن.
ناشناس .کورا.سیامک .هومن و امثالهم آدم نیاید بخاطر نداشته های خودش به دیگران حسادت کنه
ناشناس
|
|
۲۳:۰۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱۰۴
۲۰۰
چه راحت غیبت میکنیم و تهمت میزنیم، ولی نه این اسمش کامنته بازی با آبروی مردم نیست
جواب منو نمیخواد بدین به فکر جواب خدا باشیم
راست میگن دوستان. مغروره بازیگریش
بیسته ولی بدون دو. جذابیت نداره .با پارتی و روداری اومده بالا همیشه هم
به قول دوستان میگه حقمو خوردن .
بعضیا واقعا هنرپشیه ی خوبین ولی باید بدونن در چه نقشی بیشتر جذابیت دارن مثلا حامد کمیلی
توی سریال پرواز در حباب و فیلم بگو که رویا نیست و چندتای دیگه معرکه بود ولی اونم داره از جذابیت نقشهاش کم میکنه.بهداد باید در فیلم آدمای عقب افتاده بازی کنه چون تعادل نداره بخاطر عصبانیت و جوگیریش و لکنت و قیافش و مغرور بودنش
اوه اوه ...بوی سوختگی از کامنتت بلند شد...
به شدت حسود و بخیل هستی دارید دق میکنید.
roza
|
۰۰:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
حامد بهداد خودش انسان و هنرمند بزرگیه بزرگ شده ی ذات درست . استعداد و توانایی و خلاقیت هنری خودشه .
roza
|
۱۶:۰۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
صرفا جهت اطلاع بگم لطفا چند تا از مصاحبه های حامد بخونید- اگه ندارید من همه مصاحبه هاشو دارم - در این مصاحبه ها شما قطعا پی خواهد برد که حامد ادم مردم داری هست - حامد از جنس مردم و برای مردم - ادمی که بسیار راحت از گذشته حرف میزنه-همیشه خودشو از مردم میدونه - - لطفا یکم چشماتو باز کن.
roza
|
۱۶:۱۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
هومن خودتو زدی به کوچه ی علی چپ...!!!
با وجود اینکه بازیگر جوانی است سیل پیشنهاد همکاری از سوی کارگردانان بزرگ رو داشته و داره بازی او آمیزهای از تکنیک و احساس است. پارامتر مهمی که تمام بازیگران سینما به دنبالش هستند اما بهداد از همان نخستین کارش نشان داد که در این حوزه بازیگر بسیار بسیار بسیار..توانمندی است. تکنیکهای اجرا را خوب می شناسد و بازیگر بامطالعهای است به راحتی احساساتش را با مخاطب در میان میذاره
roza
|
۱۶:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
باید خدمتتون عرض کنم که چند وقت پیش فردی برای تست بازیگری پیش استاد سمندریان خدا بیامرز میره قبولش نکردند گفتند اینجا جایی که بازیگری مثه حامد بهداد رو تحویل جامعه داده حامد بهداد موفق ترین شاگرد زنده یاد سمندریانه .این اساتید هستند که سره از ناسره تشخیص میدن نه شما پس نظرتو واسه خودت نگه دار که فقط زاده ی خیالات خودته و بدرد خودت میخوره.
roza
|
۱۶:۳۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
حامد بهداد بازیگر مردمی است همواره در مصاحبه های خود میگوید بازیگر باید درد مشترک با مردم داشته باشد و به ناخود آگاه جمعی متصل باشداخیرا در پیامی خطاب به آسیب دیدگان زلزله هم صراحتااا اعلام کردكمك به مردم زلزله زده وظيفه اي به دوش هنرمندان و مردم است و هنرمندان با مردم و افراد مصيبت زده هيچ تفاوتي ندارند.حامد بهداد خودش است و راست می گوید .اهل ادا اصول نیست و صداقت بی نظیری دارد.
کسی که به جمله ی «یاد بگیریم که از روی ظاهر قضاوت نکنیم » منفی میده سطح فکرشو نشون میده!!! یه ذره بفهم ای انسان!
Meek
|
|
۰۹:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱
۵۰
۰
نظرات شما جوانان بسیار خواندنی است. خوب، دخترها نظردادنشان بهرحال با نظردادن پسرها، ازبابت منشاء نظر، فرق میکند و حقیر تمام آنها را یک جورحساب میکنم، با هر تعبیری که بیان شده باشد. اما، خلقیات پسرهای نسل جدید واقعاً خیلی خوب شده. ما که به سن شما بودیم، در مورد یک آرتیست هم سن خودمان، بیش از یک نظر نمیدادیم : اون دیگه کیه؟ برای ما جوانی بهتر از خودما وجود نداشت.
همه دوسش دارن حتی اونایی که که منفی میدن و این از حسادتشونه.در مقابل پیشکسوتان کی مغرور بوده؟ مگه همیشه نمیگه من التماس اساتید رو کردم.مگه یه آدم معمولی با ظاهر معمولی نیست که زحمت کشیده؟
این مصاحبه ها هم خودش میگه نمایشه جدی نگیرید.آخه چقدر حسودین شما؟
منفی بده تواضع الکی داشت همه می زدن تو سرش محبوب میشد
چقدر عقده از حامد خان بهداد داری ای انسانی که دستتو رو مثبت و منفیای کیلویی میذاری و ور نمیداری!!! نگه دار که انگشت خودت خسته میشه و علاقه ی ما طرفدارای حامد به حامد کم نمیشه... هرچه ما میریم پیشتر و پیشتر ما دوسش داریم بیشتر و بیشتر...
شما اصلا بازیگر نمیشناسید بازیگر به این خوبی اتفاقا خیلی هم متواضعه همه جا هم گفته که تو چاپخونه کار میکرد بایدم مغرور باشه با محبوبیتی که داره عالیههههههههه
سلام
دوستان لطفا در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارید نظر ندید...
انتقاد الکی و قضاوت بیجا نکنید ...
نه ایشونو واقعا اونطور که باید میشناسید نه منتقد سینما هستید
جالب هم نیست سطحی فکر کنیم و راجب ظاهر ادمها چیزی بگیم!
اینجور چیزا باعث تفاوت ما با کشورهای پیشرفته اس !
سلام
دوستان لطفا در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارید نظر ندید...
انتقاد الکی و قضاوت بیجا نکنید ...
نه ایشونو واقعا اونطور که باید میشناسید نه منتقد سینما هستید
جالب هم نیست سطحی فکر کنیم و راجب ظاهر ادمها چیزی بگیم!
اینجور چیزا باعث تفاوت ما با کشورهای پیشرفته اس !
خداوکیلی یه جوری همتون حرف می زنید که انگاری بچه پیغمبرید؟؟؟؟
حالا اینا به کنار همه بازیگر شنای شدند.پدر امرزیده برو ببینم میتونی دو دقیقه جلو دوربین بازی کنی بعد بیا غدغد کن!!!!!!!!!!!!
خیلی جالبه شما هم توجه کنید: من اول کامنت ها رو می خوندم بعد اسمارو ،کاملا مشخصه کدوم کامنت مال پسره کدوم کامنت مال دختر آخه چرا ما ایرانیا اینقدر روی احساس حرف می زنیم چرا باید یه کسی رو عاشقش باشیم یا ازش متنفر باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برق نگاه پر از سوال آن روزهایش به آرامش یک نگاه عمیق رسیده... خوشا قد کشیدن انسانیت.
غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/ دوران هیچ منزلتی پایدار نیست... حامد تو جاودانه شدی پسر.
بازی آقای بهداد فوق العادست میتونم بگم از بین این بازیگرای جدید تنها بازیگری هستش که مثل خسرو شکیبایی پرویز پرستویی و ....تو ذهنها همیشه میمونه من عاشق یازیشم تو بازیش غرق میشه
از نظر من اصلا مغرور نیست...هرکدوم از ما جای ایشون بودیم....
طرز حرف زدنش و حرکتش هم عاللللللللللللیه فوق العاده ست هیچ ایرادی هم نداره .حامد بهداد همه جور نقشی را می تواند بازی کند چه نقش یک پسر با شور و هیجان و چه یک پسر آرام و ....ازی های حامد بهداد در همه ی فیلم هایش ستودنی است . حامد بهداد پیشرفت زیادی کرده و طرفداران بسیار زیادی دارد. حامد بهداد یک اسطوره است
roza
|
۱۶:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
من خیلی برای شما متاسفم بخاطر این بیان ناشایستت. شما اصلا میدونی روانپریش یعنی چی و به کی میگن؟! یه چیزی یه جایی یاد گرفتی فکر کردی اینجا جای خوبیه واسه بیانش! شما از کدوم سیاره تشریف آوردی که آدم این شکلی ندیده بودی!... کسی حق نداره بخاطر بازی با تمام وجودش و خاص بودن این بازیگر این مزخرفات رو بهش بچسبونه. چقدر سطحی نگر و آدم نشناسید بعضیهاتون. ا
شما خودت مشکل داری خدا شفاتون بده.
بهتره شما یه سری به تیمارستان بزنی تا هم معنی روان پریش رو بفهمی و فقط بعنوان یه کلمه ازش استفاده نکنی .. متاسفم واسه شما و ادبیاتت.
roza
|
۲۰:۴۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
باز یه عده فرصت پيدا كردن تا عقده هاي فرو خورده و نفهمي خودشان از مباني روانشاسي و تحليل شخصيت ديگران رو به منظر عمومي بگذارند . بهتره صفت خودتونو به دیگران نچسبونین.
حامد آتشفشان احساسات و طغيان روحي است ، با اين احساس دارد زندگي ميكند و كار ميكند و در بازيگري شگفتي ميسازد .
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۲۷۵
۴۰۰
به دوستانی که حامد بهداد را مغرور میخوانند، توصیه میکنم که مصاحبه ای را که با استاد سمندریان انجام داده بود و در ماهنامه فیلم چاپ شد را بخوانند. در این مصاحبه بهداد به بیرحمانه ترین شکل ممکن خودش را نقد میکند و ایرادهای کاری و رفتاری خودش را بیان میکند، کاری که مطمئن هستم هیچکدام از دوستانی که غرور ایشان را یاد آور شده اند، حاضر به انجامش نیستند، خصوصا وقتی میدانند این مصاحبه قرار است در قدیمی ترین، تخصصی ترین و پرخواننده ترین نشریه سینمایی این مملکت چاپ شود.
چرا چیزایی که من نوشتم رو تغییر دادین . به همه کسایی که از حامد بد میگن گوشزد کنم که حامد خیلی عالی وفوق العادست. همه شما ها آدمای حسودی هستید چون به هیچ جا نرسیدید و دارید در باره کسی نظر می دید که به شما مربوط نیست .اون که این چرندیات شما رو نمیخونه پس به زندگیه خودتون برسید. .............
حامد بهداد بــــــــــــــهترین بازیگر دنیاست او لحظه را به خوبی می شناسد و کوچکترین فرصت ها را به عملکردی به یاد ماندنی تبدیل می کند.حقیقتا نقش هایش را خوب طراحی میکند و آنها را بسیار رندانه به اجرا در می آورد
زهرا
|
|
۲۰:۴۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰۰
گرچه حامد بهداد بازیگر مورد علاقه ی منه اما باید بیطرف بگویم اصلا مغرور نیست بازیگر وقتی سنگین باشه بهش میگن مغرور پس بهتره فرق غرور و سنگینی رو بدونید .
شما همتون فک می کنین کی هستین که درمورد یک نفر نظر میدین ؟ از نظر من حامد گرچه دیگه نقشاش کلیشه ای شده ویه نوع نقشو بازی میکنه ولی همونم درحد عالی بازی میکنه. من عاشق جذبه ولحن صحبتشو اون عصبانیت توفیلماشم. درضمن حق نداشتین بش بگین روانیه .اگه از ده کوره های مشهد پاشده اومده یه بازیگر مطرح شده واسش زحمت کشیده اگه توعرضه داری کسی جلوتونگرفته برو تست بده .کسی حق نداره به همشهریم توهین کنه .فهمیدین ؟
اتفاقا اصلا کلیشه ای نشده ...هیچ بازیگری به اندازه "حامد بهداد نازنین" نمیتونه متفاوت باشه .ضمنا هیچکس حق نداره به حامد بهداد توهین و یا بی احترامی کنه.
يه نفر بهم بگه چرا بيشتر نظر دهنده هاي طرفدار ايشون خانم ها هستند؟
خدا وكيلي عكس 4 تا بازيگر خانم مثل مهناز افشار و الهام حميدي، الناز شاكر دوست هم بذارين ببينين خانمهاي محترم چه نظراتي دارن؟بعد خودتون بشينين كلاتونو قاضي كنينن
هركي بخواد من بهش ثابت ميكنم كه نظرش در حمايت از ايشون كاملا متعصبانه است،
اینایی که اسم بردی اصلا مهم نیستند.شماها درکتون از بازیگری در همین نابازیگرا مثل شاکردوست .حمیدی و...خلاصه میشه .
مهم فقط "حــــــــــامد بـــــــــــهداده."
متعصبانه نیست عین واقعیته خودتونو گول نزنید.
تمام حرفهای مخالفای ایشون از سر حسادت کوته فکریه همین و بس. ا
roza
|
|
۱۵:۴۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰۰
حامد جان تو ماهی. فوق العاده ای .اعجوبه ای نظیر نداری ..
عاشقتم
حامد بهداد نازنین یه آدم تماما شور و انرژی بدون ذره ای اغراق و تظاهره.آتشفشان شور و شعور و احساس و غیرت است شخصیت خاص و متفاوت و فوق العاده جذاب و دوست داشتنی داره ....این تفاوت در هنرش هم هست هنر حامد بهداد اصله ناب و درجه یکه .رک بودن و صداقتی که در رفتار و گفتارش هست رو من در هیچکس دیگری ندیدم و نمی بینم .حامد بهداد تکه ....
حامد نازنین انسانیت به معنای واقعی کلمه_ هنر به معنای واقعی کلمه رو تنها در تو دیدم و می بینم جنس انسانیت و هنرت ناب و زیباست .تو منبع شکوه و عظمت الهی هستی بهترین و دوست داشتنی ترین انسان و بازیگر دنیایی
خداوند را بی نهایت شکر میکنم که نازنینی چون تورو آفریده.
تا ابد بی نهایت و از صمیم قلب دوستت دارم .وقتی خاطراتتو میخونم میبینم که تو از همون ابتدا خاص متفاوت و ماه بودی ومن تورو از ابتدا دوست داشتم و دارم کسی مثه تو ندیدم و نخواهم دید.
خب هرکسی یه نظری داره چرا همدیگه رو می زنید؟
به نظر من حامد بهداد تو همون یه نقشی که بازی می کنه بازیش خوب و جالبه.. اما با اینکه خیییییییلی مغروره هم موافقم..
بازیشو تو روز سوم و جرم دوست داشتم اما الان بهتره بره سراغ نقشای جدید..
امیدوارم قدر همه ی هنرمندامونو بدونن تا اوناام به خوبی پیشرفت کنن..
جواب شما تو کامنتای قبلی من هست بهتره بخونی تا متوجه بشی که حامد مغرور نیست .
بازی حامد بهداد تو همه فیلمها فوق العاده و دوست داشتنیه حتی یک بازی ضعیف هم نداره.ازیگری با حامد بهداد معنا پیدا می کند ایشون به واسطه توانایی اش وجهه جدیدی به این حرفه داده بازیش پر از جزئیاته و خلاقیته یعنی این.
roza
|
|
۲۱:۰۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰۱
مدیریت محترم سایت از اینکه نظراتمو تایید کردید .....سپاسگزارم
چه خبره؟ به خاطر يك بازيگر همه به جون هم افتادين. بابا پول و شهرتش ماله يكي ديگست. شماها دارين همديگه رو ميكشين. هركي دوسش داره بره فيلماشو ببينه. هركي ازش بدش مياد فيلماشو نبينه . اينكه دعوا نداره.اينقدر به هم توهين نكنين.
چه خبره؟ به خاطر يك بازيگر همه به جون هم افتادين. بابا پول و شهرتش ماله يكي ديگست. شماها دارين همديگه رو ميكشين. هركي دوسش داره بره فيلماشو ببينه. هركي ازش بدش مياد فيلماشو نبينه . اينكه دعوا نداره.اينقدر به هم توهين نكنين.
چه خبره؟ به خاطر يك بازيگر همه به جون هم افتادين. بابا پول و شهرتش ماله يكي ديگست. شماها دارين همديگه رو ميكشين. هركي دوسش داره بره فيلماشو ببينه. هركي ازش بدش مياد فيلماشو نبينه . اينكه دعوا نداره.اينقدر به هم توهين نكنين.
خانومی که با نام رزا برای من پاسخ گذاشتی عزیزم هرکسی یه نظری داره همه که نمی تونن به این شخص علاقه مند باشن.. من خودم بازیشو تو روز سوم نارنجی پوش جرم.. دوست دارم اما شخصیتا به نظرم آدم مغروریه... اگه بهش توهین شد دفاع کن اما دلیل نمی شه همه هم نظر باشیم..
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دیوونه شدم.چه خبره؟؟؟ من از طرفداراشم به نظرم خیلی طبیعی بازی می کنه.حالا هر کس نظر خودشو داره.
نظر هرکس مهمه اما احساسی حرف زدن باعث میشه بعضی هادرباره ی شناخت واقعیت وجود فرد دچار انحراف بشه .من خودم عاشق بهدادم اما با نظرات روزا مخالفم چون بهداد با پتانسیل بالایی که داره جای پیشرفت زیادی داره ولی هنوز نقص های زیادی داره. قابل توجه بعضی ها براندو الگوی بهداده وبس .
هیچ چیز
0020 : معمار
ناشناس دیگه بیش از این نادونی خودتو به رخ نکش.
چون تو مصاحبه هاش میگه من بازیگر خوبی ام یعنی مغروره؟؟؟؟
به قول رضا کیانیان اصلا این تواضع منظورتون چیه؟
والا که حامد بهداد در برخوردش با مردم تو مراسما تو خیابون و...یکی ازخاکی ترین و متواضع ترین بازیگراست..والا با این همه هنر و استعدادی که ایشون دارند هر کی دیگه جای ایشون بود خودشو گم میکرد ولی خیلی متواضع هستند..
غرور بیجا رو همون نابازیگرا و بازیگرای درجه چندمی دارند.
خب اگه الکی گنده ش نکنن و دردشو بهش بگن شاید خودشو درمون کرد!!!!
...بخیل بودن بد دردیـــــــــــــــه
منم باید به تو بگم که تو کجا و نظر دادن در موردی بزرگی مثه حامد بهداد کجا!!!!!!!!!
ناشناس !پس نظرتو واسه خودت نگه دار چون فقط زاده ی خیالات خودته و بدرد خودت میخوره.
آقای بهداد صدهزاربار از اونا پاک تر وبا شخصیت تره حتما باید تو هالیوود باشه که واسه بازیش ارزش قائل باشیم...؟!
بیست واسه حامد بهداد نازنین کمه خیلی هم کمه حامد بهداد نازنین صد در صد اصلا بی نهایت همه جوره کارش خیلی درسته .
بازیگره خوبیه..البته اگه یکم غرورشو کنار بزاره..خیلی بهتر میشه حامد خان
به پیرمرده یه چیزی میگه به تو یه چیز دیگه!!!!!
اگه انصاف داشته باشین میگین درست میگم
درود بر شما و آقا افشین و آقا سیامک که مثل بعضی پسرها برای خام کردن دخترها و بهره برداری ازشون الکی شیرشون نمی کنین .
حامد بهداد نازنین دومی نداره
خوب به نظر من مصنوعی بازی میکنه چهره و ظاهرشم کاملا معمولیه!
هنرمنده معرف و مشهوره هواداراشم بیشمار هستن ..!!!بازیگر اول سینماست امروز که حضور اتفاقی او وسط یک روز عادی در یک سینمای شهر به ازدحامی غیر قابل کنترل و شکسته شدن شیشه سینما منجر میشود وقتی آمار فروش چند فیلم اخیرش نشان میدهد حضورش حداقل ضمانت بازگشت سرمایه فیلم هاست رسانه های جورواجور برای خبر و مصاحبه اش رقابت دارند در نظرسنجی های پیامکی انتخاب بازیگر محبوب مردم با اختلاف در رتبه اول قرار می گیرذ و موقع انتخاب بازیگر برای نقش های مختلف گزینه اول خیلی از فیلم ساز هاست به نظر می رسد دیگر بهانه ای برای شک و شبهه باقی نمانده است که بهداد نازنین بازیگر اول سینماست و این حقیقت غیر قابل انکاره خوش قیافه و جذاب هم هست .تو این ملک هر چه مشهور تر و محبوب تر باشید بیماری حقد و حسد دیگران بیشتر عود میکنه ..پس خواهشا این ادعا رو نداشته باشید که ایشون چه چیزی داره که دیگران بخوان بهش حسادت کنند..!!! همه چی داره شما بگو چی نداره بهداد به شدت بی نظیرههههههههه
میدونستین خودشیفتگی یا نارسیسیم بیماری روانیه؟
حامد بهداد نازنین نیازی به جلب توجه نداره خودش به شدت مطرح و محبوبه کلی عاشق و هوادار داره .شما هم خودتو به کوچه علی چپ نزن چون حامد بهداد واقع خاصه .
اکثر مردم هم دوسش دارن اونایی که بهدادو دوست ندارند با خودشون مشکل دارند.
ناشناس2 فکر کنم تو خیلی به روانشناس مراجعه می کنی واقعا مشکل اساسی داری .
تو که از این یارو دفاع کنی باید سرشو بذاره زمین!
بقیه از شدت حسادت عقلشون زایل شده مثه ناشناس که مدام حرف مفت میزنه
خوده شما توي امن سن و سال خيلي باحال بودي مگه ؟
از پس هر نقشی هم به خوبی بر میاد اینکه حامد بهداد بازیگر بزرگیه رو فقط من نمیگم. لابد میدونی که کیا قبولش دارن و خواستن باهاش کار کنن.
حامد بهداد بی شک و تا ابد بهترینه........ ماهه ماه
"عشق است فقط حامد بهدادو "همین و بس.
فوتبالیستها و بازیگرای مرد دیگه اصلا کین بی خیااااال بابا .عشق فقط حامد بهداد همین و بس .من که تا همیشه دوستدار و طرفدار حامد بهدادم ..........فقط بهداد بهترینه.
بين علما اختلاف نظر وجود دارد !!!!!!!!!!!!!!!
چون نقش بازی نمی کنه !خودشه!!!!
تنها چیزی که یاد گرفتید اینه که توهین کنید شما در حقیقت به خودتون توهین می کنید از ارزش انسانی و هنری حامد بهداد نازنین ذره ای کم نمیشه حامد بهداد محبوبه و در قلب ما جای داره .مدیریت محترم سایت خواهشا کامنت های توهین آمیز این ناشناس رو تایید نکن .
قشنگ می ره تو نقشش...
به اون دوستانی هم که راجب حرف زدنش نظر دادن باید بهشون بگم که(البته می دونم می دونید ولی مثل اینکه لازمه مجددا بگم)حامد کلا نوع حرف زدنش اینه
اگه هم زندگی نامه و مصاحبه هاشو بخونید می فهمید که حامد گذشته خیلی بدی داشته....و این که از اون گذشته به این جا برسه خیلیه....
و راجب نظر زهرا خانوم باید بگم که دختر و یا پسر نداره (منظورم حامد نیستا!)اکثر ایرانیا دوسش دارن....مثل خودم!!!
سوما به ما چه گذشته بدی داشته از در و دهاتهای مشهد اومده میدونی جای چند جوان تهرانی را تنگ کرده و حقشونو خورده!
همون ولایت خودشو بالا می کشید هنر میکرد!
اکثر ایرانیها هم دوستش ندارن مثل خودم!!!!
اکثریت دوستش دارند اونایی که دوسش ندارند با خودشون مشکل دارند و حسادت تو ذاتشونه
اومده که اومده اصلا به شما چه ربطی داره ؟؟؟مگه تهران رو تو خریدی ؟؟؟بچه در و دهات هم نیست بچه مشهده شهری که برای ما خیلی عزیزو مقدسه .
شما که ادعا داری بچه تهرانی کجارو گرفتی ؟؟!!!!احامد نه حق کسی رو خورده نه جای کسی رو تنگ کرده بچه ها تهرانم اگر میتونن و لیاقت دارند این گوی و این میدون تلاش کنن شاید موفق بشن... کسی جای کسی رو تنگ نکرده.
حالا که می بینیم از همه تهرانی ها بهتر و موفق تره .من خودم بچه تهرانم اما یه تار موی حامدو با تمام تهرانی ها و..عوض نمیکنم .
فقط حامد بهداد همین و بس.
من حرف بدی نمیزنم حرف حق رو میگم چرا تایید نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا دارید بی انصافی خودتون نشون میدین
همه می دونن که معروف شدن حامد بهداد نازنین اتفاق و حادثه نبوده و یک شبه بدست نیومده حامد بهداد با زحمت .استعداد.توانایی و خلاقیت هنری خودش وارد سینما شده نه با پول نه نه با پارتی(البته پارتی که داشته که اونم امام رضا بوده) هیچ پشتوانه ای در سینما به جز خدا و هنرش نداره و همه اونهایی که باهاش مصاحبه میکنند این موضوع رو متذکر میشند که تو با هیچ کسی لابی نکردی و زیر چتر هیچ مافیایی نرفتی و به اینجا رسیدی و این واقعااااااااا قابل احترامه و ستایشه.کسی با پول و پارتی نمیتونه تو سینما دیده بشه. کسی که واقعا استعداد داشته باشه دیده میشه .اکثریت هم دوسش دارن اونایی که ندارند حساددت تو ذاتشونه مثه ناشناس و هومن.
قیافه اش بد نیست در حده یه قیافه ی خیلی معمولی.
خیلی از خود راضیه کخ بیجاست.
خودت چی هستی؟؟؟!!!!!!!!!بهتره تو آینه یه نگاه به قیافه ...خودت بندازی .
"حامد بهداد نازنین" ماهه............
همیشه خوش قیافه و جذابه
صفت خودتو به دیگران نچسبون
خودت احمق و کم خرد.خاله زنک و بیکار هستی
ه ای ولااااااااااااااااااااااااااااا
حامد هم خوش تیپه و هم بازیگر خیلی خوبیه حسووووووووووووووووودا
اگه خودت نباشی!
همون بهتر که امثال تو نباشن ابله!
اصلا می فهمی چی میگه؟
حامد خیلی دوست دارم
بهتره یه خورده فنی تر و به دور از علایق شخصی درباره یک فردی که در جامعه دارای جایگاه اجتماعی و فردیه نظر بدیم...
چیزی که ریخته بازیگر نما!!!!!
حامد بهداد ماندگاره و هیچ وقت دوره ش تموم نمیشه .هر بازیگر جدیدی هم بیاد بازم منت بهدادو میکشن کسی هم نمیتونه جای بهدادو بگیره چون حامد بهداد تکه مثل و مانند هم نداره .
انشاالله حامد بهداد نازنین همیشه زنده و سلامت باشه ...انسان و هنرمند فوق العاده ای چون حامد بهداد باید همیشه باشه.
ضمنا بنده هرفیلمی میبینم با نقدش میبینم و خودم هم نقد می کنم و به جای 4 تا فیلم درست حسابی 400 تا فیلم درست حسابی دیدم .
در آخر کی گفته سقوط آزاد از بدترین کارای حامد بوده بهترین کارش بوده با مدرک حرف بزنین لطفا
مشکل از شماست شما تکراری و کلیشه ای پرست هستید و به بازی نابازیگرا عادت کردید ونمی تونید بازی فوق العاده رو از بازی بد تمیز بدید. پس بهتره در مورد همون نابازیگرا که به بازیشون عادت کردید اظهار نظر کنید .
امیدوارم از از حرفام شاکی نشی جیگر
از خیلی های دیگه مث حامد کمیلی و سیوش خیرابی و ... بهتره
از نظر من یکی از سه بازیگر بهتر مرد جوون ایران هستش
واقعا با احساس و جدیت تمام فیلم بازی میکنه....مغرور بودنشم دوست دارم.یکی از آرزوهام اینه که بتونم حامدو از نزدیک ببینم....
وگرنه همه مردم خصوصا ما طرفداران کاملا و خیلی خوب متوجه حرفهاش میشم چون خیلی خوب صحبت میکنند و دیالوگ ها رو بسیار خوب ادا می کنند.
ضمنا ناشناس درست میگه با نظرات شما طرفدارای حامد کم نمیشه، تنفر و حسادت قلب شما بیشتر میشه...
حتی راه هم که میره همه بهش توجه میکنن.
ناشناس .کورا.سیامک .هومن و امثالهم آدم نیاید بخاطر نداشته های خودش به دیگران حسادت کنه
جواب منو نمیخواد بدین به فکر جواب خدا باشیم
بیسته ولی بدون دو. جذابیت نداره .با پارتی و روداری اومده بالا همیشه هم
به قول دوستان میگه حقمو خوردن .
بعضیا واقعا هنرپشیه ی خوبین ولی باید بدونن در چه نقشی بیشتر جذابیت دارن مثلا حامد کمیلی
توی سریال پرواز در حباب و فیلم بگو که رویا نیست و چندتای دیگه معرکه بود ولی اونم داره از جذابیت نقشهاش کم میکنه.بهداد باید در فیلم آدمای عقب افتاده بازی کنه چون تعادل نداره بخاطر عصبانیت و جوگیریش و لکنت و قیافش و مغرور بودنش
به شدت حسود و بخیل هستی دارید دق میکنید.
با وجود اینکه بازیگر جوانی است سیل پیشنهاد همکاری از سوی کارگردانان بزرگ رو داشته و داره بازی او آمیزهای از تکنیک و احساس است. پارامتر مهمی که تمام بازیگران سینما به دنبالش هستند اما بهداد از همان نخستین کارش نشان داد که در این حوزه بازیگر بسیار بسیار بسیار..توانمندی است. تکنیکهای اجرا را خوب می شناسد و بازیگر بامطالعهای است به راحتی احساساتش را با مخاطب در میان میذاره
این مصاحبه ها هم خودش میگه نمایشه جدی نگیرید.آخه چقدر حسودین شما؟
منفی بده تواضع الکی داشت همه می زدن تو سرش محبوب میشد
دوستان لطفا در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارید نظر ندید...
انتقاد الکی و قضاوت بیجا نکنید ...
نه ایشونو واقعا اونطور که باید میشناسید نه منتقد سینما هستید
جالب هم نیست سطحی فکر کنیم و راجب ظاهر ادمها چیزی بگیم!
اینجور چیزا باعث تفاوت ما با کشورهای پیشرفته اس !
دوستان لطفا در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارید نظر ندید...
انتقاد الکی و قضاوت بیجا نکنید ...
نه ایشونو واقعا اونطور که باید میشناسید نه منتقد سینما هستید
جالب هم نیست سطحی فکر کنیم و راجب ظاهر ادمها چیزی بگیم!
اینجور چیزا باعث تفاوت ما با کشورهای پیشرفته اس !
حالا اینا به کنار همه بازیگر شنای شدند.پدر امرزیده برو ببینم میتونی دو دقیقه جلو دوربین بازی کنی بعد بیا غدغد کن!!!!!!!!!!!!
اینایی که بلد نیستن انتقادم بکنن و عوضش توهین می کنن واقعا عقده این!
غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/ دوران هیچ منزلتی پایدار نیست... حامد تو جاودانه شدی پسر.
آقایون آخر حسادتند!!!
از حسادت دارن میمیرن
از نظر من اصلا مغرور نیست...هرکدوم از ما جای ایشون بودیم....
بهتره شما یه سری به تیمارستان بزنی تا هم معنی روان پریش رو بفهمی و فقط بعنوان یه کلمه ازش استفاده نکنی .. متاسفم واسه شما و ادبیاتت.
حامد آتشفشان احساسات و طغيان روحي است ، با اين احساس دارد زندگي ميكند و كار ميكند و در بازيگري شگفتي ميسازد .
خیلی عااااااااااااااااااااااااااااااشقشم
گل رز زرد.........
خدا وكيلي عكس 4 تا بازيگر خانم مثل مهناز افشار و الهام حميدي، الناز شاكر دوست هم بذارين ببينين خانمهاي محترم چه نظراتي دارن؟بعد خودتون بشينين كلاتونو قاضي كنينن
هركي بخواد من بهش ثابت ميكنم كه نظرش در حمايت از ايشون كاملا متعصبانه است،
مهم فقط "حــــــــــامد بـــــــــــهداده."
متعصبانه نیست عین واقعیته خودتونو گول نزنید.
تمام حرفهای مخالفای ایشون از سر حسادت کوته فکریه همین و بس. ا
عاشقتم
خداوند را بی نهایت شکر میکنم که نازنینی چون تورو آفریده.
تا ابد بی نهایت و از صمیم قلب دوستت دارم .وقتی خاطراتتو میخونم میبینم که تو از همون ابتدا خاص متفاوت و ماه بودی ومن تورو از ابتدا دوست داشتم و دارم کسی مثه تو ندیدم و نخواهم دید.
به نظر من حامد بهداد تو همون یه نقشی که بازی می کنه بازیش خوب و جالبه.. اما با اینکه خیییییییلی مغروره هم موافقم..
بازیشو تو روز سوم و جرم دوست داشتم اما الان بهتره بره سراغ نقشای جدید..
امیدوارم قدر همه ی هنرمندامونو بدونن تا اوناام به خوبی پیشرفت کنن..
بازی حامد بهداد تو همه فیلمها فوق العاده و دوست داشتنیه حتی یک بازی ضعیف هم نداره.ازیگری با حامد بهداد معنا پیدا می کند ایشون به واسطه توانایی اش وجهه جدیدی به این حرفه داده بازیش پر از جزئیاته و خلاقیته یعنی این.
مخصوصا از حرکات ولفظاش در زمان صحبتش