پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
تحلیل رادیو چین از کاندیدای بعدی

مردم به سعید جلیلی بیشتر از مشایی اعتماد دارند

نویسنده این سایت چینی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم ایران اسفندیار رحیم مشایی را به عنوان دوست بسیار نزدیک رئیس‌جمهور" احمدی‌نژاد" می‌شناسند در رابطه با اینکه این چهره در کنار مشهور بودن محبوبیت هم دارد سوالاتی را مطرح کرد
کد خبر : ۷۴۰۲۷
"صراط"- سایت خبری "رادیو چین" در تحلیلی که به بهانه بررسی وضعیت سیاسی ایران در ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نوشته بود ، به بررسی برخی مراودات سیاسی در ایران پرداخت .
به گزارش خبرنگار صراط ، این سایت با اشاره به تمایل اطرافیان احمدی نژاد به معرفی "اسفندیار رحیم مشائی" به عنوان رئیس جمهور آینده ایران نوشت : " مدتی قبل یک سایت دولتی  پس از انتشار نتایج یک نظرسنجی، اسفندیار رحیم مشایی را به عنوان محبوب‌ترین چهره سیاسی کشور برای انتخابات ریاست جمهوری آینده معرفی کرد ، این اقدام با انتقاد رسانه‌هایی همراه شد که آن را دروغی برای تبلیغ این چهره در جامعه دانسته‌اند .
در ادامه این یادداشت ، به نگاه برخی سیاسیون و رسانه های ایران به شخصیت سیاسی مشایی اشاره و علت مطرح شدن وی در چشم مردم ایران تمرکز بیش از حد رسانه های داخلی ایران روی تحرکات وی ارزیابی شده است ، نگارنده مطلب فوق در این رابطه می نویسد : " زمانی که اسفندیار رحیم مشایی در هر مراسم و همایشی شرکت کند، عکاسان به دنبال او می‌دوند و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم در تصاویر به دنبال او هستند ."
نویسنده این سایت چینی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم ایران اسفندیار رحیم مشایی را به عنوان دوست بسیار نزدیک رئیس‌جمهور" احمدی‌نژاد" می‌شناسند در رابطه با اینکه این چهره در کنار مشهور بودن محبوبیت هم دارد سوالاتی را مطرح کرد و عنوان داشت : در این میان به نظر می ‌رسد که افکار عمومی جامعه علی رغم حرف و حدیث های مکرر در رابطه با حضور مشایی در انتخابات ، به «سعید جلیلی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور در جلسات مذاکرات هسته‌ای با 1+5 بیش‌تر از مشایی اعتماد دارند .
سایت رادیو چین در پایان با اعلام این نتیجه که به نظر می رسد ، علی رغم برخی حمایت های دولتی از اسفندیار رحیم مشائی ، اقبال عمومی با وی برای ورود به انتخابات 92 یار نیست و جدال بر سر آمدن یا نیامدن وی بر اریکه قدرت ، تنها یک هیاهوی رسانه ای است نوشت : گزینه ای که مورد حمایت دولت فعلی باشد به سختی می تواند درانتخابات آینده رای لازم را برای ریاست جمهوری کسب کند .
نظرات بینندگان
م ا ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳۴
۱۰۵
-
قطعا همینجوره

==============
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه این و نه آن!
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب یعنی اخبار تخریب های .......... ها به اونجا هم رسیده؟! البته لازم به ذکره که منبع این سایت های خبری خارجی چیزی نیست جز سایت های خبری داخلی که خب بزرگترین سایت های خبری ایرانی هم دست ....... و ....... و .... هست و تکلیفشوم مشخصه ............ مطمئن باشید سایت خبری رادیو چین از مردم خبری نداره و فقط بر طبق این سایت ها قضاوت می کنه.

هر چند بین جلیلی و مشایی تفاوتی نیست و هر دو از یاران صدیق رییس جمهور و خادم این ملتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم عشقی که به خاتمی دارن به هیجکدوم از اینایی که دلشون میخواد رئیس جمهور شن ندارن رئیس جمهور بعدی 100 در صد خاتمیه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق! فرق بین لیدر گروهک مخوف و برانداز انحرافی با دیپلمات ارزشی و متواضع دکتر سعید جلیلی در اینه که، ......... منحرف و مورد اقبال مخالفین جمهوری اسلامی و دشمنان ولایت فقیه است! ولی دکتر جلیلی در خط ولایت و جانباز والامقامی استکه عطر و بوی شهدا و ولایت می دهند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط منافق
از حالا دستور کار تخریب؟؟؟؟؟؟
صراط منافق
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز در صورت امکان از این شکلک های کوبیدن سر به دیوار در بخش نظرات قرار بدید چون گاهی در پاسخ امثال این ناشناس بدجوری لازمه.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
"مورد اقبال مخالفین جمهوری اسلامی"

مثلا چه کسانی؟؟؟



البته منظور ناشناس طرفدار خاتمی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حامیان سعید جلیلی به پایین همین صفحه رفته و به کامنت در موافقت با ریاست جمهوری سعید جلیلی رای + دهید.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده.باد...
فقط.دكتر.جليلي...
مشايي.نه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرررررررررررررررررررررررررررشک به حامیان
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
نه مشائي و نه جليلي هيچكدام گزينه هاي مناسبي براي رياست جمهوري ايران نيستند. مشائي و جريان انحرافي كه معلوم الحال هستند و طرح پوتين-مدودف را نميتوانند اجرا كنند چراكه ديگر هيچ مقبوليتي نزد مردم ندارند. آقاي جليلي هم در مداكرات نتوانسته شايستگي زيادي نشان دهد.
فلق
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط دکتر جلیلی.....
مرد بی ادعا...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قالیباف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جلیلی دوستت داریم - سعید جلیلی دوستت داریم - سعید جلیلی دوستت داریم
اص غر
|
Iran (Islamic Republic of)
علیییییییییییییییییی دایییییییییییییییییییییییی
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۳۵
هرچند دارای وجهه بدی نیست و یه کمی وجهه سازی هم کرده ! اما هماهنگتره با حضرت آقا اما اساسا به هر کسی که از کنار گروهک منحرف ضد ولایت و آقایان ........ رد شده باشه اعتماد نداریم !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ببین ممل:

امثال ق........ و ل......... رو در برابر احمدی دلاور و جلیلی، آدم حساب نمیکنم"

سگ در خونه مش....... از اون عروسکان خیمه شب بازی،..............!!!
تو برو به نوچه های آقاقلدره رأی بده!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون در حال حاضر به تنها چیزی که اصلا فکر نمیکنم بحث رای دادن هست ، فعلا فقط به قطع ریشه گروهک منحرف ضد ولایت که مصداق واقعی اون فتنه عمیق هست ، فکر میکنم ، گروهکی که برای رسیدن به اهدافش نه تنها با فرقه صهیونیستی سبز بلکه با شمر و یزید هم سر یه میز میشینه و مذاکره میکنه ، همینکه خیالمون راحت شد و انداختیمشون توی زباله اونوقت میریم سراغ انتخابات
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل از تو بعیده ، نورا رو بگی بهش حق میدم ! چون اصلا تو باغ نیست یه جورایی شبیه زیباکلامه !( باعینک که پوست سرش متفکر است ! ) ولی کار کردن با تو سخته شدی شبیه آقای مخالف ( مطهری ) لطفا چند نفر را که اطمینان دارید نام ببیرید؟ ، به نظرم کسی به ذهنت نرسه ، اینجوری که نمیشه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خدا شفات بده. امروز به سستی شخصیتت پی بردم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد مملی
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله طوری نباشیم که با 4 تا رفتار و حرکت صوری ، یه نفرو بزرگ کنیم مثل بادکنک !!

مثل همون رفتارایی که باهاش شهید رجایی رو بازسازی کردیم !! اما خداوکیلی رجایی کجا و ......... کجا !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد ولایت و خط شهدا
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسیجی با کاتالیزور بالای بصیرت ؛ نه لان و نه در عصر ولایت حضرت آقا ، اما طرز فکر شما باعث سوق دادن ولایت به سمت تنهایی می شود ، زیرا با این تفکر هیچکس قابل اعتماد نیست و نباید باد شود و یا معروف شود یقین دارم شهید رجایی هم اگر زنده بود الان مورد اتهام شما بود ، افراد برای شما فقط تا موقعی ایده ال هستند که در یک جایی متوقف شوند من از باند م....... دفاع نمی کنم ولی این استدلال شما و تعمیم دادن هر نیروی انقلابی به م........ به این دلیل که از کنار گروهک منحرف رد شده ، باید حضرت آقا را هم در لیست شما بگذاریم و خیلی های دیگر بجز خود شما !!!!!
خود این تفکر ، انحراف افراطی است که شاخصه آن در بد بینی است با این اوصاف هیچکس در کشور امین رهبری و مردم نیست و رهبری باید تنهایی هم رییس دولت باشد و هم نماینده مجلس باشد و هم و هم ....
آیا این کار سوق دادن رهبری به سوی تنهایی و کلمه ای که نمی خواهم بگویم نیست ؟! البته شان آقا اجل از این حرف هاست .
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر ، برای ماها اسم فرق نداره مهم اینه که خط شهدا و ولایت پیگیری بشه حالا میخواد اون نفر اسمش محمود باشه میخواد سعید باشه میخواد محسن باشه ، ما مثل بعضی ها تووی جو و توهم انتخابات و تبلیغات افراد و گروههای سیاسی نیستیم ، ما فقط حامی سیدعلی خامنه ای هستیم و والسلام فعلا اون چیزی که اهمیت داره تبیین جزئیات انحراف برای مردمه ، روشنگری هست که بدونن اینایی که دم از امام زمان میزنن نه تنها با امام نیستن که دشمن امام هم محسوب میشن ، یعنی اون فتنه عمیق که قطعا همین گروهک منحرف چند سر هست رسوا بشه
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر اولا درست صحبت کن و لازم نکرده واسه بصیرت ما اسم بذاری ، دوما منظور من از اینکه از کنار اینا رد شد ... اینه که نسبت به کسانی که در اطراف این گروهک حضور دارن باید حساسیت بیشتری داشته باشیم و با چند تا حرکت تبلیغاتی یکی رو تبدیل به ملائکه آسمانی نکنیم که پس فردا تبدیل به یه ا ........ دیگه نشن
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب یه نفر با سلام و تقدیم ادب و احترام فراوان

من عرض خاصّی ندارم، فقط به خاطر بصیرت بالا و دید روشن شما عرض می کنم که حقیقتاً با افتخار دست شما رو می بوسم. از استدلال زیبا و متقن شما لذّت بردم. مسلّماً امام خامنه ای نیز به سربازانی امثال شما نیازمند است نه کسانی که دایره و وسعت دید آنها تنگ و نهایت رصد و دیدشان تا نوک بینی یا جلوی پای شان است!!! موفّق باشید دوست خوبم/ یازهرا
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزان سوء تفاهم نشه منظور اصلی من در مورد آقای جلیلی اینه که ، با روشی که در مورد اح ....... جلو رفتیم و اینقدر خودمون جو دادیم که با شهید رجایی اشتباهش گرفتیم و آخر سر اون موضوع 11 روز پیش اومد نباید حرکت کرد.
بلکه باید احساسات رو کنار گذاشت و با توجه به اینکه این گروهک منحرف بشدت در صدد نفوذ دادن جانشینی برای اح ..... در دور آینده هست ، نسبت به شناخت دقیق افراد کاندیدا اقدام کنیم ، یعنی جوری حرکت نکنیم که بازم فردی خودشو موجه جلوه بده و با شعار ولایت و حزب الله و رای اونا به میدون بیاد و عوض 11 روز یه ماه بره خونش بخوابه !!
میگم منطقی باشیم و فوری از زیر علم این یکی نریم زیر علم اون یکی و ........
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
از ابهام زدایی ممل کمی خرسند شدم ولی خوب مشکل اساسی سر جاش هست و اون اینکه همه ما از حامی رهبر حمایت می کنیم ولی نشه مثل شعار خوارج در صدر اسلام که فقط خدا و پیامبر رو قبول داشتند ، خدا که روی زمین نبود ( تجسم نداشت ) و پیامبر هم که در قید حیات نبود ، پس آنان هیچکس راقبول نداشتند و با همه اعلان مخالفت می کردند ، بلا تشبیه شبیه چیزی که الان دوستان می گویند ، صراط شعار قشنگی زده است ما با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم نه با نورا و نه با سعید جلیلی اما در این میان تا زمانی که تاکید می کنم تا زمانیکه هر کس در خط رهبری باشد اعم از جلیلی و یا هر کس دیگری و از آرمانهای امام و انقلاب حمایت کند ، ما با او هستیم و این به معنی باد کردن نیست ، اگر هست ما چگونه از دوستدار امام و شهدا دفاع و حمایت کنیم ، ببینید عزیزان دنیا مکان آزمون است و در این میان افراد حق هدایت تشریعی دارند که آیا قبول شوند و یا نه ، ما نباید به خاطر اشتباهات گذشته دست از پیشرفت برداریم مثل اینکه بگوییم چون از ابتدای انقلاب تا کنون هر کس رییس جمهور ( به غیر از آقا )شده بعدا برای انقلاب مشکل ایجاد کرده ، پس ما دیگر به هیچکس برای ریاست جمهوری رای نمی دهیم و از این دست نظرات ، چون فلان نماینده اینکار را کرد من دیگر رای نمی دهم و یا از کسی حمایت نمی کنم ، این میشود بی تفاوتی به خاطر اینکه در عقاید و نظرمان شکست نخوریم ،هیچ نظری نداشته باشیم و یا نظرات کلی بدهیم که من از رهروان رهبری حمایت می کنم آیا این حمایت از رهبری مصداق ندارد چون مصداقی غلط بود باید دیگر مصداقی انتخاب نکرد ، دوستان این نکته ظریفی است که اگر رعایت نشود تبدیل به انحراف و جدایی از نظام می شود چون همه یک ضعفی دارند و آدم بدون اشکال پیدا نمی شود ،
دیگه خسته شدم از تایپ کردن باقی بحث باشه برای بعد انشاء الله
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر عزیز زمان زمان مبارزه با انحرافه
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر جناب ممل

بر همه طرفداران اين نظام مترقي از هر جناحي واجب است كه اول تكليف گروهك انحرافيون را يك سره كنند كه بلاي جان ملت شده اند سپس وارد عرصه رقابت براي رياست جمهوري شوند.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا یه نفر محترم ، اولا در حال حاضر حضرت آقا حضور دارن و دارن صحنه رو مدیریت می کنن برخلاف اون تحلیلی که شما کردین. دوما عوض داستان سرایی بهتره کمی فکر کنین به اینکه چطور شد شخص ناشناس به صحنه اومد و ره چندین ساله رو در مدت کوتاهی طی کرد و سپس شد همزاد شهید رجایی و آخر سر هم رفت خونش در اعتراض به ولایت بست نشست ؟
میدونی چرا اینطوری شد ؟ بخاطر همین نحوه رفتار امثال شماها که چنان طرف رو می برین بالا و گنده ش می کنین که طرف به سرش می زنه که من از طرف امام عصر انتخاب شدم ! من برگزیده هستم ! من با آقا امام زمان ارتباط دارم ! من نیازی به ولایت فقیه و واسطه با امام عصر ندارم !!! وگرنه چنین افرادی اول که اومدن به صحنه داعیه چنین موهوماتی رو نداشتن منتها چون امثال شماها باد پرشون کردین همینطوری که دارین با سعید جلیلی هم همین رفتارو میکنین
امیدوارم همانطوری باشه که شما بهش رسیدی و برات ثابت شده سعید جلیلی آدم کاردرستی باشه و شمام بتونی مبلغ خوبی براش باشی ... ولی وضعیت برای امثال ماها به گونه ای نبوده که این آقا برای ما ثابت بشه ، خصوصا بعد از موضوع انتخاب اح ........ و مسائل پیش آمده توسط وی ، دیگه با روالی که به سمت اح ........ رفتیم سراغ شخص دیگه ای نمیریم !! مومن هیچوقت از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه !! تا از فردی کاملا مطمئن نباشیم که عوض 11 روز نمیره 22 روز خونش بخوابه ، بهش رای نمیدیم. اختیار هر کسی دست خودشه هم شما هم ماها
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان داشته باش تبریک من رو چرا که حامی سرسخت هاشمی (روح الطبيبي) بهت احسنت گفت.

به قول دوستان واژه جریان انحرافی توسط هاشمی ساخته شده است برای فراموشی فتنه سال 88.



اینم مملی می ذارم اینجا بدون شرح:

شما ببينيد در همين پنج شش روز گذشته سر يك قضيه‌اى كه آنچنان هم از اهميت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اينها - چه جنجالى در دنيا راه انداختند. تحليلها را بردند به اين سمت كه بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شكاف ايجاد شده است، حاكميت دوگانه شده است، رئيس جمهور حرف رهبرى را گوش نكرده است! دستگاه‌هاى تبليغاتىِ خودشان را از اين حرفهاى سست و بى‌پايه پر كردند. ببينيد چطور منتظر بهانه‌اند. ببينيد چطور مثل گرگ در كمين نشسته‌اند كه يك بهانه‌اى پيدا كنند، هر جور ميتوانند، حمله كنند. ميدانند كه دولت مشغول تلاش و فعاليت و خدمت است. خب، واقعاً در كشور دارد خدمت انجام ميگيرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما كه راجع به شخص قضاوت نميكنيم؛ ما كار را، خط را، جهتگيرى را ملاك و معيار قرار ميدهيم. آنجائى كه كار و خدمت و تلاش هست، حمايت ما هست، حمايت مردم هست. و بحمداللَّه امروز كار دارد انجام ميگيرد. مسئولين دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش ميكنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئيس جمهور. اينها شب و روز ندارند؛ من مى‌بينم، من از نزديك شاهدم. اينها دائم مشغول كارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اينها براى كشور خيلى باارزش است. بنده‌ى حقير هم طبق اصول بنا ندارم در كارها و تصميمهاى دولت وارد شوم. خب، مسئوليتها در قانون اساسى مشخص است؛ هر كس مسئوليتى دارد؛ مگر آنجائى كه احساس كنم يك مصلحتى دارد تفويت ميشود؛ مثل اينكه در همين قضيه‌ى اخير اينجورى بود؛ انسان احساس ميكند يك مصلحت بزرگى دارد مورد غفلت قرار ميگيرد، تفويت ميشود؛ خب، انسان وارد ميشود كه جلوى اين تفويت مصلحت را بگيرد. اين، مسئله‌ى مهمى نيست، نظائرش هم اتفاق مى‌افتد؛ اما مخالفين، دشمنان بيرونى، تريبون‌دارهاى بين‌المللى، بوقهاى تبليغاتى، از همين مسئله استفاده ميكنند براى اينكه فضاى تبليغاتى را شلوغ كنند.


ار اول هم گفته بودیم ل....... خاتمی ه......... ق........ برخی از دوستان پایداری و ... با هم پیمان بستند برای مخالفت با رهبری که الان با حمایت جناب روح الطبيبي عزیز ار ممل و جبهه گیری هر دو عزیز در برابر جریان تخیلی انحرافی این مسئله بیش از پیش عیان شد.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید یه چیزی یادم رفت!

ممل جان فردا خبری های خوشی به تو و بقیه عزیزان می رسه.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان :
دلبندم گنه کرد در بلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری
اول اینکه از پشیمانی اتان پیداست که شما احمدی نژاد رو باد کردید نه مثل من !
دوم ، کمتر از یک سال به انتخابات مونده زمان ، زمان مبارزه با انحرافه قبول ، ولی نم دونم چرا هر کسی از دولت ( برای ویژگیهای مثبتش ) دفاع می کنه انگ حمایت از مشایی رو می خوره البته شما این نسبت رو به من ندادی ولی از همدستی شما با جناب روح الهاشمی ( ببخشید روح الطیبی ) یک نکته عیان می شود و آن اینست که یا شما می خواهید سر خود را به جریان انحرافی و مشایی گرم کنید تا دیگرانی ( بگو اصلاح طلبان یا منافقان و یا هر ... ) بتوانند از وضع موجود استفاده کنند و ریاست جمهوری را به یغما ببند کاری که آقا نگذاشت در 88 انجام دهند ، ..............................................
در ضمن من یک تحلیل کلی در همه زمانها دادم نه برای حال حاضر ، قطعا آقا هست و مدیریت می کنن ولی وظیفه ما چیه آیا مشغولیت شما به جریان انحرافی از روی غفلت از دیگر حوزه هاست یا نه این کار عمدی است یا نه ؟
چرا فکر می کنی برای اینکه تو نظرت دچار اشتباه شدی و به اح.... رفوزه 11 روزه رای دادی ، دیگه نباید هیچ انتخابی بکنی یا فقط کلی گویی کنی ، پس در این صورت توی این پست برای چی کامنت می گذاری بقول خودت فقط باید با مشایی مبارزه کرد پس چرا علیه جلیلی ( تخریب غیر مستقیم با کلماتی نظیر ثابت نشده و ... ) کامنت می زنی ، من شدیدا منتظر نحوه مطمئن شدن شما هستم اگرچه می دونم شما هم شخص مطمئن خودتو پیدا کردی ولی توی این سایت ( حداقل )و بچه بسیجیها طرفدار مورد نظر رو پیدا نمی کنی بخاطر همین هی آسمون ریسمون می بافی ( اگرچه از اختلاف نظر ما دیگران مثل نورا و روح الهاشمی شاد می شوند ) اما من نظرم کاملا روشنه علاوه بر مبارزه با جریان انحرافی فرد مورد نظرم رو هم تبلیغ می کنم تا نشه مثل دوم خرداد 76 و نشه مثل فتنه 88 که بعض مردم چیز و از چیز تشخیص ندن و برن فتنه گری کنن ،
یا حق
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر جان :

1- روح الطبیبی و امین زنده به عشق خودشونو دو طرف متخاصم همدیگه تصور میکنن و هر کدوم دیگری خودش رو حق و دیگری رو باطل میدونه اما از نظر امثال من هر دو تا طیف اینا باطل هست والسلام و بنده هیچوقت با با طبیب یا امین بر علیه طرف مقابلشون همنظر نیستم و ائتلاف ندارم ، بجز با ولایت به هیچ فرد سیاسی علاقه ندارم و اگر هم فرد مورد نظر خودم رو هم پیدا نکنم ، رای سفید میندازم تووی صندوق

2- قبول ما اح ....... رو باد کردیم ، لذا دیگه این روش رو در مورد هیچ فرد دیگه ای بکار نمیگیریم و مطمئن باش امثال من طیف زیادی هستن و آقای جلیلی محترم ، اما تا قرینه ای مبنی بر عدم تکرار تراژدی 11 روزه پیدا نکنیم ، از هیچ فرد دیگه ای حمایت نمیکنیم

3- نظریه جدا بودن و تفکیک کردن اح ........ از مش ......... نظریه باطلی هست و چنین موضوعی مبنی بر واحد و مشترک بودن اینا با همدیگه یه اصل قطعی هست

4- اصراری ندارم حرف خودمو به شما بقبولونم ، نظر ما اینه و اینی که میایم اینجا می نویسیم که آی ملت فورا با دیدن 4 تا ادا و اصول و فیگور از زیر علم اح ......... نرین زیر علم هیچ کس دیگه ، صرفا یه پیشنهاده و بس وگرنه هر کسی اختیار خودشو داره ، هم شما و هم من و هم دیگران.
میگم مبنای انتخاب رو بر فیلم و فیگور و فیلم تبلیغاتی افراد نذاریم براساس خوش تیپ !! بودن نذاریم براساس جانماز آب کشیدن نذاریم براساس صرفا مدعی بودن خیلی چیزا نذاریم ، بلکه بیشتر در سوابقش بررسی کنیم در مورد دوستاش و اینکه به چه جریانی وابسته س بذاریم و ........
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶۵
۳۵
بعضی از ادا اطواراش مثل اح ........ هست !! چرا گذاشت عکاس توی هواپیما از نمازش عکس بگیره ؟ یا سوار پراید شدن و کیف دست گرفتن !!

اینا فیلم و فیگور نیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما منفی میزنیم مثبت میزنه(((((((((((:
M.B
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجیبا بصیرت!
نمیخوام طرفداری کنم.
ولی مطمئنی تهمت نمیزنی؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
من فقط شباهت های رفتاری این بنده خدارو با احمدی نژاد در این کامنت گفتم ، همون شباهت هایی که موجب فریب امثال ماها شد !! تهمت نزدم و سپس پرسیدم اینا فیلم و فیگور نیست ؟؟؟

البته منم مثل محمد (ممل) معتقدم از هر کی که دور و بر این گروهک می پلکه باید حذر کرد !!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه بهت منفی دادم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم با بصیرت زدی تو خال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
مدیر سایت محترم صراط ، لطفا اجازه ندهید که بعضی ها از نام "بسیجی با بصیرت" سوء استفاده کنند و براحتی اندیشه های انحرافی خود را در قالب نظرات یک فرد بسیجی جا بزنند.

یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آرش جان اگه آب یخ دم دستت هست فوری اسفاده کن ازش تا نسوخته کار دستت نداده !!

یا حق
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا الکی یه چیزی میگی؟از بس این سیاستمدارا ریاکاری میکنن وقتی خبرنگارا یه آدم خالص بی ریا می بینن سریع عکس میگیرن تا به مردم و سایر مسئولین (به عنوان الگو )معرفی کنن.وگرنه ایشون به اندازه ی کافی محبوبیت داره و نیاز به این کارا نداره.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی میگی باید نمازش را می شکست و جلوی عکاس را می گرفت ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نمازشو نمی شکست بلکه بعدش میتونست از انتشار عکس جلوگیری کنه
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی با بصیرت متاسفانه ، بصیرت برای شما لقلقه زبان شده و کارایی دیگری برای شما ندارد !
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
باریک الله به این بصیرت بسیجی...برادرناشناس شماخودتو ناراحت نکن داداش این برادرمون می تونست بعداز نمازش ازعکاس بخوادعکس روحذف کنه...قدرتش رو هم داشت...یاصاحب الزمان عجّل علی ظهورک.
mojICivil
|
Iran (Islamic Republic of)
آخر بصیرتی مگه میشه توی خیابان بگی مردم ازت عکس نگیرن؟؟؟؟

برای هواپیماشم اصلا معلوم نیست خودش راضی بوده یا نه آدم نماز اول وقت تحت هیچ شرایطی نباید از دست بده بابا امام با اون وضعش توی بیمارستان ندیدی نمازشو چطور می خواند نکنه اونم ریا کار بود از دید شما همه یه کاسه هستن
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
mogi امام واسه انتخابات ریاست جمهوری کار نمیکرد که !! اما امثال جلیلی ها و قالیباف ها و رضایی ها و امثالهم از دم واسه انتخبات دارن حرکت میکنن و همه کاراشون تبلیغاتیه ... فیگوره !! امثال ماها دیگه با این فیلمای و فیگورا و جانماز آب کشیدنای خز خودمونو گرفتار امثال این گروهک منحرف نمیکنیم که یه ...... نشسته ی جوجه ای بیاد جلوی اماممون قد علم کنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲۸
۳۵
.
سعید جلیلی رو هم خیلی دوست داریم"

ان شاءالله بهترین فرد انتخاب میشه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اگر حرف نزني مي ميري .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
وقتی ببینم بی هویتان چند اسمه، رییس جمهور رو تخریب میکنند، و از احمدی دلاور حمایت نکنم، آره میمیرم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهت نمیگیم لالی امین
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان با خشک مغزهای مقدّس مئاب بحث نکن. کسی که تا دیروز مشایی منحرف رو می کوبید و امروز به دکتر جلیلی حمله ور میشه، معلومه دارای اندیشه استوار و عقبه فکری قویِ مبتنی بر ارزشها و خط اصیل و ناب ولایت نیست و پریشان احواله! حالم از اینگونه ولایتمدار نمایان بهم می خوره! اونی که سعید جلیلی رو زیر سوال می بره، اگر خودش و همه ایل و تبارش جمع بشن، آیا به گَرد پای این دیپلمات باخلاص و مورد اعتماد حضرت آقا هم می رسند؟! امین جان درست استکه در بسیاری از موارد بنده با شما اختلاف نظر اساسی دارم، ولی به عصمت بی بی زهرای مرضیّه «س» قسم که ذره ای از صفای درونی و باطنی ات را با کل هیکل اینگونه مدعیان ولایت _که نه بویی از حضرت آقا و منش آن نورچشمم برده اند و نه در خط آن عزیز هستند_ عوض نخواهم نمود. عاقبت به خیر «شهید» باشی داداش گلم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زهرا «س»***
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بزن امین زنده به عشق مشایی
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا تووی ماه رمضان خودتو مدیون کردی ... من که حلالت نمیکنم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممنونم علی جان"
ادب و تربیت و یه رنگی یعنی این"

کاش همه مثل شما یه رنگ بودند،و حامیان ولایت رو در کد: 74048 جلبک !! نمیخواندند !!!!
_____________
ممل جان:
چرا به شما برخورد؟؟؟؟
منظور علی آقا: ولایتمدار نماها هست، نه شما !
کی به گرد ولایتمداری تو میرسه اعجوبه"
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرم با انتشار یک جمله در اینترنت و سایتهای خبری و بدبین نمودن جمع کثیری از کاربران نسبت به یک نیروی بااخلاص و ارزشی، دین و گناهش بیشتر از بیان واقعیّتی استکه به ذهن و فکرم خطور نموده است! عزیزم بصیرت یعنی با دید باز به محیط اطراف و پیرامونی مان نگریستن! اگر استدلال بالای تان مبنا و اساس تصمیم گیری جامعه و افراد باشد، باید با مطالعه صلح آقا امام حسن مجتبی «ع» و سکوت آقا امیرالمومنین «ع» و بعضاً نماز گزاردن مولا «ع» پشت سر آن خبیث های ملعون، باید به آن انوار مقدّسه و مطهّره نیز با دیده تردید و شکّ نگریست! توبه برخی اعمال به اصلاح مفسده آن است. انتشار مطلبی که موجب تخریب یک مومن واقعی و ایجاد بد بینی جمع کثیری نسبت به یک خدوم و فرد ولایتی شود، جز با اصلاح آن اذهان و جبران مافات مقدور و میسور نمی باشد!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی تنکابن : "انتشار مطلبی که موجب تخریب یک مومن واقعی و ایجاد بد بینی جمع کثیری نسبت به یک خدوم و فرد ولایتی شود، جز با اصلاح آن اذهان و جبران مافات مقدور و میسور نمی باشد!"

چنین حالتی برای یعنی "فرد ولایتی" هنوز برای ما قطعی نشده آقای عزیز !!

خیلی ها خودشونو ولایتی جا زدن اما بعدا گندشون درومد آقای محترم !! اح ........ کاری کرد که راجع به امثال سعید جلیلی ها و قالبیاف ها و حدادها و امثالهم و هر کس دیگه که فکرشو بکنی محتاط باشیم ، شماها میخواین داستان و فیلم اح ....... رو عینا در مورد جلیلی تکرار کنین خودتون میدونین ، میگم گیریم که نظر مثبت شما در مورد جلیلی خدای ناکرده اشتباه باشه و باطنا اینم مثل ا ...... باشه ، چطوره این نظر شما باعث گمراهی مردم و تخریب جبهه ی ولایتمدار نمیشه ، ولی نظر امثال ما که میگیم احساساتی عمل نکنیم تا گیر یکی مثل مجری اون 11 روز نیفتیم ، تخریب محسوب میشه ؟؟

شماها اختیار خودتو دارین برین هرجور دلتون میخواد کار کنین منتها ما شیوه احساساتی که در مورد اح .......... تجربه کردیم رو دیگه تکرار نمیکنیم ، دیگه جای آزمون و خطا نیست
محسن کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶
۳۲
سلام
بحث اعتماد و عدم اعتماد نیست هر چند مهم است ولی تا تخصص نباشد انگاه تعهد نیز رنگ خواهد باخت لذا باتوجه ببه شرایط حساس کشور و وضعیت اقتصادی ابتدا باید دنبال متخصص امور بود.
گفتمان اقتصادی محسن رضایی راه گشا و جوابگوی مطالبات روز جامعه است.
رای ما محسن رضایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید جلیلی دوستت داریم
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي رضايي بر جليلي رجحان دارد و گزينه بسيار بهتري است اما در كل بهترين گزينه ها آقايان خاتمي و قاليباف و ناطق نوري ميباشند و بهتر است در اين شرايط حساس يك نفر از ميان اين سه نفر رئيس جمهور شود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه شکر خدا متعهد هستند علم و تجربه و مدیریت ملاک نیست ملاک تعهد بیشتره!
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
روح الطیبی جان یه می گفتی هرکس از جانب حضرت هاشمی معرفی شود که منافع ایشان را لحاظ نماید گزینه خوبی است !!!!
اگرچه هنوز هم منافع ایشان لحاظ میشود ( فرار فائزه به لندن از ترس زندان )
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی و ناطق نوری و ... !!! کور خوندید جناب روح الطبیبی!!!!
رای ما فقط کسی است که پشت سر رهبری حرکت کنه ، نه اینکه مملکت رو ارث پدریش بدونه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳۲
۲۰
خوبه چینیها تاییدش کردند. بپرسید ببینیم نظر روس چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه انگلیسی ها شمارو تایید کردن! 4سال قبلو میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۱۶
چین تو این فکره که چطور بازار مفت ایرانو از دست نده.فرقی نمیکنه براش مشایی-رضایی- یا این بابا جلیلی........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما ناشناس عزیز
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۳۱
نه مهمه جلیلی دیپلماته اقتصادی نیست اما محسن رضایی اقتصاد دان و حریف بازار چینی ها میشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
این آقای اقتصاد دان، ما رو کشت با این معمار اقتصاد بودنش"

یه چیزی یاد گرفته، هی میگه!!!خودشم نمیدونه چیه!!
فرید
|
Germany
|
۱۳:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶
۲۷
محس رضایی انسانی وارسته و با ذوق است و مورد تایید اقشار مختلف جامعه است.
من اطمینان دارم این دوره مردم به ایشون اعتماد میکنند.
انتخابات را نباید مانند شانسی LOP LOP دانست و هر آدم بی سابقه ای را روی کار آورد نمونه اش میشود خاتمی و احمدی نژاد .
باید با دید باز انتخاب کرد
محسن رضایی فولاد آب دیده
محمد (ممل)
|
Germany
واقعا ؟ جدی میگی ؟
ناشناس
|
Germany
به نظر من کاندید صراط لاریجانیه
ناشناس
|
Germany
نظر نویسنده را قبول دارم
محمد (ممل)
|
Germany
از نظر من که لاریجانی جالب نیست ضمن اینکه رئیس مجلسه
یه نفر
|
Germany
ایشان با طرح فدرالیته و دولت در سایه مقدمات تجزیه ایران و بروز اختلافات بیشتر در خود دولت را باعث می شودند و باقی اش بماند ، مصداق حکمت و درایت ایشان شبیه دوستی خاله خرسه است ( البته نه در همه موارد )
اص غر
|
Germany
آقای محسن رضایی نیز اصجه ولی به قول یه دوستی تو انتخابات 88 یه پدرخوانده ای و یه صندوق بودجه ای که نداشتن رای بیارن اگه تبلیغای احمدی نژاد و موسوی رو رضایی داشت رای میاورد انشاا.. که رای بیارن(اگه مردم بخوان)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۱۶
مهم نيست درست يا غلط
مهم اينه كه چون اين تحليل چينيه بايد مثل كالاي بازار قبولش كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایولا
عماد ایرانی
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶
۱۹
چینی ها بهتر از برخی افراد داخل ایران این قضیه رو درک کردند که مشایی آدم خطرناکیه و محبوبیتی هم نداره من موندم چرا رئیس جمهور به یک هم چین آدمی تکیه کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۴
۲۸
هيچكدام فقط قالي باف
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هیچکدام فقط مخمل باف !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهمه تو سر هم نزنید سید محمد خاتمی رئیس جمهور میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا یا ترا به ماه مبارک رمضان سوگند می دهیم دشمنان داخلی نظام را اگر قابل هدایت نیستند رسوا وریشه کن ونابود بفرماالهی
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۵
۳۲
فقط آقا محسن فقط
محمد (ممل)
|
Germany
مخملباف ؟
کریم
|
Germany
به منفی ها یه نگاهی بندازید بد نیست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۲۸
فقط سردار دکتر کاپیتان قالیباف
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
کاپیتان کدوم تیم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶۷
۱۸
اگر انگلیس از یکی ار کاندیدهای احتمالی حمایت میکرد چه فکری میکردید ؟ حالا که چین از یکی حمایت میکنه لابد منافعش ایجاب میکنه !
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
حمایت نکرده و فقط تحلیل وضعیت کرده ، ضمنا تفکر و هوشمندی جلیلی رو هم در مذاکرات دیده ، شما دیگه خیلی ژورنالیستی اش نکن جواب نمی ده و نمی چسبه ! لطفا !
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
کجای کاری جناب "ناشناس اول"

مگر BBC (رسانه دولت انگلستان) در انتخابات قبلی با وضوح و شفافیت هر چه تمامتر از موسوی و خاتمی دفاع نکرد؟ ، بعد شما میگی اگر انگلیس از یکی از کاندیداهای احتمالی دفاع کنه؟

انصاف داشته باش.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲۱
۷۵
فقط دکتر سعید جلیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با امید به خدا
انشاالله
حزب اللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشالله.به کوری چشم دشمناوخائنین به ایران و اسلام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۷
۲۸
جناب صراط هیچ دلیلی ندارد که اسم دکتر جلیلی را کنار اسم دیگری بذاری ونظرت را توجیه کنی
مردم عقل ودرک دارند وهمه موارد را برسی میکنند
متاسفانه نفاق شما هم دقیقا در همین موارد مشخص می شود
و اینکه:
اونایی ازحضور اشخاصی مانند دکتر نگرانند که دربرابر ایشان دستشان کاملا خالی است وحرفی برای گفتن ندارند لذا باید هم از حالا تخریب را در دستور کار خود قرار دهند

اما نتیجه برعکس میشود حالا شما تخریب کنید
تخریب بیشتر = محبوبیت بیشتر
حالا خواهید دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳۰
۲۹
جان فدای سید محمد خاتمی
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه رفوزه س با کله توو کوزه س
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه جان بی ارزشی داری
لیاقت جان بی ارزش تو همونه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درنظر آدمهای بی ارزش و بی مغز هرچه بیشتراوج بگیری و بالاتربری چون دورتروکوچکترمیشی بی ارزش تر میبیننت!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا ی سفسطه گر چی فکر می کنی؟؟
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا...اشتباه.نكن....
آدمايي.كه.ته.دره.هم.هستند.كوچيك.به.نظر.ميرسند.....و.اتفاقا.اونايي.رو.هم.كه.تو.قله.هستند.روهم
كوچيك.ميبينن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا براتون متاسفم که این همه در حق این مردم و رهبر و اسلام خیانت کردن و در فکر جنگ داخلی بودن اما شماها هنوزم سرتونو مثل کبک کردین تو برف ......
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
جان فدای سید علی خامنه ای فقط
در جواب بیسجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۸
۹
يکی از بزرگان گفت : پارسايی را چه گويی در حق فلان عابد که ديگران در حق وی بطعنه سخنها گفته اند ؟ گفت بر ظاهرش عيب نمی بينم و در باطنش غيب نمی دانم .

هر كه را، جامه پارسا بينى
پارسا دان و نيك مرد انگار

ور ندانى كه در نهانش چيست
محتسب را درون خانه چكار؟
حکایت از گلستان حضرت شیخ اجل
اره اقای بسیجی شرط پارسایی این است
در ضمن ما مامور به انجام وظیفه ایم نتیجه با خداست
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱۱
از اخباری که تیتر می کنید تعجب می کنم.

این تیتری که انتخاب کرده اید فقط سبب ایجاد کینه و دشمنی بین اصولگرایان میشود و لا غیر.

این تیتر با ظرافت هر چه تمامتر اصولگرایان را به دو دسته 1) حامیان اسفندیار مشایی 2) حامیان سعید جلیلی تقسیم بندی نموده و اختلاف بین اصولگرایان را تشدید می کند.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که اعتراف میکنی بین اصول گرایان اختلاف هست خیلی عالیه!!
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم

من از اختلاف انداختن بین دیگران متنفر هستم ، ولی شما ظاهرا خوشحال؟
م.ب
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه مشایی اصولگراست؟
اگه هست لطفا بگید کدوم اصول؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳۰
۹۴
حامیان ریاست جمهوری دکتر سعید جلیلی + بزنند.
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد.جليلي...هم.محكمه...هم.ساده.زيسته...هم.از.مستضعفينه....معلومم.هست.كه.به.كسي.باج.نميده...
روح الطبيبي
|
Iran (Islamic Republic of)
مملكت ساده زيست و مستضعف ميخواهد چكار؟!

يكي بايد رئيس جمهور شود كه مديريت بحران بلد باشد و برنامه اقتصادي منسجم داشته باشد و انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را از آفات و دشمنان مصون بدارد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
رییس جمهور آینده فقط دکتر سعید جلیلی
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
مملكت.گردن.كلفت.ميخواهد؟؟؟حرامخوار.ميخواهد؟؟؟سرمايه.دار.؟؟؟؟كفشدار؟؟؟
دزد.ميخواد؟؟؟جزايري.ميخواد؟؟رفيقدوست؟؟؟خداداد؟؟خاوري؟؟؟الف.دال؟؟؟ج.چ؟؟؟دذ؟؟؟رزطظ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۲۵
عشق است حاج باقر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۸
۲۵
بابا یک سایت چینی یک حرف بی خودی زده شما چطونه؟؟
دکتر جلیلی اصلا قابل مقایسه نه تنها با اون فرد که گفتن نیست بلکه حتی قابل مقایسه با قالیباف- رضایی - لاریجانی - وخیلی های دیگر نیست باور نمی کنید مطالعه کنید وصبور باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره به ترتیب از رضایی و لاریجانی پایین تره ولی از قالیباف بهتره پس قابل قیاس نیست.این بنده خدا جانباز پاش مصنوعی چیکارش دارین علکی اسمش را طرح میکنید ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۴
۲۳
فقط مشایی ...
حامی دکتر لنکرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر هرچه انحراف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲
۴
بیشتر مردم نه میشناسنشون و میدونن اونایی که مثه قارچ یهو بزرگ میشن آخرش میشن احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمایی که مثل جلبک یواش یواش رشد کردیدچه گلی به سر مردم زدید؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲
۴
هردوشون خوبن ، اما اون رادیوی چینی بده که به خودش اجازه داده این دو نفر رو با هم مقایسه کنه.
(صمد آقا چینی قلابی میشود)
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۷۶
صراط متاسفم واسط اقای دکتر سعید جلیلی با چه کسانی میخواید مقایسه کنید من میدونم این کامنت من منتشر نمیکنید اما وظیفه خودم دونستم بگم به عنوان یک جوان به عنوان یک سرباز نظام این مقایسه ها باید گفت هدفی جز تخریب این شخصیت بزگوار را ندارد و اگر مثل مور ملخ همه سایت این حرفا را از قول دیگران نمی نویسدند چرا حاضر نیستین یک تریبون در دست ما بگذارین تا شفاف سازی کنیم چرا همه سایت ها اصلاح طلب و سایت های به قول معروف اصو لگرامایل به اصلاح طلب یک جور میخواهند ایشون تخریب کنند در این هفته ها گذشته موج مهندسی شد ه ای دست به چنین عملیاتی میزنداین چه حسادتی که شما به اقای دکتر دارین باید بگم ایشون اصلح تر نسبت به تمام کسانی هست چه از جانب ان اصلاح طلبها و اصولگرای ها معرفی شود ه اند فرقی ایشون با دیگران این است دلش نمیخواد خودشو جلو دوربین مطرح کند واین از ساده زیستی ایشون است و به نحو های باج به اشراف و سرمایه داران و صاحبان قدرت نمی هد و بخاطر همین که ترس در بدن این افراد به وجود امده است و سعی در تخریب ایشون میزند چون میداند با امدن ایشان همه ثروت وقدرت انها از بین میرود باید گفت دکتر سرباز مطیع مردم و ولی امر مسلمین جهان است در اخر باید بگم چون تریبون دست ما نیست از کسانی که میخواهند واقعیت را بدون سری به وبلاگ ما بزنید
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
دكتر.جليلي.اگه.بياد..(كه.فكر.نميكنم.هيچ.آدم.عاقلي.بره.دنبال.گزينه.ي.ديگه)
از.احمدي.دلاورم.محبوبتر.ميشه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم عزیز
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرجان ما نمیگیم دکتر خوب نیست ، میگیم با روشی (توجه صرف به شعارها بدون توجه به شخصیت فرد) که سراغ اح ....... رفتیم و نتیجه ش شد یه گروهک منحرف ، دیگه سراغ کسی نمیریم ، مومن 2 بار از یه سوراخ گزیده نمیشه ، مطییع رهبری بودن هم شعار اصلی اح ........ بود اما واقعا مطیع بود ؟ شعار دادن و فیگور گرفتن راحته ، مهم اجرای عملی این شعارهاس که متاسفانه یکی دیگه مثل آقای جلیلی (یعنی اح .........) نتیجه و مصداق عملی این شعار دادناس که مجری اون 11 روز و داستانهای پیرامونش شد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۴
اجنبی فهمید یه عده نفهمیدن هنوز که مشایی پایگاهی بین مردم نداره
علي
|
Canada
|
۲۱:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۷
۴
حالا بزاريد جليلي كانديد بشه بعد ازش حمايت كنيذ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۲
۴
شما چرا ترسیدید؟
حاجی دیده بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۶
۲۷
سلام علیکم - ... دکتر جلیلی شخصی بود در مذاکرات هسته ای کشور با آدابو رفتار منحصر به فرد خویش که بر گرفته از مکتب ناب شیعه هست . توانست طرز پوشش خانم اشتون را تحت تاثیر قرار دهد . بدون انکه برخورد لسانی و یا قهریه ای صورت گرفته باشد . این شخص تنها کسی هست شایسته ریاست جمهوری ایران اسلامی می باشد و یقین دارم . بهتر از دولت های هاشمی خاتمی احمدی نژاد عمل خواهد کرد . رای من و عشق من فقط دکتر جلیلی امروز . دیده بان دیروز( 10 سال دفاع مقدس)
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باشی دیده بان. خدا شما رو حفظ کنه . به حول و قوه ی الهی دکتر جلیلی رئیس جمهور آینده است.
عرشی
|
Germany
|
۰۱:۰۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
حمید جون میتونی بگی مشایی مورد اقبال کدوم مخالف جمهوری اسلامی !!!!!؟؟؟؟؟ همون که اسرائیل حکم ترورش صادر کرد !!!!!!؟؟؟؟ بسیجی جون کی به شما گفته بصیرت داری !!!!!؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
اتفاقا پاک تر از همین دو نفر نداریم
مثل ................................................
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲
مشایی بعضی حرفاش خیلی خوبه و اگه فقط در حد حرف نمونه و شعار نباشه خیلی خوبه.یکی اینکه به جای مکتب اسلامی باید مکتب ایرانی رو پرورش بدیم.یکی هم این ما با همه مردم دنیا حتی با اسرائیل دوست هستیم.اگه این حرفا عملی بشه واقعا خوبه.
عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفم برات منحرف . از طرفدارای این آقا بیشتر از این توقع نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱
۹
فقط آقا محسن
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۲
۵
در واقع شما منافقین صراطی با این تیتر خواسته اید هر دو را مورد حمله قرار دهید. "ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین"
ارمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۳
۵
صراط مقایسه این دو تا مثه مقایسه خوبی و بدی هست ! اصلا مانور رو این قضیه یعنی مطرح کردن یه آدم پوچ در کنار یه مومن انقلابی .

اصلا ورود مشایی به انتخابات حرفشم زدن گناهه با زبون روزه !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۴
۴
بجزمشايي بقيه عين هم اند
ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۵
۴
هیچ شخصی در رقابت ریاست جمهوری به گرد پای مشایی نمیرسه خودتونو خسته نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۹
نه مشایی نه جلیلی.قالیباف
مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
نه مشایی نه قالیباف، فقط سعید جلیلی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه مشایی،نه قالیباف و نه جلیلی فقط و فقط خاتمی
عالي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۲
۱۲
بعد 33 سال مبارزه با كمونيست ها، حالا براي تاييد خودتون از كمونيشستها كد مي آوريد
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره ، ما نه موضع دولت چین رو می خواهیم نه بقیه رو ، یارو خبر زده و در ادامه خبر بچه ها نظرات شون رو می گن چه ربطی به کمونیسم داره !!!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱۰
یک روزی نچندان دور دلسوزان اقلاب فریاد میزدند رجوی جاسوس موساد است و کمتر کسی باور میکرد. اکنون درخواست پناهندگی رجوی به اسرائیل در سایها آمده و این راز برملا شد.و قطعا یک روزی گفته دلسوزان انقلاب مبنی بر جاسوس بودن لیدر جریان انحرافی برای MI6 افشا خواهد شد فقط کمی صبر نیاز است.
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما جناب مرتضی خان

یکایک دشمنان نظام جمهوری اسلامی ، از رجوی تروریست گرفته تا مهدی بازرگان دروغگو و از بنی صدر خائن گرفته تا چپی هایی مثل موسوی خوئینیها و منتظری، همه و همه توسط آیت الله هاشمی شناسایی شدند.

آیت الله هاشمی نه تنها مخالفین نظام جمهوری اسلامی را خیلی سریع شناسایی می کرد ، بلکه با بی سر و صدا ترین شیوه ، تک تک آنها را از گردونه قدرت خارج ساخت.

در مورد مشایی نیز ، انشاالله آیت الله هاشمی وارد عمل خواهند شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲۱
عشق است جلیلی
نه مشایی
نه قالیباف
فقط فقط جلیلی
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی آی گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۵
بار الها پروردگارا به حرمت نام مقدس خودت؛
به حرمت خانه کعبه؛
به حرمت پیامبر عزیز اسلام حضرت محمد مصطفی صل الله علیه وآله و سلم؛
به حرمت ائمه اطهار علیهم السلام ؛
به حرمت چهارده نور مقدس؛
به حرمت مقربان درگاهت؛
به حرمت قطره قطره خون شهدا ؛
به حرمت آه دل مظلومان عالم؛
به حرمت ماه رمضان المبارک؛
دشمنان داخلی نظام را اگر قابل هدایت نیستندرسوا وریشه کن ونابودشان بفرما؛
آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۳
۲
طبق چه سندی؟!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۵
۲
مشایی و جلیلی الان تمام رسانه های جمعی و حمایت کامل دولت را در اختیار دارند اما تنفر مردم از آنها بسیار بالاتر از محبوبیت تک رقمیشان در بین مردم می باشد،اما آقای خاتمی با نداشتن رسانه های جمعی و نداشتن هیچ گونه حمایت و تخریب های پی در پی محبوبیتشات بسیار بالاتر از این دو آقا می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی فک می زنی ، یعنی فکر میکنی تایید صلاحیت میشه؟
سیدمصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۴
۰
شنیدن کی بود مانند دیدن !!!! با اینکه احترام خاصی برای جلیلی قائلم !! اجازه بدهند در یک محیط سالم رقابتی این موضوع را متوجه شویم !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
عاقبت به خیر «شهید» باشی داداش گلم
بي نام
|
Germany
|
۲۱:۴۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خواهش مي كنم اين بار خوب فكر كنيد و بعد با چشم باز انتخاب كنيد و بيگدار به آب نزنيد. دودش توي چشم خودمان مي ره. فكر كنيد و ببينيد كي بهتر مي تونه اقتصاد ايران را سر و سامان بده .