جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
دود دعواهای خاله زنکی در چشم مردم

دوئل باقر و محمود تا کجا ادامه دارد؟

متروی تهران، تونل توحید، جداسازی شهرری، فروش پارک جنگلی پردیسان، قطع درختان پایتخت و ... تنها نمونه های کوچکی از مجادلات دولت و شهرداری بشمار می روند!
کد خبر : ۸۳۷۵۵
"صراط" – ماجرا از خرداد 84  آغاز شد. محمود احمدی نژاد در کسوت شهردار پایتخت و محمد باقر قالیباف در رسته فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی وارد عرصه رقابت نهمین دوره ریاست جمهوری شدند. بدین ترتیب رقابت های انتخاباتی قوه مجریه نقطه شروعی بود بر کش و قوس های احمدی نژاد و قالی باف.

ستاد انتخاباتی قالی باف طی بیانیه ای با اعتراض نسبت به رد صلاحیت مصطفی معین، اعلام می دارد: «شورای نگهبان براساس کدامین تحلیل، معین را رد صلاحیت و براساس کدام دیدگاه و بینش احمدی نژاد را قابل صلاحیت برای حضور در انتخابات دانسته است.»!
نتایج آرای ملت در دو دوره انتخابات نشانگر اعتماد مردم به محمود احمدی نژاد است. بدین ترتیب شهردار سابق تهران راهی پاستور می شود و چندی بعد رقیب دیرینه اش محمد باقر قالی باف بر مسند سابق احمدی نژاد در خیابان بهشت تکیه می زند.
اما این پایان ماجرا نبود و رئیس دولت نهم و بعدها دهم، برخوردهای انتخاباتی 84 را هیچگاه فراموش نکرد و اطلاعیه ستاد قالی باف در زیرسؤال بردن صلاحیتش را هرگز از یاد نبرد.



ماهیت نیمه خصوصی شهرداری ها موجب وابستگی آنها به دولت می شود چراکه نیمی دیگر از اعتبارات می بایست توسط دولت تأمین گردد فلذا اینگونه بود که گذر شهرداری تهران به خانه دولت افتاد و قالیباف به احمدی نژاد رسید! همان رئیس جمهوری که چندی قبل تر بینش وی را به چالش کشیده بود .
مسأله تأمین اعتبارات متروی تهران، اولین میدان مناقشه دولت و شهرداری بود. "همشهری شهرداری" از عدم تخصیص اعتبارات مصوب از طرف دولتی ها، شکوه و شکایت می کرد و "ایران دولت" نیز مدعی بود که بیشترین کمک ها در طول تاریخ دولتهای پس از انقلاب در حوزه حمل و نقل عمومی توسط دولت متبوعش انجام پذیرفته است.
پایان بخش این تقابل، افزایش بهای خدمات حمل و نقل عمومی بود و بدین ترتیب بازنده این مناقشات کسی نبود بجز مردم!



هنوز اختلاف شهرداري و دولت بر سر مترو به پايان نرسيده بود كه اين دو بر سر تونل توحيد نيز دچار اختلاف شدند.  مديركل دفتر هماهنگي حمل و نقل و ترافيك سازمان شهرداري ها و دهياري هاي وزارت كشور، با اشاره به دو دوره مكاتبه با معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: «در پروژه تونل توحيد ميلياردها تومان هزينه مي شود، ولي مطالعات ترافيكي آن را ارائه نمي كنند و مشخص نيست كه از نظر اقتصادي جايگزيني براي اين طرح وجود داشته است يا نه!»

مجتبی شفيعي اضافه می کند: «تجربه ناموفق شهرداري تهران در برخي پروژه ها از جمله پل تقاطع بهبودي نشان مي دهد كه كار كارشناسي بيشتري در مورد چنين پروژه هايي ضرورت دارد چراکه اين مطالعات توسط حوزه معاونت عمراني تهيه شده است كه تخصص كافي در اين زمينه ندارند. همچنین تيم مطالعه كننده در اين پروژه، متخصصان ترافيكي نبوده اند و بيشتر در حوزه رياضيات تخصص دارند.»

موضوع جداسازی شهر ری از تهران نیز از دیگر موضوعات مورد اختلاف دولت و شهرداری بشمار می رود. دولتی ها این جداسازی را به نفع ساکنین شهر ری دانسته و معتقدند که این اقدام موجب افزایش اعتبارات "ری" می شود اما شهرداری و شورای شهر دلیل مخالفتشان را تجربه ناموفق جداسازی شهر قدس، چهار دانگه، باقر شهر و کهریزک از تهران و نارضایتی مردم این مناطق، اعلام می دارند و بر این عقیده اند که این جداسازی نیز بدون پشتوانه علمی و کارشناسی صورت می گیرد و مشکلات اجتماعی و امنیتی متعددی را برای شهرستان ری ایجاد خواهد کرد.


اما این پایان ماجرا نبود و در همین راستا پارک جنگلی پردیسان نیز از ترکش های مجادلات دولت و شهرداری بی نصیب نماند.
تابستان امسال بود که معصومه ابتکار عضو شورای اسلامی شهر تهران جزء نخستین کسانی بود که خبر فروش پارک پردیسان توسط دولت را منتشر کرد و مدعی شد، اسناد و مدارک کافی در این زمینه دارد. بعد از انتشار خبر واگذاری پارک پردیسان به بخش خصوصی بود که مسئولان شهری برای خرید این پارک اعلام آمادگی کردند.
پس از اعلام آمادگی شهرداری برای خرید پارک پردیسان، محمد جواد محمدی زاده رئیس سازمان محیط زیست فروش این پارک را تکذیب کرده و می گوید: «هیچ‌گونه تغییر کاربری در پارک طبیعت پردیسان صورت نخواهد گرفت، البته شهرداری تهران تقاضای خرید پارک را کرده که این تقاضا موافقت نشده است.»
در همین رابطه مدیرکل روابط عمومی محیط زیست نیز اظهار می دارد: «اگر شهرداری برای خرید پارک پردیسان آمادگی خودش را اعلام می‌کند، براساس توهم به وجود آمده است.»

شمردن چالش های قالی باف ، احمدی نژاد ، طرفداران و رسانه هایشان نه تنها خارج از حوصله است بلکه تنها نتیجه آن زیرپا گذاشتن مردم در این میان است .
نهایتاً مصاحبه مطبوعاتی اخیر رئیس جمهور را نیز می توان بعنوان آخرین قسمت از رویارویی های دولت و شهرداری نام برد.
احمدی نژاد در مصاحبه اخیرش با انتقاد از عملکرد شهرداری چنین می گوید: «در دوره‌ای که بنده شهردار تهران بودم، اگر چاله‌ای در خیابان ایجاد می‌شد، صدها مقاله در رابطه با آن نوشته می‌شد. به خاطر دارم یک قاضی حکمی برای قلع و قمع تعدادی از درختان مقابل صدا و سیما داده بود که شهرداری با آن مخالفت کرد، اما در نهایت بر اساس حکم قضایی این کار اتفاق افتاد و رسانه‌ها علیه شهردار وقت یعنی بنده مطالب بسیاری نوشتند و امروز در خیابانی دیدم که تعداد زیادی از درختان قدیمی قطع شدند، اما یک خبر در این رابطه منتشر نشد و این روشن است که عملکرد برخی رسانه‌ها یکطرفه است.»

روزنامه همشهری ارگان مطبوعاتی مجموعه شهرداری تهران، بلافاصله پس از این مصاحبه، طی  گفتگو با علی ‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران و در پاسخ به ادعای رئیس دولت، با استفاده از تیتر بزرگ «آقای رئیس جمهور، نشانی بلوار بی درخت کجاست؟» از طرف دولت و شاخه مطبوعاتی اش حریف می طلبد!
روزنامه حاضر جواب ایران نیز همچون همیشه در مقام دفاع از رئیس جمهور بر آمده و با استناد به درختان قطع شده منطقه لواسان و نیز چند عکس از قطع درخت ها در مناطق شمالی تهران، سعی دارد صحت سخنان احمدی نژاد را به اثبات برساند.
فارغ از اینکه کوتاهی ها و کاهلی ها بر گردن کدام قوه، سازمان یا ارگان سنگینی می کند؛ ذکر این نکته مهم ضروریست که در تمامی این مناقشات تا چه میزان حال و رفاه و منفعت ساکنین شهر تهران مراعات شده و مصالح آنان در نظر گرفته شده است؟



چگونه است که در کوران این مجادلات، رؤسای دولت و شهرداری در مراسم افتتاح بزرگترین پرچم خاورمیانه حاضر می شوند و دست در دست یکدیگر، گذشته ها را به فراموشی سپرده و هرکدام خدمات طرف مقابل را می ستایند؛ اما زمانی که پای منافع مردمی در میان باشد ذره ای از موضع خود کوتاه نیامده و محکم تر از همیشه بر سر حرف خود می ایستند؟!
مطمئناً ملاک مقبولیت و موفقیت مسئولان از طرف مردم، نه افتتاح پرچم و برگزاری جشن های شعبانیه است و نه همراهی هیئت 160 نفره در سفر نیویورک؛ بلکه ملت از کسی به نیکی یاد خواهد کرد که مشکلات را برطرف کند و با صداقت تمام، مصالح ملی را بر منافع شخصی مقدم بدارد.   


بازگشت به جریده صراط
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۶۷
۶۵
هر دو نفر كار را با هم شروع كردند يك سازمان برنامه ريزي را تعطيل كرد و خود مستقيم در هر مسئله اي دخالت ميكرد و ديكري يك گروه برنامه ريزي تشكيل دادو كار را تقسيم و اولويت بندي كرد مردم قضاوت كنند استحكام و پايداري و با تنش كمتر كدام يك از اين دو نفر بهتر بوده
شهردار بعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط موشکافانه هر دو رو تخریب کردی
معلوم نیست آخرش از تو آستین شما کدوم کاندیدا در میاد
احتمالا مدیرمسئولتون میخواد کاندیدا بشه
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
هرچه میکشیم از حب مقام وجاه طلبی است
نه جریان انحرافی
نه جریان نوکیسه گان
حکومت مردم شایسته واصولگرا بر مردم مظلوم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
بهترین راه مشخص کردن برتری محمود و باقر نسبت به دیگری اینه که بین این دو تا مسابقه یا رفراندوم بذارن که کدومشون خوشگلتر و خوش تیپ ترن ! و از این طریق رتبه بندی شون صلاحیتشونو !! چون از لحاظای دیگه خیلی خیلی نمیشه رتبه بندی شون کرد ، یعنی از جنبه های دیگه رو دوتایی سوتی های ضایعی دادن !!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا همین گروه برنامه ریز خیابان 17 شهریور رو الکی الکی پیاده رو فرمودند و مردم منطقه رو بیچاره
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۱۶
۲۸
بیچاره ملت!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان:
احسنت احسنت احسنت.
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳۲۳
۳۳۳
حق با احمدی نژاد بوده در همه موارد، شهرداری برای اینکه خودش رو مطرح کنه همیشه سروصدا راه مینداخته
سیدمهدی موسوی
|
France
شهردار پاریس رو میگی؟
ناشناس
|
France
البته با حمایت های رسانه ملی !
علامه
|
France
الان بعد از کلی تبلیغات برای 170 واگن مترو هیچی به خط 4 اضافه نشده است! همه اش هیاهو و دیگر هیچ!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۶۳۸
۳۹۶
احمدی نژاد به کنار!
یه سری تو شهرستانها نشستن و هی الکی از شهردار تهران تعریف میکنن !
طرف درخت های چندساله از جمله درختان پارک سرخه حصار و تپه های عباس آباد را قطع میکنه به جاش علف میکاره مدعی ایجاد فضای سبز هم هست .
از اونور برمیدارن شاه راههای تهران را پیاده رو میکنن و مردم را اسیر میکنن واسه خوشگلی !!!
از موشهای عظیم والجثه و آبگرفتگی جوبها و خیابان ها با یه نم بارون بگذریم ..
از تملک ساختمانهای شکیل اوقاف برای شهرداری بگذریم ..
ازجمع آوری کامل اتوبوسهای دولتی و جایگزینی اتوبوسهای خصوصی بگذریم ...
از خصوصی کردن میادین تره بار که روزی باعث اعتدال قمیت میوه و تره بار در تهران شده بود بگذریم .
...................
ناشناس
|
Germany
با تشکر ازبرج میلادو بستنی طلا و اشتغالزایی برای هزاران هموطن افغانی ..
سیدمهدی موسوی
|
Germany
راستی از جنگل ابر چه خبر؟
دوستان شما تو روزنامه ایران از روز افتتاح تونل توحید می گفتن فردا قراره این تونل ریزش کنه چی شد؟ تا حالا که فرو نریخته؟
تو کتابهای جغرافیا هرچی نگاه کردم جنگلی بنام تپه های عباس آباد تو تهران نبود اما خدایی الان چقدر زیباتر شده کلی دارو درخت کاشتن مخصوصا" باغ موزه دفاع مقدس.
حریم دکل های برق از ستارخان تا شهران سالها خاکی و مرکز نشو نما معتادان بود اگه گذرتان افتاد یه نگاهی بندازید خصوصا " انتهای جنت آباد شمالی محدوده خیابان کوروش
میگن تمام دره های زشت تهران داره کم کم تبدیل میشه به پارک های خانواده حتی قشنگ تر از بوستان نهج البلاغه.
بی خیال پادگان ها هم نمیشه بدجوری پارک و بوستان داره میسازه.
خدا بگم چیکار کنه این قالیباف رو!!!!
محمد (ممل)
|
Germany
ناشناس جون فکر میکنی اینایی که تهرانن همه نسل تهرانی اصیلن ؟ 90 درصد شهرستانی ان دیگه ؟ در واقع اگه اینا ول کنن برن و استان البرز و تهران رو تخلیه کنن مردم بومی مشخصص میشن چند نفرن و کجان و چکاره ن !! اونوقته که محمود و باقر هم باید برن سر زندگی خودشون شهرستان
سيامك
|
Germany
يكي سروصدا راه ميندازه..يكي هم دروغ ميگه عين باقلوا.يكي مسابقه احداث دوربرگردون گذاشت..اون يكي هرجا زمين خالي ديد پارك درست كرد.يكي دنبال تبليغات رياست جمهوريش بود..اون يكي هي تونل ساخت و اتوبوس وارد كرد و مترو كشيد.خدا كدومه ببره پيش خودش؟؟؟؟؟؟
بسیجی
|
Germany
سید مهدی موسوی ، قالیباف چقدر پولت داده
از پول های مفت توی ستادتون هم برای مردم بگو
ناشناس
|
Germany
تپه های عباس آباد همون داودیه است حالا برو تو نقشه ها دنبالش بگرد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۵
هیچکدام !
محمد اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۱۶۲
اتفاقا نکته جالب همینجاست که حجم وسیع خدمات شهرداری تهران آنقدر قابل توجه بوده که آوازه مدیریت جهادی دکتر قالیباف به روستاها و شهرستانهای دور دست هم رسیده ، صد البته که اغلب هموطنان فهیم و صاحبنظر هم کم و بیش طی این چند سال حد اقل یکبار هم که شده به تهران گذری داشته اند و خدمات و تلاشهای سازنده شهردار محبوب و پر تلاش تهران را دیده اند که قضاوتی این چنین منصفانه دارند .... چرا بعضیها باور نمیخواهند داشته باشند این به وجدان شان بستگی داره .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شنیدن کی بود مانند دیدن ! شما یه بار میایید میرید بالا شهر فکرمیکنید چه خبره.
درضمن تهران از اول هم قشنگ بود از قبل از انقلاب شبهای تهران معروف بود..
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بد نیست خودت هم یه سری بری جنوب تهران حتی عبدل آباد - یاغچی آباد- شهرری و ... ببینی واقعآ چه عمران و ابادی توی شهر در حال انجام است بقول همکاران شهرری ما فرق جنوب و شمال تهران خیلی خیلی کم شده و بالاخره جنوب شهری ها هم روی آبادی و عمران رو هم دیدند.
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضيا فكر ميكنن جنوب تهران همون سيد خندانه.ازونجا پايين تر نميان.ناشناس شما تا حالا از سيد خندان پايين تر اومدي؟؟؟حتما وضعت خيلي باحاله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان گرام،گیرم که نظر مردم تهران که یکی از اون ها من هستم و وسط شهر هم زندگی میکنم رو نادیده میگیرید و برای خودتون تحلیل میکنید.دیگه وقتی آقای قالیباف شهردار هشتم دنیا در سال 2008 میشه که نمیتونید بگید مردم تهران اشتباه میکنن،سازمان شهرداری های جهان هم اشتباه میکنه،فقط شما درست میگید که.حقیقتش اینه که آقای قالیباف شهردار خوبی بوده برای تهران و بسیار بهتر از آقای احمدی نژاد ی که شهردار بوده عمل کرده.براش هم خیلی دلیل دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۰۳
۱۵۷
خدا از قالیباف نگذره که اشک کارگران شهرداری رو دراورده
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا ازوني نگذره كه اشك تمام كارگرارو در اورده.لعنت خدا بر ظالمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیامک خدا از اونی نگذره که به جای خدمت به ملت به دنبال انتقام از ملت دولت بیشترین کمک رو به مترو کرد قالیباف باید جواب بده چه کار کرده همچنین مهدی هاشمی که رییس مترک بود باید جواب بده.........
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۷۰
۳۳
واقعا که با کسی عقد اخوت نبسته ای !!!!! صراط تریبون قالیبافه !!
بهرام که گور میپرفتی همه عمر
|
Iran (Islamic Republic of)
بهرام جون دفعه قبلم بهت گفتم برو چشم پزشکی
احتمالا یه سایت دیگه رو داشته میخوندی
من که هر چی نگاه کردم دیدم این صراط خبیث تو همین مطلبم همش داره از رئیس جمهور دفاع میکنه و شهردار زحمتکش تهرانو تخریب
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
بهرام جان یه بار دیگه آروم آروم این مطلب رو بخون صراط که در نهایت زیرکی داره قالیباف رو میکوبه!!!
باغ های لواسان چه ربطی به شهرداری تهران داره ؟ مگه جزو حوزه استحفاظی تهران است.
یه کم نقشه تهران بزرگ رو نگاه کن ببین که لواسان -شهر جدید پردیس - قرچک -پاکدشت -ورامین -پیشوا- اسلامشهر- چهاردانگه- شهریار- رباط کریم -واوان - گلستان- سلطان آباد و .... جزو حوزه کاری شهردار تهران نیستند که بنده خدا قالیباف بتونه به ایشان هم خدمت رسانی کنه.
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳۵
۱۹
اگه شهردار تهران بودن نشان لیاقت افراد برای پست ریاست جمهوری باشه آقای کرباسچی بهترین شهردار تاریخ تهران بوده.
پاراگراف آخرتون خیلی زیباست.
"ملت از کسی به نیکی یاد خواهد کرد که مشکلات را برطرف کند و با صداقت تمام، مصالح ملی را بر منافع شخصی مقدم بدارد. "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم کرباسچی شهردار خوب و بی ادعایی بود.برعکس شهردار امروز که همش دنبال کارهای تبلیغاتی است و با سو استفاده از موقعیت امروز احمدی نژاد و تاختن به اون دنبال مطرح کردن خودش است ! البته خیلی ها هم پشتش هستن از جمله رسانه ملی ..
انقدربه برج میلادمینازن انگار که اون برج چه دردی از ملت دوا کرده ! به جای اینکه بیت المال را خرج ساخت اون برج بکنید 40تا قطارمترو 4000تا اتوبوس میخریدید تا همه مردم ازش استفاده کنن..
مهدي رك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۳
آقاي قاليباف شايد تو اين دنيا كنتري وجود نداشته باشه تا عملكرد ..... شما رو بسنجه اما خدايي هست.
مقام معظم رهبري همين ديشب اعلام كردند كه از ورود زودتر از موعد به انتخابات خودداري كنيد. اما شما كه ادعاي ولايتمداريتون ميشه از خيلي وقت پيش داريد تبليغات مي‌كنيد حتما هم از جيب مباركتون هست ديگه.
مسئولين ما اگر واقعا ميدونستند كه چه حساب و كتابي الهي انتظارشونو ميكشه هرگز مسئوليت قبول نمي‌كردند.
من از صميم قلب براي اونهايي كه دارند كم لطفي مي‌كنند به مردم متأسفم البته خائنين ..........
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی این کنتر چیه؟ من چندبار مطلبت رو خوندم سر در نیاوردم این دیگه چه جور دستگاهی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کنتر همونی که به حساب و کتاب رسیدگی میکنه ملتفت شدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۷
۳
کدوم 160 نفر ؟! شما هم کلا بدتون نمیاد بر خلاف فرمایشات حضرت آقا مسئولین نظام به جون هم بندازین و دشمن شادمون کنین؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب باید یه جوری از بی اطلاعی عموم سوء استفاده کنند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۵۴
اصلا مدیریت قالیباف با بعضیها قابل قیاس نیست،بعضی مشکل خودشون رو به گردن تمام قوا میندازن اما دکتر قالیباف این مدیر امتحان پس داده جهادی و پیرو ولایت فقیه هر چند هم دستاشو بستن وبهش بودجه نمیدن سه شیفته در حال تکمیل پروژه هاست وبیش از آنچه هر بزنه عمل میکنه،چشمها که دروغ نمیگن.خدا قوت سردار بی ادعا
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
پیرو ولایت ! چرا در سال 88 سکوت کرد ؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان اگه یه نگاهی توی اخبار اون روزهای جراید ( بجز رسانه های دولتی مثل جوان -ایران - و ... ) بیاندازی متوجه میشی که اصلا" سکوت نکرد که هیچ کلی هم به نحوه رفتار آقایان از هر دو طرف انتقاد وارد کرد و همه را به تبعیت از ولایت دعوت کرد منتهی ادبیات دکتر با بعضی دکتر ها فرق داره !!!!!
شما که اهل مطالعه و پای اینترنت یه سرچی توی سوابق روزنامه همشهری اینترنتی انجام بدهی خیلی ابهامات احتمالی ات رفع میشه. ان شائ الله.
خوب سیاست قالیباف جذب حداکثریه چون متاسفانه هر دو طرف این ماجرا باعث شدن بخشی از مردم ریزش کنند و رفتار منطقی ایشون در اون روز باعث جلب افراد زیادی شد بجز معاندین و آشوبگران که آنها کلا" با نظام مشکل دارند و راه قالیباف از ایشان جداست.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- آقا سید با سیاست جذب مردمی که سال 88 ریزش کردن کاملا موافقم با طیف های همفکر نورا و نوید و ... اگه صداقت داشته باشن و واقعا فکر اصلاح داشته باشن
2- رفتار و کردار اون دکتر مد نظر ! و دار و دسته ش در سال 88 رو اصلا قبول ندارم چون همینا باعث بدبینی و ریزش خیلی از مردم شدن و باعث شدن شعارها به سمت ضدیت با ولایت بره و خودشون جا خالی دادن ! در حالی که نوک پیکانها به سمت دکتره ! بود و با جاخالی دادن ایشون رفت سمت ولایت ! بعدش هم دکتره و دوستاش اصلا موضع خاصی در دفاع واقعی از ولایت و تقابل با منافقا نداشتن
3- حمایت از ولایت باید با صراحت و قاطعیت و توام با رودربایسی و تعارف و خجالت و در نظر گرفتن طرف مقابل ولایت نباشه !! مبهم نباشه ! دو پهلو نباشه ! دو منظوره و چند منظوره نباشه ! یکی به نعل بزنه یکی به میخ نباشه !! واقعا رفتار قالیباف چطور بوده ؟ واسه امثال من اگه واقعا قالیباف و اح ........ و م.... و ..... واقعا در خط ولایت باشن هیچ فرقی با هم ندارن منتها من در مورد قالیباف نوعی سستی رو شنیدم از خیلی دوستان. خدا کنه حرف شما درست باشه
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
بيچاره قاليباف داشت خرابكاريهاي طرفداران دوطرف رو جمع وجور ميكرد كه تهرانو به گند كشيده بودن.ديگه مگه وقت هم داشت كه اظهار نظر كنه؟؟؟اما خداييش داره كار ميكنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیامک چرا بعد از جمغ کردن اشغالها اظهار نظر نکرد مگه غیر از احمد نژاداز کس دیگه انتقاد میکنه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۵۳
۳۷
احمد نژاد که 8 سال این مملکت رو نابود کرد و کلی ویرانی برجای گذاشت حالا وای به حال اینکه قالیباف هم بخواد 8 سال رییس جمهور این مملکت بشه و اون هم 8 سال دیگه خرابی به بار بیاره .باید هر جور شده مانند اعتراضات خداپسندانه ی یال 88 به خیابانها بریزیم و نذاریم شخص دیگری غیر از میر حسین موسوی مظلوم و کبیر ما بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزنه چون در غیر این صورت دیگه از ایران هیچی باقی نمیمونه.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
میای قبل از کار خداپسندانه ت تک به تک همدیگرو ملاقات کنیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با شماست تنها راه نجات مملکت همینه.
براي واژگون كردن اساس يك مملکت، هيچ وسيله‌اي ظريف‌تر و مطمئن‌تر از كاهش ارزش پول رايج نيست. تنزل ارزش پول رايج، تمام نيروهاي پنهان اقتصادي را در راستاي نابودي به كار مي‌گيرد و اين عمل را به گونه‌اي انجام مي‌دهد كه حتي يك نفر از ميليون‌ها نفر نيز متوجه آن نمي‌شود… (جان مينارد كينز)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید بتو ماموریت داده میشود یه بارکی بری دنبال میت رامی و کار رو تمام کنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید احمد نژادهر چی بود طبق امار چندین برابر خاتمی و میر حسین (روهم)مملکت رو اباد کرد عقل که نداری این می شه
lمهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۳۰
بهترین و منظمترین وتوانمندترین وجدی ترین گزینه که بتواند کاستیهای این چندین ساله مملکت را جبران کند وخود محور نگردد ورفاهیت این ملت عزیز را تامین کند آقای دکتر قالیباف میباشند
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۹۰
۹۸
دوستانی که مدعی ناکارآمدی شهرداری تهران هستند یا عملا" در تهران نیستند یا باید به سلامت چشم هایشان و حافظه اشان شک کرد.
به این نکات توجه بفرمائید:
1- هیچ کدام از پروژه های شهرداری تهران علیرغم کارشکنی و مانع تراشی دوستان کم لطف دولت در رکود بسر نمی برد.
2-تمامی شهر تهران به یک کارگاه بزرگ عمرانی و آبادانی تبدیل شده است.
3-بنابه گزارشات و نتایج بازرسی های سازمان بازرسی کل کشور و همچنین به جهت سازوکار حسابرسی و نظارت مستمر بر کارنامه مالی و اجرایی کشور و با عنایت به حضور نیروهای منتقد مانند نمایندگان و اعضا اصلاح طلب و اعضا اصول گرا و همراه آقای احمدی نژآد بالاخص همشیره مکرمشان در شورای شهر تهران مطمئن باشید در صورت کوچکترین تخطی و اهمال چنان هجمه رسانه ای و بمباران تبلیغاتی بر سر شهردار تهران بعمل می آمد که تاریخ به خود ندیده باشد.
4-ناراحتی برخی از پیمانکاران در این است که چرا پروژه های عظیم شهری به عزیزان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه و مجموعه های متعدد آن سپرده شده اولا" اینکه این نیروها دارای بهترین تجربیات عملی و علمی دوران جنگ و جهاد و دوره بازسازی کشور هستند که کارنامه و رفرنس های اجرایی قبلی ایشان موید توان و تبحر ایشان است دوم اینکه از نظر سلامت کاری و تعهد اجرایی و وجدان کاری دوست و دشمن به صلاحیت ایشان معترف هستند. سوم اینکه از نظر عقبه امکانات و تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای لازمه کاملا قابل اتکا هستند.
5-در خصوص اون دوستانی که مدعی جذب افغانی ها در ساختار شهرداری هستند خوب است بدانند که هیچ نیروی افغانی در سازمان شهرداری و مجموعه های ذی ربط مستخدم نبوده و کارگرانی که در بخش جمع آوری زباله و یا نگهداری فضای سبز( خیلی کم ) شاغل هستند تماما" تحت پوشش شرکت های پیمانکار می باشند که این پیمانکاران ادعا دارند نیروهای ایرانی مایل به انجام کار در بخش جمع آوری زباله نیستند و اگر هم در این بخش وارد می شوند پس از مدت اندکی ترک کار نموده و حاضرند در بخش های ساختمانی و آزاد شاغل شوند.
در مورد عزیزی که در بحث بستنی طلایی صحبت کرده اند که توسط پیمانکار بهره بردار برج میلاد چنین تخلفی شده وجدانا" همین الان سرچی در اینترنت نموده تا ببینید واکنش فوری شهردار با پیمانکار متخلف چگونه و در چه بازه زمانی انجام شد و آیا شهرداری حوزه کاری خود را دارای خط قرمز و ... دانست یا نه؟
در پایان به همه دوستان منتقد خاطر نشان می سازم که بین نقد و نق فرق می باشد.
اگر موارد و مصادیقی وجود دارد منصفانه اعلام کنید تا ضمن پی گیری بعنوان یک شهروند نسبت به تنویر افکار عمومی بدون هیچ حب و بغضی جوابگو باشیم.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
سید جان سلام
امین زنده به عشق احمدی دلاور داشتیم حالا شد سید زنده به عشق باقر دلاور !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون از توضیحات هفتاد منی شما!!!
اگه میشه از همین پاسخ ها درباره پل تقاطع بهبودی هم بدین ممنون میشم!!!
من خودم شاهد بودم که 8 ماه این پل بهبودی رو ساختن و بعد خرابش کردن!
دوستدار بچه های بالا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر این پیمانکارا بودن که همه چیو بندازید گردن اونا
پس مدیریت ایشون چی میشه؟
راستی شما مطمئنی شهروندی؟خیلی اطلاعات جامعی داری
خب خدا رو شکر که همه شهروندان ما از بچه های بالا هستن
مهدي رك
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سيد گل اولا من فداي جدت. دوما كنتور. سوما نميدونم چرا اينقدر از اين فرد دفاع مي‌كني فقط توصيه برادرانه مي‌كنم كه تا از فردي مطمئن نيستي اينقدر قاطع حمايت نكن.
انشاء الله كسي كه واقعا لياقت داشته باشه و بتونه دردي از مردم دوا كنه رييس جمهور بشه.
اما من مطمئنم كه قاليباف اون شخص نيست و جدي‌ترين انتقادم به ايشان اينه كه چرا ادعاي ولايتمداري مي‌كنند اما در عمل جور ديگه رفتار مي‌كنند. آيا معناي منافق بودن غير از اين است؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا بازهم خدمت دوستان سلام می کنم.
دوم اینکه پاسخ این عزیز ناشناس را هر چقدر تلاش کردم در این بخش ارسال کنم نشد لذا تحت کامنت مجزایی بنام موسوی در ذیل کامتها ارسال کردم.
سوم در خصوص پاسخ به برادر عزیزم جنا آقای مهدی رک عرض کنم اولا به تمام مقدسات نه من گماشته یا مزد بگیر قالیبافم و نه با کسی حب و بغض دارم اما دردی که توی جامعه ما فراگیر شده این است که در هر قضاوتی سلیقه شخصی خودمان را دخیل می کنیم در مورد این بنده خدا اساتید و عزیزانی که در مجموعه شهرداری هستند و از بچه های جبهه و جهاد و سلامتی و وجدان کاری و ولایت مداری شان بارها بر من و امثال بنده ثابت شده تا این لحظه که این جوابیه را می نویسم بخدا بارها بر سلامتی سیستم کاری و مجموعه ایشان صحه گذاشته و از سوی دیگر بنده شخصا" قریب به 5 سال پس از فارغ التحصیلی در مجموعه ای کار می کردم که خوشبختانه یا بدبختانه بسیاری از پروژه های ملی و عمرانی کشور و پرونده های مالی و فنی آنها را بنابه علاقه و عشق به آبادانی کشور و وظیفه نظارتی مطالعه می نمودم خدا شاهد است از نظر کم و کیف کار اصلا" مجموعه شهرداری و پیمانکاران در گیر این پروژه ها قابل قیاس با خیلی از امور کشور نبودند.
اما متاسفانه اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی که بنابه گفته حضرت آقا منجر به افزایش امید می شود منصفانه نبوده و آن چیزی که مردم به عینه در شهر می بینند صرفا شاید کمتر از 20 % امور می باشد.
در مورد منافق بودن یا نبودن من به حدیث معصومین استناد می کنم مادامیکه بر من خلاف کاری و دورویی شخص به یقین حاصل نگردد آبروی مسلمان از کعبه اولاتر است.
از جهت ولایت مداری این آقا شما را سوگند به آنچه که بدان ایمان دارید کمی در آرشیو سایت ها و جراید رسمی و ارگان شهرداری مراجعه کنید تا ببینید پایبندی ایشان را اما چیزی که عیان شده اینکه همانگونه که کارنامه عملی و کاری این آقا را منتشر نمی کنند مطمئن باشید خیلی از جریانات دندان تیز کرده سیاسی هم مانع انتشار آرا و نظرات این فرد می شوند.
مطمئن باشید اگر فردی اصلح تر با عقبه قوی تر و همکاران سالم تر از ایشان در انتخابات حضور بیابند بنده بعنوان یک فرد کوچک بدون هیچ چشم داشتی برای اعتلای کشورم نسبت به اطلاع رسانی و جلب نظر مردم و حضور پر شور ملت در خدمتم.
والسلام علی من التبع الهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا افزایش روز افزون موشهای عظیم الجثه هم تقصیر بی غیرتی گربه هاست نه شهرداری !
پس فردا که ملت خدایی نکرده طاعون هزارتا مریضی بگیرن آقایون انگشت اتهامشون را رو به این و اون میگیرن دیگه نگاه نمیکنن که سرمنشا این مشکل کجاست..
بی خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۶
۱
ای کاش:
کاش :
وباز هم ای کاش
"مسئولان هم با کسی عقد اخوت نمیبستند"
و ای کاش صراط تو هم با کسی عقد اخوت نبسته باشی/
انشاالله
امید رودهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۱۵
یه کم انصافم بدنیست .
یه شهردار توی ایران به من معرفی کنید از همه چیش بزنه واسه خدمت به مردمش وهمیشه شعارش این بوده :
ایران اسلامی ایرانی است که مردم اون در بهترین شرایط اجتماعی آرامش داشته باشند....
ما که فقط از زمانی که اسم قالیباف رو شنیدیم کنارش خدمتم شنیدیم .
محمد حسین اصفهانی اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا شهرداری اصفهان را با هیچ شهرداری تو کشور نمیشه مقایسه کرد. یه نیگا به کوچه بازارهای اصفهان بنداز. از تمیزی برق میزنه. حالا مقایسه کن با خیابونای خودتون که از وسطش هنوز جوی آب کثیف رد میشه! مصداق حرفم : چند تا از شهردارهای اصفهان تا حالا شدند شهردار تهران؟ یادت رفته؟ همینو بگم که شهرداری تهران فقط یه جایگاه سیاسی پیدا کرده با کلی پول که صرف منافع سیاسی یه باند بشه. هر از گاهی هم دست چند نفر میوفته حالا اینوری یا اونوری فرقی نداره....
آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۹
از نظر قیافه هم قابل مقایسه نیستند چه برسد به کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهر بین بدبخت
احمدآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۶
۷۷
منافقین صراطی بهتر است در مورد همه و از جمله مسئولین مملکتی رعایت ادب را بنمایند و از فضای باز رسانه ای سوء استفاده نکنند.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳۷
۴
بیچاره ملتی که شهردارشون احمدی بود و الان قالیبافه.
بیچاره مردم که شهردار آیندشون احمدیه و رئیس جمهوری آیندشون بخواد قالیباف بشه.
بیچاره مردم ، بیچاره مردم ، بیچاره مردم.
آنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۲۶
۲۰۷
امیدوارم میرحسین عزیز دوباره کاندید بشه.دیگه بسه هشت سال بدبختی...
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بگو چی دیدی از میرحسین !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آنا اگه میخای میر حسین عزیزت رو خوب بشناسی پاورقی های کیهان رو بخون که چطور مردم و رزمندگان رو تحت فشار گذاشته بود و با مک فارلن و......... دیدار و مشاوره میکرد و میر حسین حالا دیگه یک مهره سوخته به ارباباشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز ببازه الکی بگه تقلب شده میرحسین هنوز تو توهماتشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۳
دکتراحمدی نژاد درامتحان مردودشد بپذیریم باهمه حتی مقام عظمای ولایت هم روراست نبود بامجلس بامردم حتی باخودش
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین
ممد رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۳
احمدی نژاد نه اینکه خودش یه روزی در همین سمت بوده و میدونه باقرجان چطور میتونه شهرداری را سکوی پرش خود قرار داره از این قضیه هراس داره. باقر جان هم که ماشالله هر کاری دوس داشت تو این مدت کرد. شورای شهر هم که چشماش بسته!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۳
با سلام خدمت همه دوستان و سایت صراط تصویر اول شهردار تهران فتوشاپی حداقل ماهرانه تر این کار را انجام می دادید.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۱
اسم این یارو چیه
سید مهدی موسوی یا سید مهدی قالیباف!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۹
۱
آقا قالیباف در ریاست جمهوری رای بیار نیست لطفا خودتون رو نکشید
من فهمیدم احمدی نژآد کیو میخواد بیاره برای انتخابات .........مجتبی ثمره هاشمی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۵۲
۱۶
احمدی نژاد درستکار و مومن و عملگراست اما عده ای قداره بند قلدر مآب سعی در تخریبش دارند که :
زهی تصور باطل
زهی خیال محال
چرا که اگر عملکرد زمان سهرداری احمدی نژاد نبود الان قالیباف اینهمه کوشا نمیشد.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
گذشت زمانی که گول شعارهای آب دوغ خیاری رو میخوردیم !! حداقل سود اح ......... این بود که اینو فهموند به ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۵۸
۲۴
قالیباف یعنی تجمل گرایی و تظاهر !
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۹
کرباسچی با آن همه خدمات بنیادی , به موسوی ارات قلبی داشته و دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا کرباسچی رو خراب کردی که .
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۹
قاليباف خاطرنشان كرد: حد فاصل خيابان دماوند تا ميدان آزادي، چهار تقاطع مهم هست كه بايد براي ساخت روگذر يا زيرگذر آنها تصميم‌گيري صورت گيرد. ضمن اين كه تأكيد مي‌كنم اجراي روگذر يا زيرگذر در اين تقاطعات در سال گذشته به تأييد و تصويب شوراي شهر تهران رسيده و رديف اعتباري مخصوص هم دارد.
وي ادامه داد: در زير تقاطع خيابان آزادي و بهبودي چهار تونل خط 2، 4 و 7 مترو و تونل توحيد قرار دارد و به همين دليل فني، امكان ايجاد زيرگذر بسيار سخت است.
شهردار تهران توضيح داد: بحث مطرح اين بود كه در كوتاه مدت، ناگزير به ساخت پل روگذر در قالب پل فلزي هستيم و ‌اين پلها که از نوع پیش ساخته بوده و قابليت آن را دارند كه در مدت دو ماه نصب و ظرف مدت يك ماه جمع‌آوري شوند و به دليل اين كه كار ساخت زيرگذر حدود دو سال به طول مي‌انجامد، تفاوت نظر به وجود آمد كه براي مدت دو سال، پل رو گذر داشته باشيم يا نه!
وي اظهار كرد: در اين مورد در كميسيون عمران شورا و معاونت عمراني شهرداري كار كارشناسي انجام شد و به اين نتيجه رسيديم كه اگر ادامه زيرگذر يادگار امام (ره) به سمت آزادي را ادامه دهيم، ‌بهتر است و در كمتر از دو سال هم انجام مي‌شود و ديگر نيازي به پل هم نداريم.
قاليباف عنوان كرد: در نهايت تصميم بر اين شد كه حتما زيرگذر ايجاد شود و در اين مورد نيز هيچ اختلاف نظر خاصي با شوراي شهر تهران نداريم .
لذا با عنایت به اینکه سازه های مذکور از نوع پیش ساخته و تماما" تولید صنعتی می باشد و امکان مونتاژ و نصب سریع و فوری را در هر محلی را که نیاز باشد را دارد و با توجه به منتفی شدن اجرای این سازه در تقاطع خیابان بهبودی به جهت طرح مکمل یادگار به جنوب و دسترسی های محلی کل تجهیزات فوق به انبارهای شهرداری منتقل شده که ان شاء الله در محل مورد نیاز دیگر که کارائی بهینه تری داشته باشد مورد استفاده واقع می گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۸۹
۱۱۲
مرغ آقاي احمدي‌نژاد يك پا داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۲
تنها نقطه اشتراك نوزاد و سياستمدار اينه كه وقتي خرابكاري كردن بايد عوضشون كني....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۱
من اصلا احمدی نژادنیستم اما شما به نظرات حامیان قالیباف توجه کنید !هرکی ازشون انتقاد میکنه سریع ربطش میدن به احمدی نژادتا اینطوری خودشون را توجیه کنن به عبارتی میخان یه دوقطبی ایجادکنن..
من تهرانی یه وجب از خاک این شهررا ندارم اما این آقای............آخه چه میدانند حال ما سبکبالان ساحل ها ..
کاملا مشخص انتقاد این جماعت از دولت برای مطرح شدن خودشون و همچنین سرپوش گذاشتن رو تمام کاستی هاشون است .
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
آقا(سيد)ي كه فرمودى احمدى نژاد عملگرا مؤمن ودرستكاره ،حواست كجاست؟ مگه چشم تو چشم ملت بارها دروغ نگفت ؟مگه اقتصاد اين مملكتو بباد نداد؟هيچ خبر دارى دلار ......................!مگه مردم ايران چندبار قراره زندگي كنند.بخداپيرشديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۴
قاليباف آنقدر در شهرداري خوب كار كرده كه پيشنهاد مي كنم در شهرداري باقي بماند و رئيس جمهور نشود. بگذارد رياست جمهوري به كساني برسد كه در پست رياست جمهوري تبحر دارند برسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادت رفته یه بارون امد چی به روز مردم اومد
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان همین بارون توی مازندران هم این هفته اومد دیدیم تو مازندران چی شد چند نفر کشته و مفقود و شهر را سیل برد دولتی که سریع کمیته رسیدگی به سیل تهران تشکیل داد شهروندان مازندرانی را آدم حساب نکرد ( در حالی که زحمت کش ترین و مظلوم ترین و وفادارترین گروه های حامی نظام همین شهرستانی ها هستند) چرا چون اهالی شهرستان از دید احمدی نژاد متاسفانه آدم نیستند اگه براش مهم بود سریعا" خودش یه سر به مناطق سیل زده می زد نه مثل ورزقان و ... یه ماه بعد بره کشورهای عربی و بگرده بعد دست کنه تو جیبش بیاد بگه فقط متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی خوام مشکلات رو کتمان کنم مسئولین مازندران باید پاسخگو باشند ولی ارزش مردم پیش احمدی نژاد انقدر که غذای خود را به مردم میده ماشینش را برای مردم می فروشه بیشترین پیشرفتها درروستاها وشهرستانها شده حالا چشمات رومی بندی
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت ناشناس سوم درود بر تو موفق باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
بده اشتغال زایی کردن همه رو گذاشتن سر کار!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۲
بنده طرفدار داغ دکتر احمدی نژاد نیستم اما مملکت رو ببین چقدر بد بخت شده که یه سایت بخودش اجازه می ده از رئیس جمهور با همچین عنوان یاد کنه!توی مملکتی که اعتبار دولتش اینقدر پاینه هیچ چیز ثبات نخواهد داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت ،دمت گرم
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ناشناس عزیز ! مگه از چه عنوانی استفاده شده ؟؟ فقط اسم کوچیک ر وذکر کرده ناسزا وتوهین که نکرده ....