سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
آنچه لنز دوربين فيس بوك مي بيند

نگاه "آدمهاي نيويوك" به زنان ايراني + تصاوير

به تازگی صفحه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک، اقدام به انتشار تصاویری از فرهنگ و وضعیت اجتماعی ایران و بالاخص نوع پوشش و وضع ظاهری بانوان ایرانی کرده است که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد. نکته جالب در تصاویر منتشره، تصدیق و تبلیغ پوشش های زنانه ظاهراً مدرن و تقبیح و تخریب پوشش های سنتی بانوان ایرانی است!
کد خبر : ۹۰۳۵۶
"صراط" – این روزها تمام قوا و تمرکز غربی ها بر زدودن فرهنگ مذهبی و هنجارهای دینی جامعه ایرانی معطوف شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی صراط؛ از همین رو پیاده نظام جبهه سکولار نیز دست بکار شده اند و سعی دارند تا چهرهای ناهمگون از جامعه ایران را برای جهانیان به تصویر بکشند.
در همین ارتباط به تازگی صفحه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک، اقدام به انتشار تصاویری از فرهنگ و وضعیت اجتماعی ایران و بالاخص نوع پوشش و وضع ظاهری بانوان ایرانی کرده است که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد.
این صفحه با عنوان "آدم های نیویورک" و توسط فردی به نام "براندون" بروز رسانی می شود.



نکته جالب در تصاویر منتشره، تصدیق و تبلیغ پوشش های زنانه ظاهراً مدرن و تقبیح و تخریب پوشش های سنتی بانوان ایرانی است!
کنار هم گذاشتن اینگونه تصاویر، القاگر تعریفی جدید از جامعه ایران خواهد بود و این مفهوم را در ذهن بینندگان متبادر خواهد کرد که جامعه ایران و مخصوصاً زنان آن، روز به روز به سمت مدرنیته و غربی شدن پیش می روند!
نحوه عکسبرداری، نوع آرایش و ژست سوژه ها، دکور و پس زمینه تصاویر، نوشته های بالای هر کدام از عکس ها و ...، تلویحاً بر تخطئه روش های سنتی پوشش بانوی ایرانی و تأیید سبک پوشش غربی، تأکید دارد!

در همین زمینه توجه مخاطبان گرامی را به دیدن این تصاویر جلب کرده و قضاوت را به خوانندگان فهیم واگذار می کنیم:













نظرات بینندگان
پسر شجاع
|
Russian Federation
|
۱۴:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳۵۹
۹۸
اگه موي باز و لباس‌هاي بدن نما، نشانه پيشرفت است، حيوانات ph.d دارند.
ناشناس
|
Russian Federation
احسنت
ناشناس
|
Russian Federation
پسر شجاع مثل اینکه خونادتونه خیلی پیشرفته هست نه؟
ناشناس
|
Russian Federation
+
ایمان
|
Russian Federation
ببین من باهات موافقم ولی تصور می کنم باید کاری کرد که دخترانمان خودشان به این باور برسند نه با زور ارعاب و ترس از انسانها بکه باید بر اساس اعتقاداتی که ایجاد میشه یه این باور برسند
ناشناس
|
Russian Federation
این استدلال سطحی را بسیار شنیده ام استدلالی سطحی برای آدم های سطحی، با این اوصاف دیگر افرادی که گوشت می خورند هم مانند حیواناتی مثل کفتار و شغال می مانند چون آنها هم گوشت می خورند یا به زبان شما:
اگه استیک خوردن نشانه پیشرفت است حیوانات درنده phd دارند.

اگر کمی انصاف و صداقت دارید منتشر کنید.
ناشناس
|
Russian Federation
آقا ایمان و..
آخه یک چیزی هست که دختران شمادنبال خرج کن هستند و مزه شیرینی پول مفت پسران و جوانان نوکیسه زاده به کامشان مزه کرده و تشویق بیگانگان از بیرون دیگه نیاز به گفتن ندارد که چه می کنند لذا اگر خودشان بودن این طور نمی شد
اما افسوس که به حال خودشان گذاشته نمی شوند و ابلیس با رسانه های برون مرزی و در درون پول مفت جوانان محرک طمع و ... و گرنه به خودی خود هیچ چیزی فاسد نمی شود
- نکته ای را نباید نادیده گرفت که اگر مسلمانی امر به معروف کرد هزار انگ و داد بیداد و... اما اگر هزاران محرک و تحریک ونقشه اجنبی بستر به تباهی کشیدن و بر باد دادن حیثیت دختران با هزاران رنگ و لعاب و شیرینی و خرج وخرید و جایزه ....بر باد داد ، کسی نباید به بیند در این بین تاکی باید فریب شیطان را خورد - و نصیحت انسانی را بد و کاری به کار آنان داشتن بدانیم دشمن به حماقت ما نیز خواهد خندید و می خندد که این آدم ها یک بعدی هستند توطعه مارا نمی بینند و خودشان را می بینند
- پس وقتی می گوییم خودشان انتخاب کنندیعنی بگذارید دشمن کارش را بکند و دوستان کاری نداشته باشند حالا اگر انسانی در سن 40 و 50 سالگی پی به تباهی خود برد و امروز در دستان استحمار دشمن تباه شد دشمن جشن موفقیت امروزش را می گیرد و فردا نیز با نگاه به تباهی و عاقبت شوم فریب خورده های امروز فرداجشن دیگری می گیرد و.. هزاران آه افسوس بر بی بصیرتی در شناختن نقش اجانب در تباهی فرزندان این مرزبوم را با قی خواهد گذاشت
افتاب گردون
|
Russian Federation
بسيار بجا و دقيق اشاره فرموديد پسر شجاع
سهراب
|
Russian Federation
پسر شجاع دست مریزاد !
اگه دقت کنی اکثر مخالفین کامنت شما احتمالا اشتغال به همون phdازنوعی که گفتی دارند و الا دلیلی نداره سینه چاکانه بیان جلو واز دخترکان بزک کرده مریض النفس حمایت کنند. خداوند رحمت کنه مرحوم آقاسی رو که می گفت:
مادرم گفت گل از رنگ ولعابش پیداست
وزن مومنه از طرز حجابش پیداست .
پسر شجاع
|
Russian Federation
از دوستان موافق و مخالف متشكرم.
انسان كه برتري داده شد به ساير موجودات و به قول دوستان مخالف، داراي حق انتخاب و آزادي شد، در قبال اين برتري و حق انتخاب، مسئول هم شد.
نمي‌توان گفت خداوند به انسان قدرت داد، اما مسئوليت نداد. همانطور كه به يك سرباز تفنگ مي‌دهند، مسئوليت هم مي‌دهند.
تفنگ بدون مسئوليت يعني مرگ.
خداوند به زن زيبايي بخشيد. مرد را هم طوري آفريد كه زيبايي و ناز زن را بخرد. خداوند، عشق را هم بين اين دو قرار داد. شهوت را هم آفريد تا مستحكم كننده عشق باشد. زيبايي و عشق و شهوت، قدرت هستند. حالا اگر براي اين قدرت، مسئوليت نباشد، جامعه دچار مرگ مي‌شود.
زيبايي و عشق و شهوت، نيازند.
"اندازه نگر دار كه اندازه نكوست."
ناشناس
|
Russian Federation
آقاي ناشناس عالي است راستي كه من هم باور كرده بودم بايد گذاشت خودشان انتخاب كنند اما حالا متوجه شدم اين نيز دام اجانب براي به فساد كشيدن است
ایمان
|
Russian Federation
ناشناس محترم
شما دو تا نکته رو مطرح کردید
1- پول مفت پسرها
2- ابلیس با رسانه های برون مرزی
اعتقاد و ایمان واقعی ه تنها در مقابل این موارد ایستادگی میکند بلکه اگر شمشیر هم در گلوی یک انسان با ایمان واقعی بگذارید حاضر به کشف حجاب نمی باشد
نکته انجاست که اختلاس 3000 میلیاردی --- به اعتقاد جوانان ما می زند که هیچ ماهواره و برنامه های پورنو گرافی نخواهد زد
بالا رفتن سن ازدواج به دلیل فشارهای اقتصادی
افزایش میزان طلاق به دلیل وجود تورم
بالا رفتن سطح توقع مردم با برنامه های سیما
و....
ضربه ای کاریتری به اعتقادات مردم می زند
ناشناس
|
Russian Federation
حرف پسر شجاع اصلا هم سطحی نیست مثل قانوق نیوتن آیه قرآن و حرف 1400 پیامبر خدا منطقی عقلانی و علمیست

البته منظور اصلی از این حرف تعریف فرهنگ در تمدن غرب و حتی شرق هست و نظام سرمایه داری و اقتصادی که در آن زن هر چه عریان تر برهنه تر باشه کالایی جذاب تر و مدرن تر و پیشرفته تر برای پول در آوردن هست... و متاسفانه روز به روز بر این تفکر دروغ عریانیت بیشتر تمدن بالاتر دامن می زنند......

طوری که با ادامه این وزن شاهد زنان به اصطلاح نخبه ای که کاملا عریان در جامعه هستند در آینده نزدیک خواهیم بود...به اسم تمدن.......!!!!
ایمان
|
Russian Federation
اقای ناشناس استدلالتون قابل قبول نیست
به دلیل اینکه ایمان انسان ها رو ضعیف و ناتوان تر از پول و تشویق بیگانه می دونید
ایمان در قلب انسانهاست نه در ظاهرشون
چه بسیار انسانهایی که در ظاهر مومن بودند و در باطن چیز دیگری هستند
عزیزم فکر نمی کنی اعمال برادران به ظاهر مومن ایمان جوانان ما رو بیشتر از تبلیغ بیگانه به باد داده
فکر می کنی اختلاس 3000 میلیاردی چقدر ایمان جوانان ما رو به باد داده؟
و برعکسش رفتار مرحوم رجایی چه مقدار انسانهای غیر معتقد رو معتقد کرده؟
افزایش قیمت دلار چقدر فح--- رو گسترش داده
در--- گویی های اقای احمد... چقدر اسلام ستیزی ایجاد کرده
به نظر من این رفتارهای بزرگان ما از حرکت رسانه های بیگانه خطر ناکتر هست
خواهشا چاپ کنید
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۶۲
۲۳
و علیکم جمیعاً
اره خب غیرت و ناموس پرستی ...
حیا و عفاف رو بذار کنار ، حلّه ...
میشیم عنده نیویورک ، اما ...
سالها قبل یه مطلب از شهید اوینی خوندم ...
فکر کنم درباره دهکده جهانی بود ...
چه تعبیری داره تو اون مطلب داشت یادم رفته ...
همون موقع که تو کاباره های لاس وگاس دارن زن و مرد ...
توی هم میلولن و سر میکشنو تلو تلو میخورن ...
همون وقت این وره دنیا توی اون شبه ظلمانی یه عده عاشق ...
توی فکه و مجنون و شلمچه دارن بندگانی با محبوبشون راز و نیاز میکنن ...
عشق بازی میکنن ...
زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی
"صراط جونه من اون مقاله شهید اوینی رو برامون بذار"
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۵۰
۱۱
اصلا تیتر شما صراط عزیز اشتباه یعنی چی نوشتید مدرنیته یا سنتی
یعنی هرکس که چادر سر کنه آدم سنتی و عقب مونده ای هستش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳۴
۶۸
تفکرات شما باطل است ، آدمی عاشق زیبایی هاست ، در طول تاریخ فقط متحجرین و عقب مانده ها با هر چه زیبایی بوده مشکل داشته اند اما بر خلاف نظریات متحجرین در باطن آنها هم عاشق زیبایی ها هستند .
حمید
|
United States of America
البته بستگی به این دارد منظورتان از زیبایی چه باشد؟وزیبایی را چگونه تعریف کنید!
پوشیدگی ووقار ومتانت ویا خودنمایی وعشوه گری وهوس آلودگی
ناشناس
|
United States of America
بستگی داره منظور از زیبایی چی باشه . تنزل زن به بدن ، نگاه کالاییه نه زیبایی . نتیجه اش رو هم در دنیای غرب مشاهده می کنید . خیل زنانی که جوانی را پشت سر گذاشتند و تک و تنها زندگی می کنند و حتی گاهی از شغلشان هم اخراج می شوند .
ناشناس
|
United States of America
در باور شما غرب زده ها که به زنان نگاه ابزاری دارید، زنانی که زیبا نیستند هم لابد باید سرشان را بگذارند و بمیرند !!!
حقجو
|
United States of America
بله شما درست می‌گید
انسان عاشق زیبایی است، اما...
اما خدایی که زیبایی را آفرید دنیا را محل آزمایش قرار داد و برخی زیبایی‌ها را حلال کرد و برخی که مایه‌ی گمراهی بشر و توهین به زن می‌شود را آزمایش...
شناس
|
United States of America
دوستان؛ شماها که با دیدن زیبایی دچار تحریک می شوید، قطعاً به یک دکتر نیاز دارید. البته تقصیر شما هم نیست به هر حال هر چیزی را که محدود کنی نسبت به آن حریصتر می شوی
ناشناس
|
United States of America
دوست عزیز من بین واژه مقدس "زیبایی" و واژه غریزه مشرب "خوشگلی" خیلی تفاوت وجود داره. عزیز من قرآن فرموده لاتلبسوا الحق بالباطل....
ناشناس
|
United States of America
مشکل ما در راه نشان دادن به زیبایی است
مثلا یک نفر زن غربیه برای چه باید خود را برای جامعه زیبا کند ؟؟؟ شاید برای اینکه امار بچه های نامشروع و طلاق بالا برود ؟؟
یا شاید امثال کشور های غربی از محصولات لوازم ارایشی اندازه کل نفت سود کنند
بچه جون کسایی که تو رو از این حرفا پر میکنن دنبال جلد واسه اهداف واقعیشون هستن
بیدار شو
ضمنا
زیبایی خوبه برای اهل خونوادش
sajjadbahrini@ymail.com
|
United States of America
سلام منم آمریکا بودم این حرفا رو میزدم دوست من.ولی به حرفی که میزنی بیشتر دقت کن اگه ناموس خودتو بذارن جلوی ملت دید بزنن خوبه ،خداییش خوبه
محمد طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۲۰
۵
پیغام جدید سایت صراط بعد از ارسال نظر: مخاطب گرامی ، به دلیل تراکم نظرات ، انتشار نظر شما سالها زمان می برد ... با تشکر مدیر سایت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۲۹
۱۲
پسرشجاع چه اشاره زیبایی داشتن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۲۳
۷
یعنی شما آخرشید. کسی که کمی انگلیسی بدونه می فهمه ترجمه هایی که نوشتید بالای عکس ها با متن انگلیسی توی چند تا از عکی ها مطابقت نداره. مثلا اون عکس خانم روستایی که بالاش نوشتید خریتش به پایان رسید! اصل ترجمه میشه تا خریدش به پایان رسید .(مردید منتشر کنید!)
بنده خدا
|
United States of America
آقای ناشناس ...
تا کلاس چندم خوندی شما؟!!!
پیشنهاد می کنم برای خوندن متن ها و نوشته ها، اگر عینک ندارید از ذره بین یا magnifier ویندوز استفاده کنید!
:) :) :) !!!
ناشناس
|
United States of America
آقای بنده خدا، شما بهتره تشریف ببری انگلیسی خودت رو بهتر کنی. نصف ترجمه های اینجا غلطه. اون پیرزن میوه فروش حرفی از گرونی ها نزده. بالای عکس اون دو تا پیرزن نوشته نشده "یکی گفت مضحک است!" بالای عکس اون خانوم در چارچوب در نوشته نشده "به نظر او گرفتار خواب و خیال است"
آرمان
|
France
|
۱۹:۲۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۲۷
۱۱
ترجمه هدف دار!!!!
کسی نوشته های انگلیسی رو نمیخونه؟ همینی که صراط نوشته رو قبول میکنید؟
فقط به درد خندیدن میخوری صراط!
و سادگی بعضی ها به درد گریستن!
منتشر کن عزیز
|
Poland
|
۱۹:۴۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۸
۸
صراط = ا--- بی عمل !!

ی بابا مگه فیسبوک ترسناک ترین ابزار جاسوسی دنیا نیست . یا مگه متعلق به استکبار جهانی و صهیون نیست پس در فیسبوک فیلتر شده چه کار می کنی ؟؟ مگه وی پی .... جرم نست؟؟

همچنین تیترت را تغییر بده به نتیجه --- زور و اجبار به جای فرهنگسازی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۲
۱۵
صراط جان:
مگر اینگونه نیست .تا کی از حقیقت فرار خواهید کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۲
۱۱
اگر طبق گفته قرآن حجاب اجباری نباشد وضع از این هم بدتر است.خودتان را گول نزنید
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۸
۱۱
اگر خوانندگانتون به خودشون اول زحمت بدن این صفحه و کامنت‌هاش رو چک کنن و بعد البته باز هم به خودشون زحمت بدن و فکر کنند، می بینن که تو همین مدت کوتاه چقدر این صفحه نظر خواننده‌های امریکایی خودش رو درباره‌ی وحشی و جنگ‌طلب بودن ایرانی‌ها تغییر داده. اگه خواننده‌هاتون مطالب صفحه رو بخونن، می‌بینن که چقدر نویسنده عاشقانه درباره‌ی ایران می‌نویسه و عکس از اقصی نقاطش منتشر میکنه. تمام هدفش اینه که به مردم امریکا نشون بده، ایران چیزی نیست که رسانه‌های غربی دارن به خورد مردم غرب میدن. متاسفانه ولی شما صراطی‌ها مصداق "الذین فی قلوبهم مرض" هستید. از بس که دل‌هاتون تاریکه و دیگران رو با بدبینی می‌بینید و می‌شناسید، فکر می‌کنید همه‌ی آدم‌ها مثل شما سرشار از نفرتند.
آقاي.دل
|
Canada
شكل.ما.آمريكايي.ها.نيستن...
مشكل.ما.امثال.تو.هستن.كه.به.مردم.خودشون.وحشي.ميگن...گوگولي
درضمن.اهميتي.نداره.كه.آمريكايي.ها.چي.فكر.ميكنن
ناشناس
|
Canada
از نظر اونام اهمیتی نداره تو چی فکر میکنی دل جون
شناس
|
Canada
آقای.دل
اتفاقاً مشکل شما هستید که با کل دنیا سر چنگ دارید و هر کسی که مثل شما نباشد یا مثل شما فکر نکند را با رکیک ترین الفاظ خطاب قرار می دهید. ما به خودمون وحشی نمی گیم، ما می خواهیم ایران رو اونطور که هست نشون بدیم و بگیم ایران و ایرانی تنوع و نوع لباس های متفاوتی داره
م
|
Canada
سلااام.اتفاقا این صفحات برای امریکایی ها نیست.برای خود خود دخترای ایرانه که یاد بگیرن از حجاب خارج بشن و خودشونو تو آغوش شیطان بندازن. وگرنه مردم امریکا مارو با عرب ها یکی میدونن!!! شما ها کجای کارین که بهشون اینقدر اطمینان دارید؟؟؟؟؟؟!!!!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۴
۷
متاسفانه در بعضی از موارد این آقایون و آقازاده هاشون دارن از این بد حجابی ها بهره برداری سیاسی و اقتصادی میکنن ، بطور خلاصه دارن از این فساد لذت میبرن.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما صمد اقا
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۵
۸
صراط جون،تو خودت سواد انگلیسی نداری فکر نکن ما هم نداریم،منتها شماها چون ذاتتون خرابه و سوادتون پایینه و درکتون در پایینترین سطح قرار داره و تنها جمله ای که براتون تعریف شدس"مرگ بر امریکا"هست،باید بهت بگم داداشم ---!!!!!!
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۷
۴
ترجمه ها بسیار ضعیف هستند و شائبه غرض ورزی را بر می انگیزند... در مواردی (نه چندان اندک) معنی انتقال یافته کاملاً عوض شده ...

برای مثال در عکس بالا سمت راست (ابیانه) ترجمه : شخصی لطیفه ای (حرف خنده داری) گفت... که ناظر به علت لبخند و خنده بر لبان این بانوان می باشد
ناشناس
|
Canada
هر کس بر درستی یا نادرستی ترجمه ها شک داره می تونه بره تو گوگل ترانسلیت، ترجمه اصلی رو ببینه.

اتفاقا ترجمه ها کاملاً صحیح و درست هستن.
ناشناس
|
Canada
از کی تا حالا گوگل ترنزلیت شده منبع معتبر؟ :)) دوست من، شما یه متن انگلیسی رو که معنیش رو می دونی بده به گوگل ترنزلیت و بگو به فارسی ترجمه ش کنه تا ببینی چه چیز مضحکی ترجمه میکنه. told a funny میشه لطیفه گفتن. اونی که صراط ترجمه کرده میشه told it's funny
سحر
|
Canada
ناشناس دوم.. شما برای ترجمه انگلیسی به فارسی از گوگل ترانزلیت استفاده می کنید؟ خب دلیل این همه سو تفاهم همینه عزیز.. ترجمه گوگل برای زبانهایی که ساختار جمله کاملا متفاوت دارن افتضاحه..
ناشناس
|
Canada
متاسفم سرویس ترجمه گوگل صرفاً لغت به لغت ترجمه می کنه و معنا و مفهوم جمله رو در بسیاری از موارد اشتباه ترجمه می کنه... تعجب می کنم از نظرتون...

میدونین مصداق این جور اطمینان و اعتماد کاذب به این جور ابزار ها چیه ؟ اون بار اون پارچه نویس که مدتی مورد تمسخر رسانه های بین المللی شده بود که در ترجمه
"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"
نوشته بود
"America can do no wrong"
که معنای کاملاً 180 درجه متفاوت می دهد.

احساسی برخورد نکنید اگر دنبال حق هستید. حتی اگر تحلیلتون به حقیقت نزدیک باشه از ابزار ضعیفی (ترجمه های اشتباه ) استفاده شده.

لطفاً این پیام رو منتشر کنید
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۵۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۲
۵
پبش داوری شما قبل خواندن توضیحات عکس می تونه یکی از دلایلی باشه که ترجمه های این توضیحات به شدت از حقیقت دور باشن.... خوب بود که قبل از منتشر کردن و تحلیل یه مطلبی حتماً با دقت ترجمه ها انجام می شد تا نه افراط صورت می گرفت نه تفریط...

متاسفانه ترجمه ها در مواردی کاملاً بی ارتباط به منظور و حس نویسنده اند.

لطفاً منتشر کنید
بنده خدا
|
Canada
نکنه شما همون "براندون" هستی؟؟؟!!!

ناشناس کانادای ... دیگه اینقدر انگلیسی ترویج شده که هر کسی می تونه بفهمه ترجمه ها درسته یا غلط!

شما زیاد حرص نخور!!!
اگه صراط به خودش شک داشت این نظرات رو منتشر نمی کرد.

نایس تو سی یو مستر براندون!!! :)
آرمان
|
Canada
بنده خدا صراط به خودش شک نداره به فهم و درک کاربرانش مشکوکه!!
نایس تو سی یو؟؟؟!!! :o همون همون! راحت باش شما
بگو مررررگ بر آمریکا!! :))))))))
سحر
|
Norway
|
۲۲:۲۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۴
۶
ترجمه ها اشتباهند. بار معنایی جملات کاملا دستکاری شده...
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۴
۶
هاها گوگل ترنسلیت که همه چیز رو در بو داغون ترجمه می کنه مشکل شما اینه که سوادت در همین حد گوگل ترنسلیته اقلا برو تقویت کن زبانتو یا اینکه واقعا این حرکتت هدفدار بوده وگرنه که این آدم نگاهش به همه گروه افراد یکسان بوده و به همه چه مذهبی و چه غیر مذهبی به چشم یه آدم نگاه کرده توی اون عکس که خانوما دارن می خندن گفته شده که یه نفر یه چیز خنده دار گفت منظورش اینه که دلیل خنده ی خانم ها این بوده اون یکی هم گفته که من می خواستم ازون خانم خرید کنم اون ولی راهنمام گفته نمی تونیم بخریم چون خیلی گرون میشه منم یه نگاه به این زن و این منظره انداختم و گفتم هر چقدر که می خواد همون قدر ازش بخر.شما واقعا با منظور دارید اینکارو می کنید جناب صراط نیوز.
ناشناس
|
Netherlands
لابد لزومی ندیده تقویت کنه . این شماهایید که برای بلبل زبونی برای ارباب مجبورید زبانش رو خوب یاد بگیرید !
امیر
|
Netherlands
پس چرا تو مدارس انگلیسی یاد میذن؟چرا --- دستور جمع آوری درس زبان رو نمیده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۱۲
۱۶
سایت انسانهای بیسواد ومطلق گرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا..باسواد...واقع گرا.آرماني...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳
۳
صراط تو همه نشستی با دقت بررسی کردی ها!
خادم
|
Iraq
|
۲۳:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۶
۱۴
خیلی متعجب شدم از نظرات بعضی ها --- ...!

تصاویر گویای همه چیز هست ...
اونوقت یه عده چسبیدن به ترجمه ها ...

ترجمه ها، درست یا غلط، مساله ای رو حل نمی کنه

مهم اینه که اینگونه عکس ها دارن جامعه ایرانی رو افسار گسیخته و بی بند و بار نشون میده

خواهشا دوستان به سن کسانی که ازشون عکس گرفته شده هم توجه کنند
خانوم های چادری همه سن و سال بالایی دارند و خانم های مانتویی همشون جوان هستند!
این نوع عکسبرداری با قصد و غرض نیست!!!!
سحر
|
Iraq
خانم چادری جوان هم در صفحه شون هست .. اما اینجا گذاشته نشده .. خانم های مسن بدون چادر و عشایر هم همچنین... روحانی معتمد بازار هم هست.. اتفاقا عکسی از یک روحانی خندان و توضیحی که گذاشته و تصویر مثبتی که از روحانی مسلمان ارائه کرده بود برای بعضی ها قابل تحمل نبود...
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۸
۱۷
ای --- بر سر هر چی بی حجابه
سن یاد گیری تا 14 ساله
اگه کسی تا اون موقع نفهمه که حجاب خوبه و اگه رعایتش نکنه --- بر سر میشه دیگه حسابش با کرام الکاتبینه
مگه این که خدا بهش رحم کنه
حامد
|
-
|
۰۱:۳۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۶
۳
ای صراط...
واقعاً که انتظار نداشتم...!!!!!
یعنی یک نفر نداری که انگلیسی بدونه
این چیزا چیه جا ترجمه فارسی نوشتی؟!!!!!!!!
اشتباهن !!!!!
سینا
|
United States of America
|
۰۴:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۶
۳
نکته جالب اینه که ترجمه تقریبا نصف نوشته های عکس ها غلطه و کاملا مغرضانه ترجمه شده. کسی که اندکی با زبان انگلیسی آشنا باشه اینو میفهمه که ترجمه ها توسط یک آدم مغرض انجام شده.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۱۱
۹
هم این وریها هم اونوری ها باید آزاد باشن هرجور میخوان لباس بپوشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چنگل که نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو واقعا لباس ميپوشي؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
به به
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان:
آخه فرهنگها پائینه و به حقوق هم تجاوز منیکنن یا بعضی ها خودشونو بر دیگری الاتر میبینن.
نورا جان بی ظرفیتی نمیذاره همه راحت باشن.
افتاب گردون
|
Iran (Islamic Republic of)
صمد اقا و نورا جان
با تمام احترامي كه براي شما دو نفر قائل هستم بايد خدمتتون عرض كنم كه
اينكه هر كس هرطور كه خواست لباس بپوشد با عقل و منطق هماهنگ نيست
چون خداوند انسان را با اميال و هوسها افريد و انواع قوه هاي شهواني و نفساني را درخلقت او نهادينه ساخت و از انسان خواست تا افسار نفسش را بدست بگيرد و تقوي پيشه سازد تا داراي روح متعالي و روحاني شود و شايسته بهترينها (بهشت برين)كه اگر به اين نفس بها دهد پست تر از حيوان واگر انرا مهار سازد برتر از فرشته ميشود
پس خداوندي كه از نوع خلقت خود اگاهي دارد قطعا بهتر و دقيقتر از نوع بشر به روحيات و خُلقيات مخلوقش اگاهي دارد
در نتيجه طبق اياتي كه در قران هم ذكر شده نحوه پوشش چه براي زن و چه براي مرد مشخص و معين شده است
پس اين چه منطقي است كه شما بر اساس ان خواستار ازادي در نوع پوشش هستيد ايا شما بهتر از خداوند نسبت به خود و روحيات خود اگاهيد
و يا اينكه اشاره داشتيد اين به فرهنگ انسانها باز ميگردد خوب در فرهنگ اعصار گذشته زنان پوشش داشتند و اين نوعي برتري محسوب ميشده پس چه شده كه اگر كسي به زن بد حجاب و بد پوشش نگاه نامربوطي بياندازد بي فرهنگ محسوب ميشود در صورتي كه اين اشكال (نگاه بد)ناشي از پوشش بد است
خداوند شهوت مرد را در نگاهش قرار داده و مرد با ديدن تحريك ميشود پس ميبينيد كه اگر هركس هرطور كه خواست لباس بپوشد نه فرهنگ درست نگاه كردن نهادينه ميشود و نه كسي به ارامش ميرسدچون نفس انسان كه خداوند ان را افريده تغيير نميكند بلكه سركوب ميشود و ممكن است به طريقي كه شايسته نيست خود را بنماياند انهم با تجاوز و غيره
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
آفتاب گردون بسیار عزیز:
تمام فرمایشاتت رو قبول دارم و ممنون بابت حسن توجهت.
عرض کنم خدمتت که فرهنگی که من ازش نام بردم چیزی نیست جز فرهنگ غنی انسانی و دینی و در تائید فرمایش شما حکم الهی در خصوص این مقوله بهترین ، کاملترین و حتی انسانی ترین نظر رو داده که متأسفانه بعضی ها ازش غافلن.
این که من فرهنگمون پائئنه به این معنیه که واقعأ در سطح جامعه بعضی ها قدر حجاب رو نمیدونن و اون دسته از بی حجاب های کم توجه خودشون رو بالاتر از بقیه میدون و یه جورائی فخر فروشی میکنن در حالیکه رعایت اصول انسانی باعث مباهات و بزرگی محسوب میشه که چون بی فرهنگ هستن رفتارهای غیر منطقی برخورد میکنن.
(چاکر آفتاب گردون عزیز)
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان:
چرا درج نمیکنی جواب آفتاب گردون بسیار عزیز رو.
---
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۷
۲
قربان سواد انگليسيتان بروم! شايد هم سوادش رو داريد اما خب ميخواستيد يه جوري ترجمه كنيد كه با نوشته خودتان بيشتر جور در بياد!
مضحكترينش در خصوص اون فروشنده ميوه است كه اصلا مترجم تو يه باغ ديگه سير ميكنه!
----
درضمن كلا منظورتون از اين مقاله چي بود؟ يعني اصلا خودتون هم فهميديد ميخواهيد چيو ثابت كنيد؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فضولی غربیها در فرهنگ ایرانیان .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۷
۲
ای بابا من نمی فهمم وقتی فیس بوک تحریمه شماها چرا همه اش تو فیس بوکید واین قدر بزرگش می کنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۵
۳
چند تا نکته...

۱. کلا زبان انگلیسیتان را بهتر کنید. ترجمه ای که مترجم انجام داده، بیسوادی خودشون رو نشون میده.
۲. بدحجاب هستند... کار زشت کردند (!!!) درست... ولی شما کار زشت تر کردید که در ملاعام این عکس ها را منتشر کردید... اون هم در سایت خبری.
بهتر بود صرفا موضوع را توضیح میدادید.

با تشکر
كاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۷
۳
يا خيلي بيسواد تشريف داريد يا بينهايت خبيث و دروغگوييد. ترجمه ها اصلا با متن همخواني ندارد و كاملا مغرضانه انجام شده است.
محمد
|
United States of America
|
۱۲:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۶
۱۲
اگر متمدن بودن به برهنگی است فکر کنم باکلاس ترین و متمدن تر از میمون نداریم
ناشناس
|
United States of America
کسی نگفت متمدن بودن به برهنگی ست. تمدن ذیل پوشش تعریف نمیشه. مثل این می‌مونه که بگیم اگه متمدن بودن به پوشیدگی است پس گوسفند از ما متمدن‌تر است!
ناشناس
|
United States of America
یا مردان عرب چون از مردان ما پوشیده تر هستند پس متمدن تر هم هستند. پوشش ذیل فرهنگ و به تبع تمدن قرار می‌گیره. انواع پوشش نه الزاما نشونه بی فرهنگیه و نه نشونه با فرهنگی. نوع پوشش صرفا می تونه حامل یه کد فرهنگی باشه و نماد انواع مختلف باورها و طرز تفکر.
ناشناس
|
United States of America
ناشناس کانادایی یکی از فاکتورهای مردن بودن و متمدن بودن در باور غرب زده ها همین کم لباس پوشیدنه . به طوریکه بارها عکسهای زنهای دامن کوتاه پوش پیش از انقلاب رو در کنار زنهای محجبه گذاشتند و زیرش نوشتند چی بودیم و چی شدیم !!! در باور این جماعت زن هر چه --- تر و بدن نما تر باشه مرغوب تر و با فرهنگ!!! تره . برعکس زنهای ساده محجبه رو تحقیر می کنند .
ناشناس
|
United States of America
کانادایی حالا چرا فکر می کنی مردان ایرانی فرق خاصی با مردان عرب دارند ؟ سر و ته یه کرباسید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۸
۱
صراط جون ! کمبود محبت داری ؟! ترجمه غلط گذاشتی که بعد کامنتهای اعتراضی رو پایینش منتشر کنی ؟ اگه غرضی داشتی که نباید دیگه کامنتهای تصحیح رو منتشر می کردی . پس کمبود محبت داری لابد :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط از این یک نظر که نسبت به سایت های خبری فارسی کمترین سانسور رو در انتشار نظرات خواننده ها داره، قابل تقدیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لایک :)
مریم91
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۷
۱۲
من نمی دونم زنان غربی از برهنه بونشون به کجا رسیدن که اینقدر بعضی از دخترهای ما دوست دارند مثل اونا باشن !!!!!!!
امیدوارم بعضی از دختران ما از خواب بیدار بشن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اگه تو زن ایرانی برهنه تو خیابون می‌بینی، حتما یه دکتر برو.
مریم91
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس برهنه نیستند.
اما پوشش های بعضی از خانم ها دسته کمی از یه زن برهنه نداره.(با اون مانتوهای کوتاه و --- و شلوارهای تنگ و ---)
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
مریم ورژن 91 هم درومد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کانادایی برهنه بسیار بهتر از این زنهای عق--- که سعی می کنند به هر ترفندی خودشون رو تو چشم مردها --- کنند .
پونه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۵
۹
وجه تمایز انسان از حیوان پوشش و حجاب است.اگه مرد و زن جایگاه خود را بدانند و هدف از افرینش خودرابشناسند حقیقتا از راهی که قران واسلام به انها نشان داده تخطی نخواهند کرد.مشکلات اجتماع ما ناشی ازبی توجهی به اموزه های دینی است.کسی که ادعا میکند مسلمان است باید در تمام موقعیت ها مسلمان باشد .بهترین راهنما نیز قران کریم است
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
وجه تمایز انسان و حیوان عقل و اختیار است.
امیر ه
|
Iran (Islamic Republic of)
داشم گفتم اسم مارو استفاده نکن لطفا!!!امیر.ه منم بچه مشد!البته باهات هم عقیدما!پلیز دونت یوز مای نیم داشم!
گيشنيز
|
Iran (Islamic Republic of)
آره امير جان، همچنين شعور، فرهنگ، حجاب و عفاف، وفاداري به خانواده، عبادت، دين، دوري از هوس‌گرايي و ... نيز از وجوه تمايز انسان و حيوان است كه يادت رفته بود به آنها اشاره كني!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
بله ولی دوباره اصلیترین وجه تمایز عقل و اختیار است که خداوند بر هر موجودی این موهبت رو عرضه کرد قبول نکرد مگر انسان
گیشنیز
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جان، هیچ موجودی اختیار نکرد، چون از عوقب گناه آلودش می ترسید.
عرض من اینه که اگه عقل و اختیار و آزادی خوبه، در کنارش موارد دیگه ای هم باید در نظر گرفته بشه تا انسان به سعادت برسه.
گیسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۳
۲
من که شخصا مشکلی ندیدم اگر هم حرکتی در این زمینه شده حقیقت نشون داده شده!عکس های سمت راست برای ده ها و شهرستان هاست و عکس های سمت چپ هم برای شهر هاو به خصوص پایتخته! شایدم از این می س--- که بیگانه این حرکت و کرده خوب مقابله به مثل هم راه حل مفیدیه شما هم اقدام کنید بسم الله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موضوع اینه که عکسها طوری گرفته شده که انگار زنهای ایران یه مشت سبک مغزند که به جز --- به چیز دیگری فکر نمی کنند . شما شاید این طور باشی! ولی ما نیستیم .
گیسو
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نکن منم آدم مقیدیم اما از نوع روشنفکرش نه از نوع متحجر و خشک مغزش! آزادی حق هر آدمیه! درمورد این فضولیه غربی ها هم اگه میتونین حق تون و بگیرین که بعید میدونم در غیر این صورت حرف زیادی نزنین!
گیسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۵
۳
اونها فقط تفاوت شهر و روستا رو نشون دادن صراط جان خواهشا اینقدر اذهان و منحرف نکن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در شهر این همه زن محجبه و ساده هم وجود دارند . چرا فقط زنهای داف و مدل رو --- کرده بود ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به همین دلیل که ما هام محجبه ها تو آمریکا برامو جالبترن...فکر کنی مفهمی
گیسو
|
Iran (Islamic Republic of)
آره تو راست میگی ! اصلا این حرکت کاملا معنی دار و هدفمند بوده شما حرص نخور چون صرفا با دو تا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و از این قبیل حرفها نمیتونی حق تو بگیری باید عمل کنی و با عمل پوزه شون و به خاک بمالی که عمرا این اتفاق بیفته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۵
۱
صراط بی خاصیت ؟100%
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۶
۶
همه این برنامه ها از زمان دولت آقای عبای شکلاتی شروع شده
گاهی اوقات سرباز و با پوششی عادی در خیابان راه رفتن شاید زیاد تحریک برانگیز نباشد اما اگر آرایش زیاد و لباس ها چسبان بر تن باشد و در خیابان در راه رفتن بی شک تحریک بر انگیزد است.
خیلی زشت است زنی شوهر دار اینگونه لباش بر تن کند...آیا این زنان برای به رخ کشیدن زیبایی خود این کار را میکنند آیا این گروه از زنان نیاز هایشان در خانه با همسر خود ارضا نمی شود و حتما باید در جامع با این پوشش نامناسب خود را ارضا و دیگران را تحریک کنند؟
چرا مردی به خاطر نیت شیطانی خود به دنبال زنی تا درب خانه او را تعقیب می کند و بعد از عمل شیطانی خود متوجه میشود زن متاهل است...چرا زن باید مانند زنان خیابانی لباس بپوشد که مردان اینگونه به این چشم به آین ها نگاه کنند
زن در جامعه اسلامی شخصیتی بسیار والایی دارد پس چه بهتر که ما به این شخصیت به خاطر خودمان احترام بگذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه که خود خارجیها هم با دیدن این زنها که همه از دم آرایش کرده بودند متعجب و شاید ذوق زده !! شده بودند .زن غربی این طور خودش رو تابع خواست مردها نمی کنه ، که بعضی زنهای ایرانی !! احتمالن تصمیم بگیرند از این به بعد به جای تایلند و شرق دور یه توک پا تشریف بیاورند ایران !!!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
۸
۶
من نه میگم عریانی مثل حیوون و نه تمدن مثل میمون
حرفم اینه اختیار و آزادی
داداش و خواهر محترم اگه آزادی اینه که عریان بیای بیرون منم می خوام آزاد باشم و همه رو بکشم ( تازه اگه کسی رو کشتی خیلی بهتره که یه نفر رو به انحراف بکشونی و اون هم چندین نفر دیگه رو و ... )
تا جایی حق داری و آزادی که آزادی و حق دیگران رو ضایع نکنی ( اگه شهوت رو درک کرده باشید می دونید که بی حجابی برای خانواده و بخصوص کودکان سم هست )

نتیجه هم بگیرم بعدا نگید هدفت چی بود : تمام این بحث ها سر تعریف آزادی و اختیار هست اگه تعریفتون فرق داره خوب برید کمی فکر کنید ( کار سختی نیست ) و اگه تعریفتون یکی هست پس نوع بیان فرق داره که مهم نیست

یک نکته هم اضافه کنم تا انشام کامل شه
نکته : من هم انگلیسیم خوب نیست و ترجمه ش رو نمی دونم چی میشه ولی اینو می دونم که اگه اشتباه بوده باید درست شه و راجع به یه سایت خبری نمیشه با یک موضوع قضاوت کرد ( هیچ چیزی 100 % ایده آل نیست و فقط معصومین بی اشتباهن )
دخترک
|
Germany
|
۱۹:۴۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
۱۲
۵
بابا صراط جان!!! این آقا اول از شهروندان نیویورکی عکس می گرفت که اسم پیجش هم بود آدم های نیویورکی بعد به هر شهری که می رفت از مردم اون شهر عکس می گیره و میذاره خیلی هم پر طرفدار این حرکتش حالا هم اومده ایران داره از مردم ایران عکس می گیره، خوب همین جوری هستیم دیگه!!! به زور می خواین بگین زنان ایرانی از دم چادری یا با پوشیه هستن؟؟ اون ترجمه هاتون فقط غرض ورزی شمارو نشون داد و باعث بی اعتمادی ما به اخبارای داخلی
دستش هم درد نکنه در ضمن حرکتش خیلی جالبه
ناشناس
|
Germany
عکسای جدیدشم دیدین که از ---؟ پس از همه قشر هست نه؟ زنان چادری پیر جوون بچه سرباز ارتشی....
ناشناس
|
Germany
همه زنهای ایرانی مانکن هستد ؟! عجب ! باز یه مشت ونک به بالا و مقلد خودشون رو بی شماااار دیدند !! آیا در خیابان که راه می رویم (به جز مناطق خاص) اکثریت زنها مانکن هستند ؟! ایشون این همه زن فعال و شاغل رو ندیده گرفته و رفته سراغ یه مشت زن به اصطلاح --- که به جز آرایش کردن و --- و جلب توجه مردان(که اتفاقا مردهای غربی هم زیر این عکسها حسابی خوششان آمده بود!!)کار دیگری ندارند . به عنوان یک زن اصلا علاقه ندارم چنین تصویری از زن ایرانی به خارجی ها نشون داده بشه . این عکاس قشری از زنها رو چنان گسترده نشون داده که انگار همه زنهای ایرانی این قدر علاف و بی فرهنگ اند .
امیر
|
Germany
عقده ونک به بالا بدجور این ی--- غر--- رو خفه کرده!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۱
۵
۱
دوستان، حالا که سایت صراط اجازه می ده نظراتتون پخش بشه، لطفاً در اظهار نظراتتون یه کم بیشتر رعایت اخلاق رو بکنید. من هم با این نظر صراط مخالفم ولی سعی می کنم که به کسی بی احترامی نشه
با تشکر
سعید
|
France
|
۰۹:۰۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۱
۱۲
۳
شیوه نگارش شما واقعا غرض آمیز است. در عکسی که دو پیرزن در حال خندیدن هستند شما معنی کردید : یکی گفت : مضحک است.یعنی انگار که طرز پوشش این مردم را مسخره کرده است. اما معنی واقعی عبارت انگلیسی فوق میشود : "یک نفر حرف خنده داری زد." حالا دیدید چقدر فرق کرد؟
در مورد پیرزن میوه فروش هم هرگز گفته نشده : مجبوریم هرچه میگوید بپردازیم". ایشون از این پیرزن عکس میگیرد اما میگوید دوست دارم بخاطر گرفتن عکس از او خریدی بکنم.به راهنمایش میگوید و راهنما بعد از صحبت با پیرزن میگوید غیرممکن است چون قیمتهایش بالاست. در نهایت ایشان عکس دیگری میگیرد و به مرد میگوید هرچه میخواهد به او بده. مستحضر باشید که قیمت میوه در آمریکا خییییلی از ایران گران تر است و در اینجا راهنمای ایرانی میگوید میوه گران است.چه بسا برای ایشان گران نباشد.
درمورد عکس دو خانم بالایی ترجمه شده : "بهترین دوست و همراه خوب" اما درستش اینه : "بهترین لوازم ( کیف،گردنبند و...) دوست خوبی است" که به خوش پوشی اشاره دارد.
ضمنا این صفحه تماما به خوبیهای ایران و ایرانی اشاره دارد و سعی در تغییر نگاه آمریکاییها نسبت به ایران بدلیل پروپاگاندای دولت آمریکا دارد. کمی منصف باشیم و بدلایل حرفه ای این کامنت رو در سایت قرار بدید.
ناشناس
|
France
در این صفحه اکثریت زنهای ایرانی !! مانکن نشون داده شدند که برای عکاس ژستهای آنچنانی می گیرند . اگر هم تک و توک عکس زن غیر مانکن گذاشته شده برای تحقیر و تمسخره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۱
۴
۴
به عبارت دیگر عفت و بی عفتی را با هم مقایسه کرده
گیسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۱
۶
۳
اونها فقط تفاوت شهر و روستا رو نشون دادن صراط جان خواهشا اینقدر اذهان و منحرف نکن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۳
۷
من رفتم دیدم . از دخترهای --- و آنچنانی عکسهای زیادی گرفته . انگار همه زنهای مملکت از صبح تا شب در بوتیکها و سالنهای آرایشی هستند . وقتی عکس از زن چادری یا زن ساده بی آرایش گذاشته ، هم لایک کم خورده و هم عده زیادی پایین عکس به حجاب و شخصیت زن توهین کردند . عکسهای این عکاس ایران رو بیشتر مستعمره غرب نشون میده تا کشور شرقی مستقل .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۵
۱
صراط نیوز نگو بگو فیس بوک نیوز
برای مندجای سوال داره این صراطیها اینقدر تو فیس بوکن مگر حرام نیست؟؟؟!!!!
آخ ببخشید واسه ما حرامه نه شما!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۵
۲
اقایان محترم نظردهنده!! گویا خودتان برای خودتان میبرید و میدوزید و حرف میزنید. خوب شد فهمیدید اسلام چیزی به اسم حجاب آنهم برای زنان دارد و هرکه آنرا رعایت نکرد با حیوانات مقایسه اش کنید! نگاهی هم به خودتان بیندازید که جز توهین و ف--- و --- دیگران و عدم احترام به حقوق دیگران وهزار د--- بی در--- دیگرتان کم از .... ندارید و دلتان خوش است که انسان هستید آنهم از نوع مومن و پرهیزگارش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
شما نگران هوسهاي خودت هستي مردم اين مملكت با هرزگي مخالفند و انسان بي نجابت را نمي پسندد حالا شما چشماتو ببند و چيزي را كه خودت براي خودت مي بري ومي دوزي و مي پسندي توهين به اين همه آدم ر ا به خاطر دفاع از ارزش انسان ها را با بي حرمتي بگو و اسم خودت را هم حافظ حرمت ببگذار و افرادي مثل جنابتات معمولا اينگونه خود شيفتگي هارا مي پسندند و و با ارزش ها با هر لفظي كلنجار مي روند كه تصور مي كنند مردم آن هارا نمي فهمند گفتمان شما نشانه ي شخصيت منفي شما با ويروس بي مي باشد
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۵
۱
چقدر بیکارین شما!
خانه از پای بست ویران است
خواجه دربند نقش ایوان است!