شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
فرزند بازداشتی رئیس تشخیص مصلحت باز هم حاشیه ساز شد!

نگاهی بر ماجرای جالب فایل صوتی "مهدی بابا"

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیشتر در هنگام ورود به ایران و نحوه دستگیری اش و بعدها بدلیل بستری در بیمارستان در جریان بازداشت، حاشیه ساز شده بود؛ این بار بوسیله انتشار یک فایل صوتی از صحبت های وی، توجهات را به خود جلب کرده است.
کد خبر : ۸۹۵۸۱
"صراط" – انتشار یک فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی، مجدداً پسر زندانی رئیس تشخیص مصلحت را در صدر خبرها قرار داد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که پیشتر در هنگام ورود به ایران و نحوه دستگیری اش و بعدها بدلیل بستری در بیمارستان در جریان بازداشت، حاشیه ساز شده بود؛ این بار بوسیله انتشار یک فایل صوتی از صحبت های وی، توجهات را به خود جلب کرده است.
ای درحالیست که برادر مهدی هاشمی فایل صوتی منتشره از مکالمه تلفنی وی با همکار فراری نشریات زنجیره ای را «نوار ساخته شده»، «صداهای پراکنده مهدی به علاوه تقلید صدای او» می داند.
در همین ارتباط، رسانه‌های ضد انقلاب نیک آهنگ کوثر را به خاطر انتشار یکی از 20 نوار مکالمات خود با مهدی هاشمی که حاوی اطلاعات جالبی درباره عملکرد مهدی هاشمی در همراهی با ضد انقلاب است، مورد حمله شدید قرار داده و او را به عدم امانتداری و سوءاستفاده از اعتماد طولانی مهدی هاشمی متهم کرده اند.  
نیک آهنگ کوثر نیز متقابلاً، هوشنگ بوذری شاکی مهدی هاشمی در دادگاه کانادایی را مسئول انتشار این نوار مکالمه معرفی کرده است. وی که ضبط شدن این مکالمه تلفنی توسط خود را تایید می کند، تاکید کرده است که او این فایل را منتشر نکرده است و تنها در اختیار دادگاهی در کانادا که به شماری از اتهام های منتسب به مهدی هاشمی رسیدگی می کرد، قرار داده است.
مهدی هاشمی در بخشی از گفت‌وگو با نیک آهنگ کوثر به وی می گوید:«این اشتباهی که شما در دوم خرداد کردید و آقای هاشمی را از خاتمی جدا کردید، این دفعه هم شما دعوا راه انداختید. همان دوم خرداد که (اصلاح طلبان) به ما فحش دادند ما گفتیم هدفمان مشترک است و دعوا راه نینداختیم. ما می توانستیم اما تفاهم کردیم که همه نیروها باید متحد بشویم و جلوی نظام بایستیم، استراتژی ما از روز اول همین بوده است.... هنوز هم معتقدیم باید به رهبری فشار آورد... اطلاعاتی‌ها در هر گروه نیرو دارند و بینشان اختلاف می اندازند و نمی گذارند متحد بشوند. شما الان نگاه کن! اپوزیسیون شده 300 گروه! باید به آنهایی که در داخل کشور در حال جنگ (فتنه) هستند کمک کرد، الان بار بر دوش آنهاست... ما داریم رو بازی می کنیم، من با بی.بی.سی و اینها نمی‌توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرف هایی که ماها می زنیم حرف هایی که بابای من زد، از همه حرف‌های آقایون (اصلاح‌طلبان) تندتر بوده است! ما تقسیم کار کرده‌ایم هر کسی کار خودش رو می کند. بابا کار خودش رو می‌کند... دعوای من با بابا این است که ما باید تهاجمی‌تر بشویم با اینها... کارهایی که من کرده‌ام صد برابر بدتر از سخنرانی‌های شماهاست و نظام هم می‌داند...من با بی.بی.سی مصاحبه کنم خیلی کارهای دیگر را نمی‌توانم بکنم و الان از ایران از بالا و پایین کشور با من ارتباط دارند و من اگر فردا با بی.بی.سی مصاحبه کنم اینها دیگر نمی‌توانند با من ارتباط داشته باشند. بازی من آنطوری نیست که شما بتوانید بفهمید. این که من الان بخواهم رو بازی کنم خیلی زود است. البته من حرف‌های شما را قبول دارم که آقای هاشمی باید فتیله را بکشد بالا. ماها هیچ امتیاز عملی الان نمی توانیم از رهبری بگیریم و خیالت راحت باشد نظام هیچ امتیازی الان به ما نمی دهد.»

در همین ارتباط، عباس جعفری دولت آبادی دیروز در جریان کنفرانسی خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود؛ "به تازگی یک فایل صوتی در رابطه با مهدی هاشمی منتشر شده. آیا دادستانی بر روی این پرونده مطالعه ای انجام خواهد داد؟"، اظهار داشت: «هر کسی این موضوع را تکذیب کند، به خودش منتسب می شود.»

با توجه به این فایل صوتی شائبه همکاری شخص مهدی هاشمی با عناصر معاند و ضد انقلاب و عاملین فتنه 88 بیش از پیش تقویت می شود

نظرات بینندگان
حورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۷۳
۲۹
خدا کنه دروغ باشه....اگر نه که این پسر آبروی چندین وچند ساله ی پدر را بر باد خواهد داد...ولی سخنی با آقای هاشمی عزیز.........اگر ثابت شد که این فایل حقیقی بوده همان راهی را بروید که آیه الله خزعلی رفتند...تا در چشم ملت .عزیز بمانید....
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "حورا"

اولا حضرت آیت الله هاشمی و فرزندان ایشان در قلب ملت ایران جای دارند.

ثانیا: همانطور که بارها گفته ام ، تنها راه نجات کشور ، اطاعت از فرامین حضرت آیت الله هاشمی است.

ثالثا: حضرت آیت الله هاشمی پنج فرزند دارند و مهدی یکی از این پنج نفر است.

رابعا: در میان فرزندان حضرت آیت الله هاشمی، نظر جناب آقا مهدی با نظر فقط یکی دیگر از پنج فرزند آیت الله هاشمی مطابقت دارد.

درود بر هاشمی همیشه قهرمان
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "مرعشی"

اولا حجه السلام هاشمی یکی از سران نظام بودند که مدتهاست از دایره نظام جمهوری اسلامی ایران خارج شده است. چه رسد به قلب مردم ایران و چه رسد به فرزندان او

ثانیا تنها راه نجات از کشور اطاعت از فرامین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است و بس

ثالثا و رابعا " الهم ان اسئلک الامان یوم لا ینفع المال و لا بنون " (مناجات حضرت امیر در مسجد کوفه)

درود بر رهبر بصیر انقلاب
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مرعشی: هاشمی رفسنجانی بعد از دادن اون نامه به حضرت آقا و عدم موضع گیری مشخص در فتنه 88 از چشم ملت افتاد.بیخودی بزرگش نکن.اگر هم الان میبینی رئیس تشخیص مصلحته به خاطر لطف آقاست
م
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ثابت کردید توانایی نفهمیدن افراد چقدر بالاست جناب مرعشی
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
البته مرعشی جان این خانواده اینقدر --- --- هستند که تو قلب ما جا نمیشن .مگه اینکه توی همون --- جاشون کنیم.خدا به داد هاشم خان برسه با این ---
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
مرعشی جان لطف کن از جانب خودت حرف بزن. کی همچه وکالتی به تو داده که جای ملت ایران حرف بزنی؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا آبروی چندین وچندساله پدر خیلی وقته رفته شما خواب تشریف داشتی! باید خدمتتون عارض شوم که پدر خود همراه وهمکار پسر هستند وفقط بینشان تقسیم کار شده است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
--- مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه... خوبه مردم تشخيص دارند خوب و بد رو ميفهمن وگرنه كه......
بوشهری 1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۲۴
۶
یعنی چه ؟ یعنی الان اگه من تکذیب کنم این فیل منتسب به من میشه !!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی ساده است اگر کسی چیزی را تکذیب کند که مسلم باشد در حضور او اتفاق نیافتاده اولا شهادت دروغ است ثانیا یعنی به نوعی در ماجرا درگیر است .
بدون شرح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۹
۴
یعنی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!!یعنی پسر خوب وقتی میخوای جیزی رو که اثبات شده انکار کنی باید تو بی طرفیت شک کرد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۴
۵
مبارک است انشاء الله، آقای ها---ی هم به جمع مح--- در خانه ( من---ی و ک---ی و مو---ی ) اضافه شدند.
خیر است خیر!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۸
۵
.
شر---ری و خا---ی و عل---دی و ش---نی و فرماندهان و امثالهم چرا صداشون درنمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟

ولایتمداران جان برکف مجلس و بقیه کوشن؟؟؟؟؟؟

اینا رو تکذیب کرد، مصاحبه سال 84 رو چی میگه؟؟؟؟؟؟

مگه مهدی نگفت:
رهبری ................................
......................................... !!!

مگه فائزه نگفت:
رهبر باید ................................
...................... ................."

___________________________
بگید هیچ کس هیچ غلطی نمیتونه بکنه،چون بابای فتنه گر اینان ها---ی است"

حضرت آیت الله م---ح، بابصیرت و عالم عزیز و گرانقدر" خطر اصلی این است ،چرا متوجه نمیشید؟؟؟؟؟؟

مشایی رو در بوق کردید که الان ممد سوروس دم کلفت شده میخواد بیاد تو صحنه"

اگر این حرفا ازسوی مشایی بود، تمام مراجع بلا استثنا حکم مرتد بودن مشایی رو صادر میکردند"

بخدا که این کار رو میکردند"
___________________________
"مرگ بر اقتدارگراهای بی صفت"

ش---ری فعلا دست هاش رو گذاشته توی دستان ها---ی"برای نابودی دشمن واحدشان(احمدی دلاور)"

دشمن مشترک که از بین رفت، دوباره میزنن تو سر همدیگه"
___________________________
*غ---ان نمیخوام قسم بدم،ولی جون --- سانسور نکن و ننداز غ ق ق*

"صدبار تایپ کردم اینا رو"
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۵
۱۲
باید قبول کنیدکه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از پیشکسوتان انقلاب ونافذ در بطن مردم ایران اسلامی است.گروه انحرافی همان شیطان که درلباس انسانی در فکر وعمل ضد انقلاب پرورش یافته است.متاسفانه دربعضی از قلم بدستان وانقلابیون بیش از گروه انحرافی اثرکرده است.باید قبول کنیم انقلاب اسلامی ایران بدون نام خمینی دردنیا شناخته شده نیست ودرایران اسلامی هم این انقلاب با نام امام خمینی ویاران باوفایشان مانندآیت الله خامنه ای وهاشمی ومطهری وبهشتی وطالقانی وباهنر ورجائی و....شناخته شده است.پس حیله های گروه انحرافی مارا به انحراف نکشاند.
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اسم هاشمی رو در کنار این بزرگان میاری؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس بایست اسم تو یا اون رئیس جمهوره درخشان در عملکرد اقتصادی رو بیارند؟
نواز
|
Iran (Islamic Republic of)
طلحه وزبیر هم از یاران حضرت علی (ع) بودند که به حضرت پشت کردند.در ضمن اقای هاشمی با مطهری وامثال ایشان یکی در نظر نگیرید..........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاك وضع فعلي افراد است.بايد قبول كنيد كه خيلي ها به بيراهه رفتند احساسي هم نظر نديد اسم بعضي هارو هم كنار اسم مردان بزرگ الهي قرار نديد زمان خيلي چيز ها رو روشن كرده و ميكند....
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۵
۲۳
حساب ایت الله هاشمی با فرزنداش جداست. در صدر اسلام و پیش و بعد انقلابم انچور بوده. اگه ایت الله بصیر نبودند. امام خامنه ای دامت حفاظاته. برا ۵سال دیگه به یار دیرینشون اعتماد نمیکرد و مجمع رو نمیسپرد به اقای هاشمی. خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هاشمی((امسال)):

از فرزندانم راضی هستم"
_____________________
فاطمه هاشمی:
نظرات ما،همان نظرات بابا !! هست"
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من چون حضرت آقا ایشون رو رئیس مجمع کرده به این معنی نیست که هاشمی مورد تائید آقاست بلکه صلاح در اینه.
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین آقا زرشک کیلو چنده؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا میخاد که ها---ی به من---ی دوم تبدیل نشه لذا داره او را با تدبیر مدیریت میکنه.
حورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۹
۳
خطاب به"مرعشی"
ایکاش میفرمودید که کدام یک از فرزندان آقای هاشمی خطش با بقیه فرق دارد ؟.همه ی خانواده با هم همفکر هستند وهمه روی بی گناهی مهدی و فایزه پافشاری میکنند.
خطاب به "امین زنده به عشق احمدی دلاور"
زنده به عشق علی اولاد علی باش..........ا....ی کیلویی چنده؟
عشق سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۹
۲
خطاب به مرعشی: بی سلام بی ملاحظه مرگ بر ضد ولایت فقیه ببین فصل الخطاب سید علی مولا ومقتدای .رهبر عزیزمان ست ها---ی فعلا فرزندان منحرف خود رانجات دهد ایران اسلامی با سازندگی این آقایان به کجارفت وحال درکجا قراردارد شاید در وضع تحریم وتورم اعتراف آمریکائیان خا--- ایران قدرتی بلامنازع است
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱
۱۱
سلام بر دوستان نادان باید گفت که هاشمی لحظه ی از مسیر رهبری جدا نیست مشکل دوستان اینه که از جایگاه ولا یت فقیه ومقام رهبری عزیز نا آگاه هستند واینطور دارند اظهار نظر میکنندوالا هاشمی لحظه یوذره ی از ولایت وتا بعیت از ولا یت دور نشده اند مطمئن باشید از زمان انتخابات88 به بعد جریا ناتی هستند که بصورت بسیار خزنده سعی در تخریب جایگاه رو حا نیت مخصو صا مقام معضم رهبری وهاشمی دارندوالان هم تمام سعی شان بر اینه که یار وهمراه ومطیع رهبری را از رهبری جدا کند تا بتوا نند به اسلام وتشیع ضربه ی محکم تری وارد کنند حالا ببینید من این حرف کی گفتم کهبسیاری از رسانه های خبری وغیر خبری هم نا خواسته به این مسئله دامن میزننداز جمله جناب صراط که دارند بیراهه میروند موفق باشید
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
شما میدونی جایگاه ولایت فقیه کجاست؟
جایگاه ولایت مطلقه فقیه چی؟
من به شما توصیه میکنم دیدگاه امام راحل رو در مورد ولات مطلقه فقیه و ولی فقیه بخونید اونوقت متوجه میشید آقای هاشمی از مسیر رهبری چقدر فاصله گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتقد جان شما برو خودت را گول بزن !
حسین
|
United States of America
|
۱۰:۱۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱
۱۰
محمد حسین چرا واقعیت رو قبول نمیکنی همش بر طبل تفرقه میکوبی داداش. هیچ مصلحتی بالاتر از حفظ نظام نیست. وقتی حضرت اقا حفظ الله با جناب هاشمی با هم همراهی کردن انقلاب رو تا اینجا و انشالله من بعد هم بنده که تازه وارد سیاست شدم چه میدانم که مصلحت و مفسده چیه!! دوستان بصیرت فراتر از اینهاست. ایت الله هاشمی شخصیت جهانیه کاش دوران سازندگیش رو یاد بیاریم شاید الان بگید مفاسد اقتصادی دوران سازندگی بود ایا الان نیست.
محمدحسین
|
United States of America
طبل تفرقه!!
برادر من شما که دم از حفظ نظام میزنید بنده هم میدانم که حفظ نظام از واجب هم واجبتره.اما آیا آقای هاشمی در سال 88 این موضوع را رعایت کرد.میدونی اگه آقای هاشمی اون نامه تحریک آمیز بدون سلام و والسلام رو به حضرت آقا نمیداد ویا فقط یکبار موضع گیری صریح میکرد جلوی خیلی از اون اتفاقهای ناگوار گرفته میشد.مرد مومن همون نظامی که دم از حفظش میزنی تا مرز --- رفت اون هم بخاطر ...
حورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱
۲
صراط عزیز
سیستم منفی و مثبت اصلا کار نمی کنه
لطفا یه فکری کن
حامي علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۴
۲
شهيد ديالمه دو روز قبل از شهادت: اقاي ها---ي و امثال اقاي ها---ي كه مبلشان از مبل شاهانه نرم تر است نمي ايند در مقابل امريكا بايستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۳
۹
مهدی هاشمی هم فهمید و هم گفت تنها سایت طرفدار آقا سایت رجا نیوز است. شما فقط به کار فحاشی مشغولید.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۱
الحمدلله انقلاب اسلامی راه خودش را به رهبری عزیزمان بسرعت و سلامت طی خواهد کرد و هر کس چوب چرخ شود اینگونه خرد خواهد شد
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله جان از قدیم گفته اند و تاریخ نشون داده که : هر که با آل علی در افتاد ورافتاد . نوبت این سربازان داخلی اسرائیل در فتنه88 و حقوق بگیران جورج سورس صهیونیت و سران فتنه اموی و هتاکان به ساحت مقدس امام حسین در عاشورای 88 هم رسیده الحمد ولله
مریم اسادات
|
Iran (Islamic Republic of)
من عجیب از کامنت های شایلین عزیز که حرص نورا و همه سبز ها اموی را در میاره لذت میبرم به ویژه اینکه همه آنها به دل میشینه . چرا که سخنی که از دل برآید بر دل نشیند . بشرطی که دل بیمار نباشه مثل دل --- لقمه ها و --- زاده ها
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۹
اقای هاشمی در همون موقع در نماز جمعه موضع گیری کردند و فرمودند که موافق دسته کشی خیابالنی نیستند دو طرف باید عادلالنه بتونند حرفهاشون رو بزنند اما ایا این فراهم شد!! بعدم این سخنان ایت الله هاشمی چه در مجلس 8 و چه 9 از زبان نمایندگان ملت داره میاد بیرون. قضیه انقد روشن و واضح هست که کافیه تو تاکسی یا مترو یا هر جای عمومی از شهر گرفته تا ده و ایلات و عشایر همه میدونند اوضاع از چه قراره و ایت الله هاشمی چه شخصیتی دارند کاش یادمون بیاد اون هشت سال ریاست جمهوریشونو نه از بی حجابی نه از تورم و نه از رشد بی رویه بیکاری و سیاست زدگی و قدرت طلبی خبری بود. برادر من کاش واقعیات رو ببینیم. امام خامنه ای همواره گفتن که همیشه از دولتهای مختلف حمایت کردند و خواهند کرزد و بنا ندارن که با دولتها مخالفت کنند. و در جاهای مختلفی دیدیم که به تمامی دولتهای و از جمله این دولت مستقیم و غیر مستقیم تذکر دادند. برادر من اقای هاشمی از خودش دفاع کرد چون جایی برای دفاع از خودش نه اون ایام نه ایام بعد از اون نداشت. که از خودش دفاع بکنه . نه رسانه ملی نه دانشگاهها یکباره ایشون رو تحریم کردند. جناب هاشمنی بارها اعتقاد زبانی و عملی خودش رو به یار دیرین خودش حضرت اقا ابراز داشتند.
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
اللهم العن الجبت و الطاغوت . هر که با آل علی در افتاد ور افتاد . اگر چه زبیر زمان و سیف الاسلام پیامبر باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۲
اگر نمی توانید این مکالمه را بدون سانسور و تغییر کلمات منتشر کنید خب چه ضرورتی دارد که اصلا منتشرش کنید؟ می توانید فقط اشاره ای به آن داشته باشید. کلماتی مثل رهبری یا نظام در این گفتگو به کار برده نشده بلکه می گویند« خ ... ای»
آذرخش
|
United States of America
|
۰۱:۱۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۵
اين چه نوع تيتر تنظيم كردنه صراط؟ "مهدى بابا" يعنى چه ؟اين شيوه خيلى سبكه ودرشان يه سايت خبرى نيست.
تازه اگه نيك اهنگ -بقول زيباكلام-از مهدى هاشمى تعريف وتمجيد كرده بود شماها مى پذيرفتيد وترتيب اثر مى داديد؟ چرا كارنيك اهنگ رو كه خيانت درامانت كرده تقبيح نمى كنيد؟من به نا آگاهانى مثل "امين عشقى"ميگم كه اين شيوه ناپسند رو معشوق ومراد ايشون بنا گذاشت وهمين "معشوق" هم در ولايت پذيرى دست كمى از ديگران نداره لذا اين برادر سراپا شيفته اين چند ماه باقيمونده رو دندون روجيگر بذاره تا ماهيت جريان انحرافى براش روشن بشه وبدونه كه بعضيها برا قدرت حاضرند به همه چيز تظاهر كنند.
ناشناس
|
United States of America
مگه الان بدش را گفته !!
این خانواد با رسانه های معاند نظام مصاحبه میکنن تا دشمنی خودشون با نظام را ثابت کنن !
حالا اینکه این خانواده با نیک آهنگ علیه نظام مصاحبه کردن چیز عجیبی نیست که ؟
پس چرا شما ها از انتشار بیانات این آقازاده ناراحت هستید !
محمدحسین
|
United States of America
|
۰۱:۲۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۶
۱
اون نامه بی ادبانه به حضرت آقا رو چی میگی؟اولا در نماز جمعه موضع گیری ایشون صریح نبود ثانیا خیلی دیر بود ،اگر رسانه در اختیارش نبود میتونست که یه بیانیه بده، چطور برای حفظ آبروش اون نامه بی ادبانه رو داد امابرای حفظ نظام حاضر نشد یه بیانیه ساده بده،تو که حضرت آقا رو با لفظ امام خطاب میکنی کاش این رو هم میدونستی که جایگاه ولی فقیه کجاست ...
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۵
محمد حسین جنابعالی هم صحبت های تند رو ها رو میزنی. تو دیدی نامه سلام نداره!!! وقتی در رسانه ملی به ایت الله توهین میشه و افترا زده میشه. ایشون چه بکنند. ایا رسانه ای بود ایشون از خودش دفاع کنه!! این نامه که بر میگرده به قبل از انتخابات و جنبه دفاع از خود بود. فتنه بعد از انتخابات روی داد . ایت الله دخالتی نداشتند. در نماز جمعه هم گفتن که نمیپسندن اما نیازی به اینطور حرکات دستگاههای امنیتی هم نیست. اگه فتنه رو عده ای دامن نمیزدن ایجور نمیشود اگه رییس جمهور هم قشون کشی نمیکرد و عده که بهشون رای ندادند و مخالفشونن خس و خاشاک نمیخوندن اینطور نمیشد. حالا شما هر جور میخوای تفسیرش کن اما نه مضیق تفسیرت بذار موسع باشه. که موجب جذب حداکثری و دفع حداقلی باشه.
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده تندرو نیستم.
یادآور میشم با اینکه حضرت علی عین حق بودند اما به خاطر مصالح وحفظ اسلام 25 سال سکوت کردندوخونه نشین شدند.
درست است که فتنه بعد از انتخابات رخ داد اما هر کس که کمترین دید سیاسی هم داشته باشد همان قبل از انتخابات هم میتوانست بفهمد که فتنه ای در راه است.
دادن اون نامه،با اون لحن،در اون شرایط در ملتهب تر کردن اوضاع اون زمان بی تاثیر نبود.
ومن الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره اونی هم که رفته بو وسط میدون ساندویچ بخوره یک تصویر تقطیع شده بود ..
اونی هم که گفت اگه موسوی رای نیاورد بریزید کف خیابون یک صدای تقطیع شده بود ..
نامه بی سلام هم یک کاغذ تقطیع شده بود ..
مصاحبه های فاطمه هاشمی با رسانه های معاند هم تقطیع شده است همچنین محس و وکیلشون ..
نامه عفت مرعشی در مورد پسر گلش و شرایط سخت زندانی بودنش دروغ بود
فاطمه هاشمی گفت نظرات ما همان نظر بابایی است تقطیع بود
هاشمی گفت از فرزندانم راضی ام تقطیع بود
..دادگاه کانادا علیه اینا دروغ میگوید
اون استا د دانشگاه هم در مورد تحصیلات تقلبی اینا دروغ گفته

کلا همه دروغ میگن فقط شما راست میگی !!
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۱
۵
با سلام مجدد بایدبگم(جناب آقای محمد حسین) من کتاب ولایت مطلقه فقیه حضرت امام را خوب مطالعه کردم مطمنئن هستم شما از ولایت مطلقه چیزی را متوجه نشدین قبولی ولایت مطلقه به معنایی سکوت محض نیست والا سنگ روی سنگ بند نمیشه کما اینکه حضرت آقا بارها فرمو دند اختلاف نظر یک امر کا ملا طبیعی هست مثل جنگ احزاب که پیا مبر بزرگوار اسلام بعد از مشورت با اصحاب حرف آنهارا گوش دادند در حالیکه نظر شخص رسول گرامی اسلام ماندن در مدینه بود اگر قرار باشد با قبولی ولایت مطلقه دهان ها را مهر موم کرد که مملکت از مسیر خودش منحرف میشه وهرکس در جایگاه قا نونی خودش نمیتواند حرفی بزند آنوقت همه کارها بعهده رهبری می افتد کما اینکه جریان انحرافی بنام وسایه رهبری وجایگاه رهبری باشیطنت تمام دارند جایگاه ولایت را تضعیف میکنند وخودشان وخرابکاریهای شان را دارند پنهان میکنند نه شما خوب متوجه نشدین ولایت مطلقه یعنی چی برید مجدد تحقیق کنید ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو خودتو سیاه کن
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
"قبولی ولایت مطلقه به معنای سکوت محض نیست"
بنده هم این رو قبول دارم،اصلا خود حضرت آقا فرمودند که"ممکن است یه نظرات کارشناسی وجود داشته باشه که با نظر بنده در تضاد باشه واین نظرات باید بازگو بشن و در موردشان بحث بشه."
تاکید حضرت آقا به اعلام موضع گیری صریح خواص و سکوت ایشان در آن اوضاع فقط یک اختلاف نظر در یک امر طبیعی(مثل یک مساله اقتصادی،اجتماعی و..)نبود بلکه پای حفظ نظام در میان بود.
این اختلاف نظر میتونست خاطرات تلخ جنگ احد را تکرار کنه.
ومن الله توفیق
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۰
۳
بنشینید این جریان انحرافی رو ببینید در ایام نزدیک به انتخابات که از الانم شروع شده ببینید چه خواهد شد. از الان شروع کردن ارای رییس جمهور از مجلسیها بیشتره و تنفیذ رهبری هم داره!! رهبری به واسطه انتخاب میشه اما رییس جمهور با رای مردم!!! تازه میخواند سفرهای استانی رو شروع کنند و دور بگردونند و مثل سال 88 با پول و ارزانی مقطعی رای مردم رو جمع کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا خلط مبحث میکنی؟!
ملت را چی فرض کردی ؟!
در مورد گروه انحرافی کم حرف نزدیم باز هم میزنیم اما این دلیل نمیشه شما هارا هم ول کنیم به حال خودتون تا هرکاری دلتون خواست بکنید ..
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱
۲
اگه جناب رییس جمهور محترم هم اون طور با اون ادبیات صحبت نمیکردن مطمئن باشید اون کنش این واکنش رو در بر نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه که اونطور صحبت کرد تا ماهیت خیلی ها معلوم بشه و درونیاتشون را نشون بدن ..
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده که کار رئیس جمهور را تایید نکردم(بله،کار ایشون هم اشتباه بود).
چون عده ای از دوستان داشتند میگفتند که آقای هاشمی حتی لحظه ای از مسیر رهبری جدا نشده اند،عرض کردم که در سال 88 برای یک مدت جدا شدند.
ومن الله توفیق
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
گردانندگان این سایت متاسفانه خیلی بی ادب و عقده ای نسبت به ایت الله هاشمی هستند .هیچ یک از زحمات ایشان را در نظر نمی گیرند از تیتر زدنشان این بی ادبی مشهود است.
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
صراط پاسخ من به منتقد رو چرا نمیذاری؟
2باره دارم مینویسم
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
دوست من شما مراقب خودتون باشید اصلاحات قدرت طلب نبود په و نیست. این اقایونند که برای حتی ریاست مجلس ماه ها کلنجار میرن
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۱
جناب محمد حسین اگربر اساس تفکرات حضرت عالی بریم جلو بسیاری از دلسوزان ومتفکرین جامعه میشوند ضد ولا یت فقیه که این اصلا به نفع نظام وکشور ومردم نیست اجازه بفر ما یید صاحبان عقول نقد وپیشنهادهای خودشان را بیان کنند که جامعه یک سرو سا مانی پیدا کند واین سنگباران کردن انسانهایی دلسوز به بهانه ضدنظام وضد ولایت ازبین بروند که در حقیقت همینها اولین دشمنان ولایت ونظام اسلامی هستند که براحتی وبا سنگباران کردن منزل دیگران غوغا سالاری وقا نون گریزی میکنند موفق باشید
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز و متفکر جامعه!!!!!!!!!
چطور این آقای دلسوز در بحرانی ترین شرایط نظام و در شرایطی که نظام بیش از هر زمان دیگری به ایشان داشت،پشت نظام را خالی کردندو موضع سکوت اختیار کردند.از دید شما دادن نامه تند به حضرت آقا و عدم موضع گیری شفاف به معنای دلسوزی است؟
منتقد جان قبول کن آقای هاشمی در سال 88 عملکرد قابل قبولی نداشتند.ومن الله توفیق